Tinder viestittely: yksi viesti ja loppu

Mies Tinderissä

Tällainen on tyypillinen lähes 98% tilanne. Saan kohtuullisesti osumia, vastaan kaikille jotain ja yritän olla jokaisessa viestissäni uniikki ja vastata juuri hänelle. Valitettavasti lähes joka kerta käy niin, että viestittely loppuu siihen yhteen ja ainoaan vastausviestiin.
En viitsi hätyytellä ketään jos ei kerran omaa aktiivisuutta löydy. Sama noiden aloitteiden kanssa. Olisikohan kerran nainen laittanut sen ekan viestin. Tosin minun keskustelutyritysten jälkeen ei enää mitään kuulunut mutta pisteet yrittämisestä :)
Tinder on hieno väline mutta nykyajan suhdekikkailu, suhdekuluttaminen ja instant deittailu kuluttaa suuren osan tuosta hyvästä ideasta. Kiinostuksen kohteet pomppii ja vaihtuu tunneittain. Sääli.

14

4864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savsdgvsa

      adhd-sakkia kaikki tyynni nykyään, ei voida etenkään tuollaisessa tinderissä keskittyä vain yhteen kun saattaa tulla aina vaan parempaa nokan eteen.

    • näpyttelijä

      Ehkä aloittajan viestittelyssä on jotain vikaa kun hänellä on noin pieni vastausprosentti.

      Itselläni se naisten vastausprosentti on varmaankin jotain 80%. Tosin ehkä 50% viestittelystä päättyy siihen että nainen hiljenee 2-10 viestin jälkeen. Treffeille ehdin pyytää ehkä 30% niistä naisista joiden kanssa onnistun viestittelemään sen verran että niitä voi ehdottaa, noista ehkä 1/3 osaa myös suostuu treffeille kanssani.

      Eli minulla on ehkä jopa jotain 10% se treffeille pääsy prosentti kaikista niistä naisista joille laitan edes sen yhden viestin.

    • 13+10=?

      Jotain vikaa ap:ssä.

      Mulla treffiprosentti kaikista matcheistä jotain 10-20, riippuen viikosta. Vain joka viides nainen jättää vastaamatta viesteihini tai muuten katoaa keskenkaiken.

      • irual

        Mun prosentti on aika pyöreä nolla..ehkä jopa 1%.kaksi naista ei yhtään vastannut mulle ja kolmas jonka kanssa sain aikaan hyvää dialogia deittas jo ihanan miehen kanssa.


    • nnaa1

      minä (nainen) vastasin jokaiselle minulle viestin laittaneelle, mutta se alkoi ahdistaa, ei minulla ole aikaa eikä voimia viestitellä monen ihmisen kanssa. Päädyin lopettamaan koko Tinder profiilini, ehkä se ei ole minulle sopiva paikka, minusta on todella epäkohteliasta olla vastaamaatta enkä oikein osaa sanoa kenelläkään, että sorry, mutta ei kiitos. Toki kerroin kaikille minulle viestin laittaneille, että poistun Tinderistä, ja odotin että kuittaavat. Ettei kenenkään tarvitse ihmetellä, mitä kävi.

      Mutta kaikki naiset eivät varmaan ole yhtä huomaavaisia (tai miellyttämisen halusia?), ja ovat mielummin vaan vastaamatta viesteihin, jos menossa viestittely esim. jonkun sellaisen kanssa, joka kiinnostaa? Ehkä sillä mielellä, että jos eivät vastsaa mitään, voivat aina myöhemmin halutessaan laittaa viestiä, jos menossa oleva juttu ei sitten johdakaan mihinkään?

      • Olispa kaikki naiset noin fiksuja, kohteliaita ja huomaavaisia :) Ei tää oo pelkkä Tinderin ilmiö, samaa tapahtuu ihan nettideitissäkin. Omat kokemukset on samanlaisia siellä. 1 viesti ja loppuu siihen, vaikka nainen olis tehny alotteen, tapahtu moneenkin kertaan. Voi olla myös "paywall" mikä sen aiheuttaa, maksullisen palvelun tapauksessa.

        Olis kiva joskus vaan jutella vaikkei kummankaan mielenkiinto heräiskään heti. Millä perusteella sitä pystyy muutenkaa sanomaan heti että ei tuo toinen kiinnostakkaan yhen viestin jälkeen? Jos se viesti nyt ei ihan tökännyt. Ei siitä voi oikeen muuta päätellä kun että naista ei sitten oo vaan kiinnostanut pätkääkään, tai ei oo ollu varaa maksaa sitä premium-jäsenyyttä. Sen verran aikaa on kyl kulunu et on aika epätodennäköstä tuo jälkimmäinen vaihtoehto.

        Silti, sinnehän on menty hakemaan ihmissuhdetta, ja mistä lähtien ei keskustelu kuulu siihen enää? :D Vähän ihmetyttää. Foorumeilla ja chatissa kyllä juttu lentää mut heti kun on deittailusta kyse ni menee kaikki hiljaseks? Onko siellä kaikki nii vakavasti keskittyny siihen suhteen hakemiseen ettei voi muutamaa sanaa vaihtaa ainaki? Olishan se sen oikeen löytämisen kannaltaki etu. Mut kun ei, ni ei :D


      • erikoista..
        comptech_ffh kirjoitti:

        Olispa kaikki naiset noin fiksuja, kohteliaita ja huomaavaisia :) Ei tää oo pelkkä Tinderin ilmiö, samaa tapahtuu ihan nettideitissäkin. Omat kokemukset on samanlaisia siellä. 1 viesti ja loppuu siihen, vaikka nainen olis tehny alotteen, tapahtu moneenkin kertaan. Voi olla myös "paywall" mikä sen aiheuttaa, maksullisen palvelun tapauksessa.

        Olis kiva joskus vaan jutella vaikkei kummankaan mielenkiinto heräiskään heti. Millä perusteella sitä pystyy muutenkaa sanomaan heti että ei tuo toinen kiinnostakkaan yhen viestin jälkeen? Jos se viesti nyt ei ihan tökännyt. Ei siitä voi oikeen muuta päätellä kun että naista ei sitten oo vaan kiinnostanut pätkääkään, tai ei oo ollu varaa maksaa sitä premium-jäsenyyttä. Sen verran aikaa on kyl kulunu et on aika epätodennäköstä tuo jälkimmäinen vaihtoehto.

        Silti, sinnehän on menty hakemaan ihmissuhdetta, ja mistä lähtien ei keskustelu kuulu siihen enää? :D Vähän ihmetyttää. Foorumeilla ja chatissa kyllä juttu lentää mut heti kun on deittailusta kyse ni menee kaikki hiljaseks? Onko siellä kaikki nii vakavasti keskittyny siihen suhteen hakemiseen ettei voi muutamaa sanaa vaihtaa ainaki? Olishan se sen oikeen löytämisen kannaltaki etu. Mut kun ei, ni ei :D

        Mulla suomi24:ssa samanlainen kokemus, nainen lähettää viestin että haluaisitko lähteä ulos, vastaan joo ja aletaan miettimään päivää ja aikaa ja sitten nainen ei enää vastaa :D


      • irual
        comptech_ffh kirjoitti:

        Olispa kaikki naiset noin fiksuja, kohteliaita ja huomaavaisia :) Ei tää oo pelkkä Tinderin ilmiö, samaa tapahtuu ihan nettideitissäkin. Omat kokemukset on samanlaisia siellä. 1 viesti ja loppuu siihen, vaikka nainen olis tehny alotteen, tapahtu moneenkin kertaan. Voi olla myös "paywall" mikä sen aiheuttaa, maksullisen palvelun tapauksessa.

        Olis kiva joskus vaan jutella vaikkei kummankaan mielenkiinto heräiskään heti. Millä perusteella sitä pystyy muutenkaa sanomaan heti että ei tuo toinen kiinnostakkaan yhen viestin jälkeen? Jos se viesti nyt ei ihan tökännyt. Ei siitä voi oikeen muuta päätellä kun että naista ei sitten oo vaan kiinnostanut pätkääkään, tai ei oo ollu varaa maksaa sitä premium-jäsenyyttä. Sen verran aikaa on kyl kulunu et on aika epätodennäköstä tuo jälkimmäinen vaihtoehto.

        Silti, sinnehän on menty hakemaan ihmissuhdetta, ja mistä lähtien ei keskustelu kuulu siihen enää? :D Vähän ihmetyttää. Foorumeilla ja chatissa kyllä juttu lentää mut heti kun on deittailusta kyse ni menee kaikki hiljaseks? Onko siellä kaikki nii vakavasti keskittyny siihen suhteen hakemiseen ettei voi muutamaa sanaa vaihtaa ainaki? Olishan se sen oikeen löytämisen kannaltaki etu. Mut kun ei, ni ei :D

        Siellä on myös jo varattuja yksilöitä jotka vaan kerjää huomiota mutta eivät ota huomioon sinkkuja joista aika moni voi olla aika epätoivoinen


      • lohikäärme puff
        erikoista.. kirjoitti:

        Mulla suomi24:ssa samanlainen kokemus, nainen lähettää viestin että haluaisitko lähteä ulos, vastaan joo ja aletaan miettimään päivää ja aikaa ja sitten nainen ei enää vastaa :D

        Hyvin tyypillistä. Nettiakka jopa itse ehdottaa tapaamista ja sitten yhtäkkiä pufff.... Kuin pieru saharaan. Tervettä?


    • Jos seuraa etsii ja haluaa tavata myös oikeasti, suosittelen käyttämään netin deittailupalstoja Tinderin sijaan. Varmasti moni on Tinderistäkin seuraakin löytänyt, mutta suurinosa taitaa olla siellä "kokeilemassa" ja pönkittämässä omatuntoaan matcheillä.

    • Normijamppa

      Mulla on sellanen tuntuma että sillä mitä Tinderissä höpisee naiselle, ei ole mitään merkitystä. Olen kokeillut synnyttää dialogia fiksulla, asiallisella ja pohdiskelevalla keskustelutyylillä. Olen testannut töksähtelevää ja "suoraan asiaan" menevää tyyliä. Puhunut päivänpolttavista asioista, ollut kepeä ilmaisultani ja kannustanut sekä kehunut naisia heidän piirteitään ihaillen. Olen myötäillyt, ollut röyhkeä, käyttänyt kapulakieltä, slangia, neutraalia arkisuomea jne jne jne. Kaikkeni olen tehnyt että olisi yksilöllistä ja naista puhuttelevaa tekstiä mutta mikään näistä ei ole kantanut kovinkaan pitkälle. Tökeröimmät matchit ei vastaa yhtikäs mitään ja ne jotka ovat pari lyhytsanaista viestiä laittanut, lopettavat hyvin nopeasti.
      Voihan se olla niin, että naisille jokainen äijä on match ja kun niitä miehiä luultavasti on tuolla tuplaten naisten määrään nähden, niin äkkiäpä siinä kyllästyy näpyttelemään joutavia.
      Arvelen että ratkaisu on six-packin entistä ankarampi kehittäminen ja sen junttimaisen paidattoman selfien nappaaminen...

    • samanlaista..

      Mulla vähän samantapaista kokemusta suomi24:ssa, laitan viestin naiselle ja sieltä tulee kohtuullisen nopeasti se 1 vastaus jossa vaikuttavat innostuneelta ja laittavat kuvan, yksi jopa sanoi että jos tuo linkki ei toimi niin hän kyllä lähettää toisenkin, vastaan tuohon viestiin ehdottaen tapaamista ja en saa enää vastausta.

      Paras oli se kun yksi nainen lähetti mulle ensimäisen viestin jossa halusi tavata, vastasin myöntyvästi ja ehdotin aikaa ja paikkaa ja en saa enää vastausta, vaikka nainen oli se joka halusi alunperin nähdä ;D

    • Hjklöö

      Vittu noi naiset on mulkkuja kusipäitä

    • eroitjö

      Itse lopetan naisten kans viestittelyn, jos selviää, että on lapsia tai lemmikkejä, eikä ole tuonut niitä profiilissaan esiin.. en halua muiden mukuloita, enkä hevos/koirahulluja naisia. Siinä on käyttänyt jo riittävästi aikaa turhanpäiväiseen ihmiseen, joten miksipä jatkaa.. pois listalta ja keskittyy muihin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe