Miksi oli poistettu?

Arja24

Veikko Hursti oli sotaveteraani ja varsin isänmaallinen mies. Hän otti todella raskaasti suomen presitentin juhlimisen Venäjän voitonpäivän johdosta.

Tietenkään ei voi Halosta suoranaisesti syyttää Hurstin kuolemasta, mutta on todella ikävää miten Hurstin kaltainen suurmiehen päivät päättyy, hänen tietäessä että Suomen johtaja on samaanaikaan juhlimassa Venäjän voittoa Suomesta.

35

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 211163

      Sitä minäkin ihmettelenn. Tuohan on niin järkikirjoitusta kuin olla ja voi.

      • K-linja tulee taas

        Tarkoitatte varmaan Kekkosen aikaa jolloin pressa kävi viikottain Moskovassa.


      • Arja24 on sairas

        Halosen suosion vastamomentti
        265 Lukukertaa


        kävelijä jussi
        21.10.2005 14:02

        Presidenttiehdokas ei ole TODELLA suosittu, ellei hänellä ole vähemmistöön jäävää, suorastaan epätoivoissaan tuskaansa huutavaa vastavoimaa.
        Tällaisella palstalla, jossa voi esiintyä anonyyminä, tuo tuskanhuutelu saa mitä irvokkaimpia piirteitä.
        Siitä osoituksena muutama, ehkä kaksi, korkeintaan kolme patologista halosvihaajaa (tuskin täysin kattava sana kuvaamaan heidän henkistä tilaansa), jotka tehtailevat avauksiaan ja välikommenttejaan eri nimimerkein, aina samoin fraasein.
        Tuo loanheitto anonyymiyden suojasta kuitenkin kasvaa sellaisiin mittoihin täällä, että sen on pakko kääntyä itseään vastaan (tosin vain saittitasolla).
        Silloin sille ei jää muuta merkitystä tai arvoa kuin se terapeuttinen merkitys, jonka tuo loskan viskely antaa kirjoittajilleen.



        Arjalla..
        21.10.2005 14:45

        sekoaa asiat tuon tuosta
        Sotaveteraanijärjestöt olisivat olleet halukkaita myös lähettämää edustajansa voitonpäiväjuhliin, joissa kunnioitettiin niitä uhreja, jotka olivat antaneet henkensä kansallissosialismin kukistamisessa.
        Suomessa järjestettiin myös "varjojuhlat", josta televisioidussa haastatteluosuudessa ansioituneet (vielä elossa olevat) veteraanit sanoivat, että "juoksuhautoihin ei ole syytä jäädä makaamaan"
        ja vihanpidolle ei ole syytä Venäjää kohtaan.
        Kukapa voisi kyseenalaistaa noissa juoksuhaudoissa olleen veteraanin sanoja?

        Arjako?


      • Höpsistä....

        Arja24 saa tuollaisilla kirjoituksilla köniinsä aina 10-0.


      • ruplakepu
        K-linja tulee taas kirjoitti:

        Tarkoitatte varmaan Kekkosen aikaa jolloin pressa kävi viikottain Moskovassa.

        Tai sitä, kun Kekkosen luona vieraili KGB-miehet Matti Kekkosen järjestämissä tapaamisissa Matti Kekkosen kotona.


      • petturit maan
        ruplakepu kirjoitti:

        Tai sitä, kun Kekkosen luona vieraili KGB-miehet Matti Kekkosen järjestämissä tapaamisissa Matti Kekkosen kotona.

        Väyrynen neuvotteli KGB:n salamurhapäällikön kanssa Suomen uudesta pääministeristä. Kepulaisesta tietenkin. Tuo pääministeri olisi sitten avittanut Väyrystä hänen presidenttihaaveissaan.


      • NL:n taskussa

      • Halosen sanojako?
        Höpsistä.... kirjoitti:

        Arja24 saa tuollaisilla kirjoituksilla köniinsä aina 10-0.

        "Tunnustamalla Suomen itsenäisyyden vuoden 1917 viimeisenä päivänä Lenin kruunasi pitkäaikaisen työnsä Suomen autonomian puolustamisessa ja maan itsenäisyyden tunnustamisen puolesta. Tämä teko oli lisäksi siinä mielessä ratkaisevan tärkeä, että yksikään länsimaa ei katsonut voivansa tunnustaa Suomen itsenäisyyttä ennen neuvostohallituksen myönteistä kannanottoa. On täysin perusteltua todeta, että Leninin kehittämä marxilainen kansallisuusideologia on ollut yhtenä peruskivenä Suomen itsenäisyyden historiassa. Tämä tulee sitäkin selvemmin esiin, kun muistetaan, että valkoisen Venäjän kenraalit haaveillessaan tsaarihallituksen palauttamisesta Venäjälle eivät vielä 1919 olleet taipuvaisia mihinkään Suomen itsenäisyyttä koskeviin myönnytyksiin.

        Voi olla, että olen väärässä, mutta minulle on Suomen ja Neuvostoliiton välisten suhteiden historiaa tutkiessani ja kehitystä seuratessani tullut sellainen kuva, että Leninin Suomea ja suomalaisia kohtaan tuntema kiitollisuus ja arvonanto toi oman vaikuttavan osuutensa hänen Suomea koskevaan politiikkaansakin." (20)

        Kun nykyisin puhutaan paljon pyrkimisestä objektiiviseen historianopetukseen, niin minun ymmärtääkseni alkaisi jo olla aika antaa arvo Leninin panokselle Suomen itsenäisyyden tunnustamisessa.

        Olisi myös syytä muistaa, että länsivaltojen Suomen itsenäisyyden tunnustaminen oli riippuvainen siitä, mitä Lenin jo oli tehnyt.


      • palttoonkääntäjä
        Halosen sanojako? kirjoitti:

        "Tunnustamalla Suomen itsenäisyyden vuoden 1917 viimeisenä päivänä Lenin kruunasi pitkäaikaisen työnsä Suomen autonomian puolustamisessa ja maan itsenäisyyden tunnustamisen puolesta. Tämä teko oli lisäksi siinä mielessä ratkaisevan tärkeä, että yksikään länsimaa ei katsonut voivansa tunnustaa Suomen itsenäisyyttä ennen neuvostohallituksen myönteistä kannanottoa. On täysin perusteltua todeta, että Leninin kehittämä marxilainen kansallisuusideologia on ollut yhtenä peruskivenä Suomen itsenäisyyden historiassa. Tämä tulee sitäkin selvemmin esiin, kun muistetaan, että valkoisen Venäjän kenraalit haaveillessaan tsaarihallituksen palauttamisesta Venäjälle eivät vielä 1919 olleet taipuvaisia mihinkään Suomen itsenäisyyttä koskeviin myönnytyksiin.

        Voi olla, että olen väärässä, mutta minulle on Suomen ja Neuvostoliiton välisten suhteiden historiaa tutkiessani ja kehitystä seuratessani tullut sellainen kuva, että Leninin Suomea ja suomalaisia kohtaan tuntema kiitollisuus ja arvonanto toi oman vaikuttavan osuutensa hänen Suomea koskevaan politiikkaansakin." (20)

        Kun nykyisin puhutaan paljon pyrkimisestä objektiiviseen historianopetukseen, niin minun ymmärtääkseni alkaisi jo olla aika antaa arvo Leninin panokselle Suomen itsenäisyyden tunnustamisessa.

        Olisi myös syytä muistaa, että länsivaltojen Suomen itsenäisyyden tunnustaminen oli riippuvainen siitä, mitä Lenin jo oli tehnyt.

        Urho Kekkosen sanoja nuo on.


      • Järkikirjoitustako?

        Korkeintaan kirjoittajansa mielestä.


      • haminalahtaaja
        Halosen sanojako? kirjoitti:

        "Tunnustamalla Suomen itsenäisyyden vuoden 1917 viimeisenä päivänä Lenin kruunasi pitkäaikaisen työnsä Suomen autonomian puolustamisessa ja maan itsenäisyyden tunnustamisen puolesta. Tämä teko oli lisäksi siinä mielessä ratkaisevan tärkeä, että yksikään länsimaa ei katsonut voivansa tunnustaa Suomen itsenäisyyttä ennen neuvostohallituksen myönteistä kannanottoa. On täysin perusteltua todeta, että Leninin kehittämä marxilainen kansallisuusideologia on ollut yhtenä peruskivenä Suomen itsenäisyyden historiassa. Tämä tulee sitäkin selvemmin esiin, kun muistetaan, että valkoisen Venäjän kenraalit haaveillessaan tsaarihallituksen palauttamisesta Venäjälle eivät vielä 1919 olleet taipuvaisia mihinkään Suomen itsenäisyyttä koskeviin myönnytyksiin.

        Voi olla, että olen väärässä, mutta minulle on Suomen ja Neuvostoliiton välisten suhteiden historiaa tutkiessani ja kehitystä seuratessani tullut sellainen kuva, että Leninin Suomea ja suomalaisia kohtaan tuntema kiitollisuus ja arvonanto toi oman vaikuttavan osuutensa hänen Suomea koskevaan politiikkaansakin." (20)

        Kun nykyisin puhutaan paljon pyrkimisestä objektiiviseen historianopetukseen, niin minun ymmärtääkseni alkaisi jo olla aika antaa arvo Leninin panokselle Suomen itsenäisyyden tunnustamisessa.

        Olisi myös syytä muistaa, että länsivaltojen Suomen itsenäisyyden tunnustaminen oli riippuvainen siitä, mitä Lenin jo oli tehnyt.

        Rupla-Urhon rupattelua.


    • Etkö tiedä?

      Hullujen kirjoitukset usein poistetaan.

      • Kumma kepulainen on

        Arja24
        10.7.2005 12:22

        Presidentin tytär Anna on varsin nätti tyttö, eikä hänellä varmasti ole vaikeuksia löytää poikakaveria, mikäli sellaisen haluaa itselleen.
        Mutta sinkkuna hän aina vaan elelee.
        Olen olut jo pitemmän aikaa huolestunu hänestä, ettei vain hänestäki ole kasvatettu demaria?


        Välillä kaljupäinen ARJA24 esiintyy demarina,



        Arja24
        2.7.2006 02:17

        Olen jo pitkään ollu kiivas SDPn kannattaja, silti johtotähti autoni keulalla ollu. Mutta ilmeisesti nyt joudun autoni Ladaksi vaihtaan, jotta kaverini tietää minun kannattavan SDP:tä työväenaatteen vuoksi, eikä tämän toisen asian takia...


      • Arja on "kova" karju
        Kumma kepulainen on kirjoitti:

        Arja24
        10.7.2005 12:22

        Presidentin tytär Anna on varsin nätti tyttö, eikä hänellä varmasti ole vaikeuksia löytää poikakaveria, mikäli sellaisen haluaa itselleen.
        Mutta sinkkuna hän aina vaan elelee.
        Olen olut jo pitemmän aikaa huolestunu hänestä, ettei vain hänestäki ole kasvatettu demaria?


        Välillä kaljupäinen ARJA24 esiintyy demarina,



        Arja24
        2.7.2006 02:17

        Olen jo pitkään ollu kiivas SDPn kannattaja, silti johtotähti autoni keulalla ollu. Mutta ilmeisesti nyt joudun autoni Ladaksi vaihtaan, jotta kaverini tietää minun kannattavan SDP:tä työväenaatteen vuoksi, eikä tämän toisen asian takia...

        Eikö sillä Halosen tyttärellä ole lapsikin? Turhaan on nimimerkki Arja24 ollut huolissaan? Ylipäätäänkin huolehtii turhaan tuollaisista asioista. Huolehtisi mieluummin lestadiolaisten laittomista puuhailuista lasten kanssa.


      • ottaaniin käteen
        Arja on "kova" karju kirjoitti:

        Eikö sillä Halosen tyttärellä ole lapsikin? Turhaan on nimimerkki Arja24 ollut huolissaan? Ylipäätäänkin huolehtii turhaan tuollaisista asioista. Huolehtisi mieluummin lestadiolaisten laittomista puuhailuista lasten kanssa.

        presidentin tytär on kommunistijärjestö aleksanteri-instituutissa tutkijana
        presidentin vanhana väitellyt ukkeli professorina
        ja vaikka on yli 65 edelleen lepäilee yliopistossa

        suomessa ei kai ole yhtään lähellä eläkeikää väitellyttä
        professoriksi valittua ilman uraa yliopistossa tohtorina
        paitsi Halosen kanssa seurusteleva arajärvi

        he käyvät töölön kisahallissa hakaniemen torilla ja araljärvessä
        uimassa
        torilla on huonompaa kun siellä ei ole vettä mutta käsipohjaa käsikopelolla

        Halosen presidentin eläke yli 6000 on verotonta puhtaana käteen
        siksi hän ei näy verolistoista
        kokonaistulo on käteen noin 150 000 euroa vuosi KÄTEEN SIIS

        OTTAA KÄTEEN KIRJOITTAA tällaista
        suomessahan ei ole korruptiota

        hakekaan aleksanteri-instituuttiin tai yliopistoon professoriksi


      • Parrakas nainen?
        Kumma kepulainen on kirjoitti:

        Arja24
        10.7.2005 12:22

        Presidentin tytär Anna on varsin nätti tyttö, eikä hänellä varmasti ole vaikeuksia löytää poikakaveria, mikäli sellaisen haluaa itselleen.
        Mutta sinkkuna hän aina vaan elelee.
        Olen olut jo pitemmän aikaa huolestunu hänestä, ettei vain hänestäki ole kasvatettu demaria?


        Välillä kaljupäinen ARJA24 esiintyy demarina,



        Arja24
        2.7.2006 02:17

        Olen jo pitkään ollu kiivas SDPn kannattaja, silti johtotähti autoni keulalla ollu. Mutta ilmeisesti nyt joudun autoni Ladaksi vaihtaan, jotta kaverini tietää minun kannattavan SDP:tä työväenaatteen vuoksi, eikä tämän toisen asian takia...

        Kaksnelosarjalla näkyy olevan ongelmia valita puolueensakin samoin kuin sukupuolinen identiteettisensäkin? Ja sen verran vielä viiraa, että autokin täytyy ilmeisesti vaihtaa, kun korvien välissä myllertää nuo seksuaaliasiat noin pahasti.

        " jotta kaverini tietää minun kannattavan SDP:tä työväenaatteen vuoksi, eikä tämän toisen asian takia... "

        Ei tuollainen ole terveen ihmisen kirjoittelua.


      • Siilitukka:)))))))))
        Kumma kepulainen on kirjoitti:

        Arja24
        10.7.2005 12:22

        Presidentin tytär Anna on varsin nätti tyttö, eikä hänellä varmasti ole vaikeuksia löytää poikakaveria, mikäli sellaisen haluaa itselleen.
        Mutta sinkkuna hän aina vaan elelee.
        Olen olut jo pitemmän aikaa huolestunu hänestä, ettei vain hänestäki ole kasvatettu demaria?


        Välillä kaljupäinen ARJA24 esiintyy demarina,



        Arja24
        2.7.2006 02:17

        Olen jo pitkään ollu kiivas SDPn kannattaja, silti johtotähti autoni keulalla ollu. Mutta ilmeisesti nyt joudun autoni Ladaksi vaihtaan, jotta kaverini tietää minun kannattavan SDP:tä työväenaatteen vuoksi, eikä tämän toisen asian takia...

        Johtotähti? Jos sillä tarkoitetaan tiettyä automerkkiä, sitä kutsuttiin joskus johtotähdeksi. Arja24 on varmaan tatuoinut sen merkin takaraivoonsakin? Mutta milläs sen peittää, jos Ladan vaihto tuli eteen?

        Kaikkea se hulluus teettää. Jos ei muuta, niin hulluja kirjoituksia.


      • pikkupioneeri
        Siilitukka:))))))))) kirjoitti:

        Johtotähti? Jos sillä tarkoitetaan tiettyä automerkkiä, sitä kutsuttiin joskus johtotähdeksi. Arja24 on varmaan tatuoinut sen merkin takaraivoonsakin? Mutta milläs sen peittää, jos Ladan vaihto tuli eteen?

        Kaikkea se hulluus teettää. Jos ei muuta, niin hulluja kirjoituksia.

        Punatähti päälle.


    • ??????????????

      Eihän tuota ole poistettu

    • Halla-ahon äänestäjä

      Halosen häpeällinen aika on ohi
      Halosesta tuli presidentti Ahtisaaren neitimäisen käytöksen takia
      Ahtisaari oli vain yhden kauden
      hänet olisi valittu toiselle
      Jolloin nyt Niinistö olisi toisella kaudellaan
      Halosta ei koskaan olisi nähty pelleilemässä presidenttinä

      mutta nyt on toisin

      meidän on valmistauduttava Putinia vastaan
      joten armeija on äärimmäisen tärkeä Suomessa

      Euroopassa on noin 24 Euroopan maata, joissa ei ole asevelvollisuutta
      18 kuuluu Natoon ja niillä on taktinen ydinpelote Putinin

      panssariarmeijaa vastaan

      pieni matkalaukullinen plutoniumia ja muutama tuhat Putinistien panssaria
      on tuusan nuuskana

      Ydinkärjet ovat mustan suklaakeksin näköisiä ja ne voi vasaralla tiivistää
      paikoilleen ohjukseen
      ja niitä voi pitää kädessä plutoniumin pitkän puoliintumisajan takia

      Ihan käsin kantaa ja ladata, helppoa ja selkeää

      Kun todellakin asevelvollisuudella on suora liitto maanpuolustukseen Suomessa

      eikä se ole yksinomaan kansalaisoikeuskysymys,
      nämä 18 kansanarmeijatonta maata eivät ole vertailukelpoisia Suomen kanssa
      ja
      me tarvitsemme vahvan armeijan oltiin Natossa tai ei

      JNiinistö kertoo

      JUSSI NIINISTÖN UUSIN ALKAA KOHDATA 1:42
      Itsenäisyyspäivän lipunnosto 2014 Helsingin Tähtitorninmäellä

      https://www.youtube.com/watch?v=brNS8RScXJM
      https://www.youtube.com/watch?v=brNS8RScXJM

      • 12=2x6

        "Halosesta tuli presidentti Ahtisaaren neitimäisen käytöksen takia"


        Kaksi kertaako?


      • Antijytkyäkin pukkaa

        Halla-Aho on sivari. Huonoissa väleissä Soinin kanssa.


      • 45434345434556544
        Antijytkyäkin pukkaa kirjoitti:

        Halla-Aho on sivari. Huonoissa väleissä Soinin kanssa.

        Halla-Ahosta tulee mieleen ironinen sanonta.

        "Nehän ne parhaiten lapsia osaa kasvattaa, joilla ei niitä ole".

        Halla-Ahokin sivarina esittää asiantuntijaa puolustusasioissa, vaikka armeijankin jätti käymättä.


    • Naama esiin?

      Onkohan tuon kirjoittaja kovinkin ylpeä sepustuksestaan?

      • Faktaa tämäkin

        Niinistö tyrkyttää naamaansa Putinille,joka varmaan kulisseissa nauraa Saulin aktiivisuudestä,koskaan ei Putin ole itse ottanut Sauliin yhteyttä,luultavasti todellisuudessa tuli paremmin toimeen Halosen kanssa.


      • Pysyköön pulteri poissa
        Faktaa tämäkin kirjoitti:

        Niinistö tyrkyttää naamaansa Putinille,joka varmaan kulisseissa nauraa Saulin aktiivisuudestä,koskaan ei Putin ole itse ottanut Sauliin yhteyttä,luultavasti todellisuudessa tuli paremmin toimeen Halosen kanssa.

        Vastahan se putte kerjäsi kutsua Suomeen valtiovierailulle, onneksi ei kutsuttu eikä kutsuta.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418437476164.html

        .


      • O H
        Faktaa tämäkin kirjoitti:

        Niinistö tyrkyttää naamaansa Putinille,joka varmaan kulisseissa nauraa Saulin aktiivisuudestä,koskaan ei Putin ole itse ottanut Sauliin yhteyttä,luultavasti todellisuudessa tuli paremmin toimeen Halosen kanssa.

        Faktoistasi en tiedä, mutta avauksen kirjoitus ei ole täysjärkisen päästä.


      • ryssän kätyrit=kepu
        Faktaa tämäkin kirjoitti:

        Niinistö tyrkyttää naamaansa Putinille,joka varmaan kulisseissa nauraa Saulin aktiivisuudestä,koskaan ei Putin ole itse ottanut Sauliin yhteyttä,luultavasti todellisuudessa tuli paremmin toimeen Halosen kanssa.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418629879402.html


      • kepunuolijat

      • Ei kehtaa?

        Eipä tuo ole sitä ainakaan kehumaan saapunut.


      • hehheh

        Onhan hänellä syytä olla ylpeä, jos ei parempaan kykene. Hän on siis tehnyt parhaansa.


    • Vo herra jumala
    • näin_oletan

      Jos itse olisin kirjoittanut tuon ja joutuisin sitä perustelemaan...

      Enpä osaisi. Eikä tuon alkuperäinen kirjoittajakaan näemmä sitä osaa perustella. Hän elää tuollaisten luulojensa vallassa ja kirjoittaa luulojaan eri palstoille totena. Totta ne eivät ole kuin hänelle itselleen, sairaassa mielessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe