Vielä siitä kuvien vaihtamisesta.

Jep jep

Mikä kumma siinä on, arvon naiset, että juttelu sujuu ihan hyvin, mutta usein käy näin:

-(N)Onko sinusta muuten kuvaa jossain?
-(M)On. Lähetäthän sitten omasi?
-(N)Totta kai.

Lähetän kuvan ja seuraavana päivänä viestilaatikossa lukee "käyttäjän xyz yksityisyysasetukset estävät viestimisen kanssasi, tai sitten olet blokannut hänet."

Haluan sanoa kaikille tätä toimintaa harrastaville naisille kollektiivisesti: olette pelkkiä pinnallisia hu0ruleita.

60

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpäniin

      Koska joskus juttelen miehille huvin vuoksi testatakseni alkaako minua oikeasti kiinnostaa kyseinen yksilö, mutta sitten kun pitäisi lähettää oma kuva tajuankin, ettei maksa vaivaa koska en muutenkaan jaksaisi jutella enää kauempaa saman miehen kanssa (no potential) -> en koskaan lähetä kuvaa ja keskustelu loppuu.

      Sullehan ongelma hoituu sillä, että viestittelet omalla kuvalla vain niiden profiilien kanssa, joissa on jo kuva niin ei tarvitse turhautua ja haukkua naisia huoruleiksi. Ole hyvä ratkaisusta yksinkertaiseen ongelmaasi :)

      • niinpäniin

        tietenkin se vielä, että jos juttelu ON sujunut hyvin, mutta mies osoittautuu ulkonäöltään sellaiseksi mistä en itse pidä, en halua sanoa suoraan että ei kiitos vaan juttelun lopettaminen on nopeampi. Samoin siinä tilanteessa ei ole syytä itselläni lähettää kuvaa miehelle.

        Eihän sille voi mitään, jos jonkun ulkonäkö ei miellytä.


      • Jep jep
        niinpäniin kirjoitti:

        tietenkin se vielä, että jos juttelu ON sujunut hyvin, mutta mies osoittautuu ulkonäöltään sellaiseksi mistä en itse pidä, en halua sanoa suoraan että ei kiitos vaan juttelun lopettaminen on nopeampi. Samoin siinä tilanteessa ei ole syytä itselläni lähettää kuvaa miehelle.

        Eihän sille voi mitään, jos jonkun ulkonäkö ei miellytä.

        Eli olet pinnallinen hu0ruli. Kerrotko vielä mikä deittinikkisi on, niin me miehet emme tuhlaa suotta aikaa kanssasi.


      • Jep jep kirjoitti:

        Eli olet pinnallinen hu0ruli. Kerrotko vielä mikä deittinikkisi on, niin me miehet emme tuhlaa suotta aikaa kanssasi.

        Sinulle naisen ulkonäöllä ei ole mitään väliä?

        Mikä muuten tekee noista naisista huOrulin (oletan, että tuo sana tarkoittaa huoraa)?


      • niinpäniin
        Jep jep kirjoitti:

        Eli olet pinnallinen hu0ruli. Kerrotko vielä mikä deittinikkisi on, niin me miehet emme tuhlaa suotta aikaa kanssasi.

        Sulle on kenties uutta tietoa se, että parinvalinta perustuu suurelta osin siihen, että hyvän luonteen lisäksi suurin osa haluaa kumppanin joka on omasta mielestä hyvännäköinen.

        Kerropa, miksi itse haluat edes vaihtaa kuvia, jos kerta ulkonäkö ei ole sinulle tärkeää kumppanin kohdalla?


      • asiallinen mies
        niinpäniin kirjoitti:

        Sulle on kenties uutta tietoa se, että parinvalinta perustuu suurelta osin siihen, että hyvän luonteen lisäksi suurin osa haluaa kumppanin joka on omasta mielestä hyvännäköinen.

        Kerropa, miksi itse haluat edes vaihtaa kuvia, jos kerta ulkonäkö ei ole sinulle tärkeää kumppanin kohdalla?

        Ulkonäkö on osa kokonaisuutta, mutta ei sellainen asia, jonka perusteella tehdään katoamistemppu ja blokataan käyttäjä. Miksi pitää aina kärjistää "ei mitään väliä" / "tärkein asia"?


      • niinpäniin
        asiallinen mies kirjoitti:

        Ulkonäkö on osa kokonaisuutta, mutta ei sellainen asia, jonka perusteella tehdään katoamistemppu ja blokataan käyttäjä. Miksi pitää aina kärjistää "ei mitään väliä" / "tärkein asia"?

        Sanon tästä lähtien suoraan sitten "ei kiitos, en mä tykkää siitä miltä näytät".

        Toivottavasti olette tyytyväisiä sellaiseen vastaukseen :)


      • Voi jeesus
        asiallinen mies kirjoitti:

        Ulkonäkö on osa kokonaisuutta, mutta ei sellainen asia, jonka perusteella tehdään katoamistemppu ja blokataan käyttäjä. Miksi pitää aina kärjistää "ei mitään väliä" / "tärkein asia"?

        Ei tarvitsekaan kärjistää mutta ei ulkonäön merkitystä voi kieltääkään. Ottaisitteko muka itse yhteyttä ihmiseen jonka ulkonäkö ei miellytä? On tekopyhää ja kaksinaismoralistista valittaa muiden pinnallisuudesta kun on sellainen itsekin. Ei kai aloittajaa muuten kiinnostaisi noin paljon jos hän ei muka välittäisi siitä miltä se toinen näyttää. Miksi kiistää tämä päivänselvä tosiasia? Sen ääneen myöntäminen ei tee kenestäkään pahaa vaan inhimillisen ja rehellisen.


      • Jep jep
        niinpäniin kirjoitti:

        Sanon tästä lähtien suoraan sitten "ei kiitos, en mä tykkää siitä miltä näytät".

        Toivottavasti olette tyytyväisiä sellaiseen vastaukseen :)

        Koska et vieläkään näytä ymmärtävän, niin kirjoitan tämän hitaammin siinä toivossa että se auttaisi.

        Kuva on tässä asiassa vain sivuroolissa: kyse on siitä ettei osalla naisista näytä olevan minkäänlaisia tapoja, kuten juuri lähettämäsi typerä kommentti osaltasi todistaa.


      • niinpäniin
        Jep jep kirjoitti:

        Koska et vieläkään näytä ymmärtävän, niin kirjoitan tämän hitaammin siinä toivossa että se auttaisi.

        Kuva on tässä asiassa vain sivuroolissa: kyse on siitä ettei osalla naisista näytä olevan minkäänlaisia tapoja, kuten juuri lähettämäsi typerä kommentti osaltasi todistaa.

        Ymmärsitkö itse viestini oikein? Alussa valitit, että naiset ovat epäkohteliaita huoria vastaamattomuuden takia, joten tästä valaistuneena päätänkin tästä lähtien esittämään suoraan sanallisesti sen, miksi hiljenen :) Eli kerron sulle, että en pidä ulkonäöstä.

        Kun kerta sua ahdistaa blokkaaminen ja hiljaisuus, eikö sitten ole parempi, että nainen siis ilmaiseekin rehellisesti tuntonsa ulkonäöstäsi ja keskustelu saa näin luonnollisen päätepisteen?


      • Nyt vähän rotia
        helka kirjoitti:

        Sinulle naisen ulkonäöllä ei ole mitään väliä?

        Mikä muuten tekee noista naisista huOrulin (oletan, että tuo sana tarkoittaa huoraa)?

        Vammainen asiaton käytös tekee heistä HUO-RAN.

        Menikö jakeluun vit-tupää "helka" vai toistetaanko?


      • Jep jep
        niinpäniin kirjoitti:

        Ymmärsitkö itse viestini oikein? Alussa valitit, että naiset ovat epäkohteliaita huoria vastaamattomuuden takia, joten tästä valaistuneena päätänkin tästä lähtien esittämään suoraan sanallisesti sen, miksi hiljenen :) Eli kerron sulle, että en pidä ulkonäöstä.

        Kun kerta sua ahdistaa blokkaaminen ja hiljaisuus, eikö sitten ole parempi, että nainen siis ilmaiseekin rehellisesti tuntonsa ulkonäöstäsi ja keskustelu saa näin luonnollisen päätepisteen?

        Sinun mielestäsi on vain kaksi tapaa ilmaista kiinnostumattomuus:

        1) Vaieta ja blokata
        2) Kertoa kohdehenkilölle mahdollisimman v-maisella tavalla että tämä on ruma, eikä mitään mahiksia koskaan tule olemaankaan.

        Käyt varmaan sairaaloissakin naureskelemassa potilaiden huonolle terveydentilalle?


      • niinpäniin.
        Jep jep kirjoitti:

        Sinun mielestäsi on vain kaksi tapaa ilmaista kiinnostumattomuus:

        1) Vaieta ja blokata
        2) Kertoa kohdehenkilölle mahdollisimman v-maisella tavalla että tämä on ruma, eikä mitään mahiksia koskaan tule olemaankaan.

        Käyt varmaan sairaaloissakin naureskelemassa potilaiden huonolle terveydentilalle?

        Jos olisit tilanteen tasalla olisit kenties hieman ymmärtänyt, että omasta hankaluudestasi ja alentuvuudestasi johtuen (ne huorulien mainitsemiset, anyone?) en näe mitään syytä, miksi minunkaan pitäisi olla sinua kohtaan tässä keskustelussa asiallinen.

        Entäpä sitten se perinteinen, "ei kiitos, ulkonäkösi ei vastaa oikein omaa miestyyppiäni"?

        Vai millä korulauseilla tässä pitäisi ilmoittaa, että ei kinosta?


      • Jep jep
        niinpäniin. kirjoitti:

        Jos olisit tilanteen tasalla olisit kenties hieman ymmärtänyt, että omasta hankaluudestasi ja alentuvuudestasi johtuen (ne huorulien mainitsemiset, anyone?) en näe mitään syytä, miksi minunkaan pitäisi olla sinua kohtaan tässä keskustelussa asiallinen.

        Entäpä sitten se perinteinen, "ei kiitos, ulkonäkösi ei vastaa oikein omaa miestyyppiäni"?

        Vai millä korulauseilla tässä pitäisi ilmoittaa, että ei kinosta?

        Nyt alamme mahdollisesti saavuttaa konsensuksen.

        Tajuan kyllä tilanteen ironian kun ihmettelin aloituspostauksessa naisten k-päistä käytöstä ja kutsuin heitä samalla pinnallisiksi hu0ruleiksi. Mutta minä nyt vain satun kutsumaan miehen ulkonäön perusteella k-pääksi heittäytyvää naista pinnalliseksi hu0ruliksi ja that's it.

        Sitä paitsi ensimmäisissä kommenteissasi sanoit kuitenkin täysin selvästi että on aivan okei kadota kuin pieru saharaan jos kiinnostusta ei ole. Kukin tekee tyylillään, mutta sinuna en ainakaan ihmettelisi kun tuollaisesta käytöksestä ei heru juuri sympatiaa foorumilla.

        Tämä episodi on kuitenkin osoittanut ettei naisen vakuutteluihin kannata luottaa, vaan se kuva tulee vaatia häneltä ensin ennen kuin lähettää omansa. Tai sitten vastailla vain niihin kuvallisiin profiileihin.


      • niinpäniin
        Jep jep kirjoitti:

        Eli olet pinnallinen hu0ruli. Kerrotko vielä mikä deittinikkisi on, niin me miehet emme tuhlaa suotta aikaa kanssasi.

        anselmiina85


      • Nevöhööd
        niinpäniin kirjoitti:

        anselmiina85

        Anteeksi kuka?


      • Jep jep
        Voi jeesus kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan kärjistää mutta ei ulkonäön merkitystä voi kieltääkään. Ottaisitteko muka itse yhteyttä ihmiseen jonka ulkonäkö ei miellytä? On tekopyhää ja kaksinaismoralistista valittaa muiden pinnallisuudesta kun on sellainen itsekin. Ei kai aloittajaa muuten kiinnostaisi noin paljon jos hän ei muka välittäisi siitä miltä se toinen näyttää. Miksi kiistää tämä päivänselvä tosiasia? Sen ääneen myöntäminen ei tee kenestäkään pahaa vaan inhimillisen ja rehellisen.

        "Ottaisitteko muka itse yhteyttä ihmiseen jonka ulkonäkö ei miellytä?"

        Tämä kommentti impikoi nyt suoraan että vastapuolen kuva on ollut nähtävissä koko ajan. Mikäli kuvaa ei ole, niin aIka moni kuvaton profiili viestii toisen kuvattoman profiilin kanssa.

        Kuinka sattuikaan, kirjaimellisesti viisi minuuttia sitten sain vastauksen kuvattomalta profiililta jolle olin kirjoittanut. Hänen vastausviestissään oli kaksi lausetta joista toisessa vaadittiin kuvaa nähtäväksi. Vastasin hänelle kuvan olevan tulossa heti kun hän lähettää omansa. Nyt sitten odotellaan mitä hän vastaa, vai vastaako mitään.


      • aalto7
        Jep jep kirjoitti:

        "Ottaisitteko muka itse yhteyttä ihmiseen jonka ulkonäkö ei miellytä?"

        Tämä kommentti impikoi nyt suoraan että vastapuolen kuva on ollut nähtävissä koko ajan. Mikäli kuvaa ei ole, niin aIka moni kuvaton profiili viestii toisen kuvattoman profiilin kanssa.

        Kuinka sattuikaan, kirjaimellisesti viisi minuuttia sitten sain vastauksen kuvattomalta profiililta jolle olin kirjoittanut. Hänen vastausviestissään oli kaksi lausetta joista toisessa vaadittiin kuvaa nähtäväksi. Vastasin hänelle kuvan olevan tulossa heti kun hän lähettää omansa. Nyt sitten odotellaan mitä hän vastaa, vai vastaako mitään.

        Tietysti kuva on okey ja varmaan kaikki haluaa sitä.Mutta mä en ole niin valokuvauksellinen,yleensä en ole edukseni kuvissa.Toiset mun ystävistä on todella edukseen,todella hyvän näkösiä kuvissa,parempia kuin todellisuudessa.Harmi kun en kuulu heidän joukkoon.Mitäs sanot??????????


      • 456
        niinpäniin kirjoitti:

        tietenkin se vielä, että jos juttelu ON sujunut hyvin, mutta mies osoittautuu ulkonäöltään sellaiseksi mistä en itse pidä, en halua sanoa suoraan että ei kiitos vaan juttelun lopettaminen on nopeampi. Samoin siinä tilanteessa ei ole syytä itselläni lähettää kuvaa miehelle.

        Eihän sille voi mitään, jos jonkun ulkonäkö ei miellytä.

        Täytyy olla suoraan sanottuna jo aika paska ihminen ja valehtelija jos kerran lupautuu kuvien vaihtoon, mutta toisen kuvan saatuaan ei lähetäkään omaa kuvaansa ja katoaa pois. Kun kerran tiedät että et omaa kuvaasi laita jos miehen kuva ei miellytäkään sinua, niin sano se etukäteen sille miehelle äläkä valehtele ja leiki muilla ihmisillä. Ei sille voikaan mitään jos ulkonäkö ei miellytä, mutta valehtelemiselle ja paskamaiselle käyttäytymiselle voi. Ei ihme, että nettideittailu on yhtä kuraa kun siellä on sunlaisia idiootteja.

        Omasta mielestäsi toiminnassasi ei ole tietenkään mitään vikaa ja väärää.


      • 456
        helka kirjoitti:

        Sinulle naisen ulkonäöllä ei ole mitään väliä?

        Mikä muuten tekee noista naisista huOrulin (oletan, että tuo sana tarkoittaa huoraa)?

        Kyse ei olekaan siitä etteikö ulkonäöllä olisi väliä.

        Vaan kyse on naisten harrastamasta valehtelusta ja samalla nettideittaamisen pilaamisesta niillekin jotka siellä käyttäytyy asiallisesti. Kun on molemminpuolisesti lupauduttu laittamaan toiselle oma kuva, niin sitten miehen laitettua kuvansa nainen ei vastavuoroisesti laita omaa kuvaansa vaan katoaa tai blokkaa miehen profiilin. "Joo, mitäs vikaa siinä että lupasin laittaa oman kuvani, mutta valehtelinkin eikä mulla ollut aikomustakaan laittaa kuvaani jos miehen kuva ei miellytä". Kertoo aika paljon noiden naisten moraalin tasosta.

        Sun mielestä helka tuollainen naisten harrastama toiminta on hyväksyttävää ja hienoa, koska et kommentoinut sitä mitenkään vaikka se oli koko avausviestin ydin vaan aloit avausviestin laittajaa tenttaamaan ulkonäön merkityksestä.


    • näinon

      En tajua niitä jotks eivät laittaa kuvia profiiliin. .. en kiinnosta edes jutella ja tutustua.

      • asiallinen mies

        Kenties haluavat säilyttää yksityisyyden niinkin yksityisessä asiassa kuin seuranhaku? Ei ole kiva jos joku kaveri tai sukulainen tunnistaa profiilin.


      • asiallinen mies kirjoitti:

        Kenties haluavat säilyttää yksityisyyden niinkin yksityisessä asiassa kuin seuranhaku? Ei ole kiva jos joku kaveri tai sukulainen tunnistaa profiilin.

        Miksi? Jos profiili on rehellinen ja realistinen, niin mitä väliä vaikka kaverit tai sukulaiset sen huomaisivatkin? Eihän nettideittailussa ole mitään noloa.

        Sitten on eri asia, jos siellä yrittää esiintyä kovin erilaisena kuin mitä todellisuudessa on.


      • Jep jep
        asiallinen mies kirjoitti:

        Kenties haluavat säilyttää yksityisyyden niinkin yksityisessä asiassa kuin seuranhaku? Ei ole kiva jos joku kaveri tai sukulainen tunnistaa profiilin.

        Tämä x 100000.

        Profiilini on kuvaton yksinkertaisesti siitä syystä etten pidä ajatuksesta näyttää kasvoni julkisesti koko maailmalle.

        Kirsikkana kakun päällä nämä kuvien puuttumisesta valittavat tyypit ovat hyvin usein itsekin kuvattomia.


      • 4+7
        asiallinen mies kirjoitti:

        Kenties haluavat säilyttää yksityisyyden niinkin yksityisessä asiassa kuin seuranhaku? Ei ole kiva jos joku kaveri tai sukulainen tunnistaa profiilin.

        Juuri näin, jos ihminen on rehellinen ei valehtele, miksi se on niin yksityisyys asia mukaan? Sukulainen tai kaveri tunnistaa mitä sitten? Jos olen sinkkun ja ihmiset kaverit sukulaiset työkaverit sen tietävät mitä pahaa voi olla siinä että minulla on profiili jossain? Tietenkin jos sun profiilissa lukee että seksiseuraa haen voin sen toki ymmärtää mutta sellaista profiilia omaava miestä minä en hae. Jos ei oo kuva, ihminen pelkää jotain, jos ei oo munaa edes omana itsenä seuraa hakea niin ei oo mun ihminen.


      • Kira34*

        Aina löytyy tyytymättömiä. Jos deittailen kuvallisella profiililla, saan niin paljon viestejä, että en ehdi kaikkia viestejä edes lukea, vastaamisesta puhumattakaan. Sitten valitetaan, että naiset eivät vastaa. Kun deittailen kuvattomana, sitten teitä ei kiinnosta tutustua. Pienoinen dilemma...


    • Iem123

      Sitä saa mitä tilaa. Vastaat vain kuvallisiin profiileihin,ja laitat omaan profiiliisi kuvan. Simsalabim ongelma on poissa. Ei ollut vaikeaa eihän?

      • fsda fsda asfd fsda

        Mieti edes sekunti ennen kuin oksennat typeryyksiäsi palstalle.


    • näinsemenee

      Eli mies lähtee väittää että ei itse ole pinnallinen? :) just joo

      Kun takas lähettää kuvan ylipainoseta naisesta perus vaatteis ilman kiloa meikkejä niin lyhyeen sen jälkeinen keskustelu jää.

      Ja älkää vit.tua väittääkö ettei niin asia ole!

    • Jep jep

      Rautalanka-analogia ymmärrysrajoitteisille:

      Mies saapuu baariin ja katseltuaan hetken ympärilleen huomaa yksinäisen naisen jota menee jututtamaan . Viiden minuutin mukavan jutustelun jälkeen nainen kysyy voisiko mies tarjota hänelle juotavaa. Mies suostuu ja heti kun nainen saa juoman käteensä, hän poistuu miehen luota. Mies kävelee hänen peräänsä ja kysyy eikö tuollainen käytös nyt ole aika epäkohteliasta. Nainen ei vastaa mitään, vaan menee valittamaan henkilökunnalle miehen ahdistelevan häntä seksuaalisesti. Portsari heittää miehen ulos.

      Ja nyt seuraa tietovisa: onko naisen käytös asiallista vaiko ei?

      "Sulle on kenties uutta tietoa se, että parinvalinta perustuu suurelta osin siihen, että hyvän luonteen lisäksi suurin osa haluaa kumppanin joka on omasta mielestä hyvännäköinen.

      Kerropa, miksi itse haluat edes vaihtaa kuvia, jos kerta ulkonäkö ei ole sinulle tärkeää kumppanin kohdalla?"

      Sulle on kenties uutta tietoa se, että juoman tarjoaminen perustuu suurelta osin siihen, että anteliaan luonteen lisäksi suurin osa janoisista naisista haluaa kumppanin joka on vielä hyvännäköinen.

      Kerropa miksi itse haluat edes tarjota juoman, jos naisen janoisuus ei ole sinulle tärkeää?

      Hoh hoijjaa, tästä lähtien kun (kuvaton) nainen pyytää kuvaa, kehotan häntä lähettämään omansa ensin. Jos vastaus on kieltävä tai sitä ei kuulu, suksikoot hu0ruli vaikka vittuun.

      Ps. Pinnalliseksi hu0ruliksi miellän sellaisen naisen, joka valehtelee nettideitilleen häpeilemättä eikä omaa edes sen vertaa henkistä ryhtiä että sanoisi asian suoraan, vaan turvautuu estolistaan.

    • bxbxfd

      Kyllähän tää nykyajan nettideittailu-shoppailu on aika koomista touhua jos verrataan johonkin entisajan lavatansseihin missä mies meni pyytämään naista tanssimaan ja siitähän ne parisuhteet sitten yleensä lähti. Nokan nyrpistely oli huomattavasti vähäisempää mutta tätä kai tää nykyajan helppous teettää. Sitten ennenku huomaakaan niin nuori nainen on jo elähtänyt kurppa ja EHKÄ herää tilanteeseen ottaen viimein sen jonkun vähän vaatimattomammankin miehen. Tai sitten elää sitkeästi kuvitelmissaan että on edelleen hieno nainen joka ansaitsee sen täydellisimmän miehen.

    • Nyt vähän rotia

      Vit-tu täällä on taas sairasta väkeä kuten tämä "helka" (vitun sairas kusipäinen nainen) joiden ainut tehtävä on suoraan sanottuna räkyttää miehille etteivät kelpaa kaiken lisäksi puolustavat vitun sairaalloisen ikävää käyttäytymismallia.

      Jos kuvien vaihtamisesta sovitaan ja toinen lähettään omansa niin totta helvetissä sen toisen tulisi lähettää omansa tykkäsipä sen toisen kuvasta tai ei.

      Ne jotka puolustelee tällaista eivät ole pelkästää HUO-RIA vaan VI-TUN IDIOOTTIÄMMIÄ.

      Jos teillä ei ole tuon verran SELKÄRANKAA niin painukaa VITTUUN AIKUISTEN IHMISTEN NETTIDEITISTÄ.

      PAINOTUS SANALLA AIKUINEN.

      Ei teistä parisuhteeseen ole, levittämään haaroja kylläkin "eniten tarjoavalle" eli huoraamaan.

      Kiitos, älkääkö nillittäkö että "tossa se taas nähtiin miten se mies reagoi joten ihan oikein ettei laita sille kuvaa".

      Nussittavia persläpejä kaikki tyynni tuolla käytöksellä olette.

      • fdbdfb

        tällasesta käyttäytymisestä tulee kieltämättä vähän mieleen tilanne jonka koin nuorempana tehtyäni sokkotreffit yhden likan kanssa; menin tapaamispaikalle missä likka jo odotteli ja tämä minut nähtyään ja kuultuaan lähti paikalta mitään sanomatta vaan kävelemään. Olisi siinä vähän tapoja tehnyt mieli opettaa. Ja nyt meillä on koko netti täynnä tällaisia samanlaisia teinilikkoja joilla voi olla ikää parhaimmillaan montakymmentä vuotta.


      • Ihmettelen vaan

        Niin, ja voisivatkohan ne aikuiset ihmiset käyttää ihan tavallista maalaisjärkeään myös täällä nettideiteissä? Eli mitä järkeä on ylipäätään sopia mistään molemminpuolisesta kuvien lähettämisestä ihan periaatteessa? On kuitenkin hyvin mahdollista, että ainakin jompikumpi osapuoli ei pidä riittävästi toisen ulkonäöstä, jotta haluaisi tutustumista jatkaa.

        Eli eikö olisi huomattavasti järkevämpää sopia, että henkilö A lähettää kuvansa ja henkilö B lähettää sitten omansa MIKÄLI edelleen haluaa tutustumista jatkaa?

        Mitä hel*ettiä sinä teet sellaisen ihmisen kuvalla, joka ei sinusta ole edes kiinnostunut? Jotain kuvakansioitako keräilet?


      • Ihmettelen vaan
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Niin, ja voisivatkohan ne aikuiset ihmiset käyttää ihan tavallista maalaisjärkeään myös täällä nettideiteissä? Eli mitä järkeä on ylipäätään sopia mistään molemminpuolisesta kuvien lähettämisestä ihan periaatteessa? On kuitenkin hyvin mahdollista, että ainakin jompikumpi osapuoli ei pidä riittävästi toisen ulkonäöstä, jotta haluaisi tutustumista jatkaa.

        Eli eikö olisi huomattavasti järkevämpää sopia, että henkilö A lähettää kuvansa ja henkilö B lähettää sitten omansa MIKÄLI edelleen haluaa tutustumista jatkaa?

        Mitä hel*ettiä sinä teet sellaisen ihmisen kuvalla, joka ei sinusta ole edes kiinnostunut? Jotain kuvakansioitako keräilet?

        Niin, ja tarkoitukseni ei ollut puolustella huonoa ja epäkohteliasta käytöstä, vaan ihmettelen sitä, miksi asioista pitää tehdä jo alunperin turhan vaikeita ja potentiaalisia valituksen aiheita.


      • Jep jep
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Niin, ja voisivatkohan ne aikuiset ihmiset käyttää ihan tavallista maalaisjärkeään myös täällä nettideiteissä? Eli mitä järkeä on ylipäätään sopia mistään molemminpuolisesta kuvien lähettämisestä ihan periaatteessa? On kuitenkin hyvin mahdollista, että ainakin jompikumpi osapuoli ei pidä riittävästi toisen ulkonäöstä, jotta haluaisi tutustumista jatkaa.

        Eli eikö olisi huomattavasti järkevämpää sopia, että henkilö A lähettää kuvansa ja henkilö B lähettää sitten omansa MIKÄLI edelleen haluaa tutustumista jatkaa?

        Mitä hel*ettiä sinä teet sellaisen ihmisen kuvalla, joka ei sinusta ole edes kiinnostunut? Jotain kuvakansioitako keräilet?

        Että mitäkö järkeä? Jos kirjoitan kuvattomalle profiilille viestin, niin oletan hänen kuvattomuutensa johtuvan samasta motiivista kuin itselläni: kaikelle kansalle kuvaa ei haluta näyttää, mutta kiinnostavalle henkilölle kyllä. (Tähän ei kelpaa vastaukseksi se uskontunnustus "mutta jos kuva ei sytytä niin silloinhan henkilö ei ole kiinnostava", varsinkin jos ensin on vaihdettu 10 viestiä ja juttu on sujunut muuten hyvin.)

        Jostain oudosta syystä nuoren naisen harjoittamaa v-maisen k-päistä käytöstä ei saisi edes sanoa v-maiseksi k-päisyydeksi.


      • 3+3
        Jep jep kirjoitti:

        Että mitäkö järkeä? Jos kirjoitan kuvattomalle profiilille viestin, niin oletan hänen kuvattomuutensa johtuvan samasta motiivista kuin itselläni: kaikelle kansalle kuvaa ei haluta näyttää, mutta kiinnostavalle henkilölle kyllä. (Tähän ei kelpaa vastaukseksi se uskontunnustus "mutta jos kuva ei sytytä niin silloinhan henkilö ei ole kiinnostava", varsinkin jos ensin on vaihdettu 10 viestiä ja juttu on sujunut muuten hyvin.)

        Jostain oudosta syystä nuoren naisen harjoittamaa v-maisen k-päistä käytöstä ei saisi edes sanoa v-maiseksi k-päisyydeksi.

        Voisin kirjoitella vaikka 10 viikkoa ja olla sitä mieltä että rakastuin, kuitenkin on naiivia uskoa että ulkonäöllä ei ole väliä, se ei ole se ratkaisevin mutta aika olennainen osa kokonaiskuvaa ihmisestä. ja kyllä voin sen 10 viikon jälkeen sanoa ettei enää kiinnosta, jos kuvan perusteella tajuan ettei mies ole mun tyyppiä. Toki mielellään käyn ensin treffeillä tapaamassa miestä livenä koska kuvat eivät kerro kaikkea. Jotkut eivät ole kovin valokuvauksellisia tai ei ole hyviä kuvia itsestä.


      • Ihmettelen vaan
        Jep jep kirjoitti:

        Että mitäkö järkeä? Jos kirjoitan kuvattomalle profiilille viestin, niin oletan hänen kuvattomuutensa johtuvan samasta motiivista kuin itselläni: kaikelle kansalle kuvaa ei haluta näyttää, mutta kiinnostavalle henkilölle kyllä. (Tähän ei kelpaa vastaukseksi se uskontunnustus "mutta jos kuva ei sytytä niin silloinhan henkilö ei ole kiinnostava", varsinkin jos ensin on vaihdettu 10 viestiä ja juttu on sujunut muuten hyvin.)

        Jostain oudosta syystä nuoren naisen harjoittamaa v-maisen k-päistä käytöstä ei saisi edes sanoa v-maiseksi k-päisyydeksi.

        Vaikka 10 viestiä voi tuntua paljolta, niin se on itse asiassa hyvin vähän kun puhutaan ennestään ihan vieraasta ihmisestä. Kun uuteen ihmiseen aletaan tutustua, niin siinähän saa tietää toisesta koko ajan pikku hiljaa lisää ja lisää (ja sehän se tutustumisen tarkoituskin luonnollisesti on). Joskus käy niin hyvin, että mitä enemmän toisesta saa tietää, sitä enemmän tähän tykästyy. Silloin on hyvät mahdollisuudet kenties vaikka mihin.

        Paljon useammin käy kuitenkin niin, että jossain vaiheessa, ennemmin tai myöhemmin, paljastuu asioita, jotka sitä alun ihastusta tai kiinnostusta vähentävät, kenties jopa sammuttavat kokonaan. Nettideiteissä ulkonäkö saattaa olla yksi tällainen juttu, jos ollaan kuvattomana lähdetty liikkeelle.

        Se nyt vain on realiteetti, mikä pitää hyväksyä, vaikka se kuinka pahalta joskus tuntuisi. Jokaisella on omanlaisensa maku, toisilla se on rajatumpi, toisilla skaala on laajempi. Mutta kukaan ei tykkää kaikista.


      • 7 + 13

        Otapas käpy pois perseestä ja käännä tilanne toisinpäin. Kaikki menee hyvin ja sovit naisen kanssa kuvien vaihdosta. Nainen lähettää ensin kuvansa sinulle, ja huomaat että hän on suohirviön näköinen, ei iske sitten yhtään. Sinäkö nyt väität ihan tosissasi, että silti laittaisit oman kuvasi hänelle? Miksi helvetissä? Laittaisitko samassa viestissä että: "Tässä tämä minun kuvani, mutta olet niin ruma ettei tästä mitään tule, pidä se vaikka muistona"?


      • ei ole vaikeaa
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Niin, ja voisivatkohan ne aikuiset ihmiset käyttää ihan tavallista maalaisjärkeään myös täällä nettideiteissä? Eli mitä järkeä on ylipäätään sopia mistään molemminpuolisesta kuvien lähettämisestä ihan periaatteessa? On kuitenkin hyvin mahdollista, että ainakin jompikumpi osapuoli ei pidä riittävästi toisen ulkonäöstä, jotta haluaisi tutustumista jatkaa.

        Eli eikö olisi huomattavasti järkevämpää sopia, että henkilö A lähettää kuvansa ja henkilö B lähettää sitten omansa MIKÄLI edelleen haluaa tutustumista jatkaa?

        Mitä hel*ettiä sinä teet sellaisen ihmisen kuvalla, joka ei sinusta ole edes kiinnostunut? Jotain kuvakansioitako keräilet?

        Mä toimin muutaman kerran just noin kun kuvien vaihtamisesta meinasi tulla vaikeaa: lähetin oman kuvani ja sanoin, että jos kiinnostut, niin lähetä oma kuvasi takaisin ja jatketaan juttua sitten mikäli se miellyttää minua.

        Mutta täytyy myöntää, että nyt on paljon yksinkertaisempaa kun rohkaistuin laittamaan kuvan profiiliini. Nyt kaikki ne jotka ottavat yhteyttä ovat ulkonäköni hyväksyneet ja kuvan saamisessa ei ole vaikeuksia, kun kyllähän kaikki sen ymmärtävät ettei juttu jatku kovin pitkälle jos vain toinen tietää toisen ulkonäön.


      • Jep jep
        7 + 13 kirjoitti:

        Otapas käpy pois perseestä ja käännä tilanne toisinpäin. Kaikki menee hyvin ja sovit naisen kanssa kuvien vaihdosta. Nainen lähettää ensin kuvansa sinulle, ja huomaat että hän on suohirviön näköinen, ei iske sitten yhtään. Sinäkö nyt väität ihan tosissasi, että silti laittaisit oman kuvasi hänelle? Miksi helvetissä? Laittaisitko samassa viestissä että: "Tässä tämä minun kuvani, mutta olet niin ruma ettei tästä mitään tule, pidä se vaikka muistona"?

        Oletko koskaan kuullut termiä FGAS (fat girl angle shot?) Ei se "suohirveys" aina näy siitä kuvasta.


      • Hypocrisy
        Jep jep kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut termiä FGAS (fat girl angle shot?) Ei se "suohirveys" aina näy siitä kuvasta.

        Kyllä ainakin suomalaisten jos ennestään pyöreästä naamasta näkee jos joku on lihava, pitää olla sokea tai tyhmä jos sitä ei huomaa. Etkä muuten edes vastannut sinulle esitettyyn kysymykseen.


      • Jep jep
        Hypocrisy kirjoitti:

        Kyllä ainakin suomalaisten jos ennestään pyöreästä naamasta näkee jos joku on lihava, pitää olla sokea tai tyhmä jos sitä ei huomaa. Etkä muuten edes vastannut sinulle esitettyyn kysymykseen.

        Niin tosiaan näkee:

        https://www.google.fi/search?q=fat girl angle shot&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wz_rU9bgHbGP4gSEmYGQCw&ved=0CBwQsAQ&biw=1280&bih=610

        Vastaus kuuluu "kyllä lähettäisin." Vaikken mistään muusta syystä, niin rehellisyydestä vastapuolta kohtaan.


      • Jep jep
        7 + 13 kirjoitti:

        Otapas käpy pois perseestä ja käännä tilanne toisinpäin. Kaikki menee hyvin ja sovit naisen kanssa kuvien vaihdosta. Nainen lähettää ensin kuvansa sinulle, ja huomaat että hän on suohirviön näköinen, ei iske sitten yhtään. Sinäkö nyt väität ihan tosissasi, että silti laittaisit oman kuvasi hänelle? Miksi helvetissä? Laittaisitko samassa viestissä että: "Tässä tämä minun kuvani, mutta olet niin ruma ettei tästä mitään tule, pidä se vaikka muistona"?

        "Tässä tämä minun kuvani, mutta olet niin ruma ettei tästä mitään tule, pidä se vaikka muistona"?

        Oletko koskaan ajatellut että on olemassa diplomaattisempiakin tapoja sanoa "ei" kun suora vittuilu?


      • 7 + 7
        Jep jep kirjoitti:

        "Tässä tämä minun kuvani, mutta olet niin ruma ettei tästä mitään tule, pidä se vaikka muistona"?

        Oletko koskaan ajatellut että on olemassa diplomaattisempiakin tapoja sanoa "ei" kun suora vittuilu?

        En tarkoittanut sitä ehkä ihan kirjaimellisesti noin, mietin vain että mitenkä keskustelu siitä sitten jatkuu, kun nainen ei sinua kiinnosta ulkonäöllisesti. Pointtina edelleenkin, että loppujen lopuksi on fiksumpaa jättää oma kuva lähettämättä jos tietää jo, ettei asia siitä mihinkään etene. Tuhlataan vain molempien aikaa ja kiusalliset selittelyt eivät tilannetta paranna, kyllähän se toinen tajuaa ettet pitänyt kuvasta.


    • 20+13

      Jos kuva ei oikein sytytä, mutta haluaa olla ystävällinen, voisi kertoa valokuvan saamisen jälkeen sopivan "valkoisen valhee" ja toivottaa samalla onnea jatkoon. Esim. joku tällainen tilanteen mukaan:

      - Olet ihan OK, mutta muistutat kovasti exääni, jonka haluan nyt unohtaa...
      - Olet ihan OK, mutta tapasin sattumalta eilen vanhan nuoruudenrakkauteni, enkä pysty nyt jatkamaan kanssasi...

    • womanddddddddd

      Mulla taas on niin että miehet aina kyselee kuvia ensin, koska pystyvät torjumaan (ilman oman kuvan lähetystä) jos naama ei miellytä.

    • ,.,.,.,.,.,.

      No, voin kertoa naisena että miehet tekevät samaa. Tosin deiteissä en ole, mutta chatissa. Lähetän kuvani ja mies lupaa hommaavansa pian itsestään kuvan (kuinka vaikeaa se on nykyaikana...), vaan eipä kuulu. Juttelu saattaa jonkin kerran vielä jatkua, mutta aina sille kuvan lähettämiselle on joku este. Alkaa siinä itsellä sitten kiinnostus lopahtaa, mutten sentään huoriksi noita miehiä solvaisi, tai homoiksi.

    • 123462131

      Minkä ihmeen takia pitäisi kertoa että ei kiinnosta? Näkeehän sen idioottikin jos tyyppi ei vastaa.
      Tuo kuvien vaihtaminen kuulostaa myös tarpeettomalta ellei sulla ole jotain hävettävää. Kuva vaan esille heti alkuunsa niin ei tarvi pähkäillä miellyttääkö se naama vai ei.
      Ihmisten nimittely huo-raksi kertoo jo susta aika paljon joten ei ne naisetkaan varmaan ole mitään menettäneet.
      Ikävä vaan jos naama ei ole kummoinen ja vielä käytöstavatkin on tollasia :D

      • öakgnöoerihgfdb

        Vaan onko reilua odotuttaa toisella sitä vastausta turhaan? Joskus itsellä on vastaaminen syystä tai toisesta kestää tovinkin ja silloin on turhauttavaa, kun toinen on ehtinyt vetää palot sieraimiin eikä enää vastaa pääteltyään liian hätäisesti ettei minua kiinnostanut. Parasta olisi, että kun kiinnostuksen puute syystä tai toisesta on itselle selvää,se kerrotaan kohteliaasti eikä tuhlata toisen aikaa ja pidetä häntä miettimässä vastaako vai ei.

        Kuvattomuus valintana vaikka siksi, että kaikki ihmiset eivät ajattele toisista ystävällisesti ja haluavat vain tirkistellä. En haluaisi esim. entisten luokkakavereiden (koulukiusaustaustaa) näkevän, että tuokin reppana on etsimässä netistä seuraa. Jotkut kun edelleen pitävät nettideittailua säälittävänä, joten en pidä siitä mielleyhtymästä, jonka se joillekin antaa minusta. En myöskään halua sekoittaa työasioita treffailuihin.


    • en tunnusta vikaa

      bannaaminen toteutuu myös silloin, jos kerro itsestäsi jotain sellaista mitä kukaan ei odota toisesta. Ja se on pahinta, että sinun yksityisestä asiasta jonka olet luottanut toiselle, niin onkin laitettu viesti kulkemaan kaikille.Se ilmenee sitten hiljaisuutena tai laajempana bannauksena ja suoranaisena vittuiluna mikä tulee kaikkien sllmiin.

      Tästä tilanteesta ei pääse ulos kuin lopettamalla koko nettikeskustelun. Mutta itsehän on syyllinen kaikkeen, ja nettideittailut ja jutut on vain täydellisille ihmisisille.

    • Olen itse ratkaissut tämän ongelman lisäämällä kuvanlähetysviestin loppuun "Itsetunto kyllä kestää vaikka naama ei miellyttäisi. Arvostaisin kuitenkin, että kerrot jos naama ei miellytä, niin ei tarvitse turhaan jäädä odottelemaan." Muutaman kerran tullut, "et ole tyyppiäni, onnea kuitenkin seuranhakuun"-tyylisiä viestejä. Mitä sitten? Ei mitään, ei kaikkien naama miellytä minuakaan. Kivempi kuulla se heti alkuun, että ei miellytä kun tuhlata enempään aikaa.

      Lisää vinkkejä nettideittailuun liittyen
      http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/2014/08/3.html

    • lärvilauta

      Miten te jaksatte ties kuinka monennessa ketjussa vääntää tästä samasta asiasta? Minä ratkaisin ongelman sillä, että laitoin ihan reilusti oman pärstäni näkyville profiiliini. Kylmä faktahan on se, että ulkonäkö ratkaisee kiinnostuksen syntymisen ja syntymättä jättämisen lähes täysin. Ja toinen fakta on se, että miesten on ihan turha yrittää ymmärtää naisten logiikkaa ja erlaisia selityksiä tässä asiassa. Lärvi esille ja antaa naisten valita herääkö heillä kiinnostus, niinhän se menee elämässä muutenkin.

    • lärvilauta

      Ja muuten olen kyllä sitä mieltä, että viestittelyn lopettaminen hiljaisuuteen tai blokkaamiseen ilman syytä on äärimmäisen epäkohteliasta molemmilta sukupuolilta.

      Ja että pelkkä kasvokuva ei koskaan kerro mitään siitä, onko ihminen olemukseltaan tai ruumiinrakenteeltaan oikeasti kiinnostava. Siksi laittaisin kaikille nettideittailijoille kokovartalokuvan pakolliseksi profiileihin, jos se olisi mahdollista.

      Toisaalta aina on huijauksen mahdollisuus, mutta reilusti kuvat esille se olisi ainakin vähemmän todennäköistä.

      Fakta on myös se, että mikään kuva ei kerro mitään luonteesta, tempperamentistä, älykkyydestä, seksitaidoista jne. Mutta ei niistä kerro mitään myöskään profiiliteksti eikä viestit. Kuvien ja tekstien välityksellä ei välity myöskään haju, hygienia, sosiaaliset taidot, ihmisen asema ja arvostus yhteisöissä, narsismi, osaaminen raha-asioissa ja monet muut asiat joilla on merkitystä parinvalinnassa. Tietysti, mikäli perustaa parinvalintansa sille miten hyvin toinen osaa kirjoittaa ja mitä hän kertoo harrastavansa ja mitä näitä asioita nyt profiileissa yleensä luetellaan. Jos minua kiinnostaisi naiset, jotka "rakastavat reissaamista" ulkonäköön ja muihin seikkoihin katsomatta, niin 90%:a s24:n Treffien naisista olisi minun unelmieni kumppani.

    • Kuva-kuva

      Minusta olisi kanssa kiva, jos nainen jolle lähettää kuvansa mutta jolle ei sitten sen perusteella kelpaakaan, voisi lähettää omansa paluupostissa ja sanoa, että "tältä mä näytän, en valitettavasti nyt ole sinusta kiinnostunut mutta tältä me nyt sitten näytämme... " Tai jotain, kuitenkin näkisi jos kuvan perusteella toinen osapuoli a) selkeästi liian kaunis tai b) haluaa parempaa kuin mitä itse on, niin ainakin voisi tehdä omat johtopäätöksensä...

      ...mutta nuo b) kategorian neidit ei varmaankaan halua paljastaa turhamaisuuttaan ja a) kategorian naiset ei halua päätyä runkkumatskuksi, joten ehkä tämä on ihan odotettavissa. Kuva vaan profiiliin, niin ei tarvi miettiä asiaa!

    • 17+9

      Kuvattomat ärsyttää koska kun joutuu kysymään kuvaa ja sitten se ei kuitenkaan ole kiinnostava ja sitten joutuu pahoittelemaan ettei kiinnosta ym kun jos toisella olisi se kuva valmiina niin voisi heti nähdä sen ilman että toiselle tarvitsisi alkaa ilmoittelemaan mitään..
      ja sitten sekin että jos juttelee ilman kuvanvaihtoa niin se on useimmiten hukattua aikaa

    • Mies 31v

      Kuva kuvasta tasapuolisuuden nimissä. Kun on nähnyt toisen naaman, niin on kohteliasta näyttää omansakin, vaikka tietäisi, ettei viestittely ei tule jatkumaan.

    • Jep jep
    • dfggg

      Antaa kyllä tosi raukkamaisen vaikutelman tuollaisista naisista tuommoinen valehtelu ja pelkurimainen toiminta.

      Selkärankaa yhtä paljon kuin keitetyllä spagetilla..

    • sejokatoistahaukkuu

      No onneks en ole halunnutkaan laittaa kuvaa kun osoittaudut ylläolevan kirjoittelun mukaan naisia huorittelevaksi mieheksi :) MITKÄ KÄYTÖSTAVAT ITSELLÄS ON :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe