Keitä nuo yliopistoiskun suunnittelusta vangitut ovat???

Tosi on

Mies ja nainen on pidätetty ja vangitsemista jatketaan asiaa käsitellään suljetuin ovin oikeudessa. Mitä meiltä taas salataan tässä asiassa??? Että silleen.
Iltalehti.

60

1991

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkonaamoja?

      Jospa ne ovat äärioikeistolaisia?

      • johtopäätös...

        Jos ne olisivat äärioikeistolaisia mitään ei tietenkään salattaisi.


      • Rikos ja Rangaistus

        Muistutan että Halosen ukko on

        eläkeiässä väitellyt ei siis yliopistossa toiminut tohtori kun ei ole ollut
        tutkintoa

        ja ukko pääsi heti professoriksi vaikka Suomi on täynnä kolmikymppisinä
        väitelleitä

        Halonen hoiti myös ulkopolitiikkaa yhdessä ex-rakastajansa Erkki Tuomiojan
        ollessa ulkomnisterinä

        Perheennuolentamedia kuten Yle ja Hesari eivät välitä

        Kysymykset:

        Onko Suomessa toisen maailmansodan jälkeen valittu professoriksi
        toista eläkeiässä väitellyttä ukkelia?

        Olisi mahdollista että parlamentarismin emämaassa Englannissa
        Cameron ottaisi ulkoministeriksi rakastajansa ilman että Englannin
        media repeäisi huutamaan?


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Mitä se Iltalehti tähän kuuluu? Poliisi ja syyttäjä päättävät siitä mitä tietoa annetaan.

    • ja suomi maksaa

      Ilmaiseen koulutukseen tulleita irakilaisia mamuja,joiden opinnot menivätkin per'seelleen,ksoka opettajat eivät taipuneet uhkailujen edessä ja rätti'päät saivat lähteä.

    • Tosi on

      Kyllä Suomalaisilla on oikeus tietää ketkä ovat olleet tuon teon suunnittelun takana.
      Ihan sama olipa ne oikeistolaisia, vasemmistolaisia tai jonkun uskonnon tai rodun tai kansalaisuuden edustajia. Se luottamus poliisiin tulee heikkenemään, kun tälläistä salailua ja rikollisten suojelu on jatkuvasti Suomessa. Että silleen.

      • siispä...

        Jos olisivat olleet (ääri)oikeistolaisia se tiedettäisiin jo.


    • Sivusta seurailija

      Saamme aivan varmasti tietää, keitä he ovat, jos heidät tuomitaan siitä rikoksesta, josta heitä epäillään.
      Salaaminen voi olla tarpeen esim. tutkinnallisista syistä. Epäilty rikos näyttää enemmän tai vähemmän järjestäytyneeltä, joten mahdollisia epäiltyjä voi olla taustalla enemmänkin.

    • Tosi on

      Tuskin tekijät on tavallisten " Virtasten lapsia " ? Joku " Suojakerroin " on nyt käytössä näillä tekijöillä. Että silleen.

      • vähän rajaa

        Joo, Gerdt, Auvinen ja Saarikin olivat mamujen kersoja, eikö vain?


      • terrorismi on saapunut?
        vähän rajaa kirjoitti:

        Joo, Gerdt, Auvinen ja Saarikin olivat mamujen kersoja, eikö vain?

        Olisko muslimeja ??? Kun viranomaiset niin vaikenee ja salailee!!!


      • Tosi on
        vähän rajaa kirjoitti:

        Joo, Gerdt, Auvinen ja Saarikin olivat mamujen kersoja, eikö vain?

        Raja voi olla se " Isin tai Äidin " yhteiskunnallisen aseman ja viran suoma erikoiskohtelu ja " Suojakerroin " . Että silleen.


    • Tosi on

      No onhan noita esisaarnajia jo käynyt saarnojaan pitämässä. Että silleen.

    • oppia ikä kaikki

      Suomalaistaustaisiahan nämä epäillyt ovat, ja taustalla lienee sosiaalinen eristäytyminen ja arvatenkin kiusatuksi joutuminen, kuten monissa kouluampumisissa. Näyttämisen halua on sitten koristeltu jonkinlaisella punavihertävällä, pitkälti itse luodulla ideologialla. Vastaavalla tavalla kouluampujatkin ideologisoivat omat primitiiviset murhanhimonsa, jotta järjettömät ja moraalittomat teot näyttäisivät jotenkin järkeviltä ja oikeutetuilta.

      En tunne tapausta tarpeeksi hyvin, että tämän tarkemmin tietäisin, vaan huhujen varassa olen, mutta ainakaan mitään ns. "oikeistolaisuutta" tähän ei liity etsimälläkään. Tämä on syy, miksi lehdistökään ei ole asialla revitellyt, "oikeistolainen" wannabe-terroristi kun olisi ollut mediataloille herkullinen tekosyy pelkojen lietsontaan ja yhteiskunnallisen ilmapiirin jyrkentämiseen näin vaalien alla.

      • lfgjghguhgkbhugyj

        Millähän oikeudella sinä kirjoittelet "punavihreiden" olevan rikollisia? Ja "syrjäytyneisyyteen" on turha vedota, kun puhutaan mielisairaista yksilöistä, kuten Helsingin yliopistoon ihmisten massamurhaa tai muuten ihmishenkien riistämistä suunnitelleista rikollisista. Itse olen ihmetellyt, että kun se eukko joka nyt on vangittu Helsingin yliopistoon todistetusti murhaiskun suunnittelusta, niin kun tyyppi on 24- vuotias, miksi sellaisesta puhutaan " syrjäytyneenä nuorena". Kohta varmaan Suomessa teini-iän keskiarvo nostetaan neljäänkymmeneen vuoteen, hoh hoijaa. Omasta mielestäni tosta noin 14-ikävuodesta ylöspäin jokainen älyllisesti normaaliälyisen tasolla oleva ihminen kyllä tajuaa jo erottaa oikean väärästä, eli nuoria rikoksentekijöitä ei tarvitse paapoa, eikä syyllistää kaikkia ujoja tai yksinäisiä ihmisiä psykopaateiksi kuten täällä Suomi24:ssa tehdään, kun todellisuudessa "yksinäisiä" ovat lähinnä ne, joiden kaikki aika menee sosiaalisissa medioissa. Eikä joku nettivirtuaalikavereiden määrä yhdenkään kohdalla kerro siitä, että ihminen on jotenkin sosiaalinen, joten kaiken maailman nettipoliisit ja muut voisivat perustaa luulonsa muulle, kuin nettikiusaajien sosiaalisissa medioissa levittämille luuloille, etenkin jos puhutaan rikosasioista. Eri asia on, jos joku omalla nimellään ja omasta puhelimestaan soittaa poliisille, että hei minua on peloteltu keskustelupalstalla Suomi24, kuin se, että netissä ihmiset esittävät anonyymeja luuloja.


        Minusta on sairasta, että sivistyksellisesti syrjäytyneet ovat ottaneet vihansa kohteeksi akateemiset. Että ikäänkuin muka se olisi hyvissä tavallisissa perheissä kasvaneiden ja opiskelleiden ihmisten muka "vika", että joku surkio ei omaa työpaikkaa mistä tienaisi 5000 euroa kuukaudessa tai että jos joku surkea tyyppi kadehtii tavallisia ihmisiä. Täällä Suomi24:ssa ainakaan ei koskaan ole tehty mitään muuta, kuin pilkattu tavista, joka ei tiedä keiden kanssa keskustelee tai että mistä motiiveista käsin täällä kirjoitellaan. Ei se ole sivistyneiden tai normaalien ihmisten käytöstä.


      • Afterburner

        niinpä ja kun lehdistö, varsinkin Hesari ja vielä YLE kaupan päälle ovat vasemmalle kallellaan ja pahasti!


    • Tosi on

      Ihan vaan kysyn onko salailulla ja vähättelyllä saatu ikinä mitään lisää luottamusta
      viranomaisia kohtaan??? Olkoon tekijät vaikka riemunkirjavia tai valkonaamoja ihan sama, on niiden nimet ja tiedot julkaistava. Että silleen.

    • Näin se menee

      Joku aika sitten oli pedofiilien tuomion päivä.Tosi vähän lehdet uutisoi,kun joukon johtaja oli RKP;n Huippupoliitikon lapsen lapsi.
      Samanlainen "vatikaani" Suomikin on,jos eliiti tekee rikoksia.

    • Suomen kansalaisia

      Suomen kansalaisia molemmat. Mies Pohjois-Suomesta kotoisin oleva 23-vuotias ammuskelupelejä harrastava työtön sähköasentaja. Naisesta ei muuta tietoa, kuin että on 24 vuotta ja kotoisin pääkaupunkiseudulta. Mitään selkeää motiivia tai yhteyttä Helsingin yliopistoon tekijöillä ei ilmeisesti ole.
      http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201405080141721_v0.shtml

      Epäilisin, että taustalla on syrjäytymisen aiheuttamaa katkeruutta sekä vainoharhaisuutta ja vakavia personaallisuushäiriöitä. Yleensä tämäntyyppisissä tapauksissa, esim. käytännössä kaikissa kouluampumisissa, syytetyt ovat myös napsineet lääkäreiden määräämiä SSRI-masennuslääkkeitä, jotka etenkin nuorilla miehillä usein lisäävät aggressiivisuutta ja itsetuhoisuutta. Jos jotain motiiveja löytyy, ovat ne luultavasti tervepäisen ihmisen näkövinkkelistä katsottuna täysin mielettömiä ja tyhjänpäiväisiä.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Selektiivinen_serotoniinin_takaisinoton_estäjä

    • ösljfasfd

      SSRI-lääkkeet voivat käytön alkuvaiheessa aiheuttaa vahingollisia sivuoireita, esim. jopa lisätä ahdistuneisuutta ja masennusta, mutta pidemmän ajan kuluessa vaikutukset ovat yleensä ihan positiivisia.

      • Suomen kansalaisia

        Suurin osa käyttäjistä ehkä kokee lääkkeiden aiheuttaman muutoksen positiiviseksi verrattuna alkuperäiseen masennustilaan, mutta esim. maanisuus, aggressiivisuus, harhaluuloisuus ja tunnekylmyys muita ihmisiä kohtaan ovat kuitenkin todella vaarallisia sivuoireita sekä masennuspotilaalle itselleen että ympäristölle, jos taustalla on vakavia persoonallisuushäiriöitä.

        Tässä erään, luultavimmin psyykeeltään melko terveen, henkilön omakohtaisia kokemuksia SSRI-lääkkeistä, joita hänelle määrättiin stressiperäisen masennuksen hoitoon. http://www.kaleva.fi/juttutupa/terveys-ja-hyvinvointi/masennuslaakehoidosta/1654662

        En väitä, että kaikilla sivuvaikutukset olisivat yhtä voimakkaita kuin jutun kirjoittajalla, mutta kun todella häiriintynyt persoonallisuus kohtaa tuonkaltaiset sivuvaikutukset niin mitä vain voi tapahtua, ja on jo tapahtunutkin.


      • ssristories

    • Cockoomus

      Supo varmaan lavastanut "syyllisiksi", jotta voidaan ajaa maahan kattava urkintasysteemi.

    • Simo Joki

      Äärioikeistolaisia, ja isku oli suunniteltu äärivasemmistoa ja vihervassareita vastaan.

      Yhtaikaa oli suunniteltuna isku Tampereen yliopiston kirjaston ruokalaan Tammelassa, mutta se meni ohi medialta ja poliisilta.

      Ja äärioikeisto vetäytyi maan alle sen jälkeen.

      • Suomen kansalaisia

        Syytetyillä saattaa kyllä olla jotain sekavia äärioikeistolaisia harhakuvitelmia, kuten Anders Breivikillä oli omat temppeliritarihourailunsa, mutta muilta osin kommenttisi ei pidä paikkaansa.


      • Totta puhuen
        Suomen kansalaisia kirjoitti:

        Syytetyillä saattaa kyllä olla jotain sekavia äärioikeistolaisia harhakuvitelmia, kuten Anders Breivikillä oli omat temppeliritarihourailunsa, mutta muilta osin kommenttisi ei pidä paikkaansa.

        syytetyt ovat äärivasemmistolaisia, jotka käyttävät Che Guevara -tunnuksia ja kuvittelevat yhteiskuntaa fasistiseksi.


      • Que Che Vere
        Totta puhuen kirjoitti:

        syytetyt ovat äärivasemmistolaisia, jotka käyttävät Che Guevara -tunnuksia ja kuvittelevat yhteiskuntaa fasistiseksi.

        Halosen yksityishuoneen seinällä oli kuva Arajärvestä ja Che Guevarasta
        joka teloitti Kuubassa kaikki sosialidemokraatit

        Brekvik ei pystynyt läheskään samaan

        Media vaikenee. Halosen ja Arajärven rikos
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12245845#comment-68634688


    • bbfjekfklldkdjid
      • niin onnii

        Joosef ja Andrei, hyvin yleisiä suomalaisia etunimiä.


    • Tosi on

      Eikös ne anarkistit ole juuri vasemmistolaisia? Eikö muka vasemistolaisilla ole myös näitä harhakuvitelmia ja pommitus unelmia? Että silleen.

      • Eugen Schauman

        Eugen Schauman Suomen kuuluisin anarkisti.


    • Tosi on

      Kas, kas taas osui ja upposi miinuksista päätellen. Kyllä se koira älähtää johon kalikka kajahtaa. Että silleen.

    • sivusta seurailija

      Syytetyn käden asennosta päätellen motiivit eivät sitten olleetkaan vasemmistolaisia, vaikka tuskin tekijöillä taisi olla mitään varsinaista ajateltua poliittista päämäärää.

    • Vasurin tunnustus

      Omasta lausunnosta löytyy.

      "Kun yhteiskunnan hallintomuoto on fasismi, yhtäkään kansalaisen suorittamaa murhaa tai muutakaan rikosta ei voi pitää hänen omana syynään."

      Sieltähän se tuli. Joukkomurhaa suunnitelleen vasurin tunnustus ideologiastaan. Juuri sitä ideologista sontamyllyä, jota Dan Koivulaakson ja Paavo Arhinmäen kaartilaiset jauhavat.

      • Eugen Schauman

        Eugen Schauman


      • Ei lähellekään...
        Eugen Schauman kirjoitti:

        Eugen Schauman

        Eugen Shauman oli anarkisti, ei vasemmistolainen vaan nimenomaan äärioikealta. Kuului äärioikeistolaiseen liikkeeseen.
        Loppujen lopuksi Shauman oli vain sekopäinen rikollinen, ei muuta.
        Taitavat olla samaa kastia nämä kaksi.


      • Venceremos
        Ei lähellekään... kirjoitti:

        Eugen Shauman oli anarkisti, ei vasemmistolainen vaan nimenomaan äärioikealta. Kuului äärioikeistolaiseen liikkeeseen.
        Loppujen lopuksi Shauman oli vain sekopäinen rikollinen, ei muuta.
        Taitavat olla samaa kastia nämä kaksi.

        Eugen Schauman on sankari joka vapautti Suomen venäläisestä
        imperialistikätyristä

        aivan kuin Castro vapautti maansa amerikkalaisesta imperialistikätyristä
        Fulgencio Batistasta

        Eugen y Fidel, siempre,
        Hasta la Victoria Siempre


    • lfgjithtihjuhjyyth

      Vastaus anonyymin aloituksen laatijan kysymykseen, että "keitä nuo yliopisto-iskun suunnittelusta vangitut ovat": he ovat sekopäitä, ja sillä sipuli. Samanlaisia sekopäitä, joita on paljon esimerkiksi täällä Suomi24-palstoillakin riehumassa anonyymiuden takaa, eli tyyppejä, joiden mielestä on soveliasta alkaa keskustelupalstoilla kirjoitella väkivaltaisia keksittyjä tarinoita viattoman nimettömän ainoastaan keskustelupalstalla tuntemattomille kirjoittavan kirjoittajan tekstiin. Mulla ainakin nyt tärisee ihan konkreettisesti jalat ja kädet tällä hetkellä, enkä ymmärrä toisaalta, että miten edes uskallan kirjoitella täällä Suomi24:ssa, kun kyseisenlaiset hullut piinaavat minuakin näissä keskusteluissa pelottelulla. Tossa juuri toisessa ketjussa jokukin hullu herjaaja väitti, että hänen mielestään "ei olisi ihme", jos minä muka joskus paljastuisin tuon tyyppisen rikollisuuden suunnittelijaksi, ja kun tietää miten faktat oikeasti ovat, että minä ihan todella olen yliopisto- opiskelija, on todella pelottavaa, jos täällä annetaan rikollisten yrittää lavastaa osalliseksi rikollisuuteen kaltaisiani keskustelupalstalla ajanvietteeksi kirjoittavia... Kenenkään puuttumatta, vaikka olen kyllä poliisillekin soittanut ja kertonut kirjoitelleeni tänne Suomi24:n nimettömästi, että sitten tietävät, jos joskus jotakin rikollisuutta tai viattomien ihmishenkiä uhataan, että minä olen yrittänyt asiaan vaikuttaa kertomalla mitä täältä palstoilta näen, että nämä palstat siistiytyisivät ja että tänne tulisi jopa viranomaisvalvontaa Suomi24- palstoille, koska suurin osa kirjoittajista nyt vaan ei osaa kirjoitella internetin palstoilla lainmukaisesti, jos heillä on mahdollisuus kirjoittaa nimettömästi...


      En pysty tuntemaan mitään muuta kuin syvää pelkoa ja inhoa internetiin kirjoittavia ihmisiä kohtaan, joilla ei lakien kunnioitus netissä paina mitään. Ja kyllä täällä on fanaatikoita äärioikeistolaisia: tänne ei edes mitkään vasemmistolaiset kirjoita, ja nää palstat on täynnä sekopäiden vihaa vasemmistoa kohtaan, mikä on sairasta. Olen kauan näitä Suomi24-keskustelupalstoja lukenut, että minä kyllä tiedän mistä puhun, kun haukun Suomi24:n valvonnan puutetta: Suomi24- foorumilla ei koskaan ole ollut asianmukaista valvontaa keskustelupalstoilla. Lisäksi suurin osa nettihäiriköistä tuntuu kirjoittelevan näille palstoile vaan urkkiakseen ihmisten esimerkiksi poliittisia asenteita, sairaushistorioita, ihmisten yksityisasioita kuten raha- asioita ja muuta: jos niiden kanssa alkaa keskustella, alkaa herjaaminen täällä saman tien ja jos joskus on erehtynyt näillä palstoilla jotakin itsestään kertomaan, pilkkakorpit käyttävät kaikkea kirjoitettua herjaamiansa vastaan täällä Suomi24:ssa. En usko, että edes se auttaisi, että jos tänne rekisteröisi nimimerkin ja alkaisi kirjoittaa ns. identifioidusti, koska täällä on niin paöjon ihmisiä väärillä identiteeteillä, että ei Suomi24 ole sitäkään asiaa ilmeisesti valvonut, että ovatko "jäsenensä" aina todella niitä, joita väittävät olevansa. Enkä hämmästyisi, jos vaikka tän foorumin Suomi24 ylläpitäjiinkin kuuluvia tai kuuluneita olisi rikollisten joukossa - sen verran puolueelisesti täällä keskusteluissa on kohdeltu ainakin minua, että ei mikään asiallinen ylläpitäjä suosisi herjaajia, jotka vaikka minua ovat täällä herjanneet.

      • gkbhthlitjhm
        9076545 kirjoitti:

        http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014052718345572_uu.shtml

        En ole mikään mobiilipelle, enkä koskaan käytä nettiä kännykällä, eli älä linkitä mulle epämääräinen numerosarjanimimerkki. Jos minä kirjoitan nettipalstalle Suomi24, kirjoitan omalta koneeltani; sille tosin en voi mitään, että tätä samaa yliopistoverkkoa käyttää 100000 muutakin ihmistä, mutta kun en kirjoittelullani lakia riko, enkä kuulu nettiyhteisöihin tahi ole ihmisiä häiritsemässä, on törkeää, että mun yksityisyyttä täällä loukataan. Kenellekään ei kuulu se asia, että minä käyn kirjoittamassa Suomi24-keskustelupalstalla: en minäkään menisi urkkimaan, että missä palstoilla vaikka mun naapurit käy, eikä mua kiinnosta kenenkään nettisurffailut. Se kyllä kiinnostaa, että tää Suomi24- foorumi kiellettäisiin lailla, koska ei täällä saa tavallinen keskustelupalstakirjoittaja olla rauhassa poliittisilta fanaatikoilta ja rikollisilta, vaikkei edes kanssakäymisiin ole hakeutunut, vaan ne valehtelee niin että korvat heiluu nettijulkisuudessa.


    • maan tapa tämä

      Espanjassa kun tapettiin pari viikoa sitten se naispoliitikko, nin syyllisiksi epäiltyjen kuvat näytettiin heti telkkarissa. Syylliset (siis anteeksi epäillyt) olivat paikallisen poliisipäällikön vaimo ja tytär. Tytär oli saanut tapetulta töistä potkut ja vähän siitä hermostunut. Eihän nyt meillä joukkomurhaa vain suunnittelevia saa paljastaa.

      • kdfhkughughtu

        En tiedä tuosta mistä puhut, mutta USA taas on sellainen valtio, että tässä jokunenkin vuosi sitten joku hullu aikuinen akka oli saanut vapaasti ajaa ( oli laajalti kansainvälisissäkin lehdissä tapaus) jonkun nuoren tytön itsemurhaan kiusaamalla oman tyttärensä kanssa netissä naapuriaan: ne sekopäät oli luoneet muka jonkun "ihailevan poikaystävän" tekaistun nettiprofiilin nettiin, ja sitten kiusanneet muistaakseni 13- vuotiasta tyttöä siellä, joka siis luuli keskustelevansa ikäisensä pojan kanssa ja siis internetissä, siten että se tyttö lopulta tappoi itsensä, eli osa ihmisistä on eläimiä. Kun julkisuudessa käsiteltiin tapausta, niin se kiusaaja-aikuinen nainen tyttärineen oli joku oikeasti ihan psykopaatin näköinenkin, joka suhtautui oikeudessa välinpitämättömästi.


        Samaten kun Susan Ruususeen kohdistettu kiusaamistapaus oli julkisuudessa, niin ne nynnykät eivät uskaltaneet edes omilla naamoillaan puhua, vaan media auttoi, että kertoivat jopa muunnelluilla äänillä ja naamoja näyttämättä, kuinka se nyt vaan oli niin vaikeaa muka. Suomessa kynnys nostaa syyte nettikiusaamisesta on todella korkealla, mielestäni liian korkealla, ja koska kukaan ei uskalla lähteä valittamaan kohtelusta mitä saa tuntemattomilta netin vaikka näillä keskustelupalstoilla, varmaan aivan määrättömät mahdollisuudet rikollisilla on käyttää nettiä omiin tarkoituksiinsa, eli yhteiskuntarauhan häiritsemiseen. Kyllä minäkin, jos tietäisin minua tässä Suomi24:ssa häirinneiden henkilöt ( en tiedä), menisin heti poliisille, koska ei ole normaalia, että kun tulee keskustelupalstalle Suomi24 teille tuntemattomille kirjoittamaan nimettömässä keskustelukontekstissa, että täällä on alettu minua ja täysin saittiin osattomia herjata. Kyllä minä tarvittaessa niistä parista ikävästä sanasta vastaan, joita olen kirjjoittanut vaikkapa julkkis- Soinista tai tietyistä julkkispoliitikoista, mutta ei niistä sanoista tarvitse vastata ihmisten, jotka ovat toimineet poliittisissa viroissa tai luottamusasemissa, koska jos joku pyrkii täällä minun herjaamiseeni, sellaisen tarkoitus on pakko olla vahingoittaa sellaisten ihmisten mainetta, joilla on jotakin vaikutusvaltaa, eikä ensisijaisesti minua, vaikka minunkaan maine ei herjaajilleni ilmeisesti merkitse mitään, kun elämänsä ja asiansa aina hyvin hoitanutta rehtiä saa täällä Suomi24:ssa vapaasti alkaa yhdistellä internetin alakulttuureihin kenenkään tai minkään valvovan ylläpidon estämättä. Minusta minun mainettani ei ole oikeutta pilata.


        Saa varmasti paljastaa joukkomurhia suunnittelevat ja se varmasti on poliisienkin mielestä erittäinkin toivottavaa, mikäli joku sellaisista karmeuksista tietää, mutta sitten se pitää tehdä omalla nimellään. Oman nimen käyttö tarkoittaa sitä, että menee oman peilistä löytyävän lärvinsä kanssa poliisille, ja kertoo siellä, että keitä ihmisiä väittää rikollisiksi. Netissä on turha yhdenkään leikkiä asiantuntijaa, ainakaan rikosasioissa jotka pelottavat taviksia.


    • aika varmasti tää

      Varmaan kannanotto siihen kun ulkomaalaisia koulutetaan suomalaisten rahoilla niin etteivät suomalaiset enää saa opiskella.

    • Kun tarkastellaan

      joukkomurhan suunnittelijoiden suunnitteluajan kannanottoja ja kiinnijäämisen jälkeen esitettyjä eleitä. Niin on otettava huomioon että ennen kiinnijäämistä esitetyt kannannotot ovat paljon merkitsevämpiä motiivin ilmaisijoita.

      "Kun yhteiskunnan hallintomuoto on fasismi, yhtäkään kansalaisen suorittamaa murhaa tai muutakaan rikosta ei voi pitää hänen omana syynään."

      Tuostahan se on selvällä suomenkielellä luettavissa.

      Myös "kiakkovierasjuhlan" ohjeistuksessa vasemmistoanarkisteille muistutettiin, että mikäli vahinkoa tulee ja pääsee lehdistölle hulinoitsijana esiintymään, niin suositeltavaa on esiintyä "kaljapääpersuna" jotta rähinän saavutukset tuplaantuisivat.

      • törökuturupa

        Luin juuri tuon ohjeistuksen, eikä siinä niin sanottu. Miksi valehtelet?


    • tässä nimet

      Hannu, Joosef Andrei, ja
      Tirkkonen, Nita-Minttu,
      kolmatta en tiedä. Nimet hommafoorumilla julkaistu valokuvasta joka otettu oikeuden pöytäkirjasta.
      EN ota vastuuta nimien oikeellisuudesta.

    • Jussuf (se sama)

      Peräkammarinpojan hankkeet saatiin selville ajoissa, mutta Suomen maaseutu on täynnä samanlaisia Breivikejä.

      Onneksi supo hoitaa hommansa.

    • Jussuf (se sama)

      Minä uskallan potkia ja kivittää vain puluja. Se onkin mieluisa harrastukseni. Joskus rohkenen potkaista jonkun vääräuskoisen mummun pientä saastaista rakkikoiraa.

    • transuja pedari

      http://m.iltalehti.fi/uutiset/201406270150219_uu.shtml

      Tuomio tuli.

      Tuomittu "nainen" on siis sukupuoltaan vaihtanut tai siihen pyrkinyt henkilö. Toinen on kai naturaalimies, jolla oli hallussaan lapsipornoa.

      • tsilleen.

        Ei se mitään sukupuolta ole vaihtanut. Se on sukupuolen korjausleikkaus.


      • aijaa.
        tsilleen. kirjoitti:

        Ei se mitään sukupuolta ole vaihtanut. Se on sukupuolen korjausleikkaus.

        Transvestiitti ja transsukupuolinen nainen on kaksi ihan eri asiaa.


      • pullo

        Mistä sä tuon transun vedit?


      • transu ja pedari
        pullo kirjoitti:

        Mistä sä tuon transun vedit?

        Vanhemmissa uutisissa oli mainintaa, vaikka on kai tuo transujuttu levinnyt tänään jo joka paikkaan.

        http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/naissyytetyn-karu-tarina-ei-ystavia-paivat-kuluivat-kotona-netissa/3401124

        "Nainen oli vaihtanut tai ainakin halunnut korjata sukupuoltaan äskettäin ja tämäkin synnytti kaunaa. Esitutkinta-aineiston mukaan nainen halusi kostaa häntä sortaneille. Tähän joukkoon kuului henkilöitä, jotka eivät hyväksyneet transsukupuolisuutta."


    • Jussuf (se sama)

      Late Lapista on jo vuosia suunnitellut räjäyttävänsä Eduskuntatalon ja ampuvansa hallituksen "konetuliasein".

      Epäilen että vangituista ainakin toisen sukunimi on Kristo.

    • näin se menee

      Jassoo ai tätäkö olitiinkin JO yritetty? No jatkoa seuraa koska demarius on alhaalla- oikeisto iskee ns.

    • törökyturupa

      Äärioikeistolaisiahan nämä olivat. Nainen teki natsitervehdyksen oikeussalissa ja olivat kirjoitelleet kuinka vihaavat yliopistojen vihervasemmistolaisia humanisteja.

      • näin siinä käy

        humanistia on niin helppo huijata

        On tosiasia että kärsimys ei jalosta (keskitysleirin uhrista tulee teloittaja)

        eikä opiskelu kehitä (humanistiopiskelija on fakki-idioottinen narsisti)

        mutta laskutaidon puute vie monet humanistiseen tiedekuntaan
        ja niitä on aina helppo vetää
        nenästä kun mega ja giga ja watti ja kilowattitunti menevät sekaisin
        kuten prosenttilasku ja kertotaulu

        sitten täytyy tehdä jotain ja julistautua vihreäksi tai lähinnä ruton
        levittämiästä kannattavaksi luomuintoilijaksi tai atomivoiman vastaiseksi
        vaikka ei se atomista tule eikä voimaa ole


    • sdp moraaliton

      Sosialidemokraattien rikos - josta heidän kannatuslaskunsa juontuu -
      on ahneus, mikä on myös synti

      Virkoja asemaa rahaa, se on tämän päivän sosialidemoa

      Uusi sosdempuolue on modernistis Perussuomalaiset,
      Forssan kokouksen 1903 viitoittamaa tietä

      Halosen ja Arajärven rikos
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12245845#comment-68634688

      Kiurun rikos
      http://yle.fi/uutiset/professori_ministeri_kiurun_erottamista_pitaisi_harkita/7301593


      Lue lisää
      http://www.iltasanomat.fi/haku/?search-term=harri peltoniemi

    • onkaitämätuontia

      Josef Andrei -nimi viittaa filippiinit -tapaisiin maihin
      iso maa muuten väkilukua ei tiedetä koska kova kasvu
      mutta ainakin 100 miljoonaa on eikä Manila ole suurin kaupunki
      vaan QC on suurin
      http://newsinfo.inquirer.net/199881/quezon-city-moves-to-replace-manila-as-country’s-capital


      Aikanaan kun korjasin pääsykokeita niin usein hakijoiden toiset nimet
      paljastivat heti

      kenen kanssa äiti oli puuhaillut


      matti manuel oli selvästi manoliton tekemä
      mauno mathis voisi olla ranskantuontia
      ja tähän malliin oppi nopeasti eri maat



      Suomi pääsi uutistoimistojen palstoille



      http://abcnews.go.com/International/wireStory/finland-finds-pair-guilty-mass-murder-plot-24334063

    • dfgdgddg

      oåas!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7779
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4462
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2178
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1746
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe