MERSU EDELLEEN LUOTETTAVIN KULKUNEUVO !

Late Lapista.

http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/brittitutkimus paikansi moottoreiden murheenkryynit/201407690159?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_content=Versio1&utm_campaign=Boksi3

Britit vahvistivat tutkimuksillaan sen minkä me tiesimme jo vanhasta kokemuksesta ! Ellei ole mahdollisuutta ajella Mersulla, on ihan sama minkälaisella kotterolla kaljansa, piimänsä ja jogurttinsa Lidlistä hakee !


Late Lapista. SSSS Ry

14

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveuni sinulla

      Kyllä maailma muuttuu nopeasti. Nykyään saa näköjään asuntoautona myös Chrysler Volvo ja Lexus jos uskoo Late Lapista. Vai mitä ajat takaa? Jos tarkoitat vetoautoja niin kellä on Tähti nokassa joka vetää vaunua? Ei tähtikuskeilla ole varaa asuntovaunuun kun tähti on jatkuvasti Vehoolla!

      • pinetä rajaa

        Ei kai mersun omistajat mitään vaunuja vedä helvetti. Heillä on mersun asuntoautot , mökit, tai asuvat hotellissa.

        Minustakin Mersu oli aina Vehossa korjattavana, kun rahaa puuttui Mersun ostamiseen.


      • Late Lapista.
        pinetä rajaa kirjoitti:

        Ei kai mersun omistajat mitään vaunuja vedä helvetti. Heillä on mersun asuntoautot , mökit, tai asuvat hotellissa.

        Minustakin Mersu oli aina Vehossa korjattavana, kun rahaa puuttui Mersun ostamiseen.

        Minä olen vedellyt 5,90 m pitkää 1500 kiloista teli vaunua kuuspyttyisellä diesel Mersulla, hyvin on kulkenut isompia problematiikkoja ei ole ollut, edes Veholla en ole koskaan Mersuani käyttänyt, ja tuskinpas käytänkään!


        Late Lapista. SSSS Ry!


    • Näin on

      Se tutkimus oli vain moottoreista. Kun tutkittiin kokonaisluotettavuutta, tulos oli 32. sija... Että se siitä luotettavuudesta. Laatu on säästösyistä sielläkin huonontunut.

      • Kateelliset köyhät

        Kyllä pummeja aina ahdistaa, kun Mersumiehet ovat kaikessa ylivoimaisia.


    • Kateus on paha

      Kyllä minuakin v,ituttaisi, kun rikkaat ajelevat Mersulla

      • Tähti on mennyttä.

      • ropottivaihteisia

      • Tähti on mennyttä
        ropottivaihteisia kirjoitti:

        Sattuu pojalla olemaan muutama Mersukin tallissaan. Kamalaa eiks ole.

        Entä niillä muilla? Eikai Nalle käytä tähtiä eihän?


      • Nalle on paras
        Tähti on mennyttä kirjoitti:

        Entä niillä muilla? Eikai Nalle käytä tähtiä eihän?

        Nalle ajeleekin Fiatilla kateellinen. Ei Nalle pysty ajelemaan Mersulla, on maataloustuet liian pienet hänellä. Viimeinkin sai yli 200 tuhatta ecua vaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe