Keskustelijoiden huomioon!

Kun täällä käydään keskusteluja ja ollaan asioista eri mieltäkin ja varsinkin kun ollaan eri mieltä, ryhtyy joku haukkumaan ja arvostelemaan kirjoittajaa!!

Eri mieltä voi olla asioista, mutta kirjoittajan henkilökohtainen mollaaminen tulee jättää pois.

Tänne syntyy keskusteluketjuiksi väitettyjä, joissa ainoa "keskustelu" on vastapuolen "mollaaminen".

Asia on erikoisen omalaatuinen kun nikittömät,, toisiaan tuntemattomat, rupeavat kertomaan olettamuksiaan tuntemattomasta vastapuolesta.

Aikanaan käytiin kaksintaistelua asein. Molemmat tunsivat toisensa kun heidän kesken vihakin syntyi.

Avoimella kentällä käytiin rehti kaksintaistelu, jossa toinen tyypillisesti kuoli.

Tulkaa esiin nikittömät ja taistelkaa rehdisti, minä tulen kyllä inkvisiittoriksi.

41

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteex vain

      Ei asiaa tee yhtään paremmaksi jos haukkuja on rekattu.

    • johan poika..

      Ruuneperi pahin jo sefuna ollessaan.

    • iliman nikkii

      Eipä tunnu rakentavalta aloittaa toisten kinaamisista ketju.

    • lopeta ohjeistaminen

      Ruuneperi

      Mistä tiedät, että nikitön (kaikilla on nikki, vaikka piste tai numero) ei tunne kirjoittajaa jotenkin aikaisempien viestien perusteella ja kuka on nikitön?

      Ilmeisesti et käy live-keskusteluja kovinkaan paljon, jos et ole huomannut, että puhujakin voidaan mitätöidä entisten puheidensa perusteella ja kaivellaan vielä esiin juuri, kuten täälläkin, kaikki entiset sanonnat?

      Livessä ne aseetkin voi tulla kuvioihin, toisin kuin täällä, jossa onneksi ei pysty vetäisemään ns. turpiin.

      En ymmärrä, ..tai taidankin ymmärtää, miksi haluat vaki nikin kaikille, joka on turha toive. Olethan itsekkin käyttänyt useita eri nikkejä.

      ps. laske toisten plussat tästä ketjussa, niin tiedät, kuinka monta miinusta sait!

      • Entisten "puheiden" kaiveluun hiukan puutun. Onhan se kaksipiipuinen juttu, turhaa kaiveluakin ja yksittäisten sanojen vääristelyä ilmenee. Myös huumori käsitetään, tai muunnellaan "todeksi". Se on turhaa jahnaamista.

        Kuitenkin lähtökohta pitäisi olla se, että vastaa kirjoituksistaan.
        Jos on tehnyt mokan - niitäkin tulee - voi sen korjata ja asia pitäisi olla sillä selvä. Jos vastuuta ei ole valmis kirjoituksistaan ottamaan, tietysti tulee kiusaus heitellä jokainen kirjoituksensa eri nimimerkillä. Näin se näyttää mielestäni menevän.
        Enempää tätä ikuiseksi tullutta jahkailua en enää käy. Kukin taplaa tyylillään.


      • kuolleeksijulistettu
        ynnämuu kirjoitti:

        Entisten "puheiden" kaiveluun hiukan puutun. Onhan se kaksipiipuinen juttu, turhaa kaiveluakin ja yksittäisten sanojen vääristelyä ilmenee. Myös huumori käsitetään, tai muunnellaan "todeksi". Se on turhaa jahnaamista.

        Kuitenkin lähtökohta pitäisi olla se, että vastaa kirjoituksistaan.
        Jos on tehnyt mokan - niitäkin tulee - voi sen korjata ja asia pitäisi olla sillä selvä. Jos vastuuta ei ole valmis kirjoituksistaan ottamaan, tietysti tulee kiusaus heitellä jokainen kirjoituksensa eri nimimerkillä. Näin se näyttää mielestäni menevän.
        Enempää tätä ikuiseksi tullutta jahkailua en enää käy. Kukin taplaa tyylillään.

        ynnämuu

        Olet varmasti itsekkin huomannut, että näillä palstoilla ei unohdeta menneitä, koska ne voi arkistosta aina kaivaa uudelleen esiin. Kuinka voi korjata sen "mokansa", vaikka yrittäisi oikaista, niin ei sitä unohdeta koskaan, ei koskaan.

        Karmein häirikkö on tuo "moninikki", joka alituisesti vaatii vastaamaan hänelle jostain "ammovainaanaikaisista" jutuista?

        Pojathan (aikuiset miehet) siinä käyvät mielestäni taistoa nais´asioistaan, kun kumpikaan ei tunnusta jäävänsä häviölle ja sitten on lisäksi tuo koulutustaso?

        ps. olet reilu jätkä ja pidän kirjoituksistasi ja siinä olet oikeassa, että jokainen vastatkoon kirjoituksistaan, mutta minulla on syyni pysyä "puskassa", koska kerran erehdyin sanasta "on" ja "oli", tuolla edellisellä palstalla.


    • fundsija 1

      jotenkin tuntuu, että vetoomus tulee väärästä kynästä, muistaakse vetooja aloitti itse tuon nikkirallin ja toisten mollaamisen kun vetosin asiallisten tekstien kirjoittamisesta.

      • vihjailut hiiteen

        Aivan oikeasta kynästä on aloitus.

        Kun te nyt jättäisitte nuo vamnhoihin viittailut vähemmälle, niin palstahan olis ihan mukava paikka.

        Vittuilut kannattaa ohittaa ja jos aloitus ei miellytä, jättää vastaamatta, jos ei ole muuta sanottavaa kuin vanhaan paluu!

        Rauhaa sieluillenne!


      • unohtaisi Ruunakin
        vihjailut hiiteen kirjoitti:

        Aivan oikeasta kynästä on aloitus.

        Kun te nyt jättäisitte nuo vamnhoihin viittailut vähemmälle, niin palstahan olis ihan mukava paikka.

        Vittuilut kannattaa ohittaa ja jos aloitus ei miellytä, jättää vastaamatta, jos ei ole muuta sanottavaa kuin vanhaan paluu!

        Rauhaa sieluillenne!

        vihjailut hiiteen....Ruuneperihän siinä itse komentaa meitä toisia taas.

        Oikeasta kynästä ei ole aloituskaan, joka toivoo, että hänen mokansa unohdetaan, mutta toisten ei?

        Kirjoita nyt itse reilusti omalla nikilläsi, koska täällä ei ole kuin sinä ja minä?


      • kannibalistit

        Vihjailut hiiteen!
        Ruunen ja MdK:n tullessa 2002 niin tätä asiattomuutta on jatkun toistakymmentä vuotta.Ruuneperin sefukaudet on edelleen luettavissa.
        Tälle palstalle kirjoitin vain ja ainoastaan yhden vioestin v. 2003.
        2004 uudenvuoden tervehdyksen toin ja sain lukuisia pyyntöjä tulla mukaan.
        Täällä ei ole mitään mahdollisuutta hyvään asialliseen keskusteluun - valitttavasti
        Johan poika pyllistää ja "mummot" kiittelee..


    • - pil

      AVOIN KIRJE
      Ruuneperille jo 2003 ja aiemmin esitin
      TOIVOMUKSEN, johon en saanut koskaan häneltä keskusteuissa saati meilinä asiallista vastausta.
      Fundsija 1 koki asiakseen ilmoittaa vain:
      - Lopetahan jo!

      Henkilökohtaisuudet olen aina v. 2000 alkaen ilmoittanut toiveena käydä meilaten..
      Yhteystietoni ovat olleet julkiset kaikilla nikeilläni.
      Ainoatakaan asiallista huomautusta ei ole koskaan tullut edes yllpidolta, sheriffeiltä kuin LUOTSItakaan! !

      • Pil...;ille

        pil.

        Näytä olevasi riitelyn yläpuolella.
        Olet ihan liian järkevä ja elämää kokenut alentuaksesi riitelemään ja kaivamaan menneitä sudenkuoppia.

        Terveisin aamukahvin juoja, vaikka vain Katriinaa.


    • 008 004

      KuuklehAN PIL.

      oLET TArpeeks pASKAMAINEN vaIKKA et tiedäkään SPOSTIosotetta.
      ANNHAN ihmisten elää ja KIRJOTTAA RAUHASSA.

      VOIT lukea sivulta sinäkin niin saavat toisetkin lukea.

    • fundsija 1

      halusin vain muistuttaa aloittajaa hänen esittämästään toivomuksesta: antaa kaikkien kukkien kukkia.

      • Miekin oon tääl.

        Eiköhän täällä kaikki vielä ole muistamiskykyisiä, joten, muistuttamiset vanhoihin voi todella jättää kirjoittamatta.

        Paitsi, jos todella nauttii kun palstalla mitellään voimia ja lyödään sanan säilällä.

        Harva siitä nauttii, fundsijalle tuntuu olevan välttämättömyys! Hyvä Sinä, olet paljastanut karvasi.

        Minua säälittää moiset haluajat. Parempaan pitäis pyrkiä, mutta alas vajoamaan taas haluaa.


    • En pidä vähääkään vanhojen ketjujen ylös vetämisestä, vaikka toisaalta minun kirjoitukseni voi tuoda esiin . En ole miksikään muuttunut, vaikka olin Seku ja Katriina. Nyt kirjoitan vain tällä ainoalla nikilläni, joka on lainattu siskoni etunimestää Hän on oikeasti Anna-Liisa, mutta käytän Anlis nimeä hänelle puhuessani, Monet sanovat häntä Amiksi, mikä on mielestäni miehen nimi.
      Kaikki minun aikaisemmat kirjoitukseni voi vetää esiin. En pahastu, sillä olen suora ja rehti ihminen, joka vastaan sanoistani.
      Ruuneperikin on suora ja rehti, olemme ystäviä. En ystävysty kierojen, ilkeilevien ihmisten kanssa.

      • Ystävä sä

        Takuulla et ole Ruunen kaveri sen verran hanta tunnen.


      • reilu ja rehti

        Hataraa tehdä kenestäkään luonneanalyysia muutaman palstasanan perusteella.

        Itse en ikinä sitä tekisi.


      • Ystävä sä kirjoitti:

        Takuulla et ole Ruunen kaveri sen verran hanta tunnen.

        Ai tunnet "Ystävä sä"
        Olen minä Ruuneperin kaveri, jopa ystävä.


      • l.S.
        reilu ja rehti kirjoitti:

        Hataraa tehdä kenestäkään luonneanalyysia muutaman palstasanan perusteella.

        Itse en ikinä sitä tekisi.

        Samaa mieltä olen kuin edellinen "reilu ja rehti".

        Kun joku nimittelee toista sairaaksi ja tekee omia diagnoosejaan, minä usein ajattelen että ei voi olla totta,
        että noin huonosti käyttäytyy.

        Ei meidän pidä sillä tavalla henkilöön mennä täällä.

        Jos joku alkaa hyökätä täällä, kannattaa vain väistää häntä.
        Niin olen tehnyt.


      • !!!
        l.S. kirjoitti:

        Samaa mieltä olen kuin edellinen "reilu ja rehti".

        Kun joku nimittelee toista sairaaksi ja tekee omia diagnoosejaan, minä usein ajattelen että ei voi olla totta,
        että noin huonosti käyttäytyy.

        Ei meidän pidä sillä tavalla henkilöön mennä täällä.

        Jos joku alkaa hyökätä täällä, kannattaa vain väistää häntä.
        Niin olen tehnyt.

        Samoin. Täälläkään ei kukaan voi riidellä yksinään.


      • oppia ikä kaikki
        !!! kirjoitti:

        Samoin. Täälläkään ei kukaan voi riidellä yksinään.

        Niin on viisainta, ei edes puolustautumiseen kannata ryhtyä. Se on kuin lisäisi bensaa nuotioon.


      • fundsija 1

        minkhän ketjun satuin hissaamaan yläkertaan, mielestäni totesin vain täällä olevan erinomaista poliitikkoainesta, takinkäntäjien kerhon iskulausehan on: en minä sitä niin tarkoittanut


      • Sinä se jaksat
        fundsija 1 kirjoitti:

        minkhän ketjun satuin hissaamaan yläkertaan, mielestäni totesin vain täällä olevan erinomaista poliitikkoainesta, takinkäntäjien kerhon iskulausehan on: en minä sitä niin tarkoittanut

        syytellä palstalaisia aivan kuin Pilmari. Itessäänhän teissä ei vikaa löydy ainakaa omasta mielestänne.


      • fundsija1
        Sinä se jaksat kirjoitti:

        syytellä palstalaisia aivan kuin Pilmari. Itessäänhän teissä ei vikaa löydy ainakaa omasta mielestänne.

        aloittajahan ilmoitti, ettei heikoista kannata välittää,itse vetosin aikanaan toisten huomioon ottamisen puolesta. Vetoomukseni ei saanut kannatustajoten mennäänä näillä eväillä.


      • hameen antaisin
        fundsija1 kirjoitti:

        aloittajahan ilmoitti, ettei heikoista kannata välittää,itse vetosin aikanaan toisten huomioon ottamisen puolesta. Vetoomukseni ei saanut kannatustajoten mennäänä näillä eväillä.

        Vähän on elämässä tapahtumia jos pitää vanhoja kerrata.
        Aloittajan vanhoja puheota ei tässä muut toistele kuin pettynyt luotsi (funsija) jonka kyvyille ei saatu aikaan muuta kuin mielipahaa kirjoittajissa.
        Ota jo järki kynään ja lopeta nuo vihjailut mitä tämä ja tuo on sanonut.
        Tulee itsellesikin parempi mieli.

        Että joku jaksaa, kuten tuossa jo on sanottu, kuin entinenkin häirikkö, Sinähän sanoit, et vastaa, jne... pitääkö pyytää poistoja noista vihjailuista,pilaavat koko ketjun!


      • anlis3 kirjoitti:

        Ai tunnet "Ystävä sä"
        Olen minä Ruuneperin kaveri, jopa ystävä.

        Oikein sanottu, anlis3.


      • fundsija 1
        hameen antaisin kirjoitti:

        Vähän on elämässä tapahtumia jos pitää vanhoja kerrata.
        Aloittajan vanhoja puheota ei tässä muut toistele kuin pettynyt luotsi (funsija) jonka kyvyille ei saatu aikaan muuta kuin mielipahaa kirjoittajissa.
        Ota jo järki kynään ja lopeta nuo vihjailut mitä tämä ja tuo on sanonut.
        Tulee itsellesikin parempi mieli.

        Että joku jaksaa, kuten tuossa jo on sanottu, kuin entinenkin häirikkö, Sinähän sanoit, et vastaa, jne... pitääkö pyytää poistoja noista vihjailuista,pilaavat koko ketjun!

        Aloittaja teki kaikkensa vaientaakseen toisinajattelijat, en ole nähnyt hänen kohdallaan muuta linjanmuutosta kuin se,että hän toivoo koskemattomuutta.
        Eikös täällä enää tunneta sananvapautta?


      • 60++++
        fundsija 1 kirjoitti:

        Aloittaja teki kaikkensa vaientaakseen toisinajattelijat, en ole nähnyt hänen kohdallaan muuta linjanmuutosta kuin se,että hän toivoo koskemattomuutta.
        Eikös täällä enää tunneta sananvapautta?

        Kun ketjua lukee, niin tulee väkisinkin mieleen, että onpa ihmisillä aikaa joutavanpäiväistä jappasta...vuosikausia vanhoja asioita.
        Nyt kannattaisi vaihtaa iloisempiin asioihin!


    • 21+3 = 25

      Ei täällä kannata muiden puheenvuoroista välittää.

      PItää kirjoitella vain ketjun aloituksen ja otsakkeen aiheesta.

      Tämän ketjun aloitus on sen verran kulunut ja kaluttu, ettei siitä enää jaksa kirjotiella mitään

      Niinpä ei tähän puheenvuoroon ole enempää lisäämsitä.

      • minäkin tässä

        kun asiassa ei osata pysyä, haukutaan kirjoittajaa. toiminta näkyy kyllä täällä aina ja hyvin


    • Seuraa..ja

      Miljoonanikki toimii taas täysillä.
      Siitä Ei kannata välittää.
      Jokapaikkaan käy heittämässä läjän tai lätäkön!

      • Kurt W

        Parahiksi paikalla.
        Tein saman huomion kun luin aamun kirjoituksia, pahaa oloa tartuttaa toisiin tuolla ilkeilyllä, ainakin yurittää parhaansa mukaan.
        Onkohan viina loppu vai rahat?


    • tutkiskelija
      • tutkiskelija

        50 palstalta
        otin tuon vain esimerkkinä.
        Se oli jo tuolloin törkeätä klun sivusta seurasin.
        Tutustukaa itse Ruunen sydänystävä MdK jo tuolloin ..hmm


    • höhööö

      Älkää turhaan syyttäkö yhtä Pilmaria, hyvä yrittää panna omatkin ilkeät nikittömät viestinsä yhden syyksi, kun itse on aina ja ikuisesti sappea täynnä ja muiden päälle sitä heittelemässä.

      • Samaa sanon

        Täällä on paljon ilkeämpiäkin ja monta!


      • Sanan säilällä
        Samaa sanon kirjoitti:

        Täällä on paljon ilkeämpiäkin ja monta!

        Tarkoitatko, että jos ei ole samaa mieltä kanssasi, niin on ilkeä? Ja vielä ilkeämpi, jos sanoo suoraan sumeilematta ja kaunistelematta?


    • 6-17

      Ruuneperi on oikeassa.

    • 11-6

      Sana Suomalainen = sama kuin Venäläinen, näin on oikea Kekkonen apina.

    • tee taas aloitus

      Ruuneperi

      Uutta aloitusta ei kuulu, miksi? Joko taivasten valtakunta selvisi Sinulle ja oletko jo varma, mihin kuoltuasi joudut?

      Itse kammoaisin, jos joudun kuoltuanikin näkemään noita inhoittavia tuttaviani.

      Kuinka on Sinun mielipide? Haluatko kaikki palstalaiset ja muutkin tuttavasi tavata kuoltuasi, vai uskotko, että silloin saisit ikuisen rauhan, (ei siis (Rauhan)??

      Kovasti tuntuu nyt askarruttavan tuo kuolema Sinua? Onkohan se jo lopun merkki? Ainakin vanhat sanoivat niin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe