Premiumin omistajalle olen syvästi kateellinen

Avensismies

Olin ajamassa keväthuoltoon ja kateellisena katselin liikenteessä Premiumeja. Helsingissä kun iltapäivällä niitä liikkuu paljon, tyylitietoisia ja laatutietoisia kyllä ovat. Juttelin sitten huoltoa odotellesani erään papan kanssa aulassa ja hänkin myönsi syvän kateellisuutensa, toivoi että olisi edes kerran saanut premiumia ajella, mutta kukkaro oli tyhjä eikä varaa siis ollut. Näin kuinka alakuloisena tämä pappa sitten laahusti kymmenen vuoden ikäiseen Corollaansa ja taputteli uskollisuutta vannoen ruosteen raiskaamia peltejä. Päätin sillä hetkellä, että en halua päätyä samaan tilanteeseen vanhempana. Laitoinkin Avensikseni myyntiin ja laitan tilalle vm. 2005-2006 E-Mersun. Vihdoinkin pääsen premium-tasolle. Tuulipukukin vaihtuu siisteihin neuleisiin ja merkkifarkkuihin.

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksuhali

      Onnea, ongelman myöntäminen on avain muutokseen. Tojolahko on vahva ja tulet kuulemaan merkkien merkki kyselytutkimuksista ja valittujen palojen suuresta laatututkimuksesta ja sinua houkutellaan pysymään vahvana ja uskollisena Toyotalle. Voimia ja jaksuhali.

    • Linttamersu !

      Poju puhuu premiumista. Nyt alkaa naurattaa todella mahtavasti. Ne todelliset premiumit ovat vähän toista maata. Käy joskus Monacossa katsomassa.

      • Laittajapetteri

        Uusi lahko on syntynyt.Laittajapetterit. Laitetaan Avensis myyntiin
        ja laitetaan vanha Mersu. Minnekkään uuteen ei ole varaa.
        Laitetaan joku vanha ainakin mittari jo ympäriajettu taksimersu
        johon on jo litrakaupalla oksennettu takapenkille,ja joka on kiertänyt
        vuosia jo raviradankin reunoja taksikäytön jälkeen. Siitä petterille
        tulee preemiumauto. Toinen vaihtoehto on Saksasta vanhana
        uitettu ja mittari viritettynä ja loppuun ajettuna. Yhteinen tekijä
        kummassakin on halpa hinta mutta on preemiumi petterin mielestä.


    • dirikka

      Älä haaveile turhaan :-) Ajelin ennen "premiumeilla" ja nyt Avensiksella, elämänlaatu on entisestään parantunut. Ei kannata välittää näiden palstojen persaukisten räkänokkien ja duunareiden tilityksistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe