Onko homous luonnon oma keino hallita syntyvyyttä?

nyt nappaa

Maapallon sietokyvylläkin on rajansa.
Ei tänne pallolle mitään mahdottomia ihmismääriä millään mahdu.
Puhumattakaan riittävästä ravinnosta ja luonnosta saatavista raaka-aineista.
Normaalisti suuret sodat ja katastrofit ovat pitäneet ihmiskuntaa aisoissa.

Kun sopuliyhteiskunnassa alkaa olla liikaa yksilöitä ja ravintoa ei enää riitä kaikille, ne suorittavat massiivisen joukkoitsemurhan mereen.
Ihmiset puolestaan tekevät saman asian lopettamalla lisääntymisen.

35

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,

      Oletko tiedoton? Aina on ollut homoja sama määrä kuin nytkin.

      • ...

        Sivusta. Tarkoittanet, että suhteessa väestöön sama määrä. Yks asia, mistä muuten ei puhuta juuri koskaan, biseksuaalit. Niitten määrää väestöstä kai ei tiedä kukaan, mutta oletan, niitä voi olla hyvinkin paljon. Elikäs muija ja mukulat, poikakaveri tai jotain kimppavirityksiä. Se kait se sitten on seuraava keuhkoamisen aihe, kunhan saadaan tämä sukupuolineutraali avioliittoasia nyt ensin hoideltua kuntoon. Ihme homma, seksuaalisuus ja selsuaalinen suuntautuminen tuntuu kovasti kiinnostavan niitten vastustajia, mitä lie kaappihomoja koko jengi, jotka vain eivät uskalla katsoa totuutta silmiin.

        =DW=


      • sitroen.
        ... kirjoitti:

        Sivusta. Tarkoittanet, että suhteessa väestöön sama määrä. Yks asia, mistä muuten ei puhuta juuri koskaan, biseksuaalit. Niitten määrää väestöstä kai ei tiedä kukaan, mutta oletan, niitä voi olla hyvinkin paljon. Elikäs muija ja mukulat, poikakaveri tai jotain kimppavirityksiä. Se kait se sitten on seuraava keuhkoamisen aihe, kunhan saadaan tämä sukupuolineutraali avioliittoasia nyt ensin hoideltua kuntoon. Ihme homma, seksuaalisuus ja selsuaalinen suuntautuminen tuntuu kovasti kiinnostavan niitten vastustajia, mitä lie kaappihomoja koko jengi, jotka vain eivät uskalla katsoa totuutta silmiin.

        =DW=

        Seuraavaksi eläimet. Koiraahan nyt käytetään hyvinkin yleisesti, muita eläimiä ehkä vähemmän. Turkissa on ihan normaalia, että pojat harjoittelevat aasin kanssa. Ainakin muuan turkkilainen äiti näin kertoi taannoin. Intiassa Khajuraon (suomeksi Hajurako?) tuhat vuotta vanhojen temppeleitten kiviveistoksissa on kuvattu itse toimitusta, löytyy Googlella.

        Vastikään oli netissä jonkun yliopiston tekemä tutkimus identtisistä kaksospareista ja homoudesta. Yksiselitteinen tulos oli, ettei homous ole mikään alkuperäinen ominaisuus, vaan täysin hankittu tapa niinkuin esimerkiksi kleptomania, juoppous, tupakointi ym. Tästähän homot vaikenevat visusti.

        Nykyinen homouden ylistys on yksi osa uuden siionistisen maailmanjärjestyksen sisäänajoa. Kun kansojen moraali saadaan riittävän alas, on kansa helpompi alistaa Pohjois-Koreassa koeteltuun ja toimivaksi havaittuun yhteiskuntaan lupaamalla kovempaa kuria ja järjestystä. Tuo uuden siionistisen maailmanjärjestyksen ohjelmakin löytyy netistä.


      • ;;;;;
        sitroen. kirjoitti:

        Seuraavaksi eläimet. Koiraahan nyt käytetään hyvinkin yleisesti, muita eläimiä ehkä vähemmän. Turkissa on ihan normaalia, että pojat harjoittelevat aasin kanssa. Ainakin muuan turkkilainen äiti näin kertoi taannoin. Intiassa Khajuraon (suomeksi Hajurako?) tuhat vuotta vanhojen temppeleitten kiviveistoksissa on kuvattu itse toimitusta, löytyy Googlella.

        Vastikään oli netissä jonkun yliopiston tekemä tutkimus identtisistä kaksospareista ja homoudesta. Yksiselitteinen tulos oli, ettei homous ole mikään alkuperäinen ominaisuus, vaan täysin hankittu tapa niinkuin esimerkiksi kleptomania, juoppous, tupakointi ym. Tästähän homot vaikenevat visusti.

        Nykyinen homouden ylistys on yksi osa uuden siionistisen maailmanjärjestyksen sisäänajoa. Kun kansojen moraali saadaan riittävän alas, on kansa helpompi alistaa Pohjois-Koreassa koeteltuun ja toimivaksi havaittuun yhteiskuntaan lupaamalla kovempaa kuria ja järjestystä. Tuo uuden siionistisen maailmanjärjestyksen ohjelmakin löytyy netistä.

        Tätäkö tutkimusta tarkoitat? Linkki näyttää jo kertaalleen olevan ketjussa.

        "Geneettinen analyysi 409 epäidenttisellä kaksosparilla tukee ajatusta, että miesten homoseksuaalisuudella on vahva geneettinen perusta, New Scientist kertoo. Tutkimus linkittää homoseksuaalisuuden erityisesti tiettyihin geenimuotoihin kahdessa eri geenissä, joista toinen on X-kromosomissa ja toinen kromosomissa numero kahdeksan.

        Löytö on vahva näyttö sen puolesta, että homoseksuaalisuudella on merkittävältä osin biologinen perusta. – Se romuttaa väitteen, jonka mukaan seksuaalinen suuntautuminen on valinta, tutkimusryhmän johtaja Alan Sanders yhdysvaltalaisesta NorthShoren tutkimusinstituutista sanoo. "

        http://www.tekniikkatalous.fi/kemia/yli 400 kaksosparin tutkimus osoittaa miesten homoseksuaalisuus on voimakkaasti perinnollista/a1029632


    • Seksuaalista identiteettiä on Suomessa tutkittu satunnaisotoksiin perustuvilla kysely- ja haastattelututkimuksilla 1971 ja 1992. 18–54-vuotiaista suomalaisista oli vuonna 1971 tehdyssä tutkimuksessa 0,8 % homoseksuaaleja ja vuonna 1992 tehdyssä tutkimuksessa 0,6 %.

      Lähde Wikipedia

      Näillä prosenteilla ei maapalloa pelasteta.

      • |||

        Mitä pelastusta maailma vaatii?

        Ei yhtään mitään. Aina on homoja ollut, ja aina tulee olemaan.

        Minä en ole, säästyt utelun tarpeesta.


      • ||| kirjoitti:

        Mitä pelastusta maailma vaatii?

        Ei yhtään mitään. Aina on homoja ollut, ja aina tulee olemaan.

        Minä en ole, säästyt utelun tarpeesta.

        Olen sukupuolineutraaliavioliiton kannattaja. Et tajunnut viestini sisältöä. Mutta halusinkin jatkaa ja lisätä aloituksen ajatukseen, "onko homous keino hallita syntyvyyttä" Ei, sillä homot lisääntyvät siinä kuin heterotkin.

        Homoseksuaalisissa perheissä on keskimäärin kaksi lasta.


      • |||
        korppis kirjoitti:

        Olen sukupuolineutraaliavioliiton kannattaja. Et tajunnut viestini sisältöä. Mutta halusinkin jatkaa ja lisätä aloituksen ajatukseen, "onko homous keino hallita syntyvyyttä" Ei, sillä homot lisääntyvät siinä kuin heterotkin.

        Homoseksuaalisissa perheissä on keskimäärin kaksi lasta.

        Missä niin sanotaan, ja muuten, sukupuolineutraaliavioliiton kannattaja olen minäkin.

        Enkä mistään takinkääntöpakosta.


      • ||| kirjoitti:

        Missä niin sanotaan, ja muuten, sukupuolineutraaliavioliiton kannattaja olen minäkin.

        Enkä mistään takinkääntöpakosta.

        Mikä sinua sitten ärsyttää mielipiteissäni?


      • |||
        korppis kirjoitti:

        Mikä sinua sitten ärsyttää mielipiteissäni?

        Mistä persaltasi moisen keksit? Miksi minä kenenkään mielipiteisiin olisin poikkipuolinen, nehän ovat jokaisen omia.

        Vaikutat melkoisen ärsyyntyneeltä. Miksihän? Vai kolahtiko kalikka nilkkaan?


      • ||| kirjoitti:

        Mistä persaltasi moisen keksit? Miksi minä kenenkään mielipiteisiin olisin poikkipuolinen, nehän ovat jokaisen omia.

        Vaikutat melkoisen ärsyyntyneeltä. Miksihän? Vai kolahtiko kalikka nilkkaan?

        Sinun kanssasi on turha jatkaa, hyvää päivän jatkoa dw ; )


      • ...
        korppis kirjoitti:

        Sinun kanssasi on turha jatkaa, hyvää päivän jatkoa dw ; )

        Hankkiudu hoitoon luulotauteinesi, olen kirjoittanut tasan yhden kommentin ennen tätä koko ketjuun. Sun kannattais todellakin alkaa haeskelemaan sitä paljon puhuttua elämää, alat olemaan sekaisin kuin seinäkello. Katos, jotkut kirjoittavat nettikeskusteluihin muista syistä, ei riidan haastamiseksi, kuten sinä.

        Sitäpaitsi, mityern kommenttisi liittyy aloityukseen ja aloituksen aiheeseen ?

        =DW=


      • ... kirjoitti:

        Hankkiudu hoitoon luulotauteinesi, olen kirjoittanut tasan yhden kommentin ennen tätä koko ketjuun. Sun kannattais todellakin alkaa haeskelemaan sitä paljon puhuttua elämää, alat olemaan sekaisin kuin seinäkello. Katos, jotkut kirjoittavat nettikeskusteluihin muista syistä, ei riidan haastamiseksi, kuten sinä.

        Sitäpaitsi, mityern kommenttisi liittyy aloityukseen ja aloituksen aiheeseen ?

        =DW=

        Luuletko tosiaan, että sinun puskaviestjä ei tunnisteta.


      • |||
        korppis kirjoitti:

        Luuletko tosiaan, että sinun puskaviestjä ei tunnisteta.

        No nyt et ainakaan tunnistanut. Pyyhipä kristallipallostasi pahimmat pölyt.

        Miksi muuten luulottelet kaikkia?


      • ,,--,,
        korppis kirjoitti:

        Olen sukupuolineutraaliavioliiton kannattaja. Et tajunnut viestini sisältöä. Mutta halusinkin jatkaa ja lisätä aloituksen ajatukseen, "onko homous keino hallita syntyvyyttä" Ei, sillä homot lisääntyvät siinä kuin heterotkin.

        Homoseksuaalisissa perheissä on keskimäärin kaksi lasta.

        Mistä niin opit?

        "Rekisteröidyn parisuhteen ympärille muodostuneet perheet ovat "perusperheitä" pienempiä eli perheen lapsiluku on muita perheitä alhaisempi. Rekisteröidyn parin muodostamista lapsiperheistä 60 prosentilla oli vain yksi lapsi ja joka kolmannella kaksi lasta (kuvio 7). "

        http://www.stat.fi/artikkelit/2013/art_2013-09-23_001.html?s=0


    • Lukija_
      • tiedä häntä

        En olisi niin varma tuosta, kun tutkimuksia on monellaisia.
        Välillä tutkimukset heittää häränpyllyä, toinen tukimus kumoaa toisen riippuen kuka sen tekee.


      • Terve umpiluu
        tiedä häntä kirjoitti:

        En olisi niin varma tuosta, kun tutkimuksia on monellaisia.
        Välillä tutkimukset heittää häränpyllyä, toinen tukimus kumoaa toisen riippuen kuka sen tekee.

        Ei toki, aina luulo tiedon voittaa. Pidä vain oma luulosi.


      • elä ja anna toist...

        Luulen että äidin hormonitoiminta sekoaa ehkäisypillereiden vaikutuksesta, etenkin poikalapsiin ja silloin kun pillereiden syöntiä jatketaan vaikka ollaan jo raskaana. Joskus kuukautiset tulevat jopa raskauden aikana niukkoina ja nainen jatkaa pillereidensyöntiä. En tiedä onko asiaa tutkittu!? Väärin on luokitella ihmisiä sen mukaan mitkä hormonit he ovat saaneet. Kaikki täällä olemme tasavertaisia vikoinemme ja puutteinemme. Yhdellä yhtä toisella toista.


      • sisilisko sisko
        elä ja anna toist... kirjoitti:

        Luulen että äidin hormonitoiminta sekoaa ehkäisypillereiden vaikutuksesta, etenkin poikalapsiin ja silloin kun pillereiden syöntiä jatketaan vaikka ollaan jo raskaana. Joskus kuukautiset tulevat jopa raskauden aikana niukkoina ja nainen jatkaa pillereidensyöntiä. En tiedä onko asiaa tutkittu!? Väärin on luokitella ihmisiä sen mukaan mitkä hormonit he ovat saaneet. Kaikki täällä olemme tasavertaisia vikoinemme ja puutteinemme. Yhdellä yhtä toisella toista.

        Yritätkö nyt selittää, että ehkäisypillereiden syönti aiheuttaa sen, että lapsesta tulee homo/lesbo?


      • Sitä sekoilua
        sisilisko sisko kirjoitti:

        Yritätkö nyt selittää, että ehkäisypillereiden syönti aiheuttaa sen, että lapsesta tulee homo/lesbo?

        Varmaan joku raamatunlause voidaan noinkin vääntää tarkoittamaan.


    • Hoitaa se luonto nytkin ylijäämän pois, tulee ebolat ja aidsit ja vaikka mitä, vastustuskykyisiä bakteereja :/ Tsunamit ja autot.

      Suomalaisia syntyy n. 1,8 lasta perhettä kohti, joten hidasta joukkoitsemurhaa ollaan tekemässä.

      • ((((

        Mikä ihmeen ylijäämä? Ketkä siihen kuuluvat? Minkä väriset?


      • (((( kirjoitti:

        Mikä ihmeen ylijäämä? Ketkä siihen kuuluvat? Minkä väriset?

        Aloittajan sopuliyhteiskunnan ylijäämä.


    • bessie*

      No napataan nyt sitten, kun on tässä aikaa yhden koneellisen pyörimisen verran.

      Ihanko vakavissasi väität sopulien tekevän "massiivisia joukkoitsemurhia", ja vieläpä hukuttautumalla, uimataitoiset eläimet!? Aika epeleitä...

      Kovin paljon kirkkaammin ei ajatus kulje "homous luonnon oma keino hallita syntyvyyttä" kohdassakaan. Ensinnäkään LUONTO? sinänsä ei koskaan pyri rajoittamaan elämän syntymistä, mutta erilaiset ekosysteemit saattavat niin tehdäkin. Onko lajimme osa ekosysteemiä oikeastaan missään?
      Toisekseen, kyllähän ne homoseksuaalien hedelmöittämättä jättämät naiset ymmärtääkseni vielä kelpaavat muille miehille...

      • ...

        Sivusta.

        Ensinnäkin, homoseksuaaleja on kummmassakin sukupuolessa, siis homot ja lespot.

        Se totta, jos naisella vauvakuume, se junailee ittensä paksuksi. Mutta ollenkaan sanottua ei ole ,että lapsen isä sattuu olemaan homo. Ihan sama lespojenkin kanssa. se voi tehdä lapsen heteromiehen kanssa. Mä muuten ite tunnen yhden lespon, joka teki keinohedelmöityksellä lapsen, koska ei halunnut miestä riesoikseen. Potra poika onkin ja varmasti hyvässä pidossa.

        Ite suhtaudun asioihin neutraalisti, mun mielestä kuitenkin on väärin, että kirkko sekaantuu ihmisen sukupuoliseen suuntautumiseen, ei siööä ole käytännössä itse asiaan mitään vaikutusta, se vaan hankaloittaa monien ihmisten arkieloa. Mutta oin aloitukseen, ihminen nyt lisääntyy katastrofaalisesti ja täystuho on edessä. Ainoa keino estää tuho, olisi minimoida lisääntymiskykyisten naaraiden määrä. Sterilaissatio suurimmalle osalle naisista, tai niskalaukaus. Muuten ei mun mielestä tätä tuhoa enää voi pysäyttää mitenkään.

        Ihminen wittuillut ja wittuilee luonnolle, luonto hoitaa kyllä ongelman, ihminen itse tuhoaa itsensä. Luonto jatkaa, jossain muodossa.

        =DW=


      • bessie*
        ... kirjoitti:

        Sivusta.

        Ensinnäkin, homoseksuaaleja on kummmassakin sukupuolessa, siis homot ja lespot.

        Se totta, jos naisella vauvakuume, se junailee ittensä paksuksi. Mutta ollenkaan sanottua ei ole ,että lapsen isä sattuu olemaan homo. Ihan sama lespojenkin kanssa. se voi tehdä lapsen heteromiehen kanssa. Mä muuten ite tunnen yhden lespon, joka teki keinohedelmöityksellä lapsen, koska ei halunnut miestä riesoikseen. Potra poika onkin ja varmasti hyvässä pidossa.

        Ite suhtaudun asioihin neutraalisti, mun mielestä kuitenkin on väärin, että kirkko sekaantuu ihmisen sukupuoliseen suuntautumiseen, ei siööä ole käytännössä itse asiaan mitään vaikutusta, se vaan hankaloittaa monien ihmisten arkieloa. Mutta oin aloitukseen, ihminen nyt lisääntyy katastrofaalisesti ja täystuho on edessä. Ainoa keino estää tuho, olisi minimoida lisääntymiskykyisten naaraiden määrä. Sterilaissatio suurimmalle osalle naisista, tai niskalaukaus. Muuten ei mun mielestä tätä tuhoa enää voi pysäyttää mitenkään.

        Ihminen wittuillut ja wittuilee luonnolle, luonto hoitaa kyllä ongelman, ihminen itse tuhoaa itsensä. Luonto jatkaa, jossain muodossa.

        =DW=

        Juupa juu, onhan heitä kummassakin sukupuolessa, mutta aloituksessa kirjoitetaan "luonnon oma keino hallita syntyvyyttä". Vain toinen sukupuoli pystyy synnyttämään, ja pystty vaikka olisi homoseksuaalikin.

        Onko tämä mystinen 'Luonto' joku kostava ja herkästi loukkaantuva jumala, joka jostain syystä kokee juuri meidän lajimme ja edustamamme elämän muodon tekemiset häneen kohdistuvaksi "wittuiluksi"?


      • Juupajuupa juu
        bessie* kirjoitti:

        Juupa juu, onhan heitä kummassakin sukupuolessa, mutta aloituksessa kirjoitetaan "luonnon oma keino hallita syntyvyyttä". Vain toinen sukupuoli pystyy synnyttämään, ja pystty vaikka olisi homoseksuaalikin.

        Onko tämä mystinen 'Luonto' joku kostava ja herkästi loukkaantuva jumala, joka jostain syystä kokee juuri meidän lajimme ja edustamamme elämän muodon tekemiset häneen kohdistuvaksi "wittuiluksi"?

        Miesten määrä ei ratkaise maailman väestöongelmaa. Yksikin riittää hedelmöittämään kaikki maailman naiset. Vasta naisten määrän rajoittaminen vähentää väestönkasvua, ja koska lesbotkin junailevat lapsia itselleen, ei sukupuolinen suuntautuminen merkitse mitään.


    • €ero

      Tunnen erään miehen joka tunnusti itse hänellä olevan taipumuksia homouteen, toi ilmi ettei hän sitä ymmärä mistä johtuu. Niin vaan n.35 v. löysi itselleen vaimon ja lapsia tuli, toimeen ovat tulleet.
      Nii on ent. Eukon veljen tyttö lesbo ja eikä peittele asustellee toisen samallaisen kans, pirteä tyttö ollaan facebook kaveri toveria, miä ite oon hetero, tiedoksi.

    • .mollis

      Aloittajalle
      Kyllä saattaa olla et syntyvyys laskee homouden takia.
      Meinaan nääs, koska Finlayson myy Tom of Finland -lakanoita. Voi olla, että osuu homovastaisten heteroiden makkariin. Hienoja ne kuvat, mutta voi olla ettei jöpötä.

      • .....

        Tai sitten päinvastoin, jöpöttää entistä useammin ja pitempään.


    • terv

      selvin seuraus homojen oikeuksien paranemisesta
      on varmaan homojen mielenterveyden paraneminen.
      pelkästään parisuhdelaki aiheutti merkittävän vähenemisen
      nuorten miesten itsemurhissa. homoudesta puhuminen
      asialliseen/myönteiseen sävyyn on siis todistetusti elintärkeää
      joidenkin ihmisten kannalta.

    • att2

      Jeesus oli kai numero yksi raamatussa meille.

    • kansankello

      Onni koittaa kun kaikki ovat homoja tai lesboja. Lastentarhat voi lakkauttaa. Säästöjä tulee. Samoin koulut, niitähän ei tarvita.
      Vanhat kuolla kupsahtelee. Ne hoidetaan. Entäs sitten? No lopussa voi tulla ongelmia, mutta mitäpä niitä turhaan ajattelee. Tulin, elin ja näin! Sillä sipuli.
      Eikä maailman kaikkeus hätkähdä. Yksi riesa vain on poistunut.

    • -----

      Onko täällä niin tiedottomia ihmisiä, etteivät tiedä, että homoja on aina ollut, on nyt, ja on oleva ainiaan.
      Sehän oli jopa laitonta, jolloin pussi päässä asuvat eivät kai edes tajunneet asiaa.
      Sanooko joku, että ei isovanhempiemme aikana maailmassa ollut ainuttakaan homoa saati lesboa.
      Minulla ei ole mitään vaikeutta älytä, että on muitakin, kuin meitä heteroita.
      Ihminen on muutakin kuin hetero tai homo/lesbo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe