✯ Kotkokapakka XVIV ✯

510

222

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten sanoin, pakotan Sinut vielä oopperaan.

      Linkitä uusi kuvasi tänne.

      Ehkä imin televisiodokumentista feministisiä vaikutteita, mutta pakko vielä julistaa alkuun, jotta tämä SIKA kutsui minua nartuksi.

      • Ooppera on rappiollista.

        Varför?

        Mikä dokumentterna?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ooppera on rappiollista.

        Varför?

        Mikä dokumentterna?

        Todista.

        En näe sitä kännykälläni.

        Synteettisestä äänen muodistuksesta, mutta siinä käsiteltiin myös äänistereotypioita.


      • icepicked kirjoitti:

        Todista.

        En näe sitä kännykälläni.

        Synteettisestä äänen muodistuksesta, mutta siinä käsiteltiin myös äänistereotypioita.

        Se tekee sinusta rödingin.

        Mitä sitten?

        Feministit ovat höhliä; ne kuuluu keittiöön ja halkoliiteriin!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Se tekee sinusta rödingin.

        Mitä sitten?

        Feministit ovat höhliä; ne kuuluu keittiöön ja halkoliiteriin!

        Kuulostaa siltä, kuin aikoisit katkaista kirveellä heikäläisten kaulat...


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, kuin aikoisit katkaista kirveellä heikäläisten kaulat...

        Mitä muuta voisikaan Häneltä odottaa...

        ---

        En minä oopperan takia kommunistiksi alkanut!

        Ei ole kivaa!

        SIKA!


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä muuta voisikaan Häneltä odottaa...

        ---

        En minä oopperan takia kommunistiksi alkanut!

        Ei ole kivaa!

        SIKA!

        Hur så? Eikö valtion turvallisuus ole täerkeämpää kuin yksilöiden hyvinvointi?

        Todista, nieriä!

        Hur så?

        Olen kyllä aika halal ja košeri!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Eikö valtion turvallisuus ole täerkeämpää kuin yksilöiden hyvinvointi?

        Todista, nieriä!

        Hur så?

        Olen kyllä aika halal ja košeri!

        Kiinnostukseni kommunismiin syttyi historian kautta.

        Minulta pimitetään tietoja!

        Auts. Jos oletettaisiin, että olen nainen, et pitäisi minusta. :D


      • icepicked kirjoitti:

        Kiinnostukseni kommunismiin syttyi historian kautta.

        Minulta pimitetään tietoja!

        Auts. Jos oletettaisiin, että olen nainen, et pitäisi minusta. :D

        Todista se!

        Hur så?

        Paras nainen on uskollinen aviomiehelleen!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Todista se!

        Hur så?

        Paras nainen on uskollinen aviomiehelleen!

        Russelin teekannu.

        Älä viitsi kiusata! :(

        Ai että! Sinunko ei tarvitse olla uskollinen vaimollesi?


      • icepicked kirjoitti:

        Russelin teekannu.

        Älä viitsi kiusata! :(

        Ai että! Sinunko ei tarvitse olla uskollinen vaimollesi?

        Todista silti!

        Hur så?

        Vaimo on suojelussuhteessa mieheensä, eli Minulla on lupa pitää vaikka seitsemää vaimoa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Todista silti!

        Hur så?

        Vaimo on suojelussuhteessa mieheensä, eli Minulla on lupa pitää vaikka seitsemää vaimoa!

        Todista itse toisin.

        Olet ilkeä! :(

        Ja minua nyrskytelläkö?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Todista silti!

        Hur så?

        Vaimo on suojelussuhteessa mieheensä, eli Minulla on lupa pitää vaikka seitsemää vaimoa!

        "Vaimo on suojelussuhteessa mieheensä, eli Minulla on lupa pitää vaikka seitsemää vaimoa!"

        Kröhöm...


      • kurpizza kirjoitti:

        "Vaimo on suojelussuhteessa mieheensä, eli Minulla on lupa pitää vaikka seitsemää vaimoa!"

        Kröhöm...

        Vad är din problem?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vad är din problem?

        Hän ei ehkä halua miehensä pitävän ylimääräisiä vaimoja...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vad är din problem?

        Aluksi kirjoittaisin Lumikin uudestaan.

        "IT ja seitsemän hutsua"

        IT elää onnellisena metsässä pienessä mökissä seitsemän hutsunsa kanssa ja metsän eläimet pesevät heidän pyykkinsä (eri toten lakanansa). Samaan aikaan sosialistivaltakunnassaan elävä Trotskilainen kysyy joka päivä taikapeililtään "Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa mahtavin." Jolloinka vittuuntunut peiliin suljettu tsetseeni vastaa "Voi Trotskilainen, ennen sinä olit maassa mahtavin, nyt se on IT, metsässä hutsujensa kanssa asuu hän!"

        Tästä Trotski raivostuu ja lähtee surmaamaan IT:tä. Hän oli vuosia sitten karkoittanut IT:n sinne epäonnisen pippaloreissun jälkeen. Saavuttuaan paikalle Trotski odottaa, kunnes hutsut lähtevät jonnekin minnelie ei mitään hajua. Sitten hän pukeutuu vanhaksi noidaksi ja menee tarjoamaan IT:lle rasvaa, jolla voisi kasvattaa tuuheammat viikset. IT tietenkin suostuu. Rasva auttaa ja IT meinaa tukehtua viiksiinsä ja Trotski lähtee nauraen kohti valtakuntaansa.

        Hutsut tulevat ja löytävät IT:n tajuttomana lattialta, mutteivat tajua tehdä mitään. Lopulta yksi heistä keksii laittaa IT:n vanhaan jääkaappiin säilöön. Tämän jälkeen he raahaavat jääkaapin metsään ja itkevät siellä sitten viikon ajan. Yhtäkkiä Putin saapuu pansarivaunu armeijallaan paikalle ja avaa janoissaan jääkaapin koittaen löytää sieltä juotavaa. Yllätyksekseen hän löytää sieltä IT:n ja tajuaa leikata tämän viikset pois, jolloinka IT herää.

        Tämän jälkeen he yhdessä sitten lähtevät panssarivaunu armeijansa kanssa auringonlaskua kohti (ja kohti Trotskin valtakuntaa).

        En nyt aivan vastannut kysymykseen, mutta eiköhän tuo ollut tarpeeksi kamalaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Aluksi kirjoittaisin Lumikin uudestaan.

        "IT ja seitsemän hutsua"

        IT elää onnellisena metsässä pienessä mökissä seitsemän hutsunsa kanssa ja metsän eläimet pesevät heidän pyykkinsä (eri toten lakanansa). Samaan aikaan sosialistivaltakunnassaan elävä Trotskilainen kysyy joka päivä taikapeililtään "Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa mahtavin." Jolloinka vittuuntunut peiliin suljettu tsetseeni vastaa "Voi Trotskilainen, ennen sinä olit maassa mahtavin, nyt se on IT, metsässä hutsujensa kanssa asuu hän!"

        Tästä Trotski raivostuu ja lähtee surmaamaan IT:tä. Hän oli vuosia sitten karkoittanut IT:n sinne epäonnisen pippaloreissun jälkeen. Saavuttuaan paikalle Trotski odottaa, kunnes hutsut lähtevät jonnekin minnelie ei mitään hajua. Sitten hän pukeutuu vanhaksi noidaksi ja menee tarjoamaan IT:lle rasvaa, jolla voisi kasvattaa tuuheammat viikset. IT tietenkin suostuu. Rasva auttaa ja IT meinaa tukehtua viiksiinsä ja Trotski lähtee nauraen kohti valtakuntaansa.

        Hutsut tulevat ja löytävät IT:n tajuttomana lattialta, mutteivat tajua tehdä mitään. Lopulta yksi heistä keksii laittaa IT:n vanhaan jääkaappiin säilöön. Tämän jälkeen he raahaavat jääkaapin metsään ja itkevät siellä sitten viikon ajan. Yhtäkkiä Putin saapuu pansarivaunu armeijallaan paikalle ja avaa janoissaan jääkaapin koittaen löytää sieltä juotavaa. Yllätyksekseen hän löytää sieltä IT:n ja tajuaa leikata tämän viikset pois, jolloinka IT herää.

        Tämän jälkeen he yhdessä sitten lähtevät panssarivaunu armeijansa kanssa auringonlaskua kohti (ja kohti Trotskin valtakuntaa).

        En nyt aivan vastannut kysymykseen, mutta eiköhän tuo ollut tarpeeksi kamalaa...

        Aioin aluksi kysyä, saanko olla yksi hutsuista, mutta keksitkin minulle paremman roolin... Bravo!


      • icepicked kirjoitti:

        Aioin aluksi kysyä, saanko olla yksi hutsuista, mutta keksitkin minulle paremman roolin... Bravo!

        Sinustako on hauskaa, että pansarivaunuarmeija huristaa sosialistivaltakuntaasi??

        IT taitaa suuttua...


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinustako on hauskaa, että pansarivaunuarmeija huristaa sosialistivaltakuntaasi??

        IT taitaa suuttua...

        Olin juuri mainitsemassa, että panssarivaunuarmeija on yhdyssana, mutta huomasitkin sen näköjään itsekin


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinustako on hauskaa, että pansarivaunuarmeija huristaa sosialistivaltakuntaasi??

        IT taitaa suuttua...

        Bra [ei rintaliivi vaan hyvä] tarina. Lukisin koko version!


      • kurpizza kirjoitti:

        Aluksi kirjoittaisin Lumikin uudestaan.

        "IT ja seitsemän hutsua"

        IT elää onnellisena metsässä pienessä mökissä seitsemän hutsunsa kanssa ja metsän eläimet pesevät heidän pyykkinsä (eri toten lakanansa). Samaan aikaan sosialistivaltakunnassaan elävä Trotskilainen kysyy joka päivä taikapeililtään "Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa mahtavin." Jolloinka vittuuntunut peiliin suljettu tsetseeni vastaa "Voi Trotskilainen, ennen sinä olit maassa mahtavin, nyt se on IT, metsässä hutsujensa kanssa asuu hän!"

        Tästä Trotski raivostuu ja lähtee surmaamaan IT:tä. Hän oli vuosia sitten karkoittanut IT:n sinne epäonnisen pippaloreissun jälkeen. Saavuttuaan paikalle Trotski odottaa, kunnes hutsut lähtevät jonnekin minnelie ei mitään hajua. Sitten hän pukeutuu vanhaksi noidaksi ja menee tarjoamaan IT:lle rasvaa, jolla voisi kasvattaa tuuheammat viikset. IT tietenkin suostuu. Rasva auttaa ja IT meinaa tukehtua viiksiinsä ja Trotski lähtee nauraen kohti valtakuntaansa.

        Hutsut tulevat ja löytävät IT:n tajuttomana lattialta, mutteivat tajua tehdä mitään. Lopulta yksi heistä keksii laittaa IT:n vanhaan jääkaappiin säilöön. Tämän jälkeen he raahaavat jääkaapin metsään ja itkevät siellä sitten viikon ajan. Yhtäkkiä Putin saapuu pansarivaunu armeijallaan paikalle ja avaa janoissaan jääkaapin koittaen löytää sieltä juotavaa. Yllätyksekseen hän löytää sieltä IT:n ja tajuaa leikata tämän viikset pois, jolloinka IT herää.

        Tämän jälkeen he yhdessä sitten lähtevät panssarivaunu armeijansa kanssa auringonlaskua kohti (ja kohti Trotskin valtakuntaa).

        En nyt aivan vastannut kysymykseen, mutta eiköhän tuo ollut tarpeeksi kamalaa...

        Sairasta poppoota... Sen oli tarkoitus olla hirvittävän karmea tarina....


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinustako on hauskaa, että pansarivaunuarmeija huristaa sosialistivaltakuntaasi??

        IT taitaa suuttua...

        Oli tämä hauskaa! Ehkäpä tulenkin roolipeliin kunhan saan kasvioni valmiiksi.


    • Kuka on Frollo?

      • Paras disneyn muualta varastama hahmo.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Paras disneyn muualta varastama hahmo.

        Mistä elokuvasta?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mistä elokuvasta?

        Notredamen kellonsoittaja.




      • kurpizza kirjoitti:

        Ai tuo myssyhyypiö...

        Juuri hän.


      • Juu... En nyt kokonaan kuunnellut....


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu... En nyt kokonaan kuunnellut....

        Miks'et, tuo rummutus saa sen kuulostamaan sotapelin taustamusiikilta. Toinen kaunis on kabbaliestien ana bekoach...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miks'et, tuo rummutus saa sen kuulostamaan sotapelin taustamusiikilta. Toinen kaunis on kabbaliestien ana bekoach...

        Pelkäsin saavani jonkun psykoosin mantran takia. Sotapelit eivät taas ole minun juttu.

        Haluaisinpa nähdä, mitä ystäväni sanoisi, jos hänen pitäisi jotain AC hakata tuon musiikin tahdissa.... En oikeastaan tiedä mitä hän sanoisi... Saattaisi hoilata mukanakin, kuka otakuista tietää...


      • kurpizza kirjoitti:

        Pelkäsin saavani jonkun psykoosin mantran takia. Sotapelit eivät taas ole minun juttu.

        Haluaisinpa nähdä, mitä ystäväni sanoisi, jos hänen pitäisi jotain AC hakata tuon musiikin tahdissa.... En oikeastaan tiedä mitä hän sanoisi... Saattaisi hoilata mukanakin, kuka otakuista tietää...

        Ei siitä psykoosia tule! Ajattele että ratsastaisit sotanorsulla köyhien nieriöitten yli ja tuo mantra soisi taustalla!

        Tuo ei ole japaniroskaa vaan sanskritin kielinen rahnansaamismantra!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei siitä psykoosia tule! Ajattele että ratsastaisit sotanorsulla köyhien nieriöitten yli ja tuo mantra soisi taustalla!

        Tuo ei ole japaniroskaa vaan sanskritin kielinen rahnansaamismantra!

        En ajattele. Tuli äärimmäisen typerä mielikuva.

        Duh. Kyllähän tuo osaa muitakin kieliä... Saksan opiskelun juuri aloitti...


      • kurpizza kirjoitti:

        En ajattele. Tuli äärimmäisen typerä mielikuva.

        Duh. Kyllähän tuo osaa muitakin kieliä... Saksan opiskelun juuri aloitti...

        Millainen? Kerro, nainen!

        Saksa on huono kieli! Älkää opetelko se on täysin arschista!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Millainen? Kerro, nainen!

        Saksa on huono kieli! Älkää opetelko se on täysin arschista!

        En kerro. Se oli niin hämärä, enkä katsonutkaan sitä tarkemmin.

        Njaah. Amiksessa kuulemma annettiin vaihtoehdoiksi saksa ja venäjä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Millainen? Kerro, nainen!

        Saksa on huono kieli! Älkää opetelko se on täysin arschista!

        Näkisitpä minun hepreanläksyni... Tai venäjän.


      • kurpizza kirjoitti:

        En kerro. Se oli niin hämärä, enkä katsonutkaan sitä tarkemmin.

        Njaah. Amiksessa kuulemma annettiin vaihtoehdoiksi saksa ja venäjä...

        Kuuntelitko Ana bekoakh -rukouksen? Toinen linkkini! Kerro!

        Ei kannata silti; se on pærseestä kielenä!


    • En ole kuunnellut. Enkä kerro.

      Voi vittujen perkele. Tämä saatana lagi niinkuin puolisen tuntia melkein. Ei perhana. Sitten kun sain keskustelu ladattua niin ei helkutti soikoon voinut ladata sitä laatikkoa....

      Voisi kuunnella muutes yhden kappaleen.

      • Kommentinlähetyssivu lataa kännykällä ennemmin tai myöhemmin...

        Tee lisää suolistoversioita tarinoista!


    • Menen nukkumaan. Hyvää yötä, kauniita unia, kääpiöiden kuvia...

      Jos keksin hyviä. Tuonkin voisi kirjoittaa paremmin ja eläväisemmin... Muitakin suolistolaisia voisi lisätä...

      • Tympeitä kuvia vaan! Suolisto hidastelee, mutta sain koulutehtäväni valmiiksi, joten menen nukkumaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Tympeitä kuvia vaan! Suolisto hidastelee, mutta sain koulutehtäväni valmiiksi, joten menen nukkumaan.

        Älä valita, olenhan toivottanut hyviäkin kuvia...


      • kurpizza kirjoitti:

        Älä valita, olenhan toivottanut hyviäkin kuvia...

        Juoda, nussia ja sekoilla ihan saatanasti.......
        Koulu lipeää taas otteesta.....
        Jätkä ei puhu mulle....
        En ole kaupunkilainen....
        oma pääkoppa kaatuu niskaan....


      • kurpizza kirjoitti:

        Älä valita, olenhan toivottanut hyviäkin kuvia...

        Koko netti hidasteleli.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Juoda, nussia ja sekoilla ihan saatanasti.......
        Koulu lipeää taas otteesta.....
        Jätkä ei puhu mulle....
        En ole kaupunkilainen....
        oma pääkoppa kaatuu niskaan....

        Ocean// Mitäs sulle on tapahtunut? :(

        Raippari// Hidasteli? Pidemminkin lakkasi toimimasta.


    • Menen nukkumaan. Hyvää yötä, kauniita unia, kääpiöiden kuvia...

      Jos keksin hyviä. Tuonkin voisi kirjoittaa paremmin ja eläväisemmin... Muitakin suolistolaisia voisi lisätä...

    • Aivan liian vähän toivotat hyviä kuvia! :( Minä olen väsynyt ja kipeä, joten enkö saa edes kivoja kuvia?

      • No katotaan tänään vai oletko nyt menossa nukkumaan? Ei kääpiöt ole kamalia...


      • kurpizza kirjoitti:

        No katotaan tänään vai oletko nyt menossa nukkumaan? Ei kääpiöt ole kamalia...

        En voi nukkua vielä; on koulutehtäviä. Voisin kuolla tähän paikkaan.


    • Samat. En tajua tätä sanallista.

      • Minkä sanallista? Minun täytyisi tehdä ainakin kaksi ja puoli sivua kasviesittelyitä.


      • Minä kuolen tähän paikkaan... Enää kaksi kappaletta tosin, ja sitten KAKSI TÄYTTÄ SIVUA LISÄÄ! Prkl.

        Kuuntelen, ellen kuole.


    • Meidän ei tarvinnut kasviota värkätä... Kaksi ainetta vielä jäljellä. Hissasta taas sanakoe...

      Kuuntele. Helpottaa jotenkin vitutukseen... Et sinä kuole. Maailma ei ole niin onnekas, että jompi kumpi meistä kuolisi.

      • Minun pitää tehdä sekin käsin. Kuinka vaikeita sanakokeet ovat?

        Kuuntelu häiritsisi keskittymistäni.


    • Helppoja. Sanoja ovat olleet tyyliin "musta surma" jne. Joskus on jotain kummallisuuksia kuten "oikos" jota hakemalla Googlesta löytyi vain jotain hesalaista jogurttia.

      Jännä. Minulla on mennyt läksyt oudon hyvin.

      Mistä nämä enkun kirjan lauseet revitään?
      "Sinun ei olisi pitänyt laittaa sitä kananmunaa mikroon, Edwina!"

      XD Vaadin kuulla koko tarinan!

      • HESALAISTA.

        Yhteiskuntaopintunnilla ehdotettiin tänään seuraavanlaisia ratkaisuja eläkepommiin ja huoltosuhteeseen:
        -Nostakaamme eläkeikää.
        -Laillistakaamme armomurha eli aktiivinen eutanasia, eli "tapetaan ne."


      • icepicked kirjoitti:

        HESALAISTA.

        Yhteiskuntaopintunnilla ehdotettiin tänään seuraavanlaisia ratkaisuja eläkepommiin ja huoltosuhteeseen:
        -Nostakaamme eläkeikää.
        -Laillistakaamme armomurha eli aktiivinen eutanasia, eli "tapetaan ne."

        Helsinkiläistä. Ongelma?

        Joo. Noinhan se menee. *sarkasmia*

        Ocean// Kuulostit niin masentuneelta...


      • kurpizza kirjoitti:

        Helsinkiläistä. Ongelma?

        Joo. Noinhan se menee. *sarkasmia*

        Ocean// Kuulostit niin masentuneelta...

        Ei sil kuitenkaa oo mitä välii vaik oisinki.


    • Miten nii mitä mulle on tapahtunnu??!!!

    • On ongelma; tuo kuulostaa juntilta.

    • Hesalaisia te olette. Sana lisäksi muistuttaa sanaa "Hese", joten se sopii kuin nenä päähän.

      Ocean// No on sillä sinänsä, että lasken teidät suolistoihmiset vähän kuin kavereikseni ja alan ulisemaan, jos joku hyppää kiikkuun tai vastaavaa. Ulisin myös silloin, kun VeH paljastui trolliksi (naurettavaa, tiedän, mutta silloin oli muutenkin hermot kireällä...)

      • Jaaa?


      • On pakko sanoa: mutsisi oli Hesessä kun sinua teki!

        Ai että. Minullekin työ olette kavereita.


    • Ja saanen kysyä, missä sinä vielä olit, kun minua tehtiin? Olit isäsi kivespussissa muiden toveri siittiöiden kanssa, joten naama umpeen.

      Ocean// Niin, että älä masennu.... tai.... tuota...

      • Masennuin jo


      • ocetherunq kirjoitti:

        Masennuin jo

        Voi voi pikkuista. Se on vain hetki elämässä. No kuiteskin minä valitan täällä kuukauden pääst paskasta elämästä, vaikka nytten kaikki on hyvin.


      • Auts. Kuule, siellä oli vain puolet minusta, luultavimmin Asperger-puoli, koska faijaltani olen sen perinyt.


      • icepicked kirjoitti:

        Auts. Kuule, siellä oli vain puolet minusta, luultavimmin Asperger-puoli, koska faijaltani olen sen perinyt.

        Ja jotkin juttusi ovat myös sieltä...

        Ocean// Nyyh. :( Itselläkin oli tuossa joku aika sitten joku ongelma... Hae jostain jotakin, jota voi piestä hengiltä.... En minä tiedä.

        Elämä on joskus aika perseestä


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja jotkin juttusi ovat myös sieltä...

        Ocean// Nyyh. :( Itselläkin oli tuossa joku aika sitten joku ongelma... Hae jostain jotakin, jota voi piestä hengiltä.... En minä tiedä.

        Elämä on joskus aika perseestä

        No toi kämppis on tos lähimpänä.... :D


      • kurpizza
        ocetherunq kirjoitti:

        No toi kämppis on tos lähimpänä.... :D

        XD Kämppis parka. Minua ei voi sitten syyttää rikokseen yllyttämisestä....


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Kämppis parka. Minua ei voi sitten syyttää rikokseen yllyttämisestä....

        No toi ny ansaittiksi vähä kovempaa käsittelyä...


      • ocetherunq kirjoitti:

        No toi ny ansaittiksi vähä kovempaa käsittelyä...

        Kuulostaa pahalta...


    • 69 Viestiä hihihi! Uusi Suolistotarina ilmestyi tänään!

    • Kräärärärärrääräräräräräärär!!!!!!!!!!!!!! Vois lintsaa huomen.

    • Mut joo, mie lähen käväseen kaupas..

      • Näinkö myöhään?

        //Pizza, niin mistä ne ovat?


      • icepicked kirjoitti:

        Näinkö myöhään?

        //Pizza, niin mistä ne ovat?

        Arvaas. *pirullista virnuilua*

        Hyvää yötä, kauniita unia, sokerisia panokuvia!


      • icepicked kirjoitti:

        Näinkö myöhään?

        //Pizza, niin mistä ne ovat?

        Kyllä vain. Hedelmäsalaattia, mahua ja kaakaota.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Kyllä vain. Hedelmäsalaattia, mahua ja kaakaota.

        Ai panokuviin vai?!

        No, hyvää yötä...


    • Uuden venäjänopettajani opetussuunnitelma on mielenkiintoinen. Kuvainnollisesti istuin koko tunnin kuset sukassa peläten seuraavaa kuvainnollista viivoittimeniskua sormilleni.

      • En halua tietää, missä pidät sukkaasi, kerta kuset menevät sinne ensimmäisenä...


      • kurpizza kirjoitti:

        En halua tietää, missä pidät sukkaasi, kerta kuset menevät sinne ensimmäisenä...

        Kuinka likaisia vihjailetkaan! Puhuin kuvainnollisesti!


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka likaisia vihjailetkaan! Puhuin kuvainnollisesti!

        Ja minä epäilin, missä se sukka kuvainnollisesti on. Onko siellä vielä citykaneja? Kuuntelitko kappaletta?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja minä epäilin, missä se sukka kuvainnollisesti on. Onko siellä vielä citykaneja? Kuuntelitko kappaletta?

        No missäköhän..? Ei ole enkä vielä kuunnellut.


      • icepicked kirjoitti:

        No missäköhän..? Ei ole enkä vielä kuunnellut.

        Korvassa? Jos pääsi on niin täynnä, että sitä valuu sieltä ulos...? Okeis.


    • Šabbetai Tsevi on aika nolo jätkä; julistautuu messiaaksi ja saa suuren joukon seuraajia ---> kääntyy sulttaanin käskystä muslimiksi...

      Sain Muhammadin elämäkerran luettua, hyvä Minä!


      Vanha klassikko keskustelu islamista;
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10499433

      • //Kurpizza, olet julma! Se oli kidutusta!

        Etkö halua kuulla mielikuviani lausahduksestasi toiseen ketjuun?


    • En jaksa nyt lukea. Tunnen syyllisyyttä, kun en mieti sitä halvatun verrantotehtävää....

    • Olen tehnyt kaksi asiaa, joita en ole ikinä ennen tehnyt.

    • Minulla on hissan koe huomenna; aloitin lukemisen jo TIISTAINA. Jo nelosella aloitin lukemisen vasta viimeisenä iltana (nukkumaan menon jälkeen.... ) Enkä saanut silloinkaan mitään "opetusta" liian myöhään aloittamisesta, kokeesta tulu 10 .... XD

      Toinen asia: Puhuin serkulleni lähes sivu suuni. Pahasti.

      • Sama täällä, osin yhä... En vain jaksa aloittaa.

        Sukulaisriidat ovat hauskoja.


    • Mutta varmasti palaan takaisin normaalin "viimeisenä iltana" -järjestelmään. Nytkin on hiukan luettavaa jäljellä, mutta koe alue on kahlattu läpi.

      Ei meillä riitaa tullut. Meinasin vain kertoa.... niih. No se liittyi Suolistoon, muttei niinkään.

      • Minun pitäisi tehdä kasviotani.

        Suolistosta meinaa aina lipsauttaa vahingossa jotakin ulkopuolisille...


    • Milloin se pitää palauttaa?

      Yepsis. Ajattelin muuten tehdä koosteen, mitä kaikkia kuvia olen toivottanut.

      • Nyt aloitin. Tiistaina pitäy palauttaa.

        Tee toki. Minä saattanen liittyä roolipeliin.


      • icepicked kirjoitti:

        Nyt aloitin. Tiistaina pitäy palauttaa.

        Tee toki. Minä saattanen liittyä roolipeliin.

        No vihdoinkin! Siellä on vieläkin vain kolme pelaajaa...
        Pitäisikö mennä mainostamaan roolipeliä muihinkin ketjuihin?


      • assassin kirjoitti:

        No vihdoinkin! Siellä on vieläkin vain kolme pelaajaa...
        Pitäisikö mennä mainostamaan roolipeliä muihinkin ketjuihin?

        Aloita mieluummin oma ketju ja kerro nykyinen tilanne.

        En ehdi. Pitää lukea kokeeseen ja tehdä aikajana ja kädet tärisevät helvetisti (join kupin kahvia)


      • kurpizza kirjoitti:

        Aloita mieluummin oma ketju ja kerro nykyinen tilanne.

        En ehdi. Pitää lukea kokeeseen ja tehdä aikajana ja kädet tärisevät helvetisti (join kupin kahvia)

        Ehkä hetken päästä. Nyt on vielä hieman epämääräinen tilanne. Teen ehkä tilannekatsauksen sitten ruton parannuttua ja Etin poistuttua maasta. Onneksi Trotski tulee mukaan, koska joutuisimme muuten taas vuoropuheluun...


      • kurpizza kirjoitti:

        Aloita mieluummin oma ketju ja kerro nykyinen tilanne.

        En ehdi. Pitää lukea kokeeseen ja tehdä aikajana ja kädet tärisevät helvetisti (join kupin kahvia)

        Tee joskus. Sitten kun jatkan tarinaani.

        En tosin tule mukaan ennen uutta ketjua, koska vanhaa on kivuliasta selata.


      • icepicked kirjoitti:

        Tee joskus. Sitten kun jatkan tarinaani.

        En tosin tule mukaan ennen uutta ketjua, koska vanhaa on kivuliasta selata.

        Mitä mitä mitä? Pitääkö meidän pelata 226 viestiä kolmistaan? Eikä tarvitse selata koko ketjua. Katso vain aloitusviesti, valtioesittely, hahmoesittelyt ja ehkä jotakin muutakin.


      • assassin kirjoitti:

        Mitä mitä mitä? Pitääkö meidän pelata 226 viestiä kolmistaan? Eikä tarvitse selata koko ketjua. Katso vain aloitusviesti, valtioesittely, hahmoesittelyt ja ehkä jotakin muutakin.

        Mietin sitä. Tänään on vielä töitä tehtävänä.


    • Ääh... Pitää aloittaa aikajana alusta. Ei looginen ajattel nyt oikein onnistu.

      • Minulta ei onnistu nopea työskentely. :(


      • icepicked kirjoitti:

        Minulta ei onnistu nopea työskentely. :(

        Raippari on homo.
        Eikä ole Trotski väittää, että Raippari on homo
        "Mutta minä tykkään olla homo"


    • Ei se kailkilta. Ei tämä minullakaan erityisen nopeaa ole.

      • Mutsini valitus ei auta yhtään.


      • icepicked kirjoitti:

        Mutsini valitus ei auta yhtään.

        Mistä hän valittaa.

        Käsi kipeä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mistä hän valittaa.

        Käsi kipeä.

        Kaikesta.

        Mistä?


    • Hauskaa.

      Olkapäästä säteilee kyynärpäähän. Todennäköisesti laukun kantamisesta (painaa aika kivasti) Lihas ilmeisesti kipeänä.

      • Minä arvelin ensiksi jotakin aivan muuta... ;)


      • icepicked kirjoitti:

        Minä arvelin ensiksi jotakin aivan muuta... ;)

        Sinä olet taatusti ainoa, joka vetää niin rankasti käteen. -.-


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinä olet taatusti ainoa, joka vetää niin rankasti käteen. -.-

        Biologiantunnillamme tästä muodostui jopa sivujuonne. Eräiden mukaan mies kuoli runkattuaan kolmekymmentäyksi kertaa päivässä kymmenen vuoden ajan.


    • Oliko tämä mies norjalainen?

      • Hyvin mahdollista. "Miten sielt ees tulee mitää?!" oli yhden kommentti. XD


    • Minä taas kysyin, että millä vitun ajalla....

      • Ehkä Norski oli työtön...


    • Eiku, Norski oli kuullut enonsa traagisesta kohtalosta ja oli sen vuoksi panoseuraa vailla, koska halusi välttää tuon kohtalon...

      • Norski-saaga! XD

        IT:n logiikkaa: suklaansyönti tekee ämmäksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Norski-saaga! XD

        IT:n logiikkaa: suklaansyönti tekee ämmäksi.

        Miäs syä popcornia väittelyn aikana, eikä suklaata!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miäs syä popcornia väittelyn aikana, eikä suklaata!

        Ei anna itsestään kovin sivistynyttä kuvaa, jos mässyttää popcornia puheenvuoronsa aikana....


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei anna itsestään kovin sivistynyttä kuvaa, jos mässyttää popcornia puheenvuoronsa aikana....

        Ainoastaan sivistymättömät moukat luottavat näkemäänsä! Johannes Kastaja pukeutui kuin kerjäläinen mutta silti häntä pidettiin hienona miehenä, sekä Aristoteles käveli keskustellessaan ympäriinsä kuten ADHD-kersa, mutta silti häntä arvostetaan!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ainoastaan sivistymättömät moukat luottavat näkemäänsä! Johannes Kastaja pukeutui kuin kerjäläinen mutta silti häntä pidettiin hienona miehenä, sekä Aristoteles käveli keskustellessaan ympäriinsä kuten ADHD-kersa, mutta silti häntä arvostetaan!

        Älä dissaa ympäriinsä kävelyä. Auttaa oikeasti ajattelussa.

        Älä väitä, että antiikin filosofit mässyttivät popcornia.


      • kurpizza kirjoitti:

        Älä dissaa ympäriinsä kävelyä. Auttaa oikeasti ajattelussa.

        Älä väitä, että antiikin filosofit mässyttivät popcornia.

        Ympäriinsä kävely ei ole arvollisen näköistä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ympäriinsä kävely ei ole arvollisen näköistä.

        Riippuu miten kävelee. Mutta sinähän sanoit, että moukat vain kiinnittävät huomiota ulkonäköön.


      • kurpizza kirjoitti:

        Riippuu miten kävelee. Mutta sinähän sanoit, että moukat vain kiinnittävät huomiota ulkonäköön.

        Älä väitä, etteikö Hän kiinnittäisi huomiota ulkonäköön.


      • kurpizza kirjoitti:

        Riippuu miten kävelee. Mutta sinähän sanoit, että moukat vain kiinnittävät huomiota ulkonäköön.

        Vastasin niin koska kumosin argumenttisi siitä että popcornin syöminen olisi asiatonta väittelyssä.


      • icepicked kirjoitti:

        Älä väitä, etteikö Hän kiinnittäisi huomiota ulkonäköön.

        Hur såå?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur såå?

        Jatkuvasti selität hatuistasi sun muista ja siitä, miltä miehen ja naisen tulisi näyttää. Lisäksi valitit hiuksistani.


      • icepicked kirjoitti:

        Jatkuvasti selität hatuistasi sun muista ja siitä, miltä miehen ja naisen tulisi näyttää. Lisäksi valitit hiuksistani.

        Pukeudun hattuun ainoastaan juhlissa, sekä naiselle Minulla on oikein helpot vaatimukset.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pukeudun hattuun ainoastaan juhlissa, sekä naiselle Minulla on oikein helpot vaatimukset.

        No mitkäs nämä vaatimukset ovat, Roomeo?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pukeudun hattuun ainoastaan juhlissa, sekä naiselle Minulla on oikein helpot vaatimukset.

        Toivottavasti pistät muutakin vaatetta. Pelkän hatun kanssa voi tulla kylmä.


      • icepicked kirjoitti:

        No mitkäs nämä vaatimukset ovat, Roomeo?

        Isommat rinnat kuin Minulla, alistuvainen aviomiehelleen Minulle, naisen tulee kutsua Minua Herreksi, naisen tulee kunnioitaa Minua ja sallia Minun nyrskyttävän häntä ainan kun tahdon!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Isommat rinnat kuin Minulla, alistuvainen aviomiehelleen Minulle, naisen tulee kutsua Minua Herreksi, naisen tulee kunnioitaa Minua ja sallia Minun nyrskyttävän häntä ainan kun tahdon!

        Ja silti kehtasit valittaa hiuksistani. :(

        Mutta on ihan hyvä olla sijoittamatta rimaa liian korkealle.


      • icepicked kirjoitti:

        Ja silti kehtasit valittaa hiuksistani. :(

        Mutta on ihan hyvä olla sijoittamatta rimaa liian korkealle.

        Naisella kuuluu olla pitkät hiukset ja miehellä lyhyet, koska muulloin pidän heitä saastaisina, huomiohuørina tai hippeinä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Naisella kuuluu olla pitkät hiukset ja miehellä lyhyet, koska muulloin pidän heitä saastaisina, huomiohuørina tai hippeinä...

        SIKSI siis olit niin hämmentynyt. :D


    • Yeps.

      Olen siis ämmä.

      • Niin minäkin, melkeinpä mielelläni...


    • Luulen että jos mie tapaisin IT:n nii met emmä tulis toimee :D

      • Hur så, kvinna?

        Mitä enemmän pelkoa ja kunnioitusta mies herättää sitä parempi hän on, sama pätee valtioihin ja Putiniin, sekä Moosekseen.


      • En minäkään tulisi.

        ...siis jos olisin selvin päin.


      • icepicked kirjoitti:

        En minäkään tulisi.

        ...siis jos olisin selvin päin.

        Mie luultavasti en tulis sillonkaa vaikka olisin päissäni tai aineissa.


      • icepicked kirjoitti:

        En minäkään tulisi.

        ...siis jos olisin selvin päin.

        Ei noin säälittävä yksilö kykene edes siittämään kuten viestistäsi käy ilmi.

        Nieriät, hah...

        Olen Pulinoiden paras stoalainen ja suomenruotsalainen.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Mie luultavasti en tulis sillonkaa vaikka olisin päissäni tai aineissa.

        Hur såå? Mitäs vikaa Herressä on?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei noin säälittävä yksilö kykene edes siittämään kuten viestistäsi käy ilmi.

        Nieriät, hah...

        Olen Pulinoiden paras stoalainen ja suomenruotsalainen.

        Mitä tarkoitat?! Selitä!

        Mahtailija, häntäheikki!


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?! Selitä!

        Mahtailija, häntäheikki!

        "En minäkään tulisi."
        -Trotski (johtuu varmaan kyvyttömyydestä)

        Hur så? Se lukee myös eri tavalla ilmaistuna esitteltelytekstissäni.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei noin säälittävä yksilö kykene edes siittämään kuten viestistäsi käy ilmi.

        Nieriät, hah...

        Olen Pulinoiden paras stoalainen ja suomenruotsalainen.

        Minäkin olen muutes paikalla...

        Kyllä te tulisitte toimeen. Sulassa sovussa tunkisitte minut kaappiin, koska kävisin teidän hermoillenne. X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Minäkin olen muutes paikalla...

        Kyllä te tulisitte toimeen. Sulassa sovussa tunkisitte minut kaappiin, koska kävisin teidän hermoillenne. X)

        Ocean, VASTAA NAINEN!

        Vaimoni, enkä tunkisi, koska tarvitsen vaimoani aina kun tekee mieli kylvää siementä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur såå? Mitäs vikaa Herressä on?

        No ensinnäkin se että mulla on iso ego ja sie ny vaan oot....niin....öyh


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ocean, VASTAA NAINEN!

        Vaimoni, enkä tunkisi, koska tarvitsen vaimoani aina kun tekee mieli kylvää siementä!

        ELÄPÄ KUULE KOMENTELE! ja vastasin samaa aikaa ko laitoit ton.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "En minäkään tulisi."
        -Trotski (johtuu varmaan kyvyttömyydestä)

        Hur så? Se lukee myös eri tavalla ilmaistuna esitteltelytekstissäni.

        Ah, arvelin, että Sinä perverssi käsittäisit sen noin!

        Vaimosi ei kuitenkaan riitä siemenen kylvämiseen, eihän?


      • ocetherunq kirjoitti:

        No ensinnäkin se että mulla on iso ego ja sie ny vaan oot....niin....öyh

        Eli olette helveten suklaatasyövä narsistiæmmä! Mitäs Herrestä? Minä olen ruumiiltani kuin kreikkalainen patsas ja hiuksiltani arjalainen, sekä olen naisten paras ystävä.


      • ocetherunq kirjoitti:

        ELÄPÄ KUULE KOMENTELE! ja vastasin samaa aikaa ko laitoit ton.

        Minulla on oikeus jakaa käskyjä naisille, vasalleille ja moukille koska olen jumalallisen alkuperäni oivaltanut ruhtinas bättre folk -ihmisen ruumiissa. Kyllä sinä Minusta tykkäisit koska voisin antaa sinulle mällirahaa topin väliin.


      • icepicked kirjoitti:

        Ah, arvelin, että Sinä perverssi käsittäisit sen noin!

        Vaimosi ei kuitenkaan riitä siemenen kylvämiseen, eihän?

        Minusta ei voi olla pitämättä joten ajattelin siksi viestisi toisella vaihtoehdolla. Minun kanssani tulee toimeen vaikka Putin!

        Herrelle sopii ainoastaan valtava plantaasi johon kylvää siementä, eli tämä oli kuvainnollista puhetta ja Herre tarkoittaa haaremia.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ocean, VASTAA NAINEN!

        Vaimoni, enkä tunkisi, koska tarvitsen vaimoani aina kun tekee mieli kylvää siementä!

        IT// Siihen tarkoitukseen löytyy taatusti vähemmänkin piruilevia yksilöitä...


      • kurpizza kirjoitti:

        IT// Siihen tarkoitukseen löytyy taatusti vähemmänkin piruilevia yksilöitä...

        Herre on ammattilainen naisenkesyttäjä, Minulla on kokemusta jokaisen niskurin laittamisesta kuriin ja järjestykseen paastolla, piiskalla ja mietiskelyllä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minusta ei voi olla pitämättä joten ajattelin siksi viestisi toisella vaihtoehdolla. Minun kanssani tulee toimeen vaikka Putin!

        Herrelle sopii ainoastaan valtava plantaasi johon kylvää siementä, eli tämä oli kuvainnollista puhetta ja Herre tarkoittaa haaremia.

        Ei voikaan, eipä. :D

        Tiedän sen henkilökohtaisesti, mutta ka, viestistäsi sai sellaisen kuvan, että vaimosi "plantaasi" olisi valtaisa...


      • icepicked kirjoitti:

        Ei voikaan, eipä. :D

        Tiedän sen henkilökohtaisesti, mutta ka, viestistäsi sai sellaisen kuvan, että vaimosi "plantaasi" olisi valtaisa...

        Hur så miten niin "eipä. :D"???? Förklara, naaraskoira!

        Ei yksi ihminen voi muodostaa plantaasia vaan tarvitsen useita naisia!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Herre on ammattilainen naisenkesyttäjä, Minulla on kokemusta jokaisen niskurin laittamisesta kuriin ja järjestykseen paastolla, piiskalla ja mietiskelyllä!

        Sama sinun olisi tuossa tilanteessa etsiä joku muu... En aio hyväksyä pahoinpitelyä enkä minä ilman jatkuvaa naljailua olisi minä vaan joku masentunut jossain laitoksessa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så miten niin "eipä. :D"???? Förklara, naaraskoira!

        Ei yksi ihminen voi muodostaa plantaasia vaan tarvitsen useita naisia!

        Sinuna olisin varovainen noiden nartuksikutsumisiesi kanssa... Niinpä.

        Joo, "naisia." XD


    • Mitäs täällä muuten turistaan?

      • För helvete; Ocean väittää ettei tulisi toimeen Herren kanssa jos tapaisi Hänet todellisuudessa!


      • Herre mahtailee siittämistaidoillaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Herre mahtailee siittämistaidoillaan.

        Johtuen siitä että kumoan teidän väärät mielipiteenne Minusta! Oikeasti Minä olen aivan helveten hieno mies! En esineellistä ketään yhtään ja tykkään naisista yhtäläisesti...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Johtuen siitä että kumoan teidän väärät mielipiteenne Minusta! Oikeasti Minä olen aivan helveten hieno mies! En esineellistä ketään yhtään ja tykkään naisista yhtäläisesti...

        Herre on nimeni! Suolistosi on Minun astinlautani, jonka yli saan kävellä koska tahansa; olen ylivertainen verrattuna muihin ihmisiin, koska Minulla on seisomapöytä, joka todistaa etten ole laiska kermapersus, joka tarvitsee tuolia!
        -Sinä minulle.

        Et esineellistä ketään, etpä!


    • No tuskin tulisin! Mulla ei kuule mällirahat kiinnosta. Ja kyllä, olen jossain määrin narsisti, mutta sitä ei huomaa, mie oon kutienkin äärimmäisen luotettava, jossain määrin oudon rakastettava.

      Mutta IT ny luulee ittestään liikoja. Paskaakaa kiinnosta onko jätkällä Adoniksen kroppa ja arjalainen tukka. Hitot siitä, luonne on se mikä mulla kiinnostaa.

      Enkä mie kuuntele käskyjä keltäkhään.

      • Minä en luule itsestäni mitään vaan tiedän olevani potentiaalisesti täydellisin ihminen, joten sen vuoksi olen keskittynyt itseni kehittämiseen stoalaisuuden ja muun hyvän ohjeiden mukaan. Olen treenannut lihaksia ainoastaan koska se on lähinnä täydellistä mahdollista ihmistä, jonka pyrin potentiaalisuuden sijaan muuttamaan aktuaaliseksi.

        Minulla on luonnostaan dominoiva luonne, koska jos en pidä seurakunnassani kuria ja järjestystä vapaakasvatetut pilaavat koko yhteisön ja yhteiskunnan; yhteisö tarvitsee johtajan joka ei säästä iskuja eikä pelkää voittaa sotaa itseään ja muita ihmisiä vastaan.

        Toinen mielenkiintoinen piirre Itsessäni on taipumukseni kertoa valheita jokaiselle joka mielestäni haluaa kuulla niitä; tämän vuoksi selitin aikoinaan Trotskille olevani putinisti ja eilen kerroin täydellisyydestäni. Lienee sääli tunnustaa että silloin kun Minulla oli ystäviä he olivat kokeideni ensimmäisiä osakkaita; joskus kokeilin kuinka kauan heidän uskonsa kesti kun kerroin käsittämättömiä juttuja "mielipiteistäni"...

        Jos suutuit eilen kehotan ymmärtämään että "mällirahat" on aikaisemmin vessanyrskytyksestä syntynyt äpärälapsi ja "suklaatasyövä æmmä" taas tulee toisesta ketjussa jossa totesin että ainoastaan ämmät syövät suklaata taistelun [väittely] aikana kun taas kelvolliset miehet syövät silloin popcornia.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minä en luule itsestäni mitään vaan tiedän olevani potentiaalisesti täydellisin ihminen, joten sen vuoksi olen keskittynyt itseni kehittämiseen stoalaisuuden ja muun hyvän ohjeiden mukaan. Olen treenannut lihaksia ainoastaan koska se on lähinnä täydellistä mahdollista ihmistä, jonka pyrin potentiaalisuuden sijaan muuttamaan aktuaaliseksi.

        Minulla on luonnostaan dominoiva luonne, koska jos en pidä seurakunnassani kuria ja järjestystä vapaakasvatetut pilaavat koko yhteisön ja yhteiskunnan; yhteisö tarvitsee johtajan joka ei säästä iskuja eikä pelkää voittaa sotaa itseään ja muita ihmisiä vastaan.

        Toinen mielenkiintoinen piirre Itsessäni on taipumukseni kertoa valheita jokaiselle joka mielestäni haluaa kuulla niitä; tämän vuoksi selitin aikoinaan Trotskille olevani putinisti ja eilen kerroin täydellisyydestäni. Lienee sääli tunnustaa että silloin kun Minulla oli ystäviä he olivat kokeideni ensimmäisiä osakkaita; joskus kokeilin kuinka kauan heidän uskonsa kesti kun kerroin käsittämättömiä juttuja "mielipiteistäni"...

        Jos suutuit eilen kehotan ymmärtämään että "mällirahat" on aikaisemmin vessanyrskytyksestä syntynyt äpärälapsi ja "suklaatasyövä æmmä" taas tulee toisesta ketjussa jossa totesin että ainoastaan ämmät syövät suklaata taistelun [väittely] aikana kun taas kelvolliset miehet syövät silloin popcornia.

        "Äpärälapsi" oli ihan omaa aikaansaannostasi.


    • -Syön täydellisiä ihmisiä aamupalaksi.

      -Enkä suuttunut eilen. Enemmänkin vain räkätin täällä itsekseni.

      -En syö mitään väittelyn aikana. (kuka muka tekee niin???)

      -Mulla taas on luonnostaan vapaamielinen luonne, että mulla ei kiinnosta paskaakaan sun vapaastikasvatettujen henkilöiden ongelma. Mitä vikaa meissä muka on?

      -Olen outo, törkeä ja täysin oma itseni, silti mulla on ystäviä. Aika hyvin.

    • Nyt ymmärrän, miksei rupeja saisi repiä ennen aikoja pois; tämä on hiton kivuliasta.

      • *rupia
        *ennen aikojaan; ennenaikaisesti

        Niin, mihin jäimmekään?


      • icepicked kirjoitti:

        *rupia
        *ennen aikojaan; ennenaikaisesti

        Niin, mihin jäimmekään?

        Murretta....

        Sinä jäit baariin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Murretta....

        Sinä jäit baariin.

        ...jota sinä vihjasit homobaariksi.


    • Enkä vihjannut!

      • Kylläpä vihjasit!


      • icepicked kirjoitti:

        Kylläpä vihjasit!

        Missä muka?!?


      • kurpizza kirjoitti:

        Missä muka?!?

        Linkitit pätkän Poliisiopistosta!


      • icepicked kirjoitti:

        Linkitit pätkän Poliisiopistosta!

        Niin?


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin?

        Vihjailit minun olleen homobaarissa.


      • icepicked kirjoitti:

        Vihjailit minun olleen homobaarissa.

        Väitätkö, ettei vihjailuilleni muka ollut mitään syytä?

        Jätkä tulee selittämään: "Käväsin tossa eilen baarissa ja oli jätkien kanssa niin kova meno, että tuli testattua jokaista huoneKALUA panoalustana"


      • kurpizza kirjoitti:

        Väitätkö, ettei vihjailuilleni muka ollut mitään syytä?

        Jätkä tulee selittämään: "Käväsin tossa eilen baarissa ja oli jätkien kanssa niin kova meno, että tuli testattua jokaista huoneKALUA panoalustana"

        No oliko sille?

        En kai minä noin sanonut?!


      • icepicked kirjoitti:

        No oliko sille?

        En kai minä noin sanonut?!

        Perustelin tuossa alla.

        Karrikoidusti. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Perustelin tuossa alla.

        Karrikoidusti. XD

        Näinkö sinä ymmärsit, noinko minä kirjoitin...


      • icepicked kirjoitti:

        Näinkö sinä ymmärsit, noinko minä kirjoitin...

        Juhps.


      • kurpizza kirjoitti:

        Juhps.

        En halua edes muistaa!


    • Se ei taas ole minun vikani.

      • Sinä muistutit! Kirjoititpa kamalan tiivistelmänkin!


    • XD Ei se nyt sanatarkka sitaatti ollut!

      • Mutta sinä sanoit sen niin hyvin!


    • Trotski vaimolleni sanoja baarireissustaa suppaa; kun sairastu Lenini kuppaan. Åuch! [Våi våi...]
      Horatius nieriän paikan päältä bustasi, kun oli pää täynnä kustasi...
      Tätä tekstiä on kivaa bättre folk -näppäimistöllä rustata, koska en jaksa tarinaani jatkoa nussata.
      Vuonna tuhatyhdeksänsataakahdeksantoista ammuttiin nieriät edessä tallin, niin päättyi taru Suomenmaan Lallin; edistystä estit, kuolemastasi pidetään kestit!
      Marx manifestinsa ilmoille töräytti silloin ei yhdistynytkään työnväenluokka ainoastaan kovempaa maata iskee kuokka! Ei pysty mihinkään työväenluokka!
      Köy-hy-yyyy-tttää! That's så communist!11!!1!1! Kur-juuuuu-ttaa!
      Ei jaksanut taistolaisen neuronit jatkaa; toivotonta matkaa,
      edessä ainoastaan kognitiivinen-dissonanssi ja takana oikeistolainen Anssi!
      Mæ naisiani kavereilleni jaan; se toimii yhtä hyvin kuin kollektiivinen maatilani josta jaoin tilat ja maan!
      Se ei tuota yhtään muuta kuin harmia; on ex-metsäni täynnä paarmia!
      Mao kavereilleen ideaansa supatti, Kiinan kansa turhuuksia rupatti...
      "Oli aika kiristää vyötä ja nähdä vähän nälkää sekä lisätä kansan työtä!"
      Punaisen kirjan kirjoitti kunniaksi uuden periodin, sinne meni mahti ja voima Idän orin!
      Kapitalismi toimii kun ei ole oikeestaan vastavoimii!

      • XD Miksi minulla tuli mieleen, että tuo olisi jokin räppi...


      • Oi, Sinä palasit!


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Miksi minulla tuli mieleen, että tuo olisi jokin räppi...

        Hur så?

        Olen päättänyt ryhtyä runoilijaksi ja hankkia kustantajan. Aion julkaista tuotantoa myös tänne!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så?

        Olen päättänyt ryhtyä runoilijaksi ja hankkia kustantajan. Aion julkaista tuotantoa myös tänne!

        Kieli kai oli sellaista...

        Onneksi olkoon. Yritän olla vittuilematta, arvon Shakespiere.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kieli kai oli sellaista...

        Onneksi olkoon. Yritän olla vittuilematta, arvon Shakespiere.

        Mikä fitta se on jos ei runo?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mikä fitta se on jos ei runo?

        Se oli runo, joka mielestäni muistutti kieleltään räppiä, ok?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mikä fitta se on jos ei runo?

        No fittapa hyvinkin. Eikö olekin mukavaa olla luova?


      • kurpizza kirjoitti:

        Se oli runo, joka mielestäni muistutti kieleltään räppiä, ok?

        Se on nykyrunoutta, sekä olen kuullut parhaasta TV-sarjasta että runoilla saa enemmän naista;

        http://www.youtube.com/watch?v=b6X53ODLyl0


      • icepicked kirjoitti:

        No fittapa hyvinkin. Eikö olekin mukavaa olla luova?

        On tosi trevliggiä! Aion kirjoittaa lisää kun jaksan!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Se on nykyrunoutta, sekä olen kuullut parhaasta TV-sarjasta että runoilla saa enemmän naista;

        http://www.youtube.com/watch?v=b6X53ODLyl0

        En voi katsoa videota, koska kuulokkeeni ovat sanonko mistä.

        Rohkenen olla eri mieltä. Natseiletko tavumäärien kanssa vai kirjoitatko vai? Minulla oli seiska/kasiluokalla hirveä natseiluvaihe, mutta nyt ei vois vähempää kiinnostaa jotkut tavut. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        En voi katsoa videota, koska kuulokkeeni ovat sanonko mistä.

        Rohkenen olla eri mieltä. Natseiletko tavumäärien kanssa vai kirjoitatko vai? Minulla oli seiska/kasiluokalla hirveä natseiluvaihe, mutta nyt ei vois vähempää kiinnostaa jotkut tavut. XD

        Minä vaan kirjoitanko koska tämä on nykyrunoutta, joka saa muut vihertymään kateudesta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        On tosi trevliggiä! Aion kirjoittaa lisää kun jaksan!

        Se on hyvä. Aiotko siinäkin pilkata minua?


      • icepicked kirjoitti:

        Se on hyvä. Aiotko siinäkin pilkata minua?

        Miten niin pilkata? Sinut mainittiin ainoastaan kahdesti ja siinäkin kerrotiin että olit baarissa ja Horatius Sahlberggi näki sinut...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minä vaan kirjoitanko koska tämä on nykyrunoutta, joka saa muut vihertymään kateudesta...

        Niin kuin Loch Nessin hirviön laulu! XD

        Kohta koko Suolisto kuulla saa,
        on IT alkanut runoja kirjoittaa.
        Sosialismin ja punaisen vaatteen,
        Trotskille niin rakkaan aatteen
        ensimmäisenä ruodittavakseen otti.
        Muut sitä hämmästellä koitti,
        miksi Herre runoja rustaa,
        hiljaa, varoen kysymyksen kuiskaa.
        Mutta kuulemma pian alkaa,
        se kateus, vihreä, kaivertaa,
        kun IT nykyrunoutta kirjoittaa....


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miten niin pilkata? Sinut mainittiin ainoastaan kahdesti ja siinäkin kerrotiin että olit baarissa ja Horatius Sahlberggi näki sinut...

        En halua muistaa mitään baari-illastani! Sinä muutenkin pilkkaat minua!


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin kuin Loch Nessin hirviön laulu! XD

        Kohta koko Suolisto kuulla saa,
        on IT alkanut runoja kirjoittaa.
        Sosialismin ja punaisen vaatteen,
        Trotskille niin rakkaan aatteen
        ensimmäisenä ruodittavakseen otti.
        Muut sitä hämmästellä koitti,
        miksi Herre runoja rustaa,
        hiljaa, varoen kysymyksen kuiskaa.
        Mutta kuulemma pian alkaa,
        se kateus, vihreä, kaivertaa,
        kun IT nykyrunoutta kirjoittaa....

        Loch Nessin hirviön laulu on hyvä, koska näytin äitille ja kysyin mitä hän tuumasi siitä; niin hänen mielestään se oli hieno.

        Nykyrunoudessa ei tarvitse laskea
        että on kirjoittanut näin ahtaasti
        tekstiä vaan laitan kaiken paskon
        yhteen hammastahnatuubiin
        ilman t'lläisiä enter-näppäimen
        painallulsia


      • icepicked kirjoitti:

        En halua muistaa mitään baari-illastani! Sinä muutenkin pilkkaat minua!

        Hur så? Etkö huomannut että äsken oli poliittisesti kantaaottaaa runoutta!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Etkö huomannut että äsken oli poliittisesti kantaaottaaa runoutta!

        Kuinka niin hur så? Huomasin; oli väärän aatteen runoutta!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Loch Nessin hirviön laulu on hyvä, koska näytin äitille ja kysyin mitä hän tuumasi siitä; niin hänen mielestään se oli hieno.

        Nykyrunoudessa ei tarvitse laskea
        että on kirjoittanut näin ahtaasti
        tekstiä vaan laitan kaiken paskon
        yhteen hammastahnatuubiin
        ilman t'lläisiä enter-näppäimen
        painallulsia

        XD

        Nykyrunouttakin on monenlaista,
        on laskettua ja ei laskettua.
        Riippuu se ihan tekijästä
        ja ruonon aiheesta.
        Tekstin voi myös sommitella kuvamuotoon,
        muttei se taidakaan,
        täällä Suolistossa,
        edes neroilta luonnistua.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin hur så? Huomasin; oli väärän aatteen runoutta!

        En pilkkaa sinua. Miten niin väärän aatteen runoutta? Mitä vikaa siinä oli?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En pilkkaa sinua. Miten niin väärän aatteen runoutta? Mitä vikaa siinä oli?

        Kuinka niin et? Siinä pilkattiin työväenaatetta!


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin et? Siinä pilkattiin työväenaatetta!

        Koska sinua ei mainittu muuten kuin kahdesti... Ai nyt se on työväenaate vaikka äsken se oli Kiinan ja Neuvostoliiton valtionkapitalismia, näin ne ajat muuttuu vai mitä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Koska sinua ei mainittu muuten kuin kahdesti... Ai nyt se on työväenaate vaikka äsken se oli Kiinan ja Neuvostoliiton valtionkapitalismia, näin ne ajat muuttuu vai mitä?

        En ole narsisti kuten Sinä! Sanoit vuoden tuhatyhdeksänsataakahdeksantoista teloitusten olleen hyvä asia!


      • icepicked kirjoitti:

        En ole narsisti kuten Sinä! Sanoit vuoden tuhatyhdeksänsataakahdeksantoista teloitusten olleen hyvä asia!

        "Vuonna tuhatyhdeksänsataakahdeksantoista ammuttiin nieriät edessä tallin, niin päättyi taru Suomenmaan Lallin; edistystä estit, kuolemastasi pidetään kestit!"

        Huomaa että siinä ei sanottu teloitusten olevan hyvä asia vaan; nieriöiden kuolemasta pidettiin kestit koska isänmaalliset valkoiset vottivat ja estivät Suomen tuhoutumisen osana Neuvostoliittoa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Vuonna tuhatyhdeksänsataakahdeksantoista ammuttiin nieriät edessä tallin, niin päättyi taru Suomenmaan Lallin; edistystä estit, kuolemastasi pidetään kestit!"

        Huomaa että siinä ei sanottu teloitusten olevan hyvä asia vaan; nieriöiden kuolemasta pidettiin kestit koska isänmaalliset valkoiset vottivat ja estivät Suomen tuhoutumisen osana Neuvostoliittoa!

        Vain harvat punaisten johtajat kannattivat liittymistä Neuvostoliittoon. :)

        Kai näytät tämänkin äidillesi?


      • icepicked kirjoitti:

        Vain harvat punaisten johtajat kannattivat liittymistä Neuvostoliittoon. :)

        Kai näytät tämänkin äidillesi?

        Mutta silti he halusivat tuhota suhteet länteen ja olen oikein kiitollinen että punaiset eivät päässeet valtaan :) Ne harjoittivat alkuvaiheessa jopa enemmän eugeniikkaa kuin oikeisto :)

        En olen näyttänyt sille ainoastaan yhden oikein hyvän skontlantilaisen möngerrysrunon.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mutta silti he halusivat tuhota suhteet länteen ja olen oikein kiitollinen että punaiset eivät päässeet valtaan :) Ne harjoittivat alkuvaiheessa jopa enemmän eugeniikkaa kuin oikeisto :)

        En olen näyttänyt sille ainoastaan yhden oikein hyvän skontlantilaisen möngerrysrunon.

        Niinhän Sinä oletkin. :)

        Kyllä äitees olis' ylpee ko poikansa on runoilija!


      • icepicked kirjoitti:

        Niinhän Sinä oletkin. :)

        Kyllä äitees olis' ylpee ko poikansa on runoilija!

        Erittäin onnellinen ettei tarvitse kesällä pukea karvalakkia :) ja voi olla ylpeä siitä etten ole punanatsi;

        "1800-luvun ja 1900-luvun alun vasemmistolaisuus uskoi ihmisen parantamiseen mm. rodun jalostuksen keinoin. Biologisesti heikko aines oli steriloitava ja hyvän aineksen syntyvyyttä oli edistettävä. Rodun jalostus oli kaikkien etu – tai jos ei kaikkien etu niin ainakin kansakunnan. Vaikka eugeniikka nykyään liitetään natsismiin, se oli 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alussa osa progressiivisen vasemmiston sosiaalista ohjelmaa.

        Evoluutiopsykologi Steven Pinker kirjoittaa kirjassaan Blank Slate:

        Päinvastoin kuin radikaalit tiedemiehet väittävät, eugeniikka oli suuren osan 1900-lukua vasemmiston eikä oikeiston suosiossa. Monet progressiiviset, [vasemmisto]liberaalit ja sosialistit suosivat sitä, esimerkkinä [presidentti] Theodore Roosevelt, H.G.Wells, Emma Goldman, George Bernard Shaw, Hardold Laski, John Maynard Keynes,… ja marksilaiset biologit J.B.S. Haldane ja Hermann Muller… Konservatiiviset katoliset ja raamattuvyöhykken protestantit vihasivat eugeniikkaa, koska se oli intellektuellin ja tieteellisen eliitin yritys leikkiä Jumalaa."

        http://sarastuslehti.com/2013/03/03/uusi-ihminen/
        http://www.theguardian.com/commentisfree/2012/feb/17/eugenics-skeleton-rattles-loudest-closet-left


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Erittäin onnellinen ettei tarvitse kesällä pukea karvalakkia :) ja voi olla ylpeä siitä etten ole punanatsi;

        "1800-luvun ja 1900-luvun alun vasemmistolaisuus uskoi ihmisen parantamiseen mm. rodun jalostuksen keinoin. Biologisesti heikko aines oli steriloitava ja hyvän aineksen syntyvyyttä oli edistettävä. Rodun jalostus oli kaikkien etu – tai jos ei kaikkien etu niin ainakin kansakunnan. Vaikka eugeniikka nykyään liitetään natsismiin, se oli 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alussa osa progressiivisen vasemmiston sosiaalista ohjelmaa.

        Evoluutiopsykologi Steven Pinker kirjoittaa kirjassaan Blank Slate:

        Päinvastoin kuin radikaalit tiedemiehet väittävät, eugeniikka oli suuren osan 1900-lukua vasemmiston eikä oikeiston suosiossa. Monet progressiiviset, [vasemmisto]liberaalit ja sosialistit suosivat sitä, esimerkkinä [presidentti] Theodore Roosevelt, H.G.Wells, Emma Goldman, George Bernard Shaw, Hardold Laski, John Maynard Keynes,… ja marksilaiset biologit J.B.S. Haldane ja Hermann Muller… Konservatiiviset katoliset ja raamattuvyöhykken protestantit vihasivat eugeniikkaa, koska se oli intellektuellin ja tieteellisen eliitin yritys leikkiä Jumalaa."

        http://sarastuslehti.com/2013/03/03/uusi-ihminen/
        http://www.theguardian.com/commentisfree/2012/feb/17/eugenics-skeleton-rattles-loudest-closet-left

        Kannattivatko Suomen punaiset tätä?


    • Se tunne ko exä laittaa värjätyistä hiuksistaan kuvan muttei muuten puhu mulle....

      • Miksi häi laittoi kuvan? Omituista.


      • icepicked kirjoitti:

        Miksi häi laittoi kuvan? Omituista.

        Kulta pieni ko mie mietin täs samaa.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Kulta pieni ko mie mietin täs samaa.

        Minä piirtäisin siihen Peintillä kyrvän ja lähettäisin takaisin. (Olen väsynyt.)


      • icepicked kirjoitti:

        Minä piirtäisin siihen Peintillä kyrvän ja lähettäisin takaisin. (Olen väsynyt.)

        -.-


      • ocetherunq kirjoitti:

        -.-

        No mitä? :D


      • icepicked kirjoitti:

        No mitä? :D

        Met oomma silti viel kavereita.


      • HappyShadowGirl:3

        En tiiä mitä sanoa kun luin nää kaikki... Vaikuttaa aika yskäriltä keskustelulta että nyrskyttäkää vaan toisianne rauhassa. Selvästi perinne.

        Miks helvetis se olettaa et Oce sua kiinnostaa sen bad hair day? Vitun mulkku hakee huomiota muttei muuten jaksa kommunikoida. Rasittavaa...


      • ocetherunq kirjoitti:

        Met oomma silti viel kavereita.

        No sittenhän se olisi hyvää huumoria!


      • HappyShadowGirl:3
        HappyShadowGirl:3 kirjoitti:

        En tiiä mitä sanoa kun luin nää kaikki... Vaikuttaa aika yskäriltä keskustelulta että nyrskyttäkää vaan toisianne rauhassa. Selvästi perinne.

        Miks helvetis se olettaa et Oce sua kiinnostaa sen bad hair day? Vitun mulkku hakee huomiota muttei muuten jaksa kommunikoida. Rasittavaa...

        Jos ootte kavereit ni miks ignoraa sut?


      • HappyShadowGirl:3 kirjoitti:

        En tiiä mitä sanoa kun luin nää kaikki... Vaikuttaa aika yskäriltä keskustelulta että nyrskyttäkää vaan toisianne rauhassa. Selvästi perinne.

        Miks helvetis se olettaa et Oce sua kiinnostaa sen bad hair day? Vitun mulkku hakee huomiota muttei muuten jaksa kommunikoida. Rasittavaa...

        Tämä on kahdeksastoista ketju (IT sössi numerot.) vastineestamme pisteelle. Muut ovat täynnä.


      • icepicked kirjoitti:

        Tämä on kahdeksastoista ketju (IT sössi numerot.) vastineestamme pisteelle. Muut ovat täynnä.

        En huomannutkaan numeroiden sössimistä...


    • Vitustako mie tiijjän, se on aika ujo kyl, mut nii....

      • HappyShadowGirl:3

        Jos ootte just eronnu ja se on ujo nii olettais et stressaa jutella sun kaa... en kyl siltikää tajuu et dafuq miks lähetellä hiuksistaan kuvia exälleen jolle ei just nyt jaksa jutella :/

        Okkei Trotski kelasinki jotai pisteen kaltaista. Melkei saman tasost juttuu xD


      • HappyShadowGirl:3 kirjoitti:

        Jos ootte just eronnu ja se on ujo nii olettais et stressaa jutella sun kaa... en kyl siltikää tajuu et dafuq miks lähetellä hiuksistaan kuvia exälleen jolle ei just nyt jaksa jutella :/

        Okkei Trotski kelasinki jotai pisteen kaltaista. Melkei saman tasost juttuu xD

        Melkeinpä rivompaa...

        Yöt.


      • icepicked kirjoitti:

        Melkeinpä rivompaa...

        Yöt.

        Trotski... muistakko nussuttelun


      • ocetherunq kirjoitti:

        Trotski... muistakko nussuttelun

        Oli sen verran täpinöissä, että aika varmasti muistaa. En enää kirjoittele äitini höpinöitä tänne, ei tiedä, mitä te niistä vielä keksitte.


        Exäsi on aika outo. Itse varmaan vastaisin yhdellä tai kahdella sanalla ja olisin sen jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Outoa kaveruutta, kerta ei suostu puhumaan.... Aika lapsellista sinänsä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Oli sen verran täpinöissä, että aika varmasti muistaa. En enää kirjoittele äitini höpinöitä tänne, ei tiedä, mitä te niistä vielä keksitte.


        Exäsi on aika outo. Itse varmaan vastaisin yhdellä tai kahdella sanalla ja olisin sen jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Outoa kaveruutta, kerta ei suostu puhumaan.... Aika lapsellista sinänsä.

        Kuinka niin olin täpinöissäni? Mutta kyllä muistan...


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin olin täpinöissäni? Mutta kyllä muistan...

        Jeiii : 3

        Nussuttelu ei oikein kuvaa seksiä mitenkää hyvi. Se on enemmänki paneskelua.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Jeiii : 3

        Nussuttelu ei oikein kuvaa seksiä mitenkää hyvi. Se on enemmänki paneskelua.

        No minkälaista paneskelu sitten on?


      • icepicked kirjoitti:

        No minkälaista paneskelu sitten on?

        Tyyliin...
        Noni nyt vähän harrastetaan seksiä. Sitte äijä joko laukeaa ennenaikaisesti tai siltä loppuu kunto kesken. Jos et itte osaa liikutella lantiotas sillee et voisit saaha nii ei voi mitää.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Tyyliin...
        Noni nyt vähän harrastetaan seksiä. Sitte äijä joko laukeaa ennenaikaisesti tai siltä loppuu kunto kesken. Jos et itte osaa liikutella lantiotas sillee et voisit saaha nii ei voi mitää.

        No se on ennemminkin ihan vain panemista.


    • Nieriämies, mitä tarkoitat että uskontoteema jatkuu? Tämä on ensimmäinen uskontoaiheinen lukuunottamatta muutamaa varhaisempaa teosta... Sekä nyt kuunnelkaa kuppakantria!

      • (Nytkö olen mies?)

        Kirjoitit jo Lomatoytistakin.


      • En jaksa taistella jonkun kuppalaulun vuoksi kuulokkeideni kanssa, olen pahoillani....


      • icepicked kirjoitti:

        (Nytkö olen mies?)

        Kirjoitit jo Lomatoytistakin.

        Olen aina pitänyt sinua miehenä, vaikka oletkin naaraskoira ja loinen!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olen aina pitänyt sinua miehenä, vaikka oletkin naaraskoira ja loinen!

        Mutta harvoin kutsut mieheksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Mutta harvoin kutsut mieheksi.

        Hur så?

        Olipa kerran Kuubassa kastraatti Castro; niin ne vain putoaa pallit maestro!
        Eugenismi on kivaa, se on kommunismin jihaa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så?

        Olipa kerran Kuubassa kastraatti Castro; niin ne vain putoaa pallit maestro!
        Eugenismi on kivaa, se on kommunismin jihaa!

        No yleensä kutsut nartuksi, eller hur?

        Runoiluttaako kovastikin?


      • icepicked kirjoitti:

        No yleensä kutsut nartuksi, eller hur?

        Runoiluttaako kovastikin?

        Mitä sitten?

        Runosuonta supistaa ja kaikki luulevat vedalaisuutta hindulaisuudeksi! Sekä miksi kysyit olenko hurahtanut hindulaisuuteen? Entä sitten vaikka olisin? Hindulaisilla ei ole kaanonia; olen ainoastaan ottanut heiltä persoonattoman luojajumalan Brahmaan käsitteen, koska mielestäni se on lähempänä kuin juutalaisten YHWH.


      • icepicked kirjoitti:

        No yleensä kutsut nartuksi, eller hur?

        Runoiluttaako kovastikin?

        Miksi "Runoiluttaako kovastikin?" kysymys kuulosti niin kaksimieliseltä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Runosuonta supistaa ja kaikki luulevat vedalaisuutta hindulaisuudeksi! Sekä miksi kysyit olenko hurahtanut hindulaisuuteen? Entä sitten vaikka olisin? Hindulaisilla ei ole kaanonia; olen ainoastaan ottanut heiltä persoonattoman luojajumalan Brahmaan käsitteen, koska mielestäni se on lähempänä kuin juutalaisten YHWH.

        Olenko Sinun mielestäsi narttu, vaikka olen (mielestäsi) mies?

        En tunne uskontoja erityisen hyvin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi "Runoiluttaako kovastikin?" kysymys kuulosti niin kaksimieliseltä?

        Kuinka niin se kuulosti kaksimieliseltä? Aivan viaton kysymys oli se.


      • icepicked kirjoitti:

        Olenko Sinun mielestäsi narttu, vaikka olen (mielestäsi) mies?

        En tunne uskontoja erityisen hyvin.

        Ja visst, hur så?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ja visst, hur så?

        Selitä näkökantasi!


      • icepicked kirjoitti:

        Selitä näkökantasi!

        Mielestäni olet erittäin feminiiminen mieheksi, mutta siitä huolimatta sinulla on testosteronia [vähän].


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mielestäni olet erittäin feminiiminen mieheksi, mutta siitä huolimatta sinulla on testosteronia [vähän].

        Ja feminiininenkö mies on narttu?


      • icepicked kirjoitti:

        Ja feminiininenkö mies on narttu?

        Ja visst!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ja visst!

        No sepä hyvä.

        Selitä, miksi olen mielestäsi feminiininen!


      • icepicked kirjoitti:

        No sepä hyvä.

        Selitä, miksi olen mielestäsi feminiininen!

        Tietenkin on. Kuuntelitko kuppalaulun?

        Koska et myönnä että sinulla on kivekset, sekä olet kommunistiæmmä; sillä ainoat mieskommunistit ovat kansanmurhaajia.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin se kuulosti kaksimieliseltä? Aivan viaton kysymys oli se.

        En minä tiedä. Se oli jotenkin vihjaileva. Voisin kuvitella sinut iskemässä portsaria hame päällä; "Runoiluttaako kovastikin??"


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tietenkin on. Kuuntelitko kuppalaulun?

        Koska et myönnä että sinulla on kivekset, sekä olet kommunistiæmmä; sillä ainoat mieskommunistit ovat kansanmurhaajia.

        En voi ilman kuulokkeitani.

        Olenko nyt ämmä vai en? Yritä päättää! :D


      • icepicked kirjoitti:

        En voi ilman kuulokkeitani.

        Olenko nyt ämmä vai en? Yritä päättää! :D

        Hur så? Siinä on ihan siivot sanat.

        Olet æmmæ.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Siinä on ihan siivot sanat.

        Olet æmmæ.

        En silti. Huomenna!

        Todista!


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä tiedä. Se oli jotenkin vihjaileva. Voisin kuvitella sinut iskemässä portsaria hame päällä; "Runoiluttaako kovastikin??"

        Hame päälläkö? Nytkö minulla oli hamekin ylläni?

        Yritin kyllä vihjailla.


      • icepicked kirjoitti:

        Hame päälläkö? Nytkö minulla oli hamekin ylläni?

        Yritin kyllä vihjailla.

        Sinulla ei siis ollut edes hametta? Pelkillä alusvaatteilla siellä haahuilit kivasti iskemässä portsareita jäähakulla silmään...

        Vai tarkoitatko sittenkin, että hame oli ALLA?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Sinulla ei siis ollut edes hametta? Pelkillä alusvaatteilla siellä haahuilit kivasti iskemässä portsareita jäähakulla silmään...

        Vai tarkoitatko sittenkin, että hame oli ALLA?

        Älä kiusi! En myönnä mitään!


    • Ne tappoivat sen.... :(

      Nyyyh. Musiikki on yksi maailman järkyttävimmistä asioista.

      • Kenet he tappoivat?

        Puolitoista tuntia hepreaa, jee!


    • Miksi sinä kuuntelet tämänkaltaista?

      • Äiti kuuntelee, en minä!

        Ihanaa rakkaat kotikuntalaiseni. Puukotuksia Myllyntullissa, tulipaloja yhteiskouluissa, pommivaaroja Kiviniemessä ja uhkailuja OSAOlla. Täällä on niin kiva asua.


      • kurpizza kirjoitti:

        Äiti kuuntelee, en minä!

        Ihanaa rakkaat kotikuntalaiseni. Puukotuksia Myllyntullissa, tulipaloja yhteiskouluissa, pommivaaroja Kiviniemessä ja uhkailuja OSAOlla. Täällä on niin kiva asua.

        Se on pikkukyläelämää...


      • icepicked kirjoitti:

        Se on pikkukyläelämää...

        Ups. Ei se ollutkaan pommivaara, vaan s-posti jtn tyyliin "Tulen kello 12/14.00 ja ammun kaikki näkemäni kakarat"

        Ei pikkukylällä ole ihan tälllaista. Tosin meillä on eri käsitys pikkukylästä. Minulla se on sellainen, että paikkakunnalla on vain muutama eri sukunimi ja kaikki tuntevat toisensa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Ups. Ei se ollutkaan pommivaara, vaan s-posti jtn tyyliin "Tulen kello 12/14.00 ja ammun kaikki näkemäni kakarat"

        Ei pikkukylällä ole ihan tälllaista. Tosin meillä on eri käsitys pikkukylästä. Minulla se on sellainen, että paikkakunnalla on vain muutama eri sukunimi ja kaikki tuntevat toisensa....

        L-la-lalalalande!

        Kuten kysyin: mistä sinä hameen revit?!


      • icepicked kirjoitti:

        L-la-lalalalande!

        Kuten kysyin: mistä sinä hameen revit?!

        Onko siellä pistetään banaania poskeen -meininkin, kun noin hankalasti tuli kirjoitettua. Minua pilkkaa henkilö, joka alusvaatteisillaan hyppeli ja tansahteli baarissa tökkien ihmisiä hakuilla silmään. (Kuten JT kertoi ylempänä, olikohan raasu eksynyt samaan baariin....?)

        En revi hameita. Sano portsarillesi, että homman saa hoidettua helmaa nostamalla, eikä tarvitse kangasta tuhlata.


      • kurpizza kirjoitti:

        Onko siellä pistetään banaania poskeen -meininkin, kun noin hankalasti tuli kirjoitettua. Minua pilkkaa henkilö, joka alusvaatteisillaan hyppeli ja tansahteli baarissa tökkien ihmisiä hakuilla silmään. (Kuten JT kertoi ylempänä, olikohan raasu eksynyt samaan baariin....?)

        En revi hameita. Sano portsarillesi, että homman saa hoidettua helmaa nostamalla, eikä tarvitse kangasta tuhlata.

        Ei minulla mitään alusvaatteita siellä ollut.

        Se hänelle kerro! Minäkin yritin, mutta eihän häi kuunnellut.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei minulla mitään alusvaatteita siellä ollut.

        Se hänelle kerro! Minäkin yritin, mutta eihän häi kuunnellut.

        JT -parka, kuinka voit koskaan selvitä siitä näystä!

        Yksi hyvä syy lisää käyttää housuja.

        Eihän sinun olisi tarvinnut kuin mennä puoliksi makaamaan pöydän päälle....


      • kurpizza kirjoitti:

        JT -parka, kuinka voit koskaan selvitä siitä näystä!

        Yksi hyvä syy lisää käyttää housuja.

        Eihän sinun olisi tarvinnut kuin mennä puoliksi makaamaan pöydän päälle....

        Mistä näystä?

        Senkin kuulemma tein liian hitaasti...


      • icepicked kirjoitti:

        Mistä näystä?

        Senkin kuulemma tein liian hitaasti...

        Sinusta kiehnäämässä ja kekkuloimassa ilman alusvaatteita hame päällä.

        Olet sinä välillä aika jälkeen jäänyt.


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinusta kiehnäämässä ja kekkuloimassa ilman alusvaatteita hame päällä.

        Olet sinä välillä aika jälkeen jäänyt.

        Ei minun hameeni niin lyhyt ollut!

        Kuinka niin?


      • icepicked kirjoitti:

        Ei minun hameeni niin lyhyt ollut!

        Kuinka niin?

        Älä kerro enempää. Entä jos hän oli istumassa? Kymmenen sentin korot eivät taatusti auttaneet asiaa (sinulla, ei JT:llä...)

        Et aina tajua typeriä vitsejäni (ehkä parempi niin.)

        "Sitten porkkana pilkottiin kuutioiksi kokiveitsellä, jonka terä...."
        Liittyi tarinaan miteen? XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Älä kerro enempää. Entä jos hän oli istumassa? Kymmenen sentin korot eivät taatusti auttaneet asiaa (sinulla, ei JT:llä...)

        Et aina tajua typeriä vitsejäni (ehkä parempi niin.)

        "Sitten porkkana pilkottiin kuutioiksi kokiveitsellä, jonka terä...."
        Liittyi tarinaan miteen? XD

        Älä nyt, pojat toivoivat minun pukevan korkokengät!

        Selitä!

        Ei se liitykään, mikä on koko jutun idea.


      • icepicked kirjoitti:

        Älä nyt, pojat toivoivat minun pukevan korkokengät!

        Selitä!

        Ei se liitykään, mikä on koko jutun idea.

        Tuskin pojatkaan niin outoja ovat.

        En minä kaikkia typeriä vitsejäni muista! Niitä on liikaa!

        Miten katkeennella kokkiveitsellä voi pilkkoa mitään??


      • kurpizza kirjoitti:

        Tuskin pojatkaan niin outoja ovat.

        En minä kaikkia typeriä vitsejäni muista! Niitä on liikaa!

        Miten katkeennella kokkiveitsellä voi pilkkoa mitään??

        No äijät sitten!

        Minusta portsarista olitko jotakin sanomassa?

        Mutta kuinka se katkesikaan?


      • icepicked kirjoitti:

        No äijät sitten!

        Minusta portsarista olitko jotakin sanomassa?

        Mutta kuinka se katkesikaan?

        Äijät.... Tulee mieleen kaljamahaiset kiroilevat ukot, jotka syövät lenkkiä ja juovat "kalijaa"

        En, kuinka niin?

        Se selviää pian.


      • kurpizza kirjoitti:

        Äijät.... Tulee mieleen kaljamahaiset kiroilevat ukot, jotka syövät lenkkiä ja juovat "kalijaa"

        En, kuinka niin?

        Se selviää pian.

        No miehet sitten!


      • icepicked kirjoitti:

        No miehet sitten!

        Miehet? Ovatko miehet noin epänormaaleja?!


      • kurpizza kirjoitti:

        Miehet? Ovatko miehet noin epänormaaleja?!

        He jotka olivat kapakassa! Heistä minä puhun!


      • icepicked kirjoitti:

        He jotka olivat kapakassa! Heistä minä puhun!

        Mitä sinä muuten olit siellä alunperin tekemässä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mitä sinä muuten olit siellä alunperin tekemässä?

        Kostamassa Herrelle.


      • icepicked kirjoitti:

        Kostamassa Herrelle.

        Kostamassa mitä? Mitä hän kärsii sinun viuhahduksista?


      • kurpizza kirjoitti:

        Kostamassa mitä? Mitä hän kärsii sinun viuhahduksista?

        Kostin minun nartuksikutsumiseni. Saipahan tietää, ettei omista minua.


    • Voisin jatkaakin suolistotarinaani jos ei olisi läksyjä ja kokeita..

      • Minunkin pitäisi lukea, mutten jaksa. Pitäisi kuunnella ne näytekappaleet...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minunkin pitäisi lukea, mutten jaksa. Pitäisi kuunnella ne näytekappaleet...

        En jaksa lukea.. Muhahaha! Kyllä minä muutenkin osaan, joten taidan jatkaa suolistotarinaa.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        En jaksa lukea.. Muhahaha! Kyllä minä muutenkin osaan, joten taidan jatkaa suolistotarinaa.

        Mikä koe sinulla olisi?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mikä koe sinulla olisi?

        Melkein kaikista aineista!


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Melkein kaikista aineista!

        Onnea.... Minullakin on koeviikko.... Musiikin koe huomenna....


    • -Siirrän tänne-

      Eikö nartuksi kutsuminen tapahtunut vasta sen jälkeen?

      Luulin löytäneeni sen runon, jonka kirjoitin seikkailuistani. Se oli lojunut sängylläni pari päivää. Juuri kun olin kirjoittamassa sitä tänne, tajusin että se olikin joku keväinen murharuno. Nyt toivon, ettei siskoni ole lukenut sitä.

      Hetkonen.... Nyt muistan missä se sinun juttusi on.....

    • -Siirrän tänne-

      Eikö nartuksi kutsuminen tapahtunut vasta sen jälkeen?

      Luulin löytäneeni sen runon, jonka kirjoitin seikkailuistasi. Se oli lojunut sängylläni pari päivää. Juuri kun olin kirjoittamassa sitä tänne, tajusin että se olikin joku keväinen murharuno. Nyt toivon, ettei siskoni ole lukenut sitä.

      Hetkonen.... Nyt muistan missä se sinun juttusi on.....

      • Eeeeei... Kävin kaksi kertaa.

        Kerro!


      • icepicked kirjoitti:

        Eeeeei... Kävin kaksi kertaa.

        Kerro!

        Miksi kävit ensimmäisen kerran? Miksi kävit kaksi kertaa?

        En muistanutkaan oikein. Kirjoitan uudelleen. Tuo toinen piilotetaan laatikkoon.


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi kävit ensimmäisen kerran? Miksi kävit kaksi kertaa?

        En muistanutkaan oikein. Kirjoitan uudelleen. Tuo toinen piilotetaan laatikkoon.

        Ensin tarkoitukseni oli käydä vain kääntymässä, mutta... kaikkea... tapahtui. Toinen kerta oli kosto.

        Se tee!


    • Okeis.

      Tämä on kirjoitettu kymmenessä minuutissa, joten älä sitten valita. Alku tosin oli jo muotoiltu.

      On pimeää.
      Aukko muistissa.
      Mitä nyt tapahtuikaan siellä vessassa?
      Entä baarissa?
      Siinä tiskin päällä.
      Portsari ainakin oli hyvällä päällä.
      Hame päällä siellä keinuin.
      Koroissa korkeissa tansahtelin.
      Olin illan kirkkain tähti.
      Pian helmat jo hameesta lähti.

      Aamulla taas valitetaan,
      kuinka eilen sattuikaan,
      kuinka aamulla kadutti
      ja kuinka eilen niin halutti.

      Pian taas uudestaan,
      sinne palaan tanssimaan.
      Tähdeksi joukkoon junttien,
      seuraavana aamuna taas kipua tuntien,
      hymyksi kirkkaaksi,
      suhinaksi pöytien välissä,
      kuiskauksiksi toisten korvassa.
      Aamulla taas pimeää
      ja aukko muistissa.

      • Eiiiiiiiii!!!!!!!!!!

        *Portsari ainakin oli tuulella hyvällä.

        Tiesin tekeväni tuon virheen, minä tiesin, mutta en muistanut tarkistaa.... :(


      • kurpizza kirjoitti:

        Eiiiiiiiii!!!!!!!!!!

        *Portsari ainakin oli tuulella hyvällä.

        Tiesin tekeväni tuon virheen, minä tiesin, mutta en muistanut tarkistaa.... :(

        Kiitos, Bravo, olet upea!

        /Siivosin sähköpostini.


      • icepicked kirjoitti:

        Kiitos, Bravo, olet upea!

        /Siivosin sähköpostini.

        Minä jo luulin sinun suuttuneen jostain. Tarkoitin tuosta hauskemman, mutta runoissa en kykene heittämään läppää yhtä sujuvasti kuin yleensä....

        //Kannattaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä jo luulin sinun suuttuneen jostain. Tarkoitin tuosta hauskemman, mutta runoissa en kykene heittämään läppää yhtä sujuvasti kuin yleensä....

        //Kannattaa.

        En minä tuosta suuttuisi!

        Kävin läpi neljä sivua ja löysin neljä hyödyllistä viestiä. Loput olivat spämmiä.


      • icepicked kirjoitti:

        En minä tuosta suuttuisi!

        Kävin läpi neljä sivua ja löysin neljä hyödyllistä viestiä. Loput olivat spämmiä.

        Ei sinusta tiedä.

        Tuolla naisella on vahva lääkitys!

        Neljä? Wau! Loput mainoksia?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei sinusta tiedä.

        Tuolla naisella on vahva lääkitys!

        Neljä? Wau! Loput mainoksia?

        Tietääpäs.

        Kuinka niin?

        Loput olivat roskapostia. Niissä oikein avuliaasti lukikin "spämmi," jotta tietäisin, mitä poistan.


    • Eipäs.

      "Yön kuningattaren aaria" nyt on menossa Atmospheres, jonka jälkeen en taatusti uskalla mennä nukkumaan.

      XD

      • No minä menen sinunkin puolestasi; hyvää yötä, makeita unia, huumenaisten kuvia!


      • icepicked kirjoitti:

        No minä menen sinunkin puolestasi; hyvää yötä, makeita unia, huumenaisten kuvia!

        Hyvää yötä, kauniita unia, portsareiden.... kuvia.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hyvää yötä, kauniita unia, portsareiden.... kuvia.

        Niin mitä kuvia?


      • icepicked kirjoitti:

        Niin mitä kuvia?

        Nukkumaan lapsi!


    • WOWittaja

      mitä helvettiä? Tää palsta on kuin suomi24:n Goldshire!

      • Täh? Selitä. Joo, olemme sekaisin, kuinka niin?


      • WOWittaja
        kurpizza kirjoitti:

        Täh? Selitä. Joo, olemme sekaisin, kuinka niin?

        Goldshire on kylä world of warcraftissa, joka tunnetaan välillä etenkin rp-realmeissa nimellä Pornshire. paikka on ihan täynnä ERPtä eli erotic role-palyta. se on kuin helvetin iso bordelli. Toi teidän keskustelu on suoraan kuin moongladen goldshirestä.
        ettekö ole pelanneet WOWia?


      • WOWittaja kirjoitti:

        Goldshire on kylä world of warcraftissa, joka tunnetaan välillä etenkin rp-realmeissa nimellä Pornshire. paikka on ihan täynnä ERPtä eli erotic role-palyta. se on kuin helvetin iso bordelli. Toi teidän keskustelu on suoraan kuin moongladen goldshirestä.
        ettekö ole pelanneet WOWia?

        Öh... Minä en ainakaan.

        Mutta olenkin oikeasti miettinyt, mitä muut ajattelevat näistä keskusteluista. Nyt selvisi. XD Normaalisti tällä palstalla olisi paljon myös suolistotarinoita (nyt niitä on kaksi) sekä jotain muutakin, mutta nyt on hiukan kuollut meininki....

        Kesällä teimme kerran hyökkäyksen toiselle palstalle.....


      • WOWittaja
        kurpizza kirjoitti:

        Öh... Minä en ainakaan.

        Mutta olenkin oikeasti miettinyt, mitä muut ajattelevat näistä keskusteluista. Nyt selvisi. XD Normaalisti tällä palstalla olisi paljon myös suolistotarinoita (nyt niitä on kaksi) sekä jotain muutakin, mutta nyt on hiukan kuollut meininki....

        Kesällä teimme kerran hyökkäyksen toiselle palstalle.....

        suolistotarinoita?


      • WOWittaja kirjoitti:

        suolistotarinoita?

        Tarinoita, joissa on mukana tämän palstan vakiokävijöitä. Niitä on vaikka minkälaisia.... On kauhua, huumoria, typerää huumoria, fantasia-tarinoita ja zombi-maailman valloituksia (joissa zombien paikalla on bronnyja. Nimi oli BR -Bronies Rising) Kirjoittelin niitä itsekin yhteen väliin, mutta sitten lopetin. Palstan sisäpiirivitsitkin luovat yhdenlaista tarinaa (Trotskin ja IT:n vessapanot....)

        Täällä on pyörinyt roolipelikin (sijoittuu Keskimaahan), mutta se on hyytynyt pelaajien puutteen takia....

        Lue "Pulinat Info" Sieltä löytää enemmän tietoa. X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Tarinoita, joissa on mukana tämän palstan vakiokävijöitä. Niitä on vaikka minkälaisia.... On kauhua, huumoria, typerää huumoria, fantasia-tarinoita ja zombi-maailman valloituksia (joissa zombien paikalla on bronnyja. Nimi oli BR -Bronies Rising) Kirjoittelin niitä itsekin yhteen väliin, mutta sitten lopetin. Palstan sisäpiirivitsitkin luovat yhdenlaista tarinaa (Trotskin ja IT:n vessapanot....)

        Täällä on pyörinyt roolipelikin (sijoittuu Keskimaahan), mutta se on hyytynyt pelaajien puutteen takia....

        Lue "Pulinat Info" Sieltä löytää enemmän tietoa. X)

        Olen itse asiassa kokeillut World of Warcraftia ja roolipelaamiseni on aika varmasti saanut siitä vähän vaikutteita. Monelta osin aika hyvä peli, mutta grafiikat ovat vanhentuneita. Eksyin kerran Goldshireen eikä ollut mukavaa...


      • WOWittaja
        kurpizza kirjoitti:

        Tarinoita, joissa on mukana tämän palstan vakiokävijöitä. Niitä on vaikka minkälaisia.... On kauhua, huumoria, typerää huumoria, fantasia-tarinoita ja zombi-maailman valloituksia (joissa zombien paikalla on bronnyja. Nimi oli BR -Bronies Rising) Kirjoittelin niitä itsekin yhteen väliin, mutta sitten lopetin. Palstan sisäpiirivitsitkin luovat yhdenlaista tarinaa (Trotskin ja IT:n vessapanot....)

        Täällä on pyörinyt roolipelikin (sijoittuu Keskimaahan), mutta se on hyytynyt pelaajien puutteen takia....

        Lue "Pulinat Info" Sieltä löytää enemmän tietoa. X)

        ai no luulin SUOLISTOtarinoiden kertovan anaaliseksistä ja muusta sellaisesta. Ne olivatkin onneksi jotain muuta


      • WOWittaja kirjoitti:

        ai no luulin SUOLISTOtarinoiden kertovan anaaliseksistä ja muusta sellaisesta. Ne olivatkin onneksi jotain muuta

        Riippuu kirjoittajasta. Olen ikävä kyllä joutunut lukemaan siitäkin kertovia tarinoita...


      • WOWittaja
        assassin kirjoitti:

        Olen itse asiassa kokeillut World of Warcraftia ja roolipelaamiseni on aika varmasti saanut siitä vähän vaikutteita. Monelta osin aika hyvä peli, mutta grafiikat ovat vanhentuneita. Eksyin kerran Goldshireen eikä ollut mukavaa...

        mikä realm? uusimmassa lisäosasa eli warlords of draenorissa grafiikat tai ainakin vanhat rodut tulevat päivittymään. odotan innolla


      • WOWittaja kirjoitti:

        mikä realm? uusimmassa lisäosasa eli warlords of draenorissa grafiikat tai ainakin vanhat rodut tulevat päivittymään. odotan innolla

        Argent Dawn. Itse odotan innolla Assassin's Creed Unitya. Assassin's Creed Roguea ei tosin julkaista PClle, joten se ihan oikeasti vituttaa! Siinä saisi pelata templarilla assassiinin sijasta! Voisinhan myös vilkaista wowia joskus pitkästä aikaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Riippuu kirjoittajasta. Olen ikävä kyllä joutunut lukemaan siitäkin kertovia tarinoita...

        Ah, nyt saimme ulkopuolisen lukijan! Miltä tuntui lukea nyrskytysjuttujamme? Viestejä on melkein 8000! Olin joskus vieläkin suorapuheisempi, mutta ei voi mitään; aina tämä ajautuu nussuttelun puolelle.


    • WOWittaja

      ainakin sopeutuisitte Goldshireen! onko täällä pointtina vaan nussuttelusta puhuminen? ihan outo palsta

      • Ei se ole pelkästään pointtina. XD Kyllä me puhumme muustakin. Vasta oli suuri väittely uskonnon asioista ja yksinäisyyttä on pohdittu yhdessä ketjussa.... Nyt puhutaan opiskelusta tuolla toisessa ketjussa....


      • Ensimmäisen viestin pointti oli irstas nuolemisakti, ja koska minun ja IT:n vessaseikkailuistamme oli puhuttu jo aiemmin, aihe siirtyi tänne.


    • Toivottavasti tämä saadaan pian täyteen tai neljään sataan viestiin, jottei kukaan lue kamalaa kirjoitustani.

      Pitäisikö lukea enkun ja äikän kokeisiin? Äikkää ei kyllä voi lukea ja enkku.... Luen nukkumaan mennessä.

      • Minulla se on toisen sivun ylälaidassa! Hah.


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla se on toisen sivun ylälaidassa! Hah.

        Jos joudun lukemaan sen vielä kerrankin, alan inhoamaan sitä. Hävettää jo nyt.


      • kurpizza kirjoitti:

        Jos joudun lukemaan sen vielä kerrankin, alan inhoamaan sitä. Hävettää jo nyt.

        Se on upea! Tsih, et enää voi päästä siitä eroon!


      • icepicked kirjoitti:

        Se on upea! Tsih, et enää voi päästä siitä eroon!

        Voin tehdä niin, ettet sinä enää näe sitä....


      • kurpizza kirjoitti:

        Voin tehdä niin, ettet sinä enää näe sitä....

        Se ei katoaisi kuitenkaan. Arvaapa, miksei.


      • Onnea. Olen vihdoin saanut lopetettua niiden kirjoittamisen. Minulla tosin oli vielä täydellinen jatko mielessäni sille Susi agentin vaatteissa -hommalle, mutta on typerää kirjoittaa henkilöistä, jotka ovat häipyneet ja yhdeltä tarinaltani putosi koko pohja pois.


      • Vittu kun peruuta näppäin ei toIMI SAATANA vittuSSSSSSS


      • icepicked kirjoitti:

        Se ei katoaisi kuitenkaan. Arvaapa, miksei.

        Ei JT koko ketjua jouda lukemaan ja voisin poistaa sen uudestaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei JT koko ketjua jouda lukemaan ja voisin poistaa sen uudestaan.

        Minulla on se täällä! Jos et ole kunnolla, laitan sen Huuhaalle!


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla on se täällä! Jos et ole kunnolla, laitan sen Huuhaalle!

        Tee se, niin saat puhua Kotkosekoiluissa yksinäsi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Tee se, niin saat puhua Kotkosekoiluissa yksinäsi.

        Älä jätä! Sinun täytyy kuunnella valitustani persekivuistani!


      • icepicked kirjoitti:

        Älä jätä! Sinun täytyy kuunnella valitustani persekivuistani!

        -.-


      • kurpizza kirjoitti:

        -.-

        Mitä nyt?


    • Äsken vitutti, mutta sitten aloin nauramaan IT:n suolistotarinalle....

      • Käyn lukemassa ja sitten alan tehdä italiantehtäviäni.


    • Kannattaa; tuo pätkä oli paras edellisiin verrattuna.

      • Kävin; nyt ahkeroimaan!


    • Minunkin pitäisi.... Mutten jaksa ihan vielä. Luen vielä hetken.

    • Tekisi mieli aloittaa spämmimyrsky.. niin paljon stressiä.

      • Olisin voinut vastata aloitukseesi, mutta siinä pyydettiin seurustelevia vastaamaan, enkä minä seurustele. MIKSI? Kiusaat meitä muita?


      • kurpizza kirjoitti:

        Olisin voinut vastata aloitukseesi, mutta siinä pyydettiin seurustelevia vastaamaan, enkä minä seurustele. MIKSI? Kiusaat meitä muita?

        En pyytänyt seurustelevia vastaaman missään kohtaan. Se on vain väsymys Kurpizza hyvä..


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        En pyytänyt seurustelevia vastaaman missään kohtaan. Se on vain väsymys Kurpizza hyvä..

        Siellä lopussa luki, mutta jooh.

        *huokaus* Mitä spämminen siihen auttaa? Saat taas haukkuja trolli-vihaajilta niskaasi. Sekö piristää jotenkin?


      • kurpizza kirjoitti:

        Siellä lopussa luki, mutta jooh.

        *huokaus* Mitä spämminen siihen auttaa? Saat taas haukkuja trolli-vihaajilta niskaasi. Sekö piristää jotenkin?

        Hän ei osaa käsitellä asiaansa.


      • icepicked kirjoitti:

        Hän ei osaa käsitellä asiaansa.

        En minäkään. Mutta sitä varten on Turmion kätilöt.


    • "Jos vertaa hesalaiseen kaupunkilaiseen pylväännussija-mouhupalli-räkäpää hipsteriin, niin varmaan olenkin."

      XD Hyvä minä.

      • En minä ole mikään mouhupalli, räkäpää tai hipsteri!


    • Mistä tietää olevansa riippuvainen hindulaisuudesta? Ryhdyin lukemaan seitsemää upaniśadia ja Mahabharata-eepoksen lyhennelmää, sekä kuuntelen kauniin kuuloista Krisna-mantraa...

      • Nyt tiedät minun suhteeni oopperaan ja kieliin: saatan kuunnella italiankielistä oopperaa ja opiskella Italiaa samanaikaisesti.

        Tajusin muuten, että isorintaisilla naisilla on mielettömiä etuja ruuhkaisissa turistikohteissa, sillä he voivat tunkea kallisarvoiset esineet rintaliiveihinsä.


      • icepicked kirjoitti:

        Nyt tiedät minun suhteeni oopperaan ja kieliin: saatan kuunnella italiankielistä oopperaa ja opiskella Italiaa samanaikaisesti.

        Tajusin muuten, että isorintaisilla naisilla on mielettömiä etuja ruuhkaisissa turistikohteissa, sillä he voivat tunkea kallisarvoiset esineet rintaliiveihinsä.

        Ooppera johtaa kommunismiin kuten ketjun alussa totesimme...

        Isokürpanen Miäs taas pystyy asettamaan mitä tahansa farkkujensa etutaskuun...

        Uusi harrastukseni on Vipassana meditaatio kävellen... "Vipas" ja "sana" kuulostaa huijaukselta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ooppera johtaa kommunismiin kuten ketjun alussa totesimme...

        Isokürpanen Miäs taas pystyy asettamaan mitä tahansa farkkujensa etutaskuun...

        Uusi harrastukseni on Vipassana meditaatio kävellen... "Vipas" ja "sana" kuulostaa huijaukselta...

        Se on sivistystä!

        Onko Sinulla henkilökohtaistakin kokemusta?

        Selitä tarkemmin.


      • icepicked kirjoitti:

        Se on sivistystä!

        Onko Sinulla henkilökohtaistakin kokemusta?

        Selitä tarkemmin.

        Eikä ole...

        Teoriassa küllæ.

        Enkä selitä; kirjoitan selitysosaa tarinaani.


      • icepicked kirjoitti:

        Se on sivistystä!

        Onko Sinulla henkilökohtaistakin kokemusta?

        Selitä tarkemmin.

        Hauskat iltapuheenaiheet....


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eikä ole...

        Teoriassa küllæ.

        Enkä selitä; kirjoitan selitysosaa tarinaani.

        Kylläpä on!

        Teoriassa, kuinka niin? Hur så? Kuinka etutaskuun edes voisi..?


      • icepicked kirjoitti:

        Kylläpä on!

        Teoriassa, kuinka niin? Hur så? Kuinka etutaskuun edes voisi..?

        Se johtaa kommunismiin kuten aikaisemmin totesimme keskustelussamme.

        Täss' pitää tietää että kun mölkky nousee pystyyn niin farkut laajenee ja etutaskuun mahtuu enemmän romua ja näin ollen Miäs saa samanedun kuin isorintainen nainen.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hauskat iltapuheenaiheet....

        On!

        //IT, lieneekö siellä kuitenkaan niin paljoa laajanemistilaa?

        "Mölkky."


      • icepicked kirjoitti:

        On!

        //IT, lieneekö siellä kuitenkaan niin paljoa laajanemistilaa?

        "Mölkky."

        Tietenkin löytyy, hur så? Sen vuoksi se kirjoitetaan "Miäs".

        Hur så? Mitä vikaa mölkyssä on?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tietenkin löytyy, hur så? Sen vuoksi se kirjoitetaan "Miäs".

        Hur så? Mitä vikaa mölkyssä on?

        Kyllähän se näkyy, jos jollakulla seisoo, eikö?

        Se kuulosti pahalta tässä yhteydessä.


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllähän se näkyy, jos jollakulla seisoo, eikö?

        Se kuulosti pahalta tässä yhteydessä.

        Kyllähän isot rinnatkin näkyy paidan alta, eikö?

        Hur så?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllähän isot rinnatkin näkyy paidan alta, eikö?

        Hur så?

        Niin, mutta ne eivät paisu mihinkään naisen mielentilan mukaan, joten niitä varten ei tarvita tyhjää tilaa.

        No mieti nyt.


      • icepicked kirjoitti:

        Niin, mutta ne eivät paisu mihinkään naisen mielentilan mukaan, joten niitä varten ei tarvita tyhjää tilaa.

        No mieti nyt.

        Vastalause; kyse oli turistien kilpailuedusta tavaroiden tallettamiseksi.

        Hur såå?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vastalause; kyse oli turistien kilpailuedusta tavaroiden tallettamiseksi.

        Hur såå?

        Eihän miehen housuja mulkun koon mukaan tehdä! Lisäksi olisi epäilyttävää availla sepalustaan julkisilla paikoilla.

        Eikö se ole liian... kova?


    • Seiskalla, kun älypuhelimet olivat pienempää kokoa ja lissuilla legginsit, tapasivat taskujen puutteen takia tunkea puhelimen rintaliiveihin. Itse en tuota säilytyspaikkaa tarvinnut, koska minulle oli lähes aina taskut hupparissa tai farkuissa.
      Paitsi viikonloppuna leirillä oli vähän pakko, koska oli juoksuleikkejä ja huonot taskut.

      Ja niin. Olen palannut.

      //Kuunnellaanko täällä kommunistilauluja?!?!? Äitiiiiiiiii..................

    • Varmasti. Äitini kerran esitelmöi minulle, että Qstockiin saa salakuljetettua taskumatin, jos sen tunkee housujen etupuolelle. Tämä ei kuitenkaan ollut niin järkyttävää kuin se, että erehdyin 11-vuotiaana kysymään typerien mainosten takia, että mikä on erektiohäiriö. Ei kivaa. Ei yhtään kivaa.

      En halua kuunnella, olen pahoillani....

      • Kuinka häi sen oikein selitti sinulle? :D Minä erehdyin kerran kysymään isältäni, mikä on sukurutsa.

        KUUNTELE, nainen! Ernst Busch on hyvä laulaja!


    • Nikotteli vähän aikaa ja sanoi "Kun miehellä ei hommat toimi"
      Minä: "Häh?"
      Äiti: "Miehellä ei hommat toimi."
      Minä: "Miten niin ei hommat toimi."
      Äiti: *hymähdys* "Ei seiso!"
      Minä: *katsoo ilmeellä: miksi kerroit minulle tällaista?*

      Kuulostat IT:ltä. En voi. Homosorsat yrittävät ottaa vallan (spämmijä).

      • Ai että. Olenko jo sanonut, että äitisi on hauska?

        Kai kuulostan, koska vietän niin paljon aikaan Hänen kanssaan. Se on hyvää taustamusiikkia homosorsain torjumiselle!


    • Häntä on monesti luultu isosiskokseni...

      Kummallista. Spämmiä ei tullutkaan. Onneksi et kuulosta minulta.

      • Onko häi niin nuori?

        Kuuntele siis! Mieluumminko Herreltä?


    • 40.... Pari vuotta sitten kaverini luulivat häntä siskokseni (tämä voi kyllä johtua siitä, että kaverini oma äiti on yli 50) ja äiti oli joutunut baarissa melkein yhden 23-vuotiaan iskemäksi. Ei hän niin nuorelta kyllä näytä.... Hän ei vain pukeudu mitenkään... sillä tavalla, kuten nelikymppisen voisi kuvitella pukeutuvan. Tai kyllä joskus, muttei mitään kukkahattuja tms. Tai semmoisia ihme "muotiluomuksia".

      Olisi outoa keskustella henkilön kanssa, joka kuulostaa sinulta.

      • Minun äitini on yli 50... Minua tosin luullaan välillä aikuiseksi.

        Kuinka niin, ystäväni?


    • Minua on useasti luultu 12-vuotiaaksi. En todellakaan näytä niin nuorelta. Jotkut luulevat vanhaksi, jotkut nuoremmaksi.

      Olenko ystäväsi? Voi sua raasua.

      • Minua ei ole luultu nuoremmaksi enää vuosiin.

        Kuinka niin raasua? Selitä, nainen!


    • Varmaan, koska pukeudut sadetakkeihin.

      Taas sinä puhuttelet kuin IT.... Yritätkö tahallasi matkia häntä?

      Sanoin noin siksi, että Pikku 99 joutuu sietämään minua.

      • En minä niihin koko ajan pukeudu!

        Kuten sanoin, olen paljon Herren seurassa.

        Enkä ole pikkuinen! :(


    • Et niin; ertiyisesti perjantai-iltoina pukeudut viehkeään mekkoosi ja lähdet baariin viihdyttämään juntteja!

      Minäkin olen, mutten siltikään kutsu sinua Nieriäksi. Yritän olla ihmisenä "letkeä" ja "mukava" eikä toisen nimittäminen nieriäksi kuulu siihen. Enkä käytä myöskään nimitystä Rape vaan Raippari (koska keksin Raipparin itse...) Opettelin myös pois tavasta kutsua IT:tä Tukijaksi, sillä kenenkään ei pidä sietää lempinimeä, josta ei pidä.

      Pitää mennä. Jatistaan myöhemmin.

      • Viime perjantaina en ollut, en varmasti!

        En minä ole pitämättä nimestäni.

        Silloin siis.


      • icepicked kirjoitti:

        Viime perjantaina en ollut, en varmasti!

        En minä ole pitämättä nimestäni.

        Silloin siis.

        Älä valehtele, nainen!

        En kutsu sinua myöskään siksi, että saat kiksejä nimitelystä.


    • PS. Pulinoihin on jo pian lähetetty 56666 viestiä!!! :D

      • Kuinka monta on lähetetty Rakkauteen ja Kehoon?


      • *näki VeHin viestin*

        Mikä osuus viestistä todella näkyi: 666
        Mikä osuus jäi näkemättä: 56


    • Ainut lempinimi josta pidän on Herre; kaikkea muuta vihaan tasapuolisesti.

      • Sitten minun täytyy kutsua sinua Israelin tukijaksi koko ajan tai keksiä uusi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Sitten minun täytyy kutsua sinua Israelin tukijaksi koko ajan tai keksiä uusi.

        Mikä tahansa käy mutta ainut josta pidän on Herre, koska se on kaikkien nimien yläpuolella, sekä räppäsin äsken VeHin suohon ja kohta Trotskin suoleen!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mikä tahansa käy mutta ainut josta pidän on Herre, koska se on kaikkien nimien yläpuolella, sekä räppäsin äsken VeHin suohon ja kohta Trotskin suoleen!

        En osaa kuunnella räppiä, joten en tiedä, kuinka kirjoittaminenkaan sujuisi.... *typerä mielikuva sinusta parrakkaana soittamassa kanteletta ja jodlaamassa ysiysejä suohon*

        Minä taas kieltäydyn jääräpäisesti käyttämättä sitä nimitystä. . . .


      • kurpizza kirjoitti:

        En osaa kuunnella räppiä, joten en tiedä, kuinka kirjoittaminenkaan sujuisi.... *typerä mielikuva sinusta parrakkaana soittamassa kanteletta ja jodlaamassa ysiysejä suohon*

        Minä taas kieltäydyn jääräpäisesti käyttämättä sitä nimitystä. . . .

        Küllä IT käy paremman puutteessa, mutta parempi ei puutu koska se on Herre! Parta voisi olla aika kiva lisäys viiksiini...

        Varför?


    • Käykö HJSH? Semmoinen väinämöis-parta, joka pitää laittaa nutturalle tai letille kuselle mennessä?? XD

      Sisäinen anarkisti käskee.

      • Ei mitä helvetteä se edes merkitsee? Ainoastaan IT ja Herre käy!

        Anarkistit kuuluu helvetteen!


    • Hän Joka Sanoo olevansa Herre.

      Olen sekaisin. Ja eikun lisää sokeria!

      Hei hei rakas, miksi käsket minut Helsinkiin? :(

      • Tuollainen loukkaa oikeuttani kutsua itseäni Herreksi!

        Hur så?

        Älä mene; kenet Minä sitten makaan ja kuka Minulle lohdun öihini takaa?


    • Olen siis saavuttanut jotain? O_O

      Sekaisin oleva ihminen sokeria = pärrrrrrinät

      Vaikka jonkun haaremistasi? Sinähän käskit minun painua Helsinkiin. Miksi annat ristiriitaisia viestejä? (Njah njah, ironia ironia)

      • Hur så?

        PÅärinät sopii ainoastaan jonneille.

        Hiljaa, nainen! Kerroin tuon vain jotta et romantiikan nälässäsi poistuisi luotani!


    • Onko se, että olen onnistunut loukkaamaan sinua, saavutus, jonka voin merkitä CV:hen?

      On minulla aika jonne kamppeetkin, paitsi ES:ään en koske!

      En ole romantiikan nälkäinen (hukun siihen tuon kirjan takia!).

      • Ei, koska Herreä ei loukata! Sain aikoinaan koulusta stipendin, koska olen niin bäst!

        Hur så?

        Mikä kirja? Miksi luette tuollaista sopimatonta materiaalia joka sopii ainoastaan kiimaisille eukoille?


    • Saan kiksejä myös siitä, että kutsut minua naiseksi... Enkä muuten valehtele!

      • Hauskaa keskustella kahden jätkän kanssa, jotka saavat keskenään kiksejä nimittelyni takia.

        Olen sekaisin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hauskaa keskustella kahden jätkän kanssa, jotka saavat keskenään kiksejä nimittelyni takia.

        Olen sekaisin.

        Keskenäänkö? Mitä tarkoitat?


      • icepicked kirjoitti:

        Keskenäänkö? Mitä tarkoitat?

        Tarkoitin juuri sitä mitä sanoin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Tarkoitin juuri sitä mitä sanoin.

        Tarkoititko..? Tarkoititko, että..?


      • icepicked kirjoitti:

        Tarkoititko..? Tarkoititko, että..?

        Suomenna. Tarkoitan montaa asiaa kerralla, enkä voi tuosta päätellä, mitä sinä luulet.

        Trotski se on niiiin viaton,
        viaton kuin VALKOINEN valhe,
        kun baarissa tanssi VALKOISESSA mekossaan
        ja PUNAISISSA kengissään.

        Olen tosiaan sekaisin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Suomenna. Tarkoitan montaa asiaa kerralla, enkä voi tuosta päätellä, mitä sinä luulet.

        Trotski se on niiiin viaton,
        viaton kuin VALKOINEN valhe,
        kun baarissa tanssi VALKOISESSA mekossaan
        ja PUNAISISSA kengissään.

        Olen tosiaan sekaisin.

        Tarkoititko, että olemme keskenämme..?

        Olin viaton! Minulla oli kauniit punaiset kengät kuin Karenilla sadussa!


      • icepicked kirjoitti:

        Tarkoititko, että olemme keskenämme..?

        Olin viaton! Minulla oli kauniit punaiset kengät kuin Karenilla sadussa!

        Keskenänne mitä? Sano sinä ensin, voin sitten kertoa, mitä tarkoitin.

        Imperfekti, rakas ystävämme, jo sosialistin puheesta kiinni jäi!

        Kellä Karenilla?


      • kurpizza kirjoitti:

        Keskenänne mitä? Sano sinä ensin, voin sitten kertoa, mitä tarkoitin.

        Imperfekti, rakas ystävämme, jo sosialistin puheesta kiinni jäi!

        Kellä Karenilla?

        No, köh, panemme.

        Kuinka niin jäin kiinni?!

        Etkö satua tunne?


      • icepicked kirjoitti:

        No, köh, panemme.

        Kuinka niin jäin kiinni?!

        Etkö satua tunne?

        Aha. Minä taas tarkoitin ilmaista hupaisasti (kaksimielisesti), että kumpikaan teistä ei pidä minun nimittelystä miksikään.

        Kappas vaan, Eräs trotskilainen riehaantui, baari-hippasille....

        En tunne.

        Hyvää yötä, kauniita unia ja.... ja... tuota noin... Puna-armeijan pukkaritouhujen kuvia!


      • kurpizza kirjoitti:

        Aha. Minä taas tarkoitin ilmaista hupaisasti (kaksimielisesti), että kumpikaan teistä ei pidä minun nimittelystä miksikään.

        Kappas vaan, Eräs trotskilainen riehaantui, baari-hippasille....

        En tunne.

        Hyvää yötä, kauniita unia ja.... ja... tuota noin... Puna-armeijan pukkaritouhujen kuvia!

        No, kaksimielisesti kuitenkin.

        Ihan oma-aloitteisesti he minua jahtasivat; en minä sitä ehdottanut!

        Se on hyvä satu.

        Tapat minut, Valkyriani!


      • icepicked kirjoitti:

        No, kaksimielisesti kuitenkin.

        Ihan oma-aloitteisesti he minua jahtasivat; en minä sitä ehdottanut!

        Se on hyvä satu.

        Tapat minut, Valkyriani!

        Niin?

        Niin varmaan. "Hei, leikitäänkö leikkiä nimeltä "Kuka ehtii panna punikkia perseeseen ekana? Ottakaa kiinni!"

        Okei.

        En vaan itseni (matikan koe meni persiilleen.)


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin?

        Niin varmaan. "Hei, leikitäänkö leikkiä nimeltä "Kuka ehtii panna punikkia perseeseen ekana? Ottakaa kiinni!"

        Okei.

        En vaan itseni (matikan koe meni persiilleen.)

        Senkaltaisen mielikuvan sain!

        Kutakuinkin niin he tekivätkin, enkä minä voinut sille enää mitään.


    • Minäkin olen saanut stipendin! Ja sain kerran lv:ltä karkkipussin, koska en ollut myöhästynyt kertaakaan!

      Punainen ehkä numeron liian iso t-paita ja mustat lökärit ja neon väriset sukat (Armahtakaa! Nyt on sunnuntai ja vapaata!)

      Joku nuorille suunnattu vampyyri-sarja. Tässä syy, miksi luen tota: Kaupunginkirjastosta ainoa nuorten englannin kielinen kirja, joka löytyi, oli kyseisen sarjan kakkososa. Jotta tajuaisin kakkososasta jotain, minun täytyy lukea ykkösosa (suomeksi, koska muuta ei löytynyt). Olisin myös voinut lainata Cornwellin kirjoja, mutta en olisi tajunnut niistä sanaston vuoksi paljonkaan. Voisin kyllä joskus yrittää....

    • Kuuletko, nieriä!

      Miksi väitit Minua "ilkeäksi" ja kirjoitit ylistävän en adjektiv sulkeisiin "(nerokas!)"? Kyseenalaistatko Herren auktoriteettiaseman, vai miksi se on suluissa? För helvete!

      • Huomasin vasta nyt.

        Olet ilkeä; pilkkasit minua! Mistä tietäisit sukupuoleni?

        Sekös Sinua kyrpiikin.


      • icepicked kirjoitti:

        Huomasin vasta nyt.

        Olet ilkeä; pilkkasit minua! Mistä tietäisit sukupuoleni?

        Sekös Sinua kyrpiikin.

        Ai kyrpii vai? XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Ai kyrpii vai? XD

        Kyllä, kuinka niin?


      • icepicked kirjoitti:

        Huomasin vasta nyt.

        Olet ilkeä; pilkkasit minua! Mistä tietäisit sukupuoleni?

        Sekös Sinua kyrpiikin.

        Pilkkaan jokaista; kirjoitan kuin roomalainen Tacitus, kuin suoliston nettikummitus!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pilkkaan jokaista; kirjoitan kuin roomalainen Tacitus, kuin suoliston nettikummitus!

        Mutta miksi juuri minua niin terävin sanoin?


      • icepicked kirjoitti:

        Mutta miksi juuri minua niin terävin sanoin?

        Kirjoitin myös VeHistä ja aion kirjoittaa muistakin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kirjoitin myös VeHistä ja aion kirjoittaa muistakin.

        Miksi väitit tuntevasi minut niin hyvin?


      • icepicked kirjoitti:

        Miksi väitit tuntevasi minut niin hyvin?

        Hur så? Käytin lähdemateriaalina kirjoittamiasi viestejä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Käytin lähdemateriaalina kirjoittamiasi viestejä.

        Väitit tietäväsi sukupuoleni. Et tiedä, arvailet!


      • icepicked kirjoitti:

        Väitit tietäväsi sukupuoleni. Et tiedä, arvailet!

        Mielestäni on itsestään selvyys että olet "vähän" homahteleva pikkupoika...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mielestäni on itsestään selvyys että olet "vähän" homahteleva pikkupoika...

        Mitä nuo lainausmerkit tarkoittavat?! En minä ole pikkuinen!


      • Laita sinne linkki tänne! Noilla on tosin jo 58. ketju menossa.


      • icepicked kirjoitti:

        Laita sinne linkki tänne! Noilla on tosin jo 58. ketju menossa.

        Meillä menee hetki kiriä kiinni.


      • kurpizza kirjoitti:

        Meillä menee hetki kiriä kiinni.

        Siksi olemme täällä. Kohta täyttyy kahdeksastoista.


      • icepicked kirjoitti:

        Siksi olemme täällä. Kohta täyttyy kahdeksastoista.

        Valehdellaan numeroissa.


      • icepicked kirjoitti:

        Siksi olemme täällä. Kohta täyttyy kahdeksastoista.

        Onnea teille. En ole aloittanut yhtäkään.

        *Kumittaa kiroillen oppikirjoja*


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Valehdellaan numeroissa.

        Sinä sössut jo tämän ketjun numeron. Kahdeksantoista kirjoitetaan XVIII.


      • icepicked kirjoitti:

        Sinä sössut jo tämän ketjun numeron. Kahdeksantoista kirjoitetaan XVIII.

        kukka-kotkoa ei oltu numeroitu, sekä kaikissa ei ole täyttä viestimäärää;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12380178

        Ja selatessani listaa löysin yhden näistä olevan poistettu.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        kukka-kotkoa ei oltu numeroitu, sekä kaikissa ei ole täyttä viestimäärää;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12380178

        Ja selatessani listaa löysin yhden näistä olevan poistettu.

        POISTETTU! POISTETTUKO?! MIKSI?

        Vajavaisista on saatettu poistaa jotakin, jonka Kurpizza pystynee palauttamaan.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        kukka-kotkoa ei oltu numeroitu, sekä kaikissa ei ole täyttä viestimäärää;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12380178

        Ja selatessani listaa löysin yhden näistä olevan poistettu.

        Mikä? Kuinka niin puuttuu?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        kukka-kotkoa ei oltu numeroitu, sekä kaikissa ei ole täyttä viestimäärää;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12380178

        Ja selatessani listaa löysin yhden näistä olevan poistettu.

        Kyseisessä keskutelussa oli nähtävästi poistettu Raipparin kiukutteluja.



      • kurpizza kirjoitti:

        Kyseisessä keskutelussa oli nähtävästi poistettu Raipparin kiukutteluja.

        Niin arvelinkin. Jotakin voisit palauttaa, jotta ketju olisi täysi.



    • Lupasin palkinnon jokaiselle joka luki kaiken edellisessä tarinassani, joten se on nyt tässä; saat ehdottaa mistä seuraavaksi kirjoitan.

      • Suuresta suohon laulannasta ja Raipparin Suolistolaiset ovat eläimiä -kampanjasta..... XD

        Juu. Minulta ei kannata kysyä. (Kyllä, luin kaiken... muistaakseni...) Jospa Trotski ehdottaisi jotain?


      • Kirjoita antiikin Roomasta!


      • icepicked kirjoitti:

        Kirjoita antiikin Roomasta!

        Aikamatkako?


    • Katsotaan... Luultavasti kirjoitankin Rooman maisemissa kun aika tulee ja suolaulun saatan lisätä mukaan sörsseliin...

      • Mutta nyt on hyvä aika selittää; kuinka niin olen hintahtava? Kuinka niin vain hieman?


      • icepicked kirjoitti:

        Mutta nyt on hyvä aika selittää; kuinka niin olen hintahtava? Kuinka niin vain hieman?

        Tavoitteesi on olla tosi hintahtava?


      • kurpizza kirjoitti:

        Tavoitteesi on olla tosi hintahtava?

        Onko tuo toteamus- vai kysymyslause?

        No, tuota... entä jos sinä vastaisit erääseen kysymykseeni?


      • icepicked kirjoitti:

        Onko tuo toteamus- vai kysymyslause?

        No, tuota... entä jos sinä vastaisit erääseen kysymykseeni?

        Molempia.

        En vastaa tuohon ennen kuin kuulen kysymyksen.


      • kurpizza kirjoitti:

        Molempia.

        En vastaa tuohon ennen kuin kuulen kysymyksen.

        Ei kysymyslausetta muodosteta noin.

        No: miksi yllätyit, kun kysyin Herreltä, onko Häi kyrpiintynyt?


      • icepicked kirjoitti:

        Ei kysymyslausetta muodosteta noin.

        No: miksi yllätyit, kun kysyin Herreltä, onko Häi kyrpiintynyt?

        Se oli lause, jonka lopussa kohotetaan kysyvästi kulmakarvoja ja ilmaistaan näin vastapölisijälle, että hänen on vastattava.

        Olin kaksimielisellä päällä ja ajattelin sinun tarjonneen helpotusta ongelmaan. Minä jo säikähdin, että sinä oikeasti aioit kysyä jotain, mutta ei mtn. En valita.


      • kurpizza kirjoitti:

        Se oli lause, jonka lopussa kohotetaan kysyvästi kulmakarvoja ja ilmaistaan näin vastapölisijälle, että hänen on vastattava.

        Olin kaksimielisellä päällä ja ajattelin sinun tarjonneen helpotusta ongelmaan. Minä jo säikähdin, että sinä oikeasti aioit kysyä jotain, mutta ei mtn. En valita.

        Eli se ei ollut kysymyslause.

        Tuskin Hän mitään minulta haluaisi...


      • icepicked kirjoitti:

        Eli se ei ollut kysymyslause.

        Tuskin Hän mitään minulta haluaisi...

        Entä sitten?

        Mitä tähän pitäisi sanoa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Entä sitten?

        Mitä tähän pitäisi sanoa?

        Se oli kieliopillisesti väärin.

        Pitäisi kommentoida pisteliäästi.


      • icepicked kirjoitti:

        Se oli kieliopillisesti väärin.

        Pitäisi kommentoida pisteliäästi.

        En mä oo äikän tunnilla. Täällä saa kirjottaa iha miten haluaa.

        Enkö muka tee sitä muutenkin?!


      • kurpizza kirjoitti:

        En mä oo äikän tunnilla. Täällä saa kirjottaa iha miten haluaa.

        Enkö muka tee sitä muutenkin?!

        Ei saa.

        Kommentoi!


      • icepicked kirjoitti:

        Ei saa.

        Kommentoi!

        Eihän sitä saa. Vaikka haluais.

        Enkä! En halua, että saat kiksejä kirjoituksistani!


      • kurpizza kirjoitti:

        Eihän sitä saa. Vaikka haluais.

        Enkä! En halua, että saat kiksejä kirjoituksistani!

        En minä kiksejä saa; kirjoita vain!


      • icepicked kirjoitti:

        En minä kiksejä saa; kirjoita vain!

        En muista, mitä silloin ajattelin...


      • kurpizza kirjoitti:

        En muista, mitä silloin ajattelin...

        Ajattele uudestaan!


      • icepicked kirjoitti:

        Ajattele uudestaan!

        Suunnittelen tarinaa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Suunnittelen tarinaa....

        Sanoisit nyt!


      • icepicked kirjoitti:

        Sanoisit nyt!

        "Tuskin Hän mitään minulta haluaisi... "

        Eli: Mutta sinähän tietenkin haluat häneltä, kuten halusit ja pyyntelit oikein kiltisti polvillasi siltä bussikuskiltakin, enkä edes halua tietää, missä vietit loppu matkasi!

        Are you happy now?


      • kurpizza kirjoitti:

        "Tuskin Hän mitään minulta haluaisi... "

        Eli: Mutta sinähän tietenkin haluat häneltä, kuten halusit ja pyyntelit oikein kiltisti polvillasi siltä bussikuskiltakin, enkä edes halua tietää, missä vietit loppu matkasi!

        Are you happy now?

        Olen, kiitos! En tosin muista mitään bussimatkaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Olen, kiitos! En tosin muista mitään bussimatkaa.

        Etpä tietenkään. Kuskilla ei tainnut olla sissijuustoa sitten....


      • kurpizza kirjoitti:

        Etpä tietenkään. Kuskilla ei tainnut olla sissijuustoa sitten....

        Milloin me olemme bussissa olleet?

        Näj, ei minulla ainakaan nielussa mitään töhnää ollut.


      • icepicked kirjoitti:

        Milloin me olemme bussissa olleet?

        Näj, ei minulla ainakaan nielussa mitään töhnää ollut.

        Et ole ainut, joka kulkee busseilla. Istuin siellä takana ja koitin vilkuttaa, mutta sinulla oli... *köh köh* kiireitä kuskin kanssa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Et ole ainut, joka kulkee busseilla. Istuin siellä takana ja koitin vilkuttaa, mutta sinulla oli... *köh köh* kiireitä kuskin kanssa....

        Jassåå yritit huorata nieriän kanssa katsomalla sitä! För helvete; sinulla on oikeus katsoa miehistä ainoastaan Minua.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jassåå yritit huorata nieriän kanssa katsomalla sitä! För helvete; sinulla on oikeus katsoa miehistä ainoastaan Minua.

        //Kurpizza, ajon aikanako?

        //IT, mutta itse huorailet ympäri kyliä, niinpä niin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Et ole ainut, joka kulkee busseilla. Istuin siellä takana ja koitin vilkuttaa, mutta sinulla oli... *köh köh* kiireitä kuskin kanssa....

        IT// Se, että katson jotakin tai haluan tervehtiä, ei tarkoita että haluaisin mennä touhuamaan kyseisen henkilön kanssa.

        Trotski// Sinun takiasi siis bussi melkein ajoi sen naisen päältä...

        No niin, hyvät herret ja nieriät, menen nukkumaan.
        Hyvää yötä, karmeita unia ja toistenne kuvia....


      • kurpizza kirjoitti:

        IT// Se, että katson jotakin tai haluan tervehtiä, ei tarkoita että haluaisin mennä touhuamaan kyseisen henkilön kanssa.

        Trotski// Sinun takiasi siis bussi melkein ajoi sen naisen päältä...

        No niin, hyvät herret ja nieriät, menen nukkumaan.
        Hyvää yötä, karmeita unia ja toistenne kuvia....

        En minä ajoa häiritä aikonut! Huomiseen.


    • Sain idean toiseen suolistotarinaan joten Rooma saanee odottaa ellet ihan välttämättä halua että kirjoitan inspiroitumatta väsynyttä paskoo jonka ainut idea on tehdä sanoista mahdollisimman pitkiä, jotta 5000 merkin raja täyttyisi.

      • Kirjoita mitä haluat, mutta tee siitä hyvä!

        Onko Sinulla pakkomielle rajaan?


      • icepicked kirjoitti:

        Kirjoita mitä haluat, mutta tee siitä hyvä!

        Onko Sinulla pakkomielle rajaan?

        Siinä laitetaa suolia korviin ja sinä saat traumaperäisen sressihäiriön.

        Raja on sanskrittiä ja tarkoittaa kuningasta, esim. maharaja --> suuri kuningas, joten ja visst!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Siinä laitetaa suolia korviin ja sinä saat traumaperäisen sressihäiriön.

        Raja on sanskrittiä ja tarkoittaa kuningasta, esim. maharaja --> suuri kuningas, joten ja visst!

        Oi, älä paljasta liikaa!

        Tarkoitin merkkirahjaa...


      • icepicked kirjoitti:

        Oi, älä paljasta liikaa!

        Tarkoitin merkkirahjaa...

        Oikeastaan tuollainen ei ollut edes suunnitelmissani. Tällä kertaa teen teille kännykkäloisille helpotuksen ja en kirjoita pitkää aloitusta.

        Se on aika sexikäs keksintø...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Oikeastaan tuollainen ei ollut edes suunnitelmissani. Tällä kertaa teen teille kännykkäloisille helpotuksen ja en kirjoita pitkää aloitusta.

        Se on aika sexikäs keksintø...

        Kiitos, Signore mio!

        Oletko varma, ettet ole perverssi?


      • icepicked kirjoitti:

        Kiitos, Signore mio!

        Oletko varma, ettet ole perverssi?

        Hän on "Helkatin pervon" ja "Aika pervon" välimaastossa perverssiyden mittaamiseen tarkoitetulla asteikolla.


    • Minkä takia kännykkäloiset eivät osaa lukea pitkiä aloituksia?

      • Älä itke, lapsi.


      • icepicked kirjoitti:

        Älä itke, lapsi.

        Hur så? Vastaa kysymykseen kännykkälöinen.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Vastaa kysymykseen kännykkälöinen.

        En tiedä, mihin yksi loppuu ja mistä toinen alkaa.


      • icepicked kirjoitti:

        En tiedä, mihin yksi loppuu ja mistä toinen alkaa.

        Varför?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Varför?

        Niitä on niin monta!

        (Tästä saisi hyvän kaksimielisen vitsin!)


    • Voi näitä pulinoita.... *ylpeä, äidillinen huokaus*

    • enään2

      Enään 2

      • oikeuksia heille!

        homosorsat!


      • Oujeapenis is bigh
        oikeuksia heille! kirjoitti:

        homosorsat!

        vIÄlä 3!


      • 222222
        Oujeapenis is bigh kirjoitti:

        vIÄlä 3!

        jes enään 2!


      • Homotovatihmisiä,mut
        222222 kirjoitti:

        jes enään 2!

        vakkarit ovat eläimiä!


        (enään 1!!!!!)


      • Homosorsat
        Homotovatihmisiä,mut kirjoitti:

        vakkarit ovat eläimiä!


        (enään 1!!!!!)

        Jokuhyyppä ja mtäävihannes! Ovat perseestä ja trotskilla on kivessyöpä! (Ps. vika!)


      • HEIEIEIEIEIE
        Homosorsat kirjoitti:

        Jokuhyyppä ja mtäävihannes! Ovat perseestä ja trotskilla on kivessyöpä! (Ps. vika!)

        Mahtuuko vielä YKSI!


    • Trotski// Siskoni kaipailee sinua ja haluaa tietää, oletko kuullut yhtä Fröbelin palikoiden ärsyttävää kappaletta?

      • Kun olin pieni, vanhempani soittivat niitä. Ovat kuulemma jotenkin kaksimielisiä.


    • Sisko: "Oli synkkä yö, yö, kun pistin neulalla sormeen ja ohjasin laivaa...."

      Olisit onnellinen, hän laulaa harvoin.

      Jostain syystä olen sitä mieltä, ettei Psychologi ole Raippari.

      • Bravo.

        Minä laulan yksin kotona.


    • Sisko: *laulaa hämääkki-laulua*

      Onnea. Minä laulan yleensä... ööh.... no jos pitää laulaa jossain mukana, mutta mikrofonin eteen en mene...

      • Homo-homohäkki...


        Minäkään en pidä mikrofoneista.


    • Teen seuraavan väärällä numerolla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe