Kotkoseura✯✈︎☩ XVII

501

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 500 on yllättävän vähän. Onko tämä siis 17?

    • 8 000 viestiä? 3:ssa on muistaakseni 501 viestiä...

      • Määrä korvaa laadun. Ainakin suolistossa. Siinä muuten hyvä slogan

        Suomi24 - Pulinat
        Määrä korvaa laadun


        Hitsit vaan 37,1 en voi siis vedota kuumeeseen. no samapa tuo.


    • Kommentteja edelliseen:

      //IT, no eikö tämänkaltainen äkillinen muutos ole järkyttävä? Uskonnot tulisi kieltää tyhmiltä, mutta sehän ei paaville käy; häi menettäisi suurimman osan seuraajistaan.

      //Kurpizza ja IT, menin vain nukkumaan! Uskokaa nyt... Ja Kurpizza, voit sanoa sen, et siskollesi vaan portsarille.

      • Ei ole mitään järkyttävää, koska en kiinnity mihinkään, vaikka joutuisin grillaamaan käteni kuin Scaevola en antaisi sen järkyttää itseäni.

        "Uskonnot tulisi kieltää tyhmiltä, mutta sehän ei paaville käy; häi menettäisi suurimman osan seuraajistaan."

        Katolilaiset eivät ole perusolemukseltaan tyhmiä, eikä uskonnon kieltäminen keneltäkään johda mihinkään muuhun kuin fundamentalismin lisääntymiseen, sillä Kristinusko on apokalyptinen ja hyökkäykset johtavat ainoastaan sen vahvistumiseen.

        Jos mitä tahansa kirkkokuntaa vastaan hyökätään millä tahansa keinolla (uusateistit ja heidän "hyvät" argumenttinsa tai väkivalta ja vainoaminen) se saa ainoastaan lisää polttoainetta tuomiopäivän odotukseen ja auttaa kirkkokuntaa yhdistymään ulkoista vihollistaan vastaan.

        En edes yritä saada ketään luopumaan mistään uskonnosta; ainoastaan negatiivisimmista psykologisista vaikuttajista.


    • Räyghr. Murot ovat paha! Rghaaaaaaagre *tallaa muron dramaattisesti jalallaan*

      • Raittiusseurojen hengessä voi sitten alkaa hävittämään muroja syömällä ne. Voin osallistua.

        Koska alkoholihan häviää maailmasta juomalla, eikös vaan? ;D


      • santiny kirjoitti:

        Raittiusseurojen hengessä voi sitten alkaa hävittämään muroja syömällä ne. Voin osallistua.

        Koska alkoholihan häviää maailmasta juomalla, eikös vaan? ;D

        Liityn joukkoon. Jos viinaa tuodaan Virosta ja röökiä Venäjältä, mistä muroja tuodaan?


      • icepicked kirjoitti:

        Liityn joukkoon. Jos viinaa tuodaan Virosta ja röökiä Venäjältä, mistä muroja tuodaan?

        Ameriikoista, siellä muroissa on isommat vaahtokarkit kuin eurooppaversioissa.
        En kyllä enää syö niitä vaahtokarkkimuroja, liikaa sokeria heti aamusta. Satuinpahan huomaamaan tämmöisen eron.


    • Ällistyttävää. Pikku-jonne tuli aukomaan päätään minulle.

      • Niin siellä peräkylällä käynee. Kerro ja vastaa sitten kysymyksiini.


    • Olen stalkkeri 5/5. XD Ei ole kyllä minun vikani, vaan sen, joka oli nostanut vanhan keskustelun ylös... Sinun entinen paras kaverisi oli kirjautunut viimeksi 31.8.2014 klo. 2:01. XD

      Eli siskollani oli riitaa yhden tyypin kanssa. Hän sitten ilmeisesti lähetti jonkun anteeksipyyntö-kirjeen tms. kaverilleen. En siis edes tiennyt kirjeestä, kun puhevikainen kakara tulee minulle väittämään, että eilen illalla stalkatessaan ikkunamme alla olin kuulemma käskenyt siskoani kirjoittamaan sen kirjeen. Yritinpä mitä sanoa. Yritin jopa vedota siihen, kuinka naurettavalta koko tilanne vaikutti. Ainoa vastaus oli jtn. "Älä valehtele" ja "Älä vittu puhu paskaa päin mun naamaa."
      Oikeastaan, hän sanoi noin aina kun ei käsittänyt mitä minä sanoin.

      Nauratti aivan hirveästi ja toisaalta teki mieli dumpata jokeen tuollainen yhteiskunnan "toivo".

      • Kuka entinen paras kaverini? Häh?

        XD Penskoista on aina vaivaa. Kotona veli, koulussa kasit ja seiskat.


    • Arvaa. ;)

      Sinullekin on tullut tuo kasit ja seiskat -homma. Mistä kysymyksistä puhuit?

      • En ellennä! :(

        Aiemmin tässä ketjussa, vai?


    • No ei sitten.

      Sinä käskit vastata joihinkin kysymyksiisi.

      • KERRO!

        Käskin sanoa erään asian portsarille.


    • "Kerro ja vastaa sitten kysymyksiini."

      ^^ Mitkä kysymykset?

      • KUKA ON MINUN PARAS YSTÄVÄNI?

        Siinä on kysymys. Muut olivat väärinkäsityksiä.


      • Kuka se on?! Sanoin kysymys tarkoittaessani väitettä.

        Ja tyhmä kansa luulee tätä propagandaksi.


    • Ihminen ei muista exäänsä...

      Viron presidentti oli ensimmäinen, joka noin sanoi. Ei tuo minustakaan ole propakandaa. Venäläiset vain ovat tulkinneet sanomisia miten haluavat ja uutisoineet siitä.

      • Minun entisenikö..? Kuka?!

        Virossa ylireagoitaneen Venäjä-asioissa jatkuvasti.


      • icepicked kirjoitti:

        Minun entisenikö..? Kuka?!

        Virossa ylireagoitaneen Venäjä-asioissa jatkuvasti.

        Niin no virolaisilla nyt on sen tason Venäjätraumat etten hirveesti ihmettele. Kyllä tuo voidaan propagandaksi tulkita, mutta ihan yhtä lailla sen voi tulkita idiotismiksi. Näiden kahden ero on kuitenkin aika häilyvä. Mutta kyllähän propagandamylly on oikeasti pyörinyt vuosikausia ilman, että täällä on mitään kunnolla edes huomattu. Vain nämä räikeät ylilyönnit herättävät huomiota.


      • santiny kirjoitti:

        Niin no virolaisilla nyt on sen tason Venäjätraumat etten hirveesti ihmettele. Kyllä tuo voidaan propagandaksi tulkita, mutta ihan yhtä lailla sen voi tulkita idiotismiksi. Näiden kahden ero on kuitenkin aika häilyvä. Mutta kyllähän propagandamylly on oikeasti pyörinyt vuosikausia ilman, että täällä on mitään kunnolla edes huomattu. Vain nämä räikeät ylilyönnit herättävät huomiota.

        Olettaisin heillä olevan vähän samaa vikaa kuin suomalaisilla sisällissodan suhteen, vahvempana tosin; sisällissodastamme on enemmän aikaa.

        Tuskin täällä Suomessakaan ollaan täysin objektiivisia ylipäätään mistään. Tuo oli niin törkeä ylilyönti, että olettaisin, etteivät venäläiset niele sitä.


    • No en minä siitä tiedä onko. Ainakin olet maininnut pari kertaa. Tomegle tuttu?

      En ole lukenut uutisia aiheesta kovin paljoa. Alkoi kyllästyttämään.

      • Tomegleko? Minä en pidä fasistista.

        Minä en lue kommentteja; liikaa persuilua/perseilyä.


    • Aijaa...

      Luen niitä joskus. Hauskoja. Mutta en ole lukenut uutisiakaan, koska Venäjä-Ukraina-NATO -shaibaa on ihan liikaa.

      • Niin. Hän ei ole poikaystäväni.

        Sitä työnnetään joka lävestä.


    • Onnea.

      Selevä.

      Yritin googlailla, jotta löytäisin jonkun hiusvärin jossakin, joka olisi lähessamanlainen kuin minulla. Ei löytynyt. Tyypillistä.

      • Onneako?

        Maantienväri on suomalaisilla yleinen.


    • Kelpaako epäonni paremmin?

      Minulla on hiukan punaisemmat... Ei siis niin punaisemmat kuin heti luullaan, vaan jossain siinä punaisen ja vaaleanruskean välimailla... Eikä muutenkaan ole sellaiset "pohjoismaalaiset ohuet ja hennot hiukset".

      • En minä sitä...

        Jaa. Eivät minunkaan hiukseni kovin ohuet ole.


    • Älä sitten valita...

      En tunne montaa ihmistä joilla olisi, mutta heille mainostetaan paljon hiustuotteita.

      Päätän nyt, että ne ovat maantienväriset. X)

      • Jostakin muusta voisin kyllä valittaa.

        On hyvä päättää asioista.


      • Kiitos... kai.

        En mitään.

        Onneksi luin sen.


    • XD

      Etkö muka?

      Sarjakuvan vai kirjan ja miksi onneksi?

      • Mitä?

        En!

        Kirjan, koska nyt kun pitäy lukea koulun puolesta, minun ei pidä.


    • Liian hauskaa. Pitkästä aikaa EI OLE paha olo.

      Miksi en usko sinua?

      Onnea. Ei kai se niin huono ollut?

      • Hyvä niin.

        Koska yleensä vihjaan jotakin.


      • En, en!

        XD En ole käynyt Wilmassa kahteen vuoteen.


    • En usko.

      Onnea. Minun äitini on samanlainen antiwilmasti.

      • Mitä muka vihjaisin?

        Minä olen vain laiska.


      • No niin.

        Kuinka niin? Raipparin mielestä varmaan.


    • Siksihän minä kysyinkin. Raippari sanoo minun olevan natsi ja VeHin mielestä olen jonkin sortin mafia.

      • He ovat mitä ovat.


    • Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Nyt olen sitä paitsi pitkästä aikaa hyvällä tuulella....

      • Kaikilla on myöskin oikeus mielipiteisiinsä toisten mielipiteistä.

        Minua vaivaa vain yksi asia...


    • Eikös nekin sitten lasketa mielipiteisiin?

      No mikä? (Jätän lisäämättä tähän "Pärsekipu?" tekstiä)

      • Kyllä.

        Arvasit oikein! Monestakin syystä...


    • Olet pitänyt hauskaa ja vatsavaivoja?

    • Kännykkäni putosi.

      Ei, vaan pidin hauskaa eilen ja toissapäivänä.

    • Japs.

      Seksiriippuvainen...

    • No niin. Nyt pystyn lähettämään viestejä.

      //IT, uskonto on oopiumia kansalle!

      //Kurpizza, enkä ole seksiriippuvainen!

      • Tuossa on kommarisitaatti jota inhoan; toteamus jolla paetaan keskustelua ja pyöristetään asioita marxilaisempaan suuntaan... Vaikka uskonto olisi eräänlainen huume sitä ei pitäisi hävittää pakolla vaan tulisi ainoastaan ohjata sen kehittymistä parempaan suuntaan ja antaa jokaisen luopua siitä aikanaan tai olla luopumatta.

        Uskonnon rajoittaminen ei apokalyptisestä luonteesta johtuen tule onnistumaan ja uskonnon erottaminen politiikasta johtaa ainoastaan samaan kun kommarien häätäminen politiikasta; nieriät vaihtoivat ainoastaan puoluetta ja jatkoivat kaappikommareina.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tuossa on kommarisitaatti jota inhoan; toteamus jolla paetaan keskustelua ja pyöristetään asioita marxilaisempaan suuntaan... Vaikka uskonto olisi eräänlainen huume sitä ei pitäisi hävittää pakolla vaan tulisi ainoastaan ohjata sen kehittymistä parempaan suuntaan ja antaa jokaisen luopua siitä aikanaan tai olla luopumatta.

        Uskonnon rajoittaminen ei apokalyptisestä luonteesta johtuen tule onnistumaan ja uskonnon erottaminen politiikasta johtaa ainoastaan samaan kun kommarien häätäminen politiikasta; nieriät vaihtoivat ainoastaan puoluetta ja jatkoivat kaappikommareina.

        Minun mielestäni uskonto on jokaisen henkilökohtaisesti päätettävissä ja siksi hyvin henkilökohtainen asia; sitä ei tulisi liittää valtioon. En myöskään pidä uskonnollisten yhteisöiden tavasta sanella ihmisille "totuuksia" ja kannustaa heitä joukkopsykoosiin.

        Pidän jokaista päättäjää, joka perustelee poliittiset näkemyksensä uskonnollaan, typeränä. Se on kehno perustelu eikä sitä tulisi käyttää sellaisena vaan korkeintaan mielipiteen pohjana.


      • icepicked kirjoitti:

        Minun mielestäni uskonto on jokaisen henkilökohtaisesti päätettävissä ja siksi hyvin henkilökohtainen asia; sitä ei tulisi liittää valtioon. En myöskään pidä uskonnollisten yhteisöiden tavasta sanella ihmisille "totuuksia" ja kannustaa heitä joukkopsykoosiin.

        Pidän jokaista päättäjää, joka perustelee poliittiset näkemyksensä uskonnollaan, typeränä. Se on kehno perustelu eikä sitä tulisi käyttää sellaisena vaan korkeintaan mielipiteen pohjana.

        En kertonut mitään valtioonliittämisestä, ilmoitin vain että sen ilmiöitä [niin hyviä kuin pahoja] tulee ohjata valtiolliselta tasolta parempaan kehityksen suuntaan ja kouluissa tulisi lisätä pakollisen EVL-liberaalilässytyksen sijaan Raamatun arkeologiaa annihillationismista helvittioppiin.

        En Minäkään pidä sitä hyvänä perusteluna, mutta sen poistaminen politiikasta on vaikeaa, koska aatteet eivät katoa kiellettäessä vaan ainoastaan vaihtavat nimeään, sekä aina löytyy demokratialässyttäjiä... Minun [Platonin mallisessa] unelmavaltiossani olisi ainoastaan oma saneluni kuinka asiat ovat ja kommunismi olisi rikos...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En kertonut mitään valtioonliittämisestä, ilmoitin vain että sen ilmiöitä [niin hyviä kuin pahoja] tulee ohjata valtiolliselta tasolta parempaan kehityksen suuntaan ja kouluissa tulisi lisätä pakollisen EVL-liberaalilässytyksen sijaan Raamatun arkeologiaa annihillationismista helvittioppiin.

        En Minäkään pidä sitä hyvänä perusteluna, mutta sen poistaminen politiikasta on vaikeaa, koska aatteet eivät katoa kiellettäessä vaan ainoastaan vaihtavat nimeään, sekä aina löytyy demokratialässyttäjiä... Minun [Platonin mallisessa] unelmavaltiossani olisi ainoastaan oma saneluni kuinka asiat ovat ja kommunismi olisi rikos...

        Uskonnonopetuksen saisi lakkauttaa kokonaan. Kaikille voisi opettaa elämänkatsomustietoa alusta lähtien.

        Painu 1930-luvun Italiaan, il Duce!


      • icepicked kirjoitti:

        Uskonnonopetuksen saisi lakkauttaa kokonaan. Kaikille voisi opettaa elämänkatsomustietoa alusta lähtien.

        Painu 1930-luvun Italiaan, il Duce!

        En tiedä millaista sisältöä elämänkatsomustiedossa on mutta siinä olen samaa mieltä että nykyuskonnon opetus ei ole toiminut; ateistina sain kuunnella asioita joihin en uskonut ja kristittynä sain kuunnella feministien Raamatun "tulkintoja"...

        Ei voi mitään että mielestäni demokratia on mahdoton ajatus, koska olen nähnyt kuinka "hyvin" perhe menestyy jossa ei ole voimakasta johtajaa; vapaakasvatuskersat hyppivät silmille ja kovistelevat kaduilla, jos niitä ei pidä kurissa. Valtion kanssa on täysin sama juttu; moukat maahan niin valtio toimii...

        Ehkä voisi olla jonkinlainen näennäisdemokratia jossa aina ennen vaaleja ohjattaisiin ihmiset äänestämään Ruhtinastaan ja muut puolueet pidettäisiin tiukasti kontrollissa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En tiedä millaista sisältöä elämänkatsomustiedossa on mutta siinä olen samaa mieltä että nykyuskonnon opetus ei ole toiminut; ateistina sain kuunnella asioita joihin en uskonut ja kristittynä sain kuunnella feministien Raamatun "tulkintoja"...

        Ei voi mitään että mielestäni demokratia on mahdoton ajatus, koska olen nähnyt kuinka "hyvin" perhe menestyy jossa ei ole voimakasta johtajaa; vapaakasvatuskersat hyppivät silmille ja kovistelevat kaduilla, jos niitä ei pidä kurissa. Valtion kanssa on täysin sama juttu; moukat maahan niin valtio toimii...

        Ehkä voisi olla jonkinlainen näennäisdemokratia jossa aina ennen vaaleja ohjattaisiin ihmiset äänestämään Ruhtinastaan ja muut puolueet pidettäisiin tiukasti kontrollissa.

        Elämänkatsomustiedossa ei puhuta paskaa vaan ajatellaan itse.

        Vastustat "kommunismia" kovasti ja käytät varoittavana esimerkkinä Neuvostoliittoa ("katsokaa, kommunismi ei toimi!") mutta silti haikailet Neuvostoliiton kaltaiseen valtionkapitalistiseen diktatuuriin.


      • icepicked kirjoitti:

        Elämänkatsomustiedossa ei puhuta paskaa vaan ajatellaan itse.

        Vastustat "kommunismia" kovasti ja käytät varoittavana esimerkkinä Neuvostoliittoa ("katsokaa, kommunismi ei toimi!") mutta silti haikailet Neuvostoliiton kaltaiseen valtionkapitalistiseen diktatuuriin.

        Määritelmä jonka aikoinaan kirjoitit 'Kapitalismin sanakirjan' pohjalta "kommunismi on liikettä" ja "maailma ei toimi ilman kommunismiä" ei ole vakuuttanut Minua koskaan sillä ainut mitä kerroit on etteivät nieriät kovista ponnisteluista huolimatta ole pystyneet luomaan edes ensimmäistä vaihetta [ns. "proletariaatin diktatuuri"] vaan aina isopaha valtionkapitalismi on pompannut pensaan takaan raiskaamaan tulevan unelmavaltion! Työläiset eivät osaa tehdä vallankumousta!

        Neuvostoliiton ainut vika on "työläisvaltio", jonka perusti täysin organisointikyvyttömät tollot valmiiksi mädäntyneen tšaarin Venäjän päälle; Minun versiossani kermapærseisyys hävitetään ihmisestä jo lapsena; kouluissa seisomapöydät, kaikkialla ruumiillista työtä ja pikalukumenetelmien opettelua valtion oppilaitoksissa.

        Jokaiselle opetetaan Marcus Aureliuksen sanat; "Mikä ei ole hyväksi mehiläispesälle ei ole hyväksi mehiläisellekään" ja filosofian opetuksessa siirrytään takaisin siihen uljaaseen muotoon jota se ennen edusti;

        Nykyajan sofistisen tyhjänpuhumisen (ja turhan mietinnän) sijaan puhutaan ainoastaan asioita joita kohti aiotaan ottaa harppauksia ja pyritään itsensä kehittämiseen henkisesti ja fyysisesti! Siitä syystä arvostan Senecaa (ja kumppaneita) ettei hän ollut tyhjänpuhuja kuten nykyajan lukio- ja saunafilosofit.

        Il Duce = ill Douche :)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Määritelmä jonka aikoinaan kirjoitit 'Kapitalismin sanakirjan' pohjalta "kommunismi on liikettä" ja "maailma ei toimi ilman kommunismiä" ei ole vakuuttanut Minua koskaan sillä ainut mitä kerroit on etteivät nieriät kovista ponnisteluista huolimatta ole pystyneet luomaan edes ensimmäistä vaihetta [ns. "proletariaatin diktatuuri"] vaan aina isopaha valtionkapitalismi on pompannut pensaan takaan raiskaamaan tulevan unelmavaltion! Työläiset eivät osaa tehdä vallankumousta!

        Neuvostoliiton ainut vika on "työläisvaltio", jonka perusti täysin organisointikyvyttömät tollot valmiiksi mädäntyneen tšaarin Venäjän päälle; Minun versiossani kermapærseisyys hävitetään ihmisestä jo lapsena; kouluissa seisomapöydät, kaikkialla ruumiillista työtä ja pikalukumenetelmien opettelua valtion oppilaitoksissa.

        Jokaiselle opetetaan Marcus Aureliuksen sanat; "Mikä ei ole hyväksi mehiläispesälle ei ole hyväksi mehiläisellekään" ja filosofian opetuksessa siirrytään takaisin siihen uljaaseen muotoon jota se ennen edusti;

        Nykyajan sofistisen tyhjänpuhumisen (ja turhan mietinnän) sijaan puhutaan ainoastaan asioita joita kohti aiotaan ottaa harppauksia ja pyritään itsensä kehittämiseen henkisesti ja fyysisesti! Siitä syystä arvostan Senecaa (ja kumppaneita) ettei hän ollut tyhjänpuhuja kuten nykyajan lukio- ja saunafilosofit.

        Il Duce = ill Douche :)

        Proletariaatin diktatuuri on vanhentunut käsite. Nykypäivän suomalaiset kommunistit eivät tavoittelenne diktatuuria tai seuranne Marxin oppeja sokeasti.

        http://m.youtube.com/watch?v=EKoizbmBoL0


    • Niin varmaan. En usko.

      • Puhun totta! Eikä minun ollut tarkoitus baarissa...


    • Ei ollut tarkoitus, mutta alkoi vissiin niin haluttamaan, kun näit jonkun toisen panevan pepsiä jaffaan?

      • Ei kun baarimikko lupasi ilmaisen juoman...


    • Pepsiä jaffaan on käännössana...

      Minä en tekisi tuollaista ilmaisesta juomasta(kaan).

      Minut muuten servattiin eilen sen samaisen jonnen toimesta "Su isäs on joulupukki"

      • Tiedän. No lupasin vain yhdet uikkarit saarnimetsässä, mutta sitten alkoi tapahtua!

        XD Olisit sanonut, jotta mutsis oli joulupukin kanssa ko sua teki.


    • Malliko kuitti?

      Se oli niin surkea, etten keksinyt mitään muuta kuin 2
      "Sanon Joulupukille, ettei sinulle tuoda lahjoja".
      Sitten jonne lähti pyöräilemään ja servasi:
      "Sun isäs on oma joulupukki."

      Minäkään en ollut servauksia aloittaessani noin surkea.

      • Aluksi, mutta sitten hyö villiintyivät vähän liikaa...

        Jonnet tulivat ilkkumaan pyöräilykypärääni kerran Pöytyän seudulla. Kysyin heiltä, jotta kuinka pärisee. Kuulemma hyvin pärisi. XD


    • Olet taatusti onnellinen, ettei äitisi tiedä, mitä täällä kirjoittelet...

      Jonnet ovat... sanonko mistä.

      • Olen. Olen myös onnellinen, ettei portsari tiedä, missä asun; saattaisi tulla vaatimaan uusintakierrosta...

        Pyllystä eli Närpiöltä?


    • XD
      "Onko Trotskilainen kotona?"

      Eikö.... Jospa he olivat Sahlbergejä? He olivat kai järkyttyneitä Nettikummituksen takia...

      • Ei kai saa vaimoltaan tarpeeksi rajua...

        Mahdollista.


    • Sinultako sitten... antaa olla.

      Yeps.

      • Jos ei muuten niin vaikka väkisin sitten.


    • Sinulla on hauskaa. Silloin kun olen yksin vanhainkodissa, luen näitä varmaan hiristen jossain nurkassa.

      • Minulla oli kuule kaikkea muuta kuin hauskaa...

        Toivottavasti S24 tajuaa näiden kulttuuriarvon ja säilyttää ne.


    • Arvasin tuon.

      Miksi poistaisi?

      • Nii-i. Siksi en halua sitä enää tänne.

        Säästääkseen tilaa.


    • Enää? Ai portsari on käynyt siellä ennenkin?

      Onhan täällä kymmenen vuotta vanhojakin keskusteluja?

      Minun tuurillani kyllä poistaisi....

      • Ei se meillä ole. Minussa.

        On on, mutta 50 vuotta vanhoja ei.


    • .....

      En välttämättä eläkään niin pitkään, jos pidän lupaukseni ja heitän lusikan nurkkaan kolmekymppisenä. :)

      • No, mikä on?

        Älä heitä; haluan samaan vanhainkotiin!


    • En halua ihan noin tarkkaa tietoa...

      Kuka sitä jaksais?

      Pitää mennä pois.

    • En tahtoisi teidän kanssanne sammaan vanhainkotiin.

      Musta tulee kauhee mummeli xDDD

      • //Kurpizza, sait jo tiedon.

        No voi harmi, voisimme kiusata henkilökuntaa yhdessä. :D

        Hyvää yötä.


      • icepicked kirjoitti:

        //Kurpizza, sait jo tiedon.

        No voi harmi, voisimme kiusata henkilökuntaa yhdessä. :D

        Hyvää yötä.

        Kiusaan yksinäni. Tai aivopesen viattomat vanhukset apureiksi ja lavastan heät.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Kiusaan yksinäni. Tai aivopesen viattomat vanhukset apureiksi ja lavastan heät.

        Sinulla on varmasti hauskaa. XD


      • icepicked kirjoitti:

        Sinulla on varmasti hauskaa. XD

        Totta kai.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Totta kai.

        Eivätkä he voi syyttää sinua! Dementoitunut ukkinikin saa riehua mielin määrin.


      • Pahinta on, jos minä olen vanhainkodissa ja te sitten hoidatte siinä.


    • Mieti niitä hoitajaparkoja; kaksi vanhusta hirisee ja juttelee päivät pitkät poistoputkinyrskytyksestä.

      Pääsin takaisin. Morrosta.

      • Voi (r)aukkoja! XD

        Mitä eroa on kahdella mulkulla ja vitsillä? Sinä et kestä vitsiä.


    • XD

      Mitä eroa on sinulla ja britillä?
      -Britillä on munaa aamiaisella.

      (Äläs nyt. Keksin sen viidessä sekunnissa, joten laatu on mitä on!)

      • Avaa tuota hiukan. XD


      • icepicked kirjoitti:

        Avaa tuota hiukan. XD

        Kaksi tulkinta vaihtoehtoa: Britillä on munaa aamiaisella, sinulla ei. (Tai siis saa munaa) Tai Britillä on munaa VAIN aamiaisella.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kaksi tulkinta vaihtoehtoa: Britillä on munaa aamiaisella, sinulla ei. (Tai siis saa munaa) Tai Britillä on munaa VAIN aamiaisella.

        Eipä ole suooliston toiminta paljoa parantunut päivityksestäkään.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Eipä ole suooliston toiminta paljoa parantunut päivityksestäkään.

        On se vähän. X)


      • kurpizza kirjoitti:

        On se vähän. X)

        Vieläkin hiljaista muulloin kuin illalla, mutta käy minulle. Nyt pääsin kotiin.

        Kyllä minä voin ottaa munaa aamiaisella.


    • Okei...?

      Varmasti.

      Keksin uusia sanoja tähän kappaleeseen. Julkasenko ne sitten tänne vai pitäisikö aloittaa taas keskustelu... Jos edes saan mitään aikaan...

      • Hyvin varmasti. Maistuisi.

        Tänne vaan.


    • Se tosin on aika rasvaista ja epäterveellistä.

      Tähän keskusteluun? Ok. Kohta pääsen ensimmäiseen kertosäkeistöön.

      • Rasvan ansiosta se on kuitenkin helppo niellä.


    • En olisi halunnut kuulla tuota.

      Eka säkeistö:

      Sävel siis tästä: http://www.youtube.com/watch?v=kUX4BfbdgeQ

      "Ocean,
      ja JT ja Trotskilainen,
      päivien jo vanhojen
      ovat wakkareita kanssa Korpin ja HeKeKeen.

      Siiliö,
      Arska, Neloth sekä muut
      ropeihin taas osallistuu,
      Sieltä se urakin alkoi. Mutta paljon on muuttunut.

      Meidän pitää muuttaa maailmaa.

      Meistä tuli vakkareita,
      sadisteja, kavereita,
      vakiosekoilijoita, kielinatseja.
      Meistä tuli tuttuja,
      netin kautta juttelulla.
      Ja tänään voidaan hetki olla kuninkaita."

      Kannattaako jatkaa?

      Sori, lagi hyökkäsi kimppuun.

      • Kuulit silti, oikeammin luit.

        XD Jatka vain!

        Uudistus ei auttanut mitään, päinvastoin. Nykyään latauskatko kestää VITTU PUOLI TUNTIA. PUOLI SAATANAN TUNTIA.


    • Niin. Ikävä kyllä.

      Todennäk. huomenna.

      Menen nukkumaan, koska kohta minulle taas huudetaan kurkku suorana. Ei ole kivaa. Paskaa vain niskaan.

      Hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia.

      • Kerrankin toivotit jotakin suloista. :)

        Minulle huudettiin jo, mutta menen itsekin.


      • icepicked kirjoitti:

        Kerrankin toivotit jotakin suloista. :)

        Minulle huudettiin jo, mutta menen itsekin.

        No, oliko kivaa. Näit tietenkin jotain sairaita unia nyt jostain tsetseeneistä meripuvuissa?

        Kuih.


      • kurpizza kirjoitti:

        No, oliko kivaa. Näit tietenkin jotain sairaita unia nyt jostain tsetseeneistä meripuvuissa?

        Kuih.

        Oi kyllä, mutta eivät ne sairaita olleet... vaan ihania.

        Isäni väittää minun olevan kännykkäriippuvainen.

        Hepreantuntini alkaa!


    • Niinpä tietenkin. Älä kerro enempää.

      99% nuorista on.

      Täyttää hepreaa minulle.

      • Se oli huumaavaa, suorastaan pyörryttävää!

        Sen kun saisi hänen päähänsä taottua.

        Äärimmäisen mielenkiintoista. :)


    • Älä kerro enempää.

      Yeps.

      Onnea. Minulla on hissan sanakoe ja pääsin vasta nyt etsimään sanoihin selityksiä...

      • Me olimme sataman venevarastossa...

        Minun täytyisi tehdä esseetä.


    • Ketkä "me"?

      Hienoa. Iskä soitti juuri, ja kertoi, että vaarini on kuollut yöllä. Selvisi sitten syövästä, muttei flunssassta. Ei sinänsä. En ollut lähes kymmeneen vuoteen(?) nähnyt.

      • Minä ja hän...

        Isotätini kuoli aivoveritulppaan, minkä takia mutsini on vähän masiksissa. Minun reaktioni oli jotta jaa.


    • IT? Et kirjoittanut isolla...

      Okei. Jos ei ole kovin läheisiä, niin on kai tuo ihan ymmärrettävää...

      • IT? Inhimillinen Tarjous.


      • En kirjoittanutkaan. ;)

        En ollut kovin, enkä muutenkaan vollottaisi.


    • Kuka se oli?

      Selevä. Bysanttihan oli se... Itä-Rooma?

      • Hän oli Mustanmeren laivaston perämies.

        Oli oli.


      • icepicked kirjoitti:

        Hän oli Mustanmeren laivaston perämies.

        Oli oli.

        Kotkoseuran jäsenet te ette ole Diplomaattisen valmiita seuraavaan sextusvaniatyyliseen siirtooni! Se on superdoovili!


    • Okei.

      Mikä on kristikunta?

      • Huomasitko? Tsih.

        Laajempi kuin seurakunta, ehkä. En minä muista.


    • Ikävä kyllä.

      En saa mistään tarpeeksi täsmällistä tietoa. Kysyn huomenna koulussa. Renesanssi oli se aikakausi, jolloin oli niitä ihme peruukkeja ja kaikki ylikoristeltua...

      • Renessanssi on se aika, joka on nyt ropessa...


      • Perämies, PERÄmies! Khih.

        Se oli barokki. Renessanssi (kahdella ässällä!) oli uusien keksintöjen aikakausi. Silloin ihailtiin antiikin Kreikkaa filosofeineen.


      • assassin kirjoitti:

        Renessanssi on se aika, joka on nyt ropessa...

        Juu.... Hei, nämä on käyty läpi viimeksi 5-luokalla...

        Nauratti käydä Mustaa surmaa läpi.-


      • icepicked kirjoitti:

        Perämies, PERÄmies! Khih.

        Se oli barokki. Renessanssi (kahdella ässällä!) oli uusien keksintöjen aikakausi. Silloin ihailtiin antiikin Kreikkaa filosofeineen.

        No jee. Katsoitte sitten kai munamiestä. MUNAmiestä. Khihhihih. Vaikka miehet eivät edes muni.... heh heh. Yhtä hauskaa.

        Ai.... Lue yllä oleva viesti.


      • kurpizza kirjoitti:

        No jee. Katsoitte sitten kai munamiestä. MUNAmiestä. Khihhihih. Vaikka miehet eivät edes muni.... heh heh. Yhtä hauskaa.

        Ai.... Lue yllä oleva viesti.

        Jos selvitätte tämän.. olette viisaita ;)


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Jos selvitätte tämän.. olette viisaita ;)

        Ensinnäkin T.Ä.M.Än. Ensimmäinen vihje. Toisen vihjeen huomaatte selvästi, mutta ongelmai tulee tulkinnassa. ;)


      • kurpizza kirjoitti:

        No jee. Katsoitte sitten kai munamiestä. MUNAmiestä. Khihhihih. Vaikka miehet eivät edes muni.... heh heh. Yhtä hauskaa.

        Ai.... Lue yllä oleva viesti.

        En minä sinne munaa tuijottelemaan tullut!


      • icepicked kirjoitti:

        En minä sinne munaa tuijottelemaan tullut!

        Trotskillekin tekisi hyvää selvittää 22:22 merkitys.


      • icepicked kirjoitti:

        En minä sinne munaa tuijottelemaan tullut!

        Trotski// Et toljottelemaan...

        Raippari// VeHin lempikirjoitusaika?


      • kurpizza kirjoitti:

        Trotski// Et toljottelemaan...

        Raippari// VeHin lempikirjoitusaika?

        Katko (tai Kotko?) iski jälleen. Siltä varalta, että Suolisto vetää liinat kiinni, hyvää yötä etukäteen.


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu.... Hei, nämä on käyty läpi viimeksi 5-luokalla...

        Nauratti käydä Mustaa surmaa läpi.-

        No eihän historiasta voi käydä mitään uutta läpi, kun kaikki käytiin jo peruskoulussa...


      • assassin kirjoitti:

        No eihän historiasta voi käydä mitään uutta läpi, kun kaikki käytiin jo peruskoulussa...

        Mutta kivaa, kun viime muistissa on tarkasti maailmansodat ja keskiaika, sitten pitäisi jostain harmaiden aivosolujen seasta kaivaa joku.... renessanssi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mutta kivaa, kun viime muistissa on tarkasti maailmansodat ja keskiaika, sitten pitäisi jostain harmaiden aivosolujen seasta kaivaa joku.... renessanssi.

        Vih. Maaginen kellonaika 22:22....


      • kurpizza kirjoitti:

        Vih. Maaginen kellonaika 22:22....

        Kyllä minä ainakin muistan aikakaudet tarpeeksi hyvin. Myös roolipeliä varten piti etsiä historiallista tietoa jonkin verran. Valtioesittelyyn taas piti etsiä tietoa historiasta ja nykyajasta ja sitten ne piti vielä sekoittaa yhteen sujuvasti. Mikä tuossa kellonajassa muuten on ihmeellistä?


      • kurpizza_
        assassin kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin muistan aikakaudet tarpeeksi hyvin. Myös roolipeliä varten piti etsiä historiallista tietoa jonkin verran. Valtioesittelyyn taas piti etsiä tietoa historiasta ja nykyajasta ja sitten ne piti vielä sekoittaa yhteen sujuvasti. Mikä tuossa kellonajassa muuten on ihmeellistä?

        Minä olenkin tavallista idiootinpi!!

        En minä tiedä. Se on joku VeHin lempi kellonaika....


    • Äläs KOTKOttele turhaan. Ilmaantuu vielä KOTKO paikalles. Kuuletkos?

      Varalta: Hyvää yötä, kauniita unia, oman KOTKOn kuvia!

      • En minä turhia KOTKOttele!

        Kyllähän tämä toimii. Menen kuitenkin pian, koska minun täytyy herätä kuudelta.


    • Etkö muka?

      Samat.

      Kapitalismin ja sosialismin osaan sinun ansiosta jo selittää, voisitko vielä tiivistää lyhyesti ja ytimekkäästi (kirjoitustila loppuu...) mitä on liberalismi? En jaksa itse keksiä ja tiivistää.... (ahkera lukiolainen....)

      • En, vannon!

        Liberalismi on aate, jonka perusajatus on, että ihminen on pohjimmiltaan hyvä, joten yhteiskunnan ei tulisi liiaksi rajoittaa ihmisten toimintaa.

        Menen sänkyyn.


    • Selityksen takia annan tällä kertaa olla.

      Kiitos.

      Niin minäkin. Eriin sänkyyn ja toisin kuin sinä, yksin ja nukkumaan.

      • ooce

        Trotski, onnellisena pikku punikki porvarina, määrään sinut sijaistamaan minua täällä koulussani viikon.

        ocetherunq


      • ooce
        ooce kirjoitti:

        Trotski, onnellisena pikku punikki porvarina, määrään sinut sijaistamaan minua täällä koulussani viikon.

        ocetherunq

        Mien ymmärrä ko mulla on välillä herättyä huulet turvoksissa. Vieläpä pahemmin ko pussailun jälkee.

        ocetherunq toooooosi väsyneenä


      • kurpizza_
        ooce kirjoitti:

        Mien ymmärrä ko mulla on välillä herättyä huulet turvoksissa. Vieläpä pahemmin ko pussailun jälkee.

        ocetherunq toooooosi väsyneenä

        Minulla ei taida olla tuohon mitään asiallista sanottavaa...


      • ooce
        kurpizza_ kirjoitti:

        Minulla ei taida olla tuohon mitään asiallista sanottavaa...

        Ei haittaa. Sano vaa.

        ocetherunq


      • ooce kirjoitti:

        Ei haittaa. Sano vaa.

        ocetherunq

        No, olin kysymässä, kuinka rajuja unia sinä sitten oikein näet....


    • Vihjaatko, Kurpizza, etten mennyt sänkyyn yksin?

    • Kyllä. Miksi niin?

      • Voisin kysyä sinulta, jotta miksi vihjailet.


    • Miksi en? Mitäs olet niin pervo.

      Teen matikan läksyjä ja minun pitää sanallisen tehtävän mukaan laskea jotain bakteerien määrää pöydällä homehtuneesta jauhelihasta.

      • En minä kolmatta päivää peräkkäin persekipuja halua!

        Hurmaavaa. Minä sain juuri esseeni valmiiksi - enää otsikko ja puhtaaksikirjoitus.


    • Etkö muka?

      Ai niin. Minullekin on viikonlopuksi jäänyt se äikän kirja-arvostelu/lukupäiväkirja mikälie. Oletkos muuten vielä päässyt pätemään yh:ssa?

      • No neljänä. Vannon! :(

        Pädin tänään progressiivisesta verotuksesta.


    • Sitten huomenna sinä valitat, kun vituttaa ja panettaa....

      Miten siitä voi päteä?

      • Tämä on oikea ongelma! Naidako vai eikö naida...

        Tiesin, mikä se on.


    • Pohdimmeko tätä ongelmaa nyt miltä kantilta? Hyötyykö yhteiskunta jotenkin naimisestasi? Tuottaako nussuttelu sinulle mielihyvää? Hyödytkö siitä tulevaisuudessa? Onko se hyväksi terveydelle?

      Filosofian loppukoe: Pohdi Erään trotskilaisen nussuttelun merkitystä a) metafysiikan ja b) etiikan näkökulmasta.

      Wauts. Voin kuvitella, kuinka kiljut riemusta, kun te laittelette niitä vasemmisto-oikeisto -akselille. Tai arvuuttelette maiden EU:hun liittymisen järjestystä:

      Ope: Mitkä maat liittyivät seuraavaksi?
      Oppilaat: Sveitsi!
      Ope: Sveitsi ei ole tänä päivänäkään.
      Oppilaat: Norja!
      Ope: Norja ei ole tänä päivänäkään...
      Sitten seuraava vuosiluku ja taas niitä Sveitsiä ja Norjaa ollaan ehdottamassa. Joka vitun kerta. Silloin tuli hirveä halu jystää päätä pulpettiin ja hokea "voi vitun tyhymät!"...

      • Sanotaan, etä siemenneste on hyväksi terveydelle, joten...

        XD

        Pääsemmekö sijoittelemaan puolueita akselille?


    • Olen itsekin kuullut tuon väitteen. Taatusti miesten teettämä tutkimus, jotta... noh... niin.

      Miksi naurat?

      Muistiinpanona piirrettiin semmoinen akseli ja se piti osata kokeessa. Siinä oli vain eduskunta-puolueet, ei mitään kommunisti hommaa.
      En tosin tiedä kuinka siellä opetetaan. Mikä kirja teillä on?

      • Olkoon, minä pidän sen mausta.

        Olet hupsu. :)

        Minä protestoin! Pienpuolueet eivät saa tarpeeksi näkyvyyttä! Lesosin opettajalle tänään olleeni mielenosoituksessa.

        Aikalainen 9.


    • Älä kerro enempää, ole kiltti.

      Mitä hupsua tuossa oli? Vai tarkoititko luokkani oppilaita.

      Hienoa. Muistaakseni vihreitä ja persuja oli vaikea sijoittaa "koskane eivät sijoitu selkeästi mihinkään kohtaan". Vihreät olivat muistaakseni aika keskellä sdp:n ja keskustan välissä ja persut siinä vihreällä alueella keskustan ja.... rkp?Kd? välissä. Kokoomus oli ihan siellä oikeassa reunassa...

      • Ja niin, meillä oli Aikalainen merkkiä historian kirjat, mutta yh-kirja oli Forum.


      • Kerro mistä? Sen mausta, koostumuksesta vaiko lähteestä?

        Höpsö. :D

        Pädenpähän silläkin.


    • En kommentoi.

      ??

      Taatusti. Kerrankin, kun osaisin matikan läksyt, en jaksa keskittyä niihin.

      • Ei hänkään. :)

        Minä kokeilen uudenlaista unirytmiä.


    • Kuka?

      Menet siis aikaisemmin nukkumaan.

      • Hän... hän, jonka kanssa nukuin.

        Herään myös aikaisemmin.

        //Nasse, kommentoitko tänne? En näe kommenttiasi.


      • icepicked kirjoitti:

        Hän... hän, jonka kanssa nukuin.

        Herään myös aikaisemmin.

        //Nasse, kommentoitko tänne? En näe kommenttiasi.

        Kommentoin, että olisi karmeaa olla vanhainkodissa kun sinä, Oce ja Kurpizza lähihoidatte minua.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Kommentoin, että olisi karmeaa olla vanhainkodissa kun sinä, Oce ja Kurpizza lähihoidatte minua.

        Noooh. Älä nyt. Hoidin kesätöissäkin vanhuksia. Meillähän olisi kivat jutut.... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Noooh. Älä nyt. Hoidin kesätöissäkin vanhuksia. Meillähän olisi kivat jutut.... XD

        Minä luulin sinun menneen kauppaan!


      • icepicked kirjoitti:

        Minä luulin sinun menneen kauppaan!

        Kenet? Täh?


      • kurpizza kirjoitti:

        Kenet? Täh?

        Luulin sinun olleen kaupassa töissä.



      • kurpizza kirjoitti:

        Kuinka niin? O_O

        Olin palvelukodissa.

        http://www.youtube.com/watch?v=UJwyW9ngLNg

        Örinä-musiikista suoraan kylmiltään tähän. XD

        Luulin vain. Etkö halua kommentoida alemmas mitään?

        Kuuntelen ehkä huomenna herättääkseni itseni...


      • kurpizza kirjoitti:

        Noooh. Älä nyt. Hoidin kesätöissäkin vanhuksia. Meillähän olisi kivat jutut.... XD

        Just joo! Minä marisisin, että velli on pahaa ja että Fiatin avaimet on hukassa, ja sinä sanoisit että Slenderman oli asialla, Nasse ottaa nyt vaan lääkkeet.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Just joo! Minä marisisin, että velli on pahaa ja että Fiatin avaimet on hukassa, ja sinä sanoisit että Slenderman oli asialla, Nasse ottaa nyt vaan lääkkeet.

        Huomenna aborttipalsta järkyttyy! Hahaa!


      • icepicked kirjoitti:

        Huomenna aborttipalsta järkyttyy! Hahaa!

        Ai, menenkö minä huomenna häiriköimään sinnekin vai menetkö sinä huomenna häiriköimään sinnekin vai häiriköivätkö huomenna kaikki?


    • Kenen kanssa nukuit?

      Jei. En saanut laskua oikein, vaikka lauseke on oikein. Vituttaa. Korjaan sitten koulussa.

      En minäkään.

      • Ääh, yhden vain... Yhden maalaispojan.


    • Felix ja Nils eivät sekaannu alaikäisiin!

      Minulla soi päässäni eräs kappale, jonka kuuntelu tuskin on hyväksi mielenterveydelleni. Se ei ole edes hyvä, mutta minun on kai pakko kuunnella se näin illalla, jotta saan pääni selkenemään.

      • Tämän nimi oli Lars!

        Minä luen kirjaa.

        //Nasse, ei voi mitään; eläkepommi tulou!


    • Ei ole tuttu. Menit siis Prepperin kanssa sinne laivalle?

      Onneksi olkoon.

      Kuuntele se kappale.

      Pitää mennä nukkumaan. Hyvääs yötä, kauniita unia, perseestä revittyjä kuvia...

      • Nilsin nuorempi serkku. Emme menneet! Olin Larsin kanssa kahden rautatieaseman siivouskomerossa.

        Huomenna, huomenna. :)

        Revittyjen perseiden kuvia... Yöt.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Nilsin nuorempi serkku. Emme menneet! Olin Larsin kanssa kahden rautatieaseman siivouskomerossa.

        Huomenna, huomenna. :)

        Revittyjen perseiden kuvia... Yöt.

        Aijaa.

        Kuuntele!!

        Miksi? Oletko noin katkera minulle?


    • hullusäetolemutjosku

      Mul o skitso! Ei kovin vakava, mutta perinnöllinen.
      No ainakaan ei oo umpeenkasvaneita aivoja ja osaan ajatella luovasti. Teoriat ovat kyl merkki? Kirjottaako terve "umppari" tollast? Ei "terve" ei edes mieti tälläista. Vaikuttaako elämääni.
      -ei
      - olen valaistunut t.hullu. Ironista, koska todellisuus on luomani leikkikenttä (hullun puheita)

      -oon vitun sairas!

    • Hyviä uutisia Herrelle; antiikin Rooman filosofitkin pitävät hänen pukeutumistavastaan.

      • ??


      • kurpizza kirjoitti:

        ??

        Runoilija Ovidius neuvoo miehiä kirjassaan Ars amatoria, Rakastamisen taito, seuraavasti: "Forma viros neglecta decet..." eli "huolimaton ulkonäkö sopii miehille..."

        Forma viros neglecta decet..., ut ait Ovidius. Decetne feminas? Quid obstat?


    • Yh. Minua pisti jokin pörriäinen kaulaan. Se on nyt kipeä, mutta tuli pikkainen paniikki kävelyllä, sillä en tiennyt, olenko allerginen pistoille...

      • Voi sinua... Täällä on sumuista, kovin sumuista.


    • Vieläkin kirvelee. :(

      Täälläkin on hiukan sumua.

      Prkln lagi

      • Arvaa, mistä minua kirvelee.

        En jaksanut edes yrittää.


    • En arvaa. Kuuntelitko kappaleen? Voi helpottaa kirvelyyn.

      Inhoan pörriäisiä.

      • Kylläpä nyt arvaat.

        Nyt.

        Minusta ne ovat ylen čomia.


    • En halua.

      Hienoa.

      Menen nukkumaan, hyvää yötä, kauniita unia, tsetseenipörriäisten sokeroituja kuvia!

      • Kyyyllä haluat...

        Jjas että elokuvamusiikkia, kääpiöpenska ja nakki.

        Olet sinä törkeä, jätät minut yksin! Yöt.


    • En halua....

      Nakki?!

      Kone pois kymmeneltä...

    • "Runoilija Ovidius neuvoo miehiä kirjassaan Ars amatoria, Rakastamisen taito, seuraavasti: "Forma viros neglecta decet..." eli "huolimaton ulkonäkö sopii miehille...""

      Kukaan sielultaan- ja luonteeltaan hieno mies ei hienostele pukeutumisellaan, jopa Johannes Kastaja pukeutui "huolimattomasti", sen lisäksi ainoastaan juhlissa on sopivaa pukeutua siistiin asuun, johon sisältyy musta lierihattuni, suorat mustat housut ja musta pikkutakki.

      • Nytkö on väittelyä miesten pukeutumisesta? Älä yritä IT, tsetseenipojat kelpaavat Trotskille vain suloisissa hameissa tai ilman vaatteita.

        Ääh. Olisi hauskempaa keskustella itseni kanssa... Pääsin uhkailun makuun.


      • kurpizza kirjoitti:

        Nytkö on väittelyä miesten pukeutumisesta? Älä yritä IT, tsetseenipojat kelpaavat Trotskille vain suloisissa hameissa tai ilman vaatteita.

        Ääh. Olisi hauskempaa keskustella itseni kanssa... Pääsin uhkailun makuun.

        Lainaus oli ylemmästä Trotskin viestistä ja olen vakaasti sitä mieltä että Karthago on hävitettävä ja maa suolattava, jottei siellä kasva mitään, sekä [oikea] mies pukeutuu hienosti ainoastaan juhla-asussaan johon sisältyy kravaatti ja fedora!


    • Minulle on aivan sama, miten ihmiset pukeutuvat, kunhan se olisi suurinpiirtein järkevästi toteuttu. Näin ei kuitenkaan aina ole, joten ei voi mitään. Ja hienoista miehistä puhutaan Polvan-kirjoissa... Hieno-sanaa yleensäkin käytetään siellä. Varsinkin Tiina-sarjassa. Tiina antoi hienosti kuspäille turpaan. XD

      • Järkevin asukokonaisuus on nöyrästi toteutettu pukeutuminen mihin tahansa mikä suojaa kylmältä ja joka ei herätä erityistä huomiota kuten muotiemohømøt ja käppiräppiapinat, sekä japanikawaihentaipellet.

        Jeesuksen ajatukset on melko lähellä stoalaisuutta... Paras koulukunta ikinä! Seneca, Marcus Aurelius ja Kristus siinä vihertyy platonistit, epikurolaiset ja muu roskaväki kateudesta!


    • Tuohan se vaihtelua, että on erilaisia ihmisiä. Nyt sentään näet, kuka on "käppiräppiapina", joten et vahongossakaan joudu sellaisen lähelle. Mikä on muotiemohomo? Ja tunnen muutamia otakuja, jotka pukeutuvat normaalisti. Conit ovat tietenkin asia erikseen, mutta siellä on kuulemma muunkinlaista poppoota.

      Jaa. ???

      • Mielestäni "muotityylit" ja naisten huoramaiset asut ovat merkki kansan rappiosta joka tulisi hävittää. Ei ole olemassa normaalisti oukeutuvia japanihörhöjä.

        Stoalaisuus on paras ;)

        "Mikä ei ole hyväksi mehiläispesälle, ei ole hyväksi yksilöllekään."
        Marcus Aurelius (Itselleni - keisarin mietteitä elämästä)


    • Ooh, Valkyria, tunnet minut liian hyvin! Olen oopperan väliajalla. Upeat asut, upea musiikki ja laulu! Ja tässä puetaan hovipoikaa naiseksi..!

      • Porvari.

        Oikeastaan, olette molemmat porvareita. Tai aatelisia. Niin sivistynyt musiikkimakukin....


      • kurpizza kirjoitti:

        Porvari.

        Oikeastaan, olette molemmat porvareita. Tai aatelisia. Niin sivistynyt musiikkimakukin....

        Keskituloinenpas!

        Sivistynyt on minulle kohteliaisuus, vaikka toki tarkoitittekin sen haukkumasanaksi, Valkyriani.


      • icepicked kirjoitti:

        Keskituloinenpas!

        Sivistynyt on minulle kohteliaisuus, vaikka toki tarkoitittekin sen haukkumasanaksi, Valkyriani.

        Niin, porvareiden mittapuulla.

        Et omista minua. Yritätkö tahallasi ärsyttää IT:tä? Et aikasemmin viikolla sanonut minua kuolemanhengettäreksi.


    • Kurpizza kuuluu Minulle, sekä Trotski ei ole sivistynyt katso sen testitulos! Luulee että kommunismi toimii ja yrittää kopioida Minun mielipiteitäni koska ei ymmärrä filosofiaa.

      • Kurpizza on nimimerkkini, ja se kuuluu minulle. Ihmisenä minä en ole kuulu kenellekään enkä mihinkään.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kurpizza on nimimerkkini, ja se kuuluu minulle. Ihmisenä minä en ole kuulu kenellekään enkä mihinkään.

        Sinä kuulut Minulle, koska olen aviomiehesi ja Herresi.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinä kuulut Minulle, koska olen aviomiehesi ja Herresi.

        Todista. Missä näin määritellään?


      • kurpizza kirjoitti:

        Todista. Missä näin määritellään?

        Ostan sinut isältäsi 30 kamelilla kuten arvolleni - sayyid - sopii. Avioliittovalassa jonka joudut vannomaan joka ikinen yö.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ostan sinut isältäsi 30 kamelilla kuten arvolleni - sayyid - sopii. Avioliittovalassa jonka joudut vannomaan joka ikinen yö.

        En ole myytävänä.
        Iskä alkaisi muutenkin valittamaan ja väittäisi sinua pedofiiliksi. Eivätkä he halua kotieläimiä (tai kameleita).

        Joka ikinen yö? Erotaanko aina aamuisin vai sekoitatko nyt koko soopan hyvän yön toivotukseen? O_o


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ostan sinut isältäsi 30 kamelilla kuten arvolleni - sayyid - sopii. Avioliittovalassa jonka joudut vannomaan joka ikinen yö.

        Kerro toki lisää öistänne, Herre!


      • icepicked kirjoitti:

        Kerro toki lisää öistänne, Herre!

        Toivottavasti ei. Sinulle ei voi sanoa mitään kieron mielikuvituksesi takia.

        Äiti taas soitti karmeaa musiikkia. :(


      • kurpizza kirjoitti:

        Toivottavasti ei. Sinulle ei voi sanoa mitään kieron mielikuvituksesi takia.

        Äiti taas soitti karmeaa musiikkia. :(

        En minä niin kiero ole! Vain romantiikankipeä!

        Mitä tällä kertaa?


    • Lue Anni Polvaa.

      Jtn. tyyliin "Pylly pyllyllyy" ja joku sekava kala-laulu, sekä yksi outo kappale.

      Jos minusta uhkaa tulla samanlainen ihminen kuin isästäni, muutan jonnekin sivistyksen tuolla puolelle ja elän siellä yksinäni.

      • En, en!

        Ja minä olen ihastunut oopperaan...


    • Siellä olisi romantiikka juttuja.

      Outo laulu, muttei kamala: http://www.youtube.com/watch?v=mL9k4zhv_W8

      Minä. Tiedän, että musiikki on laadukasta ja niissä voi olla mielenkiintoisia (heh heh, ottaen huomioon linkin...) Lisäksi laulajillakin on kuulemma kauniit ja ihanat äänet, mutten siltikään pidä oopperasta. Se laulu hirvittää eniten. En voi sietää sitä. Klassinen musiikki on myös hankalaa, olen tosin kuullut muutamia hyviä kappaleita (joidenka nimeä en sitten vittu soikoon muista!) mutta ääh. Olen epäsivistynyt elämäni loppuun saakka ja kuolen jossain nurkassa.

      • Sinulla on... köh, mielenkiintoiset kappaleet.

        Tämä tavallaan yllätti minut, mutta kuulemma ennen oli tavallista myös se, että miehet esittivät oopperassa naisten rooleja, koska naisia ei haluttu päästää näyttämölle.


    • Eikö olekin mielenkiintoista?

      Aijaa. Pitäisikö minun avata sinun linkkisi. Kauanko se kestää?

      • Tässä ajassa olisit ehtinyt katsoa kymmenminuuttisen pätkän vaikka kuinka monta kertaa. Oli pakko sulkea kännykkäni; taidekoulu alkoi.


    • Mietin tässä vaan, että jos Nasse-setä on Karolinin pimeä puoli, niin mikä on Nassen pimeä puoli?

      • Nasse selvin päin..?


      • icepicked kirjoitti:

        Nasse selvin päin..?

        Eikös nyt ole muuten sorsastuskausi? Homosorsastaja olisi aika karsea nikki.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Eikös nyt ole muuten sorsastuskausi? Homosorsastaja olisi aika karsea nikki.

        Metsästääkö se sellainen homosorsia, vai onko se sorsia metsästävä homo?


      • icepicked kirjoitti:

        Metsästääkö se sellainen homosorsia, vai onko se sorsia metsästävä homo?

        Sitä se varmaan itsekin ahdistuneena pohtisi kaikki päivät.


    • Mitä tulee oopperan ja konserttien "elitistisyyteen" tai "porvarillisuuteen": arvatkaa mikä on viulistin kuukausipalkka?

      Mikä siinä on porvarillista? Kuinka moni aloittaa ammattiin valmentavat opinnot 4-vuotiaana ja kustantaa itse kymmeniä tuhansia euroja opiskeluun nuoruusiällä?

      • Kurpizza tarkoittanee katsomista. Kun laitat sen noin, onhan se tietyssä tilanteessa riistoa.

        Suomessa ooppera on kuitenkin lähes koko kansan huvi toisin kuin Jenkkilässä.

        Mutta tältä siis ihastuminen tuntuu...


      • icepicked kirjoitti:

        Kurpizza tarkoittanee katsomista. Kun laitat sen noin, onhan se tietyssä tilanteessa riistoa.

        Suomessa ooppera on kuitenkin lähes koko kansan huvi toisin kuin Jenkkilässä.

        Mutta tältä siis ihastuminen tuntuu...

        Montakohan tuntia olen viettänyt elämässäni katsomassa ja kuuntelemassa kaupunginorkesterin harjoituksia ja esityksiä...

        Jopa veljeni tykkäsi Taikahuilusta. Muuten, ostin viulun päähänpistosta :P


      • nasse_seta kirjoitti:

        Montakohan tuntia olen viettänyt elämässäni katsomassa ja kuuntelemassa kaupunginorkesterin harjoituksia ja esityksiä...

        Jopa veljeni tykkäsi Taikahuilusta. Muuten, ostin viulun päähänpistosta :P

        Vanhempani löysivät Putin-juustoa marketista! XD

        Minä todella pidän Figaron häistä. Siitä se lähtee - naapureiden kidutus nimittäin.


      • icepicked kirjoitti:

        Vanhempani löysivät Putin-juustoa marketista! XD

        Minä todella pidän Figaron häistä. Siitä se lähtee - naapureiden kidutus nimittäin.

        Joo, enkä todellakaan osaa soittaa tätä. Minulla on yksi toinen soitin, joka sekin on varmaan ärsyttävä, mutta viulun on pakko olla ärsyttävämpi.

        Löysin sen yhdestä romudivarista, se oli niin...

        Höhhöhöh, siitä lähti hauska, soipa ääni! https://www.youtube.com/watch?v=HpmKykMT1JU


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo, enkä todellakaan osaa soittaa tätä. Minulla on yksi toinen soitin, joka sekin on varmaan ärsyttävä, mutta viulun on pakko olla ärsyttävämpi.

        Löysin sen yhdestä romudivarista, se oli niin...

        Höhhöhöh, siitä lähti hauska, soipa ääni! https://www.youtube.com/watch?v=HpmKykMT1JU

        Minun harmonikkani ei tunne äänenvoimakkuutta nimeltään "hiljaa."

        Divareista löydetään hienoja asioita.


      • icepicked kirjoitti:

        Minun harmonikkani ei tunne äänenvoimakkuutta nimeltään "hiljaa."

        Divareista löydetään hienoja asioita.

        Asutteko te kerros- tai rvitalossa?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Asutteko te kerros- tai rvitalossa?

        Kerrostalossa. Ei täällä mitään rivareita ole.


      • icepicked kirjoitti:

        Kerrostalossa. Ei täällä mitään rivareita ole.

        Onko teillä hyvät välit naapureihin?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Onko teillä hyvät välit naapureihin?

        Emme tervehdi kuin yhtä, joten on kyllä. Yksi äijä vetää kessua posket lommolla tuossa seinän takana, joten minunkin huoneeni haisee.


    • Teen uhkarohkeaa koetta. Olen kuullut, että oikeasti hiustenhoitoaine pitäisi laittaa ensin ja vasta sitten pestä sampoolla. Minulla on lapaluiden alle ulottuva luonnonkihara tukka, joten kampaamisongelmia todellakin on. Ei mitään toivoa saada harjaa läpi ilman hoitoainetta.

      Nyt kokeilen tätä uutta tekniikkaa. Huhujen mukaan kampaamisen pitäisi olla paljon helpompaa, mutta jos tämä menee pieleen...

      • Lyhyt tukka on kätevä; ei tarvita hoitoainetta. Minun hiukseni ovat välillä suorat, välillä kiharat.


      • icepicked kirjoitti:

        Lyhyt tukka on kätevä; ei tarvita hoitoainetta. Minun hiukseni ovat välillä suorat, välillä kiharat.

        Näytän kynityltä kanalinnulta, jos leikkaan tämän lyhyeksi.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Näytän kynityltä kanalinnulta, jos leikkaan tämän lyhyeksi.

        Siksi sen nimi onkin kananperse. Joskus leikittelin ajatuksella leikkauttaa itselleni pottatukka karseuden nimissä.


      • icepicked kirjoitti:

        Siksi sen nimi onkin kananperse. Joskus leikittelin ajatuksella leikkauttaa itselleni pottatukka karseuden nimissä.

        Teet kuten kohdassa 3:00

        http://www.youtube.com/watch?v=V9WSToTT7VQ

        Äläkä unohda detaljia joka esitetään kohdassa 3:12



    • Minulla "laineikkaat" hiukset. Tai jotenkin vammaset. En minä tiedä. Kun olin pieni ja hiukseni eivät olleet vielä kasvaneet, ne kuulemma kasvoivat päätä myöten eivätkä kiltisti alas päin. Eli ei vissiinkään kannata kovin lyhyeksi ikinä leikata. Lisäksi pahoinpitelen niitä pitämällä niitä (typerästi menivät nuo sanat!) ponnarilla. Harjaaminenkin voi olla väkivaltaisen näköistä, mutta se johtuu luonnollisesta hulluudestani...

      Oliko minulla jotain asiaakin? Nöyp!

      • Katso toki linkkini video! Minulla nämä menevät välillä päätä myöten ja välillä sojottavat ties minne.


      • icepicked kirjoitti:

        Katso toki linkkini video! Minulla nämä menevät välillä päätä myöten ja välillä sojottavat ties minne.

        Katsoin. En pidä oopperalaulusta.

        Nyt haluaisin mennä uudestaan katsomaan Kipinähain. Samoilla näyttelijöillä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Katsoin. En pidä oopperalaulusta.

        Nyt haluaisin mennä uudestaan katsomaan Kipinähain. Samoilla näyttelijöillä.

        Mutta hieno juoni ja käänne; pukevat Cherubinon tytöksi.


    • Juu, tuli selville. Näytelmänä voisin tuon katsoa, kun ei ole ketään ulisemassa jatkuvasti.

      Mikä on sinun viimeisin näkemäsi näytelmä? Minun on Kipinähai ja sitä ennen taisi olla Paha lapsi...

      • Ja tekevät sen kahteen kertaan, eikä poika vastustele nimeksikään!

        Viimeksi Vadelmavenepakolainen ja sitä ennen Kun kyyhkyset katosivat.


    • Se poika on salaa tranvestiitti.

      Pitäisi lähtä käymään kävelyllä...

      • Siitähän minä pitäisin... Se oli muutoinkin ajan tapa, jotta nuoret pojat hyppivät mekoissa eessuntaas.

        Älä hylkää minua!


    • -.-

      Ainahan minä olen takaisin ilmestynyt...

      • No mitä nyt?

        Mutta minulla on ikävää ilman sinua!


    • Liikaa tietoa.

      Ennemminkin; Sinulla on ikävää ilman panokavereita. Minä olen paikalla sitä varten, että voit valittaa minulle siitä...

      • Kuinka niin liikaa tietoa? Mikä oli sinulle liikaa?

        Luet ajatuksiani, Valkyria! Lars ei suostunut jäämään luokseni enää.


    • Kaikki.

      Usko pois; en haluaisi lukea niitä.

      • Kuinka sinä nyt noin?

        Eivätkö ajatukseni ole tarpeeksi hyviä sinulle? :(


    • Ja nyt sinä masennuit.

      • Niin, oletko nyt tyytyväinen? Onko nyt hyvä mieli? :'(


    • Ei ole. :(

      • No, no, sitähän minä sanoin. Et sinä halua suututtaa minua.


    • Ai suututinko vain? Minä pelkäsin aiheuttaneeni jtn. masennusta. Joo, ei sitten mitään.

      • *huokailen epäuskoisesti*

        Etkö sinä välitä minun suuttumuksestani?


    • Njaah... En kai. Asun turvallisen matkan päässä.

      • Oh, kuinka tyly oletkaan! Olen loukkaantunut.


      • icepicked kirjoitti:

        Oh, kuinka tyly oletkaan! Olen loukkaantunut.

        Miksi sitten puhut kanssani?


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi sitten puhut kanssani?

        Olen yksinäinen! Ehkä alankin mykkäkouluun, mitä sitten sanot?


      • icepicked kirjoitti:

        Olen yksinäinen! Ehkä alankin mykkäkouluun, mitä sitten sanot?

        Miten voit aloittaa mykkäkoulun?


      • kurpizza kirjoitti:

        Miten voit aloittaa mykkäkoulun?

        Ah, no, olemalla hiljaa seurassasi, tietenkin.


      • icepicked kirjoitti:

        Ah, no, olemalla hiljaa seurassasi, tietenkin.

        Miten saat tuon kuulostamaan noin väärältä?

        Menen nyt jonnekin. Kävelylle tai homehdun peiton alla. En tiedä vielä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Miten saat tuon kuulostamaan noin väärältä?

        Menen nyt jonnekin. Kävelylle tai homehdun peiton alla. En tiedä vielä.

        Kuinka niin se kuulostaa väärältä? Minä ajattelin sen kuulostavan vain hintiltä. (Kuvittele sojottavat pikkusormet, kätten eleet ja niskojen nakkelut.)

        Älä jätä minua.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin se kuulostaa väärältä? Minä ajattelin sen kuulostavan vain hintiltä. (Kuvittele sojottavat pikkusormet, kätten eleet ja niskojen nakkelut.)

        Älä jätä minua.

        Kuvittelin. Perus sinä.

        Myöhäistä. Tulin takaisin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuvittelin. Perus sinä.

        Myöhäistä. Tulin takaisin.

        Nytkö sinä kutsut minua hintiksi?! Oh, kuinka töykeä oletkaan!

        Ihanaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Nytkö sinä kutsut minua hintiksi?! Oh, kuinka töykeä oletkaan!

        Ihanaa.

        Enkä kutsunut.

        Ihahhaa itsellesi.

        Sama asenne kuin minullakin: http://www.youtube.com/watch?v=_1og4H1h5wE

        XD Jotenkin niin suomalaista.


      • kurpizza kirjoitti:

        Enkä kutsunut.

        Ihahhaa itsellesi.

        Sama asenne kuin minullakin: http://www.youtube.com/watch?v=_1og4H1h5wE

        XD Jotenkin niin suomalaista.

        No kylläpä kutsuit..!

        Tuo kuulosti väärältä.

        Aika tavanomaista suomalaisuutta. Masennus, kossu, kirves ja Lalli, joka on sankari.


      • icepicked kirjoitti:

        No kylläpä kutsuit..!

        Tuo kuulosti väärältä.

        Aika tavanomaista suomalaisuutta. Masennus, kossu, kirves ja Lalli, joka on sankari.

        Enkä kutsunut. Sanoin vain, ettei minun ole vaikeaa kuvitella sinua heiluttelemassa pikkurilliäsi.

        Miten niin?

        Yeps. Odotas, kun keksin lisää. Eppuja seuraavaksi... vai haluatko kuulla lisää äitini suosikkikappaleita. Onneksi hän ei enää kuuntele "Ota minut nyt" kappaletta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Enkä kutsunut. Sanoin vain, ettei minun ole vaikeaa kuvitella sinua heiluttelemassa pikkurilliäsi.

        Miten niin?

        Yeps. Odotas, kun keksin lisää. Eppuja seuraavaksi... vai haluatko kuulla lisää äitini suosikkikappaleita. Onneksi hän ei enää kuuntele "Ota minut nyt" kappaletta.

        No vihjailit ainakin! Enkä minä yleensä edes heiluttele pikkusormeani, ainakaan heiluttele sananmukaisesti.

        Hevoset.

        Eikö enää, miksei?


      • icepicked kirjoitti:

        No vihjailit ainakin! Enkä minä yleensä edes heiluttele pikkusormeani, ainakaan heiluttele sananmukaisesti.

        Hevoset.

        Eikö enää, miksei?

        Niin varmaan. Nytkin sinulla varmasti pikkusormi vipattaa, jotta pääsisit heiluttelemaan sitä!

        Raiskaatko niitäkin?

        Hän on löytänyt kamalampaakin,


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin varmaan. Nytkin sinulla varmasti pikkusormi vipattaa, jotta pääsisit heiluttelemaan sitä!

        Raiskaatko niitäkin?

        Hän on löytänyt kamalampaakin,

        Mikäpä minua estäisi..? Sinä olet aina... tuollainen.

        En! Niistä tulou mieleen ratsastus.

        Mitä niissä lauletaan?


      • icepicked kirjoitti:

        Mikäpä minua estäisi..? Sinä olet aina... tuollainen.

        En! Niistä tulou mieleen ratsastus.

        Mitä niissä lauletaan?

        Määrittele "tuollainen". Vielä kun olet elossa.

        Ratsastus hevosella. O_O Niin kuin "Ja niin Eräs trotskilainen toteutettuaan sosialismin vallankumouksen ratsasti valkoisella oriilla auringonlaskuun" ??
        För helvete!

        "Pylly pyllyllyy" oli yksi. Sitten oli se Kolmen minuutin muna.


      • kurpizza kirjoitti:

        Määrittele "tuollainen". Vielä kun olet elossa.

        Ratsastus hevosella. O_O Niin kuin "Ja niin Eräs trotskilainen toteutettuaan sosialismin vallankumouksen ratsasti valkoisella oriilla auringonlaskuun" ??
        För helvete!

        "Pylly pyllyllyy" oli yksi. Sitten oli se Kolmen minuutin muna.

        No, ah, tuollainen etäinen..!

        Hyi. Eikä hevosella.

        Hurmaavaa. (Siirrä alas, voitko, kohta tähän tulou toinen sivu.)


    • keskustelijapoitsu

      Minusta etusivulle naulatut kaksi keskustelua ovat liian höpöjä. Joku voisi tehdä asiallisemman tietopläjäyksen Pulinoista.

      • Hmm... Empty kirjoitti hyvän aloituksen, jossa kätevästi selitettiin ulkopuolisten yleisimmin kysytyt asiat. Sitten Raippari teki samantapaisen ja uhkasi vetää uhmaikäraivarit, joihin olisi kuulunut spämmimistä, ellen olisi naulannut sitäkin tuohon etusivulle. Olin silloin hiukan heikossa hapessa, joten en jaksanut riidellä.

        Aloita toki keskustelu aiheesta. Minusta tämä liittyy kaikkiin palstalaisiin.


      • Sinä sitten jaksatkin valittaa.


    • Sinulla on ongelma. Olen maantieteellisesti erittäin etäinen.

      No "vaalealla meripojalla".

      • Kuinka niin? :(

        Eli minä olisin ratsastaja?


    • Jatkuvasti jotain "ah" ja "oh" lisäyksiä, jotka ovat vain puhelimesi näytön tuhlausta.

      Juu.

      • Ne viestivät tunnetilojani!

        ...

        Ei tuohon voi lisätä mitään.


    • No voisitko tehdä jonkin sanakirjan, kiitos.

      • Kuinka niin sanakirjan?

        Ei se ole kunnianarvoisan kenraalin toimi!


    • Mitä tunnetilaa viestii "Oh", mitä "Ah" ja jne.

      Skandinaavisen taruston jumala Loki muuten laittoi Ragnarökissä hevosen paksuksi. Siitä viuhahduksesta syntyi sitten seitsenjalkainen otus...

      • Tässä tapauksessa loukkaantuneisuutta. Lienee tarpeetonta sanoa, että minua panettaa.

        Minä en suunnitellut tekeväni sellaista...


    • Erittäin tarpeetonta.

      Suunnitelmat voivat muuttua...

      • Ja sitä, lapsonen, "ah" viestii.

        Vihjailetko jotakin?


    • "No, ah, tuollainen etäinen..!"

      Rohkenen väittää vastaan tuon perusteella.

      Ainahan minä vihjailen.

      • Kuinka niin? Miksi väität vastaan?

        Mitä nyt vihjailet?


    • Etkai väitä, että laitat "ah" jokaiseen lauseeseen, kun sinua panettaa? Tuo oli jokin muu merkitys tuossa...

      En muista enää.

      • En väitä niinkään, mutta tuossa se voi viestiä myös sitä.


    • Aivan sama, en halua tietää. Olen onnellisempi ilman sitä tietoa.

      • Voi, noin sanot usein.


    • Ongelmaa?

      • Minullako? Sinullako? Selvennä.


    • Onko sinulla ongelmaa siitä, että sanoin noin usein?

      • Ei toki, sinulla tässä on ongelma.


    • Mikä ongelma minulla on?!

      • Huokailujeni kanssa...

        Mennen nukkumaan pian, yöt.


    • -.-

      Hyvää yötä, kauniita unia sokeroitujen hevosten kuvia...

      • Tuosta tuli vain ällöttävä maku suuhuni... Yötä.


    • Kohta on muuten 3333 keskusteluketjua aloitettu Pulinoihin!!!! :DD

      • Lasketko sinä niitäkin? XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Lasketko sinä niitäkin? XD

        Ne näkyvät Nuorten mobiiliversion etusivulla.


    • No kyllä täälläkin... "3 335 Keskusteluketjua 54 336 viestiä"

      Sinänsä outoa, että niitä on noin vähän...

      • Meillä on ehkä vähemmän viestejä kuin Kehossa tai Rakkaudessa, mutta puhumme järkevämpiä ja monipuolisempia.


    • Eikä aloituksista ylipuolet ole jotain kikkeily pashaa.

      Pitäisi kirjoittaa se äikänhomma ja suunnitella hissan kokeeseen lukemista. (Se on vasta perjantaina, mutta en tiedä, onko minulla viikkolla aikaa...)

      • Minun pitäisi tehdä kasviotani, mutta... on muutakin kivaa.


    • Kirjoitan äikänhommaani tässä samalla. Mitä muuta kivaa?

      • No arvaa.

        Onnea, äidinkieli on kamalaa.


    • Tsetseenejä?

      Meillä ei onneksi ole enää kielioppia. Hyvästi morffeenit! Tämä on arvotelu/lukupäiväkirja yhdestä teoksesta.

      • Ei aivan.

        Kielioppikin on tuota hauskempaa.


    • No mitä?

      Kirja oli hyvä. Tekstitaidon vastaukset olivat hirveitä, mutta tästä, joka on vielä vapaamuotoinen, ei ole ongelmaa. Pitäisi vain jaksaa kirjoittaa.

      • Noo, jotakin...

        Minä en jaksaisi tehdä mitään tuollaista nyt.


    • Kerro?

      Okei.

      • Enpä tiedä, kerronko...

        Vaikka pitäisi.


    • Kerro...

      ...

      • No, tapaan Larsin tänään...


    • Ei tarvi kertoa enempää.

      • Arvasin sinun sanovan noin! Sinä haluat ensin kuulla, muttet sitten haluakaan!


    • Jos joku sanoisi minulle, että hyppää silmä eellä betoniin, ensimmäinen reaktioni olisi todennäköisesti kertoa, että tämä betoninpala hyppää kohta kulma edellä sinun silmääsi.

      Tuota sanotaan sitten laittomaksi uhkaukseksi.

      • Selevä. Sinusta en tiedä, mutta ainakin minä olen.

        Olen kusipää.

        Trotski// Muutin mieleni, olen pahoillani. Te harrastitte postimerkkeilyä, se on selvää.


      • kurpizza kirjoitti:

        Selevä. Sinusta en tiedä, mutta ainakin minä olen.

        Olen kusipää.

        Trotski// Muutin mieleni, olen pahoillani. Te harrastitte postimerkkeilyä, se on selvää.

        Nyt sinä sekoitit imperfektin ja preesensin, Valkyria.

        //Nasse, minä sanoisin luultavasti vain että aha.


      • kurpizza kirjoitti:

        Selevä. Sinusta en tiedä, mutta ainakin minä olen.

        Olen kusipää.

        Trotski// Muutin mieleni, olen pahoillani. Te harrastitte postimerkkeilyä, se on selvää.

        Olen minä välillä kusipääkin, mutta joudun myös hillitsemään kieltäni.


      • icepicked kirjoitti:

        Nyt sinä sekoitit imperfektin ja preesensin, Valkyria.

        //Nasse, minä sanoisin luultavasti vain että aha.

        Eikö sinua kiehdo lainkaan asetella lauseessa olevia esineitä ja asioita sellaiseen muotoon, jossa onkin yhtäkkiä jotain järkeä?

        Silmä edellä ei voi mennä betoniin, mutta...


      • nasse_seta kirjoitti:

        Eikö sinua kiehdo lainkaan asetella lauseessa olevia esineitä ja asioita sellaiseen muotoon, jossa onkin yhtäkkiä jotain järkeä?

        Silmä edellä ei voi mennä betoniin, mutta...

        Mitä tarkoitat?

        Eikö siinä osuisi muutenkin nenä ensin maahan?


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Eikö siinä osuisi muutenkin nenä ensin maahan?

        Juuri sitä tarkoitan. Ei silmä edellä voi hypätä betoniin. Kun vaihtaa betonin ja silmän paikkaa, lauseesta saadaankin ihan järkevä.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitan. Ei silmä edellä voi hypätä betoniin. Kun vaihtaa betonin ja silmän paikkaa, lauseesta saadaankin ihan järkevä.

        No nyt selkeni tuokin.


      • icepicked kirjoitti:

        No nyt selkeni tuokin.

        Yeps. Voi lyödä betonilla silmään tai silmän betoniin. Irtonaisen silmän.


    • Ei enempää tietoa, ole kiltti. Pyydän. Anelen. Älä kerro enempää.

      "Oopiumi on uskontoa kansalle" -Karl Marx

      XD

      • Nytkö sitä oikein nöyristellään minua, aijai!

        Luitko taas Hikipediaa?


    • En oikeasti halua kuulla enempää...

      Mistä niin päättelit? Siellä on posketonta ja ovelaa huumoria, jotka kumpikin vetoavat kieroutuneeseen ajatusmaailmaani.

      • Voin sanoa, että sitähän sie kysyit.

        Mutta minkälaista on poskellinen huumori?


    • Kadun kysymystäni lopun elämääni.

      Järkevämpää. Posketon huumori on osittain sellaista, että se naurattaa, koska siinä ei ole järkeä. "Poskellisessa" huumorissa on nimenomaan jokin ovela juttu, joka on hauska.

      • Sitähän minäkin. Kerron varmasti jotakin sitten huomenna.

        Kiitos selityksestä.


    • Oletko menossa jonnekin?

      • Eeen, mutta Lars tulou illalla.


    • Älä kerro enempää.

      • Pyysit niin kauniisti, joten ehkä tämän kerran... Aion kyllä valittaa perskipujani.


    • Älä valita, pyydän hyvin kauniisti. Voin kirjoittaa runon aiheesta.

      • Mutta jos siihen sattuu! Tee runo, se olisi ihanaa.


    • Siihen sattuu aika useasti... Oletko tosissasi?

      • Niin sattuukin. Olen olen!


    • Öööh... Nyt ei kyllä inspaa...

      • No sitten voinet kuunnella huomista valitustani!


    • Tuo on jo kiristystä. Ei minunkaan aivoni mahdottomia kestä!

      • *eivät

        No minä haluan valittaa, jos perseeni on kipeä. Aivoni eivät kestä valittamattomuutta.


    • Jos minä sitten yritän... Keksi sinä ensimmäinen lause.

      • Hyvä! Ota materiaalia viesteistäni.


    • Mihin menin suostumaan... Keksi sinä ensimmäinen lause. Kokeilen jatkaa sitten siihen.

      • En minä osaa kirjoittaa runoa! No, ensimmäinen lauseesi on tässä: on pimeää.


    • Piti lähteä käymään synttäreillä. Jatkan pohtimista.

      • Minä olen opiskellut italiaa. On kovin yksinäistä ilman Larsia...


    • Okei. Teen musiikin läksyt ensin ja mietin sitten runon loppuun....

      • Eli on ihan okei, että valitan kaipuustani.


      • Se on vakio. Tuska riuduttaa minua.

        Saatpa sinäkin sivistystä!


    • No voi pientä. Hanki apua jostain.

      Jos tuo on sivistystä, sivistys on viimeinen asia, mitä haluan.

      • Minä käyn jo terapiassa. :(

        Maajussi!


    • Ehkä sinun pitäisi kertoa hänelle Larsista ja muista... hmm... pakkomielteistäsi? (Mieti nyt sitä tilannetta...)

      Mahdollisesti. Täällä päin käytetään maalaisjärkeä (Poikkeuksena laskeuma-alueet). Oletkai kuullut siitä jotain? Kaupunkilaisjärjestä sen sijaan ei puhuta.... Olenkai sivistymätön. Mutta sentään tiedän googlettamatta, kuka on Martti Syrjä tai mistä maasta Scorpions on kotoisin tai kuka on tehnyt kappaleen "Another day in paradise"...

      Nih!

    • "[...] Jos tosiaan olet Jumalan lähettiläs, kerro minulle, mitä kamelintammani kohdussa on?" - "Salama ibn Salama huudahti: "Älä kysy tuollaista Jumalan lähettiläältä! Tulehan tänne niin minä kerron, mitä siellä kohdussa on! Sinä panit sitä ja se on sinusta tiineenä!"

      5/5 kirja.

      • Trotski en olisi sinusta uskonut...

        En halua enää ikinä kuulla mitään kameleista. Tuo oli pahempi kuin kerran lukemani lampaan raiskaus-vitsi...


      • Mikä kirja? Kirjan nimi. Narrate!

        //Kurpizza, voisin jo kuvitella hänen ilmeensä..! Ei Lars ole minulle mikään pakkomielle!


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä kirja? Kirjan nimi. Narrate!

        //Kurpizza, voisin jo kuvitella hänen ilmeensä..! Ei Lars ole minulle mikään pakkomielle!

        Ibn Hisham; Profeetta Muhammadin elämäkerta

        Kirja jota lukematta ei pysty ymmärtämään sanaakaan Koraanista...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ibn Hisham; Profeetta Muhammadin elämäkerta

        Kirja jota lukematta ei pysty ymmärtämään sanaakaan Koraanista...

        Sinä se et saa tarpeeksesi uskonnollisista teemoista. Mutta tuollainen kirja..! Milloin se on kirjoitettu?


      • icepicked kirjoitti:

        Sinä se et saa tarpeeksesi uskonnollisista teemoista. Mutta tuollainen kirja..! Milloin se on kirjoitettu?

        Siinä on yksi mielenkiinnonaiheeni, koska uskon että se auttaa ymmärtämään maailmanhistoriaa vähän paremmin kun ymmärtää aatteet ja uskonnot, sekä niiden kehityssuunnan. Kiinnostavimmat uskonnolliset kirjat ovat Bhagavad-Gita ja tämä Muhammadin elämäkerta; perustelun näit äsken...

        Mitä tarkoitat "tuollaisella"? Kirjoittaja [alkuperäinen, ei suomentaja] kuoli vuonna 833, sekä teksti on vanhin ja arvostetuin kuvaus Muhammadin elämästä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Trotski en olisi sinusta uskonut...

        En halua enää ikinä kuulla mitään kameleista. Tuo oli pahempi kuin kerran lukemani lampaan raiskaus-vitsi...

        Miten niin pahempi? Tiesitkö että joku on kirjan mukaan oikeasti kysynyt tuollaista* Muhammediltä ja samassa kirjassa tapahtuu muutakin jännää...

        *sama kysymys esitettiin yleensä ennustajille (kahin), jonka takia porukat ei tykännyt.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Siinä on yksi mielenkiinnonaiheeni, koska uskon että se auttaa ymmärtämään maailmanhistoriaa vähän paremmin kun ymmärtää aatteet ja uskonnot, sekä niiden kehityssuunnan. Kiinnostavimmat uskonnolliset kirjat ovat Bhagavad-Gita ja tämä Muhammadin elämäkerta; perustelun näit äsken...

        Mitä tarkoitat "tuollaisella"? Kirjoittaja [alkuperäinen, ei suomentaja] kuoli vuonna 833, sekä teksti on vanhin ja arvostetuin kuvaus Muhammadin elämästä.

        Lienet oikeassa. Idiootit koulussa syyttivät minua natsiksi nähtyään minun lukevan Goebbelsin elämäkertaa.

        Kyllä Sinä ellennät, mitä tarkoitan...


      • icepicked kirjoitti:

        Lienet oikeassa. Idiootit koulussa syyttivät minua natsiksi nähtyään minun lukevan Goebbelsin elämäkertaa.

        Kyllä Sinä ellennät, mitä tarkoitan...

        Itse luen koulussa ainoastaan jotta opettajat saavat Minusta oppineemman kuvan... "Jumalan historia" on myös hyvää luettavaa vaikka kirjoittaja on feministi... Sai Minut hylkäämään kristinopin; omien havaintojeni lisänä...

        En ümmærræ!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Itse luen koulussa ainoastaan jotta opettajat saavat Minusta oppineemman kuvan... "Jumalan historia" on myös hyvää luettavaa vaikka kirjoittaja on feministi... Sai Minut hylkäämään kristinopin; omien havaintojeni lisänä...

        En ümmærræ!

        Myönnän syyllistyneeni siihen itsekin... Ai että, kun ilmoitit löytäneesi epäloogisuuden kristinopista, teki mieleni kysyä, jotta nytkö vasta...

        Olen saanut vaikutteita oopperasta - mieti, kuten minä!


      • icepicked kirjoitti:

        Myönnän syyllistyneeni siihen itsekin... Ai että, kun ilmoitit löytäneesi epäloogisuuden kristinopista, teki mieleni kysyä, jotta nytkö vasta...

        Olen saanut vaikutteita oopperasta - mieti, kuten minä!

        Ne "epäloogisuudet" mitä ihmiset ovat julistelleet olivat helveten helppoja kumota ja heti kun ne kumoan jumalattomalta loppui sanat, koska hän ei ole lukenut Raamatusta jaettakaan. Tuo itse löytämäni oli paljon suurempi teologinen ongelma kuin vapaa-ajattelijoiden koko tuotanto yhteensä.

        Totuus on että olisin halutessani pystynyt kertomaan Raamatusta mitä tahansa koska olen ainut joka sen kirjan edes tuntee kannesta kanteen.

        En osaa miettiä kuten nieriät.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ne "epäloogisuudet" mitä ihmiset ovat julistelleet olivat helveten helppoja kumota ja heti kun ne kumoan jumalattomalta loppui sanat, koska hän ei ole lukenut Raamatusta jaettakaan. Tuo itse löytämäni oli paljon suurempi teologinen ongelma kuin vapaa-ajattelijoiden koko tuotanto yhteensä.

        Totuus on että olisin halutessani pystynyt kertomaan Raamatusta mitä tahansa koska olen ainut joka sen kirjan edes tuntee kannesta kanteen.

        En osaa miettiä kuten nieriät.

        Ja vieläkin tunnet ylemmyyttä, oikea ylpeä paskiainen! Hah!

        Etpä, et tietenkään.


      • icepicked kirjoitti:

        Ja vieläkin tunnet ylemmyyttä, oikea ylpeä paskiainen! Hah!

        Etpä, et tietenkään.

        Oikeasti; vapaa-ajattelijoiden sivulla oleviin ristiriitoihin pystyy vastata kuka tahansa; sinä voit googlettaa jokaiseen valmiit vastaukset, koska ne ristiriidat ovat olleet olemassa ja tiedossa jo satoja vuosia! Se Jesajan kirjan jae jonka löysin oli kuolinisku annihillationismille ja helvetille; ainoastaan reinkarnaatiolla pystyy sen selittämään.

        Förklara, naaraskoira!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Oikeasti; vapaa-ajattelijoiden sivulla oleviin ristiriitoihin pystyy vastata kuka tahansa; sinä voit googlettaa jokaiseen valmiit vastaukset, koska ne ristiriidat ovat olleet olemassa ja tiedossa jo satoja vuosia! Se Jesajan kirjan jae jonka löysin oli kuolinisku annihillationismille ja helvetille; ainoastaan reinkarnaatiolla pystyy sen selittämään.

        Förklara, naaraskoira!

        Kuten vain. Vietätkö yhä sapattia? Naitko yhä vain avioliitossa?

        Kiusoittelin Sinua. Miksi käytät minusta tuota nimitystä?


      • icepicked kirjoitti:

        Kuten vain. Vietätkö yhä sapattia? Naitko yhä vain avioliitossa?

        Kiusoittelin Sinua. Miksi käytät minusta tuota nimitystä?

        Muutin ainoastaan näkökulmaani* asiaan; vaihdoin näkemykseni lähemmäs Brahmanin kaltaista persoonatonta transsendenssiä ja immanenttiä Jumalaa - joka ei ole yhtä etäällä kuin platonistien ja "kristittyjen" Jumala -, sekä reinkarnaatioon joka on kaikista kaunein oppi. En vietä samalla tavalla. Küllä avioliitossa.

        Täss' pitää osata englantia!

        * Uskon edelleen Jumalaan, mutta en pysty kutsumaan itseäni kristityksi tälläisellä opilla joka muistuttaa enemmän gnostilaisuutta; sekä tämä oppini sisältää täydellisen vastauksen kolminaisuuden kaltaiseen hölmöilyyn jota ei pystytä selittämään...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Muutin ainoastaan näkökulmaani* asiaan; vaihdoin näkemykseni lähemmäs Brahmanin kaltaista persoonatonta transsendenssiä ja immanenttiä Jumalaa - joka ei ole yhtä etäällä kuin platonistien ja "kristittyjen" Jumala -, sekä reinkarnaatioon joka on kaikista kaunein oppi. En vietä samalla tavalla. Küllä avioliitossa.

        Täss' pitää osata englantia!

        * Uskon edelleen Jumalaan, mutta en pysty kutsumaan itseäni kristityksi tälläisellä opilla joka muistuttaa enemmän gnostilaisuutta; sekä tämä oppini sisältää täydellisen vastauksen kolminaisuuden kaltaiseen hölmöilyyn jota ei pystytä selittämään...

        Kovin moni haluaa pysytellä valmiissa puitteissa, et Sinä, näemmä.

        Missä pitäy osata englantia? Selitä!


      • icepicked kirjoitti:

        Kovin moni haluaa pysytellä valmiissa puitteissa, et Sinä, näemmä.

        Missä pitäy osata englantia? Selitä!

        Ne valmiit puitteet muuttuivat ajanmyötä miljoonien teologien muovaamaksi hölmöilyksi, jota edes Mooses ei olisi ymmärtänyt jos olisi kuullut jonkun kertovan kolminaisuusopista.

        Siinä että kutsuin sinua naaraskoiraksi, nieriän sijaan.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ne valmiit puitteet muuttuivat ajanmyötä miljoonien teologien muovaamaksi hölmöilyksi, jota edes Mooses ei olisi ymmärtänyt jos olisi kuullut jonkun kertovan kolminaisuusopista.

        Siinä että kutsuin sinua naaraskoiraksi, nieriän sijaan.

        Oletko tyytyväinen, jos sanon pitäväni sinua älykkäänä?

        Sano englanniksi sitten, en ymmärrä tuosta! Miksi kutsuit!


      • icepicked kirjoitti:

        Oletko tyytyväinen, jos sanon pitäväni sinua älykkäänä?

        Sano englanniksi sitten, en ymmärrä tuosta! Miksi kutsuit!

        En kuuntele kehuja kommunisteiltä, koska silloin epäilen tehneeni jotakin aivan helveten väärin, ja kaiken lisäksi olen stoalainen apatheia-miäs!

        Käännä naaraskoira englanniksi.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En kuuntele kehuja kommunisteiltä, koska silloin epäilen tehneeni jotakin aivan helveten väärin, ja kaiken lisäksi olen stoalainen apatheia-miäs!

        Käännä naaraskoira englanniksi.

        Voi Sinua.

        "Female dog?" Vai tarkoititko, et kai...


      • icepicked kirjoitti:

        Voi Sinua.

        "Female dog?" Vai tarkoititko, et kai...

        Hur så? Muiden tulee olla riippuvaisia Minusta, mutta Minä en saa olla heistä!

        Ei ole "female dog", ajattele suomalainen synonyymi sanalle naaraskoira ja käännä se englanniksi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Muiden tulee olla riippuvaisia Minusta, mutta Minä en saa olla heistä!

        Ei ole "female dog", ajattele suomalainen synonyymi sanalle naaraskoira ja käännä se englanniksi!

        Ylemmyydentuntoa, puhdasta ylemmyydentuntoa...

        Mikä Sinä olet minua nartuksi kutsumaan?! Vai että oikein bitch..!


      • icepicked kirjoitti:

        Ylemmyydentuntoa, puhdasta ylemmyydentuntoa...

        Mikä Sinä olet minua nartuksi kutsumaan?! Vai että oikein bitch..!

        Hur så? Sinun pitäisi sivistyä ja lukea Senecan kirjeet Luciliukselle ja Marcus Aureliuksen 'Itselleni'! Stoalaiset ovat miähiä, jotkam elävät sanojensa mukaan toisin kuin kommunisterna!

        Olet aika hidas "kaveri", kun nåin kauan kesti!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Sinun pitäisi sivistyä ja lukea Senecan kirjeet Luciliukselle ja Marcus Aureliuksen 'Itselleni'! Stoalaiset ovat miähiä, jotkam elävät sanojensa mukaan toisin kuin kommunisterna!

        Olet aika hidas "kaveri", kun nåin kauan kesti!

        No mitä kommunistit sitten ovat?

        Nytkö en ole enää narttu vaan kaveri? Kuinka niin hidas?


      • icepicked kirjoitti:

        No mitä kommunistit sitten ovat?

        Nytkö en ole enää narttu vaan kaveri? Kuinka niin hidas?

        Rosvoja, jotka puhuvat unelmautopiastaan, mutta eivät elä sanojensa mukaan toisin kuin stoalaiset!

        Laitoin kaveri lainausmerkkeihin, koska on sanonta "aika hidas kaveri", eli en viitannut kavereihini :)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Rosvoja, jotka puhuvat unelmautopiastaan, mutta eivät elä sanojensa mukaan toisin kuin stoalaiset!

        Laitoin kaveri lainausmerkkeihin, koska on sanonta "aika hidas kaveri", eli en viitannut kavereihini :)

        Enkä ole hidas! :(


      • icepicked kirjoitti:

        Enkä ole hidas! :(

        Voitte todistaa väitteenne kertomalla mielipiteenne stoalaisuudesta, sekä yleissivistykseen kuuluvan tiedon siitä kuinka monta brittisotilasta lähetettiin Amerikkaan vuonna 1776.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Voitte todistaa väitteenne kertomalla mielipiteenne stoalaisuudesta, sekä yleissivistykseen kuuluvan tiedon siitä kuinka monta brittisotilasta lähetettiin Amerikkaan vuonna 1776.

        En saa olla kanssasi eri mieltä mutten myöskään samaa. Toista en tiedä.


      • icepicked kirjoitti:

        En saa olla kanssasi eri mieltä mutten myöskään samaa. Toista en tiedä.

        Hur så? Sama kysyttiin myös Henry Fordilta ja se vastasi: "Enemmän sinne lähetettiin kuin sieltä palasi".


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Sama kysyttiin myös Henry Fordilta ja se vastasi: "Enemmän sinne lähetettiin kuin sieltä palasi".

        Kuten perjantaina näimme... Osaan minäkin kysellä vaikeita.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuten perjantaina näimme... Osaan minäkin kysellä vaikeita.

        Mistä puhut? En muista perjantaista mitään..


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mistä puhut? En muista perjantaista mitään..

        Et muistakaan... :D

        Olin oopperassa ja Sinä teit sivistyneisyystestin.


      • icepicked kirjoitti:

        Et muistakaan... :D

        Olin oopperassa ja Sinä teit sivistyneisyystestin.

        Mitä vaikeaa kysyit? Sivistystasotestin Minä küllä muistan.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mitä vaikeaa kysyit? Sivistystasotestin Minä küllä muistan.

        Voin kysyäkin. Älä hae hakukoneella. Minkä nimisen aarian Cherubino laulaa Figaron häiden toisessa näytöksessä ennen kuin Susanna ja kreivitär pukevat hänet tytöksi?


      • icepicked kirjoitti:

        Voin kysyäkin. Älä hae hakukoneella. Minkä nimisen aarian Cherubino laulaa Figaron häiden toisessa näytöksessä ennen kuin Susanna ja kreivitär pukevat hänet tytöksi?

        En kuuntele oopperaa ollenkaan, mutta arvaan että sen nimi on "Cherubinon nöyryytys ja mentaalinen potku kiveksille".


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En kuuntele oopperaa ollenkaan, mutta arvaan että sen nimi on "Cherubinon nöyryytys ja mentaalinen potku kiveksille".

        Trotski puhui täällä siihen suuntaan, että kyseinen herra olisi nauttinut siitä... XD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En kuuntele oopperaa ollenkaan, mutta arvaan että sen nimi on "Cherubinon nöyryytys ja mentaalinen potku kiveksille".

        Voisin tuon perusteella tuomita sinut juntiksi ja kutsua yksinkertaiseksi nartuksi.

        Mutta auts. Olet sinä hyvä sanailemaan. Sen nimi on "Voi che sapete che cosa `e l'amour" eli "Te jotka tiedätte, mitä rakkaus on."


      • israelin-tukija
        icepicked kirjoitti:

        Voisin tuon perusteella tuomita sinut juntiksi ja kutsua yksinkertaiseksi nartuksi.

        Mutta auts. Olet sinä hyvä sanailemaan. Sen nimi on "Voi che sapete che cosa `e l'amour" eli "Te jotka tiedätte, mitä rakkaus on."

        Jos tilanne olisi toisin asemassasi olisin tehnyt juuri noin paitsi kutsuisin termillä "junten" ja naaraskoira.

        Kurpizzako vai Minä?


    • No ei Lars olekaan vaan poistoputkinyrskystys on!

      • Ei sekään, hulluja puhut!


      • icepicked kirjoitti:

        Ei sekään, hulluja puhut!

        Enkä puhu!

        IT: Onko SINUN mielestäsi Trotski addiktoitunut poistoputkinyrskytykseen?


      • kurpizza kirjoitti:

        Enkä puhu!

        IT: Onko SINUN mielestäsi Trotski addiktoitunut poistoputkinyrskytykseen?

        Kyllä on, koska se tykkää kuunnella kamelinnyrskyttämisestä juttuja!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä on, koska se tykkää kuunnella kamelinnyrskyttämisestä juttuja!

        Enkä tykkää, en ilmaissut tykkääväni! Pidin kyllä oopperasta, jossa poika puettiin mekkoon; päättele siitä ihan mitä haluat.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä on, koska se tykkää kuunnella kamelinnyrskyttämisestä juttuja!

        Sitähän minäkin. Hyvä, hyvä! Olet samaa mieltä kanssani.... XD

        Nonniin Trotskilainen. Herresikin sanoi niin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä on, koska se tykkää kuunnella kamelinnyrskyttämisestä juttuja!

        Apropoo kameli, setäpä matkustaa huomenna ulkomaille missä on kameleita.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Apropoo kameli, setäpä matkustaa huomenna ulkomaille missä on kameleita.

        Mihin maahan? Me keskustelemme kameliensiementämisestä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mihin maahan? Me keskustelemme kameliensiementämisestä...

        Siitähän Sinä Haluatkin keskustella!

        //Kurpizza, HerreNIkö?! Nytkö Hän omistaa minut?!


      • icepicked kirjoitti:

        Siitähän Sinä Haluatkin keskustella!

        //Kurpizza, HerreNIkö?! Nytkö Hän omistaa minut?!

        Tai sinä hänet, jompsin kumpsin, mutta sinähän häntä Herreksi kutsut.


      • icepicked kirjoitti:

        Siitähän Sinä Haluatkin keskustella!

        //Kurpizza, HerreNIkö?! Nytkö Hän omistaa minut?!

        Sinä kysyit kirjan nimeä!

        Küllä, Minä omistan kaikkien ruumiit ja sielut kuuluu herrojen Herralle!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinä kysyit kirjan nimeä!

        Küllä, Minä omistan kaikkien ruumiit ja sielut kuuluu herrojen Herralle!

        Halusin tietää! Etkö Sinä silloin olisi myös vastuussa minun ruumiini terveydestä?

        //Kurpizza, kutsun Hänen vaatimuksestaan!


      • icepicked kirjoitti:

        Halusin tietää! Etkö Sinä silloin olisi myös vastuussa minun ruumiini terveydestä?

        //Kurpizza, kutsun Hänen vaatimuksestaan!

        En, koska te nieriäiseni olette pelkkää karjaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Halusin tietää! Etkö Sinä silloin olisi myös vastuussa minun ruumiini terveydestä?

        //Kurpizza, kutsun Hänen vaatimuksestaan!

        Ei kaikkiin vaatimuksiin aina kannata suostua...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En, koska te nieriäiseni olette pelkkää karjaa.

        Prkl IT, miksi vastaat samaan aikaan kuin minäkin?!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En, koska te nieriäiseni olette pelkkää karjaa.

        Onko sinulla muitakin?!


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei kaikkiin vaatimuksiin aina kannata suostua...

        Hänen vaatimuksiinsa kannattaa...


      • icepicked kirjoitti:

        Hänen vaatimuksiinsa kannattaa...

        Se on sinun asiasi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Se on sinun asiasi.

        Mitä tarkoitat?


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Että se on sinun asiasi, että suostut kaikkiin vaatimuksiin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Että se on sinun asiasi, että suostut kaikkiin vaatimuksiin.

        Kyllä sinä jotakin muutakin vihjasit.


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllä sinä jotakin muutakin vihjasit.

        Entä jos vihjasinkin? Osaan tehdä sen ilmeisesti aika hienovaroen, kun kukaan ei tajua.


      • kurpizza kirjoitti:

        Entä jos vihjasinkin? Osaan tehdä sen ilmeisesti aika hienovaroen, kun kukaan ei tajua.

        Minä tajusin, että vihjasit, mutta mitä?


      • icepicked kirjoitti:

        Minä tajusin, että vihjasit, mutta mitä?

        Olet samanlainen kuin muut ikäiseni, kun yritän kertoa tai heittää jonkin hauskan jutun. Suorastaan ovelan jutun. He käsittävät, että sen pitäisi olla hauska, mutta kukaan ei käsitä, mitä hauskaa siinä on. :(


      • kurpizza kirjoitti:

        Olet samanlainen kuin muut ikäiseni, kun yritän kertoa tai heittää jonkin hauskan jutun. Suorastaan ovelan jutun. He käsittävät, että sen pitäisi olla hauska, mutta kukaan ei käsitä, mitä hauskaa siinä on. :(

        Sano suoraan vain!

        Minä menen syömään, kuluu hetki!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mihin maahan? Me keskustelemme kameliensiementämisestä...

        Tuota... Israeliin.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Tuota... Israeliin.

        Etkö ole seurannut uutisia? Eikö pelota että terroristit päättävät kokeilla voimiaan lentokentälle?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Tuota... Israeliin.

        Eeeiiih!! Turkkiin! Menin sekaisin varmaan nimimerkkisi takia. Huolestuin itsekin äsken keittiössä: Hetkinen, eikös siellä ole sota...


      • nasse_seta kirjoitti:

        Eeeiiih!! Turkkiin! Menin sekaisin varmaan nimimerkkisi takia. Huolestuin itsekin äsken keittiössä: Hetkinen, eikös siellä ole sota...

        Jåå ihmettelinkin, että Minäkään en haluaisi Israeliin juuri nyt kun Finnairissa tarkkaillaan tilannetta ja raketteja ammutaan puolelta toiselle.

        Mutta aikoinaan eräs veljen luokkalainen aikoi mennä Egyptiin niiden sisällissota riehunnan aikana, joten sinällään ei se mitään...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jåå ihmettelinkin, että Minäkään en haluaisi Israeliin juuri nyt kun Finnairissa tarkkaillaan tilannetta ja raketteja ammutaan puolelta toiselle.

        Mutta aikoinaan eräs veljen luokkalainen aikoi mennä Egyptiin niiden sisällissota riehunnan aikana, joten sinällään ei se mitään...

        Lähi-Idän tilanne ottaa todella päähän, koska haluaisin matkustella siellä. Toki sota ja siviilien kärsimys on suurempi paha kuin myttyyn menevät matkasuunnitelmat, mutta kyllä varmaan monikin toivoo, etteivät hajota kaikkea tuusannuuskaksi.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Lähi-Idän tilanne ottaa todella päähän, koska haluaisin matkustella siellä. Toki sota ja siviilien kärsimys on suurempi paha kuin myttyyn menevät matkasuunnitelmat, mutta kyllä varmaan monikin toivoo, etteivät hajota kaikkea tuusannuuskaksi.

        Niiden sodat estävät turistien (eli rahan) virtaamisen ja tuhoavat oman asuinmaansa rakennukset, joten küllä sinne muutaman vuosikymmenen päästä pääsee, mutta silloin se on Yhdysvaltain siirtomaita täynnä tai asukkailla on jäljellä enää nyrkit.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Niiden sodat estävät turistien (eli rahan) virtaamisen ja tuhoavat oman asuinmaansa rakennukset, joten küllä sinne muutaman vuosikymmenen päästä pääsee, mutta silloin se on Yhdysvaltain siirtomaita täynnä tai asukkailla on jäljellä enää nyrkit.

        En käsitä, miksi USA:n pitää tunkea lusikkansa joka soppaan. Tukea islamisteja ja mitä vielä.


      • kurpizza kirjoitti:

        En käsitä, miksi USA:n pitää tunkea lusikkansa joka soppaan. Tukea islamisteja ja mitä vielä.

        Koska muulloin se ei olisi supervalta, jos itse olisin USAn asemassa laittaisin moukat polvilleen ja näyttäisin kuinka hallitaan! Mieleni tekisi miehittää koko lähi-itä ja perustaa yksi valtava protektoraatti nimeltä "Yhdistyneet arabiheimot".

        Ne tukevat islamisteja jotka vastustavat [terrorister] islamisteja, koska muulloin ei tule öljyä, eikä ruskettuneita arabimiehiä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Koska muulloin se ei olisi supervalta, jos itse olisin USAn asemassa laittaisin moukat polvilleen ja näyttäisin kuinka hallitaan! Mieleni tekisi miehittää koko lähi-itä ja perustaa yksi valtava protektoraatti nimeltä "Yhdistyneet arabiheimot".

        Ne tukevat islamisteja jotka vastustavat [terrorister] islamisteja, koska muulloin ei tule öljyä, eikä ruskettuneita arabimiehiä.

        Amerikkalaisilla on ongelma. Samoin Venäjällä, jotka ovat vuosituhansien ajan halunneet Ruotsin naapurimaaksi...


    • Nyt joku kyselemään Minulta Raamatusta tai erityisesti lempiaiheestani Gehennasta toiseen ketjuun tai muuten...

    • Mitä muuten?

      • Kiukuttelen yksinäni ja aion tehdä yht' monta tuplatunnusta kuin Rape ja keskustella niillä itseni kanssa kyseisestä aiheesta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kiukuttelen yksinäni ja aion tehdä yht' monta tuplatunnusta kuin Rape ja keskustella niillä itseni kanssa kyseisestä aiheesta.

        En minä keksi mitään järkevää...


      • En jaksa kuunnella nyt; mene kysymään toiseen ketjuun küsymyksiä Raamatusta, koska muuten se hukkuu!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En jaksa kuunnella nyt; mene kysymään toiseen ketjuun küsymyksiä Raamatusta, koska muuten se hukkuu!

        Se kestää vain pari minuuttia!

        No menen.


      • icepicked kirjoitti:

        Se kestää vain pari minuuttia!

        No menen.

        Trotski pitää makkarakeitosta! (Sisäpiirin vitsi)


      • icepicked kirjoitti:

        Se kestää vain pari minuuttia!

        No menen.

        Pikakelasin eilen läpi; ooppera on pysynyt samana paskona kuin aina ennenkin.


      • Sekä video kesti suunnilleen kolme minuuttia, eikä kahta!

        en tykkää oopperasta


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pikakelasin eilen läpi; ooppera on pysynyt samana paskona kuin aina ennenkin.

        Oletpa epäsivistynyt! Ooppera on kaunista taidetta!

        Kuten sanoin, Cherubinoa ei voisi potkaista kiveksille käytännössä, koska tässä, kuten yleensä, hänen osansa laulaa nainen. Jos ennen osan lauloikin mies, hän oli kastraatti.


    • "Tiiän, et rakastat mua, mut tää on jo liian sairasta päästä mut kellarista pois!"

      XDD

    • Olenko tunkeileva jos kysyn et tuleeks toi perseensörkkijä syyslomal tai jotai..... ko jotenki tuntuu ettei sil hirveesti huvita puhuu munkaa nykyää...

      • kurpizza_

        Minusta kysymys on ihan aiheellinen, mikäli hän sörkkii takapuoltasi...


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Minusta kysymys on ihan aiheellinen, mikäli hän sörkkii takapuoltasi...

        Se kuulemma ei aio ennää tehä sitä, mut mie vaa sanon sitä siksi nykyää. Se ei puhu mulle ennää :o


      • ocetherunq kirjoitti:

        Se kuulemma ei aio ennää tehä sitä, mut mie vaa sanon sitä siksi nykyää. Se ei puhu mulle ennää :o

        Huono huumorintaju. :/ Uhkaa kutsua sitä joksikin "hanipöpöliiniksi" niin kelpaa perseensörkkijä paremmin... Tai ei sittenkään,...


    • Tervehdys kaikki kotkokerholaiset! Olisikohan kenelläkään teistä kiinnostusta liittyä Keski-Maa aiheiseen roolipeliin? Jos kiinnostaa vähänkin, niin mukaan vaan! Tarvitsemme mahdollisimman monta uutta pelaajaa.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12460018

      • Adblock Plussasta ei nähtävästi ole enää apua.


      • kurpizza kirjoitti:

        Adblock Plussasta ei nähtävästi ole enää apua.

        Minulla Adblock Plus ei ole päästänyt läpi yhtäkään mainosta.


      • assassin kirjoitti:

        Minulla Adblock Plus ei ole päästänyt läpi yhtäkään mainosta.

        Viittasikohan Kurpizza antamaasi roolipeli mainokseen...


      • assassin kirjoitti:

        Minulla Adblock Plus ei ole päästänyt läpi yhtäkään mainosta.

        Ei minunkaan, mutta:

        "Tervehdys kaikki kotkokerholaiset!..."

        Huomaa, että olet amiksessa ja opiskelemassa asiakaspalvelua. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei minunkaan, mutta:

        "Tervehdys kaikki kotkokerholaiset!..."

        Huomaa, että olet amiksessa ja opiskelemassa asiakaspalvelua. XD

        Kaupallista, niin kaupallista.

        En osaa pelata Keskimaata.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei minunkaan, mutta:

        "Tervehdys kaikki kotkokerholaiset!..."

        Huomaa, että olet amiksessa ja opiskelemassa asiakaspalvelua. XD

        No on pakko yrittää saada lisää pelaajia. Kolmella pelaajalla ropesta ei tule sitten yhtään mitään! Ei innosta joutua aina vain loputtoman pitkiin vuoropuheluihin...


      • assassin kirjoitti:

        No on pakko yrittää saada lisää pelaajia. Kolmella pelaajalla ropesta ei tule sitten yhtään mitään! Ei innosta joutua aina vain loputtoman pitkiin vuoropuheluihin...

        Joo. Aina jotain ääripäätä. Joko jatkuvaa tappelua ja ihme riitelyä tai tyyliin sitä, että minä Assassin jappastaan jostain puoli elämää.


      • assassin kirjoitti:

        No on pakko yrittää saada lisää pelaajia. Kolmella pelaajalla ropesta ei tule sitten yhtään mitään! Ei innosta joutua aina vain loputtoman pitkiin vuoropuheluihin...

        Saatan jossain vaiheessa vilkaista, mutta en ole jaksanut lukea yhtäkään viestiä joten en tiedä koko pelistä mitään.


      • kurpizza kirjoitti:

        Joo. Aina jotain ääripäätä. Joko jatkuvaa tappelua ja ihme riitelyä tai tyyliin sitä, että minä Assassin jappastaan jostain puoli elämää.

        Minä en edes ellennä, mitä siinä on tapahtunut. En ole lukenut Tolkienia.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä en edes ellennä, mitä siinä on tapahtunut. En ole lukenut Tolkienia.

        En Minäkään; vihaan fantasiakirjojen lukemista...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En Minäkään; vihaan fantasiakirjojen lukemista...

        Ei se ole vaikeaa. Keski maasta ei tarvitse tietää mitään. Vilkaise vain keski-Maan karttaa ja selaa valtioesittelyn sekä hahmoesittelyt läpi. Voimme kertoa Keski-Maasta kaiken tarpeellisen.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En Minäkään; vihaan fantasiakirjojen lukemista...

        Tolkienit on kirjoitettu niin kuivasti (olen pahoillani, mutta tämä on mielipiteeni) että Raamatun lukeminenkin on välillä mielyttävämpää.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En Minäkään; vihaan fantasiakirjojen lukemista...

        Potterit kahlasin joskus läpi, mutta siihen se jääkin minun osaltani... Tylsää kuvailua ja läträystä satoja sivuja!


      • icepicked kirjoitti:

        Potterit kahlasin joskus läpi, mutta siihen se jääkin minun osaltani... Tylsää kuvailua ja läträystä satoja sivuja!

        Minäkin olen ne lukenut vuosia sitten samoihin aikoihin kaverin kanssa; se tykkäsi ja Minä en, etenkin yksittäisten päivien jolloin ei tapahtunut yhtään mitään kuvaaminen oli kauheaa luettavaa ja silloin en tiennyt pikalukemisesta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minäkin olen ne lukenut vuosia sitten samoihin aikoihin kaverin kanssa; se tykkäsi ja Minä en, etenkin yksittäisten päivien jolloin ei tapahtunut yhtään mitään kuvaaminen oli kauheaa luettavaa ja silloin en tiennyt pikalukemisesta.

        Kyllä ne menettelivät, mutta en varsinaisesti ihastunut.

        Minä kyllä pakotan Sinut vielä katsomaan oopperan!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minäkin olen ne lukenut vuosia sitten samoihin aikoihin kaverin kanssa; se tykkäsi ja Minä en, etenkin yksittäisten päivien jolloin ei tapahtunut yhtään mitään kuvaaminen oli kauheaa luettavaa ja silloin en tiennyt pikalukemisesta.

        Itse en erityisemmin pidä Pottereista, koska hahmot ovat stereotypisia, kaikki pyörii Harryn ympärillä ja Voldemort on idiootti. Oikeastaan, suurin osa velhoista on idiootteja.


      • kurpizza kirjoitti:

        Itse en erityisemmin pidä Pottereista, koska hahmot ovat stereotypisia, kaikki pyörii Harryn ympärillä ja Voldemort on idiootti. Oikeastaan, suurin osa velhoista on idiootteja.

        Lapsena samaistuin aina "pahoihin tyyppeihin" pidin Kalkaroksesta enemmän kuin tarinan sankareista, mutta myöhemmin selvisi että Kalkaros ei ollutkaan täysi puna[m/t]ulkku vaan Harryn suojelija; en enää koskaan aio lukea niitä... Luen historiallisia teoksia joissa keskustellaan kameleiden panemisesta ja keihästä heittävistä [afrikkalaiseen viittaava sana, josta suomi24 ei tykkää]...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Lapsena samaistuin aina "pahoihin tyyppeihin" pidin Kalkaroksesta enemmän kuin tarinan sankareista, mutta myöhemmin selvisi että Kalkaros ei ollutkaan täysi puna[m/t]ulkku vaan Harryn suojelija; en enää koskaan aio lukea niitä... Luen historiallisia teoksia joissa keskustellaan kameleiden panemisesta ja keihästä heittävistä [afrikkalaiseen viittaava sana, josta suomi24 ei tykkää]...

        Minä samaistun yhä pahiksiin! Sky Fallissa samaistuin Raoul Silvaan, Pottereissa Barty Kyyry nuorempaan ja Peter Panissa Kapteeni Koukkuun, koska Peter oli helvetin ääliö.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä samaistun yhä pahiksiin! Sky Fallissa samaistuin Raoul Silvaan, Pottereissa Barty Kyyry nuorempaan ja Peter Panissa Kapteeni Koukkuun, koska Peter oli helvetin ääliö.

        Kalkaros oli paras. Ainoa ei ennalta arvattava.

        Joissain kirjoissa kiinnyn päähenkilöön, joissain johonkin muuhun. Pahiksiin ehkä harvemmin, koska en niinkään lue sellaisia kirjoja, joissa pahis olisi jotenkin hauska... Paitsi Diana Wynne Jonesin kirjoissa kaikki hahmot ovat mahtavia. Chrestomanci on hauska. XD


      • icepicked kirjoitti:

        Minä samaistun yhä pahiksiin! Sky Fallissa samaistuin Raoul Silvaan, Pottereissa Barty Kyyry nuorempaan ja Peter Panissa Kapteeni Koukkuun, koska Peter oli helvetin ääliö.

        Itselläni se on kadonnut, koska en enään seuraa televisiota enkä käy elokuvissa koskaan. Disneyn elokuvista paras hahmo on Frollo, koska helvettilaulu on paras :D ja hymyiöden väärinkäyttö :D


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Itselläni se on kadonnut, koska en enään seuraa televisiota enkä käy elokuvissa koskaan. Disneyn elokuvista paras hahmo on Frollo, koska helvettilaulu on paras :D ja hymyiöden väärinkäyttö :D

        Frollo on mahtava! Nuo liekit, nuo liekit on liekit helvetin!


      • icepicked kirjoitti:

        Frollo on mahtava! Nuo liekit, nuo liekit on liekit helvetin!

        Frollo?


    • För helvete! Varför minun uusi hieno stoalaisempi profiilikuva ei näy Kotkoklubissa! Se näkyy ainoastaan profiilissa!

      • Raippari/Naippari puhui jotain siihen suuntaan, että joskus sillä kestää aikaa vaihtua....

        Trotski// Ei siinä tarvitse tietää Keskimaasta mitään. Luonto on aikalailla samanlaista kuin Suomessa. Voisit vaikka tehdä sosialismin vallankumouksen (kerrankin jotain muuta kuin aktiivista sotaa....) Se sopisi muuten hyvin, koska kansalaiset ovat taatusti vihaisia maassa riehuvan ruton takia...


      • kurpizza kirjoitti:

        Raippari/Naippari puhui jotain siihen suuntaan, että joskus sillä kestää aikaa vaihtua....

        Trotski// Ei siinä tarvitse tietää Keskimaasta mitään. Luonto on aikalailla samanlaista kuin Suomessa. Voisit vaikka tehdä sosialismin vallankumouksen (kerrankin jotain muuta kuin aktiivista sotaa....) Se sopisi muuten hyvin, koska kansalaiset ovat taatusti vihaisia maassa riehuvan ruton takia...

        Se varmaan johtuu lähetettyjen viestien määrästä, koska toisella tunnuksella profiilikuvan pystyy vaihtamaan melkein sekunteissa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Raippari/Naippari puhui jotain siihen suuntaan, että joskus sillä kestää aikaa vaihtua....

        Trotski// Ei siinä tarvitse tietää Keskimaasta mitään. Luonto on aikalailla samanlaista kuin Suomessa. Voisit vaikka tehdä sosialismin vallankumouksen (kerrankin jotain muuta kuin aktiivista sotaa....) Se sopisi muuten hyvin, koska kansalaiset ovat taatusti vihaisia maassa riehuvan ruton takia...

        //IT, siitä luultavimmin.

        Noh, voisin olla Keskimaan versio Leninistä. Odota, löysin kuvan...


      • icepicked kirjoitti:

        //IT, siitä luultavimmin.

        Noh, voisin olla Keskimaan versio Leninistä. Odota, löysin kuvan...

        Yeps. Ja ajatteles nyt! Voisit päteä Assassinin kanssa kilpaa!

        (Osaan se minäkin suostutella...)




    • Kommarien vallankumousyritys voisi olla aika hauska, mutta se nimenomaan olisi aktiivista sotaa. Sen voisi rinnastaa suomen sisällissotaan.

      • Yritys? Hei, ei näitä käsikirjoiteta... XD Tarkoitin, että se olisi Trotskin puolelta ainakin sellaista poliittista sotaa enemmänkin eikä sellaista konkreettista, jossa ammutaan ja niin edes päin...


      • kurpizza kirjoitti:

        Yritys? Hei, ei näitä käsikirjoiteta... XD Tarkoitin, että se olisi Trotskin puolelta ainakin sellaista poliittista sotaa enemmänkin eikä sellaista konkreettista, jossa ammutaan ja niin edes päin...

        No jos se on minusta kiinni, niin jää yritykseksi! Meille tulisi varmaankin tukea Gondorista, koska se on keski-Maan USA. Mikä sitten on Keski-Maan Venäjä, joka olisi Trotskin puolella? Rhûn? Mordor? Joku muu Gondorin vihollinen? Kuitenkin kyseinen sisällissota, kapina tai mikä lie olisi aika hyvä juonenkäänne.


    • Kuvani näkyy! Ei mennüt muuta kuin useita tunteja odotusta!

      • Linkitä vielä osoittein; käytän kännykkäversiota.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe