Profiilikuvan -piirtokilpailu

Kuvan aihe olisin minän, koska profiilkuvaksi tulossa.
Kuvan tulisi kuvata minua jotenkin.
Olisi suotavaa jos kuva olisi (niin paljoin kun sitä vihaattekaan) piirrettyy animetyylillä.
Kuvassa saa olla taustalla myös muita vakkareita.

Aikaa on vaikka tämän kuun loppuun. Kilpailun voittaja saa hyvämielen ja kunniamaininta pulinat infossa.

Kaikkia piirrustusohjelmia saa käyttää ja käsinkin saa piirtää. Jokainen tyylillänsä. Parhaasta kuvasta tulee profiilikuvani.

35

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katotaan jos on motii ja aikaa.

    • Muuten voisin, mutta vihaan animetyyliä. Haluatko lyijykynä- akryyli- vai vesiväriteoksen?

    • En ole kovin hyvä piirtäjä. Varsinkaan tietokoneella en osaa piirtää. Tässä nyt on kuitenkin tällainen. Naurakaa vain, ei haittaa.

      http://aijaa.com/DiSYjf

    • Biologinalku// Tuo on hieno! Paintilla on hei vaikeaa piirtää.

      Minulla menee kyllä sarjistyyli jne, mutta animetyylillä en ole ikinä piirtänyt. Muuten hyvä.


    • Millaisena näet itsesi?

      • Myöhäistä kysyä.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Myöhäistä kysyä.

        Kuinka niin? Sinä saatat muuten päästä kuvaan mukaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin? Sinä saatat muuten päästä kuvaan mukaan.

        Loihdin sen jo. Kaula oli vaikee, ni en sitte tehny sitä. Panin hälle kuiteskin Alepan kassin käteen.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Loihdin sen jo. Kaula oli vaikee, ni en sitte tehny sitä. Panin hälle kuiteskin Alepan kassin käteen.

        Minulla on idea.


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla on idea.

        Katoppa piirsin Morson ja hanhen. Morson perä ei sit tullu kokonaan.

        Ehkä tää piirtäminen ei oo mun juttu.

        http://aijaa.com/s1rKBZ


      • nasse_seta kirjoitti:

        Katoppa piirsin Morson ja hanhen. Morson perä ei sit tullu kokonaan.

        Ehkä tää piirtäminen ei oo mun juttu.

        http://aijaa.com/s1rKBZ

        XD Tuo on hieno.


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Tuo on hieno.

        Joo se aikoo syödä hanhen ja houkuttelee sitä sipseillä.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo se aikoo syödä hanhen ja houkuttelee sitä sipseillä.

        No tässä on minun taiteluni (joka ei osallistu kisaan, ellette välttämättä halua) kännykän piirrolla.

        http://i.imgur.com/qAN3AJD.jpg


      • icepicked kirjoitti:

        No tässä on minun taiteluni (joka ei osallistu kisaan, ellette välttämättä halua) kännykän piirrolla.

        http://i.imgur.com/qAN3AJD.jpg

        http://aijaa.com/7jzJPz

        Kun aiheet on vähis. En itse osallistu kisaan, mutta kai tämän voi julkaista XD Joo tein tän joskus illalla.


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        http://aijaa.com/7jzJPz

        Kun aiheet on vähis. En itse osallistu kisaan, mutta kai tämän voi julkaista XD Joo tein tän joskus illalla.

        Olkoon se ahvenanmaalainen Suolistonkuningas. Joskus piirsin vastaavanlaisen, mutta karhuversion, mutta en tallentanut sitä.


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Olkoon se ahvenanmaalainen Suolistonkuningas. Joskus piirsin vastaavanlaisen, mutta karhuversion, mutta en tallentanut sitä.

        Sinähän et varmaan tätä minun kuvaani halua, joten laitoin tämän nyt (varmaan väliaikaisesti!) omakseni.


      • biologinalku kirjoitti:

        Sinähän et varmaan tätä minun kuvaani halua, joten laitoin tämän nyt (varmaan väliaikaisesti!) omakseni.

        Mutta miksi se ei tullut? Se näkyy sivun ylälaidassa ja profiilissa, mutta viestissä on edelleen västäräkki.


      • biologinalku kirjoitti:

        Mutta miksi se ei tullut? Se näkyy sivun ylälaidassa ja profiilissa, mutta viestissä on edelleen västäräkki.

        Siinä ilmeisesti menee jonkin verran aikaa vaihtua.


      • kurpizza kirjoitti:

        Siinä ilmeisesti menee jonkin verran aikaa vaihtua.

        Juu profiilikuvan vaihdossa menee aina pitkä aika. Joskus siinä meni vain hetki, ekalla kerralla se tulee heti, mutta jos haluat toisen kerran niin joudut oottamaan.


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Juu profiilikuvan vaihdossa menee aina pitkä aika. Joskus siinä meni vain hetki, ekalla kerralla se tulee heti, mutta jos haluat toisen kerran niin joudut oottamaan.

        Onkohan se sidottu lähetettyjen viestien lukumäärään? Koska kun vaihdoin kuvaa ja en ollut lähettänyt paljoa viestejä se vaihtui hetkessä nyt taas menisi tunteja jos edes kokeilisin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Onkohan se sidottu lähetettyjen viestien lukumäärään? Koska kun vaihdoin kuvaa ja en ollut lähettänyt paljoa viestejä se vaihtui hetkessä nyt taas menisi tunteja jos edes kokeilisin.

        Hyvä pointti. Hyvä pointti. Älkää kirjoittako enään viestejä! XD Tuo vain kuulostaa niin epäreilulta.


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Hyvä pointti. Hyvä pointti. Älkää kirjoittako enään viestejä! XD Tuo vain kuulostaa niin epäreilulta.

        Ainakaan omalla tunnuksella. Ymmärrän trolleja himpun verran paremmin.


    • No niin no niin. Kenenkä meistä pitäisi mennä terapiaan?

      • MINUN!

        En ole muutes menossa! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        MINUN!

        En ole muutes menossa! XD

        Mitä helvettiä teinit edes terapiasta hyötyvät, kun te vastaatte kuitenkin joka asiaan "ihan sama" ja räpläätte vaan kännykkää.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Mitä helvettiä teinit edes terapiasta hyötyvät, kun te vastaatte kuitenkin joka asiaan "ihan sama" ja räpläätte vaan kännykkää.

        Juuri niin minä käyttäydyin siellä kaksi vuotta sitten. Nykyään minä kitisen elämän suurista epäkohdista ja terapeuttini (tai mikälie) yrittää olla haukottelematta.


      • icepicked kirjoitti:

        Juuri niin minä käyttäydyin siellä kaksi vuotta sitten. Nykyään minä kitisen elämän suurista epäkohdista ja terapeuttini (tai mikälie) yrittää olla haukottelematta.

        Et kai sä nyt mistään kasvihuoneilmiöstä tai kommunismista terapiassa puhu?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Et kai sä nyt mistään kasvihuoneilmiöstä tai kommunismista terapiassa puhu?

        Melkein. Viimeksi valitin, että ihmisillä ei ole oikeustajua ja että sen takia yhteiskunta on perseellään.


      • icepicked kirjoitti:

        Melkein. Viimeksi valitin, että ihmisillä ei ole oikeustajua ja että sen takia yhteiskunta on perseellään.

        Näin varmaan onkin. Ei auta kuin elää sen kanssa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Näin varmaan onkin. Ei auta kuin elää sen kanssa.

        Muutin mielipiteeni äänioikeusikärajan laskemisesta vilkaistuani kanssaoppilaitani.


      • icepicked kirjoitti:

        Muutin mielipiteeni äänioikeusikärajan laskemisesta vilkaistuani kanssaoppilaitani.

        Joo, ja sitten kun tutustut enemmän aikuisiin, alat epäillä koko demokratian järkevyyttä.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo, ja sitten kun tutustut enemmän aikuisiin, alat epäillä koko demokratian järkevyyttä.

        Minulla on vielä monta vuotta aikaa menettää uskoni ihmisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe