Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

USA kokonaan pedonmerkitty 2017?

Jeesus on Herra

http://www.youtube.com/watch?v=MIq9Y8AxUDg

Aika näyttää- Paljon kaikenlaista vuoteen 2017 osoittavaa. Otatko mikrosirun otsaasi jos laki niin vaatisi?

Minä en. Joutuuko helevettiin jos pedonmerkki kautetaan väkisin ihmisen kehoon?

Jeesus palaa lähiaikana hakemaan omiaan, haluan mukaansa ja pedonmerkkiä en ota vaikka se tarkoittaakin omaisuuteni ryöväämistä ti ainakin sitä etten voi ostaa ja myydä mitään ilman pedonmerkkiä, eli sägkölaskut jäävät maksamatta ja terveyspalvelut saamatta. Kohta erotetaan jyvät akanoista. Liberaalit varmaan ovat pian mikrosirutettu 99 prossaa, tosin voi olla että voi syntyä yllättävää heräämistäkin heissä ja konservatiiveistakin aika monet, mutta veikkaan konservatiiveista ilman pedonmerkkiä pysyviä kuitenkin olevan jopa 90 pros, pianhan sen näkee.

Superjännää aikaa. Innolla odotan tulevaa Jeesuksen tapaamista, en nimittäin anna periksi minkään muun kuin Jumalan edessä, olen perkeleen uhkailun ja maanittelun ulottumattomissa, kiitos siitä Jumalalle. Roivottavasti sinäkin olet päättänyt seurata Jeesusta maksoi mitä maksoi, sinä Jumalalle rakas lapsensa. Jos et ole vielä Jumalan lapsi niin sellaiseksi pääseminen käy nopeasti jos sitä stdämessäsi halajat.

92

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene sielunhoitajal

      Miksi te ihmiset sekoilette?
      Pelottaako noin kovasti?
      Pahako se vaan kiinnostaa?
      Missä opetuslasten sanoma?
      Mitä Jeesus käski meidät tekemään?
      Olkoon USA mitä tahansa, sinun ongelmasi on lähempänä. Keskity niihin ja niiden selvittämiseen. Et ole selvillä vesillä elämässäsi. Huomaan.
      Pedonmerkkiä ennen pitää ihmisen päättää, aikooko seurata Jeesusta.
      Eikä se pedonmerkki ole se ongelma. Ongelma on ennen sitä ja sen nimi on eksytys.
      Samalla aikaa oikea herätys uskoville ja jäljittelevä, ihmeitä tekevä valheherätys, eksytys.

      • Valheesta

      • alexanter salolainen

        Suomessa onantikritus puolue, KOKOOMUS. Pää antikristus stuppi. Kokoomuslaiset ovat antikristuksen oppilapsia. Varo ettet kuulu heihin.


      • 1234567...
        alexanter salolainen kirjoitti:

        Suomessa onantikritus puolue, KOKOOMUS. Pää antikristus stuppi. Kokoomuslaiset ovat antikristuksen oppilapsia. Varo ettet kuulu heihin.

        Suuri osa suuria ja pieniä kumartaa petoa antikristusta !


    • eijärkeepäässävai?

      Joutuuko helvettiin jos laitetaan väkisin? Uskoisitko joutuvasi, jos sanoisivat, että joudut, ja laittaisivat väkisin? Siinä on taas yksi, joka on lukenut liikaa raamattua, ja jonka käsittämän "jumalan" ymmärrys on samaa koko luokkaa.

    • Tuula H

      no nyt alkaa kädenvääntö mikrosirujen tulosta. atet vastaan uskovaiset. tähän mennessä uskikset ovat johdossa. 8 / 0.

      • ---

        Mikrosirut ovat "tulleet" jo vuosikymmeniä sitten. Ei se ole mikään salaisuus. Millähän tavoin sinä olet "johdossa" ja missä asiassa?


    • Tuula H

      nytkös se kääntyi noin päin. miksipä ei samalla aatamin ajoista lähtien ole olleet jo olemassa. teillä ateilla kun on tapana inttää olemattomia asioita. esim. tuonkin ebola viruksen kanssa, että se ei tule suomeen ja se ei leviä lentoteitse. hohhoijaa. siksipä sanoinkin, että uskikset johtaa 8 / 0. Raamatun profetiat kun ovat totta. atet kun inttää vain mutu tuntumalla asioita.

      • ---

        Mututuntuma on yhdyssana. Mikrosirun "isänä" pidetään yleisesti Viatron Computer Systems-yhtiön kehittämää System 21-sirua vuodelta 1968. Pysy tuula vain raamatun parissa. Se sopii sinulle huomattavasti paremmin kuin elektroniikka.


      • 5+9
        --- kirjoitti:

        Mututuntuma on yhdyssana. Mikrosirun "isänä" pidetään yleisesti Viatron Computer Systems-yhtiön kehittämää System 21-sirua vuodelta 1968. Pysy tuula vain raamatun parissa. Se sopii sinulle huomattavasti paremmin kuin elektroniikka.

        Ja jos mikrosirun historiassa kaivaudutaan vielä syvemmälle, mennään aina vuoteen 1949 saakka, Siemensin laboratorioon Saksaan ja herraan nimeltä Werner Jacobi.

        Mutta tuo on aitoa historiaa ja kaiken lisäksi käsittelee tiedettä. Se ei fundamentalistin päähän mahdu. Saarnaajien horinat menevät ohi ja lujaa.


      • Pian Jeesus hakee
        5+9 kirjoitti:

        Ja jos mikrosirun historiassa kaivaudutaan vielä syvemmälle, mennään aina vuoteen 1949 saakka, Siemensin laboratorioon Saksaan ja herraan nimeltä Werner Jacobi.

        Mutta tuo on aitoa historiaa ja kaiken lisäksi käsittelee tiedettä. Se ei fundamentalistin päähän mahdu. Saarnaajien horinat menevät ohi ja lujaa.

        Takoitatko sanoa, että Raamatun profetia pedon merkeistä, joita ilman ei ostella eikä myydä tulevaisuudessa ei ole aitoa historiaa?

        Onko se siinä tapauksessa historia ollenkaan ymmärryksesi osalta vai milloin ne sanat ovat Raamattuun laitettu, kauankohan ne sanat ovat siellä olleet?

        Tiedekin alkaa kehittymään. Mitä enemmän tiede kehittyy ja ihmiset ymmärtävät ettei teoria ole tiedettä vaan satua niin käsitteistö ei mene niin herkästi sekaisin vähän kerrallaan ymmärtäväööe ihmiselle. Raamatun historia ulottuu aina alkuun asti. Silloin tapahtui luominne, Jumala loi silloin 6 oäivän aikana kaiken tämän valmiiksi, historiaa.

        " Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä."

        1. Mooses 1:1-2

        Sinua ja minua ei ollut ihan alussa, mutta nyt me olemme tässä ja elämme kuolemattomina kaun aika, kauemmin kuin nämä maallisen ajan plus miinus 60v.


      • -jarmo-
        5+9 kirjoitti:

        Ja jos mikrosirun historiassa kaivaudutaan vielä syvemmälle, mennään aina vuoteen 1949 saakka, Siemensin laboratorioon Saksaan ja herraan nimeltä Werner Jacobi.

        Mutta tuo on aitoa historiaa ja kaiken lisäksi käsittelee tiedettä. Se ei fundamentalistin päähän mahdu. Saarnaajien horinat menevät ohi ja lujaa.

        Tiede ja tieto taas jyllää rinta rottingilla ja omakehu haisee näyttöpäätteeltä vaiks olis millä sivustolla pyörimässä.


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Tiede ja tieto taas jyllää rinta rottingilla ja omakehu haisee näyttöpäätteeltä vaiks olis millä sivustolla pyörimässä.

        Oli puhetta mikrosiruista. Annettiin mmärtää että ovat vasta tulossa. Eivät ole. Onko sinulla jotain sanottavaa tähän asiaan?


      • 1234567...
        Pian Jeesus hakee kirjoitti:

        Takoitatko sanoa, että Raamatun profetia pedon merkeistä, joita ilman ei ostella eikä myydä tulevaisuudessa ei ole aitoa historiaa?

        Onko se siinä tapauksessa historia ollenkaan ymmärryksesi osalta vai milloin ne sanat ovat Raamattuun laitettu, kauankohan ne sanat ovat siellä olleet?

        Tiedekin alkaa kehittymään. Mitä enemmän tiede kehittyy ja ihmiset ymmärtävät ettei teoria ole tiedettä vaan satua niin käsitteistö ei mene niin herkästi sekaisin vähän kerrallaan ymmärtäväööe ihmiselle. Raamatun historia ulottuu aina alkuun asti. Silloin tapahtui luominne, Jumala loi silloin 6 oäivän aikana kaiken tämän valmiiksi, historiaa.

        " Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä."

        1. Mooses 1:1-2

        Sinua ja minua ei ollut ihan alussa, mutta nyt me olemme tässä ja elämme kuolemattomina kaun aika, kauemmin kuin nämä maallisen ajan plus miinus 60v.

        Pedon merkki on sunnuntai, sillä sunnuntai on ihmiskäsky. . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.
        Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.


      • Jumala ei ole liitto
        1234567... kirjoitti:

        Pedon merkki on sunnuntai, sillä sunnuntai on ihmiskäsky. . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.
        Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.

        Sunnuntai ei estä kaupankäyntiä. Sunnuntaita ei voi ottaa otsaansa tai oikeaan käteen. Jumalan merkkikään sapatti ei ole vaan merkki liitosta, jonka Jumala on tehnyt israelilaisten kanssa. Oletko sinä israelilainen? Jos olet niin asia koskee sinua. Antamassasi Raamatun kohdassa ei sanota: " Jumalan merkki on sapatti vaan antamassasi Raamatunkohdassa sanotaan olevan liitonmerkki. Merkki kylläkin, mutta liiton merkki.

        Jeesus on sapatin Herra.

        " Herra käski Mooseksen vielä sanoa israelilaisille: "Pitäkää kunniassa sapatti ja määräykset, jotka olen siitä antanut, sillä sapatti on sukupolvesta toiseen oleva merkkinä liitosta, jonka minä olen teidän kanssanne tehnyt. Siitä muistatte, että minä, Herra, olen erottanut teidät omaksi kansakseni.

        Pitäkää sen vuoksi kunniassa sapatti; sen tulee olla teille pyhä. Sitä, joka sapatin pyhyyttä loukkaa, rangaistakoon kuolemalla. Jokainen, joka tekee sapattina työtä, poistettakoon kansansa keskuudesta.

        Kuutena päivänä viikossa tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä on sapatti, Herran pyhä lepopäivä, ja jokaisen, joka tekee työtä seitsemäntenä päivänä, on kuoltava.

        Sukupolvesta toiseen israelilaiset viettäkööt sapattia ja pitäkööt sen kunniassa. Se on heidän ikuinen velvollisuutensa.

        Pysyköön sapatti ikuisesti merkkinä liitosta, jonka olen teidän kanssanne tehnyt, sillä kuutena päivänä minä, Herra, loin taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä en enää tehnyt työtä vaan lepäsin."


        Mooses 2: 31: 12-17

        Sapattikäsky on annettu israelilaisille, he ovat Jumalan erityiskansa.


      • -jarmo-
        --- kirjoitti:

        Oli puhetta mikrosiruista. Annettiin mmärtää että ovat vasta tulossa. Eivät ole. Onko sinulla jotain sanottavaa tähän asiaan?

        Johan sanoin ja sinä vielä sinetöit sanomani kommentillasi.


      • 1234567...
        Jumala ei ole liitto kirjoitti:

        Sunnuntai ei estä kaupankäyntiä. Sunnuntaita ei voi ottaa otsaansa tai oikeaan käteen. Jumalan merkkikään sapatti ei ole vaan merkki liitosta, jonka Jumala on tehnyt israelilaisten kanssa. Oletko sinä israelilainen? Jos olet niin asia koskee sinua. Antamassasi Raamatun kohdassa ei sanota: " Jumalan merkki on sapatti vaan antamassasi Raamatunkohdassa sanotaan olevan liitonmerkki. Merkki kylläkin, mutta liiton merkki.

        Jeesus on sapatin Herra.

        " Herra käski Mooseksen vielä sanoa israelilaisille: "Pitäkää kunniassa sapatti ja määräykset, jotka olen siitä antanut, sillä sapatti on sukupolvesta toiseen oleva merkkinä liitosta, jonka minä olen teidän kanssanne tehnyt. Siitä muistatte, että minä, Herra, olen erottanut teidät omaksi kansakseni.

        Pitäkää sen vuoksi kunniassa sapatti; sen tulee olla teille pyhä. Sitä, joka sapatin pyhyyttä loukkaa, rangaistakoon kuolemalla. Jokainen, joka tekee sapattina työtä, poistettakoon kansansa keskuudesta.

        Kuutena päivänä viikossa tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä on sapatti, Herran pyhä lepopäivä, ja jokaisen, joka tekee työtä seitsemäntenä päivänä, on kuoltava.

        Sukupolvesta toiseen israelilaiset viettäkööt sapattia ja pitäkööt sen kunniassa. Se on heidän ikuinen velvollisuutensa.

        Pysyköön sapatti ikuisesti merkkinä liitosta, jonka olen teidän kanssanne tehnyt, sillä kuutena päivänä minä, Herra, loin taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä en enää tehnyt työtä vaan lepäsin."


        Mooses 2: 31: 12-17

        Sapattikäsky on annettu israelilaisille, he ovat Jumalan erityiskansa.

        Sapatti annettiin Paratiisissa 2000 vuotta ennen kuin juutalaisia oli edes olemassa. Jeesuksen sanojen mukaan ihmistä varten.

        Monta vuosisataa on kaupat pidetty sunnuntaisin kiinni lainmääräyksestä. Sapatin pyhänäpäivänä pitävätkään ei ole silloin saaneet pitää kauppojaan auki sunnuntaisin, laki koski kaikkia.
        Nykyään on muutama vuosi saanut pitää jokainen kauppoja sunnuntaisin auki, paitsi joinakin juhlapyhinä ovat kiinni.
        Kellä valta on ! Niin pedolla 666 on myöskin tyttäriä.

        Paavinvalta sai kuolinhaavan Ranskan vallatessa Rooman v.1798 ja vangitessa paavin.
        Nyt näemme kuolinhaavan paranemisen.
        Peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi Ilmestyskirjan mukaan. Silloin kun valta saadaan sitä myös käytetään.

        Katolinen kirkko siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille Laodikean kirkolliskokouksessa v. 364 jKr. Näin ollen sunnuntai on pedon merkki.

        1700-luvun Luterilainen virsi kertoo, että kymmenenkäskyä kuuluu kaikille. Virsi 135.1. Nää käskysanaa kymmenen, ne meille kautta Mooseksen Jumala itse ilmoitti, ja Siinailla kirjoitti. Ah Herra armahda.
        136.1. Ken tahtoo olla kristitty ja kristittynä kuolla, ei sille OUTO, PEITETTY, SAA HERRAN LAKI OLLA, JONK' ANTOI ITSE JUMALA.

        Monet kulkevat vielä PAKSU PEITE silmillään, eivätkä näe ja ymmärrä, että sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityille.


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Johan sanoin ja sinä vielä sinetöit sanomani kommentillasi.

        Sinä puhut välillä niin outoja etten pääse kärryille. Mutta vika lienee minussa.


      • Yks vaan
        1234567... kirjoitti:

        Pedon merkki on sunnuntai, sillä sunnuntai on ihmiskäsky. . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.
        Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä.

        Näin n. 30 vuotta sitten taivaalla näyn: Viivasuora leveä valkoinen risti, kuin Kreikan tai Skotlannin lippu. Parikymmentä minuuttia myöhemmin kun katsoin taas taivaalle
        risti oli hävinnyt, ja leikkauskohtaan oli ilmestynyt valkoinen 666. -Ensin oli Kristuksen
        merkki ja sitten tuli antikristuksen merkki, joten en usko, että se tarkoittaa mitään
        sunnuntaita.


      • 1234567---
        Yks vaan kirjoitti:

        Näin n. 30 vuotta sitten taivaalla näyn: Viivasuora leveä valkoinen risti, kuin Kreikan tai Skotlannin lippu. Parikymmentä minuuttia myöhemmin kun katsoin taas taivaalle
        risti oli hävinnyt, ja leikkauskohtaan oli ilmestynyt valkoinen 666. -Ensin oli Kristuksen
        merkki ja sitten tuli antikristuksen merkki, joten en usko, että se tarkoittaa mitään
        sunnuntaita.

        Sapatti on Jumalan merkki 2.Moos.31:13.

        Pedon merkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi.


    • KTS (Ei kirj.)
      • Tollo ja ihan täysi

        Montako sulle on kerrottu, että niin on meidän koirakin.
        Israelin ja Usan väestöllä on sirut, mutta kun ei pääse siihen siruun muu kuin se mihin se tarkoitettu.
        Se paholaisen siru on rilainen.


      • Amenia

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?


      • huuuuhaaata !
        Tollo ja ihan täysi kirjoitti:

        Montako sulle on kerrottu, että niin on meidän koirakin.
        Israelin ja Usan väestöllä on sirut, mutta kun ei pääse siihen siruun muu kuin se mihin se tarkoitettu.
        Se paholaisen siru on rilainen.

        Ei ole löytynyt Raamatusta mikrosiru pedonmerkkiä.


      • Tuula H
        Tollo ja ihan täysi kirjoitti:

        Montako sulle on kerrottu, että niin on meidän koirakin.
        Israelin ja Usan väestöllä on sirut, mutta kun ei pääse siihen siruun muu kuin se mihin se tarkoitettu.
        Se paholaisen siru on rilainen.

        joo, mutta kun hänen kohdalla se on niin kuin vanha sanonta sanoo, että kauhalla ei voi ammentaa, jos on lusikalla saatu. vai onko kamelin pissi tehnyt tehtävänsä.


    • Paisenaamat 2017

      Paiseita tulee pedon merkin ottaneisiin. Mikrosirun ottaneisiin tulee paiseita jos se on pedon merkki. Mä olen ika saletti siitä että mikrosiru on pedon merkki ja että sen ottaneisiin ihmisiin tulee myös paiseita. Isku käteen ja mikropetomerkki hajoaa ja kohta on paiseet perkeleen oman kehossa, ei muuta kuin maallisn uunin kautt ikuiseen pätsiin.

      Kun mikrosiru hajoaa, vaikkapa kolhun takia alkaa vuotamaan niin elimistöön joutuessa tapahtuukaan mitä? Paiserutto rockkia voi samalla kuunnella youtubesta kun paiseet mädättää etukäteen perkeleen omaa, esimakua tulevasta perkeleen omalla.

      • ---

        Ajatteletkö päivittäin tuollaisia?


      • Paisenamat 2017
        --- kirjoitti:

        Ajatteletkö päivittäin tuollaisia?

        Jumalan sanaa ajattelen päivittäin. Minua kiinnostaa Jumalan ajatukset kun niissä on ajatusta. Yhtään valhetta ei ole Raamatusta löydetty. Profetioista on 81 prossaa toteutunut ja loputkin toteutuvat. Damaskoksen kaupunki, Syyrian pääkaupunki on pian raunioina profetian mukaan, siinä yksi odottamassa oleva asia, jonka tiedän varmuudella toteutuvan. Siitä minulla ei ole promillenkaan prosentin epävarmuutta.

        Mitäs sinä mietit päivittäin? Veikkaan, että jotain sinäkin mietit, kysymyshän kertoo siitä että ajatuksia on sinullakin autuaissa aivoissasi. Jotain kytkentäyritystä on kontaktihäiriöistä huolimatta= Kyllä se siitä, poju.


      • ---
        Paisenamat 2017 kirjoitti:

        Jumalan sanaa ajattelen päivittäin. Minua kiinnostaa Jumalan ajatukset kun niissä on ajatusta. Yhtään valhetta ei ole Raamatusta löydetty. Profetioista on 81 prossaa toteutunut ja loputkin toteutuvat. Damaskoksen kaupunki, Syyrian pääkaupunki on pian raunioina profetian mukaan, siinä yksi odottamassa oleva asia, jonka tiedän varmuudella toteutuvan. Siitä minulla ei ole promillenkaan prosentin epävarmuutta.

        Mitäs sinä mietit päivittäin? Veikkaan, että jotain sinäkin mietit, kysymyshän kertoo siitä että ajatuksia on sinullakin autuaissa aivoissasi. Jotain kytkentäyritystä on kontaktihäiriöistä huolimatta= Kyllä se siitä, poju.

        Olen todennäköisesti sinua vanhempi, joten voit jättää pojuttelut pois. Ja kyllä, mietin asioita. Mutta en paiseita ihmisissä, enkä varsinkaan harrasta tuollaista nihilismiä.


      • KTS (Ei kirj.)
        Paisenamat 2017 kirjoitti:

        Jumalan sanaa ajattelen päivittäin. Minua kiinnostaa Jumalan ajatukset kun niissä on ajatusta. Yhtään valhetta ei ole Raamatusta löydetty. Profetioista on 81 prossaa toteutunut ja loputkin toteutuvat. Damaskoksen kaupunki, Syyrian pääkaupunki on pian raunioina profetian mukaan, siinä yksi odottamassa oleva asia, jonka tiedän varmuudella toteutuvan. Siitä minulla ei ole promillenkaan prosentin epävarmuutta.

        Mitäs sinä mietit päivittäin? Veikkaan, että jotain sinäkin mietit, kysymyshän kertoo siitä että ajatuksia on sinullakin autuaissa aivoissasi. Jotain kytkentäyritystä on kontaktihäiriöistä huolimatta= Kyllä se siitä, poju.

        Israelfanittajat saa aina kixejä tästä Damaskoksesta eikä osaa lukea kyseisestä Raamatunkohdasta että Damaskon kukistumisen aikoihin hajoaa myös Efraimilta suojavarustus ja Jaakobin (Israelin) lihavuus laihtuu ja kunnia köyhtyy eli saisivat kaataa ihan ittelleen vaa.

        Nämä tapahtuvat sen takia, "Sillä sinä unhotit pelastuksesi Jumalan etkä muistanut suojakalliotasi."

        Vanhan Testamentin ennustukset täytettiin lain mukana Jeesuksessa.


      • Sinun paikkasi on...
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Israelfanittajat saa aina kixejä tästä Damaskoksesta eikä osaa lukea kyseisestä Raamatunkohdasta että Damaskon kukistumisen aikoihin hajoaa myös Efraimilta suojavarustus ja Jaakobin (Israelin) lihavuus laihtuu ja kunnia köyhtyy eli saisivat kaataa ihan ittelleen vaa.

        Nämä tapahtuvat sen takia, "Sillä sinä unhotit pelastuksesi Jumalan etkä muistanut suojakalliotasi."

        Vanhan Testamentin ennustukset täytettiin lain mukana Jeesuksessa.

        Puhu vaan omasta puolesta, muslimi.


        22.5.2014 00:14

        Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
        Jani.
        8.6.2014 23:29
        2
        Koska kts muuttaa???
        totuusvoittaaaina

        Sulje
        Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa.


    • Tuula H

      minkähän takia turhislössit (atet) eivät puhu mitään viimeaikoina kirjoitetusta tekstistä mitään. siitä, että tiedekin uskoo, että tuonpuoleista elämää on olemassa. iltalehdestä ja iltasanomista voitte lukea siitä.

      • ---

        Luepa ne tutkimukset paskalehtien myynninedistämislööppien taustalta ensin. Jos osaat.


      • Tuula H
        --- kirjoitti:

        Luepa ne tutkimukset paskalehtien myynninedistämislööppien taustalta ensin. Jos osaat.

        syvä vesi ja kirkas valo. southamptonin yliopisto tehnyt tutkimuksia kuoleman jälkeisestä elämästä. sydämen pysähdyksen jälkeen ihminen kokenut ruumiísta irtautumisia ja silti nähnyt, mitä hoitohenkilöstö ympärillä tekee. jne. ei se kovin tyhjänpäiväiseltä kuulosta.


      • ---
        Tuula H kirjoitti:

        syvä vesi ja kirkas valo. southamptonin yliopisto tehnyt tutkimuksia kuoleman jälkeisestä elämästä. sydämen pysähdyksen jälkeen ihminen kokenut ruumiísta irtautumisia ja silti nähnyt, mitä hoitohenkilöstö ympärillä tekee. jne. ei se kovin tyhjänpäiväiseltä kuulosta.

        Ei niissä tutkimuksissa puhuttu mitään kuolemanjälkeisestä elämästä. Se on median tekemä lisäys asiaan. Myy katsos paremmin. OBE-asioita on sitä paitsi tutkittu niitäkin jo vuosikausia. Itse asiassa kauemmin kuin mikrosiruja :)


      • Tuula H
        --- kirjoitti:

        Ei niissä tutkimuksissa puhuttu mitään kuolemanjälkeisestä elämästä. Se on median tekemä lisäys asiaan. Myy katsos paremmin. OBE-asioita on sitä paitsi tutkittu niitäkin jo vuosikausia. Itse asiassa kauemmin kuin mikrosiruja :)

        kuules. me puhutaan eri tutkimuksista. iltalehdessä on tää minun lukema juttu kuoleman jälkeisestä elämästä ja ei toimittajat saa omia mielipiteitään kirjoitella lehtiin. vain se, mitä haastatteluissa puhutaan.


      • ---
        Tuula H kirjoitti:

        kuules. me puhutaan eri tutkimuksista. iltalehdessä on tää minun lukema juttu kuoleman jälkeisestä elämästä ja ei toimittajat saa omia mielipiteitään kirjoitella lehtiin. vain se, mitä haastatteluissa puhutaan.

        Voi hyvänen aika... Lisään aiempaan kommenttiini sen verran, että pysy sinä vain raamatussa ja iltapäivälehdissä. Sopivat sinulle paremmin.


      • KTS (Ei kirj.)
        Tuula H kirjoitti:

        kuules. me puhutaan eri tutkimuksista. iltalehdessä on tää minun lukema juttu kuoleman jälkeisestä elämästä ja ei toimittajat saa omia mielipiteitään kirjoitella lehtiin. vain se, mitä haastatteluissa puhutaan.

        On siellä kuolemanrajakokemuksissa muslimihavaintojakin siitä, kuinka pällisteltiin hoitohenkilökunnan puuhia mutta Allahin ja Muhammedin autuaan valon kirkastuminen kiinnosti lopulta enemmän kunnes oli taas palattava tomumajaan kärsimään...

        Että kaada ittelles vaa...


      • iåiu
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        On siellä kuolemanrajakokemuksissa muslimihavaintojakin siitä, kuinka pällisteltiin hoitohenkilökunnan puuhia mutta Allahin ja Muhammedin autuaan valon kirkastuminen kiinnosti lopulta enemmän kunnes oli taas palattava tomumajaan kärsimään...

        Että kaada ittelles vaa...

        22.5.2014 00:14

        Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
        Jani.
        8.6.2014 23:29
        2
        Koska kts muuttaa???
        totuusvoittaaaina

        Sulje
        Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa.


      • Tottakai on

        On elämää kuoleman jälkeenkin. Ei tuossa ilta-lehden jutussa uskosta ja Jumalasta puhuttu mitään. Aurinkoa ja kauniita maisemia. OK.


    • 1234567...

      Nimimerkille Jeesus on Herra. . Kannattaa seurata Jumalan antamia kymmentäkäskyä. Kymmenenkäskyä on kasvattaja Kristukseen. Sapatti on Jumalan merkki.

      • KTS (Ei kirj.)

        Sapattipapattaja tästä sekametelisopasta enää puuttuikin!


      • -jarmo-

        Sapattipapattajalle 1234567..

        Niin lainkirjaimen armottomaan noudattamiseen kuin muuhunkin, kuten kymmenyksiinkin liittyvät samat siunaukset ja siitä muodostuu sama taakka kuin sapatin vieton itselleen asettamisesta.

        Voit uskoa minua kun sanon. Olen kasvanut adventistiseen sukuun, joka on viettänyt ja noudattanut molempia kuin juutalaiset, joiden oli pakko uhrata tai...

        Muistan lapsuudesta ja nuoruudestani tarinoita kun joku oli jättänyt kymmenykset maksamatta jne... ja kun tämä maksoi, niin siunaukset tulivat ja taas päin vastoin. Samoin muistan kymmenittäin tarinoita kun jonkun työpaikka painosti tätä sapatinvietosta ja uhkaili jne. hyvin kävi ja Jumala siunasi. Toiset taas kertoi kun vaihtoi sapatin takia työpaikan, niin saikin paremman työn. Jumala taas siunasi. Tottakai näin tapahtuu, kun siunaat tekosi tällä.

        Se on niin että minkä Jumalan nimissä itsellesi uhriksi otat, saat kantaa niitä siunauksia ja samalla myös niihin liittyviä taakkoja kuin juutalaiset tekee.

        Kun otat lain taakaksesi Israelin tapaan armottomana velvollisuutena ja siunaat sen Jumalan siunauksella, niin teet siitä itsellesi MITTATIKUN. Sillä sinulle mitataan millä sinä mittaat itseäsi ja sillä sinua mitataan millä mittaat muita.
        Sama pätee siunaukseen ja siksi melkein kaikki adventistit luulee että ne kymmenykset ja sapatinvietto on koko uskon peruskivi, lauantai suuri Jumalan merkki ja sunnuntai pedonmerkki. Eikä ole! Adventismi laittaa sapatin ja muut lakihenkiset asiat Jeesuksenkin yli tajuamattaan sitä itse ollenkaan.

        Lakihenkisyyden tunnistaa siitä että ne aina edellyttää, vaatii, tarkkailee, valvoo, pitää kirjaa, on hierarkkinen, tutkii, syyttää, ehdollistaa, on armoton tai rankaisee suoraan Jumalan sijasta ollen huomaamattasi itse jumala. Lakihenkisyyden yksi perustunnusmerkki on ainainen suoritteiden riittämättömyys ja sen seuraama armottomuus. Mitä suuremmassa hierarkkisessa arvossa uskonnossa ollaan, sitä vähemmässä tilivelvollisuudessa olet kenellekään.

        Herra Jeesus Kristus on niin paljon suurempi kuin sapatti tai kymmenykset, etten minä ota niistä taakkaa. On paljon arvokkaampaa olla Herran oma, eikä siihen Hänellä itsellään ole mitään muuta vaatimusta kuin uskomme Hänen olevan vapahtajamme. Älä sinäkään tee itsellesi mistään asiasta liian korkeaa uhrialttaria, koska se korkein viimeinen uhri on jo annettu. Meidän vaan enää kuuluu tehdä Hänen tekojaan, olla hyvä toisillemme.

        Armo on lahja ja vain Taivas tuntee sanan "ilmainen lounas" mutta sekään ei ole aivan täysin, koska sinun täytyy uskoa siihen lounaaseen, eli armoon. Älkäämme siis asettako mitään armon rinnalle, ei sapattia, eikä kymmenyksiä, ei kastetta, (hätäkaste vielä, kamoon hei!!) eikä muitakaan sakramentteja, puhumattakaan nyt kirkonsiunauksesta tai jumalanäideistä.

        Joku tietenkin viisaana sanoo, että Raamatussa Jeesus vaatii ettei Taivasten valtakuntaan pääse ellei kasteta. Vastaan kysymyksellä: Kastettiinko ryöväri? Jeesus puhui meille näin: Minä en puhu teille MITÄÄN ilman vertausta. Kaikki Jeesuksen puhe/opetus oli siis lähinnä vertausta. Mutta koska vertausta ei ole ilman käytäntöä, niin käytäntökään ei saa olla valhetta, jos Jumalan sana on totuus. Joten kastakaa, antakaa kymmenyksiä, pitäkää sapattia ja ottakaa sakramentteja mutta älkää nostako niitä Jeesuksen Kristuksen tarjoaman armon rinnalle. Se on eksytystä eroon elävästä Jumalasta.


      • Tänne
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Sapattipapattaja tästä sekametelisopasta enää puuttuikin!

        22.5.2014 00:14

        Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
        Jani.
        8.6.2014 23:29
        2
        Koska kts muuttaa???
        totuusvoittaaaina

        Sulje
        Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa.


      • -jarmo- kirjoitti:

        Sapattipapattajalle 1234567..

        Niin lainkirjaimen armottomaan noudattamiseen kuin muuhunkin, kuten kymmenyksiinkin liittyvät samat siunaukset ja siitä muodostuu sama taakka kuin sapatin vieton itselleen asettamisesta.

        Voit uskoa minua kun sanon. Olen kasvanut adventistiseen sukuun, joka on viettänyt ja noudattanut molempia kuin juutalaiset, joiden oli pakko uhrata tai...

        Muistan lapsuudesta ja nuoruudestani tarinoita kun joku oli jättänyt kymmenykset maksamatta jne... ja kun tämä maksoi, niin siunaukset tulivat ja taas päin vastoin. Samoin muistan kymmenittäin tarinoita kun jonkun työpaikka painosti tätä sapatinvietosta ja uhkaili jne. hyvin kävi ja Jumala siunasi. Toiset taas kertoi kun vaihtoi sapatin takia työpaikan, niin saikin paremman työn. Jumala taas siunasi. Tottakai näin tapahtuu, kun siunaat tekosi tällä.

        Se on niin että minkä Jumalan nimissä itsellesi uhriksi otat, saat kantaa niitä siunauksia ja samalla myös niihin liittyviä taakkoja kuin juutalaiset tekee.

        Kun otat lain taakaksesi Israelin tapaan armottomana velvollisuutena ja siunaat sen Jumalan siunauksella, niin teet siitä itsellesi MITTATIKUN. Sillä sinulle mitataan millä sinä mittaat itseäsi ja sillä sinua mitataan millä mittaat muita.
        Sama pätee siunaukseen ja siksi melkein kaikki adventistit luulee että ne kymmenykset ja sapatinvietto on koko uskon peruskivi, lauantai suuri Jumalan merkki ja sunnuntai pedonmerkki. Eikä ole! Adventismi laittaa sapatin ja muut lakihenkiset asiat Jeesuksenkin yli tajuamattaan sitä itse ollenkaan.

        Lakihenkisyyden tunnistaa siitä että ne aina edellyttää, vaatii, tarkkailee, valvoo, pitää kirjaa, on hierarkkinen, tutkii, syyttää, ehdollistaa, on armoton tai rankaisee suoraan Jumalan sijasta ollen huomaamattasi itse jumala. Lakihenkisyyden yksi perustunnusmerkki on ainainen suoritteiden riittämättömyys ja sen seuraama armottomuus. Mitä suuremmassa hierarkkisessa arvossa uskonnossa ollaan, sitä vähemmässä tilivelvollisuudessa olet kenellekään.

        Herra Jeesus Kristus on niin paljon suurempi kuin sapatti tai kymmenykset, etten minä ota niistä taakkaa. On paljon arvokkaampaa olla Herran oma, eikä siihen Hänellä itsellään ole mitään muuta vaatimusta kuin uskomme Hänen olevan vapahtajamme. Älä sinäkään tee itsellesi mistään asiasta liian korkeaa uhrialttaria, koska se korkein viimeinen uhri on jo annettu. Meidän vaan enää kuuluu tehdä Hänen tekojaan, olla hyvä toisillemme.

        Armo on lahja ja vain Taivas tuntee sanan "ilmainen lounas" mutta sekään ei ole aivan täysin, koska sinun täytyy uskoa siihen lounaaseen, eli armoon. Älkäämme siis asettako mitään armon rinnalle, ei sapattia, eikä kymmenyksiä, ei kastetta, (hätäkaste vielä, kamoon hei!!) eikä muitakaan sakramentteja, puhumattakaan nyt kirkonsiunauksesta tai jumalanäideistä.

        Joku tietenkin viisaana sanoo, että Raamatussa Jeesus vaatii ettei Taivasten valtakuntaan pääse ellei kasteta. Vastaan kysymyksellä: Kastettiinko ryöväri? Jeesus puhui meille näin: Minä en puhu teille MITÄÄN ilman vertausta. Kaikki Jeesuksen puhe/opetus oli siis lähinnä vertausta. Mutta koska vertausta ei ole ilman käytäntöä, niin käytäntökään ei saa olla valhetta, jos Jumalan sana on totuus. Joten kastakaa, antakaa kymmenyksiä, pitäkää sapattia ja ottakaa sakramentteja mutta älkää nostako niitä Jeesuksen Kristuksen tarjoaman armon rinnalle. Se on eksytystä eroon elävästä Jumalasta.

        Kooteeässä aamentaa Jarmon kirjoituksen ja siunaa sitä kätten päällepanotekniikkaa hyväx käyttäen!


      • 1234567...
        -jarmo- kirjoitti:

        Sapattipapattajalle 1234567..

        Niin lainkirjaimen armottomaan noudattamiseen kuin muuhunkin, kuten kymmenyksiinkin liittyvät samat siunaukset ja siitä muodostuu sama taakka kuin sapatin vieton itselleen asettamisesta.

        Voit uskoa minua kun sanon. Olen kasvanut adventistiseen sukuun, joka on viettänyt ja noudattanut molempia kuin juutalaiset, joiden oli pakko uhrata tai...

        Muistan lapsuudesta ja nuoruudestani tarinoita kun joku oli jättänyt kymmenykset maksamatta jne... ja kun tämä maksoi, niin siunaukset tulivat ja taas päin vastoin. Samoin muistan kymmenittäin tarinoita kun jonkun työpaikka painosti tätä sapatinvietosta ja uhkaili jne. hyvin kävi ja Jumala siunasi. Toiset taas kertoi kun vaihtoi sapatin takia työpaikan, niin saikin paremman työn. Jumala taas siunasi. Tottakai näin tapahtuu, kun siunaat tekosi tällä.

        Se on niin että minkä Jumalan nimissä itsellesi uhriksi otat, saat kantaa niitä siunauksia ja samalla myös niihin liittyviä taakkoja kuin juutalaiset tekee.

        Kun otat lain taakaksesi Israelin tapaan armottomana velvollisuutena ja siunaat sen Jumalan siunauksella, niin teet siitä itsellesi MITTATIKUN. Sillä sinulle mitataan millä sinä mittaat itseäsi ja sillä sinua mitataan millä mittaat muita.
        Sama pätee siunaukseen ja siksi melkein kaikki adventistit luulee että ne kymmenykset ja sapatinvietto on koko uskon peruskivi, lauantai suuri Jumalan merkki ja sunnuntai pedonmerkki. Eikä ole! Adventismi laittaa sapatin ja muut lakihenkiset asiat Jeesuksenkin yli tajuamattaan sitä itse ollenkaan.

        Lakihenkisyyden tunnistaa siitä että ne aina edellyttää, vaatii, tarkkailee, valvoo, pitää kirjaa, on hierarkkinen, tutkii, syyttää, ehdollistaa, on armoton tai rankaisee suoraan Jumalan sijasta ollen huomaamattasi itse jumala. Lakihenkisyyden yksi perustunnusmerkki on ainainen suoritteiden riittämättömyys ja sen seuraama armottomuus. Mitä suuremmassa hierarkkisessa arvossa uskonnossa ollaan, sitä vähemmässä tilivelvollisuudessa olet kenellekään.

        Herra Jeesus Kristus on niin paljon suurempi kuin sapatti tai kymmenykset, etten minä ota niistä taakkaa. On paljon arvokkaampaa olla Herran oma, eikä siihen Hänellä itsellään ole mitään muuta vaatimusta kuin uskomme Hänen olevan vapahtajamme. Älä sinäkään tee itsellesi mistään asiasta liian korkeaa uhrialttaria, koska se korkein viimeinen uhri on jo annettu. Meidän vaan enää kuuluu tehdä Hänen tekojaan, olla hyvä toisillemme.

        Armo on lahja ja vain Taivas tuntee sanan "ilmainen lounas" mutta sekään ei ole aivan täysin, koska sinun täytyy uskoa siihen lounaaseen, eli armoon. Älkäämme siis asettako mitään armon rinnalle, ei sapattia, eikä kymmenyksiä, ei kastetta, (hätäkaste vielä, kamoon hei!!) eikä muitakaan sakramentteja, puhumattakaan nyt kirkonsiunauksesta tai jumalanäideistä.

        Joku tietenkin viisaana sanoo, että Raamatussa Jeesus vaatii ettei Taivasten valtakuntaan pääse ellei kasteta. Vastaan kysymyksellä: Kastettiinko ryöväri? Jeesus puhui meille näin: Minä en puhu teille MITÄÄN ilman vertausta. Kaikki Jeesuksen puhe/opetus oli siis lähinnä vertausta. Mutta koska vertausta ei ole ilman käytäntöä, niin käytäntökään ei saa olla valhetta, jos Jumalan sana on totuus. Joten kastakaa, antakaa kymmenyksiä, pitäkää sapattia ja ottakaa sakramentteja mutta älkää nostako niitä Jeesuksen Kristuksen tarjoaman armon rinnalle. Se on eksytystä eroon elävästä Jumalasta.

        -jarmo- Sapatti ja sunnuntai eroittaa uskovat toisistaan, sapatti on oleva niinkuin muuri heidän välillään.
        Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, ei heillä aamun koittoa ole.


      • KTS(ei kirj.)
        KTS kirjoitti:

        Kooteeässä aamentaa Jarmon kirjoituksen ja siunaa sitä kätten päällepanotekniikkaa hyväx käyttäen!

        Älläh ja muhammad antaa kts:lle ruiskeet aamentamisesta.
        Ruiske prusreikään suoraan.


        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
        No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
        ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!

        Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
        Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.



        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

        KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!


      • -jarmo-
        1234567... kirjoitti:

        -jarmo- Sapatti ja sunnuntai eroittaa uskovat toisistaan, sapatti on oleva niinkuin muuri heidän välillään.
        Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, ei heillä aamun koittoa ole.

        Olkoon sitten Jeesus mun sapatti ja pidä sä se mikä on sun sapatti.
        Oma ja vapaa on molemmilla valinta.


      • -jarmo-
        1234567... kirjoitti:

        -jarmo- Sapatti ja sunnuntai eroittaa uskovat toisistaan, sapatti on oleva niinkuin muuri heidän välillään.
        Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, ei heillä aamun koittoa ole.

        Hyvä 1234567...

        Sillä jolla ei ole Kristuksen armoa, joka täytti lain, sillä ei ole aamunkoittoa!
        Siitä syystä sinä pidät edelleen fyysisistä kivitauluista kiinni ja minä veren armosta.


    • KTS (Ei kirj.)

      "...olen perkeleen uhkailun ja maanittelun ulottumattomissa..."

      MInä olen jopa fanittajalössin Pulsa Denura kirousten ulottumattomissa ja sekös niitä riepoo.

      • Kle itse on kle

        KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!


        Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi


    • näin vaan on

      Paskat hihhulien siruille ja iltalehtien lööpeille. Jumalan olemassaolosta ei ole pienintäkään todistetta.

      • -jarmo-

        Näin on ja näinhän se vaan on ettei evoluutiota sen enempää kuin Jumalankaan olemassaoloa voida täysin ihmisjärjellä todistaa, ne molemmat vaatii uskoa.

        Joskin maailmasta 98% uskoo kreationismiin ja loput 2 tyhämnrohkeaa jaksaa aina vaan ja äänekkäästi kannattaa evoluutiota.

        Sitten vielä kun uskova saa uskoon tulonsa jälkeen Pyhän Hengen vahvistuksen uskonsa oikeellisuudesta, samaan aikaan kun uskosta osaton ei saa sellaista, niin tästä koko asettelusta tulee melko hassu.

        Jokainen uudesti ylhäältä syntynyt uskova saa uskolleen vahvistuksen, jota tämä ei koskaan kykene aukottomasti todistamaan! MIETI SITÄ. Tällaisia uskovia on vain hyvin vähän, ehkä 1:20 osa uskovista. (3. Mooses 23:17)


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Näin on ja näinhän se vaan on ettei evoluutiota sen enempää kuin Jumalankaan olemassaoloa voida täysin ihmisjärjellä todistaa, ne molemmat vaatii uskoa.

        Joskin maailmasta 98% uskoo kreationismiin ja loput 2 tyhämnrohkeaa jaksaa aina vaan ja äänekkäästi kannattaa evoluutiota.

        Sitten vielä kun uskova saa uskoon tulonsa jälkeen Pyhän Hengen vahvistuksen uskonsa oikeellisuudesta, samaan aikaan kun uskosta osaton ei saa sellaista, niin tästä koko asettelusta tulee melko hassu.

        Jokainen uudesti ylhäältä syntynyt uskova saa uskolleen vahvistuksen, jota tämä ei koskaan kykene aukottomasti todistamaan! MIETI SITÄ. Tällaisia uskovia on vain hyvin vähän, ehkä 1:20 osa uskovista. (3. Mooses 23:17)

        98 uskoo kreationismiin? Täydellistä hevonpaskaa. Vai olisiko lähdettä tuolle lukemalle? Ja uskovatko nuo kaikki nuoren vai vanhan maan kreationismiin, vai johonkin muuntyyppiseen?


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        Näin on ja näinhän se vaan on ettei evoluutiota sen enempää kuin Jumalankaan olemassaoloa voida täysin ihmisjärjellä todistaa, ne molemmat vaatii uskoa.

        Joskin maailmasta 98% uskoo kreationismiin ja loput 2 tyhämnrohkeaa jaksaa aina vaan ja äänekkäästi kannattaa evoluutiota.

        Sitten vielä kun uskova saa uskoon tulonsa jälkeen Pyhän Hengen vahvistuksen uskonsa oikeellisuudesta, samaan aikaan kun uskosta osaton ei saa sellaista, niin tästä koko asettelusta tulee melko hassu.

        Jokainen uudesti ylhäältä syntynyt uskova saa uskolleen vahvistuksen, jota tämä ei koskaan kykene aukottomasti todistamaan! MIETI SITÄ. Tällaisia uskovia on vain hyvin vähän, ehkä 1:20 osa uskovista. (3. Mooses 23:17)

        Ai nythän vasta hoksasin. Annoit jo itse disclaimerin. Voit väittää ihan mitä tahansa, sanoa sitä pyhältä hengeltä saamaksesi, mutta et pysty sitä mitenkään todistamaan. Voit väittää ihan mitä tahansa ja sanoa perään että tämä se on pyhästä hengestä. Keskustelu päättyy siihen. Nerokasta!


      • ååppå
        -jarmo- kirjoitti:

        Näin on ja näinhän se vaan on ettei evoluutiota sen enempää kuin Jumalankaan olemassaoloa voida täysin ihmisjärjellä todistaa, ne molemmat vaatii uskoa.

        Joskin maailmasta 98% uskoo kreationismiin ja loput 2 tyhämnrohkeaa jaksaa aina vaan ja äänekkäästi kannattaa evoluutiota.

        Sitten vielä kun uskova saa uskoon tulonsa jälkeen Pyhän Hengen vahvistuksen uskonsa oikeellisuudesta, samaan aikaan kun uskosta osaton ei saa sellaista, niin tästä koko asettelusta tulee melko hassu.

        Jokainen uudesti ylhäältä syntynyt uskova saa uskolleen vahvistuksen, jota tämä ei koskaan kykene aukottomasti todistamaan! MIETI SITÄ. Tällaisia uskovia on vain hyvin vähän, ehkä 1:20 osa uskovista. (3. Mooses 23:17)

        Nyt pääsi kyllä Jarmolta vähän liian paksu prosenttilukema. Eikä ihan vähänkään. Jos 98 % ihmisistä uskoo kreationismiin, miten kummassa vain kaksi prosenttia maailman väestöstä on sanut aikaan sen ettei kreationismia opeteta oikeastaan missään ns. sivistysmaassa kouluissa? Miten noin pieni vähemmistö voi jyrätä noin suuren enemmistön noin totaalisesti alleen? Tehän olette täysin avuttomia, jos ette saa asiaanne ajettua edes noin valtavalla ylivoimalla. Ja kaiken lisäksi itse Pyhä Henki, maailmankaikkeuden mahtavin voima vielä mukana ajamassa asiaa. Miten tuo on mahdollista?


      • -jarmo-
        ååppå kirjoitti:

        Nyt pääsi kyllä Jarmolta vähän liian paksu prosenttilukema. Eikä ihan vähänkään. Jos 98 % ihmisistä uskoo kreationismiin, miten kummassa vain kaksi prosenttia maailman väestöstä on sanut aikaan sen ettei kreationismia opeteta oikeastaan missään ns. sivistysmaassa kouluissa? Miten noin pieni vähemmistö voi jyrätä noin suuren enemmistön noin totaalisesti alleen? Tehän olette täysin avuttomia, jos ette saa asiaanne ajettua edes noin valtavalla ylivoimalla. Ja kaiken lisäksi itse Pyhä Henki, maailmankaikkeuden mahtavin voima vielä mukana ajamassa asiaa. Miten tuo on mahdollista?

        No sanoppas muuta!!!


      • ååppå
        -jarmo- kirjoitti:

        No sanoppas muuta!!!

        Vau. Yleensä näillä palstoilla saa kuulla hehkutusta siitä, kuinka mitättömän pieni ja vainottu vähemmistö aidosti ja oikein uskovia maailmasta enää löytyy.


      • -jarmo-
        ååppå kirjoitti:

        Vau. Yleensä näillä palstoilla saa kuulla hehkutusta siitä, kuinka mitättömän pieni ja vainottu vähemmistö aidosti ja oikein uskovia maailmasta enää löytyy.

        Et tainnut lukea yhtään mitä on kirjoitettu. Noh, eipä yllätä sekään. Kaikkihan te väännätte solmuun joka tapauksessa, jopa metrin pätkä ratakisjoka muuttuu hetkessä annokseksi nuudelia.


      • -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

        Et tainnut lukea yhtään mitä on kirjoitettu. Noh, eipä yllätä sekään. Kaikkihan te väännätte solmuun joka tapauksessa, jopa metrin pätkä ratakisjoka muuttuu hetkessä annokseksi nuudelia.

        Näppikset takkuaa... "ratakiskoa joka"


    • Kannattaa nyt katsastaa vähän Raamatun sanomaa siitä, mitä tuo antikristuksen valtakunta käsittää ja mitä valtioita siihen mahdollisesti kuuluu ja millä alueilla siis ihmiset joutuvat miettimään joskus pitkien aikojen päästä pedon merkkiä.
      Seuraavia valtioita siihen pedon valtakuntaan tullee kuulumaan:

      Ps 83: Antikristushan vihaa juuri Israelin kansaa
      1 Laulu, Aasafin virsi.(83:2) Jumala, älä ole niin ääneti, älä ole vaiti, älä ole, Jumala, niin hiljaa.
      2 (83:3) Sillä, katso, sinun vihollisesi pauhaavat, ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä.
      3 (83:4) Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan.
      4 (83:5) He sanovat: "Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta".
      5 (83:6) Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan:
      6 (83:7) Edomin teltat ja ismaelilaiset, Mooab ja hagrilaiset,
      7 (83:8) Gebal, Ammon ja Amalek, Filistea ynnä Tyyron asukkaat.
      8 (83:9) Myös Assur on liittynyt heihin, nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela

      Hes 38: Googin sodan häviäjät liittynevät antikristuksen joukkoihin myös.
      1 Minulle tuli tämä Herran sana:
      2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan
      3 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
      4 Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki.
      5 Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla.
      6 Goomer ja kaikki sen sotalaumat, Toogarman heimo pohjan periltä ja kaikki sen sotalaumat-lukuisat kansat ovat sinun kanssasi

      Dan 7:
      1 Belsassarin, Baabelin kuninkaan, ensimmäisenä hallitusvuotena Daniel näki unen, päänsä näyn, vuoteessansa. Sitten hän kirjoitti tämän unen.
      2 Kertomuksen alku on tämä: Daniel lausui ja sanoi: Minä näin yöllä näyssäni, ja katso, taivaan neljä tuulta kuohutti suurta merta.
      3 Ja merestä nousi neljä suurta petoa, kukin erilainen kuin toinen.
      4 Ensimmäinen oli kuin leijona, mutta sillä oli kotkan siivet. Minun sitä katsellessani reväistiin siltä siivet, ja se nostettiin maasta pystyyn ja asetettiin kahdelle jalalle niinkuin ihminen, ja sille annettiin ihmisen sydän.
      5 Ja katso, oli toinen peto, joka oli karhun näköinen. Se nostettiin toiselle kyljellensä, ja sillä oli suussa kolme kylkiluuta, hammasten välissä; ja sille sanottiin näin: "Nouse ja syö paljon lihaa".
      6 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli taas toinen peto, pantterin kaltainen, ja sen selässä oli neljä linnunsiipeä. Sillä pedolla oli neljä päätä, ja sille annettiin valta.
      7 Sen jälkeen minä näin yöllisessä näyssäni, ja katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea.

      Dan 11:
      36 Ja kuningas tekee, mitä hän tahtoo, ja korottaa itsensä ja uhittelee jokaista jumalaa, itse jumalien Jumalaa vastaan hän puhuu kauheita. Ja hän menestyy, kunnes vihan aika on lopussa; sillä mikä on säädetty, se tapahtuu.
      37 Hän ei välitä isäinsä jumalista, ei naisten lempijumalasta, eikä hän välitä mistään muustakaan jumalasta, sillä hän uhittelee niitä kaikkia.
      38 Mutta sen sijaan hän kunnioittaa linnoitusten jumalaa. Sitä jumalaa, jota hänen isänsä eivät tunteneet, hän kunnioittaa kullalla ja hopealla, kalliilla kivillä ja muilla kalleuksilla.
      39 Ja tätä hän tekee vahvoille linnoituksille-hän vieraine jumalineen. Niille, jotka hän omikseen tuntee, hän osoittaa suurta kunniaa ja panee heidät monien hallitsijaksi ja jakaa heille maata palkaksi.
      40 Mutta lopun ajalla Etelän kuningas iskee yhteen hänen kanssansa. Ja Pohjan kuningas käy tämän kimppuun vaunuilla ja ratsuilla ja monilla laivoilla, hyökkää hänen maihinsa, tulvana leviten niiden ylitse.
      41 Hän hyökkää myös Ihanaan maahan, ja monta kaatuu. Mutta hänen kädestänsä pelastuvat nämä: Edom ja Mooab ja ammonilaisten pääosa.
      42 Ja hän ojentaa kätensä maita kohti; Egyptin maa ei ole säästyvä.
      43 Hän valtaa kulta-ja hopea-aarteet ja kaikki Egyptin kalleudet, ja liibyalaiset ja etiopialaiset liittyvät häntä seuraamaan.
      44 Mutta sanomat idästä ja pohjoisesta säikähdyttävät häntä, ja hän lähtee täynnä kiukkua hävittämään monia ja vihkimään heitä tuhon omiksi.
      45 Hän pystyttää hovitelttansa meren ja pyhäkön ihanan vuoren välille. Mutta hänen loppunsa tulee, eikä häntä kukaan auta

    • Katsotaan millaiselle alueelle pedon eli antikristuksen valtakunta siis ulottuu.

      - Turkki (Vähä-Aasia: Goog ja Maagog, Mesek, Tuubal, Goomer, Toogarma
      - Syyria (Assyria
      - Libanon (Tyyro, Gebal,
      - Gaza ja Palestiina (filistealaiset, amalekilaiset,
      - Jordania (Edom, Mooab, Ammon, hagrilaiset,
      - Libya (Puut,
      - Sudan (Etiopia eli Kuus,
      - Saudi-Arabia (ismaelilaiset ja Edom eli idumealaiset,
      - Iran (Persia,
      - Irak (Babylon,

      Ei tuo pedon eli antikristuksen valtakunta lienee tuon laajempi tule olemaan, tuossa on jo riittävästi tuhovoimaa Israelia vastaan ja tuolla pedon valtakunnan alueella olevia Jeesuksen seuraajia vastaan.

      Turha meidän täällä koto Suomessa on siis pelätä antikristuksen valtakuntaa. Täällä saavat tulevat sukupolvet rauhassa kerätä mustikoita ja viljellä perunoita ja käydä kauppaa ja ostaa ja myydä.

      Pitää siis kuvitella itsensä istumaan sinne lähi-idän keskiöön ja sieltä katsoa ilmansuuntia ja alueita, jolloin hahmottuu tuo Raamatun kuva lopun ajan pedon valtakunnasta. Olkaa siis levollisella mielellä, me emme odota pedon valtakuntaa, vaan Jeesuksen Kristuksen valtakuntaa ja hänen tulemustaan, mutta me, jotka nyt elämme tulemme yksitellen noudetuksi Herramme tykö kuoleman kautta.

      Sensaatiomaiset uutiset myyvät hyvin, joten kannatta olla tarkkana, millaisia uutisia seuraa ja tutkia yhä ahkerammin Raamatun ilmoitusta.

    • Tyrannimuslimimivalt

      Leo Meller kertoi antikristuksen olevan syyrialainen. Jollakin pitkällä juutupe videolla jossain kohden.

      Damaskoksen kaupunki on Syyrian pääkaupunki ja se tuhotaan. Muslimienemmistöinen Israelin rajamaa, jossa ihmiset tappaessaan ja yrittäessään tappaa toisia toistelevat allah akbar.

      • näin vaan on

        Huijareita ja rikollisia nämä "ennustajat". Kaupungeille käy huonosti jos sattuu sodan kohteeksi. Jumalasta ei ole mitään , ei pienintäkään todistetta. Hihhulien houreet ei ole todisteita.


      • -jarmo-
        näin vaan on kirjoitti:

        Huijareita ja rikollisia nämä "ennustajat". Kaupungeille käy huonosti jos sattuu sodan kohteeksi. Jumalasta ei ole mitään , ei pienintäkään todistetta. Hihhulien houreet ei ole todisteita.

        Taitaapa pelottaa nyt... omatunto soimaa.


    • Jeesukseen katso

      Jeesukseen pitäisi keskittyä ja katsoa. Hänen edessään viipyä ja kysellä millaisia toimeksiantoja ja tehtäviä tai pieniä askareita hänellä olisi tarjolla.

      Pitäisi olla intoa Kristuksen evankeliumin eteenpäin viemiselle, eikä askaroida ja pohtia turhia asioita, joiden toteutuminen ei ole meidän sukupolvien aikana tapahtumassa.

      Viipykää siis Jeesuksen neuvottelussa ja kyselkää tehtäviä, jos kellä ei vielä ole tehtävää. Työtä on paljon ja työn tekijöitä vähän.

      • 1234567...

        Huomioi kolmannen enkelin varoitussanoma pedon kumartamisesta !


    • Sirutus piti profeettain mukaan alkaa heti kun Obama valittiin presidentiksi uudelleen, eli ei taideta keretä 2017 mennessä kaikkia sirutella USAssa. Kiirutta saisi siruttaja pidellä.

    • menneitako

      Taitaapi olla "Ilm.Kirjan pedonmerkki" = menneen Rooman valtakunnan "keisarikultti". ( kristittyjen vainoomisineen, ja heidän kärsimyksineen sen ajan oloissa, ja menneen Rooman valtakunnan tuho)

      Mitä "autuasta kirjeen ensimmäisillä vastaanottajilla olisi ollut "kaikenmaailman mikrosiruista"? Kirjettä tulee tutkia (ja tulkita) terveen Raamatun tutkimis periaatteiden mukaisesti , eikä oman mielikuvituksen mukaan !

      Ilm.(1.) ".. Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!.."

      Ajaton sanoma myös nykyajan kristityille on tilansa "valvominen" , ja sanoma siitä että Jumalalla on koko ajan tapahtumat hallinnassaan.

      Ilm.(22.)"..Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät..."

      • 1234567...

        Raamatut vuosilta 1642 ja 1903 Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.


    • Jeesus riittää

      Gal. 3:11

      Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta"

      Gal. 5:4

      Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta

      • 1234567...

        Ymmärrätkö ? Laki kymmenkäskyä on kasvattaja Kristukseen, ja yhtään käskyä kymmenestä ei tule purkaa tai muuttaa toiseksi.

        Laki on pyhä, laki on hyvä ja evankeelinen !


      • Jokainen syntinen
        1234567... kirjoitti:

        Ymmärrätkö ? Laki kymmenkäskyä on kasvattaja Kristukseen, ja yhtään käskyä kymmenestä ei tule purkaa tai muuttaa toiseksi.

        Laki on pyhä, laki on hyvä ja evankeelinen !

        Laki osoittaa meille, että jokainen on syntiä tehnyt ja poikennut pois Jumalan tahdosta.

        Jokaisen on tultava Kristuksen luokse päästäkseen sisälle taivasten valtakuntaan.


    • Voi ei taas

      Etkös sinä ole se sama tyyppi, joka parisen vuotta sitten vouhotti täällä niitä Susanin ja Sabrinan ennustuksia? Syksyn 2011 kuluessa piti tapahtua tempaus jne... Kuuntelivat erehtyviä henkiä, se on nyt selvää.

      • Ylösottoon

        Mitäs Susan ja Sabrina nyt? Pötkivätkö piiloon ja pakoon vai vielä esiintyvät yleisölle. Yaidan muistaakin toisen heistä, kuulostavat vakuuttavilta ja ei oikin uskalla olla uskomattakaan välttämättä kun uhka on olemassa alhaalla syvyyksissä jos vääin arvostelee aidon MONA Lisan hienostuneen taulun väärennökseksi.


      • Varmaan palkka-
        Ylösottoon kirjoitti:

        Mitäs Susan ja Sabrina nyt? Pötkivätkö piiloon ja pakoon vai vielä esiintyvät yleisölle. Yaidan muistaakin toisen heistä, kuulostavat vakuuttavilta ja ei oikin uskalla olla uskomattakaan välttämättä kun uhka on olemassa alhaalla syvyyksissä jos vääin arvostelee aidon MONA Lisan hienostuneen taulun väärennökseksi.

        päivä heillä vain.


    • Missä Babylon

      ja Sadam ja Sodoma, ja nimestä heprean kirjaimilla saadaan 666 (60 1 4 1 600)?

    • Ilmestyskirjassa

      selvästi Babylon on Eufratin varrella, ja riivajat vapautetaan ja samoin joki kuivuu.

    • Israelin ympärillä

      Raamatun Ilmestyskirjan mukaan on pakanakansojen meri ja neljä riivaajaa mahdollisesti viittaa neljään kansakuntaan, kuten Egypti ja Assyyria (Syyria) ja Babylon (Irak) ja Persia (Iran) ovat juuri tätä. Tietysti kymmenestä kansakunnasta kerrotaan edeltä ja seuraavat Babylonian kuiningasta.

      • Tutki neljän kansan

        lähihistoriaan ja huomaat yhden yhteisen tekijän eli islamin vaikutuksen, ja myös väkivalta ja valheet ja Israel-vastaisuus on juuri näissä piireissä selvää.


    • uutisistapoimittu

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704032200096455_ul.shtml

      Ruotsalaisfirma ryhtyi asentamaan työntekijöihinsä mikrosiruja

      Maanantai 3.4.2017 klo 21.05

      Mikrosirun avulla voi avata ovia tai ostaa ruokaa.

      Jowan Österlund esittelee samantyyppistä mikrosirua, jota ruotsalaisfirmat asentavat nyt työntekijöihinsä. (AP)

      Ruotsalainen yrityskeskittymä Epicenter on ryhtynyt asentamaan työntekijöidensä käsiin mikrosiruja.

      Riisinjyvän kokoinen mikrosiru laitetaan ruiskulla ihmisen käden ihon alle peukalon ja etusormen väliin. Operaatio on lähes kivuton ja veretön.

      Mikrosirun avulla voi esimerkiksi avata ovia, käyttää printtereitä tai ostaa ruokaa.

      Epicenterissä pitää majaansa sata teknologia-alan yritystä ja niissä on yhteensä 2000 työntekijää. Palvelu on saatavilla kaikille halukkaille työntekijöille.

      Projekti aloitettiin vuonna 2015 ja nyt jo yli 150 työntekijää on ottanut mikrosirun käteensä.

      - Haluan olla osa tulevaisuutta, mikrosirun ottanut 25-vuotias Sandra Haglöf perustelee päätöstään.

      Käteen asennetuilla mikrosirulla ei ole terveydellisiä sivuvaikutuksia, mutta ruotsalaistutkija varoittaa, että hakkerit voivat halutessaan yrittää kerätä tietoja ihmisistä niiden avulla.

      Myös työnantajien olisi mikrosirujen avulla halutessaan helpompi valvoa työntekijöidensä käyttäytymistä.

      Asiasta raportoi uutistoimisto AP.

      - Suurin hyöty mikrosiruista on se, että ne ovat niin käteviä. Ne korvaavat useita asioita, kuten luottokortin tai avaimet, itsekin mikrosirun ihonsa alle ottanut Epicenterin johtaja Patrick Mesterton sanoi AP:lle.

      - Kyllähän ihmisiin on asennettu jo muitakin teknologisia laitteita, kuten vaikkapa sydämentahdistimia, Mesterton perusteli.

      Myös belgialainen NewFusion-yritys asentaa työntekijöihinsä mikrosiruja. Niiden avulla työntekijät pääsevät sisään työpaikalleen ja saavat tietokoneensa avattua. Niille, jotka eivät halua ottaa mikrosirua ihonsa alle, NewFusion tarjoaa vaihtoehdoksi mikrosirun sisältävän sormuksen.

      • pihonsivulta

        12.2.2009

        Annen uni "pedon merkistä" v. 2003

        Unessa oli joitakin uskovaisia, olin heidän kanssaan. Oli tullut yleinen määräys, että käteen piti laittaa
        injektioruiskulla jokin merkki tai kapseli. Sen piti olla vaaraton ja jotkut uskovaiset olivat sitä mieltä, että sen
        merkin voi ottaa, kun se ei vielä ole se Raamatussa ennustettu ja varoitettu "pedon merkki" (Ilm.13:16-17). He olivat ottaneet sen ja puolustivat sitä ja eräs henkilö ("uskovainen" hänkin) antoi ymmärtää, että ei siinä ole paljoakaan tietoa/informaatiota (nk. mikrosirussa/pedon merkissä pitäisi olla), kun jotakin vain vähän siitä ihmisestä, kehen se laitetaan.

        Minä olin ainoa, joka sanoin ja varoitin, että älkää missään tapauksessa sitä ottako.

        Sanoin, että vihollinen on tämän näin pimittänyt, saadakseen uskovaisetkin ottamaan sen. Tiesin (minulle oli Herralta
        siitä annettu erityisesti tieto), että se oli juuri se Raamatussa ennustettu tappava merkki, että kuka sen ottaa "uskovainenkin", niin hänellä ei ole enää mahdollisuutta koskaan pelastua ja päästä taivaaseen.

        Jotkut epäröivät kun siitä varoitin. Kun eräs mummukin kuunteli minua, hän kallistui minun puolelle. Mutta kun hän meni sellaisten uskovaisten seuraan, jotka olivat toista mieltä asiasta, niin kun hän tuli heidän luotaan, niin hän oli menossa ottamaan merkkiä.

        Erikoista oli se, että ne uskovaiset, jotka olivat sen jo ottaneet, olivat edelleen vielä olevinaan uskossa ja niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Sanoin heille, että kyse voi olla valhe-Jeesuksesta, koska jos ihminen on ottanut sen
        merkin, josta Raamatussa varoitetaan, niin hän ei enää voi olla uskossa. He vastasivat minulle, että "pitää vain turvata Jumalan armoon".

        Erikoista tässä myös vielä oli se, että ne jotka eivät olleet sitä ottaneet, saivat edelleen ostaa ja myydä. Eli se ei vaikuttanut siihen, niin kuin Raamatussa on sanottu.

        Sekin oli eräs syy, miksi uskovaiset eivät uskoneet, että se on juuri se Raamatussa varoitettu asia, senkin tähden he menivät ottamaan sen. Mutta käsitin, että sekin oli silmälumetta ja vihollisen hämäystä, että uskovaiset menisivät lankaan. Siihen heräsin.

        Tämän jälkeen otin aamulla Raamatun ja peukalopaikan, sillä mielellä että Herra vahvistaisi, oliko kyseinen uni Häneltä,
        vai mitä tuo tarkoitti. Silmieni eteen tuli ensimmäisenä seuraavat sanat:

        "Tämän kehottamisen minä aikaisempien, sinusta annettujen ennustusten mukaisesti uskon sinun tehtäväksesi, poikani Timoteus, jotta niiden nojalla taistelisit tuon jalon taistelun, säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon, jonka eräät ovat työntäneet luotaan ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet."
        (1.Tim.1:18-19)

        _ _ _ _ _ _ _

        Jouko Pihon kommentti 12.2.2009

        Annen uni on varoittava ja vakava. Tulee käymään juuri noin kuten Anne kirjoitti. Ihon alle laitettavaa sirua, joka
        sisältää henkilö- ja pankkitiedot, tullaan aluksi markkinoimaan hitaasti ja varovaisesti. Lisäksi heti alkuun ei kieltäytyville tule mitään seuraamuksia. Kaikki tämä ystävällinen ja diplomaattinen lähestymistapa on kuitenkin vain uuden Maailmanjärjestyksen viisasta ja hienostunutta uuden asian sisäänajoa siten, että ihmisiä ei säikäytetä, vaan heille annetaan aikaa tottua uuteen järjestelmään.

        Koska uudessa systeemissä on kieltämättä myös monia hyviä puolia, on lopulta suurin osa ihmisistä, myös osa
        uskovista, sitä mieltä, että kyseessä on vain tekninen toimenpide, jonka vaarallisuutta vähätellään tai se kielletään kokonaan. Samalla ihmiset unohtavat Raamatun yksiselitteisen kiellon, että otsaan tai oikeaan käteen laitettavaa
        Pedon merkkiä ei tule ottaa, tai joutuu samaan paikkaan kuin Petokin eli helvettiin. Jos siis ottaa Pedon merkin, niin kyseessä on samalla alistuminen Pedon valtaan ja hänen mahtinsa tunnustaminen. Sen jälkeen onkin edessä jo
        vaatimus, että myös Pedon kuvaa on kumarrettava, aivan kuten alkukristittyjä vaadittiin kumartamaan Rooman keisarin kuvaa, mutta he kieltäytyvät ja joutuivat marttyyreinä polttorovioille.

        Vähitellen Uusi maailmanhallitus alkaa kuitenkin kiristää otettaan ja pikku hiljaa aletaan vaatia, että kaikkien olisi oltava alamaisia uudelle järjestykselle ja otettava uuden systeemin henkilötunnus. Kun yhä löytyy niitä, jotka kieltäytyvät
        merkin ottamisesta, tulee ensin erinäisiä rajoituksia vastustelijoiden elämään, mutta lopulta pääsee vallalle
        täysimittainen, raaka ja suorasukainen merkistä kieltäytyvien vaino, jolloin he eivät voi enää asioida missään kaupoissa, liikkeissä tai virastoissa ilman merkkiä. Sen lisäksi näitä kieltäytyviä aletaan pitää yhteiskunnan vihollisina, jolloin heitä aletaan vangita ja kuljettaa keskitysleireihin, joissa osa uskovista tapetaan.

        Uskova, oletko valmis olemaan uskollinen Jeesukselle kuolemaan asti?

        Älä ota mitään merkkiä itseesi, jos se vaaditaan laittamaan siruna ihon alle. Se on se Pedon merkki, josta Raamattu
        meitä varoittaa sitä ottamasta. Merkin ottanut joutuu Kaikkivaltiaan Jumalan vihan kohteeksi. On parempi kokea Pedon
        ja maailman vihaa kuin joutua Jumalan vihan alle


      • ilmestyskirjasta

        Johanneksen ilmestys 13

        1 Ja se asettui seisomaan meren hiekalle. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.

        2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

        3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.

        4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"

        5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.

        6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.

        7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

        8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

        9 Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.

        10 Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

        11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.

        12 Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.

        13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.

        14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.

        15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

        16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

        17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.


      • jeremiaasta

        Jer. 1:14

        Ja Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta on onnettomuus purkautuva kaikkien maan asukasten yli.


    • 0-0-

      ._.

    • 56rtgmk

      Tämä on ajankohtainen !

    • ty477

      ok-

    • Tarkkaväännös

      Jer.1:14. Biblia (1776). Ja Herra sanoi minulle: pohjasta on paha tuleva kaikkien maan asuvaisten päälle.

    • Jobinpostia

      Ilm.13:17. Biblia (1776). Ja ettei kenkään taitanut ostaa eikä myydä, jolla ei se merkki ollut taikka pedon nimi, eli hänen nimensä luku.

    • jhmjhm

      cgmjhmt

    • LMG

      ok-

    • tajuttava

      Aamen.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe