Luin Katri-Helenasta

äiti Tommille?

Kun ei konserttiin oikein lippuja ostettu. Minä nuorena tykkäsin hänestä ja kappaleista. Vasten auringon siltaa, jne. Vaan kun sitten tuli tietoon, että seurustelee tämän Tommi Liimataisen kanssa, Katri Helenalta putosi silmissäni kaikki pisteet. En enää tykkää ollenkaan. Jossain mainitaan, että Tommi on syntynyt 1977, Katri Helena taas 1945, samana vuonna kuin minäkin. Poikani on syntynyt 1977. Mahtaakohan olla Tommille äidin korvike? Enää en voi sietää koko Katri Helenaa! Luulin, että hän olisi fiksu ihminen, mutta onkin kaikkea muuta!

131

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksityiselämää

      Onko kyseisen artistin laulutaidot siis hävinnyt nuoren miehen myötä?

      • nainen hunningolla

        Valitettavasti monet seikat vaikuttavat laulajan suosioon ja Imagoon. Kaikki eivät pidä täyspäisenä Katrin saamia viestejä tuonpuoleisesta, joita vuosien ajan kirjoittanut vihkoihin.Nuori poikansa ikäinen mieskumppani. Elämä on sellaista ja valinnoista kyse, itse kullakin. Ei auta, vaikka itse pistää vitsiksi ja laulaa vanha nainen hunningolla.
        Kuten Katri teki ja lauloi.


    • ...

      Mnaah.

      Kun ei ole yleisöä, ei ole yleisöä.Levy-yhtiö yritti tehdä tiliä kutrilla, ei myynyt, se siitä. Tais kutri helunan suurimmaksi keikaksi jäädä supporttina toimiminen Cheekin stadikan konserteissa, siellä se luikautteli puhelinlankojaan,

      Mainiten, samana päivänä, kun kutri helunan keikan Barona-areenalla ilmoitettiin peruuntuneen kehnon liunmyynnin takia, Apulanta-orkesteri tekevänänsä siinä paikassa The Keikan ens vuoden alkupuolella. Siellä olen sitten muuten minäkin. Kutri heluna voi loilottaa sillä aikaa ihan missä haluaa.

      Ja kai jo tyhmemmänkin pitäisi tajuta, toi hypetys kutrista jonain puumana on pelkkää levy-yhtiön fuulaa, ei ton ikästä eukkoa kukaan tervejärkinen nuorimies huoli. Ja Liimatainen on tervejärkinen pisnesmies, oletan, mukana buukkaamassa Apulantaa Baronaan. Liimataisen levy-yhtiö, Hype Records, muuten teki välittömästi konkurssin, otettuaan kutri helunan palkkalistoilleen :DDD


      =DW=

      • hyh ja pyh, pah

        Tommi on fiksu ja komea aikuinen mies.
        Omat aivot.
        Tältä korkea-arvoiselta raadiltako lemmenkohteensa suuntaa pitäisi anella.

        Eikö ole omia ongelmia, lasten ja lastenlapsilla pulmia.


      • "..."

        Taidat muistaa minun aloitukseni Tapsan konsertti-kiertueesta.
        Ettet vaan ottanut oppiakin?
        Ymmärrän kyllä hyvin, kuinka houkuttelevaa on lainata, kun ei itse saa aikaiseksi.
        Älä kuitenkaan ala kiertää kauhaasi.

        H.


      • ........
        hunksz kirjoitti:

        "..."

        Taidat muistaa minun aloitukseni Tapsan konsertti-kiertueesta.
        Ettet vaan ottanut oppiakin?
        Ymmärrän kyllä hyvin, kuinka houkuttelevaa on lainata, kun ei itse saa aikaiseksi.
        Älä kuitenkaan ala kiertää kauhaasi.

        H.

        Minä vuonna kirjoitit Tapsan konserttikiertueesta?
        Pitäisihän meidän se muistaa!
        Kaikilla meillä on aikajärjetyksessä arkistoitu sinun kuolemattomat hengentuotteesi, sieltä on mukava lainailla kun ei itse keksi mitään :)


      • tässäpä tämä
        ........ kirjoitti:

        Minä vuonna kirjoitit Tapsan konserttikiertueesta?
        Pitäisihän meidän se muistaa!
        Kaikilla meillä on aikajärjetyksessä arkistoitu sinun kuolemattomat hengentuotteesi, sieltä on mukava lainailla kun ei itse keksi mitään :)

        Reilut kolme viikkoa siitä tosin on. Tietty se joillekin dementikoille on mahdotomuus muistaa, mutta on meitä täällä vielä terveaivoisiakin. :)))

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12544718


      • linkitä vain*
        tässäpä tämä kirjoitti:

        Reilut kolme viikkoa siitä tosin on. Tietty se joillekin dementikoille on mahdotomuus muistaa, mutta on meitä täällä vielä terveaivoisiakin. :)))

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12544718

        Herrajestas. Minua ei niin paljon kiinnosta että muistaisin tunnin päästä edes. Liikaa vaadittu, muistan kyllä tärkeät asiat.
        Eihän linkin takana olleessa aloituksessa edes puhuttu samasta asiasta.


      • palsta liian tärkeä
        linkitä vain* kirjoitti:

        Herrajestas. Minua ei niin paljon kiinnosta että muistaisin tunnin päästä edes. Liikaa vaadittu, muistan kyllä tärkeät asiat.
        Eihän linkin takana olleessa aloituksessa edes puhuttu samasta asiasta.

        Joillakin lie aakkostettu arkisto, omista ja muista.


      • siinäpä se
        linkitä vain* kirjoitti:

        Herrajestas. Minua ei niin paljon kiinnosta että muistaisin tunnin päästä edes. Liikaa vaadittu, muistan kyllä tärkeät asiat.
        Eihän linkin takana olleessa aloituksessa edes puhuttu samasta asiasta.

        Linkitin, kun joku toinen dementikko tuossa kyseli, minä vuonna siitä kirjoiteltiin. Tapani Kansasta siinä todella on kysymys, eikä suinkaan sinusta.


      • jo tässä iässä?
        palsta liian tärkeä kirjoitti:

        Joillakin lie aakkostettu arkisto, omista ja muista.

        Joillakin ehkä muisti vielä pelaa. Onko teillä kauan ollut tuollaisia muistikatkoja?

        Te 90 :t voisitte ihan vakavasti pyytää ylläpitoa perustamaan teille oman palstan.


      • palsta liian tärkeä
        jo tässä iässä? kirjoitti:

        Joillakin ehkä muisti vielä pelaa. Onko teillä kauan ollut tuollaisia muistikatkoja?

        Te 90 :t voisitte ihan vakavasti pyytää ylläpitoa perustamaan teille oman palstan.

        Saippuoipa suusi. Ikää on 60, eikä vielä muistikatkoja.

        Missä tuntuu hyvältä, kun puhuu noin rumia.
        Olen syvästi sitä mieltå, että palstapahuus perustuu palstan asianpuutteeseen.
        Ei mitään sanottavaa mihinkään, kiinnostavaa.


      • dementiaa se on
        palsta liian tärkeä kirjoitti:

        Saippuoipa suusi. Ikää on 60, eikä vielä muistikatkoja.

        Missä tuntuu hyvältä, kun puhuu noin rumia.
        Olen syvästi sitä mieltå, että palstapahuus perustuu palstan asianpuutteeseen.
        Ei mitään sanottavaa mihinkään, kiinnostavaa.

        Eikö tämä vaikuta jo vakavalta muistihäiriöltä:

        "Herrajestas. Minua ei niin paljon kiinnosta että muistaisin tunnin päästä edes."

        Ja silti kysyy toiselta, minä vuonna se oli...


      • zzz>>>
        dementiaa se on kirjoitti:

        Eikö tämä vaikuta jo vakavalta muistihäiriöltä:

        "Herrajestas. Minua ei niin paljon kiinnosta että muistaisin tunnin päästä edes."

        Ja silti kysyy toiselta, minä vuonna se oli...

        Riittäa minulle itsediagnosointi.
        Muistamattomuus taitaa olla mauttomuuden oire. Miksi muistaa turhia?


      • eppu2
        zzz>>> kirjoitti:

        Riittäa minulle itsediagnosointi.
        Muistamattomuus taitaa olla mauttomuuden oire. Miksi muistaa turhia?

        Kaikesta informaatiotulvasta jää kuulemma pitkäaikaismuistiin 30%.
        Parhaiten tietysti se mikä itseä kiinnostaa ja mikä koskettaa.


      • höpörö höikki
        hunksz kirjoitti:

        "..."

        Taidat muistaa minun aloitukseni Tapsan konsertti-kiertueesta.
        Ettet vaan ottanut oppiakin?
        Ymmärrän kyllä hyvin, kuinka houkuttelevaa on lainata, kun ei itse saa aikaiseksi.
        Älä kuitenkaan ala kiertää kauhaasi.

        H.

        Ja luuletko hunzukka, että kaikki lukevat sinun kommenttejasi? Minä ainakin sivuta kaikki sellaiset missä on useampia rivejä turhaa pullistelua.Voisitko luopua turhista häirikköviesteistä, ellei sinulla ole muuta sanottavaa kuin turha pullistelu?
        Kaikki eivät asu täällä ja lue kaikkia juttuja.


      • niinhän se aina
        höpörö höikki kirjoitti:

        Ja luuletko hunzukka, että kaikki lukevat sinun kommenttejasi? Minä ainakin sivuta kaikki sellaiset missä on useampia rivejä turhaa pullistelua.Voisitko luopua turhista häirikköviesteistä, ellei sinulla ole muuta sanottavaa kuin turha pullistelu?
        Kaikki eivät asu täällä ja lue kaikkia juttuja.

        Ja nyt taas luit ;)


    • eikö muuta....

      Onko aloittaja itse fiksu ihminen ?

      Selviätköhän ilman terapiaa, kun noin kauhiasti harmittaa ?

    • Mummun mussukka

      Minun miesystäväni on kolme vuotta nuorempi kuin vanhin lapseni. Ollaan oltu viisitoista vuotta yhdessä. Kyllä me rakastetaan vieläkin.
      On minua luultu hänen äidikseen, koska se ei häntä haittaa, ei minuakaan.
      Ystävyyttämme ei riko mikään vaikka uusi rakkaus tulisikin hänelle kuvioihin. Olen päässyt yli omaistamisen halusta, asutaan niin kauan yhdessä kun kumpikin sitä haluaa.
      Hän on hyvin pärjäävä taloudellisesti joten ei tarvitse rahojani.

      • selfcontrol

        Oletkohan nyt ihan "normaali" mummu? Minä hyväksyn sen, että mies on vähän vanhempi, ja nainenkin voi olla pari vuotta miestä vanhempi. Mutta että isän tai äidin ikäinen, silloin on jotain pahasti vialla. Varmaan miesystävälläsi ei ole ollut äitiä!?
        Ei sen puoleen, en voi sietää homoja enkä lesbojakaan. Ei heilläkään ole kaikki kotona. Kyllä nykyaikanakin pitäisi elää ihan normaalia elämää eikä mennä noiden vouhotusten mukaan. Onhan se tietysti kiva kulkea Pride kulkueessa saattaa saada naamansakin näkyviin.
        Entäpä jos miesystäväsi haluaisi lapsia? Ei taitaisi enää sinulta onnistua? Jo tuo seikka kertoo, ettei ole normaalia.


      • ....++
        selfcontrol kirjoitti:

        Oletkohan nyt ihan "normaali" mummu? Minä hyväksyn sen, että mies on vähän vanhempi, ja nainenkin voi olla pari vuotta miestä vanhempi. Mutta että isän tai äidin ikäinen, silloin on jotain pahasti vialla. Varmaan miesystävälläsi ei ole ollut äitiä!?
        Ei sen puoleen, en voi sietää homoja enkä lesbojakaan. Ei heilläkään ole kaikki kotona. Kyllä nykyaikanakin pitäisi elää ihan normaalia elämää eikä mennä noiden vouhotusten mukaan. Onhan se tietysti kiva kulkea Pride kulkueessa saattaa saada naamansakin näkyviin.
        Entäpä jos miesystäväsi haluaisi lapsia? Ei taitaisi enää sinulta onnistua? Jo tuo seikka kertoo, ettei ole normaalia.

        Voi pientä maailmaasi. Säälin sinua. Luuletko, että lisääntyminen on joillekin ainut asia maailmassa?


      • Mummun mussukka
        selfcontrol kirjoitti:

        Oletkohan nyt ihan "normaali" mummu? Minä hyväksyn sen, että mies on vähän vanhempi, ja nainenkin voi olla pari vuotta miestä vanhempi. Mutta että isän tai äidin ikäinen, silloin on jotain pahasti vialla. Varmaan miesystävälläsi ei ole ollut äitiä!?
        Ei sen puoleen, en voi sietää homoja enkä lesbojakaan. Ei heilläkään ole kaikki kotona. Kyllä nykyaikanakin pitäisi elää ihan normaalia elämää eikä mennä noiden vouhotusten mukaan. Onhan se tietysti kiva kulkea Pride kulkueessa saattaa saada naamansakin näkyviin.
        Entäpä jos miesystäväsi haluaisi lapsia? Ei taitaisi enää sinulta onnistua? Jo tuo seikka kertoo, ettei ole normaalia.

        Suhteemme on avoin, jos miesystäväni haluaa lapsia tai nuoremman kumppanin en ole esteenä. Elämänkokemukseni avulla osaan antaa ihmisen päättää itse mitä haluaa, painostamatta. Hän on minulle tärkeä elämäni loppuun asti, kävi kuinka kävi.
        Olemme puhuneet lapsista, hän ei halua lapsia. Pärjää lasteni kanssa hyvin, ovat samaa ikäluokkaa. Sain vanhimman lapsen 17 vuotiaana joten ei ikä-ero niin paljon ole kuin äkkiä luulisi.
        Miehellä on oma talo, asutaan molemmissa , viikolla enemmän hänen luonaan kun hänen työmatkansa on sieltä lyhyempi. Toivoisin että hän olisi vanhempi, voitisiin yhdessä viettää eläkepäiviä, mutta en vahtaisi silti.


    • ou mai gaad

      Onni täällä vaihtelee....
      Kaksi kolme vuotta sitten myytiin lippuja Pepen juhlavuosi taiteilijakonserttiin Tamperetaloon. Sitten oli lehdessä ilmoitus, että konsertti peruttu vähäisen lipunmyynnin takia. Nyt on Pepe juhlittu artisti. Uusi levy on todella hyvä ja on ollut pitkään ykkösenä.

      Lapsellista ja tyhmää kuvitella, että artisteillakaan elämä olisi joka päivä yhtä ja samaa, vuodesta toiseen.

      • ...

        Sivuun

        Pepe koontoisa epäonnenritari. Kundi juu kova artisti sarallaan, tehnyt piisejäkin, poikkeuksena moniin muihin. Mutta myös poikeuksena moniin muihin, tehnyt helekutan vähän omia piisejä. Kundi profiloitunut käännöspiisien esittäjäksi. Kuten nyt vaikka tälläkin palstalla mainittu t. kansa. Tahi sitten danny. Tahi kutri heluna.

        Lundi sai buustia loppu-urallaan Saimaa orkesterilta. Ne otti sen laulajakseen sen omituisen äänen takia. Sehän on sellainen itkuvirrenomainen määkymisääni. Persoonallinen, kieltämättä. Mutta kun sen äänen ja sen naaman, mistä ääni lähtee, niittaa yhteen, ei se yksinkertaisesti voi toimia yksinään. Pepe on pändilaulaja, ei itsellinen taiteilija. Sopii johonkin pändiin, ei sitten toisiin. Nyt se muuten on saanut potkut Saimaa-orkesterista.

        Koitin muuten hakea Fingerborin strippiä Jormas yhtyeestä. Eip ihan hetkessä löytynyt, mutta tämä sopii mun mielestä oikein hyvin wiplppwerttiin:

        http://seopetriii.files.wordpress.com/2008/12/fingerpori.gif

        =DW=


      • Määkii-kii
        ... kirjoitti:

        Sivuun

        Pepe koontoisa epäonnenritari. Kundi juu kova artisti sarallaan, tehnyt piisejäkin, poikkeuksena moniin muihin. Mutta myös poikeuksena moniin muihin, tehnyt helekutan vähän omia piisejä. Kundi profiloitunut käännöspiisien esittäjäksi. Kuten nyt vaikka tälläkin palstalla mainittu t. kansa. Tahi sitten danny. Tahi kutri heluna.

        Lundi sai buustia loppu-urallaan Saimaa orkesterilta. Ne otti sen laulajakseen sen omituisen äänen takia. Sehän on sellainen itkuvirrenomainen määkymisääni. Persoonallinen, kieltämättä. Mutta kun sen äänen ja sen naaman, mistä ääni lähtee, niittaa yhteen, ei se yksinkertaisesti voi toimia yksinään. Pepe on pändilaulaja, ei itsellinen taiteilija. Sopii johonkin pändiin, ei sitten toisiin. Nyt se muuten on saanut potkut Saimaa-orkesterista.

        Koitin muuten hakea Fingerborin strippiä Jormas yhtyeestä. Eip ihan hetkessä löytynyt, mutta tämä sopii mun mielestä oikein hyvin wiplppwerttiin:

        http://seopetriii.files.wordpress.com/2008/12/fingerpori.gif

        =DW=

        Loistava kirjoitus. En ole koskaan pitänyt häntä laulajana.
        Konsertteja peruttiin aikoinaan mm Kaakkois-Suomessa.


    • On koju pieni......

      12 konsertista 11 peruttiin Mm. Hyvinkääsaliin myytiin ennakkoon vaan 4 lippua.

    • .,.,.,

      Minen ole erityisemmin pitänyt koskaan, kunnioittanut olen.

      Taitaa viis veisata sinun pisteillesi ja pilkuillesi.

      • jossa mies myy......

        Pisteitä en anna ,mutta en tykkää ko artistista puupenninvertaa.
        Sana on vapaa.eikö niin ?


      • ------
        jossa mies myy...... kirjoitti:

        Pisteitä en anna ,mutta en tykkää ko artistista puupenninvertaa.
        Sana on vapaa.eikö niin ?

        Totta kai on, mutta kaikkien maailmankuva ei ole mustan negatiivinen.
        Täällä jokaisellä on yksi ääni.


    • vihapalsta

      Saadaanpa haukkua taas yksi ihminen, kenet aiot ottaa seuraavana listalle?

    • kaarinas

      Katri-Helenan maine silmissäni meni, kun hän alkoi markkinoida näitä taivasasioitaan ihmisille, siis sellaisia ylimaallisia kokemuksiaan, joihin joku henkisesti heikko takertuu ja sekoaa -pahimmillaan. Sitten ilmestyi kirja "Taivaan tie" samaa aihetta runouden muodossa. Selasin kirjaa kirjastossa, ja aukeamilla muutaman rivin "haikuja". jos itse kirjoittaisin jotain tuollaista, sitä ei kukaan julkaisisi. Ihmettelen, että kustantaja lähtee tällaiseen mukaan, mutta rahasta tässä on vain kyse, ei mistään muusta. En lainannut kirjaa enkä laita sellaiseen hömppään euron senttiä.

      • ristiriitaista

        Sain kyseisen kirja äitienpäivälahjaksi viime vuonna tyttäreltä ja lukaisin. Ensimmäisenä tuli mieleen, ettei katri itse toteuta haikujensa sanomaa.
        Jokin siinä kalskahti ettei osunut. Pitääpä etsiä mistä "runo" pisti silmään erityisesti ja miksi. Tuli ristiriitainen tunne.


      • ristiriitaista
        ristiriitaista kirjoitti:

        Sain kyseisen kirja äitienpäivälahjaksi viime vuonna tyttäreltä ja lukaisin. Ensimmäisenä tuli mieleen, ettei katri itse toteuta haikujensa sanomaa.
        Jokin siinä kalskahti ettei osunut. Pitääpä etsiä mistä "runo" pisti silmään erityisesti ja miksi. Tuli ristiriitainen tunne.

        No niin. Nyt palaan asiaan kun selasin kirjaa. Löysin sen mikä herätti ristiriitaa mielessäni. - Olkaa armollisia kaikkia kohtaan, antakaa anteeksi kaikki loukkaukset ja pahat ajatukset -

        Minulle tuli tuosta tunne, että Katri kehottaa toisia toimimaan noin, tehkää , olkaa..olemaan armollinen ja antamaan anteeksi jne.. mutta kehottaa monikossa, ei sovella itseensä. Jos teksti olisi ole armollinen jne, hän olisi myös ..Miete saa erilaisen sävyn jos muuttaa ole, anna. Katri käyttää monissa mietteissä yksikköä, kuten varo, ole, anna ,muista, jätä, hyväksy,kiitä jne...

        Taustalla tosiasia, ettei Katri ole itse voinut antaa anteeksi Rajalalle, mitä heidän välillään onkin ollut ja tapahtunut? Rajala oli lähettänyt kirjansa Katrille, jossain tämä ilmoitti ettei lue. Onko tekopyhyyttä neuvoa muita jos itse ei kykene toimimaan neivon mukaisesti? En tiedä, mutta on ristiriitaista.


      • tuli mieleen
        ristiriitaista kirjoitti:

        No niin. Nyt palaan asiaan kun selasin kirjaa. Löysin sen mikä herätti ristiriitaa mielessäni. - Olkaa armollisia kaikkia kohtaan, antakaa anteeksi kaikki loukkaukset ja pahat ajatukset -

        Minulle tuli tuosta tunne, että Katri kehottaa toisia toimimaan noin, tehkää , olkaa..olemaan armollinen ja antamaan anteeksi jne.. mutta kehottaa monikossa, ei sovella itseensä. Jos teksti olisi ole armollinen jne, hän olisi myös ..Miete saa erilaisen sävyn jos muuttaa ole, anna. Katri käyttää monissa mietteissä yksikköä, kuten varo, ole, anna ,muista, jätä, hyväksy,kiitä jne...

        Taustalla tosiasia, ettei Katri ole itse voinut antaa anteeksi Rajalalle, mitä heidän välillään onkin ollut ja tapahtunut? Rajala oli lähettänyt kirjansa Katrille, jossain tämä ilmoitti ettei lue. Onko tekopyhyyttä neuvoa muita jos itse ei kykene toimimaan neivon mukaisesti? En tiedä, mutta on ristiriitaista.

        Ristiriitaista

        Onko mielestäsi armottomuutta se, että ei suostu enää toisen loukattavaksi? Onko mielestäsi anteeksiantaminen sitä, että on pakko tehdä jotain, johon ei haavoiltaan ole vielä valmis? Jos Katri on kirjoittanut mietteet itseään varten, niin toki ne ovat yksikkö muodossa.

        Onko sinun mieleesi tullut, miten syyttävä, katkera ja kova kuva sinusta välittyy? Tuntuu, että haluat satuttaa kaikkia ja varsinkin niitä joita on satutettu.


      • ainikki

        Katri Helena on olevinaan vaatimaton-kuitenkin näitten taivasasioiden myötä nostaa itsensä muiden yläpuolelle.En välitä myöskään
        hömpästä.


      • -ah´p pbv
        ainikki kirjoitti:

        Katri Helena on olevinaan vaatimaton-kuitenkin näitten taivasasioiden myötä nostaa itsensä muiden yläpuolelle.En välitä myöskään
        hömpästä.

        Mitä pelättävää siinä on. Minä arvostan kaikkia ihmisiä, joilla on jokin periaate.


    • telefoonilankat

      Katri on hyvä laulajatar, ja taitaa moni olla katteellinen hänelle, kun on valjastanut nuoren viriilin miehen, jota ei illalla turhaan tartte viritellä.

      • taitavia löytyy

        Onhanse Katri hyvä laulaja omassa lajissaan , mutta harva suomalainen iskelmälaulaja yltää tietylle tasolle. Mikä ohjelma se olikaan jossa oli mm Diadra nuori laulajan alku ja hänen tulkintansa monista maailmalla tunnetuista lauluista niin kylmät väreet tulivat. Musiikin ammattilainen, nimeä en muista totesi että tuollasta lahjakkuutta ei moni suomalainen ylitä, eikä ole yrittänyt. Muisti, että oli yksi joka osasi ja yritti, eli Marjorie, " Täyttä elämää" laululla ja siinä oli ytyä. Olen samaa mieltä ja mieheni myös.

        Ei Katri, Paula ym eivät yllä laulutaidoillaan ja äänialoillaan kovin korkealle.Mutta perinteinen iskelmä menee. On yksi aikuisempi valopilkku jolla on upeat kansainväliset lahjat, Johanna Försti, joka laulaa Tanssii Tähtien kanssa orkesterin solistina. Olemme miehen kanssa puhuneet, että ko orkesteri, myös Samulin tulkinnat ovat parasta koko tanssiohjelmassa.


      • I.P.
        taitavia löytyy kirjoitti:

        Onhanse Katri hyvä laulaja omassa lajissaan , mutta harva suomalainen iskelmälaulaja yltää tietylle tasolle. Mikä ohjelma se olikaan jossa oli mm Diadra nuori laulajan alku ja hänen tulkintansa monista maailmalla tunnetuista lauluista niin kylmät väreet tulivat. Musiikin ammattilainen, nimeä en muista totesi että tuollasta lahjakkuutta ei moni suomalainen ylitä, eikä ole yrittänyt. Muisti, että oli yksi joka osasi ja yritti, eli Marjorie, " Täyttä elämää" laululla ja siinä oli ytyä. Olen samaa mieltä ja mieheni myös.

        Ei Katri, Paula ym eivät yllä laulutaidoillaan ja äänialoillaan kovin korkealle.Mutta perinteinen iskelmä menee. On yksi aikuisempi valopilkku jolla on upeat kansainväliset lahjat, Johanna Försti, joka laulaa Tanssii Tähtien kanssa orkesterin solistina. Olemme miehen kanssa puhuneet, että ko orkesteri, myös Samulin tulkinnat ovat parasta koko tanssiohjelmassa.

        Odotellaanpä kuka näistä tämän päivän tähdenlennoista tekee yli 50-vuotisen uran.
        Ei Katri eikä Paula ole idolini, mutta sanonpa vaan, että monen moni kansalainen on saanut heidän kauttaan iloa elämäänsä.

        Johanna Försiä luulin aluksi Laura Voutilaiseksi.


      • kynä ja paperia
        taitavia löytyy kirjoitti:

        Onhanse Katri hyvä laulaja omassa lajissaan , mutta harva suomalainen iskelmälaulaja yltää tietylle tasolle. Mikä ohjelma se olikaan jossa oli mm Diadra nuori laulajan alku ja hänen tulkintansa monista maailmalla tunnetuista lauluista niin kylmät väreet tulivat. Musiikin ammattilainen, nimeä en muista totesi että tuollasta lahjakkuutta ei moni suomalainen ylitä, eikä ole yrittänyt. Muisti, että oli yksi joka osasi ja yritti, eli Marjorie, " Täyttä elämää" laululla ja siinä oli ytyä. Olen samaa mieltä ja mieheni myös.

        Ei Katri, Paula ym eivät yllä laulutaidoillaan ja äänialoillaan kovin korkealle.Mutta perinteinen iskelmä menee. On yksi aikuisempi valopilkku jolla on upeat kansainväliset lahjat, Johanna Försti, joka laulaa Tanssii Tähtien kanssa orkesterin solistina. Olemme miehen kanssa puhuneet, että ko orkesteri, myös Samulin tulkinnat ovat parasta koko tanssiohjelmassa.

        No niin. Hyvä, kun Katri oli kutsuttu Tanssii Tähtien kanssa tuomaristoon.
        Katrikin sai kuulla oikeaa laulamisen taitoa ja äänen monipuolista käyttöä, osaamista.
        Enemmän saisivat huomioida orkesterin ja laulajien osaamista ja eilen tulikin kiitosta.
        Leppilampi kysyi lopussa, että onko Katrilla twitter - tili, niin pääsis kommentoimaan jatkossa tanssijoita. Ei ollut. Käyttäneekö nettiä lainkaan...? Vain kynä ja paperia.


      • Paree kuin pussillin
        kynä ja paperia kirjoitti:

        No niin. Hyvä, kun Katri oli kutsuttu Tanssii Tähtien kanssa tuomaristoon.
        Katrikin sai kuulla oikeaa laulamisen taitoa ja äänen monipuolista käyttöä, osaamista.
        Enemmän saisivat huomioida orkesterin ja laulajien osaamista ja eilen tulikin kiitosta.
        Leppilampi kysyi lopussa, että onko Katrilla twitter - tili, niin pääsis kommentoimaan jatkossa tanssijoita. Ei ollut. Käyttäneekö nettiä lainkaan...? Vain kynä ja paperia.

        Mitä vikaa on kynässä ja paperissa? Kaikista parhaat tarvikkeet asioitten ylös panemiseen ja ne ovat tallessa sittenkin, kun maailma menee mustaksi ja toosat sammuvat.

        Twitterittömyys tai netittömyys ei kerro eikä tee ihmisestä huonoa, ehkä vain sen, että parempaakin tekemistä löytyy kuin räplääminen ja julkisilla foorumeilla sekoileminen.


      • kynä ja paperia
        Paree kuin pussillin kirjoitti:

        Mitä vikaa on kynässä ja paperissa? Kaikista parhaat tarvikkeet asioitten ylös panemiseen ja ne ovat tallessa sittenkin, kun maailma menee mustaksi ja toosat sammuvat.

        Twitterittömyys tai netittömyys ei kerro eikä tee ihmisestä huonoa, ehkä vain sen, että parempaakin tekemistä löytyy kuin räplääminen ja julkisilla foorumeilla sekoileminen.

        Ei ole vikaa käsin kirjoittamisessa, en siinä mielessä kirjoittanut, mutta tuli mieleen tai vaikutti, että Leppilampi kysyi tahallaan, missä mielessä sitten kysyikin.
        Katrista välittyi jotenkin jännittyneisyys, ei ollut omilla alueillaan, siksikö jännitti.

        Toisaalta kun Katri kirjoittelee ja laittaa muistiin kuolleilta saamiaan viestejä niin olisi helpompi laittaa vaikka office ohjelmalla talteen. Jos netti on olemassa.


      • tupeevaieikötupee
        kynä ja paperia kirjoitti:

        Ei ole vikaa käsin kirjoittamisessa, en siinä mielessä kirjoittanut, mutta tuli mieleen tai vaikutti, että Leppilampi kysyi tahallaan, missä mielessä sitten kysyikin.
        Katrista välittyi jotenkin jännittyneisyys, ei ollut omilla alueillaan, siksikö jännitti.

        Toisaalta kun Katri kirjoittelee ja laittaa muistiin kuolleilta saamiaan viestejä niin olisi helpompi laittaa vaikka office ohjelmalla talteen. Jos netti on olemassa.

        Miksei riitä vaikka sinikantinen ruutuvihko.

        Ei Shakeapearekaan tietsikkaa käyttänyt.


      • järjen jättiläine
        tupeevaieikötupee kirjoitti:

        Miksei riitä vaikka sinikantinen ruutuvihko.

        Ei Shakeapearekaan tietsikkaa käyttänyt.

        Niinpä, mutta mieti miksi ei käyttänyt :) Tai miksi Juhani Aho ei käyttänyt tietsikkaa tai moni muu aikoinaan?


    • Se selittää

      Katri-Helena on ihana, syvällinen ja henkevä artisti. Rehellinen, sydämmellinen ja tulisieluinen. Rohkea nainen. Uskaltaa käyttää aikaansa maan päällä muuhun kuin lammaslauman mukana säntäilyyn ja määkimiseen.

      Ei ole kovin monella suomalaisella vastaavaa rohkeutta, esimerkiksi kirjoittaa tuollainen kirja. Lukijoita olisi riittänyt, jos olisi kertonut oman vastineensa Rajalan kirjaan. Sellaiseen ei Katri-Helena elämäänsä tuhlaa; taulapäiden ajankuluksi.

      • Juuri näin minäkin ajattelen:

        "Uskaltaa käyttää aikaansa maan päällä muuhun kuin lammaslauman mukana säntäilyyn ja määkimiseen."

        Uskaltaa elää omannäköistän elämää siis. Kunioitan ja arvostan.


    • Rohkea nainen

      Aika metka aloitus. Meikäläisen silmissä Katrin kaikki osakkeet nousivat huimaan nousukiitoon nuoren kavaljeerin myötä. Ennen en niin kovasti piitannut, koska pidin kansan syvien rivien nuolijana, joka on kiltti ja nätti siksi, että täti-immeiset ja vanhat herrat sellaisesta niiaamiskulttuurista tykkäävät.

    • en välitä

      Kaiken lisäksi se puuma touhuaa epämääräisten
      henkimaailman juttujen kanssa: keskustelee muka edesmenneiden omaistensa kanssa. Panulakin oli tympääntynyt, kun juttelee koko ajan Timo Kalaojan kanssa rajan toiselle puolelle. Taittaa alkaa liipata tädillä.

      • ihmettelen.

        Mitä se sinua haittaa.


    • Viaton sivullinen

      Hyvä itsetunto oltava naisella, Katrilla on, muuten ei pysty pitelemään nuorta miestä.
      Onhan nuo naisartistit aika ränsistyneitä kun naamaa kaikenaikaa meikataan ja puhdistetaan. Ei kenenkään iho kestä. Kroppansa saa säilymään kun ei kokoajan
      liho ja laihdu vuorotellen, sekä viitsii jumpata. Monilla naisilla on hyvin kaunis vartalo
      vielä vanhanakin. Sekin on geeneissä. Rakastelutaito naisella vaan paranee iän
      myötä. Estoista ei ole tietoakaan, on se virkistävä kokemus nuorelle miehelle.

    • Kansa js Katri

      Ajan Fakta

      45-50 vuotta pinnallaoloa riittää. Kukaan ei enää jaksa.

      • ----

        Jokaisella on oikeus välittää, ja sinulla olla välittämättä.


    • t.l.

      Tykkään Katrin lauluista. Mun mielestäni jokainen saa seurustella kenen kanssa tykkää, sillä eihän se mun elämääni vaikuta millään lailla. Pääasia, että elää ihmisiksi eikä vahingoita tekemisillään ketään toista ihmistä. Ja ikähän on vain numeroita.
      Ikävää, jos liput ei tee kauppaansa. Elämässä on aallonpohjiakin jokaisella on sitten julkkis tai ei.

    • Siellä on tekstiä

      Lukekaa Jyrki Hämäläisen kirja.PYYDÄN:

      • lukukokemus edessä

        Jos kirja on Iso D, mihin viittaat, niin hain tänään kirjastosta.
        Saas nähä, milloin ehdin lukemaan. Tietyissä piireissä tiedetään ja on aina tiedetty laulajista paljon. Yleensä niistä ei ole tehty haloota. Kuka on kenenkin kanssa, kenellä on siinä kaupungissa tietty nainen ( saataa olla mieskin) jota laulaja/muusikko tapailee. Tapailin 70-80 luvulla erästä muusikkoa ja häneltä kuulin paljon.
        Mm omaa kotikylän naista tapaili eräs erittäin tunnettu mieslaulaja ja siitä tiesi moni kylälläkin. Mies on edelleen naimisissa.


    • Isa Puska

      Eipä ensi kertaa, tuskin viimeinenkään, täällä paivitellään Katri Helenan elämänvalinnoista.
      Minua ei edes kiinnosta, missä järjestyksessä ikänsä puolesta ihmisen pitäisi elää.
      Kaikki oli hyvin, kun Katrilla oli sopivan ikäinen elämänkumppani, nyt hänestä puhutaan kuin naispuolisesta kehdonryöstäjästä.

      Hih ja haa, naurattaa. Kateus on rumaa.

      • harvoin kateus

        En oikein usko, että ihmisten arvostelu toisia kohtaan johtuu aina kateudesta.
        Kun olemme erilaisia, niin olemme ja arvostelemme toistemme valintoja kaikilla elämän-alueilla, mutta harvemmin arvostelu johtuu kateudesta . Voimme paheksua monista muista syistä.


      • harvoin kateus kirjoitti:

        En oikein usko, että ihmisten arvostelu toisia kohtaan johtuu aina kateudesta.
        Kun olemme erilaisia, niin olemme ja arvostelemme toistemme valintoja kaikilla elämän-alueilla, mutta harvemmin arvostelu johtuu kateudesta . Voimme paheksua monista muista syistä.

        Tuskin me kaikki ikänaiset edes haluasimme puolet nuorempaa miestä, en minä ainakaan. Sellainen reilu kuuskymppinen, mutta alle seitsemänkymmenen on just sopivaa seuraa.
        Saahan nuoria miehiä katsella :), naapurissakin on pari salskeaa nuorukaista, toinen tyttäreni koulukaveri.

        Antaa Katrin nauttia onnestaan ja se on kyllä hyvä, etteivät hänellä korvalehdet vielä pahemmin roiku.


      • Isa Puska
        harvoin kateus kirjoitti:

        En oikein usko, että ihmisten arvostelu toisia kohtaan johtuu aina kateudesta.
        Kun olemme erilaisia, niin olemme ja arvostelemme toistemme valintoja kaikilla elämän-alueilla, mutta harvemmin arvostelu johtuu kateudesta . Voimme paheksua monista muista syistä.

        Eikö ole hyvä, että kumpikin on tyytyväinen omilla tavoillaan, Katri ja sinä.

        Mitä hiton paheksumista pitäisi olla puolin saati toisin.
        Minä en ainakaan ole mikään maailman ylituomari.

        Katrin tapauksessa uskon suurimman vaikuttajan olevan hattu hieman vinossa olevilla kukkahattumummosilla.
        Roikkuvista korvalehdistä voi tehdä rusetin leuan alle.


      • ei kateus, vaan...
        harvoin kateus kirjoitti:

        En oikein usko, että ihmisten arvostelu toisia kohtaan johtuu aina kateudesta.
        Kun olemme erilaisia, niin olemme ja arvostelemme toistemme valintoja kaikilla elämän-alueilla, mutta harvemmin arvostelu johtuu kateudesta . Voimme paheksua monista muista syistä.

        Olen samaa mieltä, ettei se varsinaisesti kateudesta johdu, mutta arvostelijan omasta alemmuudentunteesta se johtuu: Toisen valintoja ja tekemisiä arvostelemalla saa itselleen tunteen paremmuudesta.

        Kun omassa elämässä on kaikki kohdallaan, ei ole tarvetta kommentoida muita arvostelevasti. Omista valinnoista poikkeavat valinnat eivät silloin useimmiten olekaan huonompia - tai parempiakaan - vaan ainoastaan erilaisia.


    • <3<3

      Eikö sen vertaa kiinnostanut, että netistä olisit lukenut, että Tommi otettiin huostaan aikoinaan.
      Mutta mitä kuuluu sinulle tai minulle, vaikka etsisi isoisoäitiään.

      Kaksi rakastunutta kalastajaa, toivon hyviä kalansaaliita molemmille!

      "Kateus on menestyksen lantaa"

    • noinkin

      nimenomaan

    • Saman kanssa 23v

      Kyllä laulajille on tulijoita. Jukka-Peelläkin on uusi. Onnea heille.

    • Lehdessä oli kuva

      Olipa kivan näköinen suttura Jukka-Pojalla.

    • ei väliviivaa !

      Ihan vaan huomautan, ettei väliviivaa kuulema saa olla. Eli Katri Helena ilman väliviivaa. Katri on vetänyt herneet nenäänsä eräänkin kerran kun ihmiset eivät opi kirjoittamaan oikein hänen nimeään. Tämä on täyttä totta. Katri Helena on hyvin tarkka kaikesta itseään koskevasta ja piinkova bisnesnainen kaiken päälle.

    • Katri Helenan konsertti siirtyi takaisin Finlandiatalolle. Siellä oli paikat edellisenä vuonna olleet täydet yleisöstä. Katrin ympärillähuseerajat koettivat kepillä areenan jäätä, vaan ei jää kantanut, joten palattiin alkuperäiseen suunnitelmaan eli Finlandiatalolle.

      Ihmissuhteita on manenlaisia ja toinen ihminen kulkee toisen rinnalla lopulta juuri sen ajan kuin on tarpeellista. Toiset tönivät rakkaista rakkaimmankin pois ja toiset pitävät kiinni väkisin vaikka toinen ja itsekin käsrsisivät. Kaikelle on aikansa ja tarpeensa.

    • samaa ikäluokkaa

      Muuten, Katri on oikeasti paljon paremman näköinen kuin kuvissa,olin yllättynyt kun näin oikeasti!

    • Sillanpäätä kuuloll

      Törmäsin Katriin Panun luennolla vuosia sitten. Oli ainakin silloin ikäistään vanhemman näköinen.

      • violapolaris

        Kuka tahansa, jopa missi näyttäisi ikäistään vanhemmalta samassa tilanteessa. Onneksi Katri pääsi vapauteen ajoissa.


      • palkinto kuntosalil

        Juorut kertovat, että Katri kuin moni muukin laulaja korjauttanut naamaansa. Monetkin kerrat.Kun sai hiljattain rahapalkinnon vai mikä tunnustus se oli, niin Katri kertoi että rahat menee kuntosalille. Alkaa hoitamaan kuntoa. Meillä ikäluokan naisilla alkaa nahkat roikkua, ittekukin kaipais lihasten ja naaman kiinteytystä, edes kuntosalilla kun ei kirurgisiin hoitoihin ja botoxeihin ole varaa.


      • mummonen
        palkinto kuntosalil kirjoitti:

        Juorut kertovat, että Katri kuin moni muukin laulaja korjauttanut naamaansa. Monetkin kerrat.Kun sai hiljattain rahapalkinnon vai mikä tunnustus se oli, niin Katri kertoi että rahat menee kuntosalille. Alkaa hoitamaan kuntoa. Meillä ikäluokan naisilla alkaa nahkat roikkua, ittekukin kaipais lihasten ja naaman kiinteytystä, edes kuntosalilla kun ei kirurgisiin hoitoihin ja botoxeihin ole varaa.

        Pitää sopeutua vuosien kulumiseen. Itselleni ei tuota tuskaa, nelikymppisenä oli jonkimoinen ikäkriisi, sen jalkeen en ole ajatellut ulkonäön muutoksia. Tietenkin hoidan ihoani kuten olen aina tehnyt, mutta en ala leikkelemään enkä rehkimään kuntosalilla.


      • Väärä asenne
        mummonen kirjoitti:

        Pitää sopeutua vuosien kulumiseen. Itselleni ei tuota tuskaa, nelikymppisenä oli jonkimoinen ikäkriisi, sen jalkeen en ole ajatellut ulkonäön muutoksia. Tietenkin hoidan ihoani kuten olen aina tehnyt, mutta en ala leikkelemään enkä rehkimään kuntosalilla.

        Jos haluat pysyä itsenäisesti liikkuvana, toimivana, omatoimisena, pirteänä ja terveenä, kannattaa todella käydä kuntosalilla hoitelemassa lihaskuntoaan, pitämässä itseään fyysisesti hyvässä kunnossa. Ja sitten syödä ravitsevaa ruokaa ja nukkua riittävästi ja liikkua muutenkin no. ulkona, raittiissa ilmassa.

        Liikuntakielteiset ja -estoiset mummot hoitolaitoksissa ovat ikävää seurattavaa ja hoidettavaa. Vuodet voivat ja saavat kulua ja ne kuluvat paljon mukavammin terveenä ja hyvässä kunnossa.


      • niinpieniihmissydän
        Väärä asenne kirjoitti:

        Jos haluat pysyä itsenäisesti liikkuvana, toimivana, omatoimisena, pirteänä ja terveenä, kannattaa todella käydä kuntosalilla hoitelemassa lihaskuntoaan, pitämässä itseään fyysisesti hyvässä kunnossa. Ja sitten syödä ravitsevaa ruokaa ja nukkua riittävästi ja liikkua muutenkin no. ulkona, raittiissa ilmassa.

        Liikuntakielteiset ja -estoiset mummot hoitolaitoksissa ovat ikävää seurattavaa ja hoidettavaa. Vuodet voivat ja saavat kulua ja ne kuluvat paljon mukavammin terveenä ja hyvässä kunnossa.

        Ketuttaako, ettet saa määrätä. Toivottavasti et ole hoitohenkilöstöön kuuluva.


      • perpetuum mobile
        Väärä asenne kirjoitti:

        Jos haluat pysyä itsenäisesti liikkuvana, toimivana, omatoimisena, pirteänä ja terveenä, kannattaa todella käydä kuntosalilla hoitelemassa lihaskuntoaan, pitämässä itseään fyysisesti hyvässä kunnossa. Ja sitten syödä ravitsevaa ruokaa ja nukkua riittävästi ja liikkua muutenkin no. ulkona, raittiissa ilmassa.

        Liikuntakielteiset ja -estoiset mummot hoitolaitoksissa ovat ikävää seurattavaa ja hoidettavaa. Vuodet voivat ja saavat kulua ja ne kuluvat paljon mukavammin terveenä ja hyvässä kunnossa.

        Johan se siilirouvakin kurkistelee puskasta. Kukaan meistä ei varmaan ole koskaan kuullut liikunnan, terveellisen ruuan ja plap plap plap plap... tarpeellisuudesta.


      • eppu2
        perpetuum mobile kirjoitti:

        Johan se siilirouvakin kurkistelee puskasta. Kukaan meistä ei varmaan ole koskaan kuullut liikunnan, terveellisen ruuan ja plap plap plap plap... tarpeellisuudesta.

        Ei siilirouva nyt tänne ehdi, kun me keskustelemme eräällä toisella palstalla.


      • Revi siitä
        niinpieniihmissydän kirjoitti:

        Ketuttaako, ettet saa määrätä. Toivottavasti et ole hoitohenkilöstöön kuuluva.

        En ole määräilijätyyppi kuin ehkä kotona, mutta joo-o, ketutus ja suoranainen withutus syntyy lihavien lässähtäneiden laiskanpulskeitten palloa muistuttavien, joitten olisikin paljon helpompi pyöriä, viitsimättömästä väärästä asenteesta, joka johtaa loppujen lopuksi siihen, että omaa ruhoaan ei pysty eikä kykene siirtelemään pätkääkään mihinkään suuntaan.

        Miltähän ihmisestä tuntuu, kun sitä aletaan siirtelemään nosturilla sänkyyn ja sängystä pois ja joka paikkaan? Juolahtaako mieleen silloinkaan yhtään mitään? Ja kun ambulanssi ei enää ota kyytiin vaan siirtoon tarvitaan palokunta, niin raksuttaako ratas edes silloin?


    • Tenori.

      Pienikokoinen,pieniääninen. Onneksi on hyvät äänentoistolaitteet.
      Niiden kautta laulu tulee kiitettävästi.

    • Pappa vaan

      Nyt erosi Sika-Harrikin.

      • mikko-sika

        Onko Harri sika vai ihminen?


      • juntti.
        mikko-sika kirjoitti:

        Onko Harri sika vai ihminen?

        Kysy maajusseilta.


      • mikko-sika
        juntti. kirjoitti:

        Kysy maajusseilta.

        En tunne ainuttakaan.


      • Sonnin etuselkä
        mikko-sika kirjoitti:

        En tunne ainuttakaan.

        Tiedätkö Mikko miten sikaa pidetään jännityksessä.

        -kerron aamulla-


      • bertta-possu
        Sonnin etuselkä kirjoitti:

        Tiedätkö Mikko miten sikaa pidetään jännityksessä.

        -kerron aamulla-

        Minä tiedän miten Mikkoa pidetään jännityksessä.


      • mikko-sika
        Sonnin etuselkä kirjoitti:

        Tiedätkö Mikko miten sikaa pidetään jännityksessä.

        -kerron aamulla-

        Kerro jo, ei tule toista unetonta yötä, kun jänskättää.


    • ei enää lapsia tekem

      Onko esiintyvän julkisuuden henkilön intiimi yksityiselämä sellainen tekijä, jonka perusteella hänen ammattitaitoaan arvioidaan?
      Mitä Se kenellekään kuuluu, miten ihminen kumppaninsa valitsee?
      Ihmisen omat ennakkoluulot ja suvaitsemattomuus nousee esille toisia tuomitessa.
      Miksi naisen pitäisi olla miestään nuorempi?

      • ,..,,..,

        Ei.
        Siksi minusta on täälläkin ollut raukkamaista, kuinka eräiden taitureiden elämäntyötä arvostellaan heidän elämäntapojensa perusteella.
        Ne jää unhoon, vain teoksensa jäävät elämään.


    • ...

      Teoksista puhuen.

      Teos määritelmänä sinällään selkeä. Pitää olla luovaa työtä- Elikkäs säveltäjä, sanoittaja, tuottaja, kansititeilija tms. Laulaja on sama asia kuin pasisti. Elikkäs artisti, esittävä taiteilija. Se ei tee teoksia, se esittää niitä. Kutrin nimiin pantu kai jokunen sanoitus, mutta ei se siitä ttee taiteilijaa, se on silti artisti. Teoksen tekijän pitää olla taiteilija. Kerro nopeesti muutama kuuluisa oopperalaulaja, jos säveltänyt, sanoittanut, tehnyt koko projektin itse. Mä en tiedä kuin pelkkiä oopperaa laulavia artisteja.

      Mainiten. Apulanta orkesteri myi hetkessä kaks konserttia Barona. areenalle loppuun. Ne estiää piisinäs tokikin itse, mutta koko hommeli, piisit, sanat, sovitukset, tuotanto, keikkamyynti, levy-yhtiö jne on niitten itsensä tekemiä. Että mun mielestä Apulanta on teoksien tekiä, kutri vain pelkkä lauleskelija, elikkäs artisti, siis esiintyvä ja levyttävä artisti.

      Pitää muistaa, joku Olavi Virta, Irwin, Danny jne, Ne oli lähinnä esiintyviä ja esittäviä artisteja, ei taaitailijoita, vaikka omaa tuotantoa onkin. Olalla sanoituksia jonkin verran, Irwinillä samoin, kuten D.lläkin. Mutta musa oli lähinnä muitten tekemää, Vexi Salmi, Repe Helismaa, Jaakko Salo jne. Mutta suuri osa piiseistä oli ulkomaisten piisien suomalaisa sanoituksia, jotka tyypit kävi levyttämässä tuntipalkalla jossain.

      Ja joku kääri rahat. Siksi toi kutri, eläkeläismummeli, kiertää keikoilla. Joku muu kääri rahat sen hittipiiseistä.

      Ja edellen "Puhelinlangat laulaa" on Pentti ja Aimo Viherluodon piisi. Alunperin levytetty -47. Jörgen Petterson etsi sen jostain DAllape- orkesterin nuottivihoista kutrille levytettäväksi -63.

      On se myynyt valtavasti levyjä ja tehnyt paljon keikkaa. Mutta minne ne piisien fyrkat lie loppujen lopuksi menneet. Mieti sitä, etenkin piisien tekijöitä. Vanha eukko koittaa olla esillä. Mun mielstä voitot käärii Liimatta ja muut porukat. Daahan se siinä siintyä ja muutenkin olla tärkeä, mutta fanit alkavat kuolemaan sukupuuttoon, vaikka joku Cheek, nyt rahastaa siinä samassa päältä.

      =DW=



      =DW=

      =DW=

      • ,.-

        Yritä kaitsea kateutesi kujanjuoksua.


      • ...
        ,.- kirjoitti:

        Yritä kaitsea kateutesi kujanjuoksua.

        ?

        =DW=


      • piiseistä parhain

        Minä tunnen paljon piisintekijöitä.
        Uunisepät on yksi ryhmä, joka tekee hyviä piisejä sekä takkoja.
        Se vanha Leino-piisi oli kanssa talvella oikein mainio.
        Kaikki piisit, joissa puu palaa hyvin, ovat kyllä niin hienoja piisejä.


    • hej hej hej

      Hyvä Katri, vuodesta toiseen jaksat tälläkin palstalla ihmisiä puhuttaa!

    • hej heidi oon

      53-vuotias nainen oon ja miesystäväni on 30-vuotias. Ikäero ei ole yhtä suuri kuin Tommilla ja Katrilla. Iso se meidän ikäerommekin on. Miehin on olemukseltaan ikäistään huomattavasti vanhempi ja minun on sanottu olevan hyvin nuorekas. Omasta mielestäni en niinkään, koska pukeudun kuten muutkin ikäiseni ja olen mielestäni ihan tavallinen ikäpolveni edustaja. Mieheni on hurmaava, fiksu, rauhallinen ja kohtelias. Minä olen menevämpi persoona ja ihan fiksu tai ainakin minä väitän niin. :) Lapsia meille ei tule eikä niitä ole, nyt menee hyvin, miten menee 20 vuoden päästä, kun minä olen silloin jo yli 70 vuotta. Kiva plussa hänen nuoressa iässään on kivassa tikissä oleva tiukka kroppa.. keskiviikkona kotiin tullessani hänellä oli kivat mustat stringit, halattiin ja kiedoin kädet hänen ympärilleen puristaen molemmilla käsillään hänen piukkoja pakaroitaan. :) Tämä on plussa, ei syy, miksi olen hänet valinnut. Tärkeintä on kemioiden yhteen sopivuus, kuten Saulilla ja Haukiolla.

      • qqqqqqqqqqqqq1

        Leski menee nyt lepäämään.


      • taassamaa

        Aika hyvä satu, satupäivän kunniaksi.


      • hyvin mänöö
        taassamaa kirjoitti:

        Aika hyvä satu, satupäivän kunniaksi.

        Kumma paikka palsta.

        Täällä todeksi uskotaan vain suru ja hammastenkiristys. Ei kaikilla mene aina huonosti.


      • Siipi-Veikko(¤)

        @ hej heidi oon

        No voihan sun mätisäkkis!!
        Luuletkos että se tyyppi on vielä 20 vuoden päästä sun kuihtuneella tussukallas?
        Mies haluaa perustaa vielä perheen eikä ruveta sun omaishoitajaksesi kusivaippojasi vaihtelemaan.
        Mites nuo raha-asiat? Ostatko itsellesi tuota nuorta miestä lahjomalla? Mikä on "miesystäväsi" ammatti ja rahatilanne? Kelan korvausko?


      • päivä kerrallaan

        Kemiat ja tiukat pakarat, ne ovatkin tärkeintä miehessä.
        Saulin pakarat eivät enää ole tiukat, Jenni raukkaa.
        Siipi-veikon kirjoitus alempana ei pidä paikkaansa. Mies on 20v päästä myös 20v vanhempi, vähän myöhäistä perustaa perhe, moni on jo ukki siinä iässä.
        Minulla on 21v nuorempi mies, me olemme sielunkumppaneita, seksi oli aluksi tärkeintä, nyt on luja ystävyys, seksiäkin on tarpeeksi. Ollaan jo "vanha pari" 15v kuljettu yhdessä.
        Meillä on tarpeeksi varallisuutta molemmilla, mökkiä ja osaketta niin että voidaan vaihtaa asuntoa kun haluaa kaupunkiin tai vaihteeksi maalle.
        Ei mies aina ole elätettävä jos on naista nuorempi, nytkin osti minulle uuden taulutelkkarin kun entinen hajosi.
        Tietenkin mies käy töissä. Äitinsä on kuollut nuorena joten voi hakea myös äiti hahmoa, mitä pahaa siinäkään on?


      • Lörtsy
        päivä kerrallaan kirjoitti:

        Kemiat ja tiukat pakarat, ne ovatkin tärkeintä miehessä.
        Saulin pakarat eivät enää ole tiukat, Jenni raukkaa.
        Siipi-veikon kirjoitus alempana ei pidä paikkaansa. Mies on 20v päästä myös 20v vanhempi, vähän myöhäistä perustaa perhe, moni on jo ukki siinä iässä.
        Minulla on 21v nuorempi mies, me olemme sielunkumppaneita, seksi oli aluksi tärkeintä, nyt on luja ystävyys, seksiäkin on tarpeeksi. Ollaan jo "vanha pari" 15v kuljettu yhdessä.
        Meillä on tarpeeksi varallisuutta molemmilla, mökkiä ja osaketta niin että voidaan vaihtaa asuntoa kun haluaa kaupunkiin tai vaihteeksi maalle.
        Ei mies aina ole elätettävä jos on naista nuorempi, nytkin osti minulle uuden taulutelkkarin kun entinen hajosi.
        Tietenkin mies käy töissä. Äitinsä on kuollut nuorena joten voi hakea myös äiti hahmoa, mitä pahaa siinäkään on?

        Ei ole terveellistä naiselle olla huomattavasti itseään nuoremman miehen kanssa .

        http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2014102018764580_iq.shtml


      • päivä kerrallaan.
        Lörtsy kirjoitti:

        Ei ole terveellistä naiselle olla huomattavasti itseään nuoremman miehen kanssa .

        http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2014102018764580_iq.shtml

        Luin saman.
        Aloin miettiä omaa elämääni, naisten kuolleisuuden lisääntymiseen vaikuttaa stressi, pelkäävätkö menetystä vai eivätkö pysy vauhdissa?
        Olen ottanut nämä asiat huomioon. En ole omistushaluinen, olen saanut paljon elämältä, annan siunaukseni uudelle suhteelle jos niin käy.
        Se on jo koettu että seksi ei minua kiinnosta enää samoin kuin aikaisemmin, onneksi sentään jonkin verran.
        Yhdessä pitää vapautunut viihtyisä olo kummankin puolelta. Voidaan puhua aroitakin asioista suoraan joten ei tule kyräilyä eikä stressaannu.


      • Mutta onnellisempaa

      • harkinnan paikka

    • hho 111

      lukekaa pitkä viesti tuossa kolme viestiä ylempänä. ällöttävää jos totta. jos ei mikään muu niin mies stringit on rumin asia koskaan tiukkapeppukundillaki.

    • Hämäläisen

      Lukeekaa kirja.

      • mikä kirja?

        Hämäläinen kirjoittanut montaki kirjaa. Mikä niistä pitää lukea?


      • ...
        mikä kirja? kirjoitti:

        Hämäläinen kirjoittanut montaki kirjaa. Mikä niistä pitää lukea?

        Sivusta

        Ei oikein hämäläisen muistelot ole kiinnostaneet. Meitsi lukenut "Neitsytöljy"-teoksen. En muista tarkemmin, siitä aikaa. Perusidea oli just nimen mukaisesti se, kuinka otetaan joku nuori tähtönen ja puristetaan siitä parhaat aromit pois ja skipataan menemään. Kiintoisa kirja kai se on, tutkailee musiikkipisnestä. Ja nykyaikanahan tota neitsytöljyperiaatetta noudatetaan melkein järjestelmällisesti kaikkien musiikin esittäjien käyttömuotona. Kandee muistaa kaikenmaailman Idolsit, uudenmusan kilpailut, vof.t jne. Viihdepisnes tarvii uusi tähtöisiä jatkuvasti. Se miten alkumenestyksen jälkeen jatko sujuu, se riippuu sitten enenpi managereista jne. Kutrilla uus levy-yhtiö ja nuori manageri, se rahastetaan vaan nyt loppuun, saadaan tilaa muille toimijoille. Kutri ei tosiaan saanut myytyä Barona-areenaa täyteen, Apulanta-orkesteri myi hetkessä kaksi täyttä konserttia. Pitää muistaa Apulanta vakiintunut nimi sekin, toiminut kai neljännesvuosisadan. Mutta vetää edelleen yleisöä, kutri ei.

        =DW=


      • valintakysymys
        ... kirjoitti:

        Sivusta

        Ei oikein hämäläisen muistelot ole kiinnostaneet. Meitsi lukenut "Neitsytöljy"-teoksen. En muista tarkemmin, siitä aikaa. Perusidea oli just nimen mukaisesti se, kuinka otetaan joku nuori tähtönen ja puristetaan siitä parhaat aromit pois ja skipataan menemään. Kiintoisa kirja kai se on, tutkailee musiikkipisnestä. Ja nykyaikanahan tota neitsytöljyperiaatetta noudatetaan melkein järjestelmällisesti kaikkien musiikin esittäjien käyttömuotona. Kandee muistaa kaikenmaailman Idolsit, uudenmusan kilpailut, vof.t jne. Viihdepisnes tarvii uusi tähtöisiä jatkuvasti. Se miten alkumenestyksen jälkeen jatko sujuu, se riippuu sitten enenpi managereista jne. Kutrilla uus levy-yhtiö ja nuori manageri, se rahastetaan vaan nyt loppuun, saadaan tilaa muille toimijoille. Kutri ei tosiaan saanut myytyä Barona-areenaa täyteen, Apulanta-orkesteri myi hetkessä kaksi täyttä konserttia. Pitää muistaa Apulanta vakiintunut nimi sekin, toiminut kai neljännesvuosisadan. Mutta vetää edelleen yleisöä, kutri ei.

        =DW=

        Apulanta pelittää edelleen ja uusista Haloo Helsinki. Taitaa olla listakärjessä.
        Tässä iässä ei lähde konsertteihin helposti. Suomesta löytyy muutamia, joita lähtisin livenä kastomaan, mutta ei monta.


    • SinuhenMinea

      Oletkohan sinä koskaan kokenut oikeaa rakkautta?

      • Hämäläisen 1

        Sinuhe-egyp: Lue kirja.


    • att2

      Katri Helena mikä se on se on nimi ei muuta.

    • ..joopajoo..

      kateellisten ininää.. mitä ihmettä teille kuuluu kenenkään yksityiselämä ?

      • Lässyn lässyn läpäti

        No jos tänne levittää yksityiselämäänsä niin kai sitä saa kommentoida tai pitäkööt asiansa poissa täältä jos ei kestä arvostelua.
        Provosoivana avauksena pidän eli kommentteja varmaan odottettiikin.
        Vai mitä varten avaukset ovat jos niihin ei saa kommentoida?
        Vai pitäiskö kirjoittaa että oih ja voih kun kadehdin nuorta kolliasi (äännä o ruosalaisittain).


      • voipyhätisät
        Lässyn lässyn läpäti kirjoitti:

        No jos tänne levittää yksityiselämäänsä niin kai sitä saa kommentoida tai pitäkööt asiansa poissa täältä jos ei kestä arvostelua.
        Provosoivana avauksena pidän eli kommentteja varmaan odottettiikin.
        Vai mitä varten avaukset ovat jos niihin ei saa kommentoida?
        Vai pitäiskö kirjoittaa että oih ja voih kun kadehdin nuorta kolliasi (äännä o ruosalaisittain).

        Meinaatko, että Katri vai Tommi aloitti.


    • Ostin 1995

      * Tähtien tuska ja kimallus. Siinä kirja josta selviää mukavia asioita.

      • Nauroin

        Hassuja juttuja.


    • Mitä pahaa siinä on

      Katri on hyvin säilynyt ja Tommi ei halua lapsia. Heistä ei ikäero näy.

      Miksi vanha mies ja nuori nainen yhdistelmä on hyväksyttävämpää kuten presidenttiparimme?

      Ihanaa kun ihmiset nauttivat tästä hetkestä ja huomisestahan ei tiedä kukaan.

      • ikäero näkyy aina

        Hyvä luoja sentään. Kyllä ikäero näkyy. Joidenkin kohdalla jos ikäeroa on VAIN 10 vuotta tai viis, niin ei välttämättä näy, mutta 30 vuoden ikäero näkyy. Jo naamoista, vaikka olisi kuin hoitanut ja laitattanut botoxeja sun muita.
        Katseltiin valokuvia miltä olemme näyttäneet kymmenisen vuotta sitten. Olipa hyvä katsoa, vaik joku meistä luuli ettemme ole juurikaan muuttuneet. Jokainen vuosi muuttaa. Nuori on nuori ja hänkin vanhenee, mutta mitä enemmän ikää sitä.varmemmin se näkyy. Vertailkaa itse omia kuvianne.


      • ,,,,,,
        ikäero näkyy aina kirjoitti:

        Hyvä luoja sentään. Kyllä ikäero näkyy. Joidenkin kohdalla jos ikäeroa on VAIN 10 vuotta tai viis, niin ei välttämättä näy, mutta 30 vuoden ikäero näkyy. Jo naamoista, vaikka olisi kuin hoitanut ja laitattanut botoxeja sun muita.
        Katseltiin valokuvia miltä olemme näyttäneet kymmenisen vuotta sitten. Olipa hyvä katsoa, vaik joku meistä luuli ettemme ole juurikaan muuttuneet. Jokainen vuosi muuttaa. Nuori on nuori ja hänkin vanhenee, mutta mitä enemmän ikää sitä.varmemmin se näkyy. Vertailkaa itse omia kuvianne.

        Mitä hiton väliä sillä on, että se vain sinua haittaa.


      • suuri ikäero näkyy
        ,,,,,, kirjoitti:

        Mitä hiton väliä sillä on, että se vain sinua haittaa.

        Ei haittaa mua tippaakaan, mutta höristän korviani, jos joku väittää ettei ikäero näy lainkaan ja pariskunnalla ikäeroa yli 30 vuotta ! En usko satuja enää , tässä iässä. Vaikka naisenpuoli olisi käynyt kauneusleikkauksissa, niin sittenkin ikäero näkyy kun se on kymmeniä vuosia. Kaikkea ei voi peittää.


      • -----
        suuri ikäero näkyy kirjoitti:

        Ei haittaa mua tippaakaan, mutta höristän korviani, jos joku väittää ettei ikäero näy lainkaan ja pariskunnalla ikäeroa yli 30 vuotta ! En usko satuja enää , tässä iässä. Vaikka naisenpuoli olisi käynyt kauneusleikkauksissa, niin sittenkin ikäero näkyy kun se on kymmeniä vuosia. Kaikkea ei voi peittää.

        Ei kukaan näkevä voi väittää, ettei 30 vuotta näy.
        Mutta vaikka kuinka näkyy, ei ole muiden siunailun asia.

        Eikö nuori mies voisi käydä vanhennusleikkauksessa, jos ympäristö niin vaatii.


    • kuka tuomitsee?

      Samat sanat, miksi vanhalla miehellä saa olla nuori nainen, mutta ei vanhalla naisella nuorta miestä?

      • arkirealismia

        Molemmin puolin taustalla saattaa olla nuoremman puolelta jokin lapsuuden kompleksi kyseessä. Jotkut nuoret naiset hakevat isähahmoa ja mieltyvät vanhempaan mieheen, toisella puolen nuoret miehet hakevat äitihahmoa.
        Jokin siinä taustalla taitaa olla. Jäänyt äidin tai isän rakkautta vaille..? Joissain elokuvapiireissä maailmalla tahtoo olla laki, että miehellä on nuori vaimo. Joillakin iäkkäillä naisnäyttelijöillä lapseksi käypä mies, jopa lapsenlapseksi.
        Ihan kotimaista reaaliarkea kuulin hiljattain, kun eräs nainen oli tuskaillut iäkästä miestään. Olivat menneet naimisiin parikymmentä vuotta sitten ja silloin molemmat kunnossa vaikka mies parikymmentä vuotta vanhempi naista. Olivat aikuisia jo silloin.
        Nyt miehen kunto on romahtanut ja tullut kaikenlaista sairautta ja vaivaa. Nainen oli ääneen harmitellut tilannettaan. Että tulikin otettua iäkkäämpi mies.


      • tapojen puute
        arkirealismia kirjoitti:

        Molemmin puolin taustalla saattaa olla nuoremman puolelta jokin lapsuuden kompleksi kyseessä. Jotkut nuoret naiset hakevat isähahmoa ja mieltyvät vanhempaan mieheen, toisella puolen nuoret miehet hakevat äitihahmoa.
        Jokin siinä taustalla taitaa olla. Jäänyt äidin tai isän rakkautta vaille..? Joissain elokuvapiireissä maailmalla tahtoo olla laki, että miehellä on nuori vaimo. Joillakin iäkkäillä naisnäyttelijöillä lapseksi käypä mies, jopa lapsenlapseksi.
        Ihan kotimaista reaaliarkea kuulin hiljattain, kun eräs nainen oli tuskaillut iäkästä miestään. Olivat menneet naimisiin parikymmentä vuotta sitten ja silloin molemmat kunnossa vaikka mies parikymmentä vuotta vanhempi naista. Olivat aikuisia jo silloin.
        Nyt miehen kunto on romahtanut ja tullut kaikenlaista sairautta ja vaivaa. Nainen oli ääneen harmitellut tilannettaan. Että tulikin otettua iäkkäämpi mies.

        Olipa sangen tavaton nainen. Ei osaa matikkaa ja ajattelua. Kai ihminen osaa ajatella kahdenkymmenen vuoden päähänkin.
        Minä ainakin osaan.
        Taas typerää muille kuuluttaa omia tekojaan.

        Mahtoi mies hävetä vaimoaan.


      • tapojen puute kirjoitti:

        Olipa sangen tavaton nainen. Ei osaa matikkaa ja ajattelua. Kai ihminen osaa ajatella kahdenkymmenen vuoden päähänkin.
        Minä ainakin osaan.
        Taas typerää muille kuuluttaa omia tekojaan.

        Mahtoi mies hävetä vaimoaan.

        Ei nuorempikaan osaa sanoa missä kunnossa on 20-vuoden kuluttua. Tietenkin vanhemmalla on suurempi mahdollisuus kunnon romahtamiseen.
        Miehet ainakin kuolevat nuorempina mikäli suuri naisleskien määrä on mittapuuna.
        Tiedän lähipiirissä että jo kymmenen vuotta ja vähemmänkin saattaa tehdä naisesta omaishoitajan.
        On omaishoitaja miehiäkin, mutta paljon vähemmän kuin naisia.


      • tapojen puute
        hilma-maria kirjoitti:

        Ei nuorempikaan osaa sanoa missä kunnossa on 20-vuoden kuluttua. Tietenkin vanhemmalla on suurempi mahdollisuus kunnon romahtamiseen.
        Miehet ainakin kuolevat nuorempina mikäli suuri naisleskien määrä on mittapuuna.
        Tiedän lähipiirissä että jo kymmenen vuotta ja vähemmänkin saattaa tehdä naisesta omaishoitajan.
        On omaishoitaja miehiäkin, mutta paljon vähemmän kuin naisia.

        Totta, normaalisti sitä kutsutaan elämäksi.

        Pianhan varmaan vaaditaan liitoille palautusoikeus.

        Ei ymmärrä moista, ei ihmisiä meillä ennenkään kaatikselle kipattu.
        Ihmisistä, joistakin, on tullut itsekkäitä petoja.


      • .-öa<2+
        arkirealismia kirjoitti:

        Molemmin puolin taustalla saattaa olla nuoremman puolelta jokin lapsuuden kompleksi kyseessä. Jotkut nuoret naiset hakevat isähahmoa ja mieltyvät vanhempaan mieheen, toisella puolen nuoret miehet hakevat äitihahmoa.
        Jokin siinä taustalla taitaa olla. Jäänyt äidin tai isän rakkautta vaille..? Joissain elokuvapiireissä maailmalla tahtoo olla laki, että miehellä on nuori vaimo. Joillakin iäkkäillä naisnäyttelijöillä lapseksi käypä mies, jopa lapsenlapseksi.
        Ihan kotimaista reaaliarkea kuulin hiljattain, kun eräs nainen oli tuskaillut iäkästä miestään. Olivat menneet naimisiin parikymmentä vuotta sitten ja silloin molemmat kunnossa vaikka mies parikymmentä vuotta vanhempi naista. Olivat aikuisia jo silloin.
        Nyt miehen kunto on romahtanut ja tullut kaikenlaista sairautta ja vaivaa. Nainen oli ääneen harmitellut tilannettaan. Että tulikin otettua iäkkäämpi mies.

        @arkirealismia

        Jopa oli sivistymätön ihminen. Mutta sydämensivistystähän ei voi ostaa eikä anastaa.


      • elämän menoa
        .-öa<2+ kirjoitti:

        @arkirealismia

        Jopa oli sivistymätön ihminen. Mutta sydämensivistystähän ei voi ostaa eikä anastaa.

        Jollain palstalla on nyt keskustelussa , että mies jätti kun sain rintasyövän. En ole käynyt lukemassa, mutta saattaa olla nuorempaa ikäluokkaakin kuin me. Tiedän lähipiiristä tositapauksen, jossa tuli ero, kun vaimo sairastui rintasyöpään.
        MIstä se johtui, vaikea päätellää vaikka olivat tuttuja ja kyläiltiinkin aikoinaan toisimmamme. Voihan olla, että nainen ei jaksanut jatkaa, monia syitä, mutta nainen on elossa tänäpäivänäkin ja eikä tauti ole uusinut. On yli 60 v nykyään.

        Mies otti sitten uuden kumppanin, eivät menneet naimisiin, mutta kuinka ollakaan uusi kumppani sairastui myös rintasyöpään ja uusi nainen menehtyi siihen.Siitä ei ole kovin kauankaan nyt. Ehtivät olla yhdessä n kymmenen vuotta. Nainen ei ollut kuin n 50v. kuollessaan.
        Ei tiedä ikinä mitä elämä tuo.


      • eppu2
        elämän menoa kirjoitti:

        Jollain palstalla on nyt keskustelussa , että mies jätti kun sain rintasyövän. En ole käynyt lukemassa, mutta saattaa olla nuorempaa ikäluokkaakin kuin me. Tiedän lähipiiristä tositapauksen, jossa tuli ero, kun vaimo sairastui rintasyöpään.
        MIstä se johtui, vaikea päätellää vaikka olivat tuttuja ja kyläiltiinkin aikoinaan toisimmamme. Voihan olla, että nainen ei jaksanut jatkaa, monia syitä, mutta nainen on elossa tänäpäivänäkin ja eikä tauti ole uusinut. On yli 60 v nykyään.

        Mies otti sitten uuden kumppanin, eivät menneet naimisiin, mutta kuinka ollakaan uusi kumppani sairastui myös rintasyöpään ja uusi nainen menehtyi siihen.Siitä ei ole kovin kauankaan nyt. Ehtivät olla yhdessä n kymmenen vuotta. Nainen ei ollut kuin n 50v. kuollessaan.
        Ei tiedä ikinä mitä elämä tuo.

        Elämässä pitäisi vaan kohdata ne asiat, jotka eteen tulevat, eikä ´´pötkiä pakoon.´´
        Sananlasku sanoo: ´´Kun sutta väistät, tulee karhu vastaan.´´


      • -+-+-+-
        elämän menoa kirjoitti:

        Jollain palstalla on nyt keskustelussa , että mies jätti kun sain rintasyövän. En ole käynyt lukemassa, mutta saattaa olla nuorempaa ikäluokkaakin kuin me. Tiedän lähipiiristä tositapauksen, jossa tuli ero, kun vaimo sairastui rintasyöpään.
        MIstä se johtui, vaikea päätellää vaikka olivat tuttuja ja kyläiltiinkin aikoinaan toisimmamme. Voihan olla, että nainen ei jaksanut jatkaa, monia syitä, mutta nainen on elossa tänäpäivänäkin ja eikä tauti ole uusinut. On yli 60 v nykyään.

        Mies otti sitten uuden kumppanin, eivät menneet naimisiin, mutta kuinka ollakaan uusi kumppani sairastui myös rintasyöpään ja uusi nainen menehtyi siihen.Siitä ei ole kovin kauankaan nyt. Ehtivät olla yhdessä n kymmenen vuotta. Nainen ei ollut kuin n 50v. kuollessaan.
        Ei tiedä ikinä mitä elämä tuo.

        Säkki päässäkö ihmiset nykyisin elävät.
        Itselleni ainakin on ollut jo pienestä pitäen selviö, että ihmiselämään kuuluu syntymä ja kuolema.
        Kuin myös kaikki sen välillä, sairaudet kuin muutkin tapahtumat.
        Moni ihminen elää ilmeisesti elämänsä pelkkänä ihmisen kuorena, joka ei rakasta ketään muuta kuin itseään.
        Jos sitäkään.


    • Tähtien......

      Lue,niin et luule.

    • Vai niin.

      Lukekaa kirja.

    • Tiedä ja tajua

      Siis joku Hämäläisen kirjako? Käsnäätkö, että se ei välttämättä kerro Katri-Helenasta mitään. Sen sijaan se saattaa kertoa Hämäläisestä paljon.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe