onko pakko

......

Niin onko pakko hyväksyä känniseltä lasten kortti/lippu ???
Itse en kuljeta ketään alkoholin vaikutuksen alaista lasten hinnalla... ...ja mikäli tulee lasten kortilla niin soitan poliisit paikalle ja sitä odotetaa niin kauan kuin on tarvetta !!!

20

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 678r58r

      On. Kuskilla ei ole oikeutta kysyä papereita.
      Helpomalla pääsee ku aivot narikkaan muuten saat soittaa viikottain

      • .......

        Niin jollei pysty osoittamaan ikäänsä niin maksaa aikuisen hinnan ja saa palvelutoimistosta väärin perityn lipun hinnan erotuksen.
        Kyllä se on sellanen että maksaa sen mitä kuuluu ei bussi ole basari eikä lippu hinta ole huutokauppaa hinta ja kännissä oleva maksaa aikuisen hinnan vaikka olis 10v.


    • Nih.

      Hsl:n koulutuksessa sanottiin että se myydään mitä pyydetään.

      • ajattelu mikä on

        HSL.n suunnaltakin ihan perseestä ja siihen tulee vielä muutos!


      • mie mie
        ajattelu mikä on kirjoitti:

        HSL.n suunnaltakin ihan perseestä ja siihen tulee vielä muutos!

        Ei se ei mene niin mikäli ovat ohjeistaneet kertomallasi tavalla... ...ja eipä ole ihme jollei bussi kuskin työ kelpa suomalaisille . Oikein toivotetaan virolaiset ym. Maahanmuuttajat ajamaan bussi missä puliukotkin pyrkii kusettamaan yhteiskuntaa!
        ja tällä periaatteella kusipää on joku muu kuin kuljettaja


      • Talkoo-Taavetti
        ajattelu mikä on kirjoitti:

        HSL.n suunnaltakin ihan perseestä ja siihen tulee vielä muutos!

        Kuten ammattiyhdistystoimintakin. Sekä AKT että JHL.


    • kysy tuo kysymys

      HSL.n toimistolta ja asiasta vastaavalta.

    • pelkkä kuski

      Tuskin se sinun palkkaasi vaikuttaa oli jollain puliukolla millainen lippu tahansa kaikista helpoimmalla pääsee kun ei ala turhaan sanomaan vastaan yhtään mitään, siitä saattaa vielä suurempi show kehkeytyä ja aikaa palaa ja sitten olet jo myöhässä ja se on pois seuraavasta tauosta jne.

      • ........

        Ei en halua tehdä helpolla vaan oikein niin kuin sen kuljettaja käsikirjassa käsketään... ...luusereiden ja pelimiesten takia tämä yhteiskunta on mennyt näin paskaksi mitä se nyt on ja kuninkaana pidetään ihmistä joka huijaa eniten.


      • Kom Mari
        ........ kirjoitti:

        Ei en halua tehdä helpolla vaan oikein niin kuin sen kuljettaja käsikirjassa käsketään... ...luusereiden ja pelimiesten takia tämä yhteiskunta on mennyt näin paskaksi mitä se nyt on ja kuninkaana pidetään ihmistä joka huijaa eniten.

        Siis pakkohan ei ole kuin köyhän kuolema.


      • ..........

        Niin kaltaisesi liberaalin ammatin raiskaajan ja JLT:n takia 3/4 vilituksista on turhia koska te ette ole toiminut/olette opastanut asiakasta toisin miten teidä ohjeet ovat olleet ja ohjeistatte väärin yhdenvertisuus lain perusteella!!!


    • Vaikeaksi menee

      Jos haluat oikein pilkun tarkasti noudattaa sääntöjä niin tarkasta jokaisen lippu. Väärinkäytösten tullessa vastaan kutsut poliisit paikalle ja jää linja ajamatta.
      Joillakin linjoilla näitä on joka lähdöllä. Siispä ei tarvitse ajaa yhtään sivua loppuun asti. Tästä varmaan työnantaja tykkää. Olet varmaan sen jälkeen huippukuski omasta mielestäsi.

      • ..........

        Niin pyrin kyllä tarkastaman kaikki ja soitan poliisit jos on tarvetta... ...pummit on pedofilien,murhaajien ja raiskaajien jälkeen hyvänä 4:na.
        Ohjeistus on sen takia että kaikilla on samanlainen kohtelu ja jos yksi matkustaa pummilla niin muillakin pitää olla oikeus saada rahansa takaisin ! Ja jollei pummilla kulkijoita saada kuriin niin vahingon määrä 100%:ti lippuhintoihin... ...kuka haluaa maksaa toisten kulkemisia??? Ei en ainakaan minä en ota edes nimelleni liputonta(turussa liputon asiakas on sakkoa 60xkertalipun hinta 3€:a jonka saa liikennöitsijä) joten rahaton/liputon/puheliton jää vuoden/vuorokauden ajasta riippumatta pysäkille... ...ehkä ilmoitan 112:een pysäkille jääneestä jos on paljon pakkasta!!!


      • .......
        .......... kirjoitti:

        Niin pyrin kyllä tarkastaman kaikki ja soitan poliisit jos on tarvetta... ...pummit on pedofilien,murhaajien ja raiskaajien jälkeen hyvänä 4:na.
        Ohjeistus on sen takia että kaikilla on samanlainen kohtelu ja jos yksi matkustaa pummilla niin muillakin pitää olla oikeus saada rahansa takaisin ! Ja jollei pummilla kulkijoita saada kuriin niin vahingon määrä 100%:ti lippuhintoihin... ...kuka haluaa maksaa toisten kulkemisia??? Ei en ainakaan minä en ota edes nimelleni liputonta(turussa liputon asiakas on sakkoa 60xkertalipun hinta 3€:a jonka saa liikennöitsijä) joten rahaton/liputon/puheliton jää vuoden/vuorokauden ajasta riippumatta pysäkille... ...ehkä ilmoitan 112:een pysäkille jääneestä jos on paljon pakkasta!!!

        No nyt joku sanoo ettei voi niin tehdä ! Mutta se sit katsotaan jälkikäteen oikeudessa


      • Mikä miestä ahdistaa
        ....... kirjoitti:

        No nyt joku sanoo ettei voi niin tehdä ! Mutta se sit katsotaan jälkikäteen oikeudessa

        Aloitat ketjun kysymällä "Niin onko pakko hyväksyä känniseltä lasten kortti/lippu ?" ja vastaat kuienkin itse jo kysymykseesi seuraavassa lauseessa. Ihme meuhkaamista sulla. V - - tu, mitä sä täällä rähiset moisesta asiasta. Toimi sinä siellä Suomen Turussa ihan niinkuin haluat. Toi vielä sulla: "Mutta se sit katsotaan jälkikäteen oikeudessa"…. otat kyllä nää hommat vähän liian vakavasti - anna ku mä arvaan: Olet ns. poikamies. Eihän kukaan nainen tollasta nipoa jaksa 15 min. kauempaa kattoa - oonko oikeessa?


      • ,,,,,,
        Mikä miestä ahdistaa kirjoitti:

        Aloitat ketjun kysymällä "Niin onko pakko hyväksyä känniseltä lasten kortti/lippu ?" ja vastaat kuienkin itse jo kysymykseesi seuraavassa lauseessa. Ihme meuhkaamista sulla. V - - tu, mitä sä täällä rähiset moisesta asiasta. Toimi sinä siellä Suomen Turussa ihan niinkuin haluat. Toi vielä sulla: "Mutta se sit katsotaan jälkikäteen oikeudessa"…. otat kyllä nää hommat vähän liian vakavasti - anna ku mä arvaan: Olet ns. poikamies. Eihän kukaan nainen tollasta nipoa jaksa 15 min. kauempaa kattoa - oonko oikeessa?

        Ihan sama katsooko vaiko ei mutta tämän maan tilanne on pummien ja luusereiden takia tällainen jotka maksattavat toisilla matkansa/elämänsä ja säännöt on se mikä määrittää pääseeko kyytiin vai ei ! Missään ei ole olemassa ilmais matkoja!


    • Potkut tulee vielä..

      Aloittajan ajatusmaailma on sekaisin, kun hän on alkanut kyttäämään ihmisiä.
      Jos hän olis kaupan myyjä, niin alaikäiset känniset lapset voisivat ostaa häneltä olutta, koska jos lapsi on kännissä, niin hän ei voi olla silloin lapsi, vaan aikuinen.
      Näiden asioiden yhdistäminen ei kuulu kuskiin tehtäviin, koska ne ovat kaksi eri asiaa.

      • ..........

        Suomessa alaikäinen ei voi olla kännissä joten bussilipun hinta on aikuisen hinta! Ja kyllä ammatti ylpeys edellyttää että kaikkia kohdellaan samalla
        tavalla joten kaikki maksaa sen mikä kuuluukin!


      • ..........

        Niin se vielä alaikäinen kännissä ja lasten lipulla = poliisi autoon !


    • Rollihan se siellä

      Sä oot trolli tai muuten vaan sekasin. Kyll sä oot sellane turkkulaine rolli! Mää täällä statissa melkkeen meinasin uskko, mut kyl mää sitte snajusin - rollihan sä ootki, eiks vaineskaan…. vai vielä polliisit, anna mun kaikki kestää. Kyllä sää oot hurjattes!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe