Naiset ei tee alotteita

Otsikko

Jos mies aloittaa niin nainen ei tee mitään. Naiset on ihan turhia paitsi silloin kun jännämiehet haluaa naisilta per.settä.

31

403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+17

      Naiset tekevät aloitteita mutta ei sinulle.Deal with it.

    • 14+19

      Naiset tekevät aloitteita jännämiehille, koska ovat tyhmiä. Jos haluaa saada naista, niin pitää ryhtyä väkisin jännämieheksi, niin minä tein. Ryhdyin väkisin jännämieheksi, koska halusin saada naisia.

    • heheheh

      mistä tiedätte kenelle ja millaisille naiset tekevät aloitteita jos teille eivät tee? kuulen pienen katkeruuden ja kateuden äänessä:)
      itsessä ei tietenkään ole mitään vikaa jos naiset ei halua tutustua....vika on niissä muissa miehissä kenen kanssa seurustelevat. Haloo!

      • Tuo naisten loppuun käytetty "Katkeruus ja kateus"-kortti ei toimi koskaan, toki kohdallani moni nainen olISI voinut valita toisin jo 15 vuotta sitten, enää ei tarvitse.Jännämieheksi en rupeais, vaikka siitä maksettais muutakin kuin rahaa.


    • Myönnän, että itse olen harvemmin aloitteita tehnyt. Syy on selvä: Suomi24:ssä aloitteita tulee nytkin enemmän kuin mihin ehdin viiden kontaktin päivärajoituksella vastaamaan. Tottakai on selvää, että jos kiinnostavia tyyppejä tulee vastaan muutenkin, tarvetta aloitusten tekemiselle ei samalla tapaa ole.

      Nettideittikultuturi on tällä hetkellä tämä, eikä syytä minun mielestäni voi langettaa sen enempää naisten kuin miestenkään harteille. Käsi sydämelle: jos itse saisit aloitteita 130 tyypiltä kuussa, kuinka suuri olisi halusi lähteä itse kirjoittamaan viestejä vielä muille? Tuohonkin joukkoon kuitenkin mahtuu jo useampi kiinnostava tyyppi.

      Suuri osa viesteistä toki tulee ihmisiltä, jotka eivät edes lähtökohtaisesti sovi peruskriteereihin esimerkiksi iän tai paikkakunnan puolesta. Koska kuitenkin pidän periaatteenani vastata kaikille, ylimääräisiä viestejä ei ylipäätään edes jää käytettäväksi. Ehkä tilannetta helpottaisi, jos miehetkin ennen aloitettaan lukisivat profiilin kunnolla läpi ja laittaisivan viestejä vain silloin, kun kriteerit tuntuvat edes suurin piirtein kohtaavan. Näin ylimääräisten viestien tulva vähenisi ja naisillakin saattaisi olla aikaa ja kiinnostusta tehdä itsekin aloitteita.

      • Eli kaikessa muussa pätee sääntö, että naiset saa ja miehet antaa. Seksi lienee ainoa asia, jossa tämä "sääntö" ei päde.


    • Lauseesi olisi ihan oikein, jos liittäisit perään 'minulle'. Siis: "Naiset eivät tee aloitteita minulle".

      Muiden saamista aloitteistahan sinä et tiedä yhtään mitään.

    • 13+3

      Ei yksi miehille vakituiseen alotteita tekevä helka tee mitenkään tilastoista poikkeavaa. Minunkin yksi suosikki saanut 158 aloitetta kuukaudessa. Hitto gigolompikin jättää tuollaiselle imurille aloitteen tekemättä kun tietää et viesti jää teille tietämättömille ja katselee vaan. p*erseestä treffit24.fi. Ensitöikseen kuvattomat pitäisi vaihtoehtoisesti voida blogata. Niitä vierilijoita on ihan kasapäin.

    • Mies 28v

      Naisethan voisivat laittaa profiilin käyttäjätilistä tiukemmat yhteyden otto kriteerit.
      Vaikkapa tuo "ihannekumppanini paikkakuntaa, ikää ja sukupuolta, sekä tietyn mätsäysprosenttin täyttävät" kohtaan jos laittaisi täpin niin voisi kenties olla vähemmän miehia pyörimässä jaloissa. Voisi päästä helpommalla kun ei tarvi käydä joka päivä hirveää profiili kasaa läpi, sellaisilta henkilöiltä jotka ei ollenkaan sovi haku kriteereihin. Kenties joskus jäisi joku viesti omalle aloitteellekkin, eivätkä menisi kaikki vastaus viesteihin.

      • äällläää

        Kirjoitatko naisille joilla ei ole noita perustietoja täytettynä? Tyhmyyttä taitaa olla enemmänkin sinussa, ei naisessa.


      • Mies 28V
        äällläää kirjoitti:

        Kirjoitatko naisille joilla ei ole noita perustietoja täytettynä? Tyhmyyttä taitaa olla enemmänkin sinussa, ei naisessa.

        Et tainnut ymmärtää mitä minä ajoin takaa. Jos laittaa tiukemmat yhteydenotto kriteerit, niin luullakseni silloin ei voi laittaa viestiä jos ei sovi ollenkaan vastapuolen kriteereihin. Esim: jos on kumppanin iän määritellyt 25-30v niin silloin ei tuon ikä haitarin ulkopuolella olevat voisi laittaa viestiä.


      • Mies 28V kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää mitä minä ajoin takaa. Jos laittaa tiukemmat yhteydenotto kriteerit, niin luullakseni silloin ei voi laittaa viestiä jos ei sovi ollenkaan vastapuolen kriteereihin. Esim: jos on kumppanin iän määritellyt 25-30v niin silloin ei tuon ikä haitarin ulkopuolella olevat voisi laittaa viestiä.

        Voi kun asia olisikin näin! Itse olen täyttänyt käytännössä kaikki millään tavoin merkittävät kriteerit ja kertonut tekstissäkin ihan suoraan ja kaartelematta, millaista ihmistä olen etsimässä. Siitä huolimatta viestejä tulee aivan jatkuvasti turhan vanhoilta, eri puolilla maata asuvilta, tupakoivilta (ehdoton no-no itselleni) tai varatuilta (vaikka sinkkuja etsin) miehiltä.

        Kriteerit eivät millään tavoin estä ketä tahansa ottamasta yhteyttä, ja niinpä moni sitten tekeekin niin aivan riippumatta siitä, osuvatko toiveet kohdalleen vaiko eivät.


      • Mies 28v
        nennia kirjoitti:

        Voi kun asia olisikin näin! Itse olen täyttänyt käytännössä kaikki millään tavoin merkittävät kriteerit ja kertonut tekstissäkin ihan suoraan ja kaartelematta, millaista ihmistä olen etsimässä. Siitä huolimatta viestejä tulee aivan jatkuvasti turhan vanhoilta, eri puolilla maata asuvilta, tupakoivilta (ehdoton no-no itselleni) tai varatuilta (vaikka sinkkuja etsin) miehiltä.

        Kriteerit eivät millään tavoin estä ketä tahansa ottamasta yhteyttä, ja niinpä moni sitten tekeekin niin aivan riippumatta siitä, osuvatko toiveet kohdalleen vaiko eivät.

        Siis oletko profiiliisi kirjautuneena mennyt käyttäjä tiliisi, siellä on yksityisyys aitiossa kohta jossa lukee "valitse ketkä saavat ottaa sinuun yhteyttä". Sieltä löytyy 5 eri vaihtoehtoa ja oletus arvo on että kaikki saavatt ottaa yhteyttä.


      • 13+3
        Mies 28V kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää mitä minä ajoin takaa. Jos laittaa tiukemmat yhteydenotto kriteerit, niin luullakseni silloin ei voi laittaa viestiä jos ei sovi ollenkaan vastapuolen kriteereihin. Esim: jos on kumppanin iän määritellyt 25-30v niin silloin ei tuon ikä haitarin ulkopuolella olevat voisi laittaa viestiä.

        Tää on ihan mielipide mut mielestäni kuvattoman liikuskelijan kanssa kirjoitellessa on suurin mahdollisuus sotkeentua huijariin ja muutenkin niiden läpikäyminen on turhauttavaa kun tekstiä ja tekstin peräperään saman oloisena. Miksei kuvankin voi väärentää mut vaikeuttaa. Yli tarjontaa voi jotenkin hallita jos ei muuten niin valitsee ketkä saavat ottaa yhteyttä. Tunnustan et kirjotin omalle suosikilleni perskännissä kun en muuten kehdannut tai on vaan niin vetävän näkönen et siinä humpsukka tunnelmissa kai sitten alkoi näyttämään liian hyvältä. Oli se lukenut erittäin tuhruisen viestini eikä sitten kuitenkaan blokannut minua. Kai tottunut muutamassa vuodessa et siihen parinsadan kuukausi tavoittelijan joukkoon laidasta laitaan pyrkijää mahtuu.


      • 9 ja11
        Mies 28v kirjoitti:

        Siis oletko profiiliisi kirjautuneena mennyt käyttäjä tiliisi, siellä on yksityisyys aitiossa kohta jossa lukee "valitse ketkä saavat ottaa sinuun yhteyttä". Sieltä löytyy 5 eri vaihtoehtoa ja oletus arvo on että kaikki saavatt ottaa yhteyttä.

        Kiitos hyvästä vinkistä :). Olisin monelta turhalta ja kiukkuiselta mieheltä saamastani viestistä välttynyt :)


    • pätkä.

      Oli mitkä kriteerit tahansa tai ei kriteerejä niin ei vastauksia saa.

    • aloitteen tehnyt n

      Olen muutamia aloituksia tehnyt ja vain yhteen sain vastauksen, joten joo, enpä innoissani miehille viestejä laita. Joka päivä saan itse yhteydenottoja ja moni suosikikseen merkitsee, joten en kai ihan kamalalta vaikuta. Aloituksia ei vain tee mieli laittaa, kun eihän se kivalta tunnu jäädä ilman mitään vastausta. En itsekään kaikille ehdi/pysty vastaamaan, joten sellaista se on netissä......

      • En turhaudu

        "Aloituksia ei vain tee mieli laittaa, kun eihän se kivalta tunnu jäädä ilman mitään vastausta"

        Näinhän se menee miehilläkin. Mutta hyvin ymmärrettävää, että kaikkii ei ehdi vastaamaan, mutta joskus harmittaa olla mies nykymaailmassa :)


      • Älä turhaudu

        Mutta hei, ihan oikeasti. Ei kannata turhautua jos miehet eivät vastaa muutaman kerran jälkeen :) Itse asiassa mulla oli pitkästä aikaa paras keskustelu sellaisen naisen kanssa, joka otti muhun yhteyttä vaikka asia ei mihinkään johtanutkaan :)

        Väitän kuitenkin hyvinkin itsepäisesti, että jos ite otat yhteyttä miehiin, niin loppupeleissä saat suuremmalla todennäköisyydellä sitä mitä etsit kuin vain odottamalla passiivisesti.


    • Näin meillä, kuis...

      Noh, ihan noin jyrkästi en haluaisi asiaa sanoa, mutta kyllä tuossa perää.

      Vaikea mennä sanomaan olenko ruma tai onko profiilini täysin roskaa. Ehkä jokainen voi päätellä tavastani kirjoittaa, miltä profiilini voisi vaikuttaa. Kuitenkin kirjoitan sinne itsestäni mahdollisimman rehellisesti. Joskus naiset ovat jopa lähestyneet minua. Valitettavasti vain jutut eivät ole natsanneet yhteen. Eli kannustan ehdottomasti naisia ottamaan asioita enemmän omiin käsiin. Tällä tavoin voi hyvin jättää ne yli 100 viestiä kuukaudessa noteeraamatta ja olla yksinkertaisesti yhteydessä niihin miehiin, joissa kokee jotain kiinnostaavaa. Väitän, että tällä tavoin naisetkin alkavat löytää enemmän niitä miehiä, jotka heitä itseään kiinnostavat ja pääsevät (jos haluavat) nopeammin pois sinkkumarkkinoilta.

      Kyllä se on joskus miehenä kuitenkin äärettömän turhauttavaa kirjoitella naisille. Joka kerta pitäisi olla persoonallinen ja erottuva aloitus. Siinä on suuri houkutus sortua itsensä paisutteluun ja unohtaa todellisuus ja aitous, koska valitettavasti todelliset ja aidot asiat eivät ole välttämättä kovin mielenkiintoisia. Tai sitten olen vain ollut yhteyksissä vääränlaisiin naisiin. Pointtina loppupeleissä kuitenkin se, että joutuu todella monelle keskimäärin kirjoittelemaan ennen kuin saa vastauksia. Luulen sen johtuvan siitä vanhasta kliseestä, että hyvännäköisillä tai mukavan kuvan omaavilla naisilla on todella paljon yrittäjiä, jolloin yksinkertaisesti naisten on helppo olla nirsoja. Tästä syystä olenkin pitänyt välillä breikkejä koko nettideittailumaailmaan. Homma alkaa tuntua työltä jos olet aktiivinen. Ei hyvä. On äärettömän vaikea saada todellisia kontakteja ihmisiin jos et ole aktiivinen. Ei hyvä.

      Viimeiseksi täytyy sanoa, että kyllä ihmisillä on tapana ladata aivan liikaa odotuksia muutaman kirjoituksen taakse. On helppo dumpata ihminen, koska toinen sanoi jotain pientä väärin tai väärällä tavalla. Toinen ei osannut kirjoittaa niin miten itse juuri halusi. Toisella olikin eriävä mielipide asiasta, joka on itselle tärkeä. Kuitenkin jos aisat poistaa nettikontekstista, niin kyllä se taitaa useimmiten olla ihan eri asiat, jotka parinvalinnassa vaikuttavat. Väitän, että netissä moni nainen on tietämättään dumpannut monta hyvää ja itselleen todellisuudessa sopivaa miestä vain sen takia, koska profiili tai kirjoittelu ei ole tuntunut oikealta. Kuitenkin kehtaan väittää, että kirjoittaminen ja todellinen elämä kohtaavat äärettömän harvoin, koska lukija tulkitsee toisen kirjoitusta omien kokemuksiensa pohjalta ei kirjoittajan kokemusten pohjalta :)

    • tyhjät profiilit

      Itse olen saanut keski-ikäisenä miehenä ihan kiitettävästi jopa aloitteita naisilta.
      Itselläni on aika kattava profiili kuvineen kaikkineen ja ei liian lyhyt eikä pitkäkään profiiliteksti.
      Minulle aloitteita tekee naiset joilla on todella "naurettava" profiili todella lyhyellä tekstillä ja kuvattomana ettei itse ainakaan houkuttele ottamaan yhteyttä koska epäilisin onko tämä joku feikki tai vitsi.
      Kyllä olen kokenut tuon vastaamattomuuden noilla ns. paremmilla naisprofiileilla.
      Se mitä nämä tyhjät profiilit (en todellakaan ajattele että ovat tyhmiä) ovat sisältäneet niin siellä on ollut todellisia helmiä mutta tietty sitä toista laitaakin kun hetken inspiksilläkin on tehty.
      Nämä eivät ole tulleet nettiin mittaamaan naiseuttaan miesmarkkinoille kuinka monta viestialoitetta saavat kun eivät odotakkaan sitä vaan ovat itse aktiivisia ja kunhan valitsevat realistisesti eikä sitä joka naisen unelmaa.
      Epäilenpä että joka "poika" vastaa näihinkin aloitteisiin ja itse ainakin, etten usko että naisella tulee pelkotiloja pakkien suhteen ja siitä ei kannata ottaa nokkiinsa henkilökohtaisesti kun kuitenkin anonyyminä mennään.

      Tässä on yksi vaihtoehto naisille ja jää ne turhat turhat ukkomiesten seksivonkaus viestit vähemmälle.

      • Aikuinen mies

        Hyvä kirjoitus "tyhjät profiilit". Minulla on täsmälleen samankaltaisia kokemuksia. Itse olen keski-ikäinen .

        Paras strategia miehille on nimenomaan tehdä hyvä ja kattava profiili. Profiili saa olla pitkä, laaja, henkilökohtainen ja hausta. Kuvaa ei tarvita - siitä on alussa vain huonoja seurauksia, kun toisen mielenkiinto liittyy vain siihen. Sama pätee naisilla.

        Tämän jälkeen ei tehdä muuta kuin vieraillaan naisten profiileissa säännöllisesti. Tämä vierailu on tärkeä, koska nainen tekee usein vastavierailun.

        Silloin kun tätä harrastin aktiivisemmin, sain näin toimimalla noin 2-3 aloitetta kuukaudessa, mikä olikin juuri sopiva määrä. Enemmän kanssa ei ehtisi tutustuakaan.

        Tuo on myös itseni havaitsema juttu, että monella naisella on tyhjä ja tylsä profiili - ei kerrota edes että mitä halutaan. Mutta sitten ensimmäisessä yhteydenotoissa näiltä useimmiten fiksuilta naisilta tuleekin viesti, joka sisältää moninkertaisen määrän informaatiota. Jo tämänkin takia miesten ei kannata lähetellä avauksia. Mieluummin odotellaan vain rauhassa, josko joku nainen kiinnostuisi. Näin siis ainakin "aikuisena".


      • 9+8
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus "tyhjät profiilit". Minulla on täsmälleen samankaltaisia kokemuksia. Itse olen keski-ikäinen .

        Paras strategia miehille on nimenomaan tehdä hyvä ja kattava profiili. Profiili saa olla pitkä, laaja, henkilökohtainen ja hausta. Kuvaa ei tarvita - siitä on alussa vain huonoja seurauksia, kun toisen mielenkiinto liittyy vain siihen. Sama pätee naisilla.

        Tämän jälkeen ei tehdä muuta kuin vieraillaan naisten profiileissa säännöllisesti. Tämä vierailu on tärkeä, koska nainen tekee usein vastavierailun.

        Silloin kun tätä harrastin aktiivisemmin, sain näin toimimalla noin 2-3 aloitetta kuukaudessa, mikä olikin juuri sopiva määrä. Enemmän kanssa ei ehtisi tutustuakaan.

        Tuo on myös itseni havaitsema juttu, että monella naisella on tyhjä ja tylsä profiili - ei kerrota edes että mitä halutaan. Mutta sitten ensimmäisessä yhteydenotoissa näiltä useimmiten fiksuilta naisilta tuleekin viesti, joka sisältää moninkertaisen määrän informaatiota. Jo tämänkin takia miesten ei kannata lähetellä avauksia. Mieluummin odotellaan vain rauhassa, josko joku nainen kiinnostuisi. Näin siis ainakin "aikuisena".

        "Tämän jälkeen ei tehdä muuta kuin vieraillaan naisten profiileissa säännöllisesti. Tämä vierailu on tärkeä, koska nainen tekee usein vastavierailun."

        Unohdit sanoa että naisen pitää olla online kun tekee vierailun koska muutenhan nainen ei ikinä huomaa että kävit hänen profiilissaan kun vain 3 viimeisintä vierailua näkyvät, eikö?


    • Aikuinen mies

      Aiheellinen lisäys. Vain online naisiin. Muistahan ei voikaan tietää, milloin tulevat ja tulevatko milloinkaan.

      Tavallisella tunnuksella näkee tosiaan vain kolme viimeistä. Lisämaksullisella tunnuksella näkee kaiketi kymmeniä, kai viisikymmentä, en tiedä. Tuskin se nainen silti niissä kaikissa viidessäkymmenessä siltikään käy, vaikka näkisikin. Aiheellinen huomio silti.

    • Samperi2014

      jaa, vai ei naiset tee aloitteita!! Minä kun teen aloitteen niin aina miesparat karkaa kauas pilvien taa....Aina inistään pirskatti, ettei naiset tee aloitteita olleskaan ja sitten kun nainen tekee aloitteen niin joko lähetään karkuun tai haukutaan huoraksi! Mitäs se tämmönen peli oikein on? Kysympähän vaan...vai ei muka naiset tee aloitteita. Haluaako naiset tehdä enää muutenkaan aloitteita kun aina saa miehiltä huoran kohtelua siitä hyvästä tai äijä juoksee karkuun ku hirvi mettään...Hemmetti sentään, että on alkanu kyrsiä koko miessukukunnan tyhmyys toden teolla ku mikään toimintatapa ei tunnu tuottavan tulosta

    • Typerää käytöstä

      Niinpä, teki niin tai näin aina väärinpäin. Itsekin olen lähestynyt useita miehiä, osa on jättänyt vastaamatta, osa on vastannut vain yhdellä lauseella ja sen jälkeen lopettanut kirjoittelun. Että paljonpa hyödyntää lähestyä senkään vertaa, tästä lähtien odotan että miehet lähestyvät minua.

    • yleistyksiä miehistä

      Ei pidä yleistää tuota vastaamattomuutta miesten kohdalta mutta jos te lähetätte niille harvoille valituille jotka varmasti saavat muiltakin naisilta aloiteviestejä ja suomi24 kohdalla kun ilmaiskäyttäjänä on tuo 5 rajoitus mihinkä naiset vetoaa mutta miten oli ennen kun tuohon ei voinut vedota naisten vastaamattomuudella.

      Se on sitten eriasia kun minuakin on lähestynyt huomattavasti vanhemmat ja jostain monen sadan kilometrin päästä että onko siinä sitten järkeä...kyllä olen vastannut heillekkin mutta asiallisesti.
      Että sen tälläisten yleistyksien takia naisten ei kannata lopettaa aloitteiden tekemistä.

    • destinyroad..

      mikä vaivaa suomalaisia naisia?
      miten suomessa onnistuu treffien teko jos ei käy baareissa tai ota alkoholia.kysynpä vaan kuinka moni on löytänyt tulevan avoikumppanin tai kihlatun kaupan kassalta,kadulta,puistosta ,bussipysäkiltä,kirjastosta?hyvin harva..baarissa täytyy olla tai muuten paikassa jossa käytetään alkoholia.itse olen ollut joskus melko suosittu naisten piireissä mutta kun nyt en ole paljon käynyt baareissa tai yleensä ottanut alkoholkia niin hiljaista on ollut kuin jeesuksen haudassa pääsiäisaamuna.muutamassa paikassa profiili ja olen saanut satoja yhteydenottoja
      naisilta,ihan kiva mutta voin sanoa että kaikki ovat tulleet ulkomailla asuvilta naisilta.suhteiden rakentaminen on melko vaikeaa heidän kanssaan,ymmärrätte syyn!olen joidenkin kanssa kirjoitellutkin kuten nyt tällä hetkelläkin mutta en odota mitään suurempaa niistä.olen monille suomalaisille naisillekin kirjoitellut mutta vastauksia en heilktä ole saanut ja olen sitä tehnyt melko paljon.en ole mielestäni sadun sammakko vaan mielummin prinssi.suomalaiset ovat ujoja,varautuneita,hiljaisia ihmisiä joteen täytyy alkaa käydä uudestaan baareissa jos siellä natsaisi edes treffit..

    • Mies 28v

      Puoli vuotta olen nyt ollut suomi24:ssä. 1 kerran nainen on laittanut aloitus viestin sinä aikana, joitain päiviä siinä viestiteltiin ja sitten todettiin ettei kiinnostus nouse niin korkealle että kannattaisi jatkaa.

      Näyttäisi että naisista yleensä 1/10 vastaa lähettämääni aloitus viestiin, joka ainakin omasta mielestäni on ihan asiallinen.

      Pari kertaa on kyllä käynyt sillain, että pääkaupunki seudulta on tullut naisilta viesti (itse asun pohjois-pohjanmaalla). Viesti on ollut ulkomaalaisen kirjoittama, näkee kirjoitus virheistä. Eikä kirjoittaja ole muuten käynyt tutustumassa profiiliin. Nämä viestit olen yleensä poistanut saman tien, koska ajattelen että on jokin huijari liikkeellä. Onko muilla kokemuksia tällaisista viestittelijöistä jotka laittaa viestiä, käymättä katsomassa profiilia?

    • Päivi

      Minulle tekevät aloitteita monet miehet, jotka eivät vastaa ikä- eivätkä paikkakuntatoiveitani, eikä näytä olevan mitään yhteisiä harrastuksiakaan. Enpä tietenkään vastaa heidän viesteihinsä.

      Miksi vastaisin miehelle, joka ei ole vaivautunut lukemaan profiiliani tai ei ainakaan ota vakavasti sitä, mitä olen siihen kirjoittanut? Miksi vastaisin miehelle, joka jo lähtökohtaisesti tulee kohtelemaan minua huonosti?

    • Kellokaspoika

      Tekeehän ne naiset aloitteita. Mutta ne aloitteet mitä minäkin olen saanut tulevat paljon vanhemmilta naisilta joista valta-osa asuu vielä kaukana

      Summa summarun naisten aloitteet koskevat vain niitä miehiä, joita he eivät voi saada.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe