Miksi ei vastauksia?

vastauksiasaanut

Olin harkinnut nettideittailun kokeilemista jo jonkunaikaa ja täältä keskustelusta saanut käsityksen, että aivan turhaa. Sitten kaverini sanoi olevansa suomi24 deiteillä mukana ja suositteli sitä minulle ja lyhyehkön väittelyn jälkeen suostuin. Yllätyin täysin! Ensinnäkin yhtä viestittely kaveria lukuunottamatta kaikki siellä vaikuttivat aivan normaaleilta ihmisiltä. Erilaisia persoonia, mutta niinhän kaikki on livenäkin tavattaessa. Myöskään mitään yllätyksiä ei paljastunut, kun muutamaa tapasin sieltä kasvotusten. Olin myöskin yllättynyt siitä, että sen kuukauden aikana mitä nettideittejä kokeilin sain muutaman aloitteen naisilta ja siitä että naisethan vastailevat siellä! Myöskin ystäväni sai sieltä treffiseuraa helponoloisesti.

Täällä pastalla puhutaan, että naiset eivät vastailisi ollenkaan ja jos nyt ihmeellä sattuisi treffeille pääsemään niin sieltä tulee jokin katastrofaalinen yllätys vastaan. Miksi minä ja kaverini emme kohdanneet lainkaan vastaavia ongelmia?

Ja profiilistani vielä sen verran, että tekstini ei ollut mikään ihmeellinen vaan lyhyehkö kuvaus itsestäni ja profiilissani luki rehellisesti, että on lapsi entisen kanssa, poltan säännöllisesti ja olen käynyt ammattikoulun. Otin myöskin tarkoituksella profiiliini kuvan, joka ei ole lainkaan todellisuutta parempi vaan jopa hieman heikompi, että tuottaisin sitten treffeillä positiivisen yllätyksen negatiivisen sijaan. :) Oikeastaan ainut mikä profiilissani oli plussaa oli se, että olen melko hyvännäköinen. Muutenhan siellä oli kaikki mahdolliset turn-offit, kun löytyy lapsi ja röökiäkin vedetään. Liikuntakin oli vain satunnaisesti...

Ihmettelenkin nyt tässä, että mitä ihmettä oikein teette väärin? Naisetkin voisi tietty tähän kommentoida, että miksi osa miehistä jää sitten ilman vastausta vaikka myöskin niille vastailette ketkä eivät täytä näitä perinteisiä ihannekumppanin kriteerejä.

Niin ja omaikäni on 25v ja etsin sieltä 19-30v ikäisiä naisia.

13

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exdaittailija

      Mä vähän luulen että näille palstoille kirjoittaa ne jotka ei niitä vastauksia saa...ja joiden elämä pyörii muutenkin netin ympärillä...
      toiset tekee profiilin , löytää seuralaisen ja katoaa täältä :-)

      No itsekin tässä roikkunut netissä viimeiset kaksi viikkoa ...jalka kipsissä...mutta muuten oon kyllä ollut tosi tyytyväinen nettideitteihin...
      osaa niiden aloitusviestien perusteella jotain päätellä kirjoittajasta ja näin jättää huomiotta ihan oudot viestit :-)

    • imekää klitoristanne

      suomi24 paskahuoradeitti ja plösölumppuja täynnnä,pitäkää paskadeittinne lumput ja yökhoot jab ettikää renttunne ja nussikaa niin maaan perkeleesti ja juokaa sidukkaa ja lonkkua terassilla,eipä kiinnnosta teidän paskaelämänne

      • ei yletä

        toi ei kyllä onnistu ;-)


    • IkisinkkuDeittaaja

      Vuosia deittailleena voisin väittää kirjoitustasi naisten tekemäksi provoksi. Mutta enivei johan se tekstiä lukiessakin selvisi että komeus on se mikä kuittaa vaikka sitten ne epäterveelliset elintavat.
      Mä saan seuraa baarista ja iltaelämästä esim kaverien kanssa kylillä hengaillen ja naiset jopa kehuvat komeaksi ja huumorintajuiseksi mutta treffi palstalta pelkkää "ei oo kemiaa" satelee koko ajan vaikka mulla on kattava profiili ja asiallinen ja kolme koko vartalo kuvaa. Huom selkeitä ei aurinkolaseja jne mutta kun minusta ei ole kunnon stailattua kuvaa niin en kelpaa netissä. Kuvat on lähinnä harrastuksista otettuja eikä vartavasten naisten hurmaus kuvia niin hiljaista on koska kuva on se millä pelataan ei elintavoilla tai älykkyydellä tuolla pinnallisuuden peri maailmassa netissä.
      Huvittavinta on se että menneenä viikonloppuna kolme naista kiinnostui minusta live elämässä kaksi baarissa ja yksi kaverin tuttava mökki reissulla joten viestiä pukkaa vähän jokaiselta vuoroon ja taas se sitten nähtiin. Netissä olen kaikille yks hailee noupadi mut livenä naiset on sulaa vahaa:)
      Profiili saa luvan lähteä ja katsotaan kuka noista kolmikoista olisi se kiinnostavin:)

      • 6+1

        Meinasin just Happy Pancakessa vastata miehelle, josta oli vain kaukaa otettu kuva josta ei oikeasti nähnyt juuri mitään. Jätin vastaamatta kun huomasin, että mies on naimisissa.

        Eli se siitä ulkonäön merkityksestä. Kyllä se oli se sujuva, spontaani, hauskakin teksti, joka hänestä sai kiinnostumaan. Harmi vaan, että hän unohti siinä mainita olevansa varattu, mutta oli kuitenkin rehellisesti sen laittanut spekseihinsä.


    • Sinkkumies.

      Olet riittävän komea jotta naiset vastaa sinulle. Minulle ei ole kukaan koskaan vastannut.

      • 5+14

        Mä olen kyllä vastaillut myös kuvattomille ja lähtenyt jopa treffeille näkemättä kuvaa.

        Oiskohan vika sittenkin siinä mitä kirjoitat. Kerroppa meille millaisen ekan viestin lähetät. Ja millainen oma profiilisi on. Turha jankuttaa täällä komeudesta jos vika onkin korvien välissä.


      • kurkkuamyöten taynnä
        5+14 kirjoitti:

        Mä olen kyllä vastaillut myös kuvattomille ja lähtenyt jopa treffeille näkemättä kuvaa.

        Oiskohan vika sittenkin siinä mitä kirjoitat. Kerroppa meille millaisen ekan viestin lähetät. Ja millainen oma profiilisi on. Turha jankuttaa täällä komeudesta jos vika onkin korvien välissä.

        Höpö höpö, nämä "numero plus numero"-nimimerkit ovat jo vuosia suoltaneet tällä palstalla silkkaa paskaa. Tämä palsta ja suomi24:n treffipalsta ovat täynnä toinen toistaan urpompia ja hermoheikkoja hulluja akkoja. Sääliksi käy miehiä, jotka yrittävät täällä asiallisesti etsiä itselleen seuraa.


    • 4tm

      Miten ihmeessä saat tuon ikäisiltä naisilta positiivisia vastauksia, kerta sulla on vielä lapsikin? Itse olen 26v ja mulla on lapsi myös - suurelle osalle 20-30v naisista tämä on merkittävä este, ainakin pääkaupunkiseudulla.

    • miksi ja miksi?

      Ovat tehneet arvion ulkonäön perusteella, mutta onhan
      se selvää, ettei pelkällä ulkoisella olemuksella pitkälle
      pötki.

      Mitä väliä vastausten määrällä on, vaikeinta on löytää
      se yksi, joka hyväksyy turn-offit. Kas siinä onkin tekemistä.

    • kiltti mies.

      Olen liian ruma joten en saa vastauksia.

    • vastauksiasaanut

      Itse myöskin pk-seudulta ja vastauksia tuli varmaankin noin jokatoiselta. En ole hollywoodin tähtitaivaalta pudonnut komistus vaan ihan tavallinen kaveri, jolla ihan jees ulkonäkö... Ehkä joku vastannutkin ulkonäön takia, mutta en ole poikkeus tässä maailmassa niin ei se niin voi olla, että ulkonäön takia ei vastattaisi. Ja sitten ikisinkulle voisin sanoa, että aivan päinvastainen oma tilanteeni... Ulkonäöltäni olen ilmeisesti vähän "paha poika". Eli siviilissä olen lähes poikkeuksetta naisten silmissä potentiaalinen vain yhdeksi yöksi. Minua ei lähesty baareissa koskaan naiset, jotka haluaisivat suhdetta, mutta taas ne ketkä haluaa vain seksiä nyt ja heti tulevat kyllä jutustelemaan. Myöskin huumeita meikälle tullaan jatkuvasti myymään kaduilla (en siis käytä) niin olen päätellyt ulkonäköni antavan renttu vaikutelman. Nää nettitreffit oli mulle ainakin älyttömän hieno juttu, kun pystyin ihan kirjoittamaan sinne vähän itsestäni. :)

      Kuitenkin tän keskustelun aloitin sen takia, että kiinnostaa tietää miksi nettideiteillä on niin kamala maine. Kirjoitaako miehet sitten yleensä jotain poikkeuksellisen tylsiä aloituksia, kun ei edes vaivauduta mitään sanomaan? Vaiko kehuvatko liikaa itseään vai mistä ihmeestä voi johtua ettei jotkut saa mukamas koskaan vastauksia? Itse yleensä kirjoitin ekaksi viestiksi yleensä vain "Moi, kukas tämän nimimerkin takana piileskelee? :)" tai jotain vastaavaa...

    • asdfasdfasdgdfgfdgdd

      Entisenä sarja deittailijana lähes keski-ikäisenä miehenä sain kovin vähän vastauksia. Selaisin useammasta palvelusta naisten profiileja ja vastasin aktiivisesti aina muutamalle.

      Usein profiili johtaa harhaan puolin ja toisin. Jos joku sanoo profiilissaan että tutustuu mielellään uusiin ihmisiin ja paikkoihin... niin ei välttämättä kovin helposti silti lähde mihinkään ohjelmalliseen tapaamiseen. Parhaiten kemiat selviävät mielestäni puhelimessa höpöttäessa useita tunteja ja vastaako puolikkaat suurinpiirtein toisiaan. Liian monet tuomitsevat 1-2 tapaamisen perusteella toisen vaikka usein tapaamiset ovat vasta vain raapaisu pinnasta. Kolmen kympin jälkeen tuntuu että naiset tarkastelevat aika tarkasti kenen miehen kanssa ovat tekemisissä ja säikkyvät helposti jos jokin ei täsmää. Varmaan miehissäkin on sitä vikaa, mutta uskoisin miesten enemmänkin viitsivän tutustua ensin... edes piparin toivossa.

      Minusta tuntuu että nettiin jää paljon niitä "ei niin hyviä tapauksia", joiden on vaikeampaa löytää itselleen puoliskoa. Siis jotain "pientä" vikaa luonteessa mikä haittaa monia ehdokkaita esim. ei halua lapsia.

      "Mene hänen kanssaan naimisiin, jonka kanssa tykkäät jutella." on mielestäni tärkein asia pariutumisessa. Jos et viihdy toisen seurassa ilman lahjuksia (esim. rikas antelias puoliso), niin liitto ei ehkä tule olemaan onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe