missä tapasit hänet

paikkoja on

Kun tapasit ihastuksesi ensi kertaa niin missä tapasitte? Tapaatteko edelleen samassa paikassa?

73

2399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töissähän me

      Töissä reilut pari kuukautta sitten ja siellähän me edelleen.. Ei sais ihastua työkavereihin, mutta minkäs teet, kun toinen on niin kaunis ja hurmaava.

      • 12+11

        Oletko mies vai nainen?


      • töissähän me
        12+11 kirjoitti:

        Oletko mies vai nainen?

        Mies


      • toivoisin
        töissähän me kirjoitti:

        Mies

        Kiitos!! Itse olet välillä ärsyttävä, kun susta ei ota mitään selkoa? Välillä punastelet niin, et kuvitelmani voisi pitää paikkansa.


      • töissähän me
        toivoisin kirjoitti:

        Kiitos!! Itse olet välillä ärsyttävä, kun susta ei ota mitään selkoa? Välillä punastelet niin, et kuvitelmani voisi pitää paikkansa.

        Pelkäsinkin, että se yksi punastuminen ei ilmeisesti jäänyt ainakaan huomaamatta.


      • toivoisin
        töissähän me kirjoitti:

        Pelkäsinkin, että se yksi punastuminen ei ilmeisesti jäänyt ainakaan huomaamatta.

        Se on oikeestaan aika söpöä!


    • mävaann

      Työnmerkeis nähellään, harvakseltaan...

      • mminäkinvaan

        tosiaan..liian harvoin..


    • S miehelle

      Töissä :)

      • s-mies1

        Tarkenna? :)


      • s-miehelle
        s-mies1 kirjoitti:

        Tarkenna? :)

        Itärajan lähettyvillä :p


    • joskus edelleen

      Kait se jonkin sortin ravintola on ;)

      • lentävä tanssi

        Minäkin tapasin miehen, eräänlaisessa ravintolassa. Voi sitä tanssin huumaa. Hän oli uskomaton tapaus! Sen kerran voisin elää uudestaan, koska vain. Valitettavasti se on nyt hienoinen muisto.


      • J....
        lentävä tanssi kirjoitti:

        Minäkin tapasin miehen, eräänlaisessa ravintolassa. Voi sitä tanssin huumaa. Hän oli uskomaton tapaus! Sen kerran voisin elää uudestaan, koska vain. Valitettavasti se on nyt hienoinen muisto.

        Vai oikein lentävä....... Missä sinä tämän miehen tapasit? Kuussa, maassa vaiko merellä?


      • lentävä tanssi
        J.... kirjoitti:

        Vai oikein lentävä....... Missä sinä tämän miehen tapasit? Kuussa, maassa vaiko merellä?

        Kuussa tietenkin ;) Olimme samalla lennolla.. Vai oliko se maassa, kun laskeuduimme. Ehkä se oli se kolmas vaihtoehto kuitenkin. Oletko itse tavannut mielenkiintoisen ihmisen näin, vai miksi niin kiinnostaa?


      • J....
        lentävä tanssi kirjoitti:

        Kuussa tietenkin ;) Olimme samalla lennolla.. Vai oliko se maassa, kun laskeuduimme. Ehkä se oli se kolmas vaihtoehto kuitenkin. Oletko itse tavannut mielenkiintoisen ihmisen näin, vai miksi niin kiinnostaa?

        Juuri näin


      • lentävä tanssi
        J.... kirjoitti:

        Juuri näin

        Nyt sait mielenkiintoni heräämään. Laita itsestäsi tai minusta jotain pientä tunnistetta, sillä jos olet kyseinen ihminen haluaisin sinuun tutustua paremmin.


      • J....
        lentävä tanssi kirjoitti:

        Nyt sait mielenkiintoni heräämään. Laita itsestäsi tai minusta jotain pientä tunnistetta, sillä jos olet kyseinen ihminen haluaisin sinuun tutustua paremmin.

        Samalla kuulennolla kanssasi olin. Koputin oveesi............ Eikun olkapäähän. Siitähän se sitten lento alkoikin, piti välillä okein hatusta kiinni pitää.


      • lentävä tanssi
        J.... kirjoitti:

        Samalla kuulennolla kanssasi olin. Koputin oveesi............ Eikun olkapäähän. Siitähän se sitten lento alkoikin, piti välillä okein hatusta kiinni pitää.

        Et kuullosta kyseiseltä ihmiseltä, harmi. Hän tuli viereeni ja pyysi liittymään seuraansa. Siitä alkoi ikimuistoinen hetkemme.


      • J....
        lentävä tanssi kirjoitti:

        Et kuullosta kyseiseltä ihmiseltä, harmi. Hän tuli viereeni ja pyysi liittymään seuraansa. Siitä alkoi ikimuistoinen hetkemme.

        Niinkös se menikin. Niinpä se taisi ollakin kun oikein muistelen. Mutta eikös me lennonaikana jotain?


      • J....
        J.... kirjoitti:

        Niinkös se menikin. Niinpä se taisi ollakin kun oikein muistelen. Mutta eikös me lennonaikana jotain?

        Katsottu.


      • lentävä tanssi
        J.... kirjoitti:

        Katsottu.

        Jos tarkoitat tanssi "lennon", niin minun silmissä vain pyöri koko paikka ympäri. :) Minua jo huvittaa, et ole se henkilö jota kaipaan.. Mitä teimme sen jälkeen kun kerroit lattialla koirastasi? ;)


      • J....
        lentävä tanssi kirjoitti:

        Jos tarkoitat tanssi "lennon", niin minun silmissä vain pyöri koko paikka ympäri. :) Minua jo huvittaa, et ole se henkilö jota kaipaan.. Mitä teimme sen jälkeen kun kerroit lattialla koirastasi? ;)

        Nyt täytyy tunnustaa etten kertonut koirastani vaan.....


      • lentävä tanssi
        J.... kirjoitti:

        Nyt täytyy tunnustaa etten kertonut koirastani vaan.....

        Mistä?


      • lentävä tanssi
        J.... kirjoitti:

        Nyt täytyy tunnustaa etten kertonut koirastani vaan.....

        Et vastannut mitä tapahtui sen jälkeen? Kyseinen henkilö kyllä muistaisi.


      • J....
        lentävä tanssi kirjoitti:

        Et vastannut mitä tapahtui sen jälkeen? Kyseinen henkilö kyllä muistaisi.

        Mistä niin päättelet?


      • J....
        J.... kirjoitti:

        Mistä niin päättelet?

        Etten muistaisi?


      • lentävä tanssi
        J.... kirjoitti:

        Etten muistaisi?

        Muistaisit, jos olisit hän. :) Hyvää joulua sinulle kuitenkin. Toivossa on hyvä elää. Ehkä vielä joskus häneen törmään tai jotenkin häneen yhteyden saan.


      • J....
        lentävä tanssi kirjoitti:

        Muistaisit, jos olisit hän. :) Hyvää joulua sinulle kuitenkin. Toivossa on hyvä elää. Ehkä vielä joskus häneen törmään tai jotenkin häneen yhteyden saan.

        Kuin myös hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta. Ps. Toivon sun löytäväsi hänet.


      • Lauan
        lentävä tanssi kirjoitti:

        Jos tarkoitat tanssi "lennon", niin minun silmissä vain pyöri koko paikka ympäri. :) Minua jo huvittaa, et ole se henkilö jota kaipaan.. Mitä teimme sen jälkeen kun kerroit lattialla koirastasi? ;)

        Alkoi huviajelu.


    • päikköjä ön

      Kyllä täpäämispäikköjä ön hyvä öllä.

    • yks naikkonen

      Harrastuspaikassa ja siellä tavataan edelleen, mutta ei hän kai ihastumisestani mitään tiedä tai ole ainakaan itse kiinnostunut.

    • liian harvoin

      töissä tapasin hänet ,ja näemme harvoin enää harmi.

    • Tinderii

      Tinderissä. Ihastuminen on molemminpuolista joten treffaillaan nyt ja nähdään kahvilassa, ravintolassa, ulkona, elokuvissa...

    • voi kumpa

      Hänen töissä, minä käymässä.

    • No ei

      kyllä töissä ainakaan. minun ihastus kyllä ihan muualla.

    • salarakastavaiset

      Netissä tavattiin ja tavataan edelleen.

    • exä

      yö.bailaus.paikassa.

    • hulluna häiskään

      Netissä "tapasimme", mutta ollaan kyllä nähty ihan livenäkin...

    • pellavapäinen

      Tansseissa. Erittäin charmikas vanhempi mies. Uskon, että tunteita on molemmilla. Olen varma, että tapaamme vieläkin siellä.

      • haaveita vain

        Niinpä. En nyt siitä charmikkuudesta tiedä mutta tunteita kylläkin ja minäkin uskon meidän vielä tapaavan. Tapaamista odotellen hyvää joulua ja tunteellista tulevaa vuotta.


    • Mustikka-Vadelmaa

      Sen miehen työpaikalla, liittyy autoiluun ;)

    • 10 + 20

      Liittyy oppivelvollisuuteen.

      • 10+7

        Liittyykö lukioon?


      • Oikein

        Velvollisuus oppia on hieno asia.


      • 1+14

        Niimpä liittyykin! Mikshän tää on niin vaikeeta nyt? Tavattaisko tänään, kun en eilen päässyt?


    • sepä se katsos

      Frendin synttäreillä..Emme tapaa koskaan enää.

    • jäin asemalle

      Töissä tapasin.En ole enää töissä.
      Juna meni, ja samaa junaa tuskin tulee.Uusia junia tulee varmasti, mutta onko sama tunnelma.

      • ::::;:::::

        Sama! Töissä tavattiin.. Ja juna meni jo..
        Kylmät väreet vaan jäi;-)


      • outoja puhut
        ::::;::::: kirjoitti:

        Sama! Töissä tavattiin.. Ja juna meni jo..
        Kylmät väreet vaan jäi;-)

        No mikäs ne kylmät väreet aiheutti?
        Oliko kylmä ilma vai hällä kylmät kädet..


    • sydämeni osuman..

      sai, ja väreilyt jatkuu kun ajattelenkin...huh!

    • ujostellen

      Hän tuli työpaikalleni ihan syystä, vaikkakin sitä ensin ihmettelin. Lopputuloksena talven pimeys muuttui auringon valoksi. Olen iloinen että asiat järjestyivät ja sain tutustua ja jutella mukavan ihmisen kanssa. Niinpä niin... olishan se mukava taas tavata. Sehän riippuu jos tarvitsisi taas hänen apua.

      • rientää luoksesi hän

        Kannattaisko koittaa keksii iltaselle joku tekosyyaputapahtuma :)


      • ujostellen
        rientää luoksesi hän kirjoitti:

        Kannattaisko koittaa keksii iltaselle joku tekosyyaputapahtuma :)

        :)

        Mulla on vain hänen työnumero. Enkä yhtään tiedä onko hän tällä hetkellä varattu :/


      • Et menetä mitään
        ujostellen kirjoitti:

        :)

        Mulla on vain hänen työnumero. Enkä yhtään tiedä onko hän tällä hetkellä varattu :/

        Älä sinä suotta ujostele, kun soiton päässä odottaa mielihyvää ;)

        Työnumerohan on just hyvä laittaa vaikka tekstari ja kysyä kuulumisia ja toivottaa vaikka jouluja. Kyllä hän tajuaa heti mistä kenkä puristaa ja juttu etenee tai ei etene.


      • ujostellen
        Et menetä mitään kirjoitti:

        Älä sinä suotta ujostele, kun soiton päässä odottaa mielihyvää ;)

        Työnumerohan on just hyvä laittaa vaikka tekstari ja kysyä kuulumisia ja toivottaa vaikka jouluja. Kyllä hän tajuaa heti mistä kenkä puristaa ja juttu etenee tai ei etene.

        Kyllä nyt harmittaa, kun tässä käy näin ettei rohkeus riitä. Itsestä vain tuntuisi niin hyvältä, jos vaihteeksi tulisi muhun päin yhteydenotto. Muutenkin taidan olla hieman rohkeampi kasvotusten. En osaa tällä tavalla ottaa yhteyttä, kun ei toista ollenkaan näe. Huh, että voikin olla kamala tunne. Ihan yhtä paljon kuin haluaisi, niin yhtä paljon jännittää. Vai tarviiko tässä kohta mielen korjausta..


      • kasaa itsesi ja
        ujostellen kirjoitti:

        Kyllä nyt harmittaa, kun tässä käy näin ettei rohkeus riitä. Itsestä vain tuntuisi niin hyvältä, jos vaihteeksi tulisi muhun päin yhteydenotto. Muutenkin taidan olla hieman rohkeampi kasvotusten. En osaa tällä tavalla ottaa yhteyttä, kun ei toista ollenkaan näe. Huh, että voikin olla kamala tunne. Ihan yhtä paljon kuin haluaisi, niin yhtä paljon jännittää. Vai tarviiko tässä kohta mielen korjausta..

        Koska viimeksi tapasitte ja missä merkeissä?
        Halun ja jännityksen ristiriita ottaa koville :)


      • ujostellen
        kasaa itsesi ja kirjoitti:

        Koska viimeksi tapasitte ja missä merkeissä?
        Halun ja jännityksen ristiriita ottaa koville :)

        Tavattiin 15.12.

        Hän kävi työpaikallani. Hänen tehtävä on pitää huolta siitä, että minun työtehtävä sujuu onnistuneesti :)


      • ghnnö
        rientää luoksesi hän kirjoitti:

        Kannattaisko koittaa keksii iltaselle joku tekosyyaputapahtuma :)

        Ai? Mutta en tiedä millon oot työvuorossa.


    • 1 mies vaan

      Bongasin hänet tuolta yhteisö-etusivulta syksyllä. Nyt ollaan nähty muutaman kerran muuallakin.

    • ihanaisen lumo

      Iisalmen uimahallin kuntosalilla. Ihana nainen. Ei mikään pissis, vaan upea-kroppainen aikuinen nainen. Hmmmhh..

    • mies56v1

      Minun ihastus olen hänet nähnyt useita vuosia on nainen en ole jutellut koskaan enkä tiedä edes nimeä. Pyörätiellä, rannalla, kaupassa.

    • Haaveillen...

      Minä olin töissä, mies asiakkaana. Tavattiin ennen joulua ja saa nähä tuleeko enää tavattua.

    • Aika näyttää!

      Töissäpä töissä. Harmi vaan kun hän ei siellä enää nykyisin niin useasti työskentele.
      Tosin kyllä me olemme nähneet työpaikan ulkopuolellakin, nyt vähän harvemmin kuin aikaisemmin. Ja hän tietää kyllä mitä mieltä hänestä olen, kun tuli juhlissa vähän avauduttua.. En vain tiedä ottiko hän tosissaan ne puheet..

    • tatami

      Tatamilla. Edelleen tapaamme tatamilla :)

    • Peittosi666

      Jatkoilla muistaakseni. Myöhemmin lattialla.

      • avhggvjsrv

        Kenet olet tavannut tatamilla?


      • täystyrmäys
        avhggvjsrv kirjoitti:

        Kenet olet tavannut tatamilla?

        Hän on varmaan tatamilla tavannut sen, joka tyrmäsi hänet.


      • 6-0
        täystyrmäys kirjoitti:

        Hän on varmaan tatamilla tavannut sen, joka tyrmäsi hänet.

        Tiedän tunteen...


      • tatami
        6-0 kirjoitti:

        Tiedän tunteen...

        Jos joku minulta jotain kysyi (kun nuo kysymykset olivat hieman väärässä paikassa), tapasin tatamilla ihmisen. Vahinkotyrmäyksiä puolin ja toisin.


      • tiedä sitten
        tatami kirjoitti:

        Jos joku minulta jotain kysyi (kun nuo kysymykset olivat hieman väärässä paikassa), tapasin tatamilla ihmisen. Vahinkotyrmäyksiä puolin ja toisin.

        Kuhan kysäisin yhdel tatamilla pyörii mielenkiintoinen gladiaattori.


    • Tiellä se oli

      Ei missään työhön liittyvässä.

    • Tavattu

      töissä... usean vuoden tuttavuus. Vastavuoroisuutta on paljon. Mutkiakin matkassa.
      ...silti tunne niin vahva. Viikottain tavataan, satunnaisesti useammin. Rakastan.
      N>M

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe