Tämä PK- seudun joukkoliikenteen palveluiden parantaminen ja ammatilinen tarjonta. olen palannut ratin taakse. Kesä ja alkanut syksy on ollut kuulemma hieman "värikäs" ja erikoinen tietyin osin. Nämä 6 viikkoa on olleet yhtä tuskaa, kun on joutunut miettimään, että minkälaista palvelua kaikenkaikkiaan asikkkaille, noille meidän palkanmaksajille on tarjottu. Se tiedän, että oman yhtiöni miehet ja naiset ovat olleet ihan 10 arvoisena tuottamassa tuota palvelua, mutta entäs nämä muut.....?
Nyt se on taas aloitettu
9
90
Vastaukset
- matkustaja675335
Emmä haluu mitää palvelua vaan siirtyä paikasta toiseen.
Että älä turhaan mieltäs vaivaa- me muutama
satatuhatta muuta bussien käyttäjää ollaan kyllä eri mieltä! Oikeasti tahdomme, vaadimme ja meillä on oikeus asianmukaiseen palveluun koska maksamme siitä. Emme kaipaa minkään itseensä ja työhönsä kyllästyneen idiootin tarvetta vittumaiseen olomuotoon ja käyttäytymiseen.
- gkuhff
Ainoa palvelu joka kiinnostaa on aikataulut. Ihan sama mikä kuski sieltä tulee.
Tän palvelun taas lahjakkaasti mokailee hsl aikatauluillaan varsinkin talvella.
Mitäs muuten on asianmukainen palvelu, että osaa myydä lipun vai mitä- Nyt puhut
gkuhff
selkeästi kuskin suulla, et matkustajan tai palveluiden käyttäjän suulla. Kyllä ,matkustajille muutkin asiat vaikuttaa, kuin pelkät aikataulut. Myös kaluston siisteys,(johon myös kuljtettaja voi vaikuttaa jos niin haluaa) työhönsä ylipäätään hyvin orientoitunut kuljettaja, jolta voi kysyä reitistä tai mahdollisesti kohteesta johon pitäisi päästä, jatkoyhteyksistä,kuljettajan ulkomuodosta eli siisteydestä,(jotkut kuskit on kuin käveleviä kaatopaikkoja) asiakasystävällisestä käytöksestä ym. Matkalipunkin voi myydä niin monella tapaa, se on jo huomattu.
- Stadin Daiju
No miten sujui bullangando bomoille ? Gai muisdid libaisda ?
Johan on itsetunto kohillaan kertakaikkiaan. Miten Sinä Kari ratin takana tyydytät asiakkaiden tarpeet? Mikä on valttikorttisi, miten parannat palveluita?
- huomaa kyllä
asialinja, että et ole joukkoliikenne alalla, kuten olet itsekkin sen julkituonut. Ratin takaa lähtee 60% asiakaspalvelusta. Ei kaupan rakennuksestakaan itsestään palvelu lähde, vaan niistä kauppiaista ja myyjistä, jotka kaupassa toimii.
- vain kutsuplus nykyä
säästäkää aikaa, bussin odotukselta...antakaa itsellenne mukavuutta ja laatua.....kokeilkaa KUTSUPLUS kyytiä, moni vaihtanut siihen.....ei odotusta, ei vaihtoja ....eikä varsinkaan aikataulullista odotusta, silloin kun sinä haluat, tilaa kutsuplus.
- taxi on paljon
nopeampi ja tarkempi, ku kutsuplus, joita ajaa ties mikä isosta autosta siirretty "ammattilainen".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794267
- 293184
- 2013112
- 512937
- 242874
Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3212626Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl422603Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2332283Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252126- 452067