kysymyksiä rintaliiveistä

rivaille'

1. kuinka usein vaihdatte?

2. kuinka monta liiviä teillä on?

3. pidätkö yön aikana?

4. minkä mallisia liivejä omistat? mitkä on parhaat?

5. mistä ostat useiten liivisi?

6. kuinka vanhana ostit ensimmäiset liivisi?

7. kuinka usein peset ne? ja pitääkö liivit pestä käsin vai koneessa?

ja pari ei-niin-tärkeää kysymystä mitä olen vaan ihmetellyt lähiaikoina :D

8. jos pidät kuviollisista/ pitsisistä rintaliiveistä, niin miksi? itse ajattelen niitä vain
rintojen tukijana ja alusasuja niinkuin pikkuhousujakin. itse ainakin ostaisin vain t-paitaliivejä, valkoisia tai mustia.

9. miksi jotkut pitävät mustia liivejä vaaleiden esim. valkoisen topin alla? eikö ole vaaleita liivejä, vai halutaanko että ne näkyy selvästi paidan läpi? (tai esim. kirkkaanpinkit liivit läpinäkyvän topin alla)

10. jos näät jonkun, kuka ei käytä rintaliivejä, mitä ajattelet? (itse siis 14.v ja pidän toppeja alla koska 65a vasta :D)

jos vastaat, voisitko laittaa samalla ikäsi ja kuppikokosi? ;v;

9

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      1. kuinka usein vaihdatte?
      sitten kun on likaiset. Ehkä n. viikon käytön jälkeen.

      2. kuinka monta liiviä teillä on?
      joku vajaa 10

      3. pidätkö yön aikana?
      en, miksi pitäisin`?

      4. minkä mallisia liivejä omistat? mitkä on parhaat?
      Itse tykkään eniten push up mallista

      5. mistä ostat useiten liivisi?
      lindex, kappahl

      6. kuinka vanhana ostit ensimmäiset liivisi?
      kai 13v.

      7. kuinka usein peset ne? ja pitääkö liivit pestä käsin vai koneessa?
      silloin kun vaihdan liivit, pesen koneessa 40 asteessa. Käsinpesu kuulemma parempi mut ei ole aikaa sellaseen.

      8. jos pidät kuviollisista/ pitsisistä rintaliiveistä, niin miksi?
      Minusta on kiva kun kaikki vaatteet on kauniita. On kiva pukea aamulla päälle nätit alusvaatteet, päivä lähtee hyvin käyntiin kun näyttää hyvältä heti aamusta :)

      9. miksi jotkut pitävät mustia liivejä vaaleiden esim. valkoisen topin alla?
      Paha sanoa, toiset ei ehkä tajua että näkyy läpi, toiset taas haluaa että näkyy.

      10. jos näät jonkun, kuka ei käytä rintaliivejä, mitä ajattelet? (itse siis 14.v ja pidän toppeja alla koska 65a vasta :D)
      en tuijottele ihmisiä niin tarkasti että asiaa yleensä edes huomaisin.
      Tietysti jos nännit pahasti näkyy läpi tai rinnat kovasti heiluu puolelta toiselle niin onhan se vähän epäsiistin näköistä.

    • Meow :3

      1. kuinka usein vaihdatte?
      -Silloin kun sama alkaa kyllästyttää tai on likaiset

      2. kuinka monta liiviä teillä on?
      -Jotain.... 5-10 ?

      3. pidätkö yön aikana?
      En. Annan rintojeni rentoutua ja ihon hengittää yöllä. Ilman rintaliivejä on mukavampi nukkua ja rinnoilla on enemmän tilaa kasvaa.

      4. minkä mallisia liivejä omistat? mitkä on parhaat?
      Itse omistan ainoastaan push up liivejä ja ne ovat suosikkejani

      5. mistä ostat useiten liivisi?
      -H&M tai seppälä (ei ole muita lähellä olevia kauppoja)

      6. kuinka vanhana ostit ensimmäiset liivisi?
      -Tais olla... 9 v

      7. kuinka usein peset ne? ja pitääkö liivit pestä käsin vai koneessa?
      - Aina kun ovat likaiset. Ja yleensä koneeseen heitän.

      8. jos pidät kuviollisista/ pitsisistä rintaliiveistä, niin miksi?
      -Tykkään kauniista rintaliiveistä :D

      9. miksi jotkut pitävät mustia liivejä vaaleiden esim. valkoisen topin alla? eikö ole vaaleita liivejä, vai halutaanko että ne näkyy selvästi paidan läpi? (tai esim. kirkkaanpinkit liivit läpinäkyvän topin alla)
      -Dunno. Älä minulta kysy :D

      10. jos näät jonkun, kuka ei käytä rintaliivejä, mitä ajattelet?
      -En yleensä tuijottele muiden rintoja, mutta jos ne todella heiluu juostessa (näkyvästi) niin ajattelisin että: ''Mikseiköhän toi käytä rintsikoita? Eikö se satu kun rinnat pomppii ylös ja alas ja hinkkaa paitaa?)

      Kuppikokoni on 75 C mikä on varmaan sama kuin 80 A. Olen 13 v.

      • rintsikkatyttö 13v

        1 Vaihdan rintsikoita 4-7pv välein.
        2 Mulla on varmaan 10-12 liivit.
        3 Yöllä en todellakaan pidä liivejä?
        4 Omistan vain topattuja liivejä. Parhaat on
        topatut kokokuppiset liivit.
        5 Olen ostanu eri liikkeistä, Seppälästä
        ehkä useimmat.
        6 Ekat liivit äiti toi mulle, ku olin 12v.
        7 Joskus pesen uudet liivit käsin, mutta
        useinmiten pesupussissa koneella.
        8 Pidän kuviollisista ja pitsiliiveistä, koska
        ne on niin kauniita ja sexyjä.
        9 Käytän valkoisen paitapuseron alla
        valkoisia rintaliivejä, jotka näkyvät läpi
        ja saavat näkyä.
        10 En ymmärrä niitä, joilla on isot rinnat,
        mutta eivät halua pitää rintaliivejä, vaan
        antavat tissiensä heilua ja hölskyä sinne
        ja tänne.

        Oon 13v ja rintsikat 75A.


    • deCat

      1. kuinka usein vaihdatte?
      - 2 päivän välein, kun käyn suihkussa

      2. kuinka monta liiviä teillä on?
      -ööö... 20?

      3. pidätkö yön aikana?
      -Joo, mulla on tapana potkia öisin peitto päältä ja jos iskä tulee herättämään...

      4. minkä mallisia liivejä omistat? mitkä on parhaat?
      Vähän kaikkia. Itse tykkään niistä, missä ei ole mitään tukia eli ne kolmioliivit vai mitkä olikaan. Jos on kaarituet tai toppaukset, revin ne yleensä irti.

      5. mistä ostat useiten liivisi?
      -Äiti ostaa mulle kaikki tavallisimmat Sokoksesta, itse tilailen niitä enemmän mieleisiä Ebaylta.

      6. kuinka vanhana ostit ensimmäiset liivisi?
      -Seiskaluokalla. Siihen asti kyselijät saivat vastaukseksi jos ei jalkoja, ei tartte kenkiä - jos ei rintoja, ei tartte rintsikoita -klassikkovastauksen.

      7. kuinka usein peset ne? ja pitääkö liivit pestä käsin vai koneessa?
      Joka käytön jälkeen. Ja koneessa kaikki paitsi yhdet, joissa on runsaammin koristeita.

      ja pari ei-niin-tärkeää kysymystä mitä olen vaan ihmetellyt lähiaikoina :D

      8. jos pidät kuviollisista/ pitsisistä rintaliiveistä, niin miksi? itse ajattelen niitä vain
      rintojen tukijana ja alusasuja niinkuin pikkuhousujakin. itse ainakin ostaisin vain t-paitaliivejä, valkoisia tai mustia.
      Käyn usein uimassa alusasu päällä kun ei täällä kotijärvellä niin kukaan kattele niin ne on samalla mun bikinit, sekä mun mielestä esim. noi mun simpsonikuvioiset on jotenkin enempi 16-vuotiaalle värikkäistä vaatteista pitävälle sopivat kuin pitsillä ja tekotimanteilla koristellut. Oon myös hyvin taiteellinen, joten kaikki luovat vaatekappaleet pitää haalia.

      9. miksi jotkut pitävät mustia liivejä vaaleiden esim. valkoisen topin alla? eikö ole vaaleita liivejä, vai halutaanko että ne näkyy selvästi paidan läpi? (tai esim. kirkkaanpinkit liivit läpinäkyvän topin alla)
      Tota itsekin mietin. Kai niiden on tarkoitus näkyä, vaikka kerran seiskalla meidän luokalla yhdellä tytöllä oli mustat liivit ja valkoinen läpinäkyvähkö paita kai ihan vahingossa. Koska sinä päivänä sai useita kysymyksiä asiasta, ja muutamat naureskelivat ja osoittelivat. Seuraavana päivänä oli sama asu, mutta kas kummaa oli ilmestynyt valkoinen toppi sen paidan alle rintsikat piilottamaan. Itsekin joskus täytynyt pistää valkoiset ja pinkki toppi, kun en omistanut pinkkejä.

      10. jos näät jonkun, kuka ei käytä rintaliivejä, mitä ajattelet? (itse siis 14.v ja pidän toppeja alla koska 65a vasta :D)
      Enimmäkseen kunnioitan sitä, että ei väkisin tunge päälleen semmoisia törkeitä push-uppeja, jos ei luonnostaan ole isoja rintoja eli ei tarvitse liivejä. Mutta jos jollain olisi suuret rinnat tai läpinäkyvä toppi, järkyttyisin kai vähän.

    • alistuinvastaamaan :D:D

      1. kuinka usein vaihdatte?
      - Riippuu millasen paidan laitan päälle. Yleesä joka päivä tai joka toinen.

      2. kuinka monta liiviä teillä on?
      - 5-6 niitä on ärsyttävää ostaa, eikä oo koskaan aikaa

      3. pidätkö yön aikana?
      - Öh, en? Miksi ihmeessä pitäisin?

      4. minkä mallisia liivejä omistat? mitkä on parhaat?
      - Yhet balconetet ja loput on perusmalli, joissa on vähä toppausta.
      Parhaat ovat kaikki! En osta huonoja rintsikoita.

      5. mistä ostat useiten liivisi?
      - H&M koska paras valikoima, hyvällä hinnalla (15€) jaja no luotto.

      6. kuinka vanhana ostit ensimmäiset liivisi?
      - Taisinpa olla 11v, tai no äitihä ne osti. Muistan sen tilanteen vieläki, ku musta se oli vähä noloo mennä kassalle ja jännitin sitä, mut se naismyyjä hymyili vaan ilosesti.

      7. kuinka usein peset ne? ja pitääkö liivit pestä käsin vai koneessa?
      - Yritän joka viikko, mutta aina ei onnaa. Jos on kiire niin käsin, mutta yleesä konees siinä semmosessa pussissa.

      ja pari ei-niin-tärkeää kysymystä mitä olen vaan ihmetellyt lähiaikoina :D

      8. jos pidät kuviollisista/ pitsisistä rintaliiveistä, niin miksi? itse ajattelen niitä vain
      rintojen tukijana ja alusasuja niinkuin pikkuhousujakin. itse ainakin ostaisin vain t-paitaliivejä, valkoisia tai mustia.
      - Okei. Se on sun valita millasia käytät. Itse ainakin ostan sellasia alusvaatteita mistä pidän. Esim yhdet ihanat rintsikkani vaan ostin, koska ne olivat vaan niin kauniit, ja tietysti täydellisen tuntuiset. Jokasella olkoon omat kriteerinsä vaatteen kun vaatteen ostoon.

      9. miksi jotkut pitävät mustia liivejä vaaleiden esim. valkoisen topin alla? eikö ole vaaleita liivejä, vai halutaanko että ne näkyy selvästi paidan läpi? (tai esim. kirkkaanpinkit liivit läpinäkyvän topin alla)
      - Hyi noi kirkkaat värit ja valkone paita, tai no toisaalta ihan sama mulle.

      10. jos näät jonkun, kuka ei käytä rintaliivejä, mitä ajattelet? (itse siis 14.v ja pidän toppeja alla koska 65a vasta :D)
      - Jos sillä on jo edes rinnankin nypykät, että no ne jo erottuu paidan läpi vähäki, niin ajattelen, "eiii, ei näin!!!! Sanokaa joku tolle ihmiselle, että se ei oo enää pieni lapsi!"

      jos vastaat, voisitko laittaa samalla ikäsi ja kuppikokosi?

      Ja olen 17 kohta ja niinkin mainittavat kuin 75B, mutta oon iha sinut sen kans :D

    • dfgddgf

      1. kuinka usein vaihdatte?
      - Sitten kun tulee likaiseksi, joku 1-2 viikkoa
      2. kuinka monta liiviä teillä on?
      - Kahdet
      3. pidätkö yön aikana?
      - En
      4. minkä mallisia liivejä omistat? mitkä on parhaat?
      - Ihan perus "t-paitamalli" ilman toppauksia. Nämä koen parhaaksi
      5. mistä ostat useiten liivisi?
      - Mistä nyt löytyy, eikä maksa paljoa
      6. kuinka vanhana ostit ensimmäiset liivisi?
      - Taisin olla 11-12 vuotta
      7. kuinka usein peset ne? ja pitääkö liivit pestä käsin vai koneessa?
      - Sama kuin ekassa, koneessa
      ja pari ei-niin-tärkeää kysymystä mitä olen vaan ihmetellyt lähiaikoina :D

      8. jos pidät kuviollisista/ pitsisistä rintaliiveistä, niin miksi? itse ajattelen niitä vain rintojen tukijana ja alusasuja niinkuin pikkuhousujakin. itse ainakin ostaisin vain t-paitaliivejä, valkoisia tai mustia.
      - Mulla ei tällähetkellä ole kuin ihan pitsittömiä, mutta tykkään jostain syystä pitsillisistä, paitsi kun näkee niitä ihmisiä jotka käyttää niitä kireän topin alla
      9. miksi jotkut pitävät mustia liivejä vaaleiden esim. valkoisen topin alla? eikö ole vaaleita liivejä, vai halutaanko että ne näkyy selvästi paidan läpi? (tai esim. kirkkaanpinkit liivit läpinäkyvän topin alla)
      - En tiedä, aika kamalan näköstä. Ei alusvaatteita ole tarkotus esitellä kaikille
      10. jos näät jonkun, kuka ei käytä rintaliivejä, mitä ajattelet? (itse siis 14.v ja pidän toppeja alla koska 65a vasta :D)
      - En tiedä mitä ajattelisin kun en ole koskaan nähnyt, pidin toppeja itsekkin ennen rintsikoita ja tuon kokoisia voi olla hankala löytää

      16 v, 70B

      • 15tyttöö

        1. kuinka usein vaihdatte? - no siis jos likaset tai esim ei sovi tiettyjen vaatteitten alle esim. Jos päätän laittaakki valkosen paidan ja on ollu käytös pinkit:)

        2. kuinka monta liiviä teillä on? - liia monet huonot mu about 6 hyvää

        3. pidätkö yön aikana? - en

        4. minkä mallisia liivejä omistat? mitkä on parhaat? - iha laidast laitaa mu bush upit on mukavimmat: D

        5. mistä ostat useiten liivisi? - no cubuksest ku siel halvat ja löytyy mun "harvinainen" koko

        6. kuinka vanhana ostit ensimmäiset liivisi? - no aloin vakituisesti käyttää kolmos luokal eli noi 9 v.

        7. kuinka usein peset ne? ja pitääkö liivit pestä käsin vai koneessa? - pesen sillo ku huomaa et ei oo enää monii puhtait ja käsin nii kestää kauemmi :)

        ja pari ei-niin-tärkeää kysymystä mitä olen vaan ihmetellyt lähiaikoina :D

        8. jos pidät kuviollisista/ pitsisistä rintaliiveistä, niin miksi? itse ajattelen niitä vainrintojen tukijana ja alusasuja niinkuin pikkuhousujakin. itse ainakin ostaisin vain t-paitaliivejä, valkoisia tai mustia. - no itte just haluun pukeutuu naisellisesti/tyttömäisesti ;)

        9. miksi jotkut pitävät mustia liivejä vaaleiden esim. valkoisen topin alla? eikö ole vaaleita liivejä, vai halutaanko että ne näkyy selvästi paidan läpi? (tai esim. kirkkaanpinkit liivit läpinäkyvän topin alla) - no jos haluu esitellä tai eivaa löydy puhtaita valkosia tai nudeja

        10. jos näät jonkun, kuka ei käytä rintaliivejä, mitä ajattelet? (itse siis 14.v ja pidän toppeja alla koska 65a vasta :D) - no mua ällöttää iha hirveesti jos jokku ei käytä.. ku itte koen sen velvollisuudeks.. Mu juu on eriasia si tietty jos niitä rintoja ei löydy nii miksi käyttää:D

        Ja oon siis 15 kokoa 65D joka pistää ärsyttää ku missää kaupoissa ei ole (poikkeuksena cubus)


    • Suomi on vapaa maa

      1. kuinka usein vaihdatte?
      3-4 päivän välein; kesällä kun on kuuma niin useamminkin ehkä.
      2. kuinka monta liiviä teillä on?
      Noin kymmenkunta
      3. pidätkö yön aikana?
      En välttämättä. Varsinkaan, jos on menkat tulossa, kun rinnat on hellänä silloin.
      4. minkä mallisia liivejä omistat? mitkä on parhaat?
      Urheiluliivejä ja raudattomia sekä saumattomia - tälläiset on parhaita: ilman rautoja rintakudos ei surkastu ennen aikoja ja ne näyttää luonnolliselta vaatteide alla.
      5. mistä ostat useiten liivisi?
      netistä ja kerran ostin tosi hyvän paketin ostos-tv:stä.
      6. kuinka vanhana ostit ensimmäiset liivisi?
      Oisko ollu 9-10-vuotiaana
      7. kuinka usein peset ne? ja pitääkö liivit pestä käsin vai koneessa?
      Koneessa ja silloin, kun niitä on kertynyt pyykkikoriin tai ne alkaa huveta

      ja pari ei-niin-tärkeää kysymystä mitä olen vaan ihmetellyt lähiaikoina :D

      8. jos pidät kuviollisista/ pitsisistä rintaliiveistä, niin miksi? itse ajattelen niitä vain
      rintojen tukijana ja alusasuja niinkuin pikkuhousujakin. itse ainakin ostaisin vain t-paitaliivejä, valkoisia tai mustia. - olen samaa mieltä sun kanssa.

      9. miksi jotkut pitävät mustia liivejä vaaleiden esim. valkoisen topin alla? eikö ole vaaleita liivejä, vai halutaanko että ne näkyy selvästi paidan läpi? (tai esim. kirkkaanpinkit liivit läpinäkyvän topin alla) Jotkut näemmä haluaa esitellä, että "Kaikki kansat katsokaa! Mulla on tissiliivit!"

      10. jos näät jonkun, kuka ei käytä rintaliivejä, mitä ajattelet? Ihan hyvä oikeastaan. Jatkuva tukevien rintaliivien käyttö voi surkastuttaa rintojen kudosta jolloin ne alkaa menettää kiinteyttä ja alkaa roikkua pahasti jo ennen mummo-ikää. Tietty jos ne hyllyy, hölskyy ja pomppii liikkuessa nii kannattaa olla jotain millä pitää ne paikoillaan - hölskyminenki vaurioittaa rintojenkudosta. Mutta jos nännit möllöttää paidan läpi nii se antaa epäsiistin vaikutelman. Mutta kannattaa antaa rinnoille vapautta joskus, kun olet vaikka rauhassa kotona!

      Ite olen 17v ja suurinosa mun liivien kokoista menee S,M,L tyyliin (ite käytän lähinnä S, kun olen sen verran kaponen), mutta varmaan jotain 70C.

    • 1. Ku ne on likaiset, tai on pyykkipäivä.
      2. Kahet vaa...
      3. En, annan hengittää.
      4. En viel tiiä.
      5. Seppälästä tai HH:sta.
      6. Olin 12.
      7. Aina, ku vaihan. Käsin pesen.
      8. Mul ei oo, mut haluisin. En osaa sanoo miks.
      9. Jotku vaan haluu, jotkut ei sitä ite huomaa.
      10. En kato ihmisii niin.

      Oon 13. En oo varma kuppikoosta, ku vielä kokeilen eri malleja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe