Mitä naiset haluaa kun 99% naisista on taviksia ja 99% miehistä on taviksia. Tavis mies ei kelpaa naisille kuitenkaan..
Miksi naiset on niin nirsoja
40
692
Vastaukset
- blablakilttimies
Blablablablabla. Vaikka sinulle miljoona kertaa vastaisi niin sama kysymys toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja ...
Voisitko kiltti mies jo tosiaan lopettaa tuon jankutuksen. Lukemattomat tavismiehet ovat parisuhteessa. Se, ettet sinä löydä ketään, ei kerro yhtään mitään tavismiesten kelpaamisesta.
- lopeta itse
Ihan kun helka tietäis suhteista jotain.
- tiedä sä se
Helka tietää kaiken ja tuntee kaikki. Suomi24 treffeissä on kaikki taviksia mutta kukaan ei kelpaa toisille. Se kertoo siitä että etsitään täydellistä ja mitään vikaa ei saa olla toisessa.
- Jostakin muusta
Oikeassa hän on, suurin osa tavallisista miehistä seurustelee joten aloittajan kelpaamattomuus ei ainakaan tavallisuudesta johdu.
- ikisinkku.
No sinkuista ei ainakaan kelpaa kukaan toisilleen koska samat naamat on vuodesta toiseen treffipalstoilla.
- kauan roikkunut
Tiedätkö miksi ovat? Ei siinä kelpuuttamisesta ole kyse, vaan siitä että pitäisi löytää se jonka kanssa on yhteensopivuutta. Monet ihmiset eivät jaksa hampaat irvessä tutkia sitä asiaa pitkään yhden ja saman ehdokkaan kanssa, jos ei heti alkuunsa loksahda palaset paikalleen.
Nykyajan ihminen on henkisellä tasolla varsin monimutkainen kokonaisuus joka haluaa että kumppanista saa iloa sängyn lisäksi myös olohuoneen sohvalla keskustellessa. Ennen vanhaan riitti että isäntä sanoi aamulla että lähden nyt tästä lykkäämään paskaa pellolle ja emäntä sanoi illalla että syö jotta jaksat, paitsi että todellisuudessa ei taidettu sanoa kummankaan taholta edes noin. Asiat olivat itsestäänselvykksiä, kumppani oli itsestäänselvä, kunhan vain olla möllötettiin yhdessä ja jos puhua oli tarvis, sitä tekivät naiset keskenään kahvia kitaten tai naiset lapsien suuntaan.
Nykyajan ihmiselle tuollainen jurotuskulttuuri ei riitä. Jotkut, yleensä miehet, siitä kumminkin yrittävät vielä pitää kiinni. Mutta miksi olla kaksin hiljaa kun helpompi on olla yksin hiljaa? Pääsee vähemmällä.
- pitkään roikkunut
Ai naiset nirsoja? Tervetuloa 40 naisen todellisuuteen, yksikään tavallinen mies ei kelpuuta ikäistään naista.
Mutta oikeastihan siinä on kuulema kyse siitä että 40 miehet ovat väsähtäneet menneissä suhteissaan ja tulleet siihen tulokseen ettei kannata enää alkaa seurustelemaan, ei ainakaan "sen eksän ikäisen" naisen kanssa.- siinähän roikutte!
Kyllä taitaa olla juuru toisinpäin tuo ajatusmaailma.
Eli 40 nainen jolla on pitkä suhde takanaan tai lapset jo sen verran isoja että nyt on varaa ja aikaakin mennä kukasta kukkaan etsien sitä kadonnutta nuoruuttaan.
Sitten on näitä vihaisia ja elämäänsä katkeroituneita naisia kun ex vaihtoi nuorempaan.
Sitten imartelee ja nostaa itsetuntoa kun nämä nuoremmat klopit ottaa yhteyttä mutta siinäkin on se totuus kun teiltä saa helpommin revaa kuin nuoremmilta.
Menkää jo sinne peilin eteen ja todetkaa se realistisuus että olette kadottaneet sen ikuisen nuoruutenne ja hyväksykää se 40 mieheltäkin omine ryppyineen yms.
Se vaan täytyy totea tällekkin "pitkään roikkuneelle" ja vastaaville että kyllä se nainen kuin nainen saa sitä seuraa ja ihan vakavampiakin suhteita jos pysytään sillä omalla tasolla ja tehdään niitä aloitteitakin vastaaville miehille....
Kyllä se on nähty kun nämä vakio naama naiset roikkuu netissä kun parisen vuotta menin ja sitten oli pitkä tauko ja uudellen menin niin samat 40 naiset hakee sitä helmeään vielä mistä samaisesta miehestä ne muutkin naiset ovat kiinnostuneet...että realismia naiset. - Sul ei o järkee.
siinähän roikutte! kirjoitti:
Eli 40 nainen jolla on pitkä suhde takanaan tai lapset jo sen verran isoja että nyt on varaa ja aikaakin mennä kukasta kukkaan etsien sitä kadonnutta nuoruuttaan.
Sitten on näitä vihaisia ja elämäänsä katkeroituneita naisia kun ex vaihtoi nuorempaan.
Sitten imartelee ja nostaa itsetuntoa kun nämä nuoremmat klopit ottaa yhteyttä mutta siinäkin on se totuus kun teiltä saa helpommin revaa kuin nuoremmilta.
Menkää jo sinne peilin eteen ja todetkaa se realistisuus että olette kadottaneet sen ikuisen nuoruutenne ja hyväksykää se 40 mieheltäkin omine ryppyineen yms.
Se vaan täytyy totea tällekkin "pitkään roikkuneelle" ja vastaaville että kyllä se nainen kuin nainen saa sitä seuraa ja ihan vakavampiakin suhteita jos pysytään sillä omalla tasolla ja tehdään niitä aloitteitakin vastaaville miehille....
Kyllä se on nähty kun nämä vakio naama naiset roikkuu netissä kun parisen vuotta menin ja sitten oli pitkä tauko ja uudellen menin niin samat 40 naiset hakee sitä helmeään vielä mistä samaisesta miehestä ne muutkin naiset ovat kiinnostuneet...että realismia naiset.ihan höpöjä puhut.
- pitkään roikkunut
siinähän roikutte! kirjoitti:
Kyllä se on nähty kun nämä vakio naama naiset roikkuu netissä kun parisen vuotta menin ja sitten oli pitkä tauko ja uudellen menin niin samat 40 naiset hakee sitä helmeään vielä mistä samaisesta miehestä ne muutkin naiset ovat kiinnostuneet...että realismia naiset.Nuo kukasta kukkaan pomppivat löytyy molemmista sukupuolista, että turha yrittää kostaa sitä kokonaiselle sukupuolelle. 40 miesten kohdalla vaan ON niin että osa heistä ei jaksa enää edes pomppia, eli eivät harrasta niitä yhden yön suhteitakaan. Parikin on suoraan sanonut ennen treffejä ettei usko enää koskaan ihastuvansa.
Väkisinkö noista joku pitäisi suhteeseen pakottaa? Vaikka miten pysyisi omalla tasollaan (ikäisissään, rupsahtamisaste tapaamisessa samaksi todettu) niin siinähän sitten yksinäsi pysyt tasollasi kun ketään miestä et saa innostumaan yhtään mistään.
Ne jotka innostuu on aina vanhoja, kaukaa tai muuten vaan ihan toisesta maailmasta. Kas kun ihmiselle ei riitä parisuhteessa se että pannaan ja puhutaan korkeintaan jostain kaupassakäymisestä, vaan muunkinlaista jutuntynkää pitäisi olla ja kyetä viihtymään toisen seurassa.
Ensin on ongelmana että mies ei edes tosissaan halua tutustua ("ihastui 15-vuotiaana ja sen koommin blaa blaa blaa"), ja kun siitä ensimmäisestäkään ongelmasta ei päästä eteenpäin, niin se siitä sitten.
Toinen ja kolmas ongelma olisi se ettei ole mitään yhteistä. Helppohan se on pariutua kun ei ole vielä liian montaa kertaa pettynyt, miehet eivät näemmä pettymyksiä kestä. - IkisinkkuDeittaaja
pitkään roikkunut kirjoitti:
Nuo kukasta kukkaan pomppivat löytyy molemmista sukupuolista, että turha yrittää kostaa sitä kokonaiselle sukupuolelle. 40 miesten kohdalla vaan ON niin että osa heistä ei jaksa enää edes pomppia, eli eivät harrasta niitä yhden yön suhteitakaan. Parikin on suoraan sanonut ennen treffejä ettei usko enää koskaan ihastuvansa.
Väkisinkö noista joku pitäisi suhteeseen pakottaa? Vaikka miten pysyisi omalla tasollaan (ikäisissään, rupsahtamisaste tapaamisessa samaksi todettu) niin siinähän sitten yksinäsi pysyt tasollasi kun ketään miestä et saa innostumaan yhtään mistään.
Ne jotka innostuu on aina vanhoja, kaukaa tai muuten vaan ihan toisesta maailmasta. Kas kun ihmiselle ei riitä parisuhteessa se että pannaan ja puhutaan korkeintaan jostain kaupassakäymisestä, vaan muunkinlaista jutuntynkää pitäisi olla ja kyetä viihtymään toisen seurassa.
Ensin on ongelmana että mies ei edes tosissaan halua tutustua ("ihastui 15-vuotiaana ja sen koommin blaa blaa blaa"), ja kun siitä ensimmäisestäkään ongelmasta ei päästä eteenpäin, niin se siitä sitten.
Toinen ja kolmas ongelma olisi se ettei ole mitään yhteistä. Helppohan se on pariutua kun ei ole vielä liian montaa kertaa pettynyt, miehet eivät näemmä pettymyksiä kestä.Pakko tarttua tuohon sun pettymys asiaan. Joo ensinnäkin te naiset viette kyllä diivailuillanne vahvemmankin miehen itsetunnon ja toisekseen ei miehet kestäkkään määräänsä enempää pakkeja. Tähän ikään mennessä 30 moni kaltaiseni on jo kurkkua myöden täynnä näitä pelejä joita pelaatte ihmisten kanssa jotka oikeasti haluisi sen parisuhteen ja perheen tai osan kohdalla halusi. Ei vaan ikuisuuksia jaksa aina niitä samoja pettymyksiä.
Se miksi te naiset ette tiedä miltä ne pettymykset tuntuu johtuu siitä että teillä on edelleen se biologian sallima etuoikeus valita se kumppani. Naisen sinkkuus on vapaaehtoista miehen ei välttämättä.
Itse olen ollut vuosikausia sinkkuna vastoin tahtoani. Perhettä olen halunnut väh 10v. Näitä s24.a saamiani panosuhteita en edes laske seurusteluiksi vaikka niin naiset profiileissaan ilmoittavat. "Tositarkoituksella elämänkumppania" ja pah. Pelkkää panoa vailla suurinosa.
Niin koska teille naisille on aina ottajia ette voi pahemmassa mielikuvituksessannekaan samaistua mieheen. Ette voi uskoa minkä työn ja touhun ja uurastuksen edes sen jonkun naisen saaminen vaatii. Ja kun saat kuitenkin sellaisen joka pettää tai jättää niin se työn ja uurastuksen tuoma pettymys lopulta kyllä suoraansanottuna pistää v.tuttamaan ankarasti.
Ettehän te siitä tiedä kun aina on ottajia. Enkä halua kuulla mitään "niin pelkkää panoseuraa" kyllä siellä ihan tavallisiakin on jos ette asettaisi rimaa niin korkealle.
Joten se niistä ihastumisista. Itse haen ikäistäni tai vanhempaa edelleen tyhjin käsin. Mistään teini prinsessoista en innostu. Varmaan pitäisi ikähaitari sitten siirtää kymmenen v nuorempiin kun ei ikäisilleen kelpaa mikskään muuksi kuin lohdukkeeksi. IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:
Pakko tarttua tuohon sun pettymys asiaan. Joo ensinnäkin te naiset viette kyllä diivailuillanne vahvemmankin miehen itsetunnon ja toisekseen ei miehet kestäkkään määräänsä enempää pakkeja. Tähän ikään mennessä 30 moni kaltaiseni on jo kurkkua myöden täynnä näitä pelejä joita pelaatte ihmisten kanssa jotka oikeasti haluisi sen parisuhteen ja perheen tai osan kohdalla halusi. Ei vaan ikuisuuksia jaksa aina niitä samoja pettymyksiä.
Se miksi te naiset ette tiedä miltä ne pettymykset tuntuu johtuu siitä että teillä on edelleen se biologian sallima etuoikeus valita se kumppani. Naisen sinkkuus on vapaaehtoista miehen ei välttämättä.
Itse olen ollut vuosikausia sinkkuna vastoin tahtoani. Perhettä olen halunnut väh 10v. Näitä s24.a saamiani panosuhteita en edes laske seurusteluiksi vaikka niin naiset profiileissaan ilmoittavat. "Tositarkoituksella elämänkumppania" ja pah. Pelkkää panoa vailla suurinosa.
Niin koska teille naisille on aina ottajia ette voi pahemmassa mielikuvituksessannekaan samaistua mieheen. Ette voi uskoa minkä työn ja touhun ja uurastuksen edes sen jonkun naisen saaminen vaatii. Ja kun saat kuitenkin sellaisen joka pettää tai jättää niin se työn ja uurastuksen tuoma pettymys lopulta kyllä suoraansanottuna pistää v.tuttamaan ankarasti.
Ettehän te siitä tiedä kun aina on ottajia. Enkä halua kuulla mitään "niin pelkkää panoseuraa" kyllä siellä ihan tavallisiakin on jos ette asettaisi rimaa niin korkealle.
Joten se niistä ihastumisista. Itse haen ikäistäni tai vanhempaa edelleen tyhjin käsin. Mistään teini prinsessoista en innostu. Varmaan pitäisi ikähaitari sitten siirtää kymmenen v nuorempiin kun ei ikäisilleen kelpaa mikskään muuksi kuin lohdukkeeksi."Naisen sinkkuus on vapaaehtoista miehen ei välttämättä."
Kerro minulle, mistä saan suomalaisen miehen. En ole vapaaehtoisesti sinkkuna, olen sinkkuna siksi, että en kerta kaikkiaan tapaa missään ihan tavallisia *vapaita* keski-ikäisiä suomalaisia miehiä. Heitä ei ole työpaikalla, seminaareissa, kokouksissa, kahviloissa, baareissa (varattuja on), teattereissa, konserteissa, näyttelyissä, laivalla, junassa... Loppuu jo mielikuvitus kun joka puolella on vain ikäisiäni naisia.
Nettideittailua olen kokeillut, tuloksetta. En mahdu kovinkaan monen ikäiseni miehen kriteereihin ja vaikka teen aloitteen niille, joiden kriteereihin mahdun, en saa vastauksia tai vastauksena tulee "hyvää päivää kirvesvartta" ja kirjoitteleminen loppuu lyhyeen.
Äläkä viitsi jankuttaa "tasoista". Olen viimeiset 6-7 vuotta etsinyt tavallista suomalaista miestä, jolla olisi mielellään pikkuisen enemmän pituutta kuin leveyttä, mutta mitään muita ulkonäkövaatimuksia ei ole kuin että ei ole hoikka eikä sporttinen. Ja sporttisuuden perusteellakin olen karsinut vain siksi, että sellaiset hakevat aina itse sporttista/hoikkaa naista. Koulutuksen minimiksi olen asettanut lukion mutta ottanut yhteyttä jopa ammattikoulupohjaiseen. Hän ei kiinnostunut.
Kerro nyt mistä ihmeestä 40 nainen sen miehen löytää, jos kerran tämä sinkkuna oleminen on vain vapaaehtoista. Voin asettaa sen riman vaikka sille tasolle, että lapseton ja parisuhdekokematon peruskoulun ("elämän kovan koulun") käynyt viisikymppinen sairaseläkeläinen Pihtiputaalta riittää, mutta luuletko ihan oikeasti, että sellainen parisuhde voisi toimia?
Olen ihan älyttömän kyllästynyt noihin nirsous- ja "nainen saa seuraa koska tahansa" -kommentteihin, koska todellisuus on pääkaupunkiseudulla ihan toista tässä ikäluokassa.- pitkään roikkunut
IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:
Pakko tarttua tuohon sun pettymys asiaan. Joo ensinnäkin te naiset viette kyllä diivailuillanne vahvemmankin miehen itsetunnon ja toisekseen ei miehet kestäkkään määräänsä enempää pakkeja. Tähän ikään mennessä 30 moni kaltaiseni on jo kurkkua myöden täynnä näitä pelejä joita pelaatte ihmisten kanssa jotka oikeasti haluisi sen parisuhteen ja perheen tai osan kohdalla halusi. Ei vaan ikuisuuksia jaksa aina niitä samoja pettymyksiä.
Joten se niistä ihastumisista. Itse haen ikäistäni tai vanhempaa edelleen tyhjin käsin. Mistään teini prinsessoista en innostu. Varmaan pitäisi ikähaitari sitten siirtää kymmenen v nuorempiin kun ei ikäisilleen kelpaa mikskään muuksi kuin lohdukkeeksi.Te ja te. Ei sitten yhtään juolahta mieleen että naisellakin voi olla ominaisuuksia jotka eivät tee hänestä mitään miesten suurta suosikkia. Raittius, eläimien omistaminen, mielenterveysongelmat, köyhyys, uskonnollisuus yms. Jos jokin asia on sellainen että se on ihmiselle hyvin tärkeä tai asia jolle hän ei mahda mitään, eihän hän voi muuksikaan muuttua. Laihduttaa voi, pukeutua toisin jne. mutta eläimistä et luovu jos oikeasti pidät niitä, katsomus ei muutu miksikään ja jos on ottanut elämässä raskaasti ihmisten yleisen v-ttumaisuuden, niin ei sitä yhtäkkiä muutu joksikin rohkeuden ja rempseyden perikuvaksi.
Kaikki saavat aina panoseuraa, oli sukupuoli, ikä tai koko mikä hyvänsä. Mutta kun se ei riitä, jos hakee henkistä yhteyttä toiseen ihmiseen. - niinpäjuu
IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:
Joten se niistä ihastumisista. Itse haen ikäistäni tai vanhempaa edelleen tyhjin käsin. Mistään teini prinsessoista en innostu. Varmaan pitäisi ikähaitari sitten siirtää kymmenen v nuorempiin kun ei ikäisilleen kelpaa mikskään muuksi kuin lohdukkeeksi.Yksi asia on naisten kanssa varmaa, jos näytät epätoivoiselta joka hakee seksiä tai mitä tahansa niin naiselle se on paha turnoff. Silloin sinua todennäköisesti lähestyvät vain hyväksikäyttäjänaiset jotka ottavat sen mitä haluavat ja häipyvät. Jospa yrittäisit vain tutustua naisiin eikä ollenkaan pariutumismielessä vaan ihan rennosti kaveripohjalta. Silloin asiat vain tapahtuvat. Kun näytät ulospäin siltä että sinun kanssasi saattaisi olla mukavaa niin joku nainen sinut löytää.
- .......
Ihminen joka jaksaa jatkuvasti jankuttaa tätä samaa ei todallakaan ole tavis. Hän on TYHMÄ kuin saapas ja hänen tulee siis etsiä kaltaistaan seuraa. Ei tollasta järjen jättiläistä jaksa ykskään täyspäinen ihminen katella!
- 5+3
Te joilla ei ole pienintäkään ongelmaa suhteiden saamisessa oikein nautitte siitä jos kiltti mies palstalla voivottelee kun ei ketään saa. Olette ylpeitä ylemmyydestänne ja nautitte hänen haukkumisestaan tyhmäks yms. Koulukiusaamista joka jatkuu aikuisiällä. Sellaisia te olette.
5+3 kirjoitti:
Te joilla ei ole pienintäkään ongelmaa suhteiden saamisessa oikein nautitte siitä jos kiltti mies palstalla voivottelee kun ei ketään saa. Olette ylpeitä ylemmyydestänne ja nautitte hänen haukkumisestaan tyhmäks yms. Koulukiusaamista joka jatkuu aikuisiällä. Sellaisia te olette.
Jos kiltti mies kirjoittaisi omalla nimimerkillään ja tekisi asiallisia avauksia, joissa kysyisi neuvoa tai vinkkejä (kuten 19-vuotias mies päivä-pari sitten), niin hän saisi asiallisia vastauksia. Sen sijaan hän kuitenkin spämmää aina eri nimimerkillä samoja naisvihamielisiä jankutuksia, joissa ei ole muuta sisältöä kuin että naiset ovat nirsoja. Vaikka niihin vastaisi sata kertaa niin sama kysymys tulee aina vaan uudestaan muodossa tai toisessa.
Kyllä nuo viestit ovat kaikkea muuta kuin nautintoa. Jos olisi mahdollista saada palstalle pakollinen rekisteröityminen ja sen jälkeen voisi laittaa haluamansa profiilit sulkulistalle, niin ettei niiden postauksia tarvitsisi edes nähdä, niin kiltti mies olisi sillä listalla ensimmäisenä.- 5+3
helka kirjoitti:
Jos kiltti mies kirjoittaisi omalla nimimerkillään ja tekisi asiallisia avauksia, joissa kysyisi neuvoa tai vinkkejä (kuten 19-vuotias mies päivä-pari sitten), niin hän saisi asiallisia vastauksia. Sen sijaan hän kuitenkin spämmää aina eri nimimerkillä samoja naisvihamielisiä jankutuksia, joissa ei ole muuta sisältöä kuin että naiset ovat nirsoja. Vaikka niihin vastaisi sata kertaa niin sama kysymys tulee aina vaan uudestaan muodossa tai toisessa.
Kyllä nuo viestit ovat kaikkea muuta kuin nautintoa. Jos olisi mahdollista saada palstalle pakollinen rekisteröityminen ja sen jälkeen voisi laittaa haluamansa profiilit sulkulistalle, niin ettei niiden postauksia tarvitsisi edes nähdä, niin kiltti mies olisi sillä listalla ensimmäisenä.Ja etenkin jos pakollinen rekisteröiminen vaatisi pakollisen kuvan niin entistä helpompi olisi valita kenen puheita haluaa kuunnella ja kenen ei. Luonnollisestihan ruma tarkoittaa yhtäkuin tyhmä. Näin saataisiin tästä keskustelupalstastakin samanlainen kun treffi palstalta. Kauniit ja komeat jyrää ja muut jää vaille huomiota.
Sillätavallahan tämä yhteiskuntakin pyörii aina enemmän ja enemmän. Pään sisältö ei merkkaa. Ainoastaan ulkonäkö.
- Omaitteni
Ihmetyttää kyllä ikäihmistä tämä ainainen tavis ja tavis...Eihän kukaan ihminen ole "tavis", ts. mikään muotista tullut standardityyppi, vaan jokainen on oma ainutlaatuinen itsensä. Vähän respectiä nyt niin itseä kuin kanssaihmisiäkin kohtaan!
- sanon vaam
Ei asialliseen viestiin saa vastauksia suomi24 treffeissä. Siksi se spämmääkin niitä turhia vastauksia tai kirjoituksia. Et taida tietää mitään ja kyllä se turhauttaa jos monta vuotta yrittää ja ei saa vastauksia niin sitten ei tarvitse olla kiltti enää.
No jos ei netti toimi niin kannattaisiko alkaa etsiä muualta? Niin minä tein, kun totesin, että netin kautta seuraa on turha hakea.
- rillaaja kesämies
Miksei naiset grillaa mun kanssa?
- Huomenta Suomi
Naiset ei osaa valita miehiä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288692138651.html?pos=ok-nln- hah.
Ihan oikeinhan se nainen valitsi, koska hän teki kuten netissä miehet vaativat: ei nirsoillut, vaan tyytyi... Umpihulluun, mutta mitäs me pienistä.
Eli jos naiset eivät valikoi niin se on huono asia, mutta jos valikoivat niin ovat nirsoja.
Niinpä niin.
- entäs miehet?
Usein taviksilla, on kuitenkin listattu liian suuria odotuksia
vastapuolea kohtaan. Miehillä se on ikä, jostakin syystä,
he katsovat ansaitsevansa nuoren kumppanin.
Kun itse selainin ikäisteni profiileja, siis ei niin minkään
näköiset, eli panostaneet kuvaansa lainkaan (epäsiistejä)
olivat kuitenkin etsimässä itsestään huoltapitävää ym. ym. - Stroganoff
Nainen ja 40 on itsessään turnoff.
- ohvi sulla on housus
Pakkoko sellaiseen on sekaantua, vai oletko niin epätoivoinen ettet muutakaan saa?
- sinkkumies.
Ei minulla ole mitään kummempia odotuksia ja etsin omanikäistä naista.
- Helppoja nakkeja
40 naisissahan on se hyvä puoli että saa helposti reikää ja heillä ei ole niin paljoa kysyntää niin ei ole sitä kilpailuakaan.
Toista se on nuoremmissa kun joutuu vähän tekemään töitäkin.- hehehehee
Te vanhat ukot ootte meille nuoremmille oikein tosi helppoja. Jos massia löytyy niin kivahan sitä on elää toisen kustannuksella vähän aikaa. Seksiä tosin ei viitsi möhömahojen kanssa harrastaa.
- tupa jumissa
Kaikkien kumppanienhan pitäisi olla vaan helppoja, eli siis suostuttava vaan siihen, mitä minä haluan. Niihän se pitäisi olla. Sehän olisi ihanaa.
- 5+17
Parisuhteen valinta on helppoa ainoastaan naisille. Muuten helppoudesta on turha puhua.
- niin.
Miksi kukaan haluaa edes seurustella? Miksi edes laitatte profiileja jos ette koskaan vastaa
- Mirkkuli*
Mitä nirsoa siinä on, että ei halua tuhlata omaansa ja toisen aikaa sellaiseen ihmiseen tutustumiseen, josta ei tule kuitenkaan yhtään mitään? Jos toinen asuu hirveän kaukana, elää tilannetta joka ei itselle sovi (lapset, eläimet, uskovaisuus, kiinnostus täysin eri asioista, toisen ikäodotukset kumppanille yms), on paras olla ottamatta mitään yhteyttä.
Jos jo tuntee itsensä sen verran hyvin, että ei pidemmän päälle kestäisi tällaista suhdetta, miksi sitä edes aloittaa?- sinkkumies.
Naiset ei halua tutustua vaikka asuis 15 metrin päässä. Riittää kun on centin liian lyhyt nii tulee pakit. Naiset on tosi ennakkoluuloisia.
- Suhdetta hakeva
Pitkään roikkunut... Tekeekö se naisesta toisen luokan kansalaisen jos on raitis ja omistaa eläimiä? Minä hoidan eläimeni itse ja raittius, en silti ole absolutisti joka vaatii samaa mieheltä. Siksikö en ole kelvollinen parisuhdetta etsimään ? Minulla on mielestäni vastaavasti muita avuja joita toisilta naisilta voi puuttua . Esim. se että voin tarjota paremman elintason kuin jollain tavismiehellä on, Kaunis, terve jne..
- pitkään roikkunut
Eihän sen pitäisi tehdä, mutta tuntuu tekevän. Ainakin jos netissä mäkättäviä miehiä on uskominen. Tälläkin palstalla on ainakin kerran haukuttu pataluhiksi naiset joilla on eläimiä. Että kun niistä pitäisi välittömästi olla valmis luopumaan jos ne eivät miehen elämään mahdu ja sovi... Millainen ihminen sellainen nainen olisi joka nakkaa eläimensä kuin esineet menemään heti kun alkaa tapailemaan miestä? En minä vaan ymmärrä.
Raittiita ihmisiäkin on molemmissa sukupuolissa, mutta ne joiden elämään viikonloppukännit kuuluvat itsestäänselvänä suhtautuvat ynseästi täysraittiisiin. Inho meikäläisiä kohtaan tuntuu vähän samalta kuin esim. suomenruotsailaisiin kohdistuva. "Luuletko olevasi parempi ihminen kun et juo, häh?" Kuitenkin juomari itse saattaa olla varsin ylimielinen luonne. On näitä nähty.
Mutta etsitään me niitä parejamme vaikka piruuttamme. Itse en ole kauhean terve ja kauneuskin on vähän niin ja näin, mutta kun ihmisen biologiaan kuitenkin kuuluu se pariutumisen tarve ja vietti, niin julmaahan se on kieltää että se ja se ihminen ei saa kaivata rakkautta, joka ei jonkun mielestä käyttäydy kuten kaikkien mukamas pitäisi.
- raitis jäätelön syöj
No ei naisia kiinnosta se raitis mieskään jota ei haittaa lemmikit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147314
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434644- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311779
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271766Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411620- 361527
- 1431287