Tulkaa auttaan!!

fkckvk

Juuh eli kertokaas mielipiteenne seuraavista asioista lestaiolaisuudessa: kulmakarvojen nyppiminen, raveissa käynti, raviurheilu

8

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V.L76

      Mitäköhän kertomista noissa asioissa sitten on? Jokainen niistä on normaalia.

    • ravimies1

      Elämähän on " tuotteiden" kilpailuttamista.Heppa radalle ja raveiks.

    • lestadiolainen7

      Raveissa en kävisi.

      Joskus olen siistinyt kulmakarvojani, koska kulmakarvani
      ovat hyvin paksut, en nyppinyt ohuiksi tai muotoillut.
      Jos joku pitää syntinä, sano vaan, en loukkaannu, enkä enää sitten nypi.

    • .. /-

      Raveissa käynti, raviurheilu.

      Noinko on suppeatasoinen sanavarastosi?

      Onhan olemassa muutakin, esim. Vapaauinti, rintauinti ja selkäuinti.

    • hän

      Miksi pitää nyppiä kulmakarvoja? Takavuosina oli työkaverina mies tunnettu vl joka kävi raveissa sanoi joutuneensa puhutteluun, en muista miten ratkaistiin tuo, mutta ei muistaakseni häntä erotettu, on nyttemmin poistunut joukostamme, sydän leikattiin oli monta vuotta sen jälkeen työelämässäkin, mutta sitte kuoli

      • hän

        No voihan kulmakarvat kasvaa ja mennä jopa silmään, tottakai silloin pitää poistaa ne karvat, ja saa kain mun puolesta leikata vaikka kaikki pois, ei kovin hyvännäköine sekään.


    • IsäKakkonen.

      Kulmakarvojen nyppiminen on turhamaisuutta ja kohtalaisen maailmallinen tapa.
      Raveissa käynti ei sinänsä ole ollenkaan paha, mutta kun siihen liittyy oleellisena osana rahapelit. Ravit ovat suosittuja just lähinnä Toton vuoksi.
      Tuo lisää jännitystä, kun on laittanut paljon fyrkkaa. Uskovaisina emme halua pelata rahapelejä, joskin se, että satunnaisesti ostaa ässäarvan, ei ole mitään pahaa.

      Itse en pelaisi Totoa, enkä muita veikkauksia, en lottoa, en pelaa pokeria, jne.
      Silloin tällöin saatan ostaa ässä-arvan ja ostan arpoja myös eri järjestöjen järkkäämistä myyjäisistä jne. Esim. keskustapuolueen arvat, koulujen myymät arvat, ry:n myyjäisten arvat ja jopa urheiluseurojen arvat.
      Vaikkemme uskovaisina harrasta kilpaurheilua, emmekä osallistu urheilujärjestöjen toimintaan, saatan silloin tällöin ostaa paikallisen urheiluseuran myymiä jouluarpoja jne. Urheiluseurat tekevät myös hyvää työtä. Uskosta osattomat, joilla on elämän suunta hukassa, on paljon parempi, että olisivat urheiluseurojen toiminnassa mukana, kun että juovat päänsä täyteen kylillä.

      • 17+15

        Uskovaisina emme halua pelata rahapelejä, joskin se, että satunnaisesti ostaa ässäarvan, ei ole mitään pahaa.

        Mihin Raamatun kohtaan perustuu.

        Liikkeen ulkopuoliset ajattelevat, että rahapeleissä, kuten ässä-arvoissa ja lotossa on vaikuttimena ahneuden synti, joka meissä asuu.

        Uskovainen ei kuitenkaan halua olla tuon vihollisen vaikutuksen ohjaama, eikä halua osallistua niihin.

        Mikä tekee ässä-arvasta soveliaan? Entä myyjäiset, joihin liittyy arvontoja ja jokin pääpalkinto?

        Onko olemassa pikkusyntejä, jotka ovat luvallisia:

        - ässä-arpa,
        - saunakalja,
        - valkoinen valhe,
        - hieman koreutta, kunhan ei hiusväri tai korvarengas, jne.

        Sanalla sanottu monet, monet, pikkusynnit ovat luvallisia, kunhan vain kuuluu joukkoon vl!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe