paras konsti eukon laihduttamiseen

+80kg :(

mikä on? ei kestä enää katsella tuota ihrakasaa tuossa sohvalla. luulee että kirjoitan työpostia nyt

103

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa massaa

      Kerro sille, mitä ovat ylipainon vaarat. Nivelvaivat, selkävaivat, sydän ja verisuonisairaudet, kohonnut verenpaine ja aikuistyypin diabetes. Liikalihavuus on myös merkittävä syövän aiheuttaja.

      • poroosi

        Se, että on lihaa luitten ympärillä, suojaa osteoporoosilta, mutta nuo yllä mainitut sairaudet on sitten niitä miinuksia.

        Olisikohan niin, että puoliso katsoo illalla ensin sänkyyn ja sen jälkeen menee jääkaapille ;)


    • pekko.

      Taidanpa olla aika oikeassa jos totean, että aloittajalla ei ole minkäänkokoista naista siellä kotona. Ei tuollaisen kanssa kukaan olisi.

    • mätä roskis

      Entä mikä olis paras keino saada mies pesemään hampaansa? Yököttää kun hengitys haisee mädäntyneeltä roskikselta :( Ei sitä tee kyllä mieli muutenkaan suudella, kun se ei sitä taitoa osaa, työntää vaan kielen kurkkuun ja hönkäilee sitä roskiksen hajuista hengitystään...yök.

    • läskipäääääää

      Oletko ollut tukena kun puoliso on laihduttanut? Puolison tuella on laihdutuksessa ja elämäntapojen muuttamisessa todella suuri merkitys. Olin aiemmin suhteessa jossa näin mieheni ilmeestä mitä mieltä hän minusta oli, yritin monesti laihduttaa ja saada mieheltäni tukea, mutta ei, tukea ei herunut. Nykyisen mieheni kanssa homma on toinen, paino tippuu kuin itsestään, harrastetaan liikuntaa yhdessä tehdään terveellistä ruokaa yhdessä ja otetaan myös lapset mukaan. Terveellinen elämä on kaikille hyväksi, myös sinulle joka katsot ihrakasaa sohvalla, ehdotappa että alottaisitte yhteisen liiluntaharrastuksen ja panostaisitte muutenkin terveelliseen elämään.

      • Olet onnekas


    • MuodotKunniaan

      Monet xl-naiset ovat todella seksikkäitä. Kaikkien ei kannata laihduttaa.

    • 1kk

      Hyväksy vaimosi, hyväksyyhän hänkin ilmeisesti sinut, vaikka oletkin tuollainen pahansuopainen alistaja. Luulenpa että se on vaimosi joka siinä toisesta enemmän kärsii. Tosin hän saattakin jo katsella mukavampaa miestä ja jäät jossain vaiheessa kiukuttelemaan yksinäsi.

    • YÖÄKS!

      Kylläpä oli juttu! Minä olen lihonut seurustelun aikana tuollaiset 60kiloa. Lapsen odotus ja koti äippänä. Nyt painoo joku 120kiloa eikä se ole miestäni haitannut. Sexiä riittää ja läheisyyttä ja romantiikkaa. Olet itsekäs typerys! Mietippä missä mättää. Taitaa olla sun korvien välissä! Hävytön jätkä! Vaimosi ei ole ansainnut tommosta omahyväistä pelleä joka tännekkin tommosia kirjoittelee! ILJETTÄVÄ TYYPPI! HYI VI***!

      • iskukki 73

        Ei se nyt ihan noinkaan ole. Itse en koskaan ole pitänyt lihavia ihmisiä mitenkään houkuttelevina kumppaneina ja jos olen normaalipainoisen löytänyt niin miksei sitä ylipaino kissaa voisi nostaa pöydälle (jos jaksaa) kun asia kerran haittaa? Kyllähän näitä selittelijöitä löytyy, että sisäinen kauneus sitä ja tätä mutta kyllä minusta se ulkoinen puoli saa olla kunnossa. Jos paino häiden jälkeen on tuplaantunut niin ei siinä enää katso samaa ihmistä kuin alttarilla,


      • hoikka nainen

        Ja sitten vielä ihmetellään, että miksi miehet käy vieraissa...


      • mä 000000
        hoikka nainen kirjoitti:

        Ja sitten vielä ihmetellään, että miksi miehet käy vieraissa...

        Halveksittavaa vieraissa pyöriviä,vielä enemmän jos käy vinosilmi hoitoloissa.Rakastin miestäni ennen mutta.....ei enää.


    • Ukkeli.

      iskukki 73:lle: Onhan sinunkin vaimosi luullut löytävänsä rakastavan ja sopuisan miehen, mutta nyt oletkin valittava nalkuttaja. Toista ei voi muuttaa, muuta itseäsi tai muuta muualle.

    • Ciccacicancicancicca

      Emt.Ei se leenakaa laiha oo vaikka luulee???

    • Kuole

      NO EI TOD OLE.JA PÄRSTÄ KU PETOLINNUNPERSE.EI SE NAAMA LAIHDUTTAMLLA KAUNISTU SAATANA EIKÄ ÄLYÄ LISÄÄ.TYHMÄ AKKA PERKELE.TAJUIS JO ITSE.

    • +100kg

      Ehkäpä se muijas,jos sitä on olemassa.miettii siinä sohvalla miten sinusta juntista pääsee eroon ja saattaa vaimollasi olla jo rakastaja;)
      Minulla on rakastaja vaikka oon läski ku mikä,mutta oi oi miten ihanii kuumii öitä vietänkään salarakkaan kanssa.

      • lihapulla

        Sinä ja hieromasauvasi siis.


    • 40+/50+

      Jos nyt suoraan sanotaan, niin moni vanhempi ylipainoinen nainen kuvittelee näyttävänsä hyvältä ja siksi ilkeilee nuoremmille naisille. Totuus kuitenkin on, et näyttävät vaatteet päällä siltä, ettei miehen viisarikaan värähdä, ja kun riisuvat itsensä alasti, niin oksennus ei ole kaukana.

    • ???????????

      Miksi naisen pitäisi näyttää sinulle seksikkäältä, jos ei halua sinulta seksiä?

      Mietipä sitä!

    • kyl se läski lähtee

      Mene kavereittesi kanssa viikoksi dokaamaan. Kun palaat kotiin, niin hyvässä lykyssä läski on lähtenyt. Jos ei, niin toista kuuri tarpeeksi monta kertaa.

      • Terv. Läski Leena

        Krapulas tulee syötyy rasvassii ruokii .Lihoo!


    • Turpa kii

      Vitun leena oo jo hiljaa.

    • hahah

      Tuo "leena" näkyy kellonaikojen perusteella vastailevan itselleen ennen kuin kirjoitti tänne.

      Jollakin jäänyt lääkkeet ottamatta.

    • tuplaleopardi

      Varmaan ei laihdu kukaan ilman omaa halua. Ei se katsomistapa ketään havahduta. Toinen juttu on miten katsoo itseään ja miten luulee kenenkin katsovan ulkopuolelta itseä. Hirveitä räkyttäjiä täällä, muka neuvomassa. Hirveää kateutta. Ja on totta, että luonnevikaiset akat ovat kun nokkivat ja raatelevat korpit hoikemman, nuoremman naisen selän takana puukottamassa. Hirveä totuus, mutta kun tietää miksi koira räksyttää, niin ei ajattele enempää, jatkaa itsensä huoltamista. Mielestäni itsensä huolto näkyy ns. heti yleiskuvana. Jos on lyhyt nainen ja painoa kertynyt, kyllä se näkyy. Se on vaan monista miehistä epämiellyttävän näköistä. Sanoo mitä tahansa, puolustellakseen ja heikkouttaan. Täytyy olla aikamoinen persoonallisuus tai kuuluisuus jollain lailla, että tavallinen eukko viehättäisi läskisellä ja kömpelöllä ulkomuodollaan. Ei auta seksivaatteet suurimpaa osaa naisia. Ei tarkasti valitut muka oman tyyliset leopardiryysyt. Pitää olla rehellinen. Ei ääneen ole kohteliasta moittia. Ajatuksilleen on vaikeaa tehdä mitään. Ulkomuotoonkin on joidenkin lähes mahdotonta vaikuttaa. Luulisi edes terveyden tai toimintakyvyn huolestuttavan. Ei se kateus kauniimmaksi tee. Ei rahakaan. Sen takia osaksi, puhutaan puumista. Itse jos olisin mies, minua ällöttäisi huonokuntoinen, höllyvällä läskillä epätoivoisena vonkaava nainen. Se on kuitenkin vain minun mielipide. Ei se koske edes jokaista miestä.

    • tosinormaali

      Kukaan meistä ei ole kaikkien mielestä puoleensavetävä. Ei ulkoisestikaan, puhumattakaan kaikista muista ominaisuuksista. Täälläkin joku räkyttäjä luulee ehkä olevansa ylivertaisen viehättävä, mutta tosiasiassa tuollaista ahdaskatseista negatiivista henkilöä harva seuraansa haluaa. Päinvastoin karttelee.

      • parantava lääke

        Joko kateuteen on muuten keksitty rokote? Tulisi nimittäin tarpeeseen sinulle.


    • vinkkienantaja

      Paras apu läskistä eroon pääsemisessä on lakimies.

    • puh-uu sinä

      Vinkki oli hyvä. Hahaa ja niinhän se onkii. Asiaa, kun asianajaja on aina asiakkaansa puolella. Eihän lihavuuden puolustajille saa sanoa mitään. Ei se ole negatiivista, jos toinen reppana on ylipainoinen ja riskissä sairastua vakavasti.

    • voi kun kamala ämmä?

      Olen kohtalaisen tyytyväinen itseeni. Todellakaan en ole ylivertaisen kaunis. En leiki prinsessaa, on omat viat, mutta on myös omaa tahtoa. On omat rahat. En liiku julkisilla, käytän jalkoja. Olen toimelias, aikaansaava, utelias, omasta ulkonäöstä tietoinen. Silti en kuvittele, että ihmisen pitäisi olla ylivertainen. Ei ole taipumuksia elää harhoissa. Olen realisti. Näen sen, että lihavus on asia joillekin, ei kaikille, joka vaivaa. Se, että yleensä miehet eivät pidä ylipainoista, löllykkää, kiehtovana ja kauniina, ei ole minun vikani. Se on omasta kokemuksestani niin. En yleistänyt. Kaikki eivät karsasta toista lihavuuden takia. He katsovat sisälle ns. Eivät kaikki ole kasvoiltaankaan kaunottaria. Eivät voi olla. Ei tarvitse. Kateus on ihmisen piirteistä kuvottavin. Se tuhoaa, nimittäin. Minesti lihava ei ymmärrä tai kykene tekemään painolleen tai joku muu, muulla tavoin ulkonäölleen, tarpeellisia tai itseään tyydyttäviä korjauksia. Siitä seuraa käytöstä, joka on käsittämätöntä, kun kyseessä on aikuinen ihminen. Sekin on joskus sairaus tai häiriö ihmisessä. Selän takana juoruaminen on eräs kiusaamisen muoto. Mutta jos ei kykene muuhun, niin eihän sille mitään kukaan voi. Väkivalta, henkinen on yleistä. Tiedän muutamia naispuolisia henkilöitä, jotka oikeastaan voisivat saada selkäänsä, niin härskejä ovat. Heidän kohdalleen ei vain ole sattunut ihmistä, joka olisi heille ansionsa mukaan antanut.. enkä tarkoita seksiä... Mutta ei se mitään, vastaisuudessa aion olla tyytyväisempi ja kiitollisempi kaikesta, mitä olen saanut.Ja huolehdin ulkonäöstäni, vaatteistani ja läheisistäni. En yritä saada enmpää myöskään, mitä minulle kuuluu. Olen rehellinen. Onhan sinunkin ylipainosi täysin omista syistäsi johtuvaa. Ei siitä pidä loukkaantua jos joku ei pidä sinusta. Jos pitää, ole hyvilläsi.

    • Maripetteri.

      Ei kenelläkään ole oikeutta määritellä miltä sinun pitäisi näyttää, saatika tulla huomauttamaan asiasta. No jos sellaiseen törmää, sehän kertoo vain hänen ahdasmielisyydestään ja ymmärtämättömyydestään.

      Siis toisten ulkonäöstä valittajat: Keskittykää itseenne, sieltä se onni löytyy jos sitä teissä yleensäkään on?

    • onko pakko ahtaa???

      lihavat on huvittavia: :D kun ne lyllertää ja hikoo ja puhkuu punasena :)))

      • 100kg+++

        Pakkohan tämä lääkityspointtikin on tuoda. Itselläni on lääkitys joka aiheuttaa metabolisen oireyhtymän ja saa veren sokerit heittelemään niin että jos en syö jatkuvasti niin silmissä pimenee. Keskimääräistä painonnousua luvataan 8kg puolessa vuodessa tällä lääkityksellä. Olin tässä taannoin dieetillä jossa kaloreja kertyi päivälle 600kcl ja laihduin kahdessa kuukaudessa 7kg. Tällainen 100kg ämmä. Verenpaine kohosi tällä dieetillä sairaisiin lukemiin ja leposykekin raksutti 150 lyöntiä minuutti. Ei helppoa paksun elämä.


    • Hyl-lyl-hyl

      On se vaan sitten niin maan perusteellisen kummallista, että ihmiset vetävät mässyä turpaan niin että lihovat muodottomiksi möykyiksi ja sen jälkeen ovat hyvin herkkiä loukkaantumaan mikäli asiasta huomautetaan.

      Lihavuus on sairasta ja johtaa ennen pitkää moniin vaikeisiin sairauksiin. Se on fakta.
      Ihminen ei tarvitse läskiä yhtään mihinkään, vaan päinvastoin. Jokaisella on toki oikeus olla sellainen kuin haluaa, mutta ´pitäisin kuitenkin suuta soukemmalla, monessakin mielessä.

      Lopetaa läskit se ylensyöminen, ei se ole sen vaikeampaa. Menkää vttu lenkille, niin voitte paremmin lylleröt.

      • 19+16

        Ruokariippuvuus on sairaus siinä missä alkoholismikin. Sillä erotuksella että kukaan ei tunge alkoholistin jääkaappia täyteen viinaa ja käske juoda kohtuudella. Jos syömisen voisikin kokonaan lopettaa niin tekisin sen.


    • melinda s.

      No ei lihominen ainakaan meidän perheessä liittynyt mitenkään tuohon. Suhteemme on aina voinut todella hyvin ja olemme onnellisia. Yhdessä on käyty ravintolassa ja juhlittu, painoa samalla tuli 20kg lisää. Kun koko alkoi mennä yli 40, päätin että nyt saa riittää. Olen laihduttanut nyt 10kg painonvartijoissa ja kaikki vain sen takia, että mieheni ei kyllästyisi minuun. Toisaalta voin itsekin tällä hetkellä upeasti.

      En voi ymmärtää vaimoja, jotka antavat itsensä rupsahtaa ja lihoa, pitää sitä miestäkin vähän ajatella.

      Aloittajalle, kerro vaimollesi suoraan, mitä mieltä olet. Ja kerro, että kohta pitää mennä vieraisiin, jos et tee itsellesi mitään. Voi olla, että vaimosi jättää sinut noista sanoista, mutta onko siitä enää haittaa...

      • Laitan kiertoon

        Vaimoni muistuttaa norsua.. ja sängyssä kuollutta norsua.
        Kohta joku kertoo että hänellä on varmasti rakastaja tai ainakin kohta on. No hyvähän se vaan olisi sillä minä en häntä enää katsele. Jos jollekkin kelpaa niin pitäköön hyvänään, minulle ei kelpaa.


    • peppukin tikkuinen

      En halua lihavaa kumppania. En kumppania tosin pidä elämän tärkeimpinä asioina. En pidä muiden arvostelua myös ollenkaan fiksuna. Silti jokaisella on mieltymyksensä koskien myös ulkoista olemusta. Jos fb esim. on ainoa paikka, missä onnistuu kuvissa... on jotain vialla. Moni sielläkin näyttää kuvassa/kuvissa suhteellisen 'nätiltä.' Ehkä. Oikeasti ihmisen ulkonäkö on aidoin, kun häntä näkee jossain fyysisesti. Ja voin sanoa, että moni on fyysisesti ihan hölmön näköinen, muuta kuin itse julkaisemassaan kuvassa, jolla on tarkoitus. Se on saada palautetta. Enkä jaksa tajuta, miksi omat 'kaverit' fb:ssä kehuvat toista, joka ei ole kuin tavallinen väkäleuka tai perunanenä, lyllerö tai kolho, joka pukeutuu mauttomiin vaatteisiin. Miksi nähdä vaivaa? Sama asia, miksi nähdä vaivaa olla hoikka? Totta kai, nähdään vaivaa. Näen itse. En halua äheltää kaksinkerroin ja olla punkero. Voi vaikuttaa miltä näyttää. Kannattaa yrittää vaikuttaa jaksamiseensa, vaikka liikunnan avulla. Vertaisryhmissä saa kannustusta. Painonvartijat sopii joillekin, vaikka laihtuminenkin on joillekin hyvin raskas urakka. Addiktioissa tosiaan auttavat, toisinaan, vertaisryhmät. Vertaisryhmässä oli... kanssaeläjiä. Se lohtu oli toisinaan huonoa itseluottamusta omaavalle henkilölle, että sinne tulivat kaikennäköiset tallustajat. Oli lihavaa, kolhoa, harakanpesähiusta, siilipäätä, pukeutumistyylitkin olivat laidasta laitaan suomeksi sanottuna. Oli koipien oikojaa, kyyhöttäjää, rempseää, telttaan pukeutunutta, eläinkuosi wannabe-stripparia, solariumin kärventämää, hattarahiusta, kokonaan ilman vaatteita ei kukaan kuitenkaan tullut, sehän on lain mukaan jokin rikos. Joka tapauksessa, pitäisi jokaisen itse tietää missä menee rajat. Rajojen asettaminen alkaa jo lapsena. Lapsetkin yleensä, ei aina, oppivat että väkivalta on väärin. Aikuisilla, hyvin usein, on jäänyt tajuamatta tuo. Väkivalta ja kiusaaminen on lisääntynyt. Minua hävettäisi aikuisena kiusata tai haukkua ketään, varsinkaan heikompia. Häpeäkin on tarpeellinen tunne. Jos joku ei tunne voivansa lihavana huonosti, varmasti tuntee jos häntä pilkataan. Naisten kesken nokkimisjäjestys ja ns. kaveriksi pääsy vaatii ihan omanlaisensa oivaltamisen. Oivaltaa, miksi tuo selän takana puhuu paskaa, jopa nenän edessä. Ja sen lisäksi kateus, joka käy ihan mahdottomaksi kestää jos itse on tasapainossa lainkaan itsensä kanssa. Jokainen akka, joka joskus kateuden takia vaikka selän takana pieksää suutaan, pitäisi ohjata hoitoon. Lihavakin voi olla herttainen. Kunhan ei kateellisuuden takia jätä oman itsensä hoitamista ja terveytensä vaalimista.

    • voi raukat.

      Ja näin kirjoittavat kuolevaiset ihmiset !!!

      Miettikää mitä miettii esim. vammaisina syntyneet, halvaantuneet ym teidän vaatimuksistanne.

      Tärkeintä on kuitenkin pitää pään sisältö kuosissa ja niin edelleen...

      Sivistäkää itseänne ja kehittäkää itseänne sisältäpäin.

      • Tosi puhetta juu

        Voi jumalauta että taas joku läski on vetänyt herneen nenään. Kyllä normaalipainoinenkin voi sivistää itseään, eikä tähän ketjuun kuulu vammaiset tai halvaantuneet millään tavalla.

        Tässä puhutaan tietoisesti itsensä ennen aikaiseen hautaan mässyttävistä palleroista, joista osa kuluttaa yhteiskunnan varoja kymmeniä vuosia tarpeettomasti oman ylensyöntinsä tähden. Mm. kakkostyypin diabetes on joka toisella ihrapallerolla vähintään ja sen hoitaminenhan tulee saakelin kalliiksi yhteiskunnalle.


    • Vankku
    • petturi 7

      Käy vieraissa. Työkaverikin teki niin, johan alkoi oma eukko olla kiinnostunut miehestään (rahapussista?).

    • 10 punnerusta

      puolet lihomisesta johtuu sohvan vastapäisen kanssa elämisestä.hyvä kumppani ja yhteiset jutut.jääkaappi unohtuu.on myös todettava että ei tää miestenkään painoindekasi oo ihan kohallaan.keppana ja lerssi on jättäny jäljet moneen,ettei makkarissa syty ku valot.jokaine voi katsoa peiliin ja miettiä jospa jotain vois tehdä.eri asia on jos on sairaus joka aiheiútaa lihomista,mutta lihominen ei ole sairaus.

    • mies ei synnytä

      raskaus hormonit lihottaa naisen vielä jos on monta kertoo synytänny!

    • Kokenut.

      Minulla ainakin on parisuhteiden erot ja riidat liittyneet ihan muuhun kuin painosuosituksiin. Olen seurustellut tudella suurenkin kumppanin kanssa ja se ei olut mikään ongelma, päinvastoin pidin hänestä ulkoisestikin. Nämä ovat tietysti makuasioita joista turha kiistellä.

      Korvien välissä ne ongelmat asuvat.

      • näin näkisin..

        Täällä on vellonut ikävä keskustelu ylipainoisista naisista. Itse en määrittele ketään ylipainoiseksi, en tyhmäksi tai ärsyttäväksi, vaan jokainen on oma persoonansa niin fyysisesti, psyykkisesti kuin sosiaalisestikin. Kenenkään ei tarvitse olla toisen kaltainen vaan kaikilla on oikeus olla omanlaisensa. Erilaisuus takaa sen että jokaiselle löytyy mieleistä ja mielenkiintoista seuraa niin töissä kuin vapaa-ajallakin, nyt kuin tulevaisuudessakin.

        Oma lukunsa ovat ihmiset jotka yrittävät osoitella sormella heistä poikkeavia henkilöitä. He ovat jääneet elämässään paitsi jostain tärkeästä, hyväksytyksi tulemisesta. Toisten mollaaminen saa heidät edes hetkeksi tuntemaan itsensä toisten veroisiksi. Lopettaisivat itsensä vertaamisen muihin ja muiden saavutuksiin, niin saattaisivat hyväksyä itsensä ja sitä kautta ajastaan myös toisia ihmisiä.

        Me olemme hyviä kaikki...Me suomalaiset!


    • häpeän olla

      Suomalaiset ovat kansana ja rotuna tyhmimpiä, ja etenkin rumimpia koko maailmassa. Lisäksi laiskoja, uusavuttomia ja nuoremmilla myös kädentaidot kadonneet.

      • Lahti 47

        Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta muuta pois jos on paha olla kanssamme.

        Me muut tunnemme olomme ja elomme täällä hyväksi. Olemme kansakuntanakin sotien jälkeen nousseet monilla mittareilla mitaten parhaimpien maiden joukkoon. Meillä on aihetta olla ylpeitä Suomalaisuudestamme. Parantamisen varaa on aina, mutta koskaan historiamme aikana täällä ei ole ollut yhtä hyvä elää kuin viime vuosikymmenten aikana.

        Iloitkaamme siitä ja toisistamme, tehdään tästä vieläkin parempi maa. On aika heittää pois vuosisatainen alemmuuden taakka ja olla tyytyväisiä, sillä Me olemme hyviä!


    • tu pee on musta

      Lahti 47.. Suomessa on hyvä olla. Kaikilla on jossain. Jos olet miettinyt omaa kotimaatasi noin paljon, suomalaisen koulutusjärjestelmän luulisi taanneen sinulle oikean kielioppi- ja kirjoitustaidon. Sana -suomalainen on kirjoitettava pienellä alkukirjaimella. Perusasiat jos hallitsee, voi oppia muutakin. Sinä et ole oppinut perusasioita. Lisäksi me -sana kirjoitetaan vaikkapa saksan kielessä keskellä lausettakin isolla alkukirjaimella (Wir), myös muissa sijamuodoissa. Korostaakseen jotain asiaa tai ns. pointtiä, haluten huomiota johonkin lauseen sisältämään painotukseen, ei ole suomen kielessä sallittua käyttää isoja alkukirjaimia keskellä lausetta. Se pitäisi osata tehdä lauserakenteita hyödyntäen taikka erilaisia muita keinoja käyttäen. Itseopiskelukursseja on esim. netissä käytettävissä heikolla kieliopin ymmärtämisellä oleville ihmisille.Itselläni ei ole ollut tapani pilkata ketään. Hämmästyttää tämä sivistymättömyys ja jopa pienempien lasten osaamat asiat eivät suju aikuisilta, kuten äskeinen kieltä koskeva esimerkki. Lihavuudesta on haittaa. Siitä on haittaa myös ulkonäön osalta jos ei halua olla ilman kumppania ja on tyhmä, ahne, ilkeä ja muutenkaan ei kauneutta ole siunaantunut poikkeuksellisesti. Saapi olla yksin. Voi vanha nainenkin olla vällyjen välissä ihan kiinnostava, mutta makkarat kasaantuneena omaan kehoon, kasvot rupsahtaneet ja älykkyys olematon, mieskumppani saattaa aamun jälkeen jäädä tulematta jatkoille uudestaan. Esim. Kirsti Paakkanen oli vielä parisen vuotta sitten tyylikäs nainen. On varmasti kumppaneita ollut ja nainenhan on älykäs kuin mikä sekä omaperäisen persoonallinen. Kaikkea muuta, kuin vastenmielinen.

      • Suomalainen..

        Kun et muuta keksinyt aloit kielipoliisiksi. Kyllä tuo lahti aika hyvin mielestäni osasi asiansa esittää. Jopa keskivertoa paremmin. Miksi niuhotat tyhjästä?

        Tottakai saat väheksyä oman kauneusihanteesi rajojen ulkopuolella olevia, mutta tee se yksinäsi. Miksi julistat tuollaista???

        Luuletko itse olevasi kaikkien ihannoima: Ulkoisesti, sosiaalisesti ja psyykisiltä kapasiteeteiltasi? Mitä todennäköisemmin olet saanut halveksuntaa osallesi ja sitä pahaa oloasi yrität täällä kohdentaa edes johonkin, että tuntisit itsesi jossakin hyväksi.

        Olet kai pieni ja laiha ja siksi kohteenasi ovat isot ihmiset. Lopeta tuollainen. Me hyväksymme sinut, koita tehdä samoin. Olemme kaikki...Suomalaisia.

        Eläkä nyt kirjoita että Suomalaisia pitää kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Jooko? ja läita pää tyynyyn tietoisena siitä että me hyväksymme sinut, oikeasti.


    • i've got a bald

      Höpöjuttuja... kai olen siis laiha? Kai olet nähnyt ja kai tiedät, mikä on ja ei ole kohdistunut minuun. Höpötä sinä jollekin toiselle henkilölle niitä arvelujasi. Mene sinä itse suvaitsevaisuutta opettelemaan, kun nokittelet ja kuvittelet asioita yhden kielioppiin liittyvän oikaisun vuoksi. Kaikki eivät osaa kaikkea. KAI SINÄ SEN TAJUAT. Olisi hyvä jos jättäisit pieni-laiha -määritelmäsi sellaiseen paikkaan ja hetkeen, jossa läsnä olisi sinun kanssasi pohtimassa noita joku, joka jaksaa tuollaista lapsellista jauhantaa kauaa kuunnella, tai lukea sen puoleen. En julista yhtään mitään näkemystä tai ideologiaa tms. Ja jos julistamaan alkaisin, sinun tyylisi ei sopisi siihen ihmistyyppiin ollenkaan, joiden soisin ottavani julistukseni todesta. Siksi, koska et selvästi ole tasapainoinen tai edes onnellinen, kun aloitat kysymyksellä, joka on: miksi niuhotat pikkuasioista? Mistä sinä niuhottamisestani osaat mitään kertoa? Nyky-yhteiskunta on, mikä on. Se taas ei ole mitään niuhottamista. Kielitaito on eräs arvostetuista taidoista, jotka lasketaan erääksi lahjakkuuden osa-alueeksi. Ei enää olla missään peräpohjolassa, jossa voisi ihmisten älykkyyden puutteen takia joskus luulla jopa elävänsä. Nyky-yhteiskunta ei suosi iäkkäitä, rumia, laiskoja, rikollisia jne. Jotkin noista edellä mainituista ovat väistämättömiä, mutta viisas ihminen hyväksyy realiteetit. Olen kaunis, olit oikeassa. Olen urheilija, siinäkin oikeaan osuit ulkonäköni osalta. Olen kaikkea muuta, kuin pieni. Pieni ei ole lainkaan maailmani, mutta olen onnellinen ja osin myös siksi, etten seurustele typerien ja p..jen tyyppien kanssa. Koskaan. Ikinä en tekisi niin. Olen mielummin yksin, jos vaihtoehto olisi, huom. olisi, tyhmä ja kateellinen lehmä.

      • Kaveri..

        Nyt kerroitkin paljon itsestäsi ja ongelmastasi suhtautua erilaisuutta kohtaan. Kiitos, oletkin äkkiä minulle keskusteluketjun kiinnostavin ihminen.

        Ihminenhän on kokonaisuudessaan psyko-, fyysis- sosiaalinen kokonaisuus ja nostit esiin kielitaidon. Sitä minäkin arvostan, vaikka en riittävästi hallitsekaan.

        Olet oikeassa että nyky-yhteiskunta ja varsinkin media arvostelee ja lokeroi ihmisiä, siitä ja sille pitää nauraa.

        Puhut onnesta. Mielestäni onni asuu asenteissa ja sitä ei poissulje ikä, koko,ulkonäkö, paino, varallisuus yms. Onnellisia ihmisiä on kaikkialla ja kaikenlaisia.

        Hulluinta on luulla että kun löytää oman onnensa, muidenkin pitäisi etsiä onnensa samasta. Ja vaatia toisia toimimaan ja tykkäämään samoista asioista onnensa etteen. Ei se mene niin. Jokaisen onni on omassa elämässään ei toisen määriteltävissä.


      • ymmärrä jotain
        Kaveri.. kirjoitti:

        Nyt kerroitkin paljon itsestäsi ja ongelmastasi suhtautua erilaisuutta kohtaan. Kiitos, oletkin äkkiä minulle keskusteluketjun kiinnostavin ihminen.

        Ihminenhän on kokonaisuudessaan psyko-, fyysis- sosiaalinen kokonaisuus ja nostit esiin kielitaidon. Sitä minäkin arvostan, vaikka en riittävästi hallitsekaan.

        Olet oikeassa että nyky-yhteiskunta ja varsinkin media arvostelee ja lokeroi ihmisiä, siitä ja sille pitää nauraa.

        Puhut onnesta. Mielestäni onni asuu asenteissa ja sitä ei poissulje ikä, koko,ulkonäkö, paino, varallisuus yms. Onnellisia ihmisiä on kaikkialla ja kaikenlaisia.

        Hulluinta on luulla että kun löytää oman onnensa, muidenkin pitäisi etsiä onnensa samasta. Ja vaatia toisia toimimaan ja tykkäämään samoista asioista onnensa etteen. Ei se mene niin. Jokaisen onni on omassa elämässään ei toisen määriteltävissä.

        Mitään erilaisuutta en tuomitse. Kerroin vain, että en halua olla kateellisten ja ilkeiden (vammaisten, joiden ilkeys perustuu oman edun tavottamiseen) ihmisten kanssa. Jos en halua sitä, en ole suvaitsematon. Olen ihminen, jolla on terveempi arvostelukyky. Olen siitä kiitollinen. Olen saanut oamn osuuteni kateellisten ihmisten paskasta niskaani. Miksi en saisi suojella itseäni. En jaksa kuunnella tekopyhää ja kateellista ihmistä. En halua sellaisia katsella, kun ei ole pakko. Yksinkertaista.


      • no hope for her
        ymmärrä jotain kirjoitti:

        Mitään erilaisuutta en tuomitse. Kerroin vain, että en halua olla kateellisten ja ilkeiden (vammaisten, joiden ilkeys perustuu oman edun tavottamiseen) ihmisten kanssa. Jos en halua sitä, en ole suvaitsematon. Olen ihminen, jolla on terveempi arvostelukyky. Olen siitä kiitollinen. Olen saanut oamn osuuteni kateellisten ihmisten paskasta niskaani. Miksi en saisi suojella itseäni. En jaksa kuunnella tekopyhää ja kateellista ihmistä. En halua sellaisia katsella, kun ei ole pakko. Yksinkertaista.

        Hyvin kirjoitettu. Jokainen ihminen saa olla sellainen kuin on, mutta kateus todellakin on vastenmielinen piirre ihmisessä, joka saa aikaan mitä tyhmempää ja sairaampaa käytöstä. Eikö ahdasmielistä ja negatiivista käytöstä olekin ottaa toinen ihminen paskan puhumisen kohteeksi, vuosien ajan ja tähän käytökseen ei tule muutosta, kun ihminen ei voi nähtävästi itselleen yhtään mitään. Se on jo sairautta.
        Koskaan ei itsessään mitään vikaa näe ja asiat valehtelee toisille, rinki vain kiertää kehää. Kun ei ole odotettavissa muutosta eikä parannusta henkisen kapasiteetin suhteen, niin kateudella tuhoaa itse itsensä. Ei pahaa puhuva, kateellinen ihminen tasapainossa itsensä kanssa ole eikä mielenrauhaa saa kuuna päivänä.


    • Rakkaus.

      Minä laihduin 15 kg ja vaimo lihoi 25 kg. Mitä sitten hyvin menee!

    • picth-black

      Olepa hyvä.
      Yleiset arvostukset tai arvostusten vähäisyys ja puute eivät, todellakaan voi olla jokaisella samoja. Eivät puutu jokaiselta, jos ei jotain asiaa arvostaa, tai ei arvosta. Joten tuo lihavan ihmisen arvostelu on ylipäänsä tyhmää. Itse olen välttänyt huomioimasta ketään ulkonäön perusteella. Se mitä puhuu, monin tai yhdellä kielellä kerrallaan, suurin piirtein rehellisesti, on tärkeintä. Mitä puhuu olemuksensa kautta, myös. Jos antaa neuvon, että pitää tehdä jotain, nauraa esimerkiksi, en olisi samaa mieltä. Mitään ei pidä tehdä. Voi oivaltaa, että nauraakin saa.
      Onnellisuus on tavallaan muotisana. Onnellisuudesta taas, jos sen käsittää valinnan vapautana ja mahdollisuuksina, on niin paljon erilaisia määritelmiä. Harhaluulo tai harha onnesta, joka tarkoittaa sitä, että elämässä kuuluu käydä hyvin, on jossain määrin jopa vaarallinen. Elämässähän ei käy hyvin. On vain hyviä ja huonoja hetkiä tai tilanteita. Asenne omaan itseen on tärkeintä. Se on ratkaisevan tärkeää. Samaa mieltä kuin ed. kirjoittaja. Sellainen asenne, että minua tai sinua ei kuulu määritellä kukaan muu, kuin minä tai sinä, on saavutettavissa. Sen saavuttaa olemalla nöyrä. Ja kun elämässä ei käy aina hyvin, joutuu oppimaan virheistä. Muiden asettamat määritelmät hyvin usein tekevät ihmiselle tunteen hyväksytyksi tulemisesta. Jokainen haluaa hyväksyntää. Määritelmät ja odotukset ovat erilaisia eri tilanteissa, eri aikoina jopa. Kun taas tekee virheitä, on nöyryys etsittävä. Sen sijaan, ihmiset nöyryyttävät usein muita. Tämän ajan ilmiö, vailtettavasti. Kun peruspaheet tai synnit, miksi niitä haluaakaan kutsua, istuvat eräissä hyvin sitkeästi, aletaan puhua tarpeista. Joku voi tarvita rinnalleen kumppanin, joka laihtuu, edes sen 15 kg. Ja kun lähtee moittimaan tai neuvomaan tuota onnetonta joka 'joutuu' katselemaan läskiä, niin miten se auttaa? Koska kaikki lähtee itsestä. Ei sanamukaisesti kaikki, mutta iso osa silti. Minä en ole suvaitsematon. Tosin on melko turhaa ja tyhmää sitä tässä kertoa tai selostaa. Minä olen kaunis. En silti vaadi kaunista seuraa tai odota toisen olevan, mitä haluan. Olit täysin väärässä oletuksesi kanssa, että olen edellämainitulla lailla typerä. Saat vapaasti olla. Se on silti hyvin vakavaa, kun ihmisen itsensä tai muiden analysointi, ei yllä edes alkeelliselle tasolle. Niin kuin esim. henkisen väkivallan suhteen on käynyt. Se on vielä hyväksyttävää. Nykypäivänä kiusaaminen on yleisempää, kuin koskaan aiemmin. Vaikka tarpeet ja mielestäni täysin turhatkin tarpeet tulevat usein tyydytetyiksi. Ja se luo lisää kiusaamista ja toisaalla tyytymättömyyttä ja uusia odotuksia itselle ja mahdottomia vaatimuksia muita kohtaan. Ulkoinen kauneus on yksi osa-alue, jota arvostan. Lapsissa, naisissa, miehissä, laihoissa, lihavissa. Oman kokemukseni mukaan esim. miehet eivät pidä lihavaa naista yhtä viehättävänä kuin hoikempaa. Minä en ole syyllinen tuohon asenteeseen. En koita kuitenkaan omaa ulkonäköä muokata tai parantaa kenenkään toisen tai toisten takia. Itseni takia. Klisee, kyllä, kohdallani totta.En luule saavuttavani esim. ulkoisella kauneudella tai kohtailaisella (sanottakoon näin) ulkonäöllä mitään lisähyötyjä (en haittojakaan) elämääni tai muiden elämään. En tulooni, sosiaalisiin suhteisiini tms. Kauneutta on ihmisen sisimmässäkin. On vain eri tilanteita. Toisessa tilanteessa on rumuutta etc. Tyytyväisyys on tavoite. Tavoite vain. Onnellisuus voi tulla todeksi jos ensin on tyytyväinen. Tai paremminkin tunne onnesta. Sekin voi olla olemassa hetken ja hävitä seuraavassa hetkessä. Ihmiset pitävät erilaisista asioista ja ihmisistä. Ilmaisevat asiat eri tavoin. Solvaaminen ja yleensä se maankuulu kiusaaja ja toisen halventaja on onneton ja tyytymätön, monasti niin, että voidaan puhua jostain häiriöstä. Häiriintyneitähän riittää. Vai oletko eri mieltä? Jokaisella on vapautensa ja vastuunsa. Vapaus voi johtaa toisen ihmisen henkiseen vankilaan. Vastuuta ei osata tuntea. Monin keinoin on rikollisia taipumuksia omaava ihminen perustellut itselleen omia tarpeitaan. Tunteiden ja tarpeiden sekasotku on hyvin usein syynä tyytymättömyyteen. Ja kun ei ole odotettavissa parannusta, on uhri lähimmäinen. Häntä ei voi nähdä uhrina. Häntä tuomitaan ja kiusaaminen eräs eräs seuraus.

    • violet toilet

      Lisään vielä, että jokaisen elämä ei ole tyydyttävää eikä 'onnellista.' Lähimmäisen vastuu sisältää ensin vastuun itsestään. Sen jälkeen muista. Käy usein kuitenkin päin vastoin. Ei tiedetä omaa itseä. Ei tekojen luonnetta ja sanojen painoa. Siihen tulee harhaluulo, että esittämällä hyvää ihmistä ostan omatuntoni rauhan tai tyytyväisemmän olon. Se pitäisi kuitenkin aikuisen täysijärkisen opetella, että lähimmäisen asemaa tai oloa ei kuuluisi pahentaa. Näin tekevät normaalina pidetyt ihmiset. Enkä ikinä ole voinut käsittää, miksei ihmiset mene hoitoon tai jonnekin jos omassa mielenterveydessä on niin paha vika, että pitää kiusata ja hyväksikäyttää, millä tavoin tahansa, ketään. Suomi on hyvä maa. No, en ole samaa mieltä. Hyvä on määritelmä, sekin. Sopiva... Niin hyvin ei asiat ole, kuin moni luulee tai toivoo. Jos osaa elää ihmisiksi ja olla sopuisa, vaikka Suomi-nimisessä maassa, mikäs siinä.

      • ONNELLINEN OIKEASTI

        ET SINÄ NÄE TOISTEN KOTEIHIN.MINULLA HYVÄ OLLA JUST NÄIN,VAIKKA OON KÖYHÄ JA LÄSKI.MINÄ TEEN ASIOITA JOTKA TUOTTAA ILOA. ELÄN KUTEN HALUA.


    • 3+3

      Maksan satasen sille kuka jaksoi picth-blackin teksti lukea alusta loppuun. Itse yritin oikein ajatuksella lukea ,mutta on niin sekava ja raskas kirjoitustyyli ettei pystynyt kuin puoleen väliin..

      • 16+19

        Ei tarvitse ainakaan minulle maksaa.


      • köyhyys on päässä

        Olisiko niin, että sul on niin huono kunto ettet jaksa edes likea ja keskittyä. Oletko säkin lihava? Voi olla, että lihavia arvostelee mt-ongelmaisetkin, mutta veikkaan että laihoja ja itsensä hallitsevia kadehtivia, mt-ongelmaisia, juoruämmiä on enemmistö. Kun sen näkee jo päälle päin ulkomuodossa, ettei oikein osaa tai ymmärrä tehdä mitään itselleen.


      • ilmainen raha

        No, minä jaksoin ihan helposti lukea tuon kirjoituksen. Ei ollu vaikeaa ollennkaan ymmärtää. Jos lupaa jotain, niin se on lunastettava. Milloin maksen satasen ja missä. Kyllä noin helposta hommasta, jos satasen saa, niin ilomielin otan. Toivottavasti tuo kirjoittaa lisää, minä luen ja sinä maksat.


    • Hihittääää

      En jaksanut koko ketjua lukea.Heh. Naurattaa tämä tämmöinen.Olen lihava ihminen.Oikeastaan TOSI LÄSKI.Laitanko kuvani?

    • Huolestunut?

      Aina ollu lihavii ja laihoi.Mistä moinen buumi nyt mikkelipalstalle tätä jauhaa?
      Jos jollakin kompleksi lihavista,hae ihmeessä keskusteluapua . Sulla voi olla muutakin mt. ongelmaa.

    • ihannevaltio

      Ennen ns. hyvinvointivaltion aikaa ei juuri ollut lihavia, siis ennen 1960- lukua. Ihmiset liikkuivat ja olivat kauniin solakoita ja hyvälihaksisia.

    • taakka-kateus

      Näille tekosyitä keksiville ylipainoisille kehittyy tai on kehittynyt 'ongelmia' ja esim. tuki- ja liikuntaelinsairauksista johtuvia nivel- ym vaivoja. Huomattakoon, että yleisen jaksamisen kanssa usein heillä on vaivoja. Joku voi tarvita ravintoneuvontaa, joku fysioterapiaa, kuka tarvitsee, eri ongelmissa, mitäkin. Voisi soveltaa ja kysyä, että haluatko tällaisen 'painoliivin', jossa paino jakautuu esim. yläkehoon kiinnitettäessä tasaisesti. Juoksijat ja kuntoilijat käyttävät niitä joissakin harjoituksissa. Kyllä olisi konkreettisesti oma tunne kertomassa, että mitä entinen ja lisätty paino kehossa, aiheuttaa. Jaksaisiko enää sen jälkeen keksiä tekosyitä, kadehtia itsestään huolehtivia, olisiko karu totuus helpompaa sisäistää? Kun joudut kohtaamaan ongelman, pitäisi myöntää se ja etsiä rohkeasti ja vilpittömästi keinoja korjata se. Ei satuttaa ja kadehtia ketään toista. Jos kateuden aiheuttama iva ja ilkeys auttaisi kateellista eteenpäin, omissa ongelmissa, eri asia. Kun ei auta. Luulisi täysipäisen ihmisen edes tuon oivaltavan. Yleistykset on monesti huonoa arvostelukykyä. Ja hyvin usein veruke, että itsellä oikeus tuntea ja tehdä jotain, mkä on väärin.

    • nyt 10mrd/ velkaa

      lihavuutta pitäisi valtiovallan toimesta enemmän julkisesti paheksua. vaikka niinistön puuttua asiaan. niin valtavat menot siitä aiheutuu. ilman lihavia valtion ei tarvitsisi elää velaksi!!!

      • kaikki veke

        Samalla kaikkien kansanedustajien ja hallituksen ministerien, joilla on ylipainoa ja ryyppääväät, eivätkä hallitse itseään, poistua.


    • naurulokki2

      Minua saatte paheksua.Olen läski ja en muuksi muutu.Haistakaa pitkä vittu.Kaikki idiootit. Olette itse paskoja.Haisevia äklöjä paskaperseitä.Turpaan saatte.

    • dvbd

      soini kuvastaa hyvin perujen kannattajia. ehkä siksi niin suosittu kun helppo samaistua läskien jos kykenisikin laihduttamaan hoikaksi, kuka enää kannattaisi?

    • Allihuuppaa

      Kattosinkii että fb.kuvissa oot ihan rupu vaikka et oo ku vähä yl 50. Mites se sillee.Mut ilime on niin olevinas. Vaikket oo ku paskasäkki.

    • Hyväkuntoinen pari.

      Tulee mieleen että nyt täällä ihavia arvostelevat henkilöt jotka:
      - eivät ole tulleet itse hyväksytyiksi ja hakevat toisten mollaamisella itselleen sairasta hyvänolon tunnetta
      - eivät yksinkertaisesti tunne olevansa toisten arvoisia kuin muita moittien
      - Ovat tyytymättömiä elämäänsä ja haluavat samaa muillekin

      Yms. ongelmia on toisten arvostelijoilla. Nyt kohteena ylipainoiset. Itse he kuuluvat todennäköisesti johonkin näistä ryhmistä:
      - Elämä ei ole mennyt odotetulla tavalla ja sitä ei voida hyväksyä millään
      - Tuntee itsensä sosiaalisesti vajaaksi. Ei pysty osallistumaan keskusteluihin. Syynä yleinen tietämättömyys ja ymmärtämättömyys kommentoida positiivisuuden kautta mitään. Valittajaluonne.
      - Koulut on jäänyt kesken sen vuoksi, että mikään oppiminen ja lukeminen ei ole kiinnostanut. Siksi nyt aikuisenakaan ei ole kertynyt mitään ymmärrystä elämästä, kun lukeminen on loppunut aapiseen. Ei ole oppinut oppimaan elämästäkään. Kokee narsistina olevansa aina uhri, vaikka itse on ympäristönsä virus ja paskakasa.

      Kaikki normaalien kansalaisten oppi ja kehitys on korvattu vain peiliin tuijottamalla ja sen kuvan parantamiseen. Ei kuitenkaan olla siihenkään tyytyväisiä ja siksi haukutaan muita ulkonäöstä, työpaikasta, varallisuudesta, ymmärtämättömyydestä ja milloin mistäkin, jotta hetkeksi tunnettaisi itsensä hyväksi.

      Selvää on kuitenkin se, että ihmisten ulkonäköä ja ulkoista olemusta ei ole toisilla oikeus arvostella. Jos arvostelee se on vain vihapuhetta sairaista aivoista.

      Miksi arvostelette muita, eihän teitäkään arvostella, vaikka taitaisi olla syytäkin.

      Parempaa jatkoa, hulluista huolimatta!

    • saako 125 kg jatkaa

      Mä tulin juuri kotiin ja painan 140 kg. Mikä tässä on hätänä? Hah ja kivaa on sanko jatkaa???????????

    • pekko..

      Paras konsti on olla oma itsensä ja hyväksyä toiset.

    • saksalabona

      Mä vedin eilentasan 150 ylös. Riittäämulle. kaikki muut ootte parempia.

    • aa pu a

      Sanoisin että huonoa käytöstä. Vai hulluista aivoista. Hauska ilmaus...hulluista aivoista. Hulluhan on muuta kuin tyhmä. Typeriä on he..tisti. Sinä tai sinä ja sinä...jokainen löytää syyn toisia halventaa. Saa olla aika hölmö, jos sanoo että lihavia haukkuvat kaikki, etenkin hoikat. Siinä Se. Punkero, läski kehittää erittäin sujuvasti, usein, ei harvoin, kohteestaan jotain jauhamista. Kohdehan on yleensä kauniimpi, hoikka, fiksumpi. Taikka ne taliaivot, jotka eräässä itsehoitoryhmässä näin (voi kun en olisi), olivat muutenkin laholatvaisia, kuivettuneita käppyröitä. Lihavia miltei jokaiikka. Hermojen hallitsemista oli opeteltu heikosti, tuskin olikaan. Hallintaa olisi siihen jatkuvaan mössötykseen ja ruuan puputukseen kaivattu. Minkäs teet. Kun on tyhmä pää, koko ruumis kärsii. Leuat mössöttää yleensä joutavaa muista siinä tapauksessa, kun asiat omalla kohdalla ovat säälittävällä lailla hukassa. Asiaa voi puhua ja kysyä, mutta silloin kannattaa muistaa olla myös toisia syyttämättä. Tapauksia..niitä on kaikennäköisiä. Paskalla vessassakin on pöntössä parempaa ja enemmän hyvää tavaraa, kuin jutut ihmisellä, joka on onneton ja valehtelee. Yleensä valehtelee itselleen. Mukavia, tosin, piikin puutteessa, hirveitä ihmisiä, on paljon.

    • erja,

      Lihavia on täysi oikeus arvostella heidän lihavuudestaan. Ei se ole vihapuhetta. Lihavuus aiheuttaa kansantaloudelle valtavat menot: se ei ole ihmisen yksityisasia.

      • Voi erja erjA

        Entä jos ottaa turpaan,kun menee sanoo oot läski.Voi sattuu leukaan? Mitäs sitten?


      • tena

        Minkälaisia kustannuksia luulisit tupakoitsijoiden, viinanläträäjien, urheiluvammoja saaneiden taikka isolla autolla saastuttavien aiheuttavan yhteiskunnalle? Lihavia on helppo pilkata, koska lihavuus näkyy päällepäin ja aiheuttaa vastenmielisyyttä. Minne vedetään raja, kuka on itse aiheuttanut mitäkin ja ketä rankaistaan? Liikut aika vaikealla alueella, etkä pysty edes perustelemaan väitteitäsi.

        Pelkkä esteettinen vastenmielisyys ei riitä perustelemaan lihavien ajojahtia.


      • nytkö jo 100kg
        tena kirjoitti:

        Minkälaisia kustannuksia luulisit tupakoitsijoiden, viinanläträäjien, urheiluvammoja saaneiden taikka isolla autolla saastuttavien aiheuttavan yhteiskunnalle? Lihavia on helppo pilkata, koska lihavuus näkyy päällepäin ja aiheuttaa vastenmielisyyttä. Minne vedetään raja, kuka on itse aiheuttanut mitäkin ja ketä rankaistaan? Liikut aika vaikealla alueella, etkä pysty edes perustelemaan väitteitäsi.

        Pelkkä esteettinen vastenmielisyys ei riitä perustelemaan lihavien ajojahtia.

        Jos on sivistynyt, ei pilkkaa. Joten suotta höpöttelet. Urheilu- ja liikuntaan liittyviä vammoja sattuu, mutta liikutellessasi omaa kehoa saatat saada kaatumisvamman. Vaikka ei olisi lenkkeilemässä. Siksi on yleistä, sekin, että lihava/huonokuntoinen kaatuu helpommin. Huono kunto on tunnetusti normaalin ihmisen mielialaankin vaikuttava tekijä, se mm. masentaa ja alentaa vireystilaa. Liikun tosin vaikealla alueeella silloin, kun en yhtään tiedä aiheesta. Siis lukemastani, näkemästäni käsin. olen lukenut, kokenut ja nähnyt. Entä sinä? En silti yleistä, että lihaviiden syy olisi joka kerran lihavassa. Useimmiten on niin. En rankaise ketään ainakaan kieroutuneesti puhumalla selän takana pahaa, pilkkaamalla. Tiedän, että varsinkin naiset ovat, hyvin kateellisia toisen kauneudesta ja miehestä ja lapsista jne. Joten jos joku tarkoittaa minua täällä, pitäisi ensin selvittää, millainen ihminen persoonana olen. En ole yleensä kellekään kurjemmalle ihmiselle ainakaan kateellinen. Jos lihava esimerkiksi ei voi huonosti, hän voi minusta hyvin elää kuten haluaa. Jos vähemmän kaunis ei ole katkera ja kateellinen muille, samoin. Lihava tietää yleensä mistä lihavuutensa johtuu. Ei aina. Lähes aina. Jos ei osaa tehdä mitään asialle (lihavuudelle), jättää asian siihen. En minä ainakaan voi ennustaa lihavien kohdalle sairauksia, vaivoja ja seurauksia. Yleisesti näkee ja tiedetään kuitenkin, että huono kunto ja lihavuus vaikuttavat ihmisen elämänlaatuun ja jopa sosiaaliseen suoriutumiseen. En minä päätä muiden suhtautumisesta. Omastani kyllä. Sen tiedän kokemuksesta, että on paljon hmm..henkilöitä, jotka sietäisivät saada ns. selkäänsä oman käytöksensä takia. Aikuisillehan ei voi antaa selkäsaunaa ja vetää kuonoon. Voi tietysti, mutta se ei ole kovinkaan kypsä toimintatapa. Jokainenhan on vastuussa itsestään ensin. Aikuisetkin kiusaavat ja pilkkaavat. Minä en pidä psyykkisesti kovin tasapainoisena ihmistä, joka kadehtii ja kiusaa muita. Jos vetoaisin yleistyksien kautta esim. siihen, että ostaminen on nykyisin hyvä harrastus ja mukavaa. Sen jälkeen jättämällä talousasioita rempalleen, väistäisin koko asian sanomalla, kun muutkin shoppailee. Silloin keksisin tekosyitä. Itsestä vastataan ensin. Jos keksisin tekosyitä siihen, etten voi ja jaksa liikkua, en enää kyselisi kuka minua haukkuu millä nimellä ja miksi. Sehän olisi oma valintani ollut. Jos näkyy ulospäin, näkyy. Jos ei ole tyytyväinen, jättää muunnäköiset rauhaan ja tekee jotain. Jos ei jaksa tai osaa laihtua, voi mennä esim. psykologille tai ravintoneuvontaa kysymään. Nekin ovat julkiseen terveydenhoitoon liittyviä palveluja, kuten julkiset liikennevälineet. Autoilu ei ole pakko, suurelle osalle. Se saastuttaa ja aiheuttaa kuormitusta elimistölle. Jos sen lisäksi kanneksii ylimääräistä painoa, itseaiheutettujen valintojen takia, ei se oikeuta syyllistämään autoilevia ihmisiä. Joku autoilija saattaa olla ilman jalkaa, proteesin kanssa, ajamassa. Hänen on vähän vaikeampaa lähteä tuonne kuntoilemaan. Tekee moni senkin. Ilman aivoja ei voi ajatella. Ja jos aivot on pilattu ja mielenterveys, viinalla, siihenkin saa apua. Apu ei tule muiden pilkkaamisella ja väheksymisellä. Mielenterveys on järkkynyt jos niin edes luulee. Lihavalla voi olla mielenterveys ja vielä muukin terveys kohtalainen. Laihallakin voi. Kateellisella se mielestäni ei ole. Kateellinen ja toisia hyväkseen käyttävä on vastenmielinen. Lihava ei ole. Lihava voi olla herttainen, koulutettu, älykäs, fiksu, lahjakas ja kaunis. hän ei ole välttämättä masentunutkaan, lisäksi on em. ominaisuuksia luonteessa ja käytöksessä. Hän on silloin normaali ja kaunis. Laihaan pätee sama.


      • positiivista käytöst
        nytkö jo 100kg kirjoitti:

        Jos on sivistynyt, ei pilkkaa. Joten suotta höpöttelet. Urheilu- ja liikuntaan liittyviä vammoja sattuu, mutta liikutellessasi omaa kehoa saatat saada kaatumisvamman. Vaikka ei olisi lenkkeilemässä. Siksi on yleistä, sekin, että lihava/huonokuntoinen kaatuu helpommin. Huono kunto on tunnetusti normaalin ihmisen mielialaankin vaikuttava tekijä, se mm. masentaa ja alentaa vireystilaa. Liikun tosin vaikealla alueeella silloin, kun en yhtään tiedä aiheesta. Siis lukemastani, näkemästäni käsin. olen lukenut, kokenut ja nähnyt. Entä sinä? En silti yleistä, että lihaviiden syy olisi joka kerran lihavassa. Useimmiten on niin. En rankaise ketään ainakaan kieroutuneesti puhumalla selän takana pahaa, pilkkaamalla. Tiedän, että varsinkin naiset ovat, hyvin kateellisia toisen kauneudesta ja miehestä ja lapsista jne. Joten jos joku tarkoittaa minua täällä, pitäisi ensin selvittää, millainen ihminen persoonana olen. En ole yleensä kellekään kurjemmalle ihmiselle ainakaan kateellinen. Jos lihava esimerkiksi ei voi huonosti, hän voi minusta hyvin elää kuten haluaa. Jos vähemmän kaunis ei ole katkera ja kateellinen muille, samoin. Lihava tietää yleensä mistä lihavuutensa johtuu. Ei aina. Lähes aina. Jos ei osaa tehdä mitään asialle (lihavuudelle), jättää asian siihen. En minä ainakaan voi ennustaa lihavien kohdalle sairauksia, vaivoja ja seurauksia. Yleisesti näkee ja tiedetään kuitenkin, että huono kunto ja lihavuus vaikuttavat ihmisen elämänlaatuun ja jopa sosiaaliseen suoriutumiseen. En minä päätä muiden suhtautumisesta. Omastani kyllä. Sen tiedän kokemuksesta, että on paljon hmm..henkilöitä, jotka sietäisivät saada ns. selkäänsä oman käytöksensä takia. Aikuisillehan ei voi antaa selkäsaunaa ja vetää kuonoon. Voi tietysti, mutta se ei ole kovinkaan kypsä toimintatapa. Jokainenhan on vastuussa itsestään ensin. Aikuisetkin kiusaavat ja pilkkaavat. Minä en pidä psyykkisesti kovin tasapainoisena ihmistä, joka kadehtii ja kiusaa muita. Jos vetoaisin yleistyksien kautta esim. siihen, että ostaminen on nykyisin hyvä harrastus ja mukavaa. Sen jälkeen jättämällä talousasioita rempalleen, väistäisin koko asian sanomalla, kun muutkin shoppailee. Silloin keksisin tekosyitä. Itsestä vastataan ensin. Jos keksisin tekosyitä siihen, etten voi ja jaksa liikkua, en enää kyselisi kuka minua haukkuu millä nimellä ja miksi. Sehän olisi oma valintani ollut. Jos näkyy ulospäin, näkyy. Jos ei ole tyytyväinen, jättää muunnäköiset rauhaan ja tekee jotain. Jos ei jaksa tai osaa laihtua, voi mennä esim. psykologille tai ravintoneuvontaa kysymään. Nekin ovat julkiseen terveydenhoitoon liittyviä palveluja, kuten julkiset liikennevälineet. Autoilu ei ole pakko, suurelle osalle. Se saastuttaa ja aiheuttaa kuormitusta elimistölle. Jos sen lisäksi kanneksii ylimääräistä painoa, itseaiheutettujen valintojen takia, ei se oikeuta syyllistämään autoilevia ihmisiä. Joku autoilija saattaa olla ilman jalkaa, proteesin kanssa, ajamassa. Hänen on vähän vaikeampaa lähteä tuonne kuntoilemaan. Tekee moni senkin. Ilman aivoja ei voi ajatella. Ja jos aivot on pilattu ja mielenterveys, viinalla, siihenkin saa apua. Apu ei tule muiden pilkkaamisella ja väheksymisellä. Mielenterveys on järkkynyt jos niin edes luulee. Lihavalla voi olla mielenterveys ja vielä muukin terveys kohtalainen. Laihallakin voi. Kateellisella se mielestäni ei ole. Kateellinen ja toisia hyväkseen käyttävä on vastenmielinen. Lihava ei ole. Lihava voi olla herttainen, koulutettu, älykäs, fiksu, lahjakas ja kaunis. hän ei ole välttämättä masentunutkaan, lisäksi on em. ominaisuuksia luonteessa ja käytöksessä. Hän on silloin normaali ja kaunis. Laihaan pätee sama.

        Sitten on vielä erikseen nämä kateelliset juoruakat, jotka luulevat paljon asioita, mutta tietävät niin vähän. Kateuksissaan laittavat juoruja liikenteeseen toisten ihmisten elämästä ja taloudellisesta tilanteesta, vaikka eivät tiedä tuon taivaallista kenenkään raha-asioihin. Aikamoisen absurdia lähteä levittelemään luulojensa perusteella, että tuo ja tuo käyttää hyväkseen tuotakin. Tälläiseltä juoruakalta voisi kysyä oletko sinä kirjanpitäjäni?
        Ehkä kyseessä lienee vain kateellisen akan horinoita, kun itse toivoisi rikasta elättäjää itselleen ja ei ole tuossa suunnitelmassa ja haaveessa onnistunut.
        Kateus ja rikolliset taipumukset ovat vastenmielinen ominaisuus ihmisessä.


      • nut valahti
        positiivista käytöst kirjoitti:

        Sitten on vielä erikseen nämä kateelliset juoruakat, jotka luulevat paljon asioita, mutta tietävät niin vähän. Kateuksissaan laittavat juoruja liikenteeseen toisten ihmisten elämästä ja taloudellisesta tilanteesta, vaikka eivät tiedä tuon taivaallista kenenkään raha-asioihin. Aikamoisen absurdia lähteä levittelemään luulojensa perusteella, että tuo ja tuo käyttää hyväkseen tuotakin. Tälläiseltä juoruakalta voisi kysyä oletko sinä kirjanpitäjäni?
        Ehkä kyseessä lienee vain kateellisen akan horinoita, kun itse toivoisi rikasta elättäjää itselleen ja ei ole tuossa suunnitelmassa ja haaveessa onnistunut.
        Kateus ja rikolliset taipumukset ovat vastenmielinen ominaisuus ihmisessä.

        Niitä ei kukaan komistus ja fiksu laittele, niin täytyyhän niiden laittaa juoruja liikkeelle. Aina sitä keksii jotain jos on kekseliäs.


    • lihavuustilasto

      Vain pieni osa naisista on niitä seksikkäitä "kabaree" xxl-lihavia, joilla on pehmeyttä, isot rinnat ja kurvit kohdallaan.

      90% suomalaisista ylipainoisista naisista on metabolisesta oireyhtymästä kärsiviä pölkkyjalkaisia selluliittivuoria.

      • vittumitäpaskaaaaa

        Läskihän lähtee kun sanot läskille että se on läski, pian huomaat että läski on lähtenyt elämästäsi ja voit taas elää omaa täydellistä elämääsi ihan yksin ja onnellisena.


    • Kysyn vaan:D

      Mitä täällä mäkätys auttaa???

    • miestreenaaja

      Esirukoilen mikkelin lihavien nasiten puolesta että löytäisivät liikunnan riemun ja vapauttaisivat oman sisäisen fitness- kissansa!

    • kannatan+++

      Kuulin väitteen, että hallituksen virkamiehet olisi valmistelemassa uutta lakiesitystä ns. läskiverosta...että lihavat joutuisivat maksamaan veroja enemmän.

      • aloittajalle

        Pääset tästä ihrakasasta sohvallasi nopeammin kuin arvaatkaan. Tiedän ettet työpostia kirjoittanut...sinä taas luulet minun olevan facebookissa, tosiasiassa pistin asunnon hakuun ja eron vireille. Onnellista loppuelämää


      • that is good
        aloittajalle kirjoitti:

        Pääset tästä ihrakasasta sohvallasi nopeammin kuin arvaatkaan. Tiedän ettet työpostia kirjoittanut...sinä taas luulet minun olevan facebookissa, tosiasiassa pistin asunnon hakuun ja eron vireille. Onnellista loppuelämää

        Hienoa. Oma sohva ja kohta uusi, ilman kaarelle painuneita pehmusteita ja viimeisiään vetävää runkoa. Bye buy... miserable life...


    • Normipainoinen mies.

      Täällä pari elämäänsä kyllästynyttä itsetuntonsa menettänyttä kirjoittelijaa yrittää epätoivoisesti haukkua ylipainoisia, tunteakseen itsensä edes jossain muita paremmaksi. Kyllä on eväät elämään vähissä.

      Säälittävää!

      • ei tarvii vyötäröö

        Ai? Täällä? Täällä on kaunis nainen. Normipainossa pysyy, kuten normipainoinen mies, olematta haukkumatta muita. Normipainoisen miehen tavoin, ostakaa normieväät. Ei liho. Ei laihdukaan. Ja kun ei ole laiha, ei hauku muita. Kiitos Luoja tms. viisaista ihmisistä. Missä olisikaan koko maa(ilma) ilman heitä ja varsinkin ja tietenkin sitä, että on miehiä, jotka kertoo miltä pitäisi näyttää. Onnekseni ei päde minuun. Ei kiinnosta mielipiteenne. Viimeinen huomautus on miltei pakko pistää: älkää vaan liikkuko ja syökää niin paljon, että tiedätte syöneenne. Syyttäkää kaikkia muita ja keksikää tekösyitä. Se ei voimia vaadi. Varsinkin naiset, joilla on itsetunto nolla, kiertäkää oman napanne ympärillä ja vältelkää paremman näköisiä. Tulee huono olo vaan ja siinä sivussa hiukan saattaa tulla mieleen muutama ilkeä kommentti, jotka on aivan pakko sanoa. Ai niin, onhan normimiehet teitä odottelemassa. Kauniita unia.


    • PikkoM

      Mä syön mitä haluan ja juon mikä maistuu. Iso olen ja onnellinen. En ymmärrä tuota syyllistämisen määrää. En syylisty, näette minut mukavana lihavana ja iloisena jatkossakin.

      Hyvää kevättä.

    • pikkum

      Kaunista elämää sinulle siinä tapauksessa. Minulla on samanlainen nimimerkki lähes, kuin sinulla. Pikkumuna. Se on niin, koska omaan ison vartalon ja masun ja se näyttää vaan silt. Hei hei kaikille ihmisille.

    • hyi byäk

      Ei kukaan mies halua taluttaa kaupungilla ja esim. lomamatkoilla mitään takajaloillaan lyllertävää porsasakkaa. Jotkut miehet tietysti antavat hieman armoa, jos on yhteisiä lapsia ja se on ainoa kelvollinen syy katsella jotakin itsensä muodottomaksi turvottanutta mätisäkki-akkaa.

      • kaikki kohdallaan

        Kyllä kuultaa tekstissä että et ole onnellinen ja itsetunto olematon.Mikä mättää?


    • vaimo.

      Mieheni on aloittanut tämän viestiketjun ja myös kirjoitellut ilkeitä kommentteja ylipainoisista.

      Pyydän hänen puolestaan anteeksi. Hän on täysin itseensä tyytymätön, itsekeskeinen äijä joka ei näe mitään hyvää missään asiassa tai kenessäkään. Minäkin olen jättämässä hänet. Ei tuollaista yksinkertaisesti jaksa kuunnella.

      Hullu mikä hullu, mutta kohta yksin.

    • nainen.91-

      Minä ymmärrän lihavia. Olen normaalipainoinen.

      Kärsin salaa ahmimisesta. Syön tunteisiini. Jollen omaisi näinkin hyviä geenejä, olisin varmaan kunnon lihava.

      Saatan syödä kuukausitolkulla normaalisti eikä edes tee mieli mitään herkkuja suuremmin. Sitten minulle tulee jostain syystä paha mieli. Leivon, ja ahmin huonoon oloon asti leivoksiani. Kun pääsen ns. ahmimisen makuun ja on vaikka jotenkin stressaava elämänvaihe, saattaa kaksikin viikkoa mennä syöden kaikkea lihottavaa. Sitten monesti itseviha yltyy niin pahaksi, että lopetan, mutta helpolta se ei tunnu. Tunnen itseni kuin alkoholistiksi välillä herkkujen edessä. Housut kiristää ja
      helpointa olisi jatkaa samalla tiellä. Jos miettii kaikkea glukoosifruktoosisiirappien ja muun kuran määrää, mitä e-koodeilla kyllästettyihin herkkuihin on tungettu ja yltäkylläisyyttä, missä elämme, en ihmettele ylipainoepidemiaa. Rasva, suola ja sokeri koukuttavat.

      Olen huomannut, että ahmiminen painottuu lähinnä masentuneen mielialan kompensoimiseen.

    • encanged

      Ei muuta kun jatkat huomaamista eteenkin päin ja myös kompensoimista.

    • tarkka

      Eteenkinpäin on yhdyssana.

    • kk.

      Tämän viestiketjun aloittaja kuuluu siihen pieneen katkerien sekopäiden ryhmään, jotka muut haluaisivat pois täältä keskusteluista.

      Kirjoittaja on roskasakkia joka kylvää pahaa ympärilleen!

      • Aloittaja on

        Pinnallinen paska-aivo! Oletko katsonut peiliin? Katsooko sieltä täydellinen ihminen?


    • vaimoni on seksikäs

      Itse ajattelen siten että kun olen laihan vaimon itselleni ottanut niin laihana haluan hänen myös pysyvän, meillä on kolme lasta ja vaimoni on joka lapsen lälkeen liikkunut itsensä yhtä laihaksi kuin on ennenkin ollut ja olen siittä hyvin kiitollinen en haluaisi mitään yli suurta sohva perunaa vaimokseni.

    • PulskaIloinen

      SINKKUna saa olla vaikka kinkkuna ja ei minun elämäniloa ylikilot laimenna.
      Ja huom, on miehiä joille teidän valittavien ukkojen muijat kelpaa.Heheee...

    • Anonyymi

      Jos ei vihjeillä ja hyvällä ala laihtumaan, niin minä laittaisin valitsemaan: joko mies tai mässyttäminen. Siinäpähän se sitten selviää, ja voi päästä aloittamaan uuden elämän hoikan naisen kanssa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe