Rengin palkka!

patrooni

Kuljettajalla on hyvä palkka,ei tarvitse miettiä mistä autoon saa halvimmalla
esim.pesut,kemikaalit,vakuutukset.

Aina naristaan huonosta palkasta,ei Suomi sillä lähde nousuun,että
maristaan.

8

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelle mikä pelle

      Mee nukkuun tai takas kaappiin. Ääliö. Oliko sulla oikeasti jotain asiaa?

    • isotalon rannnajärvi

      No vittu kun palkka on perseestä. Siksipä on vaikea löytää suomea puhuvia kuljettajia töihin. Toiset ehkä selviää jollakin leivänmuru- tai kahvipalkalla? Minä en, enkä enää aja vaan teen oikeita hommia mistä maksetaan oikeeta liksaa.

    • Kyytikiito

      Nyt kun kuljettajat aina narisee palkasta, tai sen pienuudesta...kysymys, miksi ei saa hyvää palkkaa.
      Taksialalla yrityksen ja auton kulut on nousseet liikaa.
      Kuljettajaa käyttävälle yritykselle ei ole mahdollista palkata kuljettajaa enää nykykuluilla kannattavasti.
      Ala on ajettu siihen tilaan, että autoilijan on itse ajettava autoa, jos meinaa voida maksaa taksiyrityksen kulut itse. palkkakuljettajaa ei kannata palkata.
      Miksi sitten autoilija ei aja itse???
      Maaseuduilla taksiyrittäjä ajaa itse.
      Joissain kaupungeissa autoilija ei aja itse ollenkaan.
      Palkkakuljettajaa on nykykustannusten mukaan mahdotonn ajattaa .
      Yrittäjät suurissa taajamissa ei vain tajua tätä nykytilannetta...

      • 12+9

        "Kuljettajaa käyttävälle yritykselle ei ole mahdollista palkata kuljettajaa enää nykykuluilla kannattavasti."
        millä nykykuluilla?
        eihän kuljettajan pitäminen tule koskaan liian kalliiksi niinkauan kun maksetaan prosentit siitä kassasta mitä kuljettaja ajaa.


    • Renkejä lisää

      Perkele renki mitään palkkaa tarvitse saatana. Saa ajaa hienolla autolla, luulisi siinä olevan korvausta riittämiin muuta ei. Aina kinutaan milloin mitäkin lisää.
      Itse maksan 15% tuotosta jos ei saatana kelpaa niin saa lähteä kävelemään, tulijoita riittää varsinkin kun järjestän asunnon tarvittaessa. Näin saan heinähattuja landelta ajamaan kun maksan vielä kurssin niille. Ovat nöyriä renkejä, eivät voi pois lähteä kun menee kämppä alta välittömästi ja joutuu maksamaan kurssihinnankin takaisin. Kurssihinnan takaisinmaksuksi olen sopinut 2 vuotta, niin aina on 2 vuodeksi varmat kuskit.

      • Höpötystä

        Höpö höpö ja höpö!


    • Renkipoikanen

      Kuopiossa 35% tuotosta

    • RekkaReiska

      Mini money cruisers tuo taxi puuhastelu. Tule rekkahommiin niin saat edes kunnon palkan menetetystä vapaa-ajasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3945
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3052
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      3010
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2838
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2784
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2525
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      2396
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      225
      2084
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1987
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1947
    Aihe