Täällä taas [Suolistotarina]

-Raippari

Täällä sitä taas istutaan.. Wcssa.. ihan ypöyksin koko yön vankina täällä.. pitikin mennä rikkomaan se kahva kun suutuin iskälle. Se oli taas viime yönä juonut ja toi sen kavereita tänne, mutta äiti ajoi sen pois. Miksi muuten harrastin seksiä ilman kondomia, se ei ollut järkevää. Nytten minulla on sukupuolitauteja, huokailin. Kenen kanssa se tapahtui, no sen helvetin Raipparin! Se oli niin kiihottava.. sen pillu oli kuin magneetti.. sitä ei vain voinut vastustaa. Mutta täällä sitä taas ollaan.. sukupuolitaudit.. yksinäisyys ja nälkä ovat riesanani. Sitä paitsi tuo wcn peili on pelottava.. ihan niinkuin joku tuijottaisi minua siitä. Vilkaisin peiliä, mutta ei siellä ketään ollut.

Kuulin ääniä keittiöstä, toivoin, että se olisi äitini, mutta se olikin vain koirani Pluto. Eihän Pluto.. tyhmä koira kun onkin tajunnut mitään. No päätinpä minä surupäissäni yrittää päästä wcssasta pois ja kirjoitin Suolistoonkin ilmoituksen.
"En pääse WCsta pois.. piip.. Raippari.. auta!", Oli viestin salaviesti.
Tietenkin minun ihana viisas Raippari tajuaisi sen ja tulisi pelastamaan minut Wcssasta. Odotin ja odotin , mutta näin vain Raipparin räkättävän naurun toisella puolella. Ei hän edes katsonut salaviestiäni, huokaisin ja päätin soittaa hänelle.

"Haloo, Raippari täällä. Mitä haluatte tilata?Vettä , vodkaa, seksiä?", Raippari vastasi.
"Ei, rakkaasi täällä päästä minut pois WCstä pliis ole kiltti muru?", Vastasin.
"Katsotaan, katsotaan.", Raippari haukotteli.
"Sinisiipi täällä! Etkö tunnista minua.", Melkein itkin.
"Valitettavasti se oli vain yhden yön juttu!", Raippari naurahti ja sulki puhelun.
Lähetin hänelle viälä viestinkin epätoivoisena.

"Rakas raippari auta, minua, etkö muista minua

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ciras

      Lähes samanlainen kuin alkuperäinen mutta vähän parempi :DD

      • Haahhuilija

        Öh.. sä et taida olla kovin hyvä kirjottaa? käytät muutenki iha liikaa naurahti sanaa. Harkottele vielä ja lue teksi läpi enne ku laitat tänne, mmut mikähä mä oon puhumaa.. mut kuiteski oli pakko huomayttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe