Naturklubben XXIV

biologinalku

501

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enempää Ruotsia tai kuolen!

      • Ei.... Olen pahoillani.


      • Jos tulee vieraita kieliä, minä en tule ymmärtämään.


      • pofuksio kirjoitti:

        Jos tulee vieraita kieliä, minä en tule ymmärtämään.

        Suomea me yleensä puhumme. X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Suomea me yleensä puhumme. X)

        Yleensä XD mutta jos joitain muita kieliä sattuu tulemaan, olen varma etten tule ymmärtämään mitään.


      • pofuksio kirjoitti:

        Yleensä XD mutta jos joitain muita kieliä sattuu tulemaan, olen varma etten tule ymmärtämään mitään.

        Kirjoita sitten: "Puhukaa suomea prkl soikoon!"

        Toimii ainakin minulle! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Kirjoita sitten: "Puhukaa suomea prkl soikoon!"

        Toimii ainakin minulle! XD

        Niinpä varmaan. En ole kyllä aina varma, osaanko suomeakaan XD


      • pofuksio kirjoitti:

        Niinpä varmaan. En ole kyllä aina varma, osaanko suomeakaan XD

        Kunhan et "Stadin slangilla" tai jollain Savon murteella selitä, niin juttu menee perille... Jos siis menee ylipäätään perille...


      • kurpizza kirjoitti:

        Kunhan et "Stadin slangilla" tai jollain Savon murteella selitä, niin juttu menee perille... Jos siis menee ylipäätään perille...

        Jos puhuisin omaa murrettani (joka on yhdistelmä lähes kaikista murteista) ei juttu menisi perille, varsinkaan kun se sisältää myös eräitä suomen murteisiinkaa kuulumattomia sanoja.


      • pofuksio kirjoitti:

        Jos puhuisin omaa murrettani (joka on yhdistelmä lähes kaikista murteista) ei juttu menisi perille, varsinkaan kun se sisältää myös eräitä suomen murteisiinkaa kuulumattomia sanoja.

        Te siellä etelässä puhutte oudosti...


      • kurpizza kirjoitti:

        Te siellä etelässä puhutte oudosti...

        Eivät muut puhu, minä puhun XD


      • pofuksio kirjoitti:

        Eivät muut puhu, minä puhun XD

        Eiku muutkin etelässä asuvat puhuvat jännästi! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Eiku muutkin etelässä asuvat puhuvat jännästi! XD

        Niin se kyllä on. Itsekin jos menee Hesaan tai Turkusseen nii kyl nyö ihan väärin puhuu paikallisseen murteeseen verrattun vaiken ite sitä puhuukka


      • pofuksio kirjoitti:

        Niin se kyllä on. Itsekin jos menee Hesaan tai Turkusseen nii kyl nyö ihan väärin puhuu paikallisseen murteeseen verrattun vaiken ite sitä puhuukka

        Tääl kaikki väääntää jotain Oulun murteen tapasta, jote ymmärrys suijjuu iha hyvin. Pohjosesta tulleet huomaa "mien" ja "sien" käytöstä, mutta muute ei.


      • kurpizza kirjoitti:

        Tääl kaikki väääntää jotain Oulun murteen tapasta, jote ymmärrys suijjuu iha hyvin. Pohjosesta tulleet huomaa "mien" ja "sien" käytöstä, mutta muute ei.

        Täälä kaik puhhuu Tampereen murret. Paitti mii. Ja vaik ny kirjootan hiema epäseleevästi, on se paljo paremp kun miun oikee puhekiel jota ei kaverikkaa ain ymmär.


      • pofuksio kirjoitti:

        Täälä kaik puhhuu Tampereen murret. Paitti mii. Ja vaik ny kirjootan hiema epäseleevästi, on se paljo paremp kun miun oikee puhekiel jota ei kaverikkaa ain ymmär.

        Mä en voi ees kattoa Tuntematonta Sotilasta kunnolla, ku en yhtää ymmärrä mitä ne puhhuu siinä. Tekstiykset auttaa kyllä, mutta kuitenkin. Ainoo minkä muistan on se sotamies, joka sanoi: Tulkaa pojat onkel, mie oon hiilest tehty ahvena!


      • kurpizza kirjoitti:

        Mä en voi ees kattoa Tuntematonta Sotilasta kunnolla, ku en yhtää ymmärrä mitä ne puhhuu siinä. Tekstiykset auttaa kyllä, mutta kuitenkin. Ainoo minkä muistan on se sotamies, joka sanoi: Tulkaa pojat onkel, mie oon hiilest tehty ahvena!

        En oo nähny. Pitääs varmaa tsekata. Mu jos se on tommost ni sen kiveemp, semmosen kuunteleeminen o kivvaa.

        Ja ny vässyin kirjottaan puheen ja teksti välimuodol. Ku ei voi oikeel puhekielel kuitenkaa kirjottaa, ku sittei kukkaan enään ymmär.
        Eli nyt vaihdan taas normaaliin kirjoitustyyliini.


      • pofuksio kirjoitti:

        En oo nähny. Pitääs varmaa tsekata. Mu jos se on tommost ni sen kiveemp, semmosen kuunteleeminen o kivvaa.

        Ja ny vässyin kirjottaan puheen ja teksti välimuodol. Ku ei voi oikeel puhekielel kuitenkaa kirjottaa, ku sittei kukkaan enään ymmär.
        Eli nyt vaihdan taas normaaliin kirjoitustyyliini.

        Murteella on hankala kirjoittaa.

        Menen nukkumaan, nukuin viime yönä jotain viisi tuntia... Siis yritän mennä nukkumaan!
        Hyvää yötä, kauniita unia ja minkälie kuvia!


      • kurpizza kirjoitti:

        Murteella on hankala kirjoittaa.

        Menen nukkumaan, nukuin viime yönä jotain viisi tuntia... Siis yritän mennä nukkumaan!
        Hyvää yötä, kauniita unia ja minkälie kuvia!

        Minäkin voisin mennä nukkumaan, joten Hyvää yötä sinnekkin.

        Sanottakoon vielä, että nään ihan poikaystäväni kuvia, tai joskus jotain kiistanalaisempaakin, jota en edes viitsi mainita.


    • Olemme sankareita, kauniita ja rohkeita! Tämähän on hauskaa.

    • Olen luovuttaja. Häpeän itseäni; otin särkylääkettä.

      Eikä se edes auta.

    • Lääkkeet perustuvat placeboon.

      • Kyllä niistä joistain pitäisi silti edes vähän apua olla!!!!!!


      • kurpizza kirjoitti:

        Kyllä niistä joistain pitäisi silti edes vähän apua olla!!!!!!

        Ainoat toimivat lääkkeet estävät aivojen välittäjäaineiden toiminnan (tai vaihtoehtoisesti sydämen).


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ainoat toimivat lääkkeet estävät aivojen välittäjäaineiden toiminnan (tai vaihtoehtoisesti sydämen).

        Jos hakkaan jonkun hengiltä, voin vedota siihen, etten saanut toimivia kipulääkkeitä.


    • Särkylääkkeet ovat harvoin kovin toimivia. Tai sitten ne eivät vain minulla toimi juuri koskaan.

      • Jos ei yksi pilleri tehoa, vedä naamaan toinenkin. Esimerkiksi Buranan annostusohjeet ovat aika varovaiset.


      • biologinalku kirjoitti:

        Jos ei yksi pilleri tehoa, vedä naamaan toinenkin. Esimerkiksi Buranan annostusohjeet ovat aika varovaiset.

        Olen kokeillutkin. Eipä ole särkyyn tehonnut. Hieman tokkuraisen olon kyllä olen jotenkin onnistunut saamaan


      • biologinalku kirjoitti:

        Jos ei yksi pilleri tehoa, vedä naamaan toinenkin. Esimerkiksi Buranan annostusohjeet ovat aika varovaiset.

        Ei Pamolia ainakaan saa vetää kuin 500 grammaa päivässä. Minullakin särkee päätä, mutta henkinen tuska meney juuri nyt sen ohitse. Onneksi pääsen nukkumaan pian.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei Pamolia ainakaan saa vetää kuin 500 grammaa päivässä. Minullakin särkee päätä, mutta henkinen tuska meney juuri nyt sen ohitse. Onneksi pääsen nukkumaan pian.

        Tarkoitat varmaan milligrammoja? X)


      • pofuksio kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan milligrammoja? X)

        Ei kuule, tarkoitan kiloja.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei kuule, tarkoitan kiloja.

        Se on myös toinen mahdollisuus.

        Ja anteeksi tuo ylempi, en vaan kestä mielestäni ilmiselviä (kirjoitus)virheitä


      • pofuksio kirjoitti:

        Se on myös toinen mahdollisuus.

        Ja anteeksi tuo ylempi, en vaan kestä mielestäni ilmiselviä (kirjoitus)virheitä

        Olen aivan puolikuollut. Taidan mennä nukkumaan kolme, tunnin päästä ja herätä ennen kuutta välttääkseni vanhempiani. En ole syönyt tänään mitään.


      • icepicked kirjoitti:

        Olen aivan puolikuollut. Taidan mennä nukkumaan kolme, tunnin päästä ja herätä ennen kuutta välttääkseni vanhempiani. En ole syönyt tänään mitään.

        Miksi sinä niin väsynyt olet?


      • pofuksio kirjoitti:

        Miksi sinä niin väsynyt olet?

        Vituttaa niin paljon.


      • icepicked kirjoitti:

        Vituttaa niin paljon.

        En kuullutkaan, että se saa väsyneeksi


      • pofuksio kirjoitti:

        En kuullutkaan, että se saa väsyneeksi

        Tuli päänsärky, joten jouduin ottamaan lääkettä, joka väsyttää.


      • pofuksio kirjoitti:

        En kuullutkaan, että se saa väsyneeksi

        *en ole kuullutkaan


      • icepicked kirjoitti:

        Tuli päänsärky, joten jouduin ottamaan lääkettä, joka väsyttää.

        Jaa. Päänsärky on ikävää, mutta lääkket ikävämpiä.


    • Haluan vain nukkua. Haluan olla ei-kukaan.

      • Alkoivatko vanhempasi riehua?


      • kurpizza kirjoitti:

        Alkoivatko vanhempasi riehua?

        Kyllä. Minua hävettää tämä meno.


    • Noh?

      • "Tästä pitää keskustella." Voi paska.


    • Ovatko he vihaisia siitä, että osallistuit mielenosoitukseen??

      • Eivät, vaan he haluavat muka keskustella asiallisesti.


    • Mistä? Kuulostaa kuin olisit jäänyt kiinni vessanussuttelusta.

      • Siltä minustakin tuntuu. XD

        Kommunismista minä kiinni jäänyt olen, mokomatkin sovinnaiset konservatiivit.


    • Kannattaako olla vasemmistopelle tai anarkistijonne? Otan osaa hymyillen oikein leveästi kuin Stubbi.

    • Sano, ettet ole kommunisti...

      • Se haluaa olla marttyyri. :§D

        Eikun oikeasti olen pahoillani... *Nipistää kättään, jotta ei nauraisi*


      • Minä olen, enkä enää voi valehdella!


      • icepicked kirjoitti:

        Minä olen, enkä enää voi valehdella!

        Hehheh, mikä kaapistatulo. Ihan kuin parkuisit sitä, että "olen homo ja minun on pakko kertoa vanhemmilleni".


      • nasse_seta kirjoitti:

        Hehheh, mikä kaapistatulo. Ihan kuin parkuisit sitä, että "olen homo ja minun on pakko kertoa vanhemmilleni".

        No siltähän se kuulostaakin. Säälittävää. XD


    • Itsekin intät, että sosialismi ja kommunismi on eri asia. Ei sinua kuitenkaan voi syyttää mielipiteidesi takia; pakkoko teidän on kotona politiikasta puhua.

      • Ån, jos minulla olisi kommunistisukulaisena katkaisisin kaikki välini häneen ja ostaisin menolipun Amerikkaan katsotaan maailmaa toisesta näkökulmasta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ån, jos minulla olisi kommunistisukulaisena katkaisisin kaikki välini häneen ja ostaisin menolipun Amerikkaan katsotaan maailmaa toisesta näkökulmasta.

        Mieluummin kommunisti kuin vainoharhainen ufojen etsijä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mieluummin kommunisti kuin vainoharhainen ufojen etsijä.

        Ufohörhöt voivat sentään puhua fiksuja juttuja politiikasta, mutta kommunistit elävät utopiassa vieraantuneina todellisuudesta kuin Šabbatai Tsevin seuraajat konsanaan.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ufohörhöt voivat sentään puhua fiksuja juttuja politiikasta, mutta kommunistit elävät utopiassa vieraantuneina todellisuudesta kuin Šabbatai Tsevin seuraajat konsanaan.

        Mahdollisesti, mutta "salaliitossa mua vastaan" asenne ei minusta ole tervettä. Kommunistisukulaisista on kuitenkin vähemmän haittaa kuin siitä, että joku vitun sekopää riehuu vapaana ja tekee elämästäsi vaikeaa.


      • Käyn syömässä, hetki. Täällä on kuulemma pakko puhua politiikasta.

        IT, jatka; piristät minua.


      • icepicked kirjoitti:

        Käyn syömässä, hetki. Täällä on kuulemma pakko puhua politiikasta.

        IT, jatka; piristät minua.

        Sano että olet tullut uskoon etkä voi sille mitään. Ja pyydä päästä lääkäriin. Ehkä ne sitten eivät utele enää kommunismista.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Sano että olet tullut uskoon etkä voi sille mitään. Ja pyydä päästä lääkäriin. Ehkä ne sitten eivät utele enää kommunismista.

        Tai niinkuin Raippari; pitkällisten googlailuljen tuloksena olen sitä mieltä, että minulla saattaa olla se ja se tauti...


      • icepicked kirjoitti:

        Käyn syömässä, hetki. Täällä on kuulemma pakko puhua politiikasta.

        IT, jatka; piristät minua.

        Miten voit mennä syömään jos sukulaisesi ovat talossa syyttämässä sinua? Ovatko ne olohuoneessa? Makuuhuoneessa? Kellarissa? Täällä keittiö on keskusteluareena.

        Olen masennuslääke vailla vertaa kuten kerran totesin. Käytin itse paskempaa masennuslääkettä, joten sinällään ei ole mitään syytä kieltäytyä pyynnöstä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mahdollisesti, mutta "salaliitossa mua vastaan" asenne ei minusta ole tervettä. Kommunistisukulaisista on kuitenkin vähemmän haittaa kuin siitä, että joku vitun sekopää riehuu vapaana ja tekee elämästäsi vaikeaa.

        Illuminatiin uskominen on perusteltua, koska itsekin kerran ajattelin, että kaikki poliitikot ovat yhden kerhon alaisuudessa jonka keskuudesta tulevaisuudessa nousisi antikristus... Mutta se on asia erikseen...

        Karvalakkikommunistihan voi olla vaarallinen kumppani kun hän päättää luovuttaa veresi tovereilleen Punaisen Ristin toimistossa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miten voit mennä syömään jos sukulaisesi ovat talossa syyttämässä sinua? Ovatko ne olohuoneessa? Makuuhuoneessa? Kellarissa? Täällä keittiö on keskusteluareena.

        Olen masennuslääke vailla vertaa kuten kerran totesin. Käytin itse paskempaa masennuslääkettä, joten sinällään ei ole mitään syytä kieltäytyä pyynnöstä.

        Syön mahdollisimman nopeasti ja toivon, ettei keskustelua ehdi syntyä.

        Tein jo melko selväksi, etten usko, joten se ei toimi. Hmm... Nyt veli vie huomion itseensä. Hyvä.


      • icepicked kirjoitti:

        Syön mahdollisimman nopeasti ja toivon, ettei keskustelua ehdi syntyä.

        Tein jo melko selväksi, etten usko, joten se ei toimi. Hmm... Nyt veli vie huomion itseensä. Hyvä.

        Ota silti ämpäri mukaan ja kysyttäessä sanot "jos tarvii oksentaa". Saat ainakin pari minuuttia lisäaikaa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Illuminatiin uskominen on perusteltua, koska itsekin kerran ajattelin, että kaikki poliitikot ovat yhden kerhon alaisuudessa jonka keskuudesta tulevaisuudessa nousisi antikristus... Mutta se on asia erikseen...

        Karvalakkikommunistihan voi olla vaarallinen kumppani kun hän päättää luovuttaa veresi tovereilleen Punaisen Ristin toimistossa.

        Mutta nyt minun äitini, joka on ammatiltaan siivooja, on kuulemma salaliitossa kaikkien kanssa.

        No se kommunisti saisi turpaan.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Sano että olet tullut uskoon etkä voi sille mitään. Ja pyydä päästä lääkäriin. Ehkä ne sitten eivät utele enää kommunismista.

        Tai lainaa Raamattua;

        Saarnaaja 10
        2 Viisaan sydän vetää oikealle, tyhmän vasemmalle.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mutta nyt minun äitini, joka on ammatiltaan siivooja, on kuulemma salaliitossa kaikkien kanssa.

        No se kommunisti saisi turpaan.

        Jos äitisi on kaunis nainen voi haarojen levittäminen tehdä uuden vaikutuskanavan.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jos äitisi on kaunis nainen voi haarojen levittäminen tehdä uuden vaikutuskanavan.

        No ei se niin kaunis ole. -.- Ja miten se voisi käydä käännnyttämässä jonkun henkilön, jota hän ei tunne?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Ota silti ämpäri mukaan ja kysyttäessä sanot "jos tarvii oksentaa". Saat ainakin pari minuuttia lisäaikaa.

        Minua oksettaa oikeastikin. Valitan päänsärkyä ja häivyn nukkumaan mahdollisimman nopeasti.


      • icepicked kirjoitti:

        Minua oksettaa oikeastikin. Valitan päänsärkyä ja häivyn nukkumaan mahdollisimman nopeasti.

        Voi raasua. (Silti naurattaa vähän, tai aika paljonkin.)


      • nasse_seta kirjoitti:

        Voi raasua. (Silti naurattaa vähän, tai aika paljonkin.)

        Sääliksi käy. (Minuakin naurattaa, mutta esitän myötätuntoa kuten Jobin kaverit.)

        Saarnaaja oli oikeassa; Tyhmän sydän vetää vasemmalle.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sääliksi käy. (Minuakin naurattaa, mutta esitän myötätuntoa kuten Jobin kaverit.)

        Saarnaaja oli oikeassa; Tyhmän sydän vetää vasemmalle.

        Erittele, miksi, jotta minäkin saan nauramisenaihetta.

        Hyvä, IT.


      • icepicked kirjoitti:

        Erittele, miksi, jotta minäkin saan nauramisenaihetta.

        Hyvä, IT.

        Hmm, lue aloitukseni. En voi olla ajattelematta omia vanhempiani. En osaa kuvitella piinaasi, joten kuvittelen vain omani vastaavassa tilanteessa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Hmm, lue aloitukseni. En voi olla ajattelematta omia vanhempiani. En osaa kuvitella piinaasi, joten kuvittelen vain omani vastaavassa tilanteessa.

        Hjoo. Tämä on todella perseestä. Lienee helpompaa olla homo tässä perheessä, koska ei ainakaan tarvitse kuunnella lässytystä tai perustella kantaansa.


      • icepicked kirjoitti:

        Hjoo. Tämä on todella perseestä. Lienee helpompaa olla homo tässä perheessä, koska ei ainakaan tarvitse kuunnella lässytystä tai perustella kantaansa.

        Jos olisit veljeni/siskoni perustelisit asian jokaikinen päivä. Kiitä, minua, nieriä, että opetin sinut keskustelemaan asiasta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jos olisit veljeni/siskoni perustelisit asian jokaikinen päivä. Kiitä, minua, nieriä, että opetin sinut keskustelemaan asiasta.

        Veljelleni voisinkin, vanhemmilleni en.


      • icepicked kirjoitti:

        Hjoo. Tämä on todella perseestä. Lienee helpompaa olla homo tässä perheessä, koska ei ainakaan tarvitse kuunnella lässytystä tai perustella kantaansa.

        Meidän äiti muuten toivoi, että olisin lesbo.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Meidän äiti muuten toivoi, että olisin lesbo.

        Miksi? :D


      • icepicked kirjoitti:

        Miksi? :D

        Nokun ne tuli just silloin muotiin ja heidän työpaikallaan oli yks sellainen aivan ihana sanotaan vaikka Pekka joka kävi sitten naisten kanssa shoppailemassa ja Pekka tietää aivan ihania kahviloita ja Pekalla on niin laaja sivistys ja Pekka on kuule tosi kiva työkaveri, tänäänki kehu mun tukkaani.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Nokun ne tuli just silloin muotiin ja heidän työpaikallaan oli yks sellainen aivan ihana sanotaan vaikka Pekka joka kävi sitten naisten kanssa shoppailemassa ja Pekka tietää aivan ihania kahviloita ja Pekalla on niin laaja sivistys ja Pekka on kuule tosi kiva työkaveri, tänäänki kehu mun tukkaani.

        Eikö tuota voisi tehdä olematta homo? XD


      • icepicked kirjoitti:

        Eikö tuota voisi tehdä olematta homo? XD

        Mutku mutsi olisi halunnut esitellä miten suvaitsevainen se on (jos mä olisin julkilesbo). Ja se olis voinut viedä mua kaikkiin tapahtumiin. Ja sillee.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Mutku mutsi olisi halunnut esitellä miten suvaitsevainen se on (jos mä olisin julkilesbo). Ja se olis voinut viedä mua kaikkiin tapahtumiin. Ja sillee.

        Voi että. Ehkä senkin pitäisi hankkia gerbiileitä; omani ainakin homostelivat nuorempina. XD


      • icepicked kirjoitti:

        Voi että. Ehkä senkin pitäisi hankkia gerbiileitä; omani ainakin homostelivat nuorempina. XD

        Se halusi liskoja, mutta sen uusi mies sanoi että lisko tai se.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Se halusi liskoja, mutta sen uusi mies sanoi että lisko tai se.

        Isäni mielestä rotat ovat jänniä, mutta äitini ei kestä niiden häntiä. Rimmasikin.

        Nyt ne riitelevät asuntolainasta, hyvä.


    • Sydän itse asiassa on hiukkasen vasemmalla.

      Pätemistä.

      • Sydän on keskellä, jos sattuu olemaan ihminen ja omistaa terveet keuhkot sekä ei ole epämuodostunut.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sydän on keskellä, jos sattuu olemaan ihminen ja omistaa terveet keuhkot sekä ei ole epämuodostunut.

        Sydämen vasen puoli on suurempi.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sydän on keskellä, jos sattuu olemaan ihminen ja omistaa terveet keuhkot sekä ei ole epämuodostunut.

        Puhun hyvin pienistä määristä. Minun mielestä se on hiukan vasemmalla.


      • icepicked kirjoitti:

        Sydämen vasen puoli on suurempi.

        No se! XD


      • Herra X
        kurpizza kirjoitti:

        Puhun hyvin pienistä määristä. Minun mielestä se on hiukan vasemmalla.

        Kyllä sydän on vasemmalla. Sinun sydämesi vaikuttaa suurelta, ja minä pidän siitä ♥.


      • Herra X kirjoitti:

        Kyllä sydän on vasemmalla. Sinun sydämesi vaikuttaa suurelta, ja minä pidän siitä ♥.

        LOPETTAKAA SYDÄMEN KÄYTTÖ, NYT JUMALAN NIMEEN!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        LOPETTAKAA SYDÄMEN KÄYTTÖ, NYT JUMALAN NIMEEN!

        XD Nikkivaras tai Herra X trollaa. Sydämen käytön lopettaminen voi johtaa kuolemaan, kun verenikierto pysähtyy.


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Nikkivaras tai Herra X trollaa. Sydämen käytön lopettaminen voi johtaa kuolemaan, kun verenikierto pysähtyy.

        Herra lienee ihastunut sinuun.


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Nikkivaras tai Herra X trollaa. Sydämen käytön lopettaminen voi johtaa kuolemaan, kun verenikierto pysähtyy.

        En trollaa eikä kukaan muukaan.


      • herra--x kirjoitti:

        En trollaa eikä kukaan muukaan.

        Kurpizza, sinä vaikutat oikein mukavalta tyypiltä ♥.


      • herra--x kirjoitti:

        Kurpizza, sinä vaikutat oikein mukavalta tyypiltä ♥.

        Sitä paitsi olen luvannut, etten enää trollaa.


    • Kurpizza on varattu.

      • Ei se häntä estäne.


      • israelin-tukija
        icepicked kirjoitti:

        Ei se häntä estäne.

        Kumpaa? Kurpizzaa vai äk[X]sää


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kumpaa? Kurpizzaa vai äk[X]sää

        Kumpaakaan.


    • Yleensä pyrin olemaan vittumainen. Vähennä alkoholin käyttöä tai älä käytä sitä yhtä aikaa netin kanssa.

      • Hur så??? Siis Minä vai Herra-x.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så??? Siis Minä vai Herra-x.

        Herra X

        Eikö hän sinustakin kuulosta jotenkin oudolta?


      • kurpizza kirjoitti:

        Herra X

        Eikö hän sinustakin kuulosta jotenkin oudolta?

        Ei, pelkästään lintu- ja ponihåmålta joka yrittää varastaa vaimoni, josta maksoin kalliin hinnan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Herra X

        Eikö hän sinustakin kuulosta jotenkin oudolta?

        Kuinka sinä julkeat väittää minun käyttävän alkoholia. En ole koskaan käyttänyt sitä, sillä en ole tyhmä. Tuo oli loukkaus. Yrittäisit edes olla ystävällinen niin kuin yleensä. ♥


      • herra--x kirjoitti:

        Kuinka sinä julkeat väittää minun käyttävän alkoholia. En ole koskaan käyttänyt sitä, sillä en ole tyhmä. Tuo oli loukkaus. Yrittäisit edes olla ystävällinen niin kuin yleensä. ♥

        Vaihtakaa reviiriä. Iskekää vaikka Biologinalkua tai Raipparia!

        Kurpizza on minun!


    • SIis mitä Herra-x ny oikee säätääpi?

      • Yrittää iskeä Kurpizzaa.


      • Yrittää iskeä vaimoani, mutta lopputuloksena on, että minä isken häntä nyrkillä silmään ja polvella kiveksiin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Yrittää iskeä vaimoani, mutta lopputuloksena on, että minä isken häntä nyrkillä silmään ja polvella kiveksiin.

        Se on hyvä asia, koska se ärsyttää sinua ^.^


      • pofuksio kirjoitti:

        Se on hyvä asia, koska se ärsyttää sinua ^.^

        Minua ei voi ärsyttää; verenpaineeni on hyvällä tasolla ja meditaatio pitää mieleni avoimena ja suvaitsevaisena kuin rosvoluolan ovi.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minua ei voi ärsyttää; verenpaineeni on hyvällä tasolla ja meditaatio pitää mieleni avoimena ja suvaitsevaisena kuin rosvoluolan ovi.

        No, sitten se on hyvä asia, koska Kurpizza on vaimosi


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minua ei voi ärsyttää; verenpaineeni on hyvällä tasolla ja meditaatio pitää mieleni avoimena ja suvaitsevaisena kuin rosvoluolan ovi.

        Miksi tuo kuulostaa perverssiltä?


      • pofuksio kirjoitti:

        No, sitten se on hyvä asia, koska Kurpizza on vaimosi

        "Jos yksi jättää, luo toisen lähden" tiedätkö laulun, josta kopioin?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Jos yksi jättää, luo toisen lähden" tiedätkö laulun, josta kopioin?

        En ole kuullutkaan


      • pofuksio kirjoitti:

        En ole kuullutkaan

        "Itke en lemmen tähden" taisi olla laulun nimi. Sama asia itselläni, jos yksi jättää menen nyrskyttämään toista.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Itke en lemmen tähden" taisi olla laulun nimi. Sama asia itselläni, jos yksi jättää menen nyrskyttämään toista.

        Kuka sinut nyt on jättänyt?


      • pofuksio kirjoitti:

        Kuka sinut nyt on jättänyt?

        Hän kai tarkoitti sitä, ettei häntä hetkauta pätkän vertaa, vaikka joku jättäisikin.


      • Jumala, Herre, IT
        kurpizza kirjoitti:

        Hän kai tarkoitti sitä, ettei häntä hetkauta pätkän vertaa, vaikka joku jättäisikin.

        Oikein, vaimo.


    • Haloo?

      • Vanhempani utelevat yhä.


      • Jumala, Herre, IT
        icepicked kirjoitti:

        Vanhempani utelevat yhä.

        Varmasti utelevat, koska anarkistipaskat joutaisivat narun jatkoksi ja vasemmistopaskat Pohjois-Koreaan, sekä kunnon punanatsit uudelleen koulutusleirille, joiden toimintaperiaatteen tulisi olla heille tuttu entuudestaan (ks. punaisten Khmerien, Vietnamin ja Kiinan uudelleenkasvatusleirit).


    • Trotski mistä net utelevat???

      en jaksa selaa nii ylös et löytäsin vastauken tai jotain

    • Trotski// Otan osaa. Minun äitini on vain huutanut minulle tänään (ei mitenkään muuten puhunut) En ole varma syystäkään. Se alkoi heti kun tulin koulusta.

      • Sillä on vain känkkäränkkä. :D

        //Ocean, he saivat tietää, että olen kommunisti.

        //IT, kuka pitäisi panna hirteen ja miksi?


      • icepicked kirjoitti:

        Sillä on vain känkkäränkkä. :D

        //Ocean, he saivat tietää, että olen kommunisti.

        //IT, kuka pitäisi panna hirteen ja miksi?

        Hän sai minut tuntemaan itseni erittäin epäonnistuneeksi ja paskaksi ihmiseksi.

        Sinua aina kiinnostaa nuo jutut.


      • icepicked kirjoitti:

        Sillä on vain känkkäränkkä. :D

        //Ocean, he saivat tietää, että olen kommunisti.

        //IT, kuka pitäisi panna hirteen ja miksi?

        Vasemmistoanarkistit ja muut valtiovallan viholliset. Miksi helvetessä valtio elättää loisiaan?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vasemmistoanarkistit ja muut valtiovallan viholliset. Miksi helvetessä valtio elättää loisiaan?

        Miksi? Siksikö, että Stalin tapatti ihmisiä?


      • icepicked kirjoitti:

        Miksi? Siksikö, että Stalin tapatti ihmisiä?

        ???

        Minkä takia vasemmistoanarkisti joka hajottaa ikkunoita ja tuhoaa valtion suojeluksen alaisten yritysten omaisuutta saa elää valtion tukemana? Mielestäni valtiosta tulisi saada erota kuten kirkosta, se tarkoittaisi että enää valtio ei näe vaivaa anarkistin suojelemiseen.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        ???

        Minkä takia vasemmistoanarkisti joka hajottaa ikkunoita ja tuhoaa valtion suojeluksen alaisten yritysten omaisuutta saa elää valtion tukemana? Mielestäni valtiosta tulisi saada erota kuten kirkosta, se tarkoittaisi että enää valtio ei näe vaivaa anarkistin suojelemiseen.

        Miksi vastustat kommunisteja Kommunismin mustan kirjan perusteella?


    • Aijaa, no kai se on iha hyvä et ny eikä paljo myöhemmin.

    • Menivätkö kaikki jo nukkumaan?

      • Minä ainakin olen vielä hereillä


      • pofuksio kirjoitti:

        Minä ainakin olen vielä hereillä

        Sinä ja minä liikennevaloissa... Minäkin.


      • icepicked kirjoitti:

        Sinä ja minä liikennevaloissa... Minäkin.

        Kuunteletko Dingoa?


    • Wuhuu! XD

      • En kuuntele. Muuten vain tuli mieleen.


      • icepicked kirjoitti:

        En kuuntele. Muuten vain tuli mieleen.

        Okei. Perjantai on korvamato.


      • kurpizza kirjoitti:

        Okei. Perjantai on korvamato.

        Miulla on soinut Marski-marssi päässä jo monta päivää.


    • Onnea. Jos sama laulu soi päässä monta päivää, tulee höpö olo.

      • Siinä vaiheessa, kun sama laulu on soinut viikkoja päässä, alkaa jo ärsyttää


      • pofuksio kirjoitti:

        Siinä vaiheessa, kun sama laulu on soinut viikkoja päässä, alkaa jo ärsyttää

        Joo, ehkä vähän. Mikä sinulla on sitten soinut? XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Joo, ehkä vähän. Mikä sinulla on sitten soinut? XD

        Esimerkiksi Diandran Paha poika ja Walking in the air


      • kurpizza
        pofuksio kirjoitti:

        Esimerkiksi Diandran Paha poika ja Walking in the air

        Minulla on äitini takia soinut "Liehuva liekinvarsi" kaksi viikkoa päässä. Kuunteli sen joka aamu ennen kuin lähdin kouluun ja aina kun tulin sieltä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla on äitini takia soinut "Liehuva liekinvarsi" kaksi viikkoa päässä. Kuunteli sen joka aamu ennen kuin lähdin kouluun ja aina kun tulin sieltä.

        En olekkan kuullut tuota kappaletta. Mutta tiedän niin sen tunteen, kun jotain tiettya kappaletta pitää kuunnella aina vaan.


      • pofuksio kirjoitti:

        En olekkan kuullut tuota kappaletta. Mutta tiedän niin sen tunteen, kun jotain tiettya kappaletta pitää kuunnella aina vaan.

        Yeps. Joskus laitan tahallaan jonkun kappaleen soimaan päässäni, kuuntelen sen loppuun ja sitten mietin seuraavan... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Yeps. Joskus laitan tahallaan jonkun kappaleen soimaan päässäni, kuuntelen sen loppuun ja sitten mietin seuraavan... XD

        Saatko silloin sen ensimmäisen pois päästäsi?


      • pofuksio kirjoitti:

        Saatko silloin sen ensimmäisen pois päästäsi?

        Usein.

        Pitää painua nukkuu. Hyvääs yötä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Usein.

        Pitää painua nukkuu. Hyvääs yötä.

        Hyvää yötä.

        Minkä kuvia sinä mahdat nähdä? XD


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        Minkä kuvia sinä mahdat nähdä? XD

        Kurpizza näkee tietysti Tukijan kuvia!

        Ja Ebzu näkee Tukijan viiksien kuvia!


      • ebzu kirjoitti:

        Kurpizza näkee tietysti Tukijan kuvia!

        Ja Ebzu näkee Tukijan viiksien kuvia!

        Kenenkä kuvia sinä näet?


    • Yhyhyhy, minun joululoman piti alkaa tänään mutta sitten saatana yksi oppimistapahtuma peruttiin kun kyseinen opettaja on kipeä :( Ei kerrottu MILLOIN on korvaava tunti, mutta se on ennen joulua..

      a. Se on joko tortaina tai perjantaina, milloin ikinä se paraneekaan.
      b. Se on maanantaina tai joskus alkuviikosta

      MINÄ HALUAN KOTIIN JA OLIN VALMISTAUTUNUT TÄNÄÄN LÄHTEMÄÄN. Koska oikeasti, kämpällä on hirveen tylsää :( Vihaan yliopisto-opiskelua, haluan vaihtaa alaa, en oikeastaan ehkä edes pidä puolistakaan niistä ihmisistä - tai pidän, muttei meillä oikeastaan mitään yhteistä ole, kivaa bilettämisseuraa muttei syvällisempää.. Okei, alku on aina hankalaa, ei mulla varmaan ollut mitään yhteistä nykyistenkään ystävieni kanssa... Haluan toiseen kaupunkiin missä ystäväni opiskelee.

      Joko odotan tässä pari päivää ja se on joskus perjantaina, tai sitten menen kotiin ja se on sitten perjantaina ja ramppaan siinä sitten eessun taassun, se maksaa paljon mutta ei minun pää kestä olla täällä yksin... Sitäpaitsi olen käyttänyt kaikki puhtaat vaatteeni ja pesukoneisiin on varmaan jonot...

      _VIHAAN_

      - fnfn joka päättää kiikuttaa turhat ranttinsa aina jatkossa tänne eikä tehdä niille omaa keskustelua

      Jatkakaa...

      • Eräs trotskilainen

        Otan osaa. Minä haluaisin hypätä kolme vuotta ajassa eteenpäin, jotta pääsisin jo yliopistoon.

        -Kerrankin en jaksanut kirjautua minälaitteella.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Otan osaa. Minä haluaisin hypätä kolme vuotta ajassa eteenpäin, jotta pääsisin jo yliopistoon.

        -Kerrankin en jaksanut kirjautua minälaitteella.

        Älä oleta mitään, niin et pety.


    • Kiinnostavia juttuja. Kanattaa jatkaa...

      • Niitä jatketaankin, kunnes keskustelu on täynnä.


      • pofuksio kirjoitti:

        Niitä jatketaankin, kunnes keskustelu on täynnä.

        Milloin se on täynnä? Paljonko tänne mahtuu?


      • jormalaiset kirjoitti:

        Milloin se on täynnä? Paljonko tänne mahtuu?

        Kyllä se joskus vielä täyteen tulee. Ja yhteen keskusteluun mahtuu 500 viestiä.


    • Jumala, Herre, IT

      Kurpizza, saavu paikkaamme, kun ehdit.

      • Mitä sinä suunnittelet?


      • Jumala, Herre, IT
        icepicked kirjoitti:

        Mitä sinä suunnittelet?

        Maailmanvalloitusta ja naishaaremia jollaisia pitää mm. merinorsujen kaunis laji.


      • Jumala, Herre, IT kirjoitti:

        Maailmanvalloitusta ja naishaaremia jollaisia pitää mm. merinorsujen kaunis laji.

        Miksi pyydät Kurpizzaa paikkaasi?


    • ebzu

      Tietävätkö arvon numeromestarit onko 9 roomalaisilla numeroilla IX ?

      • On. Taidat aloittaa uuden ebzutarinan?


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        On. Taidat aloittaa uuden ebzutarinan?

        Küllah. Tatuoinnit innostivat.


      • ebzu kirjoitti:

        Küllah. Tatuoinnit innostivat.

        Selvä x) Minunkin oli tarkoitus kirjoittaa tarinaa, mutten päässyt alkuun.


    • Pitkästä aikaa täällä!

      • ebzu

        Jeeeeeee!!! Minua innostaa,koska olen ihastunut moneen henkilöön,mikä ihana tunne!!!!


    • O_O

      Oookkei.

      • ebzu

        Kurpizza,pidätkö Herren lisäksi kenestäkään muusta?


      • ebzu kirjoitti:

        Kurpizza,pidätkö Herren lisäksi kenestäkään muusta?

        EI ENÄÄ YHTÄKÄÄN PARITUSTA!

        Minua on paritettu Motarin (Kiitoksia Trotski ja Siiliö), JT:n (Kiitti Siiliö), Trotskin (IT pisti meidät naimisiin), Raipparin (joku isänpäivä tarina) ja IT:n kanssa (by Raippari).

        Ei enää.


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        EI ENÄÄ YHTÄKÄÄN PARITUSTA!

        Minua on paritettu Motarin (Kiitoksia Trotski ja Siiliö), JT:n (Kiitti Siiliö), Trotskin (IT pisti meidät naimisiin), Raipparin (joku isänpäivä tarina) ja IT:n kanssa (by Raippari).

        Ei enää.

        Eiku mä vaan kysyin -((:D

        Siis tykkääks jostain IRL?

        -((:D


      • kurpizza kirjoitti:

        EI ENÄÄ YHTÄKÄÄN PARITUSTA!

        Minua on paritettu Motarin (Kiitoksia Trotski ja Siiliö), JT:n (Kiitti Siiliö), Trotskin (IT pisti meidät naimisiin), Raipparin (joku isänpäivä tarina) ja IT:n kanssa (by Raippari).

        Ei enää.

        No voi... Olimme suloinen pari, olimmehan?


    • Ahaa, okei.

      No en. Porukka vaihtuu kurssittain, joten eipä siinä. Ja lähdetään siitä, että ihmiset eivät näe minua. (Siis kaupan ovetkaan eivät auenneet, vaikka hypin siinä edessä!) Tutut kyllä huomaa, mutta muut harvemmin. XD No lukiossa tervehditäänkin, mutta yläasteella... .ei mitään.

      • ebzu

        -((:( voi Kurpizza raukkaa. Ei auennu...pidättelen nauruani.


      • ebzu kirjoitti:

        -((:( voi Kurpizza raukkaa. Ei auennu...pidättelen nauruani.

        Haista Trotski!

        ET// Hyh. Hesalaisia. Hyh.


      • Voissua. Oletko jo hankkinut kirjat?


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        Haista Trotski!

        ET// Hyh. Hesalaisia. Hyh.

        En haista Trotskia -((XD

        Olin kertonu kavereille pulinoist nii yks oli nähny Rapesta unta -((XD


      • icepicked kirjoitti:

        Voissua. Oletko jo hankkinut kirjat?

        Äh, haen vaikka sitten maanantaina. Tai huomenna. Jos jaksan.

        Ebzu// Nyt on kuule vähän pakko. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Äh, haen vaikka sitten maanantaina. Tai huomenna. Jos jaksan.

        Ebzu// Nyt on kuule vähän pakko. XD

        Mihin kuka on nyt pakottamassa ja ketä?


      • icepicked kirjoitti:

        Mihin kuka on nyt pakottamassa ja ketä?

        Minä: Haista Trotski!
        Ebzu: En haista Trotskia -((XD

        Eli niin.


      • ebzu
        icepicked kirjoitti:

        Mihin kuka on nyt pakottamassa ja ketä?

        Kurpizza käski minun haistaa sinua.


      • ebzu kirjoitti:

        Kurpizza käski minun haistaa sinua.

        Olen mulkun synonyymi.


      • ebzu
        icepicked kirjoitti:

        Olen mulkun synonyymi.

        O.O


      • icepicked kirjoitti:

        Olen mulkun synonyymi.

        En minä niin sanonut. :( Älä masennu!


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä niin sanonut. :( Älä masennu!

        Mutta käskit haistaa kyrpää.


      • ebzu
        icepicked kirjoitti:

        Mutta käskit haistaa kyrpää.

        Eikun sinua. Ei gürba. Duhma sana.


      • ebzu kirjoitti:

        Eikun sinua. Ei gürba. Duhma sana.

        Kuka tässä onkaan tuhma..?


      • icepicked kirjoitti:

        Kuka tässä onkaan tuhma..?

        Sinä, kun tuommoisia ehottelet. :)


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinä, kun tuommoisia ehottelet. :)

        Kuka alun perin ehdotteli?


      • icepicked kirjoitti:

        Kuka alun perin ehdotteli?

        Isäs vähä ennen kuin sinua teki...

        Hyvääs yötä, kuvia ym. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Isäs vähä ennen kuin sinua teki...

        Hyvääs yötä, kuvia ym. XD

        Hei! Mistä tiedät, ettei äitini ehdotellut?

        Kauniita unia, meripoikien kuvia!


      • ebzu
        icepicked kirjoitti:

        Hei! Mistä tiedät, ettei äitini ehdotellut?

        Kauniita unia, meripoikien kuvia!

        Koska äitis oli kolkattu syrjäkujalle.


    • kurpizza_

      Huhuu..?

      • XD Olin minuuttia ennen tuota viestiä vielä täällä, mutta kun täällä ei ollut muita, menin kuuntelemaan creepypastaa


    • Kiekkoilija-94

      Terve mieheen.

      • Hellosta, sinäkin olet elossa.


      • Kiekkoilija-94
        kurpizza kirjoitti:

        Hellosta, sinäkin olet elossa.

        Olen, täysissä sielun ja ruumiin voimissa.


    • Hei Ebzu, älä nyt noin julmaksi ala!

      • ebzu

        Alampa. Isäs nyrskytti häntä huolella ja hiljaa >:)


      • ebzu kirjoitti:

        Alampa. Isäs nyrskytti häntä huolella ja hiljaa >:)

        No sentään hiljaa. Omat vanhempasi huutanuzih kuin syöttöporsaat. Etenkin äitisi.


    • Kiekkoilija// Positiivista.

      • Etkö huomioi minua ollenkaan?


      • icepicked kirjoitti:

        Etkö huomioi minua ollenkaan?

        Kirjoitit Ebzulle.

        Minulla on muutenkin paha tapa vastata toisten puolesta ja yritän päästä siitä eroon.

        Joten siis: Mihis sinä nyt huomioni haluat?


      • kurpizza kirjoitti:

        Kirjoitit Ebzulle.

        Minulla on muutenkin paha tapa vastata toisten puolesta ja yritän päästä siitä eroon.

        Joten siis: Mihis sinä nyt huomioni haluat?

        Minuun. :)
        Tarvitsen huomiota.


    • Okeis. Puhu.

      • Minä ajattelin, että sinä puhuisit. No... Minun mielestäni uskonto on perseestä.


    • Mistä??

      Meidän opettajamme on perseestä. Siteeraa tasan ne asiat, jotka ovat kirjassa, ei mitään ylimääräistä ---> Tunnit puuduttavia eikä opettajat tunnu olevan itse kiinnostunut aiheesta.
      Entinen usan openi harrasti moottoripyöräilyä. Hän oli kaikkien suosikki-opettajat listalla.

      • Kiekkoilija-94

        Back in business... :|


      • Mistä vain. ;)

        Minua vituttaa kaikki uskontoon liittyvä. Opettaja ei vähiten.


      • Kiekkoilija-94 kirjoitti:

        Back in business... :|

        Morrosta. Mitäs kuuluu?


      • icepicked kirjoitti:

        Mistä vain. ;)

        Minua vituttaa kaikki uskontoon liittyvä. Opettaja ei vähiten.

        O_o

        Uskonto on helppoa.


      • Kiekkoilija-94
        kurpizza kirjoitti:

        Morrosta. Mitäs kuuluu?

        Samaa vanhaa...


      • Kiekkoilija-94
        kurpizza kirjoitti:

        O_o

        Uskonto on helppoa.

        En ole itse opiskellut uskontoa suunnilleen 4-5 vuoteen...


      • Kiekkoilija-94 kirjoitti:

        En ole itse opiskellut uskontoa suunnilleen 4-5 vuoteen...

        Vanhus.


      • kurpizza kirjoitti:

        O_o

        Uskonto on helppoa.

        Ei täällä. Pitäisi olla oikeasti uskovainen.


      • Kiekkoilija-94
        kurpizza kirjoitti:

        Vanhus.

        Alaikänen -.-


      • icepicked kirjoitti:

        Ei täällä. Pitäisi olla oikeasti uskovainen.

        Höh. Meillä justiin pyritään objektiivisuuteen.

        Kiekkoilija// Tunnen itseni oikeasti aivan stanan vanhaksi.


      • Kiekkoilija-94
        kurpizza kirjoitti:

        Höh. Meillä justiin pyritään objektiivisuuteen.

        Kiekkoilija// Tunnen itseni oikeasti aivan stanan vanhaksi.

        Niinhän sitä aina sanotaan tuon ikäisenä! Todellisuus on kuitenkin eri.


      • kurpizza kirjoitti:

        Höh. Meillä justiin pyritään objektiivisuuteen.

        Kiekkoilija// Tunnen itseni oikeasti aivan stanan vanhaksi.

        Täällä ei pyritä mihinkään. Perseeseen ja pimeälle keskiajalle korkeintaan.


      • Kiekkoilija-94 kirjoitti:

        Niinhän sitä aina sanotaan tuon ikäisenä! Todellisuus on kuitenkin eri.

        Järkyttävää ajatella. Tuntuu, kuin vaarini kuolemasta olisi kolme vuotta, siitä onkin kuusi. Ja voin puhua asioista, jotka ovat tapahtuneet kymmenen vuotta sitten... O_o

        Biologi// On häntä näkynyt, mutta ilmeisesti liian laiska kirjautumaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Täällä ei pyritä mihinkään. Perseeseen ja pimeälle keskiajalle korkeintaan.

        Jaa.
        Nyt huomasin sinutkin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Jaa.
        Nyt huomasin sinutkin.

        Huomasitkin. :)

        Oli jo ikävä.


      • icepicked kirjoitti:

        Huomasitkin. :)

        Oli jo ikävä.

        Jups.

        Milloin?


      • kurpizza kirjoitti:

        Jups.

        Milloin?

        Äsken. :)))


      • icepicked kirjoitti:

        Äsken. :)))

        >_<

        Ota lääkkeesi.


      • kurpizza kirjoitti:

        >_<

        Ota lääkkeesi.

        XD

        Otan unilääkkeeni. Yötä. Meripoikien kuvia. :))))


      • icepicked kirjoitti:

        XD

        Otan unilääkkeeni. Yötä. Meripoikien kuvia. :))))

        :(

        Apteekkareiden kuvia.


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        >_<

        Ota lääkkeesi.

        Ei sen tarttis,jos isänsä ei olis raskannu äitiänsä. Äitinsä pääsi kumminkin pakoon,luikki piiloon maanrakoon. Sielä tuo yksi varttui,ihmekkös että tuollaiseksi karttui.


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        :(

        Apteekkareiden kuvia.

        Viiksien kuvia.


      • ebzu kirjoitti:

        Viiksien kuvia.

        Tai tatuointien? :)?


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Tai tatuointien? :)?

        Tai viiksitatuointien? Joiden alla lukee jotain?


      • ebzu kirjoitti:

        Tai viiksitatuointien? Joiden alla lukee jotain?

        Viiksitatuointi XD Joo!!! Ja jee, alla tekstiä


    • Missäköhän Herre on? Kirjautunun viimeksi 8. päivä ja nyt on jo 12:s. (Kirjoitinkohan tuon viimeisen järjestysluvun oikein?)

      • Kiekkoilija-94

        Etköhän tuon oikein kirjoittanut.


      • Kiekkoilija-94 kirjoitti:

        Etköhän tuon oikein kirjoittanut.

        Netistä vielä tarkistin, ja kyllä se noin menee. Tuolla tavalla joutuu aika harvoin järjestysluvun kirjoittamaan. Muutenkin lukusanojaen kirjoittamiseen liittyviä sääntöjä tarvitsee harvoin, jolloin ne unohtuvat helposti.


      • Olen elossa, älkää peljästykö. Mielenkiintoni pulinoihin on kadonnut kokonaan, joten kirjaudun harvemmin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olen elossa, älkää peljästykö. Mielenkiintoni pulinoihin on kadonnut kokonaan, joten kirjaudun harvemmin.

        Älä, tulou ikävä! :(

        Miksei sinua enää kiinnosta väitellä minunkeni?


      • icepicked kirjoitti:

        Älä, tulou ikävä! :(

        Miksei sinua enää kiinnosta väitellä minunkeni?

        Täällä ei ole muita väittelykumppaneita. Sinä kelpaat, mutta kaipaan monipuolisuutta. Sinussa ainut vika on vihaamani Sokraattinen menetelmä*, jota käytit anarkistiketjussa viime hetkeen saakka.

        *kaikki lahkot ja TV-apologeetat käyttävät samaa menetelmää:
        "Jos kuolisit nyt pääsisitkö taivaaseen?"
        "Kyllä"
        "Miksi?"
        "Koska olen hyvä ihminen."
        "Oletko koskaan valehdellut tai varastanut?"
        "Olen useastikin... :D"
        "Miksi kutsut niitä, jotka valehtelevat tai varastavat?"
        "Huijareiksi ja varkaiksi."
        "Eli olette huijari ja varas, vai kuinka?"
        "Niin kai olen..."
        "Pääsevätkö varkaat mielestänne taivaaseen?"
        "Eivät joutuisin sittenkin helvetteen."


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Täällä ei ole muita väittelykumppaneita. Sinä kelpaat, mutta kaipaan monipuolisuutta. Sinussa ainut vika on vihaamani Sokraattinen menetelmä*, jota käytit anarkistiketjussa viime hetkeen saakka.

        *kaikki lahkot ja TV-apologeetat käyttävät samaa menetelmää:
        "Jos kuolisit nyt pääsisitkö taivaaseen?"
        "Kyllä"
        "Miksi?"
        "Koska olen hyvä ihminen."
        "Oletko koskaan valehdellut tai varastanut?"
        "Olen useastikin... :D"
        "Miksi kutsut niitä, jotka valehtelevat tai varastavat?"
        "Huijareiksi ja varkaiksi."
        "Eli olette huijari ja varas, vai kuinka?"
        "Niin kai olen..."
        "Pääsevätkö varkaat mielestänne taivaaseen?"
        "Eivät joutuisin sittenkin helvetteen."

        No hyvä. Voin vaihtaakin. Kirjoita lyhyt argumentti ja päättele vastauksestani käyttämäni tyyli. Pelatkaammeko tätä?


      • icepicked kirjoitti:

        No hyvä. Voin vaihtaakin. Kirjoita lyhyt argumentti ja päättele vastauksestani käyttämäni tyyli. Pelatkaammeko tätä?

        Kirjoitan argumentin kohta tämän alle kolmanteen kappaleeseen.

        Et ole niin kiinnostava, että mielenkiintoni pysyisi yllä ja jos olet tottunut tuon vituttavan menetelmän käyttöön, niin voit käyttää sitä vaikka mielestäni sen käyttäjät pitäisi lopettaa... Toinen viittaus em. TV-apologeettoihin: "kysyjä ohjaa aina keskustelun haluaamaansa suuntaan, jos sinä esität kysymykset vastustajan täytyy puolustautua, jolloin hänellä on vaikeampi rooli."

        Argumentti:
        "Munanlutkuttaminen julkisella paikalla pitää sallia vanhoille naisille, jotta heidän seksielämänsä ei köyhdy. Koska vanhukset ovat usein yksinäisiä."

        Onnea, tuon kumoamiseen.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kirjoitan argumentin kohta tämän alle kolmanteen kappaleeseen.

        Et ole niin kiinnostava, että mielenkiintoni pysyisi yllä ja jos olet tottunut tuon vituttavan menetelmän käyttöön, niin voit käyttää sitä vaikka mielestäni sen käyttäjät pitäisi lopettaa... Toinen viittaus em. TV-apologeettoihin: "kysyjä ohjaa aina keskustelun haluaamaansa suuntaan, jos sinä esität kysymykset vastustajan täytyy puolustautua, jolloin hänellä on vaikeampi rooli."

        Argumentti:
        "Munanlutkuttaminen julkisella paikalla pitää sallia vanhoille naisille, jotta heidän seksielämänsä ei köyhdy. Koska vanhukset ovat usein yksinäisiä."

        Onnea, tuon kumoamiseen.

        Vanhoilla naisilla ei ole munaa.

        Tekstin väärin ymmärtäminen on hauskaa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kirjoitan argumentin kohta tämän alle kolmanteen kappaleeseen.

        Et ole niin kiinnostava, että mielenkiintoni pysyisi yllä ja jos olet tottunut tuon vituttavan menetelmän käyttöön, niin voit käyttää sitä vaikka mielestäni sen käyttäjät pitäisi lopettaa... Toinen viittaus em. TV-apologeettoihin: "kysyjä ohjaa aina keskustelun haluaamaansa suuntaan, jos sinä esität kysymykset vastustajan täytyy puolustautua, jolloin hänellä on vaikeampi rooli."

        Argumentti:
        "Munanlutkuttaminen julkisella paikalla pitää sallia vanhoille naisille, jotta heidän seksielämänsä ei köyhdy. Koska vanhukset ovat usein yksinäisiä."

        Onnea, tuon kumoamiseen.

        Argumentti:
        "Munanlutkuttaminen julkisella paikalla pitää sallia vanhoille naisille, jotta heidän seksielämänsä ei köyhdy. Koska vanhukset ovat usein yksinäisiä."

        "Munanlutkuttaminen"
        Sanan muna käyttäminen tässä yhteydessä antaa tilaa väärinkäsityksille, koska sillä on ikävä kaksoismerkitys. Lutkuttaminen tuo mieleen lutkan, eikä se miellyttäne kohderyhmää.

        "julkisella paikalla"
        Nykyaikana julkiseksi paikaksi sopii vaikka olohuone, kunhan lehtikuvaaja löytää ikkunan taakse.

        "pitää sallia"
        Sallivaisuus ei ole suvaitsevaisuutta. Salliminen ilman suvaitsemista on siis huuhaata.

        "vanhoille naisille"
        Miksei nuorille naisille? Entä miehille? Vanhojen miesten hyvinvointi on yhteiskuntamme tärkein änkyröinniltä pelastava enkeli, ja ilman nuorten hyvinvointia hyvinvointivaltio romahtaa.

        "jotta heidän seksielämänsä ei köyhdy."
        Munanlutkutus köyhdyttää seksielämää! Ei vanha nainen saa imemisestä mitään, joten koko toimi on täysin hyödytön, jos häntä ei kuunnella henkilökohtaisesti!

        "Koska vanhukset ovat usein yksinäisiä."
        Vanhukset voivat pitää toisilleen seuraa vanhainkodeissa, joten heidän raahaamisensa julkiselle paikalla on täysin tarpeetonta.


      • icepicked kirjoitti:

        Argumentti:
        "Munanlutkuttaminen julkisella paikalla pitää sallia vanhoille naisille, jotta heidän seksielämänsä ei köyhdy. Koska vanhukset ovat usein yksinäisiä."

        "Munanlutkuttaminen"
        Sanan muna käyttäminen tässä yhteydessä antaa tilaa väärinkäsityksille, koska sillä on ikävä kaksoismerkitys. Lutkuttaminen tuo mieleen lutkan, eikä se miellyttäne kohderyhmää.

        "julkisella paikalla"
        Nykyaikana julkiseksi paikaksi sopii vaikka olohuone, kunhan lehtikuvaaja löytää ikkunan taakse.

        "pitää sallia"
        Sallivaisuus ei ole suvaitsevaisuutta. Salliminen ilman suvaitsemista on siis huuhaata.

        "vanhoille naisille"
        Miksei nuorille naisille? Entä miehille? Vanhojen miesten hyvinvointi on yhteiskuntamme tärkein änkyröinniltä pelastava enkeli, ja ilman nuorten hyvinvointia hyvinvointivaltio romahtaa.

        "jotta heidän seksielämänsä ei köyhdy."
        Munanlutkutus köyhdyttää seksielämää! Ei vanha nainen saa imemisestä mitään, joten koko toimi on täysin hyödytön, jos häntä ei kuunnella henkilökohtaisesti!

        "Koska vanhukset ovat usein yksinäisiä."
        Vanhukset voivat pitää toisilleen seuraa vanhainkodeissa, joten heidän raahaamisensa julkiselle paikalla on täysin tarpeetonta.

        Atomistinen pätemistekniikka, jossa keskustelu paloitellaan osiin ja kumotaan yksitellen, Nassen mukaan tuollainen ei ole hyvää keskustelua (Valistaja-T1000)... Kirjoitanko toisen vai jatkatko äskeisellä argumentilla?


    • Hellous. Uhraan taas sekunnin ajan teille huomiota. XD

      • Oi! Huomiota, anna minulle!


    • XD Sinä muuten kuulut niihin ihmisiin, joille on kiva vittuilla.

      • Minäkö? :(


      • icepicked kirjoitti:

        Minäkö? :(

        Juu. En tiedä miksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Minäkö? :(

        Joidenkin ihmisten kanssa on kiva harrastaa vittuilua, se on totta.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joidenkin ihmisten kanssa on kiva harrastaa vittuilua, se on totta.

        Niinpä!


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joidenkin ihmisten kanssa on kiva harrastaa vittuilua, se on totta.

        Miksi juuri minun kanssani! Ei ole kivaa. :( Ilkeitä olette.


    • Sinua nyt huomataan, joten älä valita. XD

      • Menin pelaamaan suruni pois. :(


    • Älä mene. :( Okeis, en enää vittuile.

      • Nyt lopetin pelaamisen. Ole täällä kanssasi. :)


    • No helloos.

      Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.

      • Mistä puhuisimmekaan, mussukka?


    • Älä mussuttele, muuten hyvä.

      • Mistä puhuisimme, toveri?


    • Ei inspaa nyt.

      • Älä viitsi! Aina me löydämme jotakin!


    • Älä kirjoita noin väärän kuuloisesti.

      • Miten voisin kirjoittaa oikein, jos teen väärin?


      • Kiekkoilija-94
        icepicked kirjoitti:

        Miten voisin kirjoittaa oikein, jos teen väärin?

        Jaahas...


    • Mitä sinä teet väärin?

    • Siis..?

      • No mitä luulisit? Mitä tapahtuikaan kapakassa?


      • ebz
        icepicked kirjoitti:

        No mitä luulisit? Mitä tapahtuikaan kapakassa?

        En muuten tarkoittanut hiljaisella ääntä,vaan nopeutta. Ja olihan äitis pakko olla hiljaa ku se oli kolkattu.


      • ebz kirjoitti:

        En muuten tarkoittanut hiljaisella ääntä,vaan nopeutta. Ja olihan äitis pakko olla hiljaa ku se oli kolkattu.

        Oma isäsi tikkasi kuin ompelukone. Nih.


      • ebzu
        icepicked kirjoitti:

        Oma isäsi tikkasi kuin ompelukone. Nih.

        Toivottavasti,parempi sekin kuin hitaasti kuin kilpikonna.


    • Jaa, no se ei olekaan minun vikani. :)

      • Kylläpä on. Olet minun terapeuttini nyt.


      • icepicked kirjoitti:

        Kylläpä on. Olet minun terapeuttini nyt.

        Menen nyt nukkumaan. Jutellaan huomenna. Hyvääs yötä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Menen nyt nukkumaan. Jutellaan huomenna. Hyvääs yötä.

        Älä hylkää minua! Minäkin tosin mennen... Yötä.


    • "Mie: Kurpizzan hiukset, tunnetteko olonne uhatuiksi?
      Kurpizzan kassa (tukka): *Pudistaa päätään.*
      Mie: Haluaisitteko, että silitän teitä?
      Kurpizzan kassa: *Nyökkää.*

      PÄRR PÄRR JOIN MUSTAA TEETÄ!"

      XDXD

      • ebzu

        Mitä?


      • ebzu kirjoitti:

        Mitä?

        Trotski kirjoitti noin yhteen vakkarikeskusteluun...


    • Ketään paikalla?

      • Minä ainakin


      • pofuksio kirjoitti:

        Minä ainakin

        Wihuu. X)


      • Sinun muamas. :))))

        Kiännän da kirjutan tehtävii karjalaikse.


    • Luitko hiushomman? XD

      • Luin. Kassa on hiukset.


      • icepicked kirjoitti:

        Luin. Kassa on hiukset.

        Tiedän. Yritin etsiä sitä kirjoittamaani vittuilusatua sinusta ja IT:stä, mutten muista siitä mitään. :(


      • kurpizza kirjoitti:

        Tiedän. Yritin etsiä sitä kirjoittamaani vittuilusatua sinusta ja IT:stä, mutten muista siitä mitään. :(

        Liittyikö sekin vessanyrskytykseen?


      • icepicked kirjoitti:

        Liittyikö sekin vessanyrskytykseen?

        Ei. Paljoa. Se oli muistaakseni jonkinlainen parodia Lumikista ja sinulla oli siinä kommunistivaltio ja IT asui mökissä hutsujen kanssa. Sitten IT meinasi tukehtua viiksiinsä ja Putin pelasti hänet ja he lähtivät tankeilla tuhoamaan valtakuntaasi.

        Muistaisin edes yhden lauseen...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei. Paljoa. Se oli muistaakseni jonkinlainen parodia Lumikista ja sinulla oli siinä kommunistivaltio ja IT asui mökissä hutsujen kanssa. Sitten IT meinasi tukehtua viiksiinsä ja Putin pelasti hänet ja he lähtivät tankeilla tuhoamaan valtakuntaasi.

        Muistaisin edes yhden lauseen...

        "Seitsemän hutsua..?"

        http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4341730/ahdistaa_kayda_saunassa_koska XD


    • Jotenkin niin. Assassinkin oli mukana.

      Höö. XD

      Hyvää yötä, kauniita unia, hötsujen kuvia.

      • Hyvää yötä, HÖÖn kuvia.


    • HÖÖ!

    • Tuntuu kuin olisin täällä yksin...

      Onko täällä edes ketään? ¿O.O?

    • Sitäkin minäkin mietin. Ärsyttää, kun haluaisi puhua jolle kulle, eikä täällä ole ketään. -.-

      • Minuakin se ärsyttää. Tosin jos puhekaverini ei ole Ebzu, niin keskusteluun tulee joku muu mukaan ja minä syrjäydyn keskustelusta.


      • pofuksio kirjoitti:

        Minuakin se ärsyttää. Tosin jos puhekaverini ei ole Ebzu, niin keskusteluun tulee joku muu mukaan ja minä syrjäydyn keskustelusta.

        Yeps. Olet tehnyt pari kertaa niin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Yeps. Olet tehnyt pari kertaa niin.

        Teen niin oikeastaan huomattavan usein.

        En tiedä. Olen jotenkin vain kovin epäsosiaalinen.


      • pofuksio kirjoitti:

        Teen niin oikeastaan huomattavan usein.

        En tiedä. Olen jotenkin vain kovin epäsosiaalinen.

        : /

        Minua rasittaa ihmisten liika seura irl, mutta netissä jaksaisin höpötellä vaikka kuinka kauan.

        Loma tulossa. En jaksa keskittyä läksyihin.


      • kurpizza kirjoitti:

        : /

        Minua rasittaa ihmisten liika seura irl, mutta netissä jaksaisin höpötellä vaikka kuinka kauan.

        Loma tulossa. En jaksa keskittyä läksyihin.

        Minua ei rasita siinä muu kuin se, etten ujouteni takia saa juttua ollenkaan luistamaan.

        Vieläkö teillä tulee läksyjä? O.O
        Ainiin... Olet lukiossa...


    • Tiedätkö yhtään miksi olet ujo? En muista, oli/etko koulukiusattu?

      Jup.

      • Olen joskus kyllä ollut sosiaalinen. Se loppui tosin, kun poikatyttönä tunsin itseni aina ulkopuoliseksi, enkä sopinut kenenkään seuraan. Aloin syrjäytymään, ja kun minua alettiin kiusaamaan, syrjäydyin lisää.
        Ja koska olen sitten vitosluokan ollut ikäisistäni syrjässä, pelkään jatkuvasti tekeväni jotain väärin ym. enkä tunne yhtään kuuluvani joukkoon.

        On minulla kyllä myös aina ollut todella paha ramppikuume. Jo tunnilla vastaaminenkin on siksi pelottavaa.


    • Etkai sinä itsekään muistaisi kovin kauaa, vaikka joku mokaisikin? Miksi muutkaan siis välittäisivät sinun touhuistasi?

      • En muista muitten mokailuja kauaa, mutta omista mokistani olen jopa kuukausia saanut kuittailua.

        Niin, pimeys on masentavaa. Mutta niin on lumikin välillä.


    • >_< En jaksa ihmisiä. Räjäytetään Putin, niin päästään kaikista.

      "Nimeni on Ruma-Ruba Korbela,
      turpiin vedän kaikkia
      Jos nakkikioskilla soitat poskea
      niin poskeen alkaa koskea

      Hajoo tianoo,
      hianoo!

      ÄO, ÄO,
      ei oo!"

      Kurpizzan kuuntelemat maanantai-illan laulut.

      • Selvä :D

        On muuten yhtä tuskaa tällä rikkonaisella lainapuhelimella vastailla viesteihin täällä.


    • Juu. Putin räjähtää, kun hänelle syöttää purkillisen Golgate-hammastahnaa, joka sekoittaa mahan.

      Luin aluki "lankapuhelimella" ja mietin, että mitäs vittua nyt... XD

      • Tuollaista teoriaa en ole kuullutkaan.

        Minäkin luin ensin kirjoittaneeni lankapuhelimella :D Tulee vaan tunne, että mitä vittua menin tekemään


    • Keksin sen juuri....

      Olis kyllä mielenkiintoinen lankapuhelin...

      • Niin arvelinkin. Toteuttaistko sen joskus?

        Niin olisi. Mistäköhän niitä saa?


    • Vois. Haetuta Putin tänne, niin minä hankin hammastahnat!

      En tiedä. :/

      • Se voi olla hivenen hankalaa.

        En tainnut olettaakkaan xD


    • Mikään ei voi olla suolistolaiselle liian hankalaa!

      Vois kysyä...

      • Ehkei, mutta minulle voi.

        Siitä vaan


    • Taitaa se minullekin olla... Pitää kysyä wanhoilta wakkareilta.

      Menen DNA:n kysy ja auta palstalle...

      • Niin. Vaikeaa se olisi.

        Siis MITÄ? XD


    • Tulin pilaamaan syvällisen keskustelunne. Moi.

      • Keskustelumme ei ollut kovin syvällinen


    • DNA:lla muistaakseni on sellainen...

      Trotski// Miksi kirjoitit häpykarva?

      • Thaikielessä on eri kirjaimikko kuin suomessa. Ei huikaan ole sama asia kuin хуй.


      • icepicked kirjoitti:

        Thaikielessä on eri kirjaimikko kuin suomessa. Ei huikaan ole sama asia kuin хуй.

        Silti.

        Pouksio// Minusta se oli ihan tarpeeksi syvältä näin maanantaille. X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Silti.

        Pouksio// Minusta se oli ihan tarpeeksi syvältä näin maanantaille. X)

        Voi mussu, lienet jäänyt seiskaipanan tasolle...


      • kurpizza kirjoitti:

        Silti.

        Pouksio// Minusta se oli ihan tarpeeksi syvältä näin maanantaille. X)

        X) Selvä. Itse olen taas tottunut syvällisen olevan hyvin paljon syvällisempää, koska olen usein avoin kuin kirja.

        Voi elämä. Aloin selittämään.


    • ET// Jaa, että mikä?!

      Pofuksio// Kirjatkaan eivät aina aukea.

      • Minun pikku seiskaluokkalaiseni! :)

        //IT, vastaa tänne alas; en löydä viestiäsi.


      • icepicked kirjoitti:

        Minun pikku seiskaluokkalaiseni! :)

        //IT, vastaa tänne alas; en löydä viestiäsi.

        Tuossa "'mikä argumentti' -leikissä" vastasin sinun käyttäneen atomistista pätemistaktiikkaa, josta Nasse ei tykkää (Valistaja-T1000).


    • Pärkeleen PUNApääpaviaani, toivottavasti tukehdut kortsuusi.

      • En käytä kortsuja. :))))

        //IT, taktiikkani oli paholaisen asianajaja.


      • icepicked kirjoitti:

        En käytä kortsuja. :))))

        //IT, taktiikkani oli paholaisen asianajaja.

        Siitä ei puhuttu mitään. Minä tungen sen kurkkuusi.


      • icepicked kirjoitti:

        En käytä kortsuja. :))))

        //IT, taktiikkani oli paholaisen asianajaja.

        En käytä taktiikoiden nimiä vaan itsekeksimiäni kuvauksia, koska rakkaalla egolla on monta kutsumanimeä muista maailman ilmiöistä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Siitä ei puhuttu mitään. Minä tungen sen kurkkuusi.

        Muutitko sittenkin mieltäsi suhteemme tulevaisuudesta?


      • icepicked kirjoitti:

        Muutitko sittenkin mieltäsi suhteemme tulevaisuudesta?

        Mikä suhde?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En käytä taktiikoiden nimiä vaan itsekeksimiäni kuvauksia, koska rakkaalla egolla on monta kutsumanimeä muista maailman ilmiöistä.

        Olet aina niin hupaisaa seuraa.

        //Kurpizza, meidän romanttinen suhteemme.


      • icepicked kirjoitti:

        Olet aina niin hupaisaa seuraa.

        //Kurpizza, meidän romanttinen suhteemme.

        Hur så?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så?

        Olet niin pyyteetön ja epäitsekäs...


      • icepicked kirjoitti:

        Olet niin pyyteetön ja epäitsekäs...

        Ajattelin kerran tappavani egon meditoinnilla, mutta huomasin, että egolla ja minulla oli jotain yhteistä :§)


    • Mit vit...? Stana. Kuuleppas, en halua haaremia. Kiitos.

      • Kuka sanoi, että haaremin saisit sinä?

        Menen nukkumaan, kulta, Valkyriani!


      • icepicked kirjoitti:

        Kuka sanoi, että haaremin saisit sinä?

        Menen nukkumaan, kulta, Valkyriani!

        No vittu kaikki homopekoista keihinlie vainoavat.... Vituttaa vielä enemmän, kun tietää, ettei irl kukaan edes tevehtisi.

        IT, vastaa nyt Trotskille, kun hän sanoi sinulle hyvää yötä!


    • Trotski hei, missä päin kirjastoa ne kirjat ovat? (Tietokirjat, kaunokirjallisuus, kommunistinyrskytys...?)

      • Oi! Olet hankkimassa kirjoja! Kaksi on suomalaisen kaunokirjallisuuden, yksi ulkomaisen, osastolla. Koskinen, Sahlberg, Littell.


      • icepicked kirjoitti:

        Oi! Olet hankkimassa kirjoja! Kaksi on suomalaisen kaunokirjallisuuden, yksi ulkomaisen, osastolla. Koskinen, Sahlberg, Littell.

        Okkeis... Käyn perjantaina kirjastolla.


    • Tervehdys, naturklubbenlaiset! Onko luontohavaintoja?

      • Ei juuri. Säähavaintoni: ei lunta.

        Seuraavan nimeksi tulou kirjakerho.


      • Hmm... En ole kiinnittänyt huomiota. Kun menen kouluun, on pimeää ja pimeää on sieltä lähtiessänikin, joten on jäänyt paljon näkemättä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hmm... En ole kiinnittänyt huomiota. Kun menen kouluun, on pimeää ja pimeää on sieltä lähtiessänikin, joten on jäänyt paljon näkemättä.

        Ai niin, ainakin ensimmäisessä on homostelua ja kommunistinyrskytystä.


      • On jotain epämääräisiä... Huurteen vaikutus ruohon vihreyteen, lämpötilan vaikutus lumeen, lumen määrän ja muodon vaikutus kävelyyn, lämpötilan vaikutus eläinten jalanjälkiin... yms.


      • icepicked kirjoitti:

        Ai niin, ainakin ensimmäisessä on homostelua ja kommunistinyrskytystä.

        >_<

        Luen ne yhdeltä istumalta, niin äkkiä ohi.


      • kurpizza kirjoitti:

        >_<

        Luen ne yhdeltä istumalta, niin äkkiä ohi.

        Äläs nyt, Ystäväni Rasputin on hyvä kirja ja päähenkilö suloinen.


      • icepicked kirjoitti:

        Äläs nyt, Ystäväni Rasputin on hyvä kirja ja päähenkilö suloinen.

        Yh. Jos luen kirjat kiltisti, minun ei tarvitse tehdä mitään niistä kolmesta?


      • kurpizza kirjoitti:

        Yh. Jos luen kirjat kiltisti, minun ei tarvitse tehdä mitään niistä kolmesta?

        Mikä nyt noin yököttää? Katson...


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä nyt noin yököttää? Katson...

        Nyt ei tee yhtään mieli lukea nyrskytys-juttuja. Mitä katsot?


      • kurpizza kirjoitti:

        Nyt ei tee yhtään mieli lukea nyrskytys-juttuja. Mitä katsot?

        Siinä on kaikkea hauskaa...

        Katson, sopiiko.


      • icepicked kirjoitti:

        Siinä on kaikkea hauskaa...

        Katson, sopiiko.

        Sinun vai minun mielestä hauskaa?

        Miksei sopisi...? Pyydän, ihan oikeasti!


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinun vai minun mielestä hauskaa?

        Miksei sopisi...? Pyydän, ihan oikeasti!

        Ehkäpä molempien...

        Lupasit jo kertoa ainakin yhden joskus!


      • icepicked kirjoitti:

        Ehkäpä molempien...

        Lupasit jo kertoa ainakin yhden joskus!

        Niin kai....

        Valmistaudun henkisesti katsomaan sen videon. En voi kertoa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin kai....

        Valmistaudun henkisesti katsomaan sen videon. En voi kertoa...

        Kyllllllä.

        Oikeastiko?


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllllllä.

        Oikeastiko?

        Jaa.

        Hävettää liikaa, koska se ei ole järkevää. En halua kuulla yhtään huomautusta siitä. Ei kuitenkaan mitään maata kaatavaa.

        Huominen vielä. Sitten on perjantai.

        Hyvääs yötä ja kommunistien kuvia.


      • ebzu

        Omat säähavaintoni: 30cm lunta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Jaa.

        Hävettää liikaa, koska se ei ole järkevää. En halua kuulla yhtään huomautusta siitä. Ei kuitenkaan mitään maata kaatavaa.

        Huominen vielä. Sitten on perjantai.

        Hyvääs yötä ja kommunistien kuvia.

        Oi, en malta odottaa!

        Kuuntelitko kommunistisen rakkauslaulun, jonka lähetin joskus?


    • Kurpizza? Missä olet ollut?

    • Jeii... Koira valvotti koko yön, ja herätteli noin vartin välein. Tosin aina niissä väleissä ei edes ehtinyt nukkua →.←
      Ja tänään vielä kahdeksaksi kouluun laulamaan...

    • ebzu

      Kuka se Emptytyyppi muuten on?

    • Nostan tätä ylös ja kerron samalla Kurpizzalle, että olen aina valmis kuulemaan, mistä nimenomaisesta kohdasta hän järkyttyi niin.

      • kurpizza_

        Vittuunnuin, koska kirja on epäselvä ja puoliksi saksaa. Lisäksi se on hidaslukuinen, olen vasta sivulla 186


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Vittuunnuin, koska kirja on epäselvä ja puoliksi saksaa. Lisäksi se on hidaslukuinen, olen vasta sivulla 186

        Päähenkilöllä on pimeitä fantasioita. Olen sivulla 50; täytyy lukea sinut kiinni.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Päähenkilöllä on pimeitä fantasioita. Olen sivulla 50; täytyy lukea sinut kiinni.

        Niinkö meinaat? Millä sivulla olet? Itse olen 244. Suomalaiset bongattu kahdesti ja Voss on hauska jäppinen.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Niinkö meinaat? Millä sivulla olet? Itse olen 244. Suomalaiset bongattu kahdesti ja Voss on hauska jäppinen.

        Millä sivulla olit sanoessasi minua kieroksi sosialistiksi? 72.

        Ach, torilla tavataan! Goebbelsin elämäkerrassa ei meitä mainittu kertaakaan. Autossa on aikaa lukea.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Millä sivulla olit sanoessasi minua kieroksi sosialistiksi? 72.

        Ach, torilla tavataan! Goebbelsin elämäkerrassa ei meitä mainittu kertaakaan. Autossa on aikaa lukea.

        En ollut vielä aloittanut. Minä olen 288.

        Onko IT häipynyt?


      • kurpizza_ kirjoitti:

        En ollut vielä aloittanut. Minä olen 288.

        Onko IT häipynyt?

        Mistä tiesit, että siinä olisi homostelua? Nyt olen sivulla 142.

        Ei kai, lomalla lie.


    • Hitto, minä arvasin, että häi haluaa kuksia Hanikaa!

    • Olen sivulla 473, ja olen saanut selville, että päähenkilö rakastaa ripuloinnin kuvausta, näkee harjoja ja tykkää kuksia poikia.

      • Jännä kirja............ :D


      • veh kirjoitti:

        Jännä kirja............ :D

        Juu. Natsihomopaskaa. Kirjaimellisesti. Päähenkilö on natsi, homo ja kuvaa ripulointiaan. Vieläkun saisi lisättyä filosofioinnen ja insestin samaan, niin hyvin menisi. =P

        Tosiaan, pääsin takaisin. Mites tänne kuuluu?


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu. Natsihomopaskaa. Kirjaimellisesti. Päähenkilö on natsi, homo ja kuvaa ripulointiaan. Vieläkun saisi lisättyä filosofioinnen ja insestin samaan, niin hyvin menisi. =P

        Tosiaan, pääsin takaisin. Mites tänne kuuluu?

        Tuli kuollut olo, kun Kurpizzaa ei ollut. ಠ_ಠ Hyvä, että tuli takaisin. :D


      • veh kirjoitti:

        Tuli kuollut olo, kun Kurpizzaa ei ollut. ಠ_ಠ Hyvä, että tuli takaisin. :D

        Njäh, kyllä teillä on selvästi hauskaa ollut. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Njäh, kyllä teillä on selvästi hauskaa ollut. XD

        Joo... Trotskilla ainakin. Ja Herra X:llä... ಠ_ಠ Sekä muilla.


      • Herra X
        veh kirjoitti:

        Joo... Trotskilla ainakin. Ja Herra X:llä... ಠ_ಠ Sekä muilla.

        Miten niin minulla on ollut hauskaa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu. Natsihomopaskaa. Kirjaimellisesti. Päähenkilö on natsi, homo ja kuvaa ripulointiaan. Vieläkun saisi lisättyä filosofioinnen ja insestin samaan, niin hyvin menisi. =P

        Tosiaan, pääsin takaisin. Mites tänne kuuluu?

        Voih, siinä tulou insestiäkin. Älä lue noin hiton nopeasti; en pysy perässä! Minua vaaditaan koko ajan tekemään jotakin muuta.

        En tiedä, oliko viisasta lukea tätä.


      • icepicked kirjoitti:

        Voih, siinä tulou insestiäkin. Älä lue noin hiton nopeasti; en pysy perässä! Minua vaaditaan koko ajan tekemään jotakin muuta.

        En tiedä, oliko viisasta lukea tätä.

        Sitäkin. Missä olet menossa? Kostosuunnitelmiini kuului myös ylinopea lukeminen....

        Kuin niin? Luin kirjaa illalla, näin yöllä jotenkin siihen ja Suolistoon liittyvää unta (muuta en muista) ja aamulla horroksessa kuulin alakerrassa katsottavan Muumeja. Nyt olen sitä mieltä, että kirja ja Muumit liittyvät toisiinsa. Todellisuuden tajuni on yhtä hyvä kuin päähenkilöllä.
        Luitko kannibalismihomman? Repesin sille.


      • kurpizza kirjoitti:

        Sitäkin. Missä olet menossa? Kostosuunnitelmiini kuului myös ylinopea lukeminen....

        Kuin niin? Luin kirjaa illalla, näin yöllä jotenkin siihen ja Suolistoon liittyvää unta (muuta en muista) ja aamulla horroksessa kuulin alakerrassa katsottavan Muumeja. Nyt olen sitä mieltä, että kirja ja Muumit liittyvät toisiinsa. Todellisuuden tajuni on yhtä hyvä kuin päähenkilöllä.
        Luitko kannibalismihomman? Repesin sille.

        Äh, eikö täällä voitaisi keskustella jostain muustakin kuin siitä kirjasta, jota te olette lukemassa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Sitäkin. Missä olet menossa? Kostosuunnitelmiini kuului myös ylinopea lukeminen....

        Kuin niin? Luin kirjaa illalla, näin yöllä jotenkin siihen ja Suolistoon liittyvää unta (muuta en muista) ja aamulla horroksessa kuulin alakerrassa katsottavan Muumeja. Nyt olen sitä mieltä, että kirja ja Muumit liittyvät toisiinsa. Todellisuuden tajuni on yhtä hyvä kuin päähenkilöllä.
        Luitko kannibalismihomman? Repesin sille.

        Sivulla 281. Prkl! Tästä tulou pitky yö.

        Älä paljasta!

        Noh. Tajusin erään asian.


      • biologinalku kirjoitti:

        Äh, eikö täällä voitaisi keskustella jostain muustakin kuin siitä kirjasta, jota te olette lukemassa?

        Etkö sinä pidä natsihomopaskasta?

        No okei. Paleleeko sinua silloin enemmän vai vähemmän, kun on lunta? Minua palelee jostain syystä vähemmän, en tarvitse lapasiakaan, vaikka aloitin niidenkin pidon ja syyskuussa.


      • icepicked kirjoitti:

        Sivulla 281. Prkl! Tästä tulou pitky yö.

        Älä paljasta!

        Noh. Tajusin erään asian.

        Pitky yö... XD Minä istun lukemassa vaikka koko yön, jottet saa minua kiinni. =P Kiero sosialisti...

        Lääkäreiden haukkuminen oli siltikin hauskin...

        Minkä? Sinulla on liian hauskaa, se on selvää.


      • kurpizza kirjoitti:

        Pitky yö... XD Minä istun lukemassa vaikka koko yön, jottet saa minua kiinni. =P Kiero sosialisti...

        Lääkäreiden haukkuminen oli siltikin hauskin...

        Minkä? Sinulla on liian hauskaa, se on selvää.

        Kidutat minua! Älä!

        Minulla on ikävä Hanikaa. Ott oli sika. Turke ja Aue riiteleväg kuin ämmät. XD

        Tajusin, että tavallaan ajattelen kuin hän, enkä olisi halunnut tajuta sitä. Miten niin "hauskaa?"


      • kurpizza kirjoitti:

        Etkö sinä pidä natsihomopaskasta?

        No okei. Paleleeko sinua silloin enemmän vai vähemmän, kun on lunta? Minua palelee jostain syystä vähemmän, en tarvitse lapasiakaan, vaikka aloitin niidenkin pidon ja syyskuussa.

        Lähinnä hain sitä, että kukaan muu ei voi liittyä sinun ja Trotskin seuraan keskustelemaan, koska te keskustelette vain siitä kirjasta, jota olette lukemassa.

        Lumi ei kai vaikuta mitenkään siihen, kuinka herkästi minua palelee. Lämpötila se on se, joka vaikuttaa palelemiseen. Tosin joskus huomasin, että jalkoja alkoi palella herkemmin, kun tuli lunta, koska lumi kengän ympärillä hohkasi kylmää joka suunnasta.


      • biologinalku kirjoitti:

        Lähinnä hain sitä, että kukaan muu ei voi liittyä sinun ja Trotskin seuraan keskustelemaan, koska te keskustelette vain siitä kirjasta, jota olette lukemassa.

        Lumi ei kai vaikuta mitenkään siihen, kuinka herkästi minua palelee. Lämpötila se on se, joka vaikuttaa palelemiseen. Tosin joskus huomasin, että jalkoja alkoi palella herkemmin, kun tuli lunta, koska lumi kengän ympärillä hohkasi kylmää joka suunnasta.

        No joo...

        Jännää. Itselläni yleensä palelee vähemmän... Lumi tosiaan hohkaa kylmää ja kun on lunta, on yleensä pakkastakin.


    • No se on voi voi.

      Niinkö...? Et ole vielä varmaan lukenut... Kuka Ott oli?

      • Prkl. Voin lukea sivun puolessa minuutissa, jos minut pakotetaan siihen.

        Ott oli sikiöntappaja. Ei, olen lukenut.


    • Kukaan ei ole pakottamassa.

      Ai seee.... Nimet ovat tyyliin "Hapalepasuzu" plus miljoona pehmyt merkkiä jne, niin eivät jää mieleen.

      Hauskaa, no, hauskaa. Päähenkilöön on helppo samaistua, vaikka kliseinen "herkkä lapsi" juttu ärsyttikin. Minulla ei mitään yhteistä ideologiaa ole sattunut kohdalle, mutta koska olen lukenut liikaa, käytän ajatuksissani samoja rakenteita ja inhosin eilen juutalaisia...

      • Sinä olet.

        En minä sitä. Tajusin vain, että kun näen "viehättävän" ihmisen, en halua häntä vaan haluan olla hän. Pullo perseessä, ei helv..! XD


    • En minä pakota. >:) Päinvastoin. Olen täällä paikalla keskustelemassa ja häiritsein lukemistasi.

      Kai se on jokin ihastumisen piirre...? Yeh, ja sairaammaksi menee.

      • Haista kitkerä, siirappinen ripulipaska!

        Sekin kuulostaa pelottavan tutulta...


    • Sellainen, jonka olet paskonut vasemmalle kieroon? Ei kiitos.

      "On kuin sinulle olisi heitetty korillinen rapuja, jotka pistävät sinua pyllystä, jos et pidä varaasi." XD

      Sairaammaksi meno vai pullo perseessä pyöriminen? Älä vastaa.

      • Älä kiusaa! Muuten, saitko koneesi takaisin; oletko täällä yöllä?

        Voi Vossia, raukkaa.

        Molemmat.


      • icepicked kirjoitti:

        Älä kiusaa! Muuten, saitko koneesi takaisin; oletko täällä yöllä?

        Voi Vossia, raukkaa.

        Molemmat.

        Sain. Yeps. Et pääse lukemaan yöllä.

        Arvasin, että hän kuolisi. Mutta siitähän oli jo sivulla 281?

        Ja nyt teillä kotona on vasemmalle vääntyneitä pulloja...


      • kurpizza kirjoitti:

        Sain. Yeps. Et pääse lukemaan yöllä.

        Arvasin, että hän kuolisi. Mutta siitähän oli jo sivulla 281?

        Ja nyt teillä kotona on vasemmalle vääntyneitä pulloja...

        Oi, meille tulee mukavaa!

        Kyllä, mutta nyt hän hymyilee Volgassa.

        En minä pulloa perseeseeni ole tunkenut!


    • 487.... Jos luen tänä iltana tarpeeksi, voin mennä huoletta nukkumaan.

      Ihan randomipätkä.

      Niinhän sinä juuri sanoit. Vai fantasioitko siitä(kin)?

      • Pelkään pahoin, ettet voi...

        Niin niin. Olisi nyt sentään vietellyt Hanikan.

        Minulla on kaikenlaisia pimeitä fantasioita, mutta tuo ei ole yksi niistä.


    • Njäh, olen kuitenkin lähes sata sivua edellä.

      Minäkin luulin sitä. Nyt hän meinasi mennä tuon arjalaisen korston kanssa jonnekin, mutta ei vissiin menekään...

      Älä kerro.

      • Älä luota siihen; luin sata sivua äsken puolessatoista tunnissa, josta 20 minuuttia meni syömiseen.

        Menisipä!

        Kerron, jos aihetta kostoon on.


    • Minulle tämän kirjan lukeminen on vaikeaa; luulen lukeneeni kymmenen sivua, olen lukenut yhden, luulen lukeneeni yhden, olen lukenut kymmenen.
      Älä aliarvoi minua.

      Ei mennyt.

      Täh?

      • Minä luen vain. Usko pois, tätä on helpompi lukea kuin Freudia.

        Ääh!

        Jos alat vittumaiseksi.


    • Mikä sivu?

      Hän meinasi nyt joutua puolalaisnaisen raiskaamaksi. XD

      Älä sinä pieni isottele yhtään.

      • No nyt häi nussi jonkun pojan kanssa. Sivu 436. En pidä Unasta.

        Voin kertoa, ja se sattuu enemmän sinuun kuin minuun.


      • icepicked kirjoitti:

        No nyt häi nussi jonkun pojan kanssa. Sivu 436. En pidä Unasta.

        Voin kertoa, ja se sattuu enemmän sinuun kuin minuun.

        Trotski, luetpa nopeasti... :D Kahdessa tunnissa tuo vaikuttaa ripeältä..

        Ja kiitos, kun itse olin taas niin huomaamaton. (22:22)


    • 507; tämä menee tylsäksi. -.- Una on täydellinen ihminen, joka kuulostaa sairaalta, kerta verisuonet näkyvät niin selvästi.

      Pystyn iskemään takaisin.

      • 451. Tissisuonet, ällöä. Kyllä, Veh, luen nopeasti.

        Kuinka?


    • Väsyttää.

      En mitään dramaattista, mutta kiusa se on pienikin kiusa.

      • Minä en voi nukkua; minut häädettiin huoneestani. Olen sukulaisteni luona.

        Anna vinkkejä.


    • Porvarin elämä on rankkaa.

      Enkä. Muutenkin niin vähäpätöinen asia. Mutta voimpahan suojautua sillä, jos sinä rupeat hankalaksi....

      • Älä hauku! Äskenhän olin vielä kiero sosialisti.

        Oi oi! Melkein tekey mieleni mennä hankalaksi.


    • Porrrvari!

      Et sinä osaa.

      • Olen kohta sivulla 500. Entä sinä? Voisin lopettaa päästyäni tuonne.

        Enkö? Kyllä minä osaan venkoilla.


    • Suunnilleen samassa.

      Et. :)

      Raipparin mukaan olen sama henkilö kuin IT. En kyllä tietääkseni ole kuksinut sinua vessassa, ei minulla edes ole mitään mitä käyttää.

      • Lopetammeko? En jaksaisi enää.

        Osaanpa.

        Aina voi olla luova, sanon.


    • Sopii.

      Et osaa.

      Älä taas aloita.

      • Hyvä. Jatkamme huomenna.

        Enkö muka? Miltä muovipullo nyt kuulostaisi? Tutultako?


    • Et sinä ehdi, koska menet joulukirkkoon. =P

      Minä varoitan...

      • En vitussa mene.

        No no! Kuulostaako 1,5:n litran pullo liian isolta? Oliko sinulla sittenkin jotakin muuta?


    • Kaikki kiltit porvari-lapset käyvät kirkossa.

      Se jännä juttu, jonka olen jättänyt monesti kertomatta, liittyy osittain juuri lukemaani natsipashaan, mutta kiitos sinun, minun ei nyt tarvitse kertoa sitä!

      :)

      • En ole porvari!

        MITEN LIITTYY MIKÄ JUTTU MITEN NIIN KIITOS MINUN KERRO!!!!!


    • Lälläslää!

      Se yksi... Paljastan liikaa, jos nyt väsyneenä kirjoittelen. Jatkakaamme huomenna.

      Nuku hyvin! *vittumaista virnistelyä*

      • Olet ilkeä! Paljastaisit nyt!

        Huomenna kirjoitan koko aamun koreilevaa tekstiä pulloista perseessä, jos et ilmaannu paikalle perkeleen äkkiä ja kerro!


    • Minähän sanoin, etten kerro.

      • Olet ilkeä! Nyt ei ole ollut fantasioita ripuloinnista...


    • En ole lukenut tänään ollenkaan, koska on yksinkertaisesti ollut hiukan paska päivä.

      • Kuinka niin?

        Olen lukenut vain 100 sivua, koska olen ollut ensin laiska ja sitten kiireinen.


    • Muuten vain. En jaksa selittää. Ulisin varmaan yhteensä pari tuntia.

      Täällä oli lämötila -20 astetta. Ja täällä näkyi revontulia. Hienoja sellaisia. Ei vain epämääräinen vihreä läiskä, vaan semmoiset ihan oikeat, joissa näkyi alareunassa muitakin värejä.
      Olen aina pitänyt revontulista. Inhottaa, kun muut ihmiset eivät kiinnitä niihinb huomiota, ei niitä niin usein täällä ole, ettei niitä voisi pällistellä.

      • Mihin se liittyy? Edes yksi lause!

        En ole koskaan nähnyt revontulia.


      • icepicked kirjoitti:

        Mihin se liittyy? Edes yksi lause!

        En ole koskaan nähnyt revontulia.

        Äiti kilahti aamulla ja takavarikoi tietokoneeni, koska siskoni ei ollut siivonnut.

        Etkö? O_O Täälläkään ei ollut niitä joku vuosi sitten, mutta auringonaktiivisuuden lisääntymisen takia niitä näkee enemmän.
        Onneksi en asu Hesassa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Äiti kilahti aamulla ja takavarikoi tietokoneeni, koska siskoni ei ollut siivonnut.

        Etkö? O_O Täälläkään ei ollut niitä joku vuosi sitten, mutta auringonaktiivisuuden lisääntymisen takia niitä näkee enemmän.
        Onneksi en asu Hesassa.

        Reilu tuo äitisi.

        Ehen. :)
        Työnnä Hesa takapuoleesi.


    • Yeh. Välillä hän on tuollainen.

      Köyhä lapsi.
      Älä minulle kiukuttele.

      • Minun vanhemmillani on oikeudentuntoa, paitsi isälläni ja äidilläni.

        Kiukuttelenpa, jos minua kiukuttaa.


    • Okeis.

      Pikku-sosialisti suuttu
      ja punaiseksi muuttu.
      Vihaisena lakkinsa päälle hyppeli,
      pulloa -sanonko minne- työnteli.
      Netissä mulle kiukutteli,
      Hesassa kun eli
      ja siitä menin muistuttamaan,
      siinäpä hyvä syy kiukuttelemaan!

      • Minä en ole oikeasti työntänyt pulloa sinne!


    • Joko olette hiihtäneet tänä talvena? Minä en ole vielä hiihtänyt, koska lunta on täällä vielä niin vähän. Tekisi kyllä mieli lähteä sivakoimaan.

      • Minulla ei ole suksia, enkä osaa hiihtää, joten en.


      • En ikävä kyllä. :( Toivottavasti nuo lumet eivät sula!

        Trotski// Muun siis myönnät?

        Pikku-sosialisti kolossaan,
        aikaa tulematonta odottaa,
        vallankumous tulisi uudestaan,
        punaiset pilvet värjäisi Hesan taivaan.
        Pikku-sosialisti kolossaan,
        sitä päivää odottaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        En ikävä kyllä. :( Toivottavasti nuo lumet eivät sula!

        Trotski// Muun siis myönnät?

        Pikku-sosialisti kolossaan,
        aikaa tulematonta odottaa,
        vallankumous tulisi uudestaan,
        punaiset pilvet värjäisi Hesan taivaan.
        Pikku-sosialisti kolossaan,
        sitä päivää odottaa.

        Pimeät fantasiat voin myöntää. :)


      • icepicked kirjoitti:

        Pimeät fantasiat voin myöntää. :)

        Pikku-sosialisti pimeässä,
        komerossa yksinäisessä,
        fantasioita ajattelee,
        netistä lisää lueskelee.
        Meripoikia etsimässä,
        pikku-sosialisti pimeässä.

        Noiden kirjoittelu on hauskaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Pikku-sosialisti pimeässä,
        komerossa yksinäisessä,
        fantasioita ajattelee,
        netistä lisää lueskelee.
        Meripoikia etsimässä,
        pikku-sosialisti pimeässä.

        Noiden kirjoittelu on hauskaa.

        Sitten taas ahdistun, koska Aue muistuttaa liikaa minua.

        Lisää!


    • Nautit siis ummetuksesta?

      Pikku-sosialisti kirjaa lueskeli,
      järkyttyi ja kiljahteli;
      Kuinka tämä mahdollista onkaan,
      tuo natsi minua muistuttaa?
      Minäkin aina metsissä alasti juoksin,
      keppien kanssa hauskaa pidin.
      Sitä hämmästeli kauhiasti,
      tuo pikku-sosialisti.

      • Sanoiko hän nauttivansa siitä?

        Tuo oli jo paha. En juoksennellut alasti...


    • Hän sen olevan hänelle uusi tila, koska hänellä oli ennen aina ollut ripulia...

      Pikku-sosialisti paljastui:
      masokismista hän kuulemma innostui.
      Sitten hän muistikin,
      myös punaviini maistuisikin,
      kanssa tsetseenipojan sittenkin.
      Tämän pikku-sosialisti totesi,
      varo, silloin kun avaat ovesi!

      Hähää!

      • Minulla on ollut molemmat samaan aikaan.

        Nyt toit kaksi heikkouttani samaan aikaan!


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla on ollut molemmat samaan aikaan.

        Nyt toit kaksi heikkouttani samaan aikaan!

        En halua kuulla paskasi koostumuksesta.

        Julkaisen runokirjan nimeltä Trotskilaisen sielunelämä. Olet siis stalkkeri vai...?

        Pikku-sosialisti,
        punaisessa unelmassaan,
        mustaa leipää mutusti,
        hiljaa yksin kolossaan.
        Mielenosoituskin kesken jäi,
        lähti Stockan ikkunat taivaaseen päin.
        Sitä tuumi pikku-sosialisti,
        kun toverinsa hiuksia hiplasi.


      • kurpizza kirjoitti:

        En halua kuulla paskasi koostumuksesta.

        Julkaisen runokirjan nimeltä Trotskilaisen sielunelämä. Olet siis stalkkeri vai...?

        Pikku-sosialisti,
        punaisessa unelmassaan,
        mustaa leipää mutusti,
        hiljaa yksin kolossaan.
        Mielenosoituskin kesken jäi,
        lähti Stockan ikkunat taivaaseen päin.
        Sitä tuumi pikku-sosialisti,
        kun toverinsa hiuksia hiplasi.

        En minä toverini hiuksia hiplaa!

        Olet kiero!


    • Niin varmaan.

      Hahaa! XD Myönnä, naurat itsekin tälle paskalle.

      Kiero pikku-sosialisti vihastui,
      kaverinsa totesi olevan "hui".
      Vaikka kaikki vasemmalle kääntyisikin,
      aate, hiukset, ulostekin,
      ei silti kiero tietenkään,
      älä sitä mietikään,
      ole toverimme pikku-sosialisti,
      usko se kiltisti!

      Hyvääs yötä, pikku-sosialistin kuvia! Jatkan vittuilua/runoilua huomenna jos jaksan.

      • Nauran, mutta se osuu syvälle!


      • icepicked kirjoitti:

        Nauran, mutta se osuu syvälle!

        Jaa, että mikä osuu...?


      • kurpizza kirjoitti:

        Jaa, että mikä osuu...?

        Minkä vain haluat osuvan...


    • YÄK!

      • En minä eritellyt, minne ja mikä; ihan itse teet päätelmiäsi!


    • Kappas vain, pikku-sosialisti,
      totesi, kun hyttysen listi.
      En tee, mitä luulette,
      uskotte mitä haluatte.
      Vaikka olenkin ystävänne,
      ihan itse teette päätelmänne.
      Näin virkkoi sosialisti,
      silloin kun uhkarohkeasti,
      naruista muista veteli
      ja merimiehen baarista vietteli.

      • En minä baarissa ollut, älä edes luule!


      • icepicked kirjoitti:

        En minä baarissa ollut, älä edes luule!

        Niin niin.

        Sitten kiinni jäi pikku-sosialisti,
        huutaen kaiken kiisti:
        "En ollut baarissa,
        en siellä tanssimassa!
        Tämä siis toverini kuule,
        älä edes muuta luule!"
        Mutta kyllä toverit tietää,
        missä sosialisti iltansa viettää.
        He olivat tieneet alusta asti,
        mutta sitä ei tiennyt pikku-sosialisti!

        Ei tule enää yhtä hyviä näistä. :/


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin niin.

        Sitten kiinni jäi pikku-sosialisti,
        huutaen kaiken kiisti:
        "En ollut baarissa,
        en siellä tanssimassa!
        Tämä siis toverini kuule,
        älä edes muuta luule!"
        Mutta kyllä toverit tietää,
        missä sosialisti iltansa viettää.
        He olivat tieneet alusta asti,
        mutta sitä ei tiennyt pikku-sosialisti!

        Ei tule enää yhtä hyviä näistä. :/

        Kyllä ne ovat hyviä, mutta voi, TE ette tiedä edes puoliakaan!


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllä ne ovat hyviä, mutta voi, TE ette tiedä edes puoliakaan!

        Lopetan vähäksi aikaa. En halua tietääkään.


      • kurpizza kirjoitti:

        Lopetan vähäksi aikaa. En halua tietääkään.

        Voi älä! :(

        Millä sivulla olet?


      • icepicked kirjoitti:

        Voi älä! :(

        Millä sivulla olet?

        Ei inspaa.

        En ole lukenut ollenkaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei inspaa.

        En ole lukenut ollenkaan.

        Voin odottaa molempia.


    • Kaksi suolistotarinaa pitäisi kirjoittaa. Toinen loppuun ja toinen omaksi huvikseni. Voin koittaa miettiä sinulle jotain runoa.

      • Minullakin on ollut kesken jo kuukausia! Rentoudu!


    • EN!

      Nal-kissa nalkissa yksinään,
      piiloutui punaiseen kömmänään.
      Yksin se siellä piti naulakkoa.
      Samalla nau-lakkoa.
      Läpi ikkunan se katseli,
      yksikseen tuumi ja ajatteli.
      Oliko taivaalla pilviä vai ei,
      aamu vai iltako ne pois vei?
      Nal-kissa nalkissa,
      pikku-sosialistia piilossa!

      • Sosialismi ei ole koko persoonani, sinä ilkimys!


    • Itsepä käskit jatkamaan! =P

      • Niin, käskin sinua, ja sinä tottelit.


    • En enää tee samaa virhettä. (En siis lue tänään!)

      • Eih! Olisin halunnut keskustella ripulista!


    • Söin juuri... >_

      • Sittenhän se on ajankohtainen aihe.


      • icepicked

        Oksettaako?


    • No nyt oksettaa. Menkää vastaamaan huumoriketjuun!

      • Miksi minusta tuntui, että Auella oli tunteita Vossia kohtaan, vaikka hän väitti päinvastaista?


      • icepicked kirjoitti:

        Miksi minusta tuntui, että Auella oli tunteita Vossia kohtaan, vaikka hän väitti päinvastaista?

        Minusta se oli ilmiselvää heti silloin, kun Voss kuoli. Tai ehkä ennenkin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minusta se oli ilmiselvää heti silloin, kun Voss kuoli. Tai ehkä ennenkin.

        Minusta se oli selvää alusta asti, kuten Hanikankin kanssa. "En ystävysty rakastajieni kanssa." Etpä. Aika paksua paskaa.


    • Sitä itseään.

      • Sitähän hän halusi pyyhkiäkin Vossin perseestä.


    • Yh, en aio keskustella kanssasi ripulista!

      • Keskustelisitko sitten siitä, minkälaisen järkytyksen kirja aiheutti..?


    • Yritä antaa ideoita, miten lopetan sen suolistotarinan, jota et ole lukenut, jotta saisin sen pois alta!

      • Jos keskustelet sitten ehdottamastani aiheesta!

        No... Joku putoaa kaivoon ja muut menevät pitsalle.


    • No en.

      Okeis.

      • Mikset?! Ethän voinut aluksi tietää, miten suoraa kuvailua siinä on!


    • En halua. Pitää upata muita keskusteluja ylemmäs, jotta tarinani -jonka loppu on vitun paska- uppoaa Arkistojen syövereihin.

      • No minä järkytyin. En arvannut, että häi puhuisi niin suoraan.


    • Mistä sinä nyt puhut?

      Kävin sytyttämässä kynttilöitä.

      • No siitä, että kirjailija käytti niin suorasukaista kieltä.

        Minä kävin syömässä.


    • Ahaa.

      Maistuiko?

      • Ja hän pitänee spermasta.

        Kyllä. Miksi tuo kuulostaa niin perverssiltä?


    • Teillä kahdella on paljon yhteistä.

      No se ei ollut minun vikani. KANI!

      • No ainakin minua järkytti hänen kuvailunsa "spermat peräsuolessa."

        Sen kirjoitit sinä!


    • Hymähdin sille.

      Lukijoiden tulkinta ei ole vallassani.

      Repesin öökkös-keskustelulle ja joudun lukemaan sen siskolleni ääneen. Hänkin repesi. En tosin myöntänyt olevani toinen osapuoli...

      • Minä nauroin kuin pahainen kakara.

        Tarkoitit sen niin!

        Myönnä sille! Tunnusta!


    • Voin kuvitella...

      Rehellisesti; huomasin kaksimielisyyden vasta viestin lähtettyäni!

      Never!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe