iskurinetistä kysäri

seskiseura.

toisilla naisilla on puhelinnumero ja toisilla maili. onko nuo maksullii hutsui joilla puhelinnumero ja sitten perusvonkaajia noi maililleset?

30

637

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies33.

      Kaikki siellä on maksullisia naisia. Monelle olen vastannut ja kohta tulee lista hinnoista ja palveluista sähköpostiisi.

      • paska.

        Eikä ole. Mutta me keski-ikäiset ämmät ei teille kelvata, että se siitä...


      • oletteko muut saanee
        paska. kirjoitti:

        Eikä ole. Mutta me keski-ikäiset ämmät ei teille kelvata, että se siitä...

        mikä siun ikä on? pidän kivempana mailata ja olla sotkematta puhelinta juttuihin...ainakin näyttäsi noin ilmoituksesta päätelleen ettäjotain tavisnaisii on maililla mukana.

        on lyhyttä yhden lauseen kuvausta ja pitempää...miten noista erottaa onko takana mies tai maksullinen vai oikee seksinnälkäinen perusnainen.


    • mies39.

      Ette edes vastaa meille keski-ikäisille miehille. Turha tulla lässyttämään mitään kelpaamisesta.

      • sieltä väliltä

        Vastaisin kyllä 39-vuotiaalle miehelle. En 59-vuotiaalle. ;)


    • huijaa

      ISKURI-TREFFIT huijausviesti:

      Näitä tuntuu olevan siellä enemmän kuin oikeita varteenotettavia ilmoja.

      -----

      No moi :) Mun oikee nimi on leena, mut mua sanotaan sarahiks.. Kuulemma näytän ihan sarahilta?

      Joten sano säki mua sarahiks^^ :)

      Hetki meni, kun oon näitä vastauksia selaillut läpi ja mietin tässä, että vois varmaankin tutustua suhun :) Eli jos et voittanut viikonloppuna eurojack potissa sitä 43 miljoonaa niin ainakin nyt sentään jotain saat :)^^

      En mitään seurustelua etsi, mutta voidaanhan me jonkunlainen vakio seksisuhde toteuttaa, kuhan kemiat kohtaa ekan kerran jälkeen

      • huijaa

        Sarah Maria


    • huijaa

      ...jatkuu toi Sarah viesti.....

      Tässä musta kuva, älä levitä!
      http://s15.postimg.org/xxxxxxx

      Omasta mielestäni oon ihan tyytyväinen mun kroppaan, mutta meikit mul on aina ihan päin vittua!

      Mut joo seksin suhteen, ois kiva jos vaan otat mut ja käytät mua vähän ehkä alistavasti miten haluut, takaapäin on kivointa ottaa ja b-rappu käy kans, kuhan on kunnolla liukkaria! Ahh oon ollu koko kesän selibaatissa, ois varmaan jo aika ❤️

      Mutta joo on tosiaan kaikenlaisia ihmisiä liikenteessä, niin tehään näin, että sä laitat mun tilille.. Niin sanotun varmistusmaksun ja laitat sun puhelin numeron viestikenttään niin sit soitan sulle :) ja sit jatketaan.. Laita 25€, sitten kun ollaan sängyssä niin en mitään maksua pyydä, mut ainahan voit lahjoja ostella ❤️

      FI71 8013 0710 1234 xx
      Leena
      Danskebank

      Laita heti, siinä menee se muutama päivä.. Sitten soitan sulle ja päästään varmaan tapaamaan jo ens viikolla tai viikonloppuna ❤️

      Ja ps.. Jos tämä varmistus ei käy, susta ole miestä ottamaan olematonta riskiä ja sitten saada vähän multa seksiä, niin sano sitten heti ei..!

      Tapaamiset sitten mun luona.. Saat osotteen myöhemmin ;) mulla on leluja ja asuja myös!

      Odottelen innolla, ehkä vähän kiimassakin.. Pusuja^^

    • huijaa

      Lisää koijjareita: VAROKAA

      -----------------------------

      [email protected] tai [email protected]

      Syysseikkailuja

      Hei mukavaiset miehet Helsingistä tai lähiseuduilta!

      Täältä löytyy kivannäköinen tyttönen, joka tekee töitä stadissa viikot. Päivät menee kiireisesti töiden parissa, mutta illat on vapaat. Pitkän parisuhteen jälkeen etsin nyt vain puhtaasti hauskanpitokavereita rohkeamielisistä miehistä ikään tai elämäntilanteeseen katsomatta. Minulla on työsuhdeasunto ihan keskustassa. Luottamus on kaiken lähtökohta.

      Jos kaipaat irtiottoa arjesta ja puhdasta aikuisten ihmisten välistä nautiskelua, niin ota yhteyttä. Pidetään hauskaa!

      tai

      Seikkailuja työmatkoille

      Moi pk-seudun miehet!

      Tämä urheilullinen ja vaalea sinkkuneiti on aloittanut nyt syksyllä työt Helsingissä, ja kaipaisi tähän tähän elämäntilanteeseen mukavia seikkailuja kivojen miesten kanssa. Teen päivätyötä, joten iltaisin olisi aikaa kaikkeen kivaan. Olen Helsingissä siis vain arkisin.

      Oletpa sinä itsekin reissutyöläinen tai ihan paikallisia, voit ottaa yhteyttä yhtälailla. Tärkeintä että sinulta löytyy myöskin seikkailumielistä rohkeutta ja pilkettä silmäkulmassa.

      Keksitään syksylle jotain kivaa, siispä ota yhteyttä. Paikka löytyy minultakin.

      • ai huijaa?

        Millainen huijaus näillä kyseessä?


      • alfonsium

        Millä tavalla huijari? Itse olen hänet tavannut ja oli kaikin puolin hauskaa...?


      • penatsu976
        alfonsium kirjoitti:

        Millä tavalla huijari? Itse olen hänet tavannut ja oli kaikin puolin hauskaa...?

        onko kukaan tavannut [email protected] -tyyppiä ?


      • penatsu99
        alfonsium kirjoitti:

        Millä tavalla huijari? Itse olen hänet tavannut ja oli kaikin puolin hauskaa...?

        [email protected] huijari myös ?


      • Maaluilija

        Toi [email protected] on jonkinlainen ihmemimmi, jos nyt nainen on lainkaan. se on jo vuosia vedättänyt porukkaa eri chateissa kimppaseuranhaullaan ja lähettelee kyllä kuviakin itsestään ihan mielellään. Hyvännäköinen tapaus, mutta livechatissa ja quntelen chatissa kun kyselin aikanani, niin kukaan ei ollut tavannut. Muutama oli jopa seisoskellut eripuolilla kaupunkia (=Helsinki ja Lahti) odottelemassa neitokaista saapuvaksi.

        Se käyttää nimeä Maalu tmv. ja on kuulemma terveyshoitaja tai jokin sellianen. Kimppakokemusta on kuulemma ja sitä hakee, ei ainakaan minulta silloin joskus rahaa ruonannut. Kovasti haluaa videokeskusteluja, mutta itsella kamera huollossa tai joutuu lainaan työpaikalta tai jotain.


      • penatsu999
        Maaluilija kirjoitti:

        Toi [email protected] on jonkinlainen ihmemimmi, jos nyt nainen on lainkaan. se on jo vuosia vedättänyt porukkaa eri chateissa kimppaseuranhaullaan ja lähettelee kyllä kuviakin itsestään ihan mielellään. Hyvännäköinen tapaus, mutta livechatissa ja quntelen chatissa kun kyselin aikanani, niin kukaan ei ollut tavannut. Muutama oli jopa seisoskellut eripuolilla kaupunkia (=Helsinki ja Lahti) odottelemassa neitokaista saapuvaksi.

        Se käyttää nimeä Maalu tmv. ja on kuulemma terveyshoitaja tai jokin sellianen. Kimppakokemusta on kuulemma ja sitä hakee, ei ainakaan minulta silloin joskus rahaa ruonannut. Kovasti haluaa videokeskusteluja, mutta itsella kamera huollossa tai joutuu lainaan työpaikalta tai jotain.

        Joo aika hämärälle tapauksella vaikuttaa, samaa tarinaa täällä jauhaa, varmaan samat kuvat kiertää myös


      • penatsu99099
        alfonsium kirjoitti:

        Millä tavalla huijari? Itse olen hänet tavannut ja oli kaikin puolin hauskaa...?

        Oletko siis tavannut missenjoyn ?


      • alfonsium

        Olen kyllä, pariinkin otteeseen pari vuotta sitten. Jos nyt puhutaan samasta henkilöstä? Blondi, hyväkroppanen ja isorintanen mimmi. Kova seikkailuvaihe oli ainakin silloin hänellä käynnissä. ☺


      • Sepe79
        alfonsium kirjoitti:

        Olen kyllä, pariinkin otteeseen pari vuotta sitten. Jos nyt puhutaan samasta henkilöstä? Blondi, hyväkroppanen ja isorintanen mimmi. Kova seikkailuvaihe oli ainakin silloin hänellä käynnissä. ☺

        Moro Alfonsium,

        pakko laittaa kyl viestiä, ku iteki samasen naisen kans viestitelly useita vuosia, mut en o koskaan tavannu. Kuvia saanut useesti, hyväkroppanen ja yli-eroottinen tapaus kyseessä. Maalu oli sen nimi ja just joku terveydenhoitaja, isot hinkit ja halus vaan panna. Pystyykö sulle alfonsium laittaa mitää yksityisviestiä suomi24 kautta?


      • alfonsium

        Joo, samalta mimmiltä kuulostaa. :) Seikkaillu ilmeisesti aika tavalla. Hoikka mutta hemmetin isot tissit! Halukas tapaus kyllä, mutta pariin tapaamiseen jäi.


      • Vehkeily

        Mä oon kans tavannu hänet. Jos kyse on lahtelaismuijasta? Haki seuraa muistaakseni iskurin kautta. Oli melekosen villi tapaus. :o)


      • Looseman

        Aika moni on tavannu :D Joo Iskurin kautta hakee ja Lahesta on. Aivan törkeen hyvännäkönen, isot tisut ja hyvä perse.
        Kimppoja ja gangbangeja hakee. On kyllä oikee viimesen päälle antavainen, ihan jokaselle ja jokanen hole on käytössä! :) Tais sqruittaillakin meleko helposti!


      • lohkee

        Mulle kans tuttu tapaus. Lahdessa kävin muutamaan otteeseen hänen luonaan. Ainaki silloin oli melko villi kausi neidillä menossa. :o) Taisi olla silloinkin seuranhakua sekä kimppoihin että perusmeininkiin.


    • fjfhd

      Iskuri on aika turha paikka.

      Muutaman kerran olen laittanut ihan piruuttani viestiä. Yhden kerran on tullut aidon tuntuinen vastaus, sekin keskustelu jäi kyllä siihen.

      Pari huoraa on palvelutarjouksen laittanut. 90% ei tule vastausta lainkaan.

      Kuvaa en laita ikinä ekaan vistiin juuri tästä syystä. Ihan asiaviestiä laitan, kaipa ne huorat huomaa, etten ole kohderyhmää.

      • fjfhd

        Tulipahan käytyä, ja laitoin piruuttaani viestiä yhdelle. Voisi tutustuminen kiinnostaakin jos aito. Ja vastaa.


    • Harkintaa mukaan

      Mulle kävi kerran lyhyesti näin et skodet tuli ja oli lähellä tiilenpäitä lukemaan lähtö.

      • jfghjk

        Ummm... siis iskuriin liittyen?

        Joku alaikäsen ilmotus vai, mitä tä hä?


      • mgie++++9i

        siis täh oikeesti kerro nyt enemmän


    • Harkintaa_mukaan

      paritus muu kansainvälinen organisoitu taustapeli. Oli kuulemani mukaan alaikäinenkin mukana ollut mut ei onneksi minun kohdalle osunut. Oliko nyt 1.6.2015 lakia tiukennettiin et jos epäilet älä maksa vaan häivy

    • Huijaus_palsta

      KAikki naiset iskurissa on joko huoria, tai sitten kusettajia, kiristäjiä tai muutoin vaan sekopäitä. Älkää vitussa kertoko itsestänne yhtikäs mitään, ennen kuin olette varmistunut edes siitä, että vastapuolella on oikeasti edes nainen, tai mies, kumpaa sitten etsittekin, ja että tämän henkilöllisyys on oikeasti olemassa. Yli 10 vuoteen tuo roska huoraamispalsta on ollut täysin valvomaton, ja feikki maili ossuilla voi tehdä päivittäin kymmenittäin ilmoja sinne, eikä mitään kyetä tarkistamaan, eikä valvomaan. Monesti ilmoissa olevat kellonajat, ja hymiöt paljastaa kusettajan.

    • Paska_sivusto

      Sillä iskurin puhelinnumerolla rahoitetaan tuota huoraamis ja huijaus sivustoa, eikä viestit mene perille, ihan testattu omaan ilmoon vastaamalla. Eikä siellä sähköpostien päässäkään löydy muuta kuin ne huorat ja kusettajat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe