.. siitä, miten vedestä tehtiin viiniä - mitä sanoo kemisti?
Raamatun kertomus ..
7
217
Vastaukset
- Jee sukset!
Etkö ole ikinä tehnyt kotiviiniä?
- Joskus Nuorena
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12599009
Kotipolttoistakin. - salaiset riitit
Mentalistit voisivat saada koehenkilöille tehdä vedestä viiniä hetkessä. Kuitenkin se oikeasti on edelleen vettä vaikka koehenkilöt on manipuloitu niin että viiniltä maistuu.
Muistan Oliver Hawk'in juottaneen hypnoosinäytöksessä raanavettä uskotellen laseissa olevan viinaa. Koehenkilöt tulivat juovuksiin.
Perustuu siihen, että normi-ihmisen elimistössä on tainnuttavan vahvaa myrkkyä. Se voidaan ohjata myös tappavaksi kuten woodoo-ilmiössä on tapahtunutkin.
Voidaan kysyä; oliko Jeesus taitava mentalisti?- sitroen.
Eräitten vanhojen kirjoitusten mukaan Jeesus vietti huomattavan pitkän ajan Intiassa. Siellä on monta ihmeellistä, kummallista asiaa... Itsekin sellaista kokeneena.
- Solved.
Pikahiivakiljua, aivan varmasti.
Turha tuota enää pohtia. Kiesus taisi tietää käymisen salat. "Anna mulle vettä ja viinirypäleitä, niin muutan sen viiniksi". Ja katso - niin kävi!
- tieteilijä
Ei ole mahdollista -- siksihän sitä sanotaan ihmeeksi!
Oikeesti, viini sisältää aineita, joita ei ole vedessä, tai joiden konsentraatiot lasketaan nanomooleissa litraa kohtaan. Jos tälle selitystä lähdetään hakemaan, niin kyseessä voisi olla psykologinen ilmiö: äijät oli niin humalassa, etteivät huomanneet juoman vaihtumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832