Pelimies Uudeltamaalta

Ansaan menin

Ottaa päästä, hävettää. Miten minä aikuinen nainen haksahdin pelimieheen? Olihan se niin suloista kuulla olevansa kaunis, ihana, juuri sitä, mitä hän etsii, oli valmis tekemään vaikka mitä vuokseni jne...taitava oli kommunikoinnissaan ja ah, niin rakastettava persoona. Kunnes alkoi ilmetä: ihanuudestani huolimatta haku oli päällä kaiken aikaa, eikä se exäkään nyt ihan niin exä ollut, itse asiassa häntä ja lapsia piti tavata päivittäin, matkailla yhdessä jne. ja alkoipa olla hankalaa löytää enää aikaa minulle, mutta netille ja uusille treffeille sitä löytyi aina, mikä jälkikäteen paljastui. Voi meitä naisia - ja miksei miehiäkin, pelinaisia löytyy varmasti myös - luoja meitä varjelkoon näiltä tyypeiltä, jotka saavat kicksinsä pelailemalla kissa/hiiri-leikkejä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heille on tärkeintä kokea aina uudelleen ja uudelleen ihastumisen tunteet, itse tunne ja sen tuoma fiilis on tärkeintä, ei sillä väliä, mitä toinen osapuoli kokee tai miten tulee kohdelluksi. Itsekäs hedonismi, elämän perustaminen pettämiselle ja valkoisille valheille, se on pelaajien elämän pohja. Kun vain tunnistaisi ajoissa ja osaisi kiertää kaukaa!

36

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häntä pystöön

      Elämä on.

    • pelit pelattu

      Valitettavasti näitä on ja paljon...

      • Kiltti mies.

        Oli aah niin komea että lankesit heti. Ei ne puheet vaan ulkonäkö millä se sait sut kiimaan.


    • vinkki 4

      Kannattaisiko opetella edes perusasiat vaikkapa suihinotosta?

    • tuula11

      Tapasin kerran hieman yli 40 v miehen, joka kertoi olevansa "uuden elämänvaiheen" edessä, eroa tehty vaimosta jo kauan ja nyt otettu "ratkaiseva askel". Häntä kiinnosti seurani kovasti, ja hän oli selkeästi etsimässä "jotain uutta" elämäänsä. Nämä kaikki tavallaan pitkin paikkansa - MUTTA jo muutaman kuukauden sisällä olivatkin saaneet asiat jälleen vaimon kanssa kuntoon ja elelivät onnellisesti jälleen avioparina. Tämä tapaus ei varmasti ole ainutlaatuinen, mutta otin siitä kyllä opikseni. Pysykää hyvänen aika kaukana juuri eronneista, keski-iän kriiseissä pyörivistä, levottomista miehistä! Voin vakuuttaa, ettei heistä seuraa kuin pettymystä sinullekin (ja tietty vaimoilleen).

      • nainen @

        Kiitos tiedosta, nyt taidan ottaa pienen harkinnan erään henkilön suhteen.


    • Aikuinen nainen

      Jos haluaa laastariksi, siitä vain pokaamaan vasta eronneita! Aikuisten naisten ja miesten järki pitäisi jo ennalta kertoa, ettei juuri eronnut ole vielä välttämättä edes eronnut ja eron jälkeenkin pitäisi olla kaksi n. vuotta itsekseen ja miettiä, mikä oli oma osuuteni eroon!

      • 12ja6

        Minun exäni kertoo deittinaisille olevansa eronnut vuosi sitten, vaikka todellisuus on 3kk.

        Ystäväni sattui löytämään hänen profiilinsa ja teimme pienen testin. Mukana testissä kaksi ystävääni.

        Se siitä todellisuudesta.


      • voi,voi noita ukkoja
        12ja6 kirjoitti:

        Minun exäni kertoo deittinaisille olevansa eronnut vuosi sitten, vaikka todellisuus on 3kk.

        Ystäväni sattui löytämään hänen profiilinsa ja teimme pienen testin. Mukana testissä kaksi ystävääni.

        Se siitä todellisuudesta.

        ja minun exäni esiintyi koko suhteemme ajan sinkkuna treffaillen ja vuosipäivän vietin yksin hänen treffaillessa muita - ja sit kehtasi tulla naama iloisena taas "parisuhdetta" elämään.


      • Majax
        12ja6 kirjoitti:

        Minun exäni kertoo deittinaisille olevansa eronnut vuosi sitten, vaikka todellisuus on 3kk.

        Ystäväni sattui löytämään hänen profiilinsa ja teimme pienen testin. Mukana testissä kaksi ystävääni.

        Se siitä todellisuudesta.

        Kannattaisko hankkia elämä?

        Ei ihme että exäsi on eksä.

        Ainoa vahnko lienee ettei hän tajunnut dumpata sinua jo vuosia sitten.


    • Varo Tommy B:a

      Itse olin sellaisen kanssa vuoden päivät, vaikka vaisto kertoi ettei asiat olleet kunnossa. Selvisi, että mies oli treffaillut lähes alusta alkaen muita naisia ihan viimeiseen asti. Kärvistelin hänen kanssaan saadakseni enemmän todisteita hänen todella omituisesta käytöksestä. Jätkä valehteli viimeiseen asti olemalla monen kanssa yhtäaikaa "parisuhdetta" perustamassa.

      • 1234567890

        Sellainen se Tomppa on...armoton vedättäjä.


      • Varo Tommy B:a
        1234567890 kirjoitti:

        Sellainen se Tomppa on...armoton vedättäjä.

        Nyt heräsi mielenkiinto :) Oletko sinäkin kuulunut vedätettävien joukkoon ja puhut kokemuksesta? Tunnetko henkilön? Jos oikeasti näin, niin olisipa kiva antaa maistaa omaa lääkettään :D


      • Varo Tommy B:a
        1234567890 kirjoitti:

        Sellainen se Tomppa on...armoton vedättäjä.

        Kokemusta hänestä vai hengessä mukana kommentoimassa?


      • kokki4
        Varo Tommy B:a kirjoitti:

        Nyt heräsi mielenkiinto :) Oletko sinäkin kuulunut vedätettävien joukkoon ja puhut kokemuksesta? Tunnetko henkilön? Jos oikeasti näin, niin olisipa kiva antaa maistaa omaa lääkettään :D

        Mulla olisi yksi suloinen, myrkyn makuinen soppa valmiina tarjottimella...


      • syön mielellään
        kokki4 kirjoitti:

        Mulla olisi yksi suloinen, myrkyn makuinen soppa valmiina tarjottimella...

        ole hyvä ja laita myrkkysoppa esille :)


      • edellinen
        syön mielellään kirjoitti:

        ole hyvä ja laita myrkkysoppa esille :)

        tarkoitin, että laita tähän esille soppasi ja sittenhän voimme myrkyttää hänet yhdessä :D


      • kökki
        syön mielellään kirjoitti:

        ole hyvä ja laita myrkkysoppa esille :)

        nälkäisenä jo odottelet? Tulossa on :P


      • kokki4
        edellinen kirjoitti:

        tarkoitin, että laita tähän esille soppasi ja sittenhän voimme myrkyttää hänet yhdessä :D

        Hän saa nautiskella soppansa ihan ylhäisessä yksinäisyydessään....mutta keitoksen ohjeen voin antaa sinulle :)


      • Vari Tommu B:a
        kokki4 kirjoitti:

        Hän saa nautiskella soppansa ihan ylhäisessä yksinäisyydessään....mutta keitoksen ohjeen voin antaa sinulle :)

        anna toki :) -mä myrkytän sen! yksi kysymys, että oliko se sinunkin kanssa tässä kuluneen vuoden aikana -meitä on monta siinä tapauksessa!


      • 100%
        1234567890 kirjoitti:

        Sellainen se Tomppa on...armoton vedättäjä.

        yhtä kuin tosca70


    • ,,,

      ei se pelimies ..se on oikea panomies

    • hei miehet, ylpeät

      onko vaikea ..."Olet kaunis, ihana, juru sitä mitä etsin"

    • dfgthyjik

      Naisten kannattaa AINA käyttää kahta eri profiilia. Toinen aito, omalla kuvalla ja oikeaa parisuhdetta hakeva. Toinen muuten samoilla spekseillä mutta hakee seksiseuraa ja kuvassa korostuu tissivako.

      99% miehistä vastaa molemmille ja heistä suurin osa jatkaa keskustelua huomattavasti kiinnostuneemmin sen seksiseuraa hakevan kanssa. Hyvin harva (eli ei kukaan) mies aseta etusijalle naista joka hakee seurustelukumppania jos tarjolla on nainen joka vihjailee seksistä.

      • Entäs sitten? Seksistä vihjailevalla profiililla löytää seurustelukumppaninkin helpommin, kunhan osaa valita kaverinsa.

        Mahmud, työtön, koraanikoulun käynyt nuorimies Algeriasta kelpaa kyllä monelle naiselle lomaviihteeksi, mutta syksyn tullen hänet jätetään kuin kesäkissa. Syynä tylyyn kohteluun ei ole hänen seksuaalisuutensa, vaan se kaikki muu. Yhteisiä puheenaiheita ei juurikaan ole ja yhteinen tulevaisuus on ajatuksenakin mahdoton.

        Oletko sinä pelimiehesi Mahmud? Nainen, joka kelpaa vain seksiin? (Hyvä, että edes siihen).

        Seksivihjailut karkottavat parisuhdetta etsiviä miehiä, jos profiilista tai viesteistä ilmenee, että kuka tahansa käy. Maksullinen nainen tai kiertopalkinto ei kelpaa. Jälleen on kyse siitä, onko yhteinen sängyn ulkopuolinen elämä ajateltavissa oleva ratkaisu vai ei.

        Deittailussa ei pidä olla naiivi. Jos se tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, luultavasti se ei olekaan.


    • pahaukkomies

      Tunnustan olevani pelimies. Olen naimisissa oleva miekkonen, joka pyöritti erästä parikympistä naista pitkän aikaa sänkypohjalla ja hän ei ikinä saanut tietää, että olen varattu. Eikä edes sitä, että ei ollut ainoa pyöritys :) Parasta oli, että saatoin kertoa tälle naiselle, miten ongelmallinen suhteeni oli ollut erääseen toiseen panoon. Ja hän lohdutti minua asian suhteen kunnolla.
      Vieläkin muistelen kaiholla niitä öitä. Teki gutaa.
      Pelimies kannattaa olla!

      • hyväSun

        Samaan aikaan sun vaimo paneskeli mun ja monen muun kanssa...gutaa teki ja tekee edelleen :) Pelimies kannattaa olla!


    • Nimimerkit julki

      Kuulostaa liiankin tutulta tapaukselta. Sain myös jälkeenpäin tietää, että hän pyörittää monia ja on silti "exä" puolisonaan ja ne lapset (perheellinen mies todellisuudessa).
      Ilmiannoin tyypin tälle "exä" vaimolleen, jonka jälkeen sulki täällä suomi24:ssa kaksi profiiliaan. Luonut on varmaan jo uusia.
      Kannatan tuota tuollaista ilmiantoa, ei se muuten muuksi näillä muutu. Arvostan myös jos joku nainen tulee kertomaan minulle miehestäni, mitä aiemmin saan tietää sen parempi se on.
      Kokemuksesta oppineena suosittelen tarkistamaan taustat jos vähänkään pidempää kirjoittelua on tai etenkin jos meinaa tavata.
      Jossei osaa niin vinkkejä on kyllä netti pullollaan ja apuja voi pyydellä myös vaikkapa osaavalta nörtiltä.
      Ja ennen kaikkea, luottamus omaan intuitioon.

      • ei ensimmäinen

        Olisi se kiva joululahja vaimolle, kun saa tietää montako vuotta hänen miehensä on vongannut seksiä tälläkin Suomi24:lla.

        Nikit tosin vaihtuu sitä mukaa kun edellinen alkaa "poltteleen".

        Mä kyllä luotan intuitioon vahvasti ja onhan täällä myös oppinut jotain...


    • ensiksi mennään

      risteilylle, sitten seksi, haha

    • (.-.)

      Panomies on "kuvaton profiili"

    • on_koettu

      Oma mieheni piti profiilia suomi24:ssa ajanjaksona, jolloin avioliittomme voi huonosti. Kertoi, että oli erot käsitelty jne vaikka kyllä me ihan yhdessä asuttiin. Miehet pelkää niin paljon yksin jäämistä, että "varalla" on heti oltava toinen, jos yksi näyttää olevan lähdössä pois. Ja usein heille näyttää kelpaavan heti ensimmäinen innostunut.

      • Koettu myös

        Näille panomiehille kelpaa ihan kuka vaan, jos ei ihan norsulta näytä...enkä nyt tietenkään tarkoita heitä harvoja, jotka etsivät oikeasti elämänkumppania.


      • naikkonen..
        Koettu myös kirjoitti:

        Näille panomiehille kelpaa ihan kuka vaan, jos ei ihan norsulta näytä...enkä nyt tietenkään tarkoita heitä harvoja, jotka etsivät oikeasti elämänkumppania.

        Ihan kiva, että kelpaa, kun olen itsekin etsimässä vain hyvää panoseuraa.


      • onnee ja menestystä
        naikkonen.. kirjoitti:

        Ihan kiva, että kelpaa, kun olen itsekin etsimässä vain hyvää panoseuraa.

        Et ilmeisesti kelpaa muuksi seuraksi kuin panoihin...tosin hyvä että edes siihen.


    • hihi.

      näin se kettu sanoo: "Mä oon pelipanomies"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe