Ovatko muut sivarit samanlaisia kuin DarkFear?

BarfGear

DarkFear on terrorisoinut muuten asiallisia keskusteluja Suomi24:n Sinkut- palstalla lähes KYMMENEN vuoden ajan. Onko sivareissa paljon muitakin samanlaisia sekopäitä? Hänen tekstinsä ovat melkein aina copy-pastea edellisistä viesteistään ja mitään uusia ideoita hän ei hyväksy. Mitä tiedämme hänestä:

- Asuu Turussa slummialueella ja jostain syystä VIHAA yksiöitä
- Hän on 33-vuotias, mutta kutsuu itseänsä JATKUVASTI nuoreksi mieheksi ja sanoo hänen parhaimpien nuoruusvuosiensa olevan alkamassa
- Hänen mielestään elämässä ei voi tehdä mitään, koska joku kuitenkin ajattelee jatkuvasti hänen tekemisistään negatiivista
- Hänen mielestä hänen elämänsä on mennyt pilalle, koska meni sivariin ja YKSIKÄÄN suomalainen ei voi hyväksyä tätä. Varsinkin tästä hänelle on kehittynyt pakkomielle
- Hän alkoi kaljuuntumaan jo teini-iässä, mutta syö fina-lääkkeitä kaljuuntumisen estämiseksi
- Jos kukaan kritisoi häntä niin hän on automaattisesti homopersehinttaripersu
- Huono koulumenestys ja käynyt ammattikoulun
- Kuvittelee olevansa "suvaitsevainen, sivistynyt, nykyaikainen, kansainvälinen ja EUROOPPALAINEN MIES", mutta ei hyväksy homoja, autisteja, persuja tai tummaihoisia, ei suvaitse muiden eriäviä mielipiteitä, ei osaa kieliä, ei ole käynyt Ruotsia kauempana, ei omaa yhtään ulkomaalaista tuttua jne.
- Ei ole koskaan seurustellut tai ollut intiimissä toimissa naisen kanssa
- Hänen KOKO elämänsä on Suomi24:ssa ja tämän takia ei voi poistua palstalta vaikka joutuu siellä keskustellessaan vetämään stressiröökiä
- Hänellä ei ole yhtään kaveria
- Hän ei voi käydä matkoilla, koska hänen vanhempansa eivät anna hänelle siihen lupaa
- Hänen vuoden kohokohtansa on, että pääsi laivalle
- Nukkui miehen kanssa samassa sängyssä samaisella laivaristeilyllä, mutta mukamas vihaa homoja jostain syystä
- Hän on pasifisti, mutta kirjoittelee tällaisia tekstejä: "Kyllä sitä sua pitäisikin lyödä vittu kirveellä päähän ainakin 500 kertaa peräkkäin, niin saataisiin sut vittu kuolemaan ja päästäisiin tollaisesta sun kaltaisesta vitun paskajätekasasta vittu kokonaan eroon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

http://www.suomi24.fi/yhteisö/DarkFear

38

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän on Yusufin poju

      Kyseinen heikkopää on vaan paniikissa orastavan homoseksuaalisuutensa kanssa. Raivoaa kuin hullu, mutta tietää olevansa homo.

    • 1kfskjf

      Darkkis on legenda!

    • voi voi...

      Tuntuu kyseinen äijä olevan aika pahasti kaapissa

    • Hihhuliksikohankaan

      Yhä??? Et ole tosissasi? En ole käynyt palstalla viiteen vuoteen, mutta tuon hyypiön muistan kyllä. Noh, ilmeisesti on sentään päässyt vihdoin käymään siellä laivareissullaan. Antaa kyllä sivareille huonon maineen...

    • aaamu1

      Hahaha, ei voi olla totta? Muistan joskus ennen armeijaan menoa lukeneeni tätä palstaa ja silloin tuo friikki jo kirjoitteli :D :D :D siitäkin on ties miten monta vuotta. Pitää lueskella mitä se kirjoittelee nykyään, mutta ainakin lyhyellä vilkaisulla on seonnut entisestään...

    • Kai sitä nyt väkisinkin hermot menee kaikesta tollaisesta jatkuvasta kiusaamisesta, pilkkaamisesta ja perättömien valheiden levittämisestä, jota tuolla sinkut-palstalla on mua kohtaan ihan joka saatanan päivä. Joten kyllä sitä sellaisesta on ihan täysi oikeus raivostua.

      • laivattaja

        Onko avioelämä mennyt hyvin Yusufun kanssa teidän pienessä yksiössä?


      • laivattaja kirjoitti:

        Onko avioelämä mennyt hyvin Yusufun kanssa teidän pienessä yksiössä?

        Mä kun olenkin sinkkumies ja enkä edes tunne ketään vitun yusufua, enkä ketään muitakaan ulkomaalaisia. Ja mä kun asunkin yli 60 neliön kaksiossa, enkä missään yksiössä, toisin kun jotkut ahdasmieliset persupaskajuntit ja muut luuseripaskat, jotka eivät ole onnistuneet vielä aikuisiällä muuttamaan isompaan ja parempaan asuntoon.


      • OletRumaHuora
        DarkFear kirjoitti:

        Mä kun olenkin sinkkumies ja enkä edes tunne ketään vitun yusufua, enkä ketään muitakaan ulkomaalaisia. Ja mä kun asunkin yli 60 neliön kaksiossa, enkä missään yksiössä, toisin kun jotkut ahdasmieliset persupaskajuntit ja muut luuseripaskat, jotka eivät ole onnistuneet vielä aikuisiällä muuttamaan isompaan ja parempaan asuntoon.

        Mikset vaihtaisi nimeksesi KusiPaska, RäkäHuora tai OlenPaskakasa? Nuo olisivat sinua paremmin kuvaavia, saatanan persekyrpälän kusimulkkupaviaani.


    • 1+13=14

      DarkFearilla oli yhteen aikaan kaveri, joka käytti nimimerkkiä Krusader. Ko. nimimerkki ei tainnut koskaan päästä siviilipalvelukseen, mutta suunnitteli v. 2007 maailmankiertuetta pasifismista: http://keskustelu.suomi24.fi/node/5132905

      Kehtaakohan Krusader näin seitsemän vuotta myöhemmin edes tunnustaa tuota sepustusta omakseen?

    • 15+20

      Te jotka harkitsette sivaria: katsokaa miten DarkFearille kävi ja millainen hänestä tuli. Hän on kymmenen vuoden ajan harmitellut sitä Sinkut- palstalla, että meni sivariin ja hänen koko elämänsä meni pilalle tämän takia.

    • 1plus9

      DarkFear on HC-ätmien kiistaton kuningas!

      • JA MÄ SITÄ KUN EN OLEKAAN MIKÄÄN VITUN HC-ÄTMI, ETTÄ TIEDÄKIN VAAN SÄ PERKELEEN TAPPOLISTALLA OLEVA LANTAPERSEAIVO JA ALI-IHMINEN SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SÄ SITÄ ITSE VITTU VARMAAN OLETKIN JOKU VITUN SAATANAN HC-ÄTMIPASKALUUSERI, KUN EIPÄ SITÄ TOLLAINEN SUN KALTAINEN PERKELEEN LANTAPERSEAIVO JA HOMOPERSEHUORAHINTTARI OLE KOSKAAN VOINUT YHDENKÄÄN NAISEN KANSSA SEURUSTELLA SEN OMAN SURKEUTENSA TAKIA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        KYLLÄ PITÄISI SUOMENMAASTA SELLAINEN PAIKKA SAADA, ETTÄ SE ÄTMIEN JA HC-ÄTMIEN ELÄMÄ OLISI TÄSSÄ MAASSA ENTISTÄKIN KURJEMPAA JA ETTÄ VAIN NE NAISIA SAAVAT YTM-MIEHET SAISIVAT TÄSSÄ MAASSA NE HYVÄT IHMIS- JA KANSALAISOIKEUDET, SILLÄ NE KAIKKI ÄTMI-PASKALUUSERIT SITÄ VOISIKIN VAIKKA HEITTÄÄ VANKILOIHIN TAI ANTAA HEILLE MAASTAKARKOITUKSEN SAATANA, NIIN EIVÄT VITTU OLISI ENÄÄ ILMAPIIRIÄ TÄSSÄ MAASSA PILAAMASSA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • apinaapinaapina
        DarkFear kirjoitti:

        JA MÄ SITÄ KUN EN OLEKAAN MIKÄÄN VITUN HC-ÄTMI, ETTÄ TIEDÄKIN VAAN SÄ PERKELEEN TAPPOLISTALLA OLEVA LANTAPERSEAIVO JA ALI-IHMINEN SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SÄ SITÄ ITSE VITTU VARMAAN OLETKIN JOKU VITUN SAATANAN HC-ÄTMIPASKALUUSERI, KUN EIPÄ SITÄ TOLLAINEN SUN KALTAINEN PERKELEEN LANTAPERSEAIVO JA HOMOPERSEHUORAHINTTARI OLE KOSKAAN VOINUT YHDENKÄÄN NAISEN KANSSA SEURUSTELLA SEN OMAN SURKEUTENSA TAKIA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        KYLLÄ PITÄISI SUOMENMAASTA SELLAINEN PAIKKA SAADA, ETTÄ SE ÄTMIEN JA HC-ÄTMIEN ELÄMÄ OLISI TÄSSÄ MAASSA ENTISTÄKIN KURJEMPAA JA ETTÄ VAIN NE NAISIA SAAVAT YTM-MIEHET SAISIVAT TÄSSÄ MAASSA NE HYVÄT IHMIS- JA KANSALAISOIKEUDET, SILLÄ NE KAIKKI ÄTMI-PASKALUUSERIT SITÄ VOISIKIN VAIKKA HEITTÄÄ VANKILOIHIN TAI ANTAA HEILLE MAASTAKARKOITUKSEN SAATANA, NIIN EIVÄT VITTU OLISI ENÄÄ ILMAPIIRIÄ TÄSSÄ MAASSA PILAAMASSA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Wauu, helpottiko ??


      • dark_hc-ätmi_vai_mikä
        DarkFear kirjoitti:

        JA MÄ SITÄ KUN EN OLEKAAN MIKÄÄN VITUN HC-ÄTMI, ETTÄ TIEDÄKIN VAAN SÄ PERKELEEN TAPPOLISTALLA OLEVA LANTAPERSEAIVO JA ALI-IHMINEN SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SÄ SITÄ ITSE VITTU VARMAAN OLETKIN JOKU VITUN SAATANAN HC-ÄTMIPASKALUUSERI, KUN EIPÄ SITÄ TOLLAINEN SUN KALTAINEN PERKELEEN LANTAPERSEAIVO JA HOMOPERSEHUORAHINTTARI OLE KOSKAAN VOINUT YHDENKÄÄN NAISEN KANSSA SEURUSTELLA SEN OMAN SURKEUTENSA TAKIA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        KYLLÄ PITÄISI SUOMENMAASTA SELLAINEN PAIKKA SAADA, ETTÄ SE ÄTMIEN JA HC-ÄTMIEN ELÄMÄ OLISI TÄSSÄ MAASSA ENTISTÄKIN KURJEMPAA JA ETTÄ VAIN NE NAISIA SAAVAT YTM-MIEHET SAISIVAT TÄSSÄ MAASSA NE HYVÄT IHMIS- JA KANSALAISOIKEUDET, SILLÄ NE KAIKKI ÄTMI-PASKALUUSERIT SITÄ VOISIKIN VAIKKA HEITTÄÄ VANKILOIHIN TAI ANTAA HEILLE MAASTAKARKOITUKSEN SAATANA, NIIN EIVÄT VITTU OLISI ENÄÄ ILMAPIIRIÄ TÄSSÄ MAASSA PILAAMASSA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onks toi luuseri oikeesti vapaana vai kirjoitteleeko tuo jostain laitoksesta?


    • vastaus11

      Ovat

    • Säälittävää

      Darkkis, siinä on kyllä Suomen säälittävin kaappihomo. Surullinen tapaus kerrassaan.

      • MÄ SITÄ KUN EN OLEKAAN MIKÄÄN VITUN HOMOPERSEHUORAHINTTARI, ETTÄ TIEDOKSI VAAN SULLE VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SÄ TÄSSÄ ITSE VITTU OLET SÄÄLITTÄVÄ, ETTÄ HYPPÄÄ SÄ VITTU VAIKKA JUNAN ALLE KUOLEMAAN VITUN ALI-IHMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • 19plus8
        DarkFear kirjoitti:

        MÄ SITÄ KUN EN OLEKAAN MIKÄÄN VITUN HOMOPERSEHUORAHINTTARI, ETTÄ TIEDOKSI VAAN SULLE VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SÄ TÄSSÄ ITSE VITTU OLET SÄÄLITTÄVÄ, ETTÄ HYPPÄÄ SÄ VITTU VAIKKA JUNAN ALLE KUOLEMAAN VITUN ALI-IHMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HYPPÄÄ SÄ JUNAN ALLE NIIN PÄÄSTÄÄN SUOMEN HISTORIAN PAHIMMASTA HC-ÄTMISTÄ EROON!!!!!!!!!


      • hoitajasihei
        DarkFear kirjoitti:

        MÄ SITÄ KUN EN OLEKAAN MIKÄÄN VITUN HOMOPERSEHUORAHINTTARI, ETTÄ TIEDOKSI VAAN SULLE VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SÄ TÄSSÄ ITSE VITTU OLET SÄÄLITTÄVÄ, ETTÄ HYPPÄÄ SÄ VITTU VAIKKA JUNAN ALLE KUOLEMAAN VITUN ALI-IHMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ali-ihminen ? ;) Eikö seroquel 400mg oikeen pelitä ? :D


      • Olet_Idiootti

        Jep, kirjoitettu perjantaina yöllä. Säälittävä ikineitsyt korkkasi pullon ja yritti kerätä juomalla rohkeutta lähteä sinne baariin. Ei rohkeus riittänyt kuitenkaan muuhun kuin Suoli24 palstoille oksenteluun.

        Surullinen tapaus


    • MrJuha82outolintu

      Enpä tienny noin rajuja kommentteja, että pitäs lyödä kirveellä päähän.
      Ei hyvä kommentti Darkilta.
      Tarttee ammattiapua raivokohtauksiinsa.

    • MrJuha82outolintu

      Haukkui minutkin lyttyyn kerran, koska pitää mua luuserina, kun mulla ei oo naiskaveria.
      Olen kerran ollu naisen kanssa sängyssä,mut sen jälkeen en oo ollu.

    • DarkFearhaistapaska

      TärkkiVeera on kankea paskahomo. Puukolla päähän vaan.

    • Vuosia_Viihdettä

      Wanha kunnon Darkkis, suoli24:n oma kylähullu.

    • Älä_Ole_Neitsytsetä

      Dar_Fear on varoittava esimerkki sivarin vaaroista! Valitkaa, intti, niin teille ei käy samoin!

      • tylsääjuttua

        Ei siellä niin pahasti simputeta.


    • samatpasävelet

      "Ovatko muut sivarit samanlaisia kuin DarkFear?"

      Joskus on vaikea erottaa pietarintrollia ja sivarinkölliä.

      Sehän tiedetään, että Lapinjärven saunassa ainakin on vaikea erottaa miehisiä toisistaan. Mutta se onkin jo eri juttu.

    • Saastaloiset

      Lyhyesti: kyllä ovat.

    • Varoittava_Esimerkki

      DarkFear on sivarin arkkityyppi: säälittävä ikineitsyt, jonka koko elämä pyörii sen käymättömän armeijan ympärillä. Säälittävä paskaläjä, josta ei koskaan tullut miestä.

      • Sivari_On_Paskaläjä

        Tässä on totuus, katsokaa ja ottakaa opiksenne sivarivätykseksi haluavat loiset!


    • Vitun_Vässykät

      Tyypillinen sivari on kyseessä, ikineitsyt vätys, mielenterveysongelmainen paskaläjä. Ottakaa opiksenne, ettei teistä tule samanlaisia.

      • Pudot vielä perseellesi. Kuka nyt sotimaan tahtoo, kun on kerran suukulaissuhteita!? Kiitoperse!!


    • allahakbar

      Eiköhän oteta Kaikkivaltiaan Pyhä Sana ja Laki tässäkin elämän perustaksi, etenkin nyt, kun Suomenmaa on siirtynyt jo Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittaman oikean Islamin alaisuuteen.

      Varkaiden nimet ja yhteystiedot otettakoon selville ja laitettakoon julkiseksi niin tiedetään, mistä tavoittaa sitten, kun aletaan käymään ns. islamilaista oikeutta.

      Varkaan ja varkauden Jumalan oikeuden mukainen tuomitseminen, rangaistukset ja korvaukset:

      Yleislinjaus varastamiseen:

      "Älä varasta." (2.Ms.20:15 & 5.Ms.5:19)

      "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2.Ms.20:17)

      "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi vaimoa. Älä halaja lähimmäisesi huonetta, älä hänen peltoansa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.' (5.Ms.5:21)

      "Varkailta taasen, olkootpa mies- tai naispuolisia, leikatkaa kädet. Se on palkka heidän omista teoistaan ja muita varoittava kuritus Jumalalta. ALJAH (Jumala) on mahtava, viisas.

      Mutta ken tekee katumuksen ja parannuksen pahoista teoistaan, häntä kohtaan on ALJAH (Jumala) sääliväinen. ALJAH (Jumala) on totisesti armahtava, laupias."

      (Koraani 5:38-39)

      "Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.

      Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen." (Matt.18:8-9 & Mark.9:43-48)

      "Joka varastaa Aadamin (ihmisen) ja joko myy hänet tahi pitää häntä hallussansa, se rangaistakoon kuolemalla." (2.Ms.21:16)

      "Jos joku tavataan siitä, että hän on varastanut jonkun veljistään, israelilaisista, ja kohdellut häntä tylysti tai myynyt hänet, niin varas kuolkoon. Poista paha keskuudestasi." (5.Ms.24:7)

      • Parasta olisi jos sulla on Suomen maanpuolustuksesta asiasi niin et runkkaisi niitä Raamatun kohtia, kiitos! Ne eivät vittua auta suomalaista, mutta VAIN NATO-jäsenyys voi auttaa edes sen verran auttaa enemmän kuin se sun kirottu Raamattusi!


    • Mitä te DarkFearista haluatte? Mies on kestänyt teitä jo vuosia! Lapsellista ja raukkamaista moinen toimintanne, mitä olen pitemmän aikaa teitä seuraillut! Koskas on pojat viimeksi kertauksissa muuten käyneet tai puhdistelleet aseitaan tai edes kenkiään tai pedanneet punkkansa jne.! Vastauksenne on jaa...tulisiko jos on käynyt armeijan?!
      Näin Burkhard Christoph von Münnichin jälkeläisenä tahtoisin vaan kysyä ja kiinnostaisi tietää muuten, kun osaa sukuani asuu myöskin Suomessa, mikä on se mitä varten tulisi puolustaa Suomea suurimmaksi osaksi jalkaväellä kun puolet reservistä on hemmetin huonokuntoisia vaikka varusmiespalvelun aikana olivat hyvänkuntoisia ja nyk. jalkaväkeä ei tarvittaisi mihinkään, kun olisivat vain todellisten sotilaiden tiellä ja kauan sitten koulutettuja reserviläisiä korkeintaan opetettaisi nykyisin vaan "kuorimaan perunoita"/"kyörimään perunoissa"!
      Siis tulisi tapahtua uusi talvisota, että ymmärtäisitte jotakin, eikä vihollisella ois muuta aseistusta kuin talvisodan tankit ja lentokonee, jos Suomeen pienenä maahan koittaisi JOKU vihollinen änkeä!!

      • Sanon että "talvisodan hengestä" Suomen vähintään tulee luopua, jollei Asevelvollisuudesta, kiitos!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe