Mies online puoli tuntia treffien jälkeen!

muille käynyt?

Jäi kyllä paskan maku suuhun koko tyypistä, varsinkin kun luulin että meidän treffit meni hyvin! Vittu! Nyt kyllä meni tyyppi "älä vastaa"- osastoon.

65

1252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      mikä ongelma siinä on?

    • saman kokenut

      Samoin kävi minulle. Ennen treffejä pitkään online ja heti treffien jälkeen taas kirjautui ja viipyili.
      En huomauttanut asiasta hänelle enkä tavannut enää toista kertaa.

      • 876gfdsa

        nyyh, hirveetä...


    • samassa paatissa

      Niin, joillekin ei vaan riitä mikään.... mulle kävi myös samoin.

    • #@@#

      En edes vaivaudu treffeille...olkoot online vaikka elämänsä loppuun.

    • älkää tuomitko

      Jos kaipasi teidän rehellistä vastausta?

      • en tajunnut

        Vastausta mistä asiasta???


      • voi jeesus

        Ja sieltä treffipalstaltako se rehellinen vastaus löytyy???


    • jätin treffipalstat

      Joo ei kannata uhrata tollasille tyypeille ajatustakaan, ne vaan etsii ja etsii eikä mikään kelpaa. Treffeillä luvataan pitää yhteyttä mutta pihaustakaan et enää tyypistä kuule eikä viesteihin vastata.

      Itsellekin tapahtunut vastaavaa ja ymmärrän tunteesi tasan tarkkaan. Ei tunnu kivalta kyllä.

    • 7777766666655555555

      Mitenkäs tuon sitten itse huomasit, vai ihanko tarkoituksella kyttäämässä?

      • ap.

        Uteliaisuudesta kävin ennen nukkumaanmenoa katsomassa onko tyyppi online, olin kyllä lähes varma että ei ole mutta kylläpäs oli ja oli kirjautunut juurikin noin puoli tuntia treffiemme jälkeen vaikka hänellä piti olla "jotain ohjelmaa" !! Nähtävästi tuo "ohjelma" olikin treffipalstalla maleksiminen ja uuden lihan bongaaminen.

        Olkoon kyttäystä tai ei, ainakin sain tietää että tyyppi jauhoi paskaa ja on mulle tästä lähtien kuin ilmaa.


      • Neymario
        ap. kirjoitti:

        Uteliaisuudesta kävin ennen nukkumaanmenoa katsomassa onko tyyppi online, olin kyllä lähes varma että ei ole mutta kylläpäs oli ja oli kirjautunut juurikin noin puoli tuntia treffiemme jälkeen vaikka hänellä piti olla "jotain ohjelmaa" !! Nähtävästi tuo "ohjelma" olikin treffipalstalla maleksiminen ja uuden lihan bongaaminen.

        Olkoon kyttäystä tai ei, ainakin sain tietää että tyyppi jauhoi paskaa ja on mulle tästä lähtien kuin ilmaa.

        ehkä se bongas sun profiilia ;)


      • ap.
        Neymario kirjoitti:

        ehkä se bongas sun profiilia ;)

        No sitten kyllä aika monta tuntia bongasi mun profiilia joka tuolloin oli ollut monta päivää piilotettuna.


      • Täj
        ap. kirjoitti:

        No sitten kyllä aika monta tuntia bongasi mun profiilia joka tuolloin oli ollut monta päivää piilotettuna.

        No mistä sen sitten näkee, että toinen on kirjautuneena,ellei itse ole kirjautuneena. Mun mielestäni sitä kirjautumista ei näe, ilman että itse on kirjautunut. Profiilit voi kyllä nähdä mutta ei vihreää valoa.


      • kokenut kettu
        Täj kirjoitti:

        No mistä sen sitten näkee, että toinen on kirjautuneena,ellei itse ole kirjautuneena. Mun mielestäni sitä kirjautumista ei näe, ilman että itse on kirjautunut. Profiilit voi kyllä nähdä mutta ei vihreää valoa.

        Kyllä näkee, jos haun kautta hakee tietyn nimimerkin ja laittaa rastin "Online-tilassa" kohdalle. Jos profiili jää näytölle, hakuosumia 1 kpl, tyyppi on online. Jos profiili näyttää hakuosumia 0 kpl, tyyppi ei ole online. Yksinkertaista!


      • Neymario
        ap. kirjoitti:

        No sitten kyllä aika monta tuntia bongasi mun profiilia joka tuolloin oli ollut monta päivää piilotettuna.

        Ok


      • 66655555555555555555
        ap. kirjoitti:

        Uteliaisuudesta kävin ennen nukkumaanmenoa katsomassa onko tyyppi online, olin kyllä lähes varma että ei ole mutta kylläpäs oli ja oli kirjautunut juurikin noin puoli tuntia treffiemme jälkeen vaikka hänellä piti olla "jotain ohjelmaa" !! Nähtävästi tuo "ohjelma" olikin treffipalstalla maleksiminen ja uuden lihan bongaaminen.

        Olkoon kyttäystä tai ei, ainakin sain tietää että tyyppi jauhoi paskaa ja on mulle tästä lähtien kuin ilmaa.

        Niinpä niin uteliaisuus yhdistettynä johtopäätöksiin ilman faktoja on voittajan merkki.


    • älkää tuomitko

      Kuulla ne kirjalliset kommentit "luulin että meidän treffit meni hyvin!" Kun yleensä naiselta saattaa saada niitten treffeffeistä vain että "katsotaan"....ja tuo meinaa unohdetaan eikä me miehetkään ajatustenlukijoita olla.

    • IhmeTouhua

      Näkisin oikeastaan, että vaihtoehdot ovat:
      1) Mies kävi katsomassa, olisiko sinulta tullut viesti
      2) Mies kävi katsomassa, oletko SINÄ online (kuten muuten olit)
      3) Mies ei ensimmäisten treffien jälkeen ole valmis kosimaan, eikä siksi halua sitoutua aivan vielä
      4) Et vaikuttanut miehen mielestä kiinnostavalta
      5) Mies käyttää palvelua muuhunkin kuin "lihan bongaamiseen". Esim. Suomi24:stä voi etsiä myös harrastusseuraa.
      6) Mies on pelimies ja haluaa pyörittää useita naisia

      Huomaatko, että ainoastaan viimeinen vaihtoehto tukee kantaasi? Eli olet oikeassa noin 17% todennäköisyydellä.

    • rehti mies

      Mitäs tapailet pelimiehii? On niit rehellisi miehiikin olemas.

    • 90%

      Ne kun on ne 10% pelimiehiä mistä kaikki naiset on kiinnostuneita ja heillä on varaa tähän peliin.

    • Tutulta kuulostaa

      Jotkut haluaa roikkua nettideiteissä maailman tappiin, ei ne oikeasti edes halua löytää ketään. Jatka seuraavaan tai etsi livestä, tuolle ei kannata uhrata enää ajatustakaan.

    • maapallo pyörii

      Voiko naiset oikeasti olla noin epäkypsiä, mustasukkaisia ja heikolla itsetunnolla varustettuja, ettäkö pitäisi elää pelkästään heille, kun on kerran nähty!

    • onpas jutut

      En kans ymmärrä mikä tässä naista noin tymppii. Eli ekojen kahvien jälkeen pitää luopua kaikesta elämästä puolessa tunnissa? Ehkä hän oli myös tarkastamassa onko nainen itse siellä, onko nainen poistanut profiilinsa...ja miten kävi, siellä se naikkoinen roikui taas muita etsimässä kun mikään ei riitä :DD daaaaaaa

      hei. vähän sitä aivojen käyttöä

      • Vaim

        Ei elämästä tarvitse luopua, mutta uusien naisten etsintä pitää laittaa tauolle, jos sopiva on löytynyt. Jos ei laita tauolle, ei nainen voi muuta päätelmää tehdä kuin että hän itse ei vaikuttanut miehen mielestä sopivalta. Ja juttu loppuu siihen.


      • onpas jutut
        Vaim kirjoitti:

        Ei elämästä tarvitse luopua, mutta uusien naisten etsintä pitää laittaa tauolle, jos sopiva on löytynyt. Jos ei laita tauolle, ei nainen voi muuta päätelmää tehdä kuin että hän itse ei vaikuttanut miehen mielestä sopivalta. Ja juttu loppuu siihen.

        En kuitenkaan ymmärrä miten se online juttu siihen liittyy, hän itsekin meni onlineen...eli...voiko naisestakin tehdä se päätelmä että jatkoi muiden miesten etsimistä? Minulla esimerkiksi jotkut sovellukset kännykässä eivät koskaan ole off-line tilassa. Meni kuitenkin aika nopeasti tuomitsemaan ... ehkä mies halusi vaikka poista koko profiilinsa mutta sitten näki että nainenkin on onlinessa....


      • ap.
        onpas jutut kirjoitti:

        En kuitenkaan ymmärrä miten se online juttu siihen liittyy, hän itsekin meni onlineen...eli...voiko naisestakin tehdä se päätelmä että jatkoi muiden miesten etsimistä? Minulla esimerkiksi jotkut sovellukset kännykässä eivät koskaan ole off-line tilassa. Meni kuitenkin aika nopeasti tuomitsemaan ... ehkä mies halusi vaikka poista koko profiilinsa mutta sitten näki että nainenkin on onlinessa....

        Salli mun nauraa!! Vai että oikein poistaa profiilinsa, voi hellanlettas! Tuo tyyppi ei sitä tule poistamaan varmaan koskaan!

        On mielestäni vähän eri asia käydä pikaisesti online kun luuhata siellä monta tuntia putkeen. Kuten eräs.

        Tähän "tuomioon" liittyi muitakin juttuja jotka jätän nyt mainitsematta. Ei ole pelkästään tuo online-juttu, miksi tyyppi voi puolestani suksia hevon vittuun!


      • aika lapsellinen ole
        ap. kirjoitti:

        Salli mun nauraa!! Vai että oikein poistaa profiilinsa, voi hellanlettas! Tuo tyyppi ei sitä tule poistamaan varmaan koskaan!

        On mielestäni vähän eri asia käydä pikaisesti online kun luuhata siellä monta tuntia putkeen. Kuten eräs.

        Tähän "tuomioon" liittyi muitakin juttuja jotka jätän nyt mainitsematta. Ei ole pelkästään tuo online-juttu, miksi tyyppi voi puolestani suksia hevon vittuun!

        Ethän sä voi oikeasti olettaa ekojen treffien perusteella, että te seurustelette? Eikös treffailun tarkoitus nimenomaan ole tutustua uusiin ihmisiin? Jos joku kolahtaa, niin hyvä juttu, mutta tunne pitää olla molemminpuolinen. Oliko teillä sun mielestä fyysistä vetovoimaa toisiinne? Ehkä mies ei tuntenut samoin.

        Ihan turhaa sä suutuit. Seuraavan kerran muista ettei yhdet treffit=me seurustellaan.


      • Emmi.
        ap. kirjoitti:

        Salli mun nauraa!! Vai että oikein poistaa profiilinsa, voi hellanlettas! Tuo tyyppi ei sitä tule poistamaan varmaan koskaan!

        On mielestäni vähän eri asia käydä pikaisesti online kun luuhata siellä monta tuntia putkeen. Kuten eräs.

        Tähän "tuomioon" liittyi muitakin juttuja jotka jätän nyt mainitsematta. Ei ole pelkästään tuo online-juttu, miksi tyyppi voi puolestani suksia hevon vittuun!

        Laitas vähän tunnistetta tyypistä.


      • ap.
        aika lapsellinen ole kirjoitti:

        Ethän sä voi oikeasti olettaa ekojen treffien perusteella, että te seurustelette? Eikös treffailun tarkoitus nimenomaan ole tutustua uusiin ihmisiin? Jos joku kolahtaa, niin hyvä juttu, mutta tunne pitää olla molemminpuolinen. Oliko teillä sun mielestä fyysistä vetovoimaa toisiinne? Ehkä mies ei tuntenut samoin.

        Ihan turhaa sä suutuit. Seuraavan kerran muista ettei yhdet treffit=me seurustellaan.

        En kai sanonut missään vaiheessa että luulen meidän seurustelevan? Pointti oli enemmänkin valehtelu päin naamaa.


      • nohöö
        ap. kirjoitti:

        En kai sanonut missään vaiheessa että luulen meidän seurustelevan? Pointti oli enemmänkin valehtelu päin naamaa.

        Olisit valoittanut asiaa enemmän,
        kuin että sinä LUULIT teillä
        menneen hyvin. Siihen tarvitaan myös
        toisen osapuolen näkökanta tästä..

        Ei pidä luulla mitään, niin säästyy
        turhilta paineilta.


      • onpas jutut
        ap. kirjoitti:

        Salli mun nauraa!! Vai että oikein poistaa profiilinsa, voi hellanlettas! Tuo tyyppi ei sitä tule poistamaan varmaan koskaan!

        On mielestäni vähän eri asia käydä pikaisesti online kun luuhata siellä monta tuntia putkeen. Kuten eräs.

        Tähän "tuomioon" liittyi muitakin juttuja jotka jätän nyt mainitsematta. Ei ole pelkästään tuo online-juttu, miksi tyyppi voi puolestani suksia hevon vittuun!

        Juu, jos on oikeasti muitakin syitä jne heitä mies pois. Samaa mieltä. Alkuviestissä ei kuitenkaan saanut selvää kuinka vakava treffailu on ja mihin pisteeseen on ehditty menemään. Toin vain sen toisenkin vaihtoehdon esille, koska itsekin sorrun välillä tiomitsemaan rankalla kädellä tunteiden vallassa. Ikietsiskelijät kyllä saavat suksea kauas.


      • Teot eikä sanat

        "onpas jutut"

        Lukisit edes kunnolla: nainen oli jo päiviä sitten piilottanut oman profiilinsa.
        Ja miksiköhän?
        Koska monet naiset haluavat treffailla yhtä miestä kerrallaan!!

        Aivoja vaan sullekin, et taida tietää, että vaikka itsellä ei ole minkäänlaista profiilia, niin sieltä näkee koska nimimerkki on kirjautunut ja lisäksi paljon muutakin.
        Ei se vaadi kun älyä.

        Miksi miehet eivät voi olla rehellisiä?

        Minäkin tapailin yhtä miestä monta kertaa ja meillä oli mukavaa ja kysyin suoraan tapaileeko muita: ei tapaile.
        Kirkkain silmin sanoo kasvotusten tuon ja paljon muuta ja suunnitellaan yhteistä aikaa ja sitten mies roikkuu tuntikaupalla seuraa hakemassa.
        Vieläpä kuvallisella profiililla..
        Kuinka tyhmiä miehet ovat?

        Sahaavat omaan nilkkaansa ja sitten suuttuvat, kun jäävät kiinni eivätkä kykene keskustelemaan asiasta rehellisesti.
        Minulle olisi riittänyt rehellinen vastaus vaikka se olisi ollut mikä.
        Ei ollut MIESTÄ sitä kertomaan.

        Kyllä, samassa paketissa voi olla kauneus ja äly. Sen ymmärtäminen on miehille ilmeisen vaikeaa ja joka kerta se sama hämmästys, kun he tajuavat mokanneensa mahdollisuutensa:-)

        Hyvähän se on, että näin varhaisessa vaiheessa paljastui. Harmi vaan, kun meillä oli oikeasti mukavaa ja samanlaisia ajatuksia, mutta toivottavasti on sitten löytänyt vielä mieluisampaa seuraa ja viisastui edes vähän kokemuksesta.

        Ei tuollaisiin miehiin kannata aikaa ja vaivaa kuluttaa. Hyvä olla vähän epäluuloinen eikä uskoa kaikkea mitä puhuvat.


      • onpas jutut
        Teot eikä sanat kirjoitti:

        "onpas jutut"

        Lukisit edes kunnolla: nainen oli jo päiviä sitten piilottanut oman profiilinsa.
        Ja miksiköhän?
        Koska monet naiset haluavat treffailla yhtä miestä kerrallaan!!

        Aivoja vaan sullekin, et taida tietää, että vaikka itsellä ei ole minkäänlaista profiilia, niin sieltä näkee koska nimimerkki on kirjautunut ja lisäksi paljon muutakin.
        Ei se vaadi kun älyä.

        Miksi miehet eivät voi olla rehellisiä?

        Minäkin tapailin yhtä miestä monta kertaa ja meillä oli mukavaa ja kysyin suoraan tapaileeko muita: ei tapaile.
        Kirkkain silmin sanoo kasvotusten tuon ja paljon muuta ja suunnitellaan yhteistä aikaa ja sitten mies roikkuu tuntikaupalla seuraa hakemassa.
        Vieläpä kuvallisella profiililla..
        Kuinka tyhmiä miehet ovat?

        Sahaavat omaan nilkkaansa ja sitten suuttuvat, kun jäävät kiinni eivätkä kykene keskustelemaan asiasta rehellisesti.
        Minulle olisi riittänyt rehellinen vastaus vaikka se olisi ollut mikä.
        Ei ollut MIESTÄ sitä kertomaan.

        Kyllä, samassa paketissa voi olla kauneus ja äly. Sen ymmärtäminen on miehille ilmeisen vaikeaa ja joka kerta se sama hämmästys, kun he tajuavat mokanneensa mahdollisuutensa:-)

        Hyvähän se on, että näin varhaisessa vaiheessa paljastui. Harmi vaan, kun meillä oli oikeasti mukavaa ja samanlaisia ajatuksia, mutta toivottavasti on sitten löytänyt vielä mieluisampaa seuraa ja viisastui edes vähän kokemuksesta.

        Ei tuollaisiin miehiin kannata aikaa ja vaivaa kuluttaa. Hyvä olla vähän epäluuloinen eikä uskoa kaikkea mitä puhuvat.

        kiitos, meni jo jakeluun :D ei mulla ole profiilia siellä jotein en tiedä miten koko juttu toimii



        valehteleviin ihmisiin ei yleensäkään kannata aikaa ja vaivaa nähdä, siitä olen sun kanssa todellakin samaa mieltä, ja epäluuloinen saa olla


      • Alytonta
        Teot eikä sanat kirjoitti:

        "onpas jutut"

        Lukisit edes kunnolla: nainen oli jo päiviä sitten piilottanut oman profiilinsa.
        Ja miksiköhän?
        Koska monet naiset haluavat treffailla yhtä miestä kerrallaan!!

        Aivoja vaan sullekin, et taida tietää, että vaikka itsellä ei ole minkäänlaista profiilia, niin sieltä näkee koska nimimerkki on kirjautunut ja lisäksi paljon muutakin.
        Ei se vaadi kun älyä.

        Miksi miehet eivät voi olla rehellisiä?

        Minäkin tapailin yhtä miestä monta kertaa ja meillä oli mukavaa ja kysyin suoraan tapaileeko muita: ei tapaile.
        Kirkkain silmin sanoo kasvotusten tuon ja paljon muuta ja suunnitellaan yhteistä aikaa ja sitten mies roikkuu tuntikaupalla seuraa hakemassa.
        Vieläpä kuvallisella profiililla..
        Kuinka tyhmiä miehet ovat?

        Sahaavat omaan nilkkaansa ja sitten suuttuvat, kun jäävät kiinni eivätkä kykene keskustelemaan asiasta rehellisesti.
        Minulle olisi riittänyt rehellinen vastaus vaikka se olisi ollut mikä.
        Ei ollut MIESTÄ sitä kertomaan.

        Kyllä, samassa paketissa voi olla kauneus ja äly. Sen ymmärtäminen on miehille ilmeisen vaikeaa ja joka kerta se sama hämmästys, kun he tajuavat mokanneensa mahdollisuutensa:-)

        Hyvähän se on, että näin varhaisessa vaiheessa paljastui. Harmi vaan, kun meillä oli oikeasti mukavaa ja samanlaisia ajatuksia, mutta toivottavasti on sitten löytänyt vielä mieluisampaa seuraa ja viisastui edes vähän kokemuksesta.

        Ei tuollaisiin miehiin kannata aikaa ja vaivaa kuluttaa. Hyvä olla vähän epäluuloinen eikä uskoa kaikkea mitä puhuvat.

        Ei se nyt kovin suuresta älystä kerro, jos ihminen on noin omistushaluinen yksien kahvien jälkeen.
        Jos omistaa kristallipallon niin silloin ymmärrän.. Kyllä siellä voi huvikseenkin profiileja katsella ja höpötellä eri ihmisten kanssa. Kaikki eivät ole niin tosikkoja vaan ajan kanssa ja harkiten katselevat mukavia ihmisiä elämäänsä.

        Itsekin vaikka löysin kumppanin niin silti juttelin parin kaveriksi jääneen kanssa. Heihin tutustuin paremmin kunnes poistin profiilin ja "uskalsin" jutella muilla tavoin.

        En itse vaan ole koskaan edes keksinyt alkaa urkkimaan milloin toinen olisi onnline. Enkä ole tiennyt noiden kirjautumisten näkyvän ilman profiilia, kun en profiilin ollessakaan katsellut mitä vastapuoli touhuilee. :)

        Kun itsensä määrittää ns.liian korkealle tasolle niin hyvä, säästyy moni päänvaivalta ja sairaalloisen omistushaluisilta naisilta.
        Nettideiteissä tuntuu pärjäävän ne, jotka eivät ota liian vakavasti kaikkea ja uskovat vapaaehtoiseen sitoutumiseen. Kyttääminen ja epäluulot pilaa monta hyvääkin juttua.


    • Siitähän nyt on vuosia, kun olen viimeksi ollut treffeillä nettideittipalvelun kautta, joten en tiedä miten nykyisin toimitaan, mutta herää joka tapauksessa kysymys: Sovitteko jotain jatkosta? Olivatko treffit molempien mielestä onnistuneet? Tietääkö/tiesikö mies, että ne sinun mielestäsi menivät hyvin ja että olet kiinnostunut?

      Vai erositteko sanoen "palataan" tai "kattellaan" ja sitten päätit, että sinä et ainakaan ekana ilmaise, että haluaisit tavata uudestaan? Jonka jälkeen hän mahdollisesti päätteli, että et kiinnostunut.

      Tai sitten hän ei kiinnostunut mutta ei tiennyt miten kertoisi sen tai oletti, että kumpikaan ei kiinnostunut.

    • miehetkusettaa

      Tervetuloa nettideitin todelliseen maailmaan!

      Kahdessa vuodessa tuli varmaan kaikki pääkaupunkiseudun paskanjauhajat käytyä läpi, ja niin vain elämä opetti, etteivät nettimiehet lopeta koskaan nettideittailua.

      Alussa ja ekaa kertaa, kun tuollaiseen käytökseen törmää, on ihan ihmeissään, miten voi olla mahdollista, että vaikka vetovoimaa treffeillä löytyisi ja mies vannoisi ensi näkemältä ikuista rakkauttaan, niin peli netissä jatkuu. Tein feikkiprofiilin ja 99% miehistä meni retkuun, eli jäivät kiinni paskanjauhannasta.

    • herätys

      Jos ette sopineet uusia treffejä, niin sehän oli siinä
      miehen puolelta, joten miksi hän ei jatkaisi deittailuaan.

      Tarvitaan molemminpuolista kiinnosta, ei riitä, että ne
      treffit meni ok. No tietty tämä kiinnostuksen puute pitäisi
      ilmoittaa, ettei toinen jää haahuilemaan ja kyttäämään
      tekemisiä.

    • dfhdhe

      Hehheh. No mitäs sinä siellä onlinenä sitten teit kun niin tarkkaan tiesit miehen onlineilyt?

    • Unelmien Pokamies

      Kyllä sitä nyt kahdet-kolmet treffit käytiin aina ennen profiilien piilottamista. Ja kun tietää että pariutumistodennäköisyys on treffienkin jälkeen jotain luokkaa 10% parhaimmillaan niin ei niitä muita käynnissä olevia keskusteluita kannata kylmästi katkaista heti kun on treffeillä käyty.

      Siitähän vaan pääsee palstanaisten vihattavaksi kun mies häipyy kesken juttujen epäkohteliaasti.

      • Älä sekota

        Ap ei sanonut odottaneensa mitään profiilin piilottamista. Mutta se on perseestä että heti kun äijä treffeiltä kotio ehtii, kirjautuu sillä siunaaman sekunnilla nettideitteihin ja roikkuu siellä loppuillan. Kertoo riittävästi miehestä. Turha näitten miesten ihmetellä miksi ei jutuista tule mitään.


      • dbsdf
        Älä sekota kirjoitti:

        Ap ei sanonut odottaneensa mitään profiilin piilottamista. Mutta se on perseestä että heti kun äijä treffeiltä kotio ehtii, kirjautuu sillä siunaaman sekunnilla nettideitteihin ja roikkuu siellä loppuillan. Kertoo riittävästi miehestä. Turha näitten miesten ihmetellä miksi ei jutuista tule mitään.

        Saman teit näköjään itsekin. Onko tää taas tätä naisten tuplamoraalitasa-arvoa tai jotain.


      • Älä sekota
        dbsdf kirjoitti:

        Saman teit näköjään itsekin. Onko tää taas tätä naisten tuplamoraalitasa-arvoa tai jotain.

        En ole tehnyt samaa, enkä ole aloittaja.


    • Sinkkumies.

      Treffeille pääsee jos tapailee monia naisia samaan aikaan. Eihän nyt rehellinen mies treffeille pääse. Veikaan et mies oli komea ja siks sen kans lähdit treffeille. Sen kus.ipäisyyden tuunistaa vasta myöhemmin kuten nyt huomasit.

    • TREffi mies

      Mitä outoa tuossa on? Hyvin monen naisen jonka olen treffannut olen tavannut parin tunnin sisään onlinesta palstalla. Siinä mielessä asiassa on perää että jos menee heti pian onlineen tarkoittaa se että treffit ja seura ei todnäk kiinnostanut.
      Itse treffeillä ollessani omaan aina plus paketin että treffien jälkeen voin käydä vakoilemassa onko nainen ja kuinka usein käynyt treffien jälkeen sivustolla ja kuinka monta kymmentä viestiä on sen jälkeen muiden kanssa vaihdettu. Jos tilastot kertoo karua kieltään ei kannata deitistä odottaa enään mitään. Jos taas hänellä ei ole tapahtunut mitään päivään niin melko varmasti deitit onnistuivat.
      Tosin yleensä kumppanini ovat jo heti treffien jälkeen viestittäneet että oli kiva tavata ja vaikkapa uudestaankin piakkoin. Vaikenevat naiset yleensä vaikenevat lopullisesti ja niiden perään ei kannata enään haaveilla.

      • entinen deittailija

        Mä olen kokenut hankaliksi miehet jotka haluaa jatkaa keskustelua treffipalstalla...
        jos treffien jälkeen käy katsomassa mahdollista viestiä ja huomaan että muutama uusi viesti on tullut muilta...saatan esim vastata heille että kiitos viestistä, juttu kesken toisaalla...
        ja nämähän nyt sitten näkyy aktiivisena keskusteluna?!
        Olen yrittänyt mahdollisimma pian ehdottaa kiinnostavalle miehelle sähköpostin käyttöä että vois vaikka piilottaa profiilin... mutta jostain syystä se ei käy...
        Hankalaa...
        teki niin tai näin niin pielen menee .-(


      • entinen deittailija
        entinen deittailija kirjoitti:

        Mä olen kokenut hankaliksi miehet jotka haluaa jatkaa keskustelua treffipalstalla...
        jos treffien jälkeen käy katsomassa mahdollista viestiä ja huomaan että muutama uusi viesti on tullut muilta...saatan esim vastata heille että kiitos viestistä, juttu kesken toisaalla...
        ja nämähän nyt sitten näkyy aktiivisena keskusteluna?!
        Olen yrittänyt mahdollisimma pian ehdottaa kiinnostavalle miehelle sähköpostin käyttöä että vois vaikka piilottaa profiilin... mutta jostain syystä se ei käy...
        Hankalaa...
        teki niin tai näin niin pielen menee .-(

        Ja mä olen myös omasta mielestä onnistuneiden treffien jälkeen laittanut miehelle viestin...kuten Treffi mies tuossa aiemmin mainitsi...
        sen jälkeen "pallo" on miehellä :-)


    • hätiköityjä?

      Mistäpä tiedät mitä hän siellä viestitteli? "Olen tavannut elämäni naisen, poistan profiilini enkä viestittele kanssasi enää. Heippa!"

    • sevswsdb

      Täähän on varsin koominen tapaus. Nainen siis möykkää kun mies meni heti kotiinpäästyään deittihin ja roikkui siellä loppuillan, eihän tätä voi tietää ellei nainen itsekin heti syöksynyt deitteihin ja roikkunut siellä loppuiltaa. HAAHAA LOL ROFL

      • blaa blaa blaa

        aina sama pettäjä-äijien puolustus, että et voi tietää jos et ollu itekin. Joo useimmissa nettideiteissä pitää olla itekin kirjautuneena että näkee onko toinen onliine, mutta naisella voi olla feikkiprofiili vaikka miehenä eli ei sentään itse ole etsimässä seuraa!! Kokemus on meidät naiset opettanut tarkkailemaan nettimiehiä näin ja se on hyvä se! Miehillä on ihan vapaa tilaisuus osoittaa onko ne tosissaan PYSYMÄLLÄ POISSA TREFFIEN JÄLKEEN NETTIDEITEISTÄ.Mut liian vaikeeta ja liian paljon vaadittu jos on pettäjätyyppiä.


      • dsvsdvg
        blaa blaa blaa kirjoitti:

        aina sama pettäjä-äijien puolustus, että et voi tietää jos et ollu itekin. Joo useimmissa nettideiteissä pitää olla itekin kirjautuneena että näkee onko toinen onliine, mutta naisella voi olla feikkiprofiili vaikka miehenä eli ei sentään itse ole etsimässä seuraa!! Kokemus on meidät naiset opettanut tarkkailemaan nettimiehiä näin ja se on hyvä se! Miehillä on ihan vapaa tilaisuus osoittaa onko ne tosissaan PYSYMÄLLÄ POISSA TREFFIEN JÄLKEEN NETTIDEITEISTÄ.Mut liian vaikeeta ja liian paljon vaadittu jos on pettäjätyyppiä.

        Just just, sut on joskus joku äijä pettänyt ja nyt sitten mesotaan ja möykätään joka äijästä ja ollaan lyömässä leipäveistä selkään tyyliin. On näitä psykoakkoja nähty.


      • älä ota itseesi
        blaa blaa blaa kirjoitti:

        aina sama pettäjä-äijien puolustus, että et voi tietää jos et ollu itekin. Joo useimmissa nettideiteissä pitää olla itekin kirjautuneena että näkee onko toinen onliine, mutta naisella voi olla feikkiprofiili vaikka miehenä eli ei sentään itse ole etsimässä seuraa!! Kokemus on meidät naiset opettanut tarkkailemaan nettimiehiä näin ja se on hyvä se! Miehillä on ihan vapaa tilaisuus osoittaa onko ne tosissaan PYSYMÄLLÄ POISSA TREFFIEN JÄLKEEN NETTIDEITEISTÄ.Mut liian vaikeeta ja liian paljon vaadittu jos on pettäjätyyppiä.

        Ei se ole pettämistä, jos on kerran käyty treffeillä ja menee sen jälkeen palstalle vaikka kirjoittamaan vastausta jonkun toisen yhteydenottoon.


    • älyälyhoiiii

      Hehheh nyt. Etkö muka tiennyt, miten tää deittailu menee,
      no se menee niin, että harvoin tulee uusinta tapaamista,
      mutta sinä vedät hirveet pultit, kun et ollutkaan mieleen.

      Tuolla asenteella, menetät loputkin järjen rippeet.
      Kuten täällä on jo todettukin, niin itsekkin hönkäsit
      koneelle, eli mikä susta tekee sen kummemman.

      • 7+20

        Niinpä. Miehille pakit on arkipäivää mutta jos nainen saa pakit vedetään täällä heti itkupotkuraivarit. Muuttaakohan tämä vähän suhtautumistasi täällä kirjoittaviin miehiin ap?


    • monkey branching

      Naiset käy s24 treffeissä samalla kun tapailu miehen kanssa on käynnissä, koko ajan etsitään jotain parempaa..
      itse piilotin profiilini tapailun ajaksi..

    • oletko liian ruma

      Niin kauan voi treffailla treffi palstalla kun ei seurustella.

    • tekopyhyys

      Ja mistäs sinä sen tiedät muuten kuin olemalla itsekin online treffien jälkeen.

      • tekopyhyyttäkö?

        käypäs testaamassa treffien etusivulla...laita kumppanin nimimerkki hakuun ja napsauta "on linessa" olevat...tadaa... sieltä näkyy jos on paikalla :-)


      • tekopyhyys
        tekopyhyyttäkö? kirjoitti:

        käypäs testaamassa treffien etusivulla...laita kumppanin nimimerkki hakuun ja napsauta "on linessa" olevat...tadaa... sieltä näkyy jos on paikalla :-)

        Eli mikä oli epäselvää? Turha siis mutista toisen onlinessa olosta jos on itsekin heti kyttäämässä treffipalstalla.


    • -NETTINAINEN-

      Itse käyn treffienkin aikana katsomas profiiliani hengaan kännykällä facessa.. en luo seuralaiseeni lainkaan katsekontakia.. nyplään kännykkää enkä iroita katsetta sen ruudusta lainkaan.. koko treffien aikana.. kehuskelen myös kuinka upeaa mun elämäni on ja miten menestyvä ja suosittu olen.. hehkutan myös kaikki tulevat "menot" yhteen solkeen..

    • 678klwaq23

      Noiden juttujen perusteella vähän vaikuttaisi että miehellä voi olla hyvinkin parempi ilman sinua.

      Mitä hel-vettiä se kenellekään muutenkaan kuuluu mitä treffien jälkeen itsekseen tehdään? Ei treffeillä käyminen ole edelleenkään mikään sitoutumisen merkki.

    • Sarjadeittaajako

      Treffaamani nainen oli kirjautunut treffeihin samantien erottuamme juna-asemalla. Tuli vähän sellainen olo, että minkä ihmeen takia hän edes halusi käydä kanssani treffeillä mikäli samaan aikaan on niin kiihkeä keskustelu jonkun muun kanssa, että pitää tsekata viestit heti junassa treffeiltä lähdettyään.

    • ei siihen kuole

      Monella on ilmoitus useilla sivustoilla, joten vaikka ne
      valot ei loistaiskaan just kyseisellä saitilla, niin vara-avain
      kaivetaan esiin ja taas mentiin.

      Tosiasiassa yhdet treffit, jos uusinnasta ei ole sovittu,
      on merkki jatkaa etsimistä, eli helposti ihastuville, netti
      ei ole mikään kultakaivos.

      Jos minä pidän jostakin henkilöstä, niin kysyn jo treffeillä,
      voisko tavata uudelleen, eikä pidä jäädä haaveilemaan,
      ottaakohan se toinen yhteyttä, mitä mieltä se nyt
      oli ja sitä rataa.

      Edelliselle "Sarjadeittaajako" sanon, että nainen halusi
      nähdä livenä, niinkuin on tapana, joten olisi hänen
      pitänyt ihastua juuri sinuun. Treffeillä käydään, jotta
      näkee kokonaisuuden ja harvoin tulee uusintaa, ei
      pidä olla liian herkkänahkainenkaan, jos meinaa netistä
      hakea seuraa.

      Näin se on ja tulee olemaan.

    • vain arvailua

      Ehkä mies oli jo aiemmin kirjoitellut myös toisen naisen kanssa, tai ehkä jopa joku toinen nainen oli hiljattain ottanut häneen yhteyttä. Ehkä mies piti ap:sta ja meni vastaamaan sille toiselle naiselle, että hei hei, kävin juuri treffeillä ja löysin ihanan naisen. Tai jotain. Emme voi tietää. Mutta naisen logiikalla online = sika.

    • 19 + 13

      Yhdet treffit käyty, nainen sanoo "katellaan". Tämän takiako pitäisi kaikki muut mahdollisuudet heittää roskiin? Älkää akat naurattako.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe