Pulinat Info

biologinalku

Kuten varmaan huomaat, tämän palstan sisältö saattaa olla alkuun vaikeaselkoista ja hämmentävää. Siksi tässä on hieman tietoa, joka auttaa sinua pääsemään jyvälle siitä, mistä täällä keskustellaan.

Tämä palsta on yleisiä pulinoita varten. Täällä siis jokainen saa aloittaa keskustelun itseään kiinnostavasta aiheesta huomioiden kuitenkin Suomi24:n säännöt (http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot). Huomioi erityisesti, että palstalle ei saa kirjoittaa yhteystietoja kuten nimiä, sähköpostiosoitteita tai käyttäjätunnuksia muihin palveluihin.

Palstan sisällöstä vastaavat pääasiassa vakiokävijät, joita kutsutaan vakkareiksi. Useimmilla vakkareilla on rekisteröity nimimerkki, mutta sellaista ei välttämättä tarvita. Vakkariksi pääsee yksinkertaisesti kirjoittamalla aina samalla nimimerkillä, jonka voi halutessaan rekisteröidä heti tai myöhemmin. (http://www.suomi24.fi/opastus/s24/rekisterointi). Rekisteröitymisestä on se hyöty, ettei kukaan voi sen jälkeen kirjoittaa tekstejä sinun nimimerkilläsi aiheuttaen sekaannusta.


Sanastoa:

Vakkari:
Vakiokävijä, joka kirjoittaa palstalla vakionimimerkillä riittävän usein. Osa vakkareista kirjoittaa joka päivä, mutta toiset harvemmin.

Suolistotarina:
Vakkarin kirjoittama tarina, jonka henkilöinä on Pulinoiden vakkareita sekä mahdollisesti muita henkilöitä. Suolistotarinat koostuvat kyseessä olevan suolistotarinan keskusteluketjuun ilmestyvistä osista, joiden väliin muut vakkarit/satunnaiset kävijät voivat kommentoida tarinaa ja keskustella siitä. Kannattaa lukea ainakin muutamia suolistotarinoita malliksi ennen kuin itse kirjoittaa (jos siis haluaa kirjoittaa; se ei ole mitenkään pakollista).

Nyrskytys:
Seksin harrastaminen eli paneminen.

Luotsi (yleistä Suomi24-sanastoa):
Henkilö, jonka tehtävänä on poistaa sääntöjen vastaiset viestit ja huolehtia hyvästä ilmapiiristä palstalla. Pulinoiden luotseina toimivat tällä hetkellä Jokutyyppi19 ja Kurpizza.

Trolli (yleistä nettislangia)
Henkilö tai viesti, jonka tarkoituksena on häiritä ja provosoida muita keskustelijoita.

Spämmi (yleistä nettislangia):
Massapostitus; ilmenee Pulinoissa yleensä siten, että joku yrittää täyttää palstan höpöviesteillä, joita luotsit sitten yrittävät poistaa minkä ehtivät.


Erilaisia keskusteluja:

-luontokeskustelut
-Raipparin höpötykset (useita aloituksia päivässä käyttäjältä raeppavika_offical)
-roolipelit (en ole itse ollut mukana, joten joku muu saa esitellä halutessaan nämä)
-vakkareiden sisäpiirikeskustelut: Keskusteluja, joissa ei ole erityistä aihetta vaan vakkarit keskustelevat niissä milloin mistäkin. Nämä ketjut täytetään, minkä jälkeen aloitetaan uusi, yleensä roomalaisin numeroin numeroitu keskustelu. Esimerkiksi Vakkariklubben, Kotkokerho.
-keskustelua herättävät keskustelut (KHK), joista ei yleensä synny kovin paljon keskustelua, koska niissä on niin sanotusti järkevä ja keskustelua herättävä aihe; ovat numeroituja, mutta numerointi ei mene enää järjestyksessä; joistakin (mahdollisesti jostakin muustakin keskustelusta kuin KHK:sta) on myös käytetty termiä tekemällä tehty keskustelu (TTK)
-muut keskustelut, joita en ala jakamaan kategorioihin


Pulinat sisältää vaihtelevasti asiallista ja vähemmän asiallista keskustelua sekä höpötystä ja sekoilua. Tämä minun tekstini ei kovin hyvin vastaa useimpien kirjoittajien tyyliä. Monet tekstit ovat tyyliltään enemmän tai vähemmän epäasiallisia.


Vakkareita en ala tässä esittelemään vaan he saavat hoitaa sen halutessaan tässä ketjussa itse tai voivat esitellä toisiaan (jolloin voitte ehkä saada näytettä epäasiallisemmasta keskustelusta).


Minä, Biologinalku, kirjoitan yleensä asiallisesti ja olen kiinnostunut luonnosta. Aloitan silloin tällöin luontokeskusteluja. Muita luonnosta kiinnostuneita vakkareita ovat Nappula14v, Herra X, Sinisiipinen ja ehkä VeH.

48

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurpizza tai Jokutyyppi, mikäli pidätte tätä hyvänä esittelynä, toivoisin, että jompikumpi teistä kiinnittäisi tämän etusivulle. Jos tästä puuttuu jotain tärkeää, saa lisätä.

    • Näin on paljon yksinkertaisempaa; kaksi neulattua aloitusta on liikaa.

    • Haluan kirjoittaa lyhyen, tiivistetyn (siis tosi tiivistetyn) katkelman tapahtumista:

      Koko vakkarijärjestelmä sai alkunsa vuonna 2013 kesällä keskustelusta Kiusaajan opas. Sinä kesänä ilmestyneet vakkarit ovat "ensimmäisen polven vakkareita" ja minä käytän heistä nimitystä wakkarit. Nykyisiä wakkareita ovat esim. Ocean, Eräs trotskilainen (alias Trotski alias Icepicked), Jokutyyppi19, VeH ja HeKeKee. Sinä kesänä keksittiin suolistotarinat ja täytettiin yksi keskustelu; Piste. Kesän lopussa (?) katosivat piece&love, ErNuGirl4ever (kirjoitinko sen oikein?), Mestarisikiusaaja, Judohaa ja ketä näitä muita nyt oli. Kesällä 2013 ollutta nikkien pöllijää kutsutaan nimellä vitunPASKA.

      Kun minä ilmestyin tänne Pulinoihin, oli wakkari nimeltä KorppiTM aloittanut roolipelin, johon sitten osallistuin. Roolipeli on siis sama, joka on vieläkin käynnissä, mutta hahmot ovat erit. Muita roolipeleistä tuttuja vakkareita ovat Siiliö, Neloth, Nefairion. Myöhemmin mukaan liittyi Assassin (ent. Tiberius Auditore) ja Moottoriturpa (aluksi rölläsi, mutta sitten vaihtoi nikkinsä Motariksi ja jäi palstalle) Osa heistäkin on kadonnut.

      Siinä meni syksy.

      Joulu aikaan palstalla pyöri uskontonsa levittäjä Lomatoyt. Hän kinasteli aika useasti Pepperin (ei mtn hajua, miten nikki kirjoitetaan, wakkari kuitenkin) ja Trotskin kanssa. Trotski ja Pepperi kinastelevat vielä keskenäänkin. Lomatoyt uhkasi useaan otteeseen tehdä minusta pinjatan... Hän on nykyisin kadonnut.

      Tammikuussa Suolistossa alkoi rölli-aalto, jossa useita nimimerkkejä varastettiin. Korppi katosi näihin aikoihin. Erityisesti hänellä oli ongelmaa Siiliön ja HeKeKeen kanssa. Trollia alettiin Nassen ehdotuksen mukaisesti kutsumaan nimellä Näätä. Nimimerkkiä alkoi kuitenkin käyttämään uusi vakkari nimeltä Mr. Näätä.

      Trolliksi sitten paljastuikin Rainbowdash120, jota kaikki olivat puolustaneet Pepperin poninrunkkaus-juttuja vastaan. Rainbowdash120 sai monia lempinimiä, kuten RD/SD/SP120 ja Raippari. Israelin tukija taisi jo pyöriä palstalla noihin aikoihin. Kuitenkin, sitten Raippari ilmoitti lähtevänsä ylilaudalle, ja Suolistoon laskeutui hetkeksi rauha.

      _Jatkan seuraavassa viestissä_

      • (Tähän väliin Nasse-sedän ilmestyminen. Aikaisemmin palstalla kirjoitteli joku suurin piirtein asiallinen Karolin, mutta hän ärsyyntyi kevään 2014 trollausaallon huonoon trollauksen tasoon. Silloin palstalle ilmestyi Nasse-setä, joka ilmoitti, että minä teille pennuille trollaamiset näytän.)


      • Niin, siis jatkoa.

        Motari siis taisi näihin aikoihin ilmestyä Suolistoon. Hänellä oli silloin paha sieniongelma. Palstalla alkoi myös pyöriä Eräs norjalainen (Norski), joka kommentoi aina "Olen panoseuraa vailla." Aikaisemminkin oli Suolistossa ollut tällainen jankkaaja nimeltä Simo Kurki, jonka unohdin äsken mainita. Simo Kurki on myös wakkareita.

        Näihin aikoihin eräs kertakävijä aloitti keskustelun siitä, että seksiä pitäisi opettaa koulussa, jossa sitten IT (Israelin tukija) käytti ensimmäistä kertaa sanaa nyrskytys. Eli sieltä se sana lähti elämään.

        Minä sain suunnilleen tähän aikaan hölmön idean kirjoittaa luettelo siitä, mitä tapahtuisi jos vakkarit tapaisivat. Aloituksen mittainen luettelo, joka oli köpöisesti ja kiireesti kirjoitettu, mutta jooh. Wakkarit muistivat suolistotarinat, ja yhtäkkiä niitä ilmestyikin paljon.

        Mitä muuta.... Ai niin. Minut pakkonaitettiin Siiliön ja Trotskin toimesta Motarin kanssa. Jonkun sieniläpän takia. Niihin aikoihin minua kutsuttiin Pizzaksi.

        Pääsiäisen aikoihin Raippari teki comebackin. Monet vakkarit rekisteröivät silloin nimimerkkinsä. Tarinoita kirjoitettiin paljon, muistaakseni. Ahkerimmat taisivat olla minä, IT ja Raippari. Minä ja Trotski suunnittelimme Pepperin ruotsin laivan matkaa. Oceankin oli siinä muuten mukana.
        Jossain vaiheessa sitten päätimme vakkareiden neuvostossa, että palstalle tarvitaan luotsit...

        Sitten jotain, jota en muista. Toukokuussa tänne ilmestyivät Sinisiipinen, Empty ja Shady. HeKeKee uhkasi tehdä homoparituksen IT:stä ja Trotskista, ja siitä aiheutui tarina, jonka mukaan herrat olisivat pitäneet hauskaa yökerhon vessassa päättäjäisyönä. Koska minä olin eronnut vastikään Motarista, niin HeKe ja Ocean päättivät sitten tunkea minutkin mukaan sinne vessaan.

        Shady aloitti keskustelun, jossa oli pelkkiä pisteitä. Keskityimme siellä sumplimaan traagisia naistenvessa seikkailuja, jotka kyllä tarivitsivatkin miettimistä, sillä maaliskuun aikoihin VeH oli epäillyt Trotski ja IT:tä samoiksi henkilöiksi. Shadyn aloittama keskustelu spämmittiin täyteen, juttua jatkettiin seuraavassa ja taas seuraavassa.... Nyt on 17. menossa.

        Sitten Raippari ja -yllätys yllätys- Trotski päättivät parittaa minut IT:n kanssa. Itsensä Raippari paritti Oceanin kanssa. Heillä on joskus aika väkivaltaisen kuuloisia riitoja. Caps lockin raiskaamista. Myöhemmin minä paritin HeKeKeen ja Alicen. (Alice on myös ollut roolipeleissä mukana)

        Sivistynyt lukiolainen ja keskustelijapoitsu ottavat kantaa palstan juttujen tasoon.

        Heinäkuussa teimme hyökkäyksen toiselle palstalle, ja siitä puhutaan vieläkin. Kutsumme palstaa Kotkolaksi siellä asuvien alkkuasukkeiden jumalan mukaan tai vain siirtokunnaksi. Se oli... aika hauskaa. Empty, Trotski ja HeKeKee kirjoittelivat palstalle tarinoita. Ocean keskusteli täällä Pulinoissa Motarin ja Raipparin kanssa. (Lisää mielenkiintoista k18 tekstiä)

        Siirtokunnan hankkimisen jälkeen seuraava suuri tapahtuma teki palstasta Draama24:n. VeH paljastui trolliksi, ja mm. Eräs norjalainen on yksi hänen nikeistään. Siitä kesti hetken aikaa toipua... Palstalla alkoi pyöriä Biologinalku ja Halfelf. Muun muassa.

        Koulujen alkaessa moni vakkari katosi. Siiliö jäi tauolle, ja nyt täällä jaloissa pyörii verenhimoisia siilejä, joita kukaan ei ole ruokkimassa. JT:llä jotain hajua, miten ne saa rauhoittumaan vai pitääkö meidän alkaa syöttämään spämmijöitä niille??

        Tässä ne, jotka suoralta kädeltä muistan. Lisätkää ja korjailkaa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        (Tähän väliin Nasse-sedän ilmestyminen. Aikaisemmin palstalla kirjoitteli joku suurin piirtein asiallinen Karolin, mutta hän ärsyyntyi kevään 2014 trollausaallon huonoon trollauksen tasoon. Silloin palstalle ilmestyi Nasse-setä, joka ilmoitti, että minä teille pennuille trollaamiset näytän.)

        Minä en muistanut, milloin sinä ilmestyit. Kaikki niin sekavaa. Tuntuu, kuin olisi ollut täällä monia vuosia.


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin, siis jatkoa.

        Motari siis taisi näihin aikoihin ilmestyä Suolistoon. Hänellä oli silloin paha sieniongelma. Palstalla alkoi myös pyöriä Eräs norjalainen (Norski), joka kommentoi aina "Olen panoseuraa vailla." Aikaisemminkin oli Suolistossa ollut tällainen jankkaaja nimeltä Simo Kurki, jonka unohdin äsken mainita. Simo Kurki on myös wakkareita.

        Näihin aikoihin eräs kertakävijä aloitti keskustelun siitä, että seksiä pitäisi opettaa koulussa, jossa sitten IT (Israelin tukija) käytti ensimmäistä kertaa sanaa nyrskytys. Eli sieltä se sana lähti elämään.

        Minä sain suunnilleen tähän aikaan hölmön idean kirjoittaa luettelo siitä, mitä tapahtuisi jos vakkarit tapaisivat. Aloituksen mittainen luettelo, joka oli köpöisesti ja kiireesti kirjoitettu, mutta jooh. Wakkarit muistivat suolistotarinat, ja yhtäkkiä niitä ilmestyikin paljon.

        Mitä muuta.... Ai niin. Minut pakkonaitettiin Siiliön ja Trotskin toimesta Motarin kanssa. Jonkun sieniläpän takia. Niihin aikoihin minua kutsuttiin Pizzaksi.

        Pääsiäisen aikoihin Raippari teki comebackin. Monet vakkarit rekisteröivät silloin nimimerkkinsä. Tarinoita kirjoitettiin paljon, muistaakseni. Ahkerimmat taisivat olla minä, IT ja Raippari. Minä ja Trotski suunnittelimme Pepperin ruotsin laivan matkaa. Oceankin oli siinä muuten mukana.
        Jossain vaiheessa sitten päätimme vakkareiden neuvostossa, että palstalle tarvitaan luotsit...

        Sitten jotain, jota en muista. Toukokuussa tänne ilmestyivät Sinisiipinen, Empty ja Shady. HeKeKee uhkasi tehdä homoparituksen IT:stä ja Trotskista, ja siitä aiheutui tarina, jonka mukaan herrat olisivat pitäneet hauskaa yökerhon vessassa päättäjäisyönä. Koska minä olin eronnut vastikään Motarista, niin HeKe ja Ocean päättivät sitten tunkea minutkin mukaan sinne vessaan.

        Shady aloitti keskustelun, jossa oli pelkkiä pisteitä. Keskityimme siellä sumplimaan traagisia naistenvessa seikkailuja, jotka kyllä tarivitsivatkin miettimistä, sillä maaliskuun aikoihin VeH oli epäillyt Trotski ja IT:tä samoiksi henkilöiksi. Shadyn aloittama keskustelu spämmittiin täyteen, juttua jatkettiin seuraavassa ja taas seuraavassa.... Nyt on 17. menossa.

        Sitten Raippari ja -yllätys yllätys- Trotski päättivät parittaa minut IT:n kanssa. Itsensä Raippari paritti Oceanin kanssa. Heillä on joskus aika väkivaltaisen kuuloisia riitoja. Caps lockin raiskaamista. Myöhemmin minä paritin HeKeKeen ja Alicen. (Alice on myös ollut roolipeleissä mukana)

        Sivistynyt lukiolainen ja keskustelijapoitsu ottavat kantaa palstan juttujen tasoon.

        Heinäkuussa teimme hyökkäyksen toiselle palstalle, ja siitä puhutaan vieläkin. Kutsumme palstaa Kotkolaksi siellä asuvien alkkuasukkeiden jumalan mukaan tai vain siirtokunnaksi. Se oli... aika hauskaa. Empty, Trotski ja HeKeKee kirjoittelivat palstalle tarinoita. Ocean keskusteli täällä Pulinoissa Motarin ja Raipparin kanssa. (Lisää mielenkiintoista k18 tekstiä)

        Siirtokunnan hankkimisen jälkeen seuraava suuri tapahtuma teki palstasta Draama24:n. VeH paljastui trolliksi, ja mm. Eräs norjalainen on yksi hänen nikeistään. Siitä kesti hetken aikaa toipua... Palstalla alkoi pyöriä Biologinalku ja Halfelf. Muun muassa.

        Koulujen alkaessa moni vakkari katosi. Siiliö jäi tauolle, ja nyt täällä jaloissa pyörii verenhimoisia siilejä, joita kukaan ei ole ruokkimassa. JT:llä jotain hajua, miten ne saa rauhoittumaan vai pitääkö meidän alkaa syöttämään spämmijöitä niille??

        Tässä ne, jotka suoralta kädeltä muistan. Lisätkää ja korjailkaa.

        Halleluja. En tiedä olisinko halunnut tietää tuota kaikkea.


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin, siis jatkoa.

        Motari siis taisi näihin aikoihin ilmestyä Suolistoon. Hänellä oli silloin paha sieniongelma. Palstalla alkoi myös pyöriä Eräs norjalainen (Norski), joka kommentoi aina "Olen panoseuraa vailla." Aikaisemminkin oli Suolistossa ollut tällainen jankkaaja nimeltä Simo Kurki, jonka unohdin äsken mainita. Simo Kurki on myös wakkareita.

        Näihin aikoihin eräs kertakävijä aloitti keskustelun siitä, että seksiä pitäisi opettaa koulussa, jossa sitten IT (Israelin tukija) käytti ensimmäistä kertaa sanaa nyrskytys. Eli sieltä se sana lähti elämään.

        Minä sain suunnilleen tähän aikaan hölmön idean kirjoittaa luettelo siitä, mitä tapahtuisi jos vakkarit tapaisivat. Aloituksen mittainen luettelo, joka oli köpöisesti ja kiireesti kirjoitettu, mutta jooh. Wakkarit muistivat suolistotarinat, ja yhtäkkiä niitä ilmestyikin paljon.

        Mitä muuta.... Ai niin. Minut pakkonaitettiin Siiliön ja Trotskin toimesta Motarin kanssa. Jonkun sieniläpän takia. Niihin aikoihin minua kutsuttiin Pizzaksi.

        Pääsiäisen aikoihin Raippari teki comebackin. Monet vakkarit rekisteröivät silloin nimimerkkinsä. Tarinoita kirjoitettiin paljon, muistaakseni. Ahkerimmat taisivat olla minä, IT ja Raippari. Minä ja Trotski suunnittelimme Pepperin ruotsin laivan matkaa. Oceankin oli siinä muuten mukana.
        Jossain vaiheessa sitten päätimme vakkareiden neuvostossa, että palstalle tarvitaan luotsit...

        Sitten jotain, jota en muista. Toukokuussa tänne ilmestyivät Sinisiipinen, Empty ja Shady. HeKeKee uhkasi tehdä homoparituksen IT:stä ja Trotskista, ja siitä aiheutui tarina, jonka mukaan herrat olisivat pitäneet hauskaa yökerhon vessassa päättäjäisyönä. Koska minä olin eronnut vastikään Motarista, niin HeKe ja Ocean päättivät sitten tunkea minutkin mukaan sinne vessaan.

        Shady aloitti keskustelun, jossa oli pelkkiä pisteitä. Keskityimme siellä sumplimaan traagisia naistenvessa seikkailuja, jotka kyllä tarivitsivatkin miettimistä, sillä maaliskuun aikoihin VeH oli epäillyt Trotski ja IT:tä samoiksi henkilöiksi. Shadyn aloittama keskustelu spämmittiin täyteen, juttua jatkettiin seuraavassa ja taas seuraavassa.... Nyt on 17. menossa.

        Sitten Raippari ja -yllätys yllätys- Trotski päättivät parittaa minut IT:n kanssa. Itsensä Raippari paritti Oceanin kanssa. Heillä on joskus aika väkivaltaisen kuuloisia riitoja. Caps lockin raiskaamista. Myöhemmin minä paritin HeKeKeen ja Alicen. (Alice on myös ollut roolipeleissä mukana)

        Sivistynyt lukiolainen ja keskustelijapoitsu ottavat kantaa palstan juttujen tasoon.

        Heinäkuussa teimme hyökkäyksen toiselle palstalle, ja siitä puhutaan vieläkin. Kutsumme palstaa Kotkolaksi siellä asuvien alkkuasukkeiden jumalan mukaan tai vain siirtokunnaksi. Se oli... aika hauskaa. Empty, Trotski ja HeKeKee kirjoittelivat palstalle tarinoita. Ocean keskusteli täällä Pulinoissa Motarin ja Raipparin kanssa. (Lisää mielenkiintoista k18 tekstiä)

        Siirtokunnan hankkimisen jälkeen seuraava suuri tapahtuma teki palstasta Draama24:n. VeH paljastui trolliksi, ja mm. Eräs norjalainen on yksi hänen nikeistään. Siitä kesti hetken aikaa toipua... Palstalla alkoi pyöriä Biologinalku ja Halfelf. Muun muassa.

        Koulujen alkaessa moni vakkari katosi. Siiliö jäi tauolle, ja nyt täällä jaloissa pyörii verenhimoisia siilejä, joita kukaan ei ole ruokkimassa. JT:llä jotain hajua, miten ne saa rauhoittumaan vai pitääkö meidän alkaa syöttämään spämmijöitä niille??

        Tässä ne, jotka suoralta kädeltä muistan. Lisätkää ja korjailkaa.

        Mielestäni tämä Heke vs. Trotski -keissi oli kokonaisuudessaan jotenkin erityisen tyylikäs.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Mielestäni tämä Heke vs. Trotski -keissi oli kokonaisuudessaan jotenkin erityisen tyylikäs.

        Minä koen siitä vieläkin huonoa omatuntoa. Mitä tyylikästä siinä oli?


      • psychologi
        kurpizza kirjoitti:

        Niin, siis jatkoa.

        Motari siis taisi näihin aikoihin ilmestyä Suolistoon. Hänellä oli silloin paha sieniongelma. Palstalla alkoi myös pyöriä Eräs norjalainen (Norski), joka kommentoi aina "Olen panoseuraa vailla." Aikaisemminkin oli Suolistossa ollut tällainen jankkaaja nimeltä Simo Kurki, jonka unohdin äsken mainita. Simo Kurki on myös wakkareita.

        Näihin aikoihin eräs kertakävijä aloitti keskustelun siitä, että seksiä pitäisi opettaa koulussa, jossa sitten IT (Israelin tukija) käytti ensimmäistä kertaa sanaa nyrskytys. Eli sieltä se sana lähti elämään.

        Minä sain suunnilleen tähän aikaan hölmön idean kirjoittaa luettelo siitä, mitä tapahtuisi jos vakkarit tapaisivat. Aloituksen mittainen luettelo, joka oli köpöisesti ja kiireesti kirjoitettu, mutta jooh. Wakkarit muistivat suolistotarinat, ja yhtäkkiä niitä ilmestyikin paljon.

        Mitä muuta.... Ai niin. Minut pakkonaitettiin Siiliön ja Trotskin toimesta Motarin kanssa. Jonkun sieniläpän takia. Niihin aikoihin minua kutsuttiin Pizzaksi.

        Pääsiäisen aikoihin Raippari teki comebackin. Monet vakkarit rekisteröivät silloin nimimerkkinsä. Tarinoita kirjoitettiin paljon, muistaakseni. Ahkerimmat taisivat olla minä, IT ja Raippari. Minä ja Trotski suunnittelimme Pepperin ruotsin laivan matkaa. Oceankin oli siinä muuten mukana.
        Jossain vaiheessa sitten päätimme vakkareiden neuvostossa, että palstalle tarvitaan luotsit...

        Sitten jotain, jota en muista. Toukokuussa tänne ilmestyivät Sinisiipinen, Empty ja Shady. HeKeKee uhkasi tehdä homoparituksen IT:stä ja Trotskista, ja siitä aiheutui tarina, jonka mukaan herrat olisivat pitäneet hauskaa yökerhon vessassa päättäjäisyönä. Koska minä olin eronnut vastikään Motarista, niin HeKe ja Ocean päättivät sitten tunkea minutkin mukaan sinne vessaan.

        Shady aloitti keskustelun, jossa oli pelkkiä pisteitä. Keskityimme siellä sumplimaan traagisia naistenvessa seikkailuja, jotka kyllä tarivitsivatkin miettimistä, sillä maaliskuun aikoihin VeH oli epäillyt Trotski ja IT:tä samoiksi henkilöiksi. Shadyn aloittama keskustelu spämmittiin täyteen, juttua jatkettiin seuraavassa ja taas seuraavassa.... Nyt on 17. menossa.

        Sitten Raippari ja -yllätys yllätys- Trotski päättivät parittaa minut IT:n kanssa. Itsensä Raippari paritti Oceanin kanssa. Heillä on joskus aika väkivaltaisen kuuloisia riitoja. Caps lockin raiskaamista. Myöhemmin minä paritin HeKeKeen ja Alicen. (Alice on myös ollut roolipeleissä mukana)

        Sivistynyt lukiolainen ja keskustelijapoitsu ottavat kantaa palstan juttujen tasoon.

        Heinäkuussa teimme hyökkäyksen toiselle palstalle, ja siitä puhutaan vieläkin. Kutsumme palstaa Kotkolaksi siellä asuvien alkkuasukkeiden jumalan mukaan tai vain siirtokunnaksi. Se oli... aika hauskaa. Empty, Trotski ja HeKeKee kirjoittelivat palstalle tarinoita. Ocean keskusteli täällä Pulinoissa Motarin ja Raipparin kanssa. (Lisää mielenkiintoista k18 tekstiä)

        Siirtokunnan hankkimisen jälkeen seuraava suuri tapahtuma teki palstasta Draama24:n. VeH paljastui trolliksi, ja mm. Eräs norjalainen on yksi hänen nikeistään. Siitä kesti hetken aikaa toipua... Palstalla alkoi pyöriä Biologinalku ja Halfelf. Muun muassa.

        Koulujen alkaessa moni vakkari katosi. Siiliö jäi tauolle, ja nyt täällä jaloissa pyörii verenhimoisia siilejä, joita kukaan ei ole ruokkimassa. JT:llä jotain hajua, miten ne saa rauhoittumaan vai pitääkö meidän alkaa syöttämään spämmijöitä niille??

        Tässä ne, jotka suoralta kädeltä muistan. Lisätkää ja korjailkaa.

        tunnetko yhä kiihkoa menneisyyttäsi kohtaan?
        onko siellä joku jota et vain saanut tarpeeksi?
        olitko silloin kiertävä mällisanko vakkareiden keskuudessa?


      • icepicked kirjoitti:

        Minä koen siitä vieläkin huonoa omatuntoa. Mitä tyylikästä siinä oli?

        Se alkoi muistuttaa kirjallisesti käytävää maailmansotaa.

        Kumpikaan ei sinänsä ollut pahantahtoinen ja kumpaankin purevat järkiperustelut, joten älä murehdi sitä enää.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Se alkoi muistuttaa kirjallisesti käytävää maailmansotaa.

        Kumpikaan ei sinänsä ollut pahantahtoinen ja kumpaankin purevat järkiperustelut, joten älä murehdi sitä enää.

        En voi mitään sille, että murehdin.


      • icepicked kirjoitti:

        En voi mitään sille, että murehdin.

        Minä masennuin ihan oikeasti noista tietovisoista XD


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minä masennuin ihan oikeasti noista tietovisoista XD

        No voisinhan minäkin kysyä, jotta minkä nimisen aarian Cherubino laulaa Figaron häiden toisen näytöksen toisessa kohtauksessa ja kuinka kääntäisit sen nimen suomeksi.

        Pienen aihepiirin nippelitietoa.


      • icepicked kirjoitti:

        No voisinhan minäkin kysyä, jotta minkä nimisen aarian Cherubino laulaa Figaron häiden toisen näytöksen toisessa kohtauksessa ja kuinka kääntäisit sen nimen suomeksi.

        Pienen aihepiirin nippelitietoa.

        Eikä ole (pienen aihepiirin nippelitietoa), vaan todiste siitä, että jokin mato on syönyt aivoni ja muistini.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Eikä ole (pienen aihepiirin nippelitietoa), vaan todiste siitä, että jokin mato on syönyt aivoni ja muistini.

        Minun mielestäni se on. En jaksa opetella konekivääreiden nimiä.


      • icepicked kirjoitti:

        Minun mielestäni se on. En jaksa opetella konekivääreiden nimiä.

        No, kun luulin muistavani jotain, mutten muistanutkaan tai huomasin vastausta miettiessäni, etten osa(isi) perustella tätä.

        Jatkan siis juomista.


      • nasse_seta kirjoitti:

        No, kun luulin muistavani jotain, mutten muistanutkaan tai huomasin vastausta miettiessäni, etten osa(isi) perustella tätä.

        Jatkan siis juomista.

        Siksi kannattaa odottaa pahinta.

        Onko se nyt varmasti hyvä ratkaisu?


      • icepicked kirjoitti:

        Siksi kannattaa odottaa pahinta.

        Onko se nyt varmasti hyvä ratkaisu?

        Pahimman odottaminen, sekö hyvä ratkaisu? Vai juominen?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Pahimman odottaminen, sekö hyvä ratkaisu? Vai juominen?

        Silloin yllättyy aina iloisesti onnistuttuaan odotettua paremmin.

        Juominen.


      • icepicked kirjoitti:

        Silloin yllättyy aina iloisesti onnistuttuaan odotettua paremmin.

        Juominen.

        Tavallaan. Toisaalta negatiivisuus on asenteena vähän vaarallinen. Se tarttuu ja siitä tulee tapa, ja siinä ohjaa itsekin itseään näkemään ei-ratkaisuja ja kaikenlaisia esteitä.

        Ei sillä, että jaksaisin yhtään sellaista positiivinen ajattelu-hihhulismia. Minun on silti pakko hillitä pessimismiäni. Kai se on luonteessa.

        Juominen... Nasse-setälle viina on hyvä ruokajuoma, Karolinille... no ei voi suositella.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Tavallaan. Toisaalta negatiivisuus on asenteena vähän vaarallinen. Se tarttuu ja siitä tulee tapa, ja siinä ohjaa itsekin itseään näkemään ei-ratkaisuja ja kaikenlaisia esteitä.

        Ei sillä, että jaksaisin yhtään sellaista positiivinen ajattelu-hihhulismia. Minun on silti pakko hillitä pessimismiäni. Kai se on luonteessa.

        Juominen... Nasse-setälle viina on hyvä ruokajuoma, Karolinille... no ei voi suositella.

        Sitten on. Alan kuulostaa ikäiseltäni.

        Ja Venäjällä jos ei pyydä erikseen nimenomaan yhtä lasillista, tuovat koko pullon.


      • icepicked kirjoitti:

        Sitten on. Alan kuulostaa ikäiseltäni.

        Ja Venäjällä jos ei pyydä erikseen nimenomaan yhtä lasillista, tuovat koko pullon.

        Noin minäkin olisin sanonut ikäisenäsi, joten en valita.

        Vodkasta kyllä tavallaan pidän. Viski on kamalaa, mutta vodkaa on tosi helppo ja kiva juoda, ihan kuin vettä. Varoitanpa vaan.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Noin minäkin olisin sanonut ikäisenäsi, joten en valita.

        Vodkasta kyllä tavallaan pidän. Viski on kamalaa, mutta vodkaa on tosi helppo ja kiva juoda, ihan kuin vettä. Varoitanpa vaan.

        Olet vastuullinen aikuinen. Sinun pitäisi todellakin näyttää meille kuvia rasvamaksasta ja kertoa kauhutarinoita kaveristasi, joka liukastui kännissä, kaatui portaat alas ja astui nastan päälle.


      • icepicked kirjoitti:

        Olet vastuullinen aikuinen. Sinun pitäisi todellakin näyttää meille kuvia rasvamaksasta ja kertoa kauhutarinoita kaveristasi, joka liukastui kännissä, kaatui portaat alas ja astui nastan päälle.

        Nuorilla alkoholiin liittyvät riskit ovat varmaan yliannostukseen liittyviä ja sitten tapaturma-alttius kasvaa.

        Rasvamaksa tulee vasta sitten, kun on selvinnyt nuoruusiän hengissä. Ok, pykään valistusketjun.


    • "Halleluja. En tiedä olisinko halunnut tietää tuota kaikkea."

      Noh?

      • Te olette tehneet spämmitysretken toiselle palstalle, senkin perkeleet!


      • nasse_seta kirjoitti:

        Te olette tehneet spämmitysretken toiselle palstalle, senkin perkeleet!

        Tuota... sinäkin olit mukana. Huuhaa? Etkö oikeasti muista...? Onko kaikki hyvin?


      • kurpizza kirjoitti:

        Tuota... sinäkin olit mukana. Huuhaa? Etkö oikeasti muista...? Onko kaikki hyvin?

        Olinko? On hyvin, miksei olisi?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Olinko? On hyvin, miksei olisi?

        Muistaakseni kommentoit johonkin jotakin tyyliin "Minä olen vain lihava. :( "

        Ajattelin vain, kun et muista.

        Löysin! http://keskustelu.suomi24.fi/node/12346558


      • kurpizza kirjoitti:

        Muistaakseni kommentoit johonkin jotakin tyyliin "Minä olen vain lihava. :( "

        Ajattelin vain, kun et muista.

        Löysin! http://keskustelu.suomi24.fi/node/12346558

        Yksi ketju? Tuoko on hyökkäys?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Yksi ketju? Tuoko on hyökkäys?

        Ei tuo ole hyökkäys, mutta olit kuitenkin tietoinen siitä. Tuo on hyökkäyksen jälkeen tapahtunutta rauhanomaista keskustelua heidän kanssaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei tuo ole hyökkäys, mutta olit kuitenkin tietoinen siitä. Tuo on hyökkäyksen jälkeen tapahtunutta rauhanomaista keskustelua heidän kanssaan.

        Krapulan täytyy tuntua tältä.


    • Minä ilmestyin siinä jossain Siiliön jälkeen roolipeleihin, ja sitten minusta tuli vakkari. Nykyään käyn vähän harvemmin (: pari kertaa viikossa?) mutta älkää unohtako minua, sillä minä en unohda teitä. ♥

      NIIN JA SITTEN NIITÄ VAKAVAMPIA UUTISIA

      Missä himputin vaiheessa Heksu katosi??

      • Hän kommentoi viimeksi.... eilen? On nykyään paljon harvemmin paikalla.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hän kommentoi viimeksi.... eilen? On nykyään paljon harvemmin paikalla.

        uhh


      • Minä en ainakaan ole unohtanut sinua. "Kiltti, hyvinkasvatettu tyttölapsi seiväs kädessään... "


    • Koskettavaa......

    • Voiko jokaisen uuden maksullisen hassun pikku adf.ly linkin poistaa?

      Suomi24:ssä ei saa;
      "Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai käyttää palvelua kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa"

      • Voisihan ne kieltämättä... Hmm... Mikä tuo uusi profiilikuva on?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Voisihan ne kieltämättä... Hmm... Mikä tuo uusi profiilikuva on?

        Stoalainen symboli (valitettavasti alkuperäisiä ei ole olemassa).

        Yleiskuvallisesti liekki kuvaa Logosta - universumin toiminnan syytä -, sen lisäksi liekki koostuu kolmesta "ympyrästä"; keskimmäinen on olevaisuutemme taivaallista tulta ja toiset kaksi sen vasemmalla ja oikealla puolella ovat yksittäisten mielien/sielujen merkkejä, jotka ovat lähtöisin keskimmäisestä tulesta.

        Liekin neljä ylähaaraa kuvaavat stoalaisuuden neljää elementtiä.

        Kreikkalaistyyliin tehty ympyräkoriste kuvaa kreikkalaista kulttuuria jossa stoalaisuus syntyi ja ympyrä kuvaa olevaisuuden kiertokulkua.

        Tästä olisi lisääkin kirjoitettavaa mutta en jaksa;
        http://humanistcontemplativeblog.blogspot.fi/2005/05/stoic-emblem.html


    • HappyShadowGirl:3

      Kurpizza aika hyvin tiivistetty koko "Suolistohistoria"! Joku fiksu ja filmaattinen henkilö voi kertoa edeltävistä vuosista ennen Pistettä.

      Meistä wakkareista tosiaan lähti kyseisen kesän 2013 lopussa osa jatkamaan elämää vain suoliston ulkopuolella.
      ErNuGirl4ever, jep kyllä kirjoitit sen oikein. Pala&Rakkaus lähti samoihin aikoihin. Niin Judohaan kanssa Pieceä paritettiin. Juvan nimessä muistakaa Homoragepornoon uhraus. Me kaikki lähdettiin.

      Ai Trotski on Icepicked? Se selittää paljon (; Pitkästä aikaa...

      Poistettiinko se alkuperäinen ensimmäinen Piste koskaan? VitunPASKA nyt vaihtaa vain olomuotoa... Kurpizza oliksä jo kesällä -13 täällä? Muistelisin että olit.

      Ja Simo Kurki ei luultavasti itse ikinä tiennyt nimensä trollaamisesta ja spämmistä Suolistossa. Ainakaan kukaan ei koskaan ole vakuuttanut ja mennyt valalle siitä xd

      Aika paljon on täällä vuodessa ehtinyt näköjään tapahtua. Ainahan nää keskustelut tosin jäätyy kun koulut alkaa.

      Ja siis se Kiusaajan Opashan oli jo keväällä 2013, jolloin Sensei säväytti meitä opeillan mutta se poistettiin myöhemmin "sopimattomana sisältönä". Oltiimpa kivoja!

      Kiva kuulla että "wanhoilla tutuilla" menee hyvin! :D

      • En ollut silloin kesällä 2013... Ja Kiusaajan opas on palautettu. Piece kävi täällä tuossa elo/heinäkuussa....

        Kuka sinä olet?


    • Olen eksynyt TOSI oudolle palstalle.

      • Auttoiko tämä esittely ymmärtämään palstaa?


      • ooce

        No höö, oon ollu suht sivee viime aikoin.

        ocetherunq


    • Mrauplevier

      Aika pitkä teksti tuli, en jaksanu edes aloittaa lukemista :)

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe