No nyt on Mersu ostettu

Jäädään odottelemaan

Tulimme vähän aikaa sitten autokaupoilta ja nyt on sit uusi Mersu ostettu tai ainakin melkein. Ostimme tämän vuoden mallia olevan esittelyauton.

25

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evvk

      Vai niin.

      • Bercedes Menz

        No uusi tai esittelyauto, mutta kuitenkin kunnon peli ja vielä takavetoinen eikä mikään etuvetoinen puutarhajyrsin


    • mikä malli

      A, B, C, E vai S?

    • Paavo Pesusieni

      Vito?

    • unohtuiko herätys

      No niin, aika herätä päiväunilta!

    • onnenkauppaa

      Toivotan aloittajalle kaikkein eniten sitä, mitä hän tulee jatkossa tarvitsemaan.....nimittäin ONNEA!!!

    • W211 2kpl

      Onnittelut hyvästä valinnasta. Vuosikausia Mersulla ajaneena tiedän, että teit hyvän valinnan.

      • W211 1 kpl

        Olen edellisen kanssa samaa mieltä!


      • ostatteko mersuja
        W211 1 kpl kirjoitti:

        Olen edellisen kanssa samaa mieltä!

        Muista että katot joka paikan siellä on ruostetta kaikki mersut ruostuu olisit ostanu volvon


      • ???
        ostatteko mersuja kirjoitti:

        Muista että katot joka paikan siellä on ruostetta kaikki mersut ruostuu olisit ostanu volvon

        Millanenkohan se volvon pakettiauto mahtaa olla :) ?


    • rtuye

      Parempi pienet pintaruosteet kun että DSG poikii tai jakohihant/ketjut katkeilee.Mersun tekniikka pelaa 1 ihmisiän olen nähnyt muut autot eivät kestä,

      • jalostajan rokkaa

        Minäkin syön vain hernerokkaa joka päivä. Kehdosta hautaan. Säästöä joka päivä.......


    • Odotellaan

      C220 Blue Tec on mersu minkä ostimme. Meillä on nykyinenki C- mersu vm. 2007 ja täytyy sanoa ettei ruosteen täplää ole missään vaikka täällä provoillaan mersujen ruosteesta. Tietty yksilöitä on autoissa kuten ihmisissäkin.
      Onhan C mersut pieniä sisältä mutta olemme kaksistaan niin hyvin mahdutaan ja onhan meillä toinen auto jos ei mahduta.
      Vaimo iloitsi kovasti, että nyt onnistuu peruutuskin hyvin kun auto peruuttaa itse.

      • Kateellinen!!

        Nyt taitaa olla miehinen olo?


      • meskuri2
        Kateellinen!! kirjoitti:

        Nyt taitaa olla miehinen olo?

        osanottoni teille
        mersumerkki tarkoittaa
        vasemmalle näyttävä:Varaosat tuolta
        oikealle näyttävä :hinausapu
        ylös näyttävä: kaikki apu löytyy ylhäältä


      • pääsit läpi
        meskuri2 kirjoitti:

        osanottoni teille
        mersumerkki tarkoittaa
        vasemmalle näyttävä:Varaosat tuolta
        oikealle näyttävä :hinausapu
        ylös näyttävä: kaikki apu löytyy ylhäältä

        Äidinkielenopesi antoi sinulle armoviitosen


      • Ruoste ei

        C-Mersussa ole ollut enää suuri ongelma vuoden 2006 mallimuutoksen jälkeen.. Ruosteen esiintuominen johtuu siitä ettei tyypillisellä palstalle kirjoittelevalla ole varaa hankkia edes 7-vuotiasta Mersua niinkuin kerroit tähän saakka omistaneesi. Ja vanhan Mersun ongelmana on jo perinteisesti ollut ruoste sen kaikissa ilmenemismuodoissa, pahimmillaan jossain vuosituhannen vaihteen hoitamattomissa autoissa, joskus jopa hoidetuissa.


    • Pelleily seis

      Jokainen ostettu Mersu on käänne parempaan. Kokeilkaa jos sosioekonominen asemanne niin suo. Nimittäin niillä, joille on älyä ja osaamista annettu, on jo Mersu.

    • meseen pettynyt

      Onnea sulle.
      Itsellä ei mennyt autonvaihto putkeen.
      Vaihdoin Audi Q3:sen uuteen Mersun GLK:n.
      Ajoltaan, istuimiltaan ja ajoääniltään huonomman sain.
      Tiedän, oma vika, täytyy vain säästää, että vois mahdollisimman pian vaihtaa taas Audiin.

      • meseen pettynyt

        Jatkoa...
        Olisko kukaan kiinnostunut uudesta GLK:ta tuntuvalla alennuksella?


    • eipä pelleillä

      No teit kuitenkin taas itsestäsi pellen, ei siis pelleily loppunut. Säälittäviä olentoja ovat nämä henkiset pikku-pojat, jotka kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä tietyn merkkisen pelti- lehmän puikoissa. Joillain se tuo kusipäisyys vaan korostuu esim. mersun ratin takana. -Voi tuota omähyväisyyden, pöyhkeyden ja itsekeskeisyyden määrää. Olipa sosioekonominen asemasi minkälainen tahansa, niin aikuisten oikeesti, sinun egosi ja arvosi muitten silmissä ei nouse pätkääkään siellä e-mesen ratissa. Ja itse elämäkin on ihan muualla.

    • Nouhad olen

      Kehuta paljon vain Mercedes,veli laittaa kuntoon paljon ajetuna autoja mainos aina hyvä,joku sanoi Ahmed että savuttaa paljon,veli vastaa että taakse menee pakoputki ei haitata ajamista,ole vain ylpeä Mercedes,minä naura paljon ja veli.

    • Pelleily seis

      Kiitos "eipä pelleillä" nimimerkille päivän parhaista nauruista. Olet ymmärtänyt jotain väärin.

      Mesruni on hyvä ja mukava auto ajaa. En kuitenkaan pöyhkeile sen ratissa. Sellainen kun ei kuulu tapoihin. Pöyhkeilyyn kun mulla on mielenkiintoisempiakin autoja tallissani. Silti en pöyhkeile niissäkään vaan yritän olla ystävällinen ihan kaikille, siis sinullekin jos joskus, jossain törmätään.

    • vanhan ostanut

      Ei näillä hömötiasilla ole mitään käsitystä autoista eikä autojen todellisesta laadusta. Itse juuri ostin mersun. Ei ole uusi eikä ihmeellinen mutta oma se on. Vanha kottero mutta kelpaa minulle käyttökotteroksi. Tarkoitusei ole toki leveillä autolla. Se on väline jolla siirrytään pisteestä A pisteeseen B.
      Loistavaa jos siirtyminen tapahtuu mukavasti ja turvallisesti.
      Se tässä alkaa hieman ihmetyttää et miten mersu aiheuttaa näin paljon agressioita.

      Ihmettelen vähän et mihin perustuu nämä ruoste puheet?
      Itse ostin juuri vm 2003 auton (mersun). Ei ruostetta missään. Sisustus virheetön.

      Auto toimii kuin kello eikä häpeä uutta yhtään ajoltaan. Toki suurennuslasilla saattaa jotain käytönjälkiä löytyä. Uskon että mukavasti on kilometrejä vielä edessä.

      Onnea uuden mersun ostaneelle aloittajalle.
      Varmasti tulet olemaan tyytyväinen ostokseen. Mukavia kilometrejä.

      • Aloittaja kuittaa

        Nyt on vaimo saanut ajaa muutaman kuukauden syksyllä ostetulla Mersulla ja hän on ollut tyytyväinen, tykkää myös uudesta mallista edelliseen verrattuna. Edellinenkin oli hyvä auto, ei ruostetta ja eipä suurempia vikoja ollut. Kilometrejä sillä ehti kertyä180 tuhatta ja etupäässä vaimon ajamana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe