Kahdestaan ihastuneen oloinen,

kukamitähä

seurassa jäyhä, voiko silti olla kiinnostunut?

12

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano muikku

      ujo piimä

    • kukamitähä

      Suht. sosiaalinen on kyllä.

      Liekö sitten vaan flirttailee huvikseen kahdestaan.. Oli vaan tunne, että siinä olisi ollut "jotain"

    • 4+10

      No mä olen ite ainakin just tollainen, jännästi pystyn hänen kanssaan kahdestaan ollessa olemaan rento ja sosiaalinen, samoin myös silloin kun olen isommassa seurassa jossa hän ei ole mukana. Mutta jos nää yhdistää, niin muutun jostain syystä kauhean jännittyneeksi ja jäykäksi, yritän näyttää siltä etten häntä huomaisikaan samalla kun kateudesta vihreänä kuuntelen kun hän juttelee jonkun muun kanssa. Ehkä tässä on se, että haluaisin vaan keskittyä hänen kanssaa juttelemaan, mutta en haluaisi muille kiinnostustani.

      Näin siis toimii erästä opiskelijakaunotarta kaipaileva miekkonen, mites siellä?

      • kukamitähä

        Tajusin juuri kirjoituksestasi, että itsekin taidan olla hieman mustasukkainen, kun hän jonkun toisen naisen kanssa juttelee isommassa seurassa. Siitä voi tulla sellainen olo että toista ei kiinnostakaan mun seurani. Äh, ei pitäisi näitä liikaa miettiä, vaan olla ja pitää hauskaa.

        Toivottavasti saat sen kaunottaresi :)


    • Minä oon just

      tuollanen.
      Pelkään että ulkopuoliset huomaisivat kiinnostukseni, joten silloin pitää olla x_x

    • mies..

      Voi olla kiinnostunut. Itse olen sellainen että ryhmässä hiljainen ja kahdestaan puhelias. Mulle on myös kerran mainittu siitä että "olet paljon puheliaampi kahdestaan"
      Kai se on jonkinlainen itsesensuri ja itsetunnon/varmuuden puutetta kun moni kuuntelee. Olen jo pienestä pitäen kyllä halunnut olla ihmisten kanssa vain kahdestaan tai pienessä porukassa.

      • Sama..

        siksi olen koulussakin ollut yksinäinen koska en osaa puhua porukoissa. Nyttemmin työelämässä on ollut vähän pakko harjoitella sitäkin.


      • 7+20
        Sama.. kirjoitti:

        siksi olen koulussakin ollut yksinäinen koska en osaa puhua porukoissa. Nyttemmin työelämässä on ollut vähän pakko harjoitella sitäkin.

        on vähän sääli miten et voi saada kaikkien ns hyväksyntää jos et osaa hölöttää isossa ryhmässä. Saat nopeasti sen hiljaisen oudon tyypin maineen ja sulle ei koskaan aleta juttelemaan vaikka kaikki johtuu vain ujoudesta.


    • bucket of fishes

      4 10 ketä opsikelijaa kaipaat? Itse jollain lailla samastuin kuvailemaan asetelmaan. Olen itsekkin samanlainen ja koitappa siinä opiskella, kun ajatukset karkaavat yhtenään häneen :)

      • 4+10

        Yhtä oululaista neitokaista kaipailen, mutta tämän enempää en tänne rupea tunnisteita laittamaan. AP kirjoitti hyvin ettei pitäisi liikaa miettiä näitä asioita, vaan olla vaan ja nauttia elämästä ja ihmisten seurasta. Asiat etenee omalla painollaan tai sitten ei.


    • hölmö neito

      Mäkin muutun todella ujoksi kun ympärillä on enemmän ihmisiä, etenkin jos yksi niistä on tämä ihastukseni. Jotenkin sitä alkaa jännittää kun ei keksi mitään fiksua sanottavaa. Kahdestaan tuntuu helpommalta eikä tarvitse vetää mitään roolia.

      Jos olet kiinnostunut, ota asiasta selvää kun olette kahden. Jos tunne on molemminpuoleinen, "ongelma" kadonnee ajan myötä. Mulla ainakin yksi syy tähän käytökseen on se, kun ei oikein tiedä mitä toinen ajattelee ja sitten on ihan pää pyörällä omienkin tunteidensa kanssa ...

      Onnea! :)

    • 68l798ö

      Voi olla kiinnostunut. Voi olla vain ystävällinen. Voi olla käytännössä ihan mitä tahansa eikä välttämättä edes liity sinuun millään lailla.
      Kysymällä se selviää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe