Natsikerho XXIII

Olettean, että kirjoitin tuon numeron otsikossa väärin. ^ Melkein viissataa kertaa. Äh en minä noita numeroita jaksa laskea. No onnitelut monesta viestistä!

500

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On nuo numerot minun mielestäni oikein?

    • Pitäisiköhän minun aloittaa seuraava tällainen keskustelu, vaikken tällaisissa paljon keskustele. Siitä voisi tulla Naturklubben tai jotain vastaavaa.

    • Tämän voinee ottaa käyttöön.

    • Ei minua haittaisi, vaikka tekin olisitte mukana. XD

      • biologi_ei_kirj.

        Varsinaisen aiheen puuttuminen hankaloittaa keskusteluun osallistumista.


      • biologi_ei_kirj. kirjoitti:

        Varsinaisen aiheen puuttuminen hankaloittaa keskusteluun osallistumista.

        Voi puhua mistä haluaa....


      • biologi_ei_kirj. kirjoitti:

        Varsinaisen aiheen puuttuminen hankaloittaa keskusteluun osallistumista.

        Aiheen voi keksiä kuka vain! Se ottaa tai on ottamatta tuulta alleen.


      • biologi_ei_kirj. kirjoitti:

        Varsinaisen aiheen puuttuminen hankaloittaa keskusteluun osallistumista.

        Niin hankaloittaa. Itsekin voisin muuten olla mukana. Tai no jaa, aikani on vähäistä, mutta silti.


      • icepicked kirjoitti:

        Aiheen voi keksiä kuka vain! Se ottaa tai on ottamatta tuulta alleen.

        Yleensä aihe lähtee Kurpizzan ja Trotskin nyrkytskeskusteluista. XD


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Yleensä aihe lähtee Kurpizzan ja Trotskin nyrkytskeskusteluista. XD

        Seksi kiinnostaa nuoria, joten älä valita.


      • pofuksio kirjoitti:

        Niin hankaloittaa. Itsekin voisin muuten olla mukana. Tai no jaa, aikani on vähäistä, mutta silti.

        Aloita samoin kuten minä; onko täällä ihmisiä?

        Hyvinhän se nytkin sujuu!


    • Jos minulle pälkähtää mieleen jokin aihe, se on yleensä sellainen, että haluan tehdä sille ihan oman ketjun. Monesti aihe myös on sellainen, että toivoisin ihmisten vastaavan siihen pidemmin kuin parilla sanalla enkä chat-tyyliin niin kuin näissä vakkariklubi-keskusteluissa.

      Mutta jos aika käy pitkäksi, voinhan toki myös tulla tänne Natsikerhoon juttelemaan.

    • Minua muuten kiinnostaa tietää, ketkä kaikki täällä oikein on paritettu? O.o

      • Ainakin nämä:
        Kurpizza - Motari
        Kurpizza - IT
        Ocean - IT?
        Ebzu - IT
        Minä - IT
        Minä - Sahlbergit
        Prepper - ruotsalaiset
        Nasse - Ocean


      • No minut paritettiin (by Trotski) eräälle sienihörhö Motarille vasten tahtoani. Sitten meillä vähän kuin tuli ero ja minut naitettiin IT:lle. Ja ai niin! IT ja Trotski ovat nussutelleet vessassa.

        Lisäksi HeKeKeetä ja Alicea on paritettu...


      • icepicked kirjoitti:

        Ainakin nämä:
        Kurpizza - Motari
        Kurpizza - IT
        Ocean - IT?
        Ebzu - IT
        Minä - IT
        Minä - Sahlbergit
        Prepper - ruotsalaiset
        Nasse - Ocean

        Oho, IT:tä onkin paljon paritettu


      • kurpizza kirjoitti:

        No minut paritettiin (by Trotski) eräälle sienihörhö Motarille vasten tahtoani. Sitten meillä vähän kuin tuli ero ja minut naitettiin IT:lle. Ja ai niin! IT ja Trotski ovat nussutelleet vessassa.

        Lisäksi HeKeKeetä ja Alicea on paritettu...

        Ai niin joo, Helice on tsoma pari.

        "nussutelleet"


      • kurpizza kirjoitti:

        No minut paritettiin (by Trotski) eräälle sienihörhö Motarille vasten tahtoani. Sitten meillä vähän kuin tuli ero ja minut naitettiin IT:lle. Ja ai niin! IT ja Trotski ovat nussutelleet vessassa.

        Lisäksi HeKeKeetä ja Alicea on paritettu...

        Biologia ei muuten ole paritettu paljoa. Nappulan kanssa joskus. Minua on paritettu ITn ja Oceanin kanssa. VeHinkin.


    • Trotski// Älä lähde tuolle linjalle.

      Raippis// Kukas täällä muita parittelikaan...?

      • xD. ITllä on ollut monta vaimoa. Ocean, Trotski, VeH, Minä, Alice, Kurpizza.

        //XD


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        xD. ITllä on ollut monta vaimoa. Ocean, Trotski, VeH, Minä, Alice, Kurpizza.

        //XD

        Biologillakin on ollut Nappula ja Herra X.... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Biologillakin on ollut Nappula ja Herra X.... XD

        Olen kylläkin heteroseksuaali.


      • biologinalku kirjoitti:

        Olen kylläkin heteroseksuaali.

        Sano se Raipparille.

        Ei täällä oikeastaan otetaan sellaisia pikkuasioita edes huomioon. Ainakaan en usko niin.


      • biologinalku kirjoitti:

        Olen kylläkin heteroseksuaali.

        Sillä ei ole väliä. Täytyy vain käyttää mielikuvitusta. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Sano se Raipparille.

        Ei täällä oikeastaan otetaan sellaisia pikkuasioita edes huomioon. Ainakaan en usko niin.

        Vaimoako?!

        Kylläpä lähden.


    • Trotski// Lähdet vai? No minä en.

    • Muuten, joskus kun aloin elokuussa stalkkaamaan pulinoita, ensivaikutelmia

      kurpizza = joku 15v tietokonella 24/7 oleva poika

      biologinalku 16, eli kohta lukion aloittava tyttö

      raippari = supertrollari poika ja ikää 14

      juuh... Yhtään ei mennyt metsään

      • Et ole ensimmäinen, joka luuli minua pojaksi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Et ole ensimmäinen, joka luuli minua pojaksi.

        Minäkin luulin sinua pojaksi. Jotenkin oletin silloin, että tyttö kirjoittaisi jotenkin selvästi tyttömäisesti, mutta sittemmin olen hoksannut, että kirjoitustyylistä tai henkilön jutuista ei useinkaan voi päätellä sukupuolta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Et ole ensimmäinen, joka luuli minua pojaksi.

        Ja olen tästäkin pahoillani. Luin tosin vain muutamia keskusteluja, ja muita henkilöitä en edes jaksanut miettiä, kuin mitä tuossa on mainittu


      • biologinalku kirjoitti:

        Minäkin luulin sinua pojaksi. Jotenkin oletin silloin, että tyttö kirjoittaisi jotenkin selvästi tyttömäisesti, mutta sittemmin olen hoksannut, että kirjoitustyylistä tai henkilön jutuista ei useinkaan voi päätellä sukupuolta.

        Kertokaa luulonne minustakin!


      • biologinalku kirjoitti:

        Minäkin luulin sinua pojaksi. Jotenkin oletin silloin, että tyttö kirjoittaisi jotenkin selvästi tyttömäisesti, mutta sittemmin olen hoksannut, että kirjoitustyylistä tai henkilön jutuista ei useinkaan voi päätellä sukupuolta.

        Nyt alkoi mietityttämään... Trollit, jotka ovat kössineet nikkiäni, ovat luulleet minua pojaksi, ropessa minua luultiin pojaksi (se yksi rope vuonna keppi ja nappi), Pofuksio luuli pojaksi...

        Onko kirjoitustyylini sitten niin epätyttömäinen??


      • icepicked kirjoitti:

        Kertokaa luulonne minustakin!

        En jaksanut muodostaa kuin muutamasta henkilöstä mielikuvan, ja et ikävä kyllä kuulunut niihin. En tosin myöhemminkään ole sinusta oikein mitään osannut ajatella


      • Jumala, Herre, IT
        icepicked kirjoitti:

        Kertokaa luulonne minustakin!

        Narsisti, hiljaa, nieriät aina pyytelemässä!


      • icepicked kirjoitti:

        Kertokaa luulonne minustakin!

        Trotski on minusta selvä tyttö. Siksi käytänkin häntä transuna Suolistotarinoissa. XD


      • Jumala, Herre, IT kirjoitti:

        Narsisti, hiljaa, nieriät aina pyytelemässä!

        Pyytelemässä mitä..?


      • icepicked kirjoitti:

        Pyytelemässä mitä..?

        Pottuja housuihin!


      • kurpizza kirjoitti:

        Nyt alkoi mietityttämään... Trollit, jotka ovat kössineet nikkiäni, ovat luulleet minua pojaksi, ropessa minua luultiin pojaksi (se yksi rope vuonna keppi ja nappi), Pofuksio luuli pojaksi...

        Onko kirjoitustyylini sitten niin epätyttömäinen??

        Ei kai? En vain jotenkin osannut ajatella, että täällä pyörisi tyttöjä, ja kirjoitustyylin perusteella on hankala arvioida monia asioita. Lohdutuksena voin sanoa, että minua luullaan myös hyvin usein pojaksi, ja kun olin hieman nuorempi, luultiin minua IRL välillä pojaksi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Pottuja housuihin!

        Kenen pottuja?


      • pofuksio kirjoitti:

        Ei kai? En vain jotenkin osannut ajatella, että täällä pyörisi tyttöjä, ja kirjoitustyylin perusteella on hankala arvioida monia asioita. Lohdutuksena voin sanoa, että minua luullaan myös hyvin usein pojaksi, ja kun olin hieman nuorempi, luultiin minua IRL välillä pojaksi...

        No ei se mitään. On sitä paljon pahempaakin sattunut.

        Minä sekoitin sinut nyt Ebzuun. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        No ei se mitään. On sitä paljon pahempaakin sattunut.

        Minä sekoitin sinut nyt Ebzuun. XD

        Eikää!!! XD Mitä samaa meissä on? XD


      • icepicked kirjoitti:

        Kenen pottuja?

        Naapurisi Irmelin kissan kummin kaiman veljen siskon äidin serkun pojan tädin miehen sukulaisen!


      • pofuksio kirjoitti:

        Eikää!!! XD Mitä samaa meissä on? XD

        Hiukan nuivahtava kirjoitustyyli ja sitten Ebzukin puhui parituksista. En meinannut kutsua sinua Ebzuksi, vaan unohdin teidän olevan eri henkilö... XD

        Sori. Minua luultiin Kettu98. Kahden vanhan wakkarin toimesta... XD Ei täällä pysy kaikessa mukana.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hiukan nuivahtava kirjoitustyyli ja sitten Ebzukin puhui parituksista. En meinannut kutsua sinua Ebzuksi, vaan unohdin teidän olevan eri henkilö... XD

        Sori. Minua luultiin Kettu98. Kahden vanhan wakkarin toimesta... XD Ei täällä pysy kaikessa mukana.

        Eipä näköjään. Vaikka olen koittanut pysyä perillä kaikesta, on jatkuvasti putkahdellut yllätyksiä


      • pofuksio kirjoitti:

        Eipä näköjään. Vaikka olen koittanut pysyä perillä kaikesta, on jatkuvasti putkahdellut yllätyksiä

        Juu, nyt olet naimisissa. XD Kannattaa tuon verran sentään pysyä mukana.


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu, nyt olet naimisissa. XD Kannattaa tuon verran sentään pysyä mukana.

        Apuaa, mitä ihmettä? Selitä?


      • pofuksio kirjoitti:

        Apuaa, mitä ihmettä? Selitä?

        Lue alhaalta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Lue alhaalta.

        Luin jo. No, puhelin käy hitaalla


      • pofuksio kirjoitti:

        Luin jo. No, puhelin käy hitaalla

        Otan osaa. Kello kymmenen lagi on kai muuttunut kello yhdeksän lagiksi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Otan osaa. Kello kymmenen lagi on kai muuttunut kello yhdeksän lagiksi...

        Oli tämä kyllä aika järkytys. Semmoinen moukka, joka vielä itseään kutsuu "jumalaksi"


      • pofuksio kirjoitti:

        Oli tämä kyllä aika järkytys. Semmoinen moukka, joka vielä itseään kutsuu "jumalaksi"

        Älä herjaa, koska pidän sitä pyhäinhäväistyksenä. Olen Jumala ja voin todistaa sen sinulle jos et usko. Haluatko nähdä todisteet?

        (Minulla ja Georgios Voittajalla on jotain yhteistä; nimittäin voittaja.)


      • kurpizza kirjoitti:

        Otan osaa. Kello kymmenen lagi on kai muuttunut kello yhdeksän lagiksi...

        Kyllä siihen tottuu. X) Sinulla on vielä toivoa. Sitten kun sinut paritetaan jossain tarinassa, niin sitten voi tulla jo hätä... Ei tosin aina silloinkaan. Tarinoiden mukaan minä olen touhunnut JT:n, Trotskin ja jonkun Felix-tyypin kanssa, vaikka Suoliston Neuvosto ei ole näitä virallisiksi julistanutkaan.

        Kivaa oikeastaan, että täällä on taas pitkästä aikaa naispuoleisiakin. Yhteen väliin täällä oli vain minä ja Nasse, ja Trotskistahan ei koskaan tiedä. Ocean ilmestyy harvaseltaan ja kommentoi jotain jännää.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kyllä siihen tottuu. X) Sinulla on vielä toivoa. Sitten kun sinut paritetaan jossain tarinassa, niin sitten voi tulla jo hätä... Ei tosin aina silloinkaan. Tarinoiden mukaan minä olen touhunnut JT:n, Trotskin ja jonkun Felix-tyypin kanssa, vaikka Suoliston Neuvosto ei ole näitä virallisiksi julistanutkaan.

        Kivaa oikeastaan, että täällä on taas pitkästä aikaa naispuoleisiakin. Yhteen väliin täällä oli vain minä ja Nasse, ja Trotskistahan ei koskaan tiedä. Ocean ilmestyy harvaseltaan ja kommentoi jotain jännää.

        Unohdit VeHin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Unohdit VeHin.

        Ai niin. Sinun lempihuijattavasi heti Trotskin jälkeen.

        VeHkin on hukassa välillä.


    • (*Keisari, Herre, Jumala saapuu paikalle, moukat maahan!*)

      Minua on paritettu Kurpizzalle, Oceanille, Trotskille, Alicelle, Raipparille, VeHille, Ebzulle(???) ja Karolinille.

      • Minähän en ole moukka??


      • Vituttaako, että nyrskäytit ties keitä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Minähän en ole moukka??

        Sinä olet vaimoni, joten sinulla on sama rooli kuin muilla vaimoilla, eikä sinun tarvitse polvistua.


      • icepicked kirjoitti:

        Vituttaako, että nyrskäytit ties keitä?

        Ei, kuten Rigveda hymnissä lausutaan "karvaista häpyä kulli kaipaa".


      • :P Ja minähän en moukaksi alennu


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei, kuten Rigveda hymnissä lausutaan "karvaista häpyä kulli kaipaa".

        Ja persettäkin näemmä.


      • pofuksio kirjoitti:

        :P Ja minähän en moukaksi alennu

        Vaan vaimoksi ylenny? xD


      • pofuksio kirjoitti:

        :P Ja minähän en moukaksi alennu

        Sitten olet kahdeksas vaimoni.


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Vaan vaimoksi ylenny? xD

        Mistä tiesit? Taikuutta!?!

        (Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.
        )


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mistä tiesit? Taikuutta!?!

        (Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.
        )

        Eikun sinä olet sama henkilö Raipparin kanssa... Onko MLP hyvä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sitten olet kahdeksas vaimoni.

        Keitä muut ovat?


      • kurpizza kirjoitti:

        Eikun sinä olet sama henkilö Raipparin kanssa... Onko MLP hyvä?

        Mistä hoksasit? Meetwursti on aina hyvää.


      • icepicked kirjoitti:

        Keitä muut ovat?

        Pitääkö tietää nimiä? Kutsun jokaista vaimoa "naiseksi"...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mistä hoksasit? Meetwursti on aina hyvää.

        Ai silloinkin, kun se on meikattu ja värjätty pinkiksi?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pitääkö tietää nimiä? Kutsun jokaista vaimoa "naiseksi"...

        On tämäkin...


      • pofuksio kirjoitti:

        On tämäkin...

        Vad? Förstår inte vad menar du, kvinna?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vad? Förstår inte vad menar du, kvinna?

        Jag думаю, att hen vill veta, vem du knullar.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vad? Förstår inte vad menar du, kvinna?

        Joutua nyt tuollaiselle epäkunnioittavalle ihmiselle...


      • pofuksio kirjoitti:

        Joutua nyt tuollaiselle epäkunnioittavalle ihmiselle...

        Miten niin epäkunnioittavalle?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miten niin epäkunnioittavalle?

        Et edes viitsi vaimojasi nimeltä kutsua, ja julistat muitta mutkitta itsesi maailman navaksi


      • pofuksio kirjoitti:

        Et edes viitsi vaimojasi nimeltä kutsua, ja julistat muitta mutkitta itsesi maailman navaksi

        Olen kollektivisti ja koen naisten kutsumisen nimeltä olevan anarkiaa, joka sopii ainoastaan kommunisteille ja muille rikollisille.

        En ole "maailman napa" vaan aivot, IT, Herre, keisari ja Jumala.


      • pofuksio kirjoitti:

        Et edes viitsi vaimojasi nimeltä kutsua, ja julistat muitta mutkitta itsesi maailman navaksi

        Hyvä Pofuksio!!!!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olen kollektivisti ja koen naisten kutsumisen nimeltä olevan anarkiaa, joka sopii ainoastaan kommunisteille ja muille rikollisille.

        En ole "maailman napa" vaan aivot, IT, Herre, keisari ja Jumala.

        Aivot sitten, aivan sama minulle
        On tämäkin... Kaikista Suolistolaisista juuri sinä...


      • pofuksio kirjoitti:

        Aivot sitten, aivan sama minulle
        On tämäkin... Kaikista Suolistolaisista juuri sinä...

        Äläs valita, kyllä Minä olen Kurpizzallekin kelvannut jo kolme vuotta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Äläs valita, kyllä Minä olen Kurpizzallekin kelvannut jo kolme vuotta.

        Ette te niin kauaa ole olleet naimisissa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Äläs valita, kyllä Minä olen Kurpizzallekin kelvannut jo kolme vuotta.

        Kyllä valitan. En tosin jotenkin vain osaa suhtautua tähän. Onhan meillä koulussakin tämmöistä ollut, se ei vain koskaan ole minua koskettanut vaikka runsasta onkin ollut.


      • icepicked kirjoitti:

        Ette te niin kauaa ole olleet naimisissa.

        Kurpizza on pohjimmiltaan rakastanut persoonallisuuttani jo kolme vuotta, joten olen kelvannut aina. Prøblems?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza on pohjimmiltaan rakastanut persoonallisuuttani jo kolme vuotta, joten olen kelvannut aina. Prøblems?

        Öhm, en ole edes ollut Suolistossakaan kolmea vuotta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza on pohjimmiltaan rakastanut persoonallisuuttani jo kolme vuotta, joten olen kelvannut aina. Prøblems?

        Väitit, ettei sinulla olisi muita! :(


      • pofuksio kirjoitti:

        Kyllä valitan. En tosin jotenkin vain osaa suhtautua tähän. Onhan meillä koulussakin tämmöistä ollut, se ei vain koskaan ole minua koskettanut vaikka runsasta onkin ollut.

        Suolisto tää onpi paratiisi, ken ei usko poikki pää.

        Täällä on parempaa kuin koulussa, koska kukaan ei jää yksin vaan kaikki on naimisissa... (Ainakin teoriassa, sillä muuten joku viittaa että Assassinia, Siiliötä ja näitä ei ole naitettu). Olen itseoppinut neurologi, psykologi ja suolistotarinoiden kirjoitttaja, sekä runoilija ja räppäri.


      • icepicked kirjoitti:

        Väitit, ettei sinulla olisi muita! :(

        Ketä muita? Missä väitin ja mitä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ketä muita? Missä väitin ja mitä?

        Kun tapasimme, väitit, ettei sinulla olisi muita! Et ainakaan kertonut kaikista vaimoistasi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ketä muita? Missä väitin ja mitä?

        Kai sinulla muita on, jos minä olen kahdeksas


      • icepicked kirjoitti:

        Kun tapasimme, väitit, ettei sinulla olisi muita! Et ainakaan kertonut kaikista vaimoistasi!

        Se oli silloin, nyt lukumäärä on kasvanut... Jos sanoisin omistavani yhden omenan sinä varmaan ajattelisit, että se on minulla vielä kuolinhetkellä? Eikö ole luonnollista, että lukumäärät kasvaa?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Se oli silloin, nyt lukumäärä on kasvanut... Jos sanoisin omistavani yhden omenan sinä varmaan ajattelisit, että se on minulla vielä kuolinhetkellä? Eikö ole luonnollista, että lukumäärät kasvaa?

        Kai se on? Mutta keitä nämä muut ovat?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Se oli silloin, nyt lukumäärä on kasvanut... Jos sanoisin omistavani yhden omenan sinä varmaan ajattelisit, että se on minulla vielä kuolinhetkellä? Eikö ole luonnollista, että lukumäärät kasvaa?

        Luulin, että tämä olisi kolminkeskinen (sala)suhde!


      • pofuksio kirjoitti:

        Kai se on? Mutta keitä nämä muut ovat?

        (Sekalaisessa järjestyksessä)

        Katjusha, se on peräisin näistä lauluista;
        http://www.youtube.com/watch?v=unZccwB4jrg
        http://www.youtube.com/watch?v=tTUfLzLns5Y

        Kiintiömaahanmuuttaja, koska en ole rasisti.

        Sitten yksi bättre folk, koska en halua sotkea rotuja.

        Sitten sinä.

        Sitten Kurpizza.

        Sitten nieriän (Icepicked) feminiiminen persoona (anima).

        Sitten VeH, koska miksikäs ei?.

        Sitten joku joka ei vielä tiedä olevansa vaimoni.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hyvä Pofuksio!!!!

        Kurpizza on paritellut jopa Felix (ketsupin ) kanssa. XD


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Kurpizza on paritellut jopa Felix (ketsupin ) kanssa. XD

        Voisi olla ikävää, jos Felix kuolee pitkässä suolistotarinassani "Ryöstö tai henki".


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Kurpizza on paritellut jopa Felix (ketsupin ) kanssa. XD

        Kiitos sinun. XD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Voisi olla ikävää, jos Felix kuolee pitkässä suolistotarinassani "Ryöstö tai henki".

        Sarjassamme "Kohta lentää ketsuppi"

        Olet ehkä hiukan ylimustasukkainen. Valkoiset kaikki ovat kai pesussa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Sarjassamme "Kohta lentää ketsuppi"

        Olet ehkä hiukan ylimustasukkainen. Valkoiset kaikki ovat kai pesussa?

        Ei Lääninherren vaimoja eikä orjia, eikä kameleita, eikä lampaita saa kiusata eikä maata kukaan muu. Ensiyön oikeus sallii minun maata talonpoikain vaimot tosin, sekä mielestäni on oikeutettua tappaa kilpailija, koska täss' pitää tietää olemassaolon taistelu.


      • kurpizza kirjoitti:

        Sarjassamme "Kohta lentää ketsuppi"

        Olet ehkä hiukan ylimustasukkainen. Valkoiset kaikki ovat kai pesussa?

        Ketsuppi todella. Ette kai ellennä viittaustani.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        (Sekalaisessa järjestyksessä)

        Katjusha, se on peräisin näistä lauluista;
        http://www.youtube.com/watch?v=unZccwB4jrg
        http://www.youtube.com/watch?v=tTUfLzLns5Y

        Kiintiömaahanmuuttaja, koska en ole rasisti.

        Sitten yksi bättre folk, koska en halua sotkea rotuja.

        Sitten sinä.

        Sitten Kurpizza.

        Sitten nieriän (Icepicked) feminiiminen persoona (anima).

        Sitten VeH, koska miksikäs ei?.

        Sitten joku joka ei vielä tiedä olevansa vaimoni.

        Seleevä... Miksi muuten lasket senkin, jota et vielä tiedä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei Lääninherren vaimoja eikä orjia, eikä kameleita, eikä lampaita saa kiusata eikä maata kukaan muu. Ensiyön oikeus sallii minun maata talonpoikain vaimot tosin, sekä mielestäni on oikeutettua tappaa kilpailija, koska täss' pitää tietää olemassaolon taistelu.

        Et sinäkään kyllä minua saa kiusata, nymfomaani!


      • pofuksio kirjoitti:

        Seleevä... Miksi muuten lasket senkin, jota et vielä tiedä?

        Koska määrä on rikkautta ja tilastot on tilastoja.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Koska määrä on rikkautta ja tilastot on tilastoja.

        "määrä on rikkautta" Kuulostaa suunnilleen, kuin naiset olisivat vain materialistisia...


    • Kaikella sinä naimisesi kehtaatkin oikeuttaa!

    • Pofuksio, olen sitä mieltä, että naiset, mersut ja kamelit on ylellisyystuotteita kuten oopiumi Kiinassa ooppiumisodan aikana.

      • Että sun kanssas... Yhtä hyvin voisit sanoa, että naiset ovat miesten orjia


      • pofuksio kirjoitti:

        Että sun kanssas... Yhtä hyvin voisit sanoa, että naiset ovat miesten orjia

        Eivät ole vaan mielestäni orjaksi kelpaa sodassa saaliiksi jääneet ja kannatan orjamarkkinoiden avaamista sillä poikkeuksella, että ainoastaan täysikäisiä miehiä joilla ei ole suomenruotsalaista taustaa saa myydä orjiksi.

        Vaimot ovat orjien ja moukkien (kuten edellä huomasitte) yläpuolella ja Herre on Jumalan kanssa samalla viivalla.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eivät ole vaan mielestäni orjaksi kelpaa sodassa saaliiksi jääneet ja kannatan orjamarkkinoiden avaamista sillä poikkeuksella, että ainoastaan täysikäisiä miehiä joilla ei ole suomenruotsalaista taustaa saa myydä orjiksi.

        Vaimot ovat orjien ja moukkien (kuten edellä huomasitte) yläpuolella ja Herre on Jumalan kanssa samalla viivalla.

        No juu, kyllä sen huomaa. Heti kun en suostu alentumaan, minut naitetaan sinulle...


      • pofuksio kirjoitti:

        No juu, kyllä sen huomaa. Heti kun en suostu alentumaan, minut naitetaan sinulle...

        Äläs nyt vaimo saa mieheltään suojelua ja korkeamman aseman ihailemassani läänitysjärjestelmässä kuin monet muut.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Äläs nyt vaimo saa mieheltään suojelua ja korkeamman aseman ihailemassani läänitysjärjestelmässä kuin monet muut.

        Suojelua ja suojelua... Nyky-yhteiskunnassa naiset ei tarvii suojelua kuin joskus öisin yksin pimeillä kujilla, sillä naiset on nykyään aika itsenäisiä koska maailma on tasa-arvoisempi (ja sitä sinä et edistä). Eikä minun egoni edes kestä suojelua xD


      • pofuksio kirjoitti:

        Suojelua ja suojelua... Nyky-yhteiskunnassa naiset ei tarvii suojelua kuin joskus öisin yksin pimeillä kujilla, sillä naiset on nykyään aika itsenäisiä koska maailma on tasa-arvoisempi (ja sitä sinä et edistä). Eikä minun egoni edes kestä suojelua xD

        Nainen saa myös paremman yön kun hänellä on sängyssään aina lämmintä ja seuraa yön yli... Olen feministi, ihailen Valerie Solanasia ja tykkään naisista enemmän kuin lesbot yhteensä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nainen saa myös paremman yön kun hänellä on sängyssään aina lämmintä ja seuraa yön yli... Olen feministi, ihailen Valerie Solanasia ja tykkään naisista enemmän kuin lesbot yhteensä.

        Alkuun en edes kommentoi... Mutta eihän aito feministi esineellistä naisia


      • pofuksio kirjoitti:

        Alkuun en edes kommentoi... Mutta eihän aito feministi esineellistä naisia

        Ei ole olemassa muita aitoja feministejä kuin Valerie Solanas kerron myös opettajilleni rakastavani runoutta, jotta heillä on paremmat oletukset minusta ja pääsen haloefektiin (


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei ole olemassa muita aitoja feministejä kuin Valerie Solanas kerron myös opettajilleni rakastavani runoutta, jotta heillä on paremmat oletukset minusta ja pääsen haloefektiin (

        Jos et ole aito feministi, miksi sanot niin?


      • pofuksio kirjoitti:

        Jos et ole aito feministi, miksi sanot niin?

        Koska olen taiteilija ja pyrin samaistumaan useisiin rooleihin, tällä hetkellä olen samaistunut Jumalaan* ja kommunistiseen nuoreen mieheen, joka ihailee Marxia ja Neuvostoliittoa.

        *Pyrin kokeilemaan millaista olisi olla Jumala; kuinka jumalanpilkka vaikuttaa egooni? Tuoksuuko "hyväntuoksuinen suitsukeuhri" oikeasti hyvältä? Jaksanko vastata jokaisen rukouksiin?


      • Propaganda toimii.


      • icepicked kirjoitti:

        Propaganda toimii.

        Hur så?

        Lempikirjasi sivut 51-52
        "Mutta te kommunistit tahdotte saada aikaan vaimojen yhteisyyden, huutaa meille koko porvaristo kuorossa.

        Porvari näkee vaimossaan pelkän tuotantovälineen. Hän kuulee, että tuotantovälineet aiotaan antaa yhteiseen käyttöön, eikä luonnollisesti voi ajatella muuta, kuin että naistenkin kohtalona on sama yhteisyys.

        Hän ei edes aavista, että kysymyksessä on juuri naisten kohottaminen pelkän tuotantovälineen asemasta.

        Mikään ei ole muuten naurettavampaa kuin porvariemme korkean siveellinen kauhistus kommunistien muka tahtoman virallisen vaimojen yhteisyyden johdosta. Kommunistien ei tarvitse ottaa käytäntöön naisten yhteisyyttä, se on melkein aina ollut olemassa.

        Porvarimme, tyytymättä siihen, että heidän käytettävissään ovat heidän työläistensä vaimot ja tyttäret, puhumattakaan julkisesta prostituutiosta, pitävät suurimpana huvituksena vietellä toistensa aviovaimoja.

        Porvarillinen avioliitto on todellisuudessa aviovaimojen yhteisyyttä. Kommunisteja voitaisiin korkeintaan syyttää siitä, että ulkokultaisesti salatun vaimojen yhteisyyden tilalle he tahtovat muka asettaa julkisen, avoimen. On muuten itsestään selvää, että tuotantosuhteiden hävittämisen ohessa katoaa myös niistä johtuva vaimojen yhteisyys, so. julkinen ja salainen prostituutio."


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så?

        Lempikirjasi sivut 51-52
        "Mutta te kommunistit tahdotte saada aikaan vaimojen yhteisyyden, huutaa meille koko porvaristo kuorossa.

        Porvari näkee vaimossaan pelkän tuotantovälineen. Hän kuulee, että tuotantovälineet aiotaan antaa yhteiseen käyttöön, eikä luonnollisesti voi ajatella muuta, kuin että naistenkin kohtalona on sama yhteisyys.

        Hän ei edes aavista, että kysymyksessä on juuri naisten kohottaminen pelkän tuotantovälineen asemasta.

        Mikään ei ole muuten naurettavampaa kuin porvariemme korkean siveellinen kauhistus kommunistien muka tahtoman virallisen vaimojen yhteisyyden johdosta. Kommunistien ei tarvitse ottaa käytäntöön naisten yhteisyyttä, se on melkein aina ollut olemassa.

        Porvarimme, tyytymättä siihen, että heidän käytettävissään ovat heidän työläistensä vaimot ja tyttäret, puhumattakaan julkisesta prostituutiosta, pitävät suurimpana huvituksena vietellä toistensa aviovaimoja.

        Porvarillinen avioliitto on todellisuudessa aviovaimojen yhteisyyttä. Kommunisteja voitaisiin korkeintaan syyttää siitä, että ulkokultaisesti salatun vaimojen yhteisyyden tilalle he tahtovat muka asettaa julkisen, avoimen. On muuten itsestään selvää, että tuotantosuhteiden hävittämisen ohessa katoaa myös niistä johtuva vaimojen yhteisyys, so. julkinen ja salainen prostituutio."

        Mitä yrität sanoa?


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä yrität sanoa?

        Hur så? Kysyin kun väitit, että propaganda toimii ja sitten päätin, että meidän vasemmistolaisten täytyy vetää yhtä köyttä ja pitää Marxin palvelu joka päivä illalla siteeraamalla suuren neron kirjasta tietty osuus; nyt käsillä oli vaimot.

        Menen nukkumaan.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Kysyin kun väitit, että propaganda toimii ja sitten päätin, että meidän vasemmistolaisten täytyy vetää yhtä köyttä ja pitää Marxin palvelu joka päivä illalla siteeraamalla suuren neron kirjasta tietty osuus; nyt käsillä oli vaimot.

        Menen nukkumaan.

        Mene vain nukkumaan, niin menen minäkin mutten sinun luoksesi, vaikka tämä tavallaan onkin hääyömme... (Koska pitää kuitenkin romanttisesti ajatella xD)


    • Syystä että nykyään IT on mieheni, niin olisi mukava tietää, minkä ikäinen hän on?

      • Häi on 17. Viime kesänä syntyi jo tarpeeksi valitusta suojaikärajoista, joten sinun on parempi olla yli 16.


      • icepicked kirjoitti:

        Häi on 17. Viime kesänä syntyi jo tarpeeksi valitusta suojaikärajoista, joten sinun on parempi olla yli 16.

        Sepä mahtavaa... Taidankin ennemmin tarvita jotakuta joka suojelee minua häneltä. Olen siis 14 ja Herre on kolme vuotta vanhempi...


      • pofuksio kirjoitti:

        Sepä mahtavaa... Taidankin ennemmin tarvita jotakuta joka suojelee minua häneltä. Olen siis 14 ja Herre on kolme vuotta vanhempi...

        Vetoa suojarajaan joka käänteessä, niin hyvin menee. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Vetoa suojarajaan joka käänteessä, niin hyvin menee. XD

        No, ei tämä mitään. Minulla menee aina yhtä hyvin XD


    • XD

      Monesko avioliittosi tämä siis on??

      • Keneltä kysyit?


      • pofuksio kirjoitti:

        Keneltä kysyit?

        Sulta. X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Sulta. X)

        Aijjuu... Ei voi mitään, blondi kun olen.

        Mutta siis koko elämäni ensimmäinen, koska kuten joskus olen sanonut, olen ollut syrjäytynyt.


    • Blondi vai? Onnea. Minä olen blondi-maantienharmaa-brunette punapää.

      Minä olen vähän vieläkin. Tosin, kun kuuntelin "Ihihhihhii, oltiin humalassa" juttuja, niin ihan hyvä vain että oli/en.

      • En ymmärtänyt tuosta mitään XD Niin se vaan on, minut on luotu tyhmäksi


    • Ärsyttää... Miksi pitää olla naimisissa semmoisen pällin kanssa? En minä sitä oikeastaan inhoaakaan, mutta kun ajatukseen ei vielä kuitenkaan ole tottunut niin pitää joka asiasta valittaa

    • Hiukseni ovat epämääräisen väriset.

      Toivo, että sinut paritetaan jonkun muun kanssa. XD

      • Ei Herrestä niin helposti eroon pääse.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei Herrestä niin helposti eroon pääse.

        Sinä olet onnistunut.


      • No jaa, tämä on ensimmäinen avioliittoni joten olkoon kunnollinen. Vaikka Herre onkin... No, kai hän ihan kivakin voi olla


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinä olet onnistunut.

        Kuinka niin?


      • pofuksio kirjoitti:

        No jaa, tämä on ensimmäinen avioliittoni joten olkoon kunnollinen. Vaikka Herre onkin... No, kai hän ihan kivakin voi olla

        XD No heiii.... Minun ensimmäinen oli kiroileva sienihörhö, joka kruunasi minut sienettärekseen.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin?

        Ei mitään. :)


      • kurpizza kirjoitti:

        XD No heiii.... Minun ensimmäinen oli kiroileva sienihörhö, joka kruunasi minut sienettärekseen.

        Kuulostaa perin houkuttelevalta XD


      • pofuksio kirjoitti:

        Kuulostaa perin houkuttelevalta XD

        Juu, ja kaikki vain sen takia, koska hän tuli niin surulliseksi, kun minä en pitänyt sienistä ja sitten menin sanomaan, että pidän hänestä enemmän, mistä Siiliö sai ideaa.... Ja Trotski kirjoitti Kurpizzan ja Motarin eeppisen rakkaustarinan...

        Lyön pääni seinästä läpi, jos kuulen tuon "Vagisan -emätinvoide" mainoksen vielä kerrankin!


      • Raippari
        kurpizza kirjoitti:

        Juu, ja kaikki vain sen takia, koska hän tuli niin surulliseksi, kun minä en pitänyt sienistä ja sitten menin sanomaan, että pidän hänestä enemmän, mistä Siiliö sai ideaa.... Ja Trotski kirjoitti Kurpizzan ja Motarin eeppisen rakkaustarinan...

        Lyön pääni seinästä läpi, jos kuulen tuon "Vagisan -emätinvoide" mainoksen vielä kerrankin!

        Sienistä puheen ollen. Niitä ei voi koskaan nauttia liikaa.

        http://sieni.es/217


      • Raippari kirjoitti:

        Sienistä puheen ollen. Niitä ei voi koskaan nauttia liikaa.

        http://sieni.es/217

        No tuon järkyttävyydelle nauroin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu, ja kaikki vain sen takia, koska hän tuli niin surulliseksi, kun minä en pitänyt sienistä ja sitten menin sanomaan, että pidän hänestä enemmän, mistä Siiliö sai ideaa.... Ja Trotski kirjoitti Kurpizzan ja Motarin eeppisen rakkaustarinan...

        Lyön pääni seinästä läpi, jos kuulen tuon "Vagisan -emätinvoide" mainoksen vielä kerrankin!

        Ai niin. XD

        Mitä emätinvoide tekee?


      • icepicked kirjoitti:

        Ai niin. XD

        Mitä emätinvoide tekee?

        En minä tiedä. Kuulemma sitten ei tarvi liukastetta.


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä tiedä. Kuulemma sitten ei tarvi liukastetta.

        Pannaanko voidetta emättimeen? Hyi.

        Muuten, jos siitin siittää, mitä emätin tekee? Sekö sitten emättää?


    • En minä tiedä. Oletko kuullut/nähnyt sitä mainosta itse?

      En tiedä.

      • En ole. Hyi silti.

        No höh, tästä olisi saanut hauskan keskustelun.


    • Minä en ole onnistunut välttämään sitä.

      En ole perehtynyt asiaan.

      • Mistä se edes tulee?

        Kunhan vain pohdin sanojen alkuperää.


    • En minä tiedä. Olin ihan rauhassa yläkerrassa ja se kuului alhaalta.

      Niin.

      • Raippari

        Tehkää 100 faktaa haaste ja kuolkaa!


      • Raippari kirjoitti:

        Tehkää 100 faktaa haaste ja kuolkaa!

        Tekisin, mutta puhelin sekoaisi...


      • Olisiko sen refleksiivimuoto emättäytyä?


    • Nyt minäkin rupesin tuota pohtimaan... Ajatukseni sekosivat

    • Mitä helevettiä? Emättäytyä? Miksi se edes kiinnostaa...

      • No minä vai mietin. Refleksiiviverbin toiminta kohdistuu tekijään. Puolustautua, tekeytyä jne.


    • Aha.

      • Älä nyt ole tylsä! Voitin äidin sydämen pelissä.


    • Onnea.

      • Nyt pelaan lisää.


    • Hei sitten.

    • Tuntuu ulkopuoliselta, kun te muut olette jutelleet yhdessä jo pitkään, ja olette vanhempia. Tuntuu, etten sovi joukkoon, vaikkakin haluaisin.

      • Minulla oli sama olo viime syksynä, kun kaikki puhuivat edellisen kesän hauskuuksista.

        Kyllä sinä joukkoon sovit. Minä laskenkin sinut jo vakkariksi.


      • Kyllä sinä sovit joukkoon, koska olet vaimoni, joten et voi lähteä. Minustakin tuntuu ulkopuoliselta, koska muut ovat liberaaleja hippiäisiä ja itse olen feodalismin ihailija.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä sinä sovit joukkoon, koska olet vaimoni, joten et voi lähteä. Minustakin tuntuu ulkopuoliselta, koska muut ovat liberaaleja hippiäisiä ja itse olen feodalismin ihailija.

        Kumpi minä olen?


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla oli sama olo viime syksynä, kun kaikki puhuivat edellisen kesän hauskuuksista.

        Kyllä sinä joukkoon sovit. Minä laskenkin sinut jo vakkariksi.

        Minäkin lasken itseni vakkariksi, mutta en tunne sopivani joukkoon, sillä minulla ei ole ollut vuosikausiin koulussa ym. muita tämäntyyppisiä keskusteluja, kuin pienen kaveriporukkani kanssa. Viimeiset kolme vuotta ihmiset ovat vain katsoneet kieroon, ja todentaneet etteivät halua olla tekemisissä. Kun en ole kaveriporukkani kanssa, poikkeuksetta minut jätetään yksin mitä ikinä teenkin.

        Kuten usein olen sanonut, olen syrjäytynyt. Olen muista nuorista syrjässä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kumpi minä olen?

        Vaimo.


      • Kyllä sinä pääset mukaan jonkin ajan kuluttua. Minäkin olin aivan urpo aloittaessani.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vaimo.

        XD Hippiäinen kuulosti sellaiselta, että hän voi hypellä ympäriinsä ilman, että häntä tuijotettaisiin...


      • pofuksio kirjoitti:

        Minäkin lasken itseni vakkariksi, mutta en tunne sopivani joukkoon, sillä minulla ei ole ollut vuosikausiin koulussa ym. muita tämäntyyppisiä keskusteluja, kuin pienen kaveriporukkani kanssa. Viimeiset kolme vuotta ihmiset ovat vain katsoneet kieroon, ja todentaneet etteivät halua olla tekemisissä. Kun en ole kaveriporukkani kanssa, poikkeuksetta minut jätetään yksin mitä ikinä teenkin.

        Kuten usein olen sanonut, olen syrjäytynyt. Olen muista nuorista syrjässä.

        Minulla ei ole ollut yhtäkään ystävää muutamaan vuoteen, joten voisin laskea itseni syrjäytyneeksi, mutta en laske. Täällä on "yksinäisiä ja syrjäytyneitä" enemmän kuin muualla katsos vaikka Assassin, Halfelf, Minä, Neloth...


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllä sinä pääset mukaan jonkin ajan kuluttua. Minäkin olin aivan urpo aloittaessani.

        Ja olet vieläkin urpo.


      • pofuksio kirjoitti:

        Minäkin lasken itseni vakkariksi, mutta en tunne sopivani joukkoon, sillä minulla ei ole ollut vuosikausiin koulussa ym. muita tämäntyyppisiä keskusteluja, kuin pienen kaveriporukkani kanssa. Viimeiset kolme vuotta ihmiset ovat vain katsoneet kieroon, ja todentaneet etteivät halua olla tekemisissä. Kun en ole kaveriporukkani kanssa, poikkeuksetta minut jätetään yksin mitä ikinä teenkin.

        Kuten usein olen sanonut, olen syrjäytynyt. Olen muista nuorista syrjässä.

        Syrjäytyneillä on hauskempaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Syrjäytyneillä on hauskempaa.

        Onhan Herra äXsäkin meetwurstivatkain Biologin mukaan, mutta häntä ei vierasteta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Onhan Herra äXsäkin meetwurstivatkain Biologin mukaan, mutta häntä ei vierasteta.

        Että mikä?? XD

        Hän ei julista sitä!


      • kurpizza kirjoitti:

        Syrjäytyneillä on hauskempaa.

        Ei minulla yksin ollessa ole hauskaa. Haluaisin olla muiden seurassa, mutta muut eivät minua seuraaksa huoli.

        En minä pois ole lähdössä. Tämä on ensimmäinen paikka, jossa minut hyväksytään semmoisena kuin olen.


      • pofuksio kirjoitti:

        Ei minulla yksin ollessa ole hauskaa. Haluaisin olla muiden seurassa, mutta muut eivät minua seuraaksa huoli.

        En minä pois ole lähdössä. Tämä on ensimmäinen paikka, jossa minut hyväksytään semmoisena kuin olen.

        Minäkin ajattelin noin joskus seiskalla. Sitten sain kavereita. Varmasti on ihmisiä, jotka "huolivat" sinut seuraansa. Vaikutat mukavalta ihmiseltä. Ehkä hiukan ujolta. Mikseivät he haluaisi olla kavereitasi?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ja olet vieläkin urpo.

        Vituttaako? Panettaako?

        Kumpi minä olen?


      • kurpizza kirjoitti:

        Minäkin ajattelin noin joskus seiskalla. Sitten sain kavereita. Varmasti on ihmisiä, jotka "huolivat" sinut seuraansa. Vaikutat mukavalta ihmiseltä. Ehkä hiukan ujolta. Mikseivät he haluaisi olla kavereitasi?

        Syitä on monia. Esimerkiksi: olen usein aika itsekeskeinen, olen tyttömäinen poikatyttö, alkuun olen ujo enkä uskalla sanoa juuri mitään, jaksan selittää turhanpäiväisistä asioista ties kuinka kauan, kaikilla on jo omat kaveriporukat joihin ei kaivata ulkopuolisia, olen henkisesti aivan poikki ja henkisesti on myös erittäin paha olo (koska kotiolot) jolloin en välillä edes jaksa olla sosiaalinen ym.

        Listaa voisi jatkaa ties kuinka kauan...


      • pofuksio kirjoitti:

        Syitä on monia. Esimerkiksi: olen usein aika itsekeskeinen, olen tyttömäinen poikatyttö, alkuun olen ujo enkä uskalla sanoa juuri mitään, jaksan selittää turhanpäiväisistä asioista ties kuinka kauan, kaikilla on jo omat kaveriporukat joihin ei kaivata ulkopuolisia, olen henkisesti aivan poikki ja henkisesti on myös erittäin paha olo (koska kotiolot) jolloin en välillä edes jaksa olla sosiaalinen ym.

        Listaa voisi jatkaa ties kuinka kauan...

        : /

        Minua ahdistaa, jos joudun liikaa olemaan jonkun kaverin kanssa. Esim serkkuni on rasittava ihminen, koska hän ei antaisi minun olla yksin ollenkaan. Minkä ikäinen muuten olet?


      • kurpizza kirjoitti:

        : /

        Minua ahdistaa, jos joudun liikaa olemaan jonkun kaverin kanssa. Esim serkkuni on rasittava ihminen, koska hän ei antaisi minun olla yksin ollenkaan. Minkä ikäinen muuten olet?

        Olen 14, eli nyt kasilla. Olen teihin muihin verrattuna aika nuori...


      • pofuksio kirjoitti:

        Olen 14, eli nyt kasilla. Olen teihin muihin verrattuna aika nuori...

        Olet nollanolla? Siiliö on samanikäinen ja Alice ja HeKeKee vuoden nuorempia.


      • pofuksio kirjoitti:

        Olen 14, eli nyt kasilla. Olen teihin muihin verrattuna aika nuori...

        Vain vuoden, eli se ei ole edes paha. Ei ainakaan Herrelle.


      • kurpizza kirjoitti:

        Olet nollanolla? Siiliö on samanikäinen ja Alice ja HeKeKee vuoden nuorempia.

        Jaa, en tiennytkään. Mutta en ole heistä ketään täällä ihan hirveästi nähnyt.


      • pofuksio kirjoitti:

        Jaa, en tiennytkään. Mutta en ole heistä ketään täällä ihan hirveästi nähnyt.

        Heitä näkyy silloin tällöin.


      • icepicked kirjoitti:

        Vain vuoden, eli se ei ole edes paha. Ei ainakaan Herrelle.

        Herrehän on 17? (Eikö se niin mennytkin?) Minulle se on paljon, kun ysitkin on pelottavia, koska ovat vanhempia...


      • pofuksio kirjoitti:

        Herrehän on 17? (Eikö se niin mennytkin?) Minulle se on paljon, kun ysitkin on pelottavia, koska ovat vanhempia...

        Niin onkin, mutta hänelle ikä on vain numero.


      • icepicked kirjoitti:

        Niin onkin, mutta hänelle ikä on vain numero.

        No, on se oikeastaan minullekkin, mutta kun mietin... Se on pelottavaa


      • pofuksio kirjoitti:

        No, on se oikeastaan minullekkin, mutta kun mietin... Se on pelottavaa

        Ei häi sinua huonosti kohtele, jos saa purkaa patoutuneen seksuaalienergiansa minuun. XD


      • icepicked kirjoitti:

        Ei häi sinua huonosti kohtele, jos saa purkaa patoutuneen seksuaalienergiansa minuun. XD

        Ei huono kohtelu pelottavaa ole, kohdelkoon miten lystää. Olen vain saanut paljon huonoa kohtelua, niin eipä se enään tunnu miltään. Mutta yksinolo ahdistaa


      • pofuksio kirjoitti:

        Ei huono kohtelu pelottavaa ole, kohdelkoon miten lystää. Olen vain saanut paljon huonoa kohtelua, niin eipä se enään tunnu miltään. Mutta yksinolo ahdistaa

        Jos tuntisit hänet paremmin, et sanoisi noin...

        Meidän kanssamme et ole koskaan yksin. :) (tarkoituksenani on luoda karmiva ilmapiiri)


      • icepicked kirjoitti:

        Jos tuntisit hänet paremmin, et sanoisi noin...

        Meidän kanssamme et ole koskaan yksin. :) (tarkoituksenani on luoda karmiva ilmapiiri)

        Empä tiedä... Miten hän minua kohteleekin, se tapahtuu netissä eikä IRL, joten se ei ole pelottavaa eikä mitään.

        Ja oikeastaan hyvä, etten ole yksin. Yksinolo on niin nuijaa. (Ei tuo siltä kuulosta)


      • pofuksio kirjoitti:

        Empä tiedä... Miten hän minua kohteleekin, se tapahtuu netissä eikä IRL, joten se ei ole pelottavaa eikä mitään.

        Ja oikeastaan hyvä, etten ole yksin. Yksinolo on niin nuijaa. (Ei tuo siltä kuulosta)

        Kohta Trotski ilmoittaa, että sinun täytyy kestää häntä.


      • pofuksio kirjoitti:

        Empä tiedä... Miten hän minua kohteleekin, se tapahtuu netissä eikä IRL, joten se ei ole pelottavaa eikä mitään.

        Ja oikeastaan hyvä, etten ole yksin. Yksinolo on niin nuijaa. (Ei tuo siltä kuulosta)

        (Ainut mikä hänessä on karmivaa on Stalinin ihaileminen.)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        (Ainut mikä hänessä on karmivaa on Stalinin ihaileminen.)

        Kuulostat Prepperiltä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kohta Trotski ilmoittaa, että sinun täytyy kestää häntä.

        Ilmoittakoon, koska aion myös kestää


      • pofuksio kirjoitti:

        Ilmoittakoon, koska aion myös kestää

        XD Nykyään hän tosin pelaa zombipeliä lähes 24/7...


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Nykyään hän tosin pelaa zombipeliä lähes 24/7...

        Ookoo XD Mutta silti aion kestää häntä kun hän on paikalla


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuulostat Prepperiltä.

        Se on tuplatunnukseni.


      • icepicked kirjoitti:

        Vituttaako? Panettaako?

        Kumpi minä olen?

        Olen supraseksuaali, joten pystyn olemaan kiimainen aina kun haluan.

        Urpo.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Se on tuplatunnukseni.

        Sitten varmaat osaat kertoa, mikä oli toisen Prepperin tunnuksen nimi. >:)


      • pofuksio kirjoitti:

        Ookoo XD Mutta silti aion kestää häntä kun hän on paikalla

        Ei hänen kestämisensä niin vaikeaa ole. Paitsi silloin kun hän tivaa jotakin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olen supraseksuaali, joten pystyn olemaan kiimainen aina kun haluan.

        Urpo.

        Pitääkö sinun myös purkaa kiimaasi urpoihin?


      • kurpizza kirjoitti:

        Sitten varmaat osaat kertoa, mikä oli toisen Prepperin tunnuksen nimi. >:)

        En kerro koska ei ole syytä todistaa sitä. Se on kuin Mormonin kirjan kultalevyt.


      • icepicked kirjoitti:

        Pitääkö sinun myös purkaa kiimaasi urpoihin?

        Puran sen mieluummin patjan jousituksen testaamiseen Kurpizzan kanssa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei hänen kestämisensä niin vaikeaa ole. Paitsi silloin kun hän tivaa jotakin.

        Eipä niin. Mutta vaikka olisi, silti pitäisi


      • israelin-tukija kirjoitti:

        (Ainut mikä hänessä on karmivaa on Stalinin ihaileminen.)

        En ihaile Stalinia, häntäheikki. ;)


      • pofuksio kirjoitti:

        Eipä niin. Mutta vaikka olisi, silti pitäisi

        Selevä. Varo vain, kohta suolistohomoparittaja kirjoittaa jännän tarinan...


      • icepicked kirjoitti:

        En ihaile Stalinia, häntäheikki. ;)

        Kylläpäs ihailet! Myönnä, että fantasioit Stalinista ja tappamisesta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Puran sen mieluummin patjan jousituksen testaamiseen Kurpizzan kanssa.

        En halua mennä patjalle Prepperin kanssa!


      • kurpizza kirjoitti:

        Selevä. Varo vain, kohta suolistohomoparittaja kirjoittaa jännän tarinan...

        Kirjoittakoon. Siitä voi tulla mielenkiintoista


      • kurpizza kirjoitti:

        En halua mennä patjalle Prepperin kanssa!

        Preppertowwz on toinen tunnus, Minä olen eri person.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Puran sen mieluummin patjan jousituksen testaamiseen Kurpizzan kanssa.

        "Mieluummin," eli muukin kelpaa.


      • icepicked kirjoitti:

        "Mieluummin," eli muukin kelpaa.

        En valita siitä mitä saan vaan olen kiitollinen kaikesta.


      • pofuksio kirjoitti:

        Kirjoittakoon. Siitä voi tulla mielenkiintoista

        Yepsis. Paritukset ovat aina.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Preppertowwz on toinen tunnus, Minä olen eri person.

        Mutta silti, en halua mennä patjalle miehen kanssa, joka höpisee tampooneista ja loisista!


      • kurpizza kirjoitti:

        Mutta silti, en halua mennä patjalle miehen kanssa, joka höpisee tampooneista ja loisista!

        Sen sijaan haluat maata Herren, joka omistaa hyvät viikset, jotka viehättävät naisia.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sen sijaan haluat maata Herren, joka omistaa hyvät viikset, jotka viehättävät naisia.

        Ai pelkät viikset vai? Sittenhän jokaisella hihhihhipsterillä olisi kokonainen haaremi.

        För helvete, en meinannut keksiä mitään! Tämä ei saa toistua.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En valita siitä mitä saan vaan olen kiitollinen kaikesta.

        "saan"

        Pikemminkin otat.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kylläpäs ihailet! Myönnä, että fantasioit Stalinista ja tappamisesta.

        En myönnä. Myönnä sinä, että fantasioit minusta. (Syyttäkää rakasta torstaita tästä ylilyönnistä.)


      • icepicked kirjoitti:

        En myönnä. Myönnä sinä, että fantasioit minusta. (Syyttäkää rakasta torstaita tästä ylilyönnistä.)

        Yök! Nyt on näppäimistö oksennuksessa... För helvete!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Yök! Nyt on näppäimistö oksennuksessa... För helvete!

        Tekosi ja sanasi ovat ristiriidassa.


    • Siis Herre, kuinka monta tuplatunnusta sinulla oikein on ja mitä ideaa niissä on?

      • Kahdeksantoista*. Samaistua eri persooniin, koska olen taiteilija.

        *Trotski (Icepicked, nieriä) mukaanluettuna.


      • En usko että yhtään, hän on pahempi rölli kuin Raippis.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kahdeksantoista*. Samaistua eri persooniin, koska olen taiteilija.

        *Trotski (Icepicked, nieriä) mukaanluettuna.

        Jos Icepicked on sinun tuplatunnuksesi, miksi kinastelet hänen kanssaan ym. ja olet naimisissa hänen kanssaan?


      • pofuksio kirjoitti:

        Jos Icepicked on sinun tuplatunnuksesi, miksi kinastelet hänen kanssaan ym. ja olet naimisissa hänen kanssaan?

        En ole naimisissa nieriän kanssa! Ja se on tuomaan huonoa kuvaa kommunismista.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En ole naimisissa nieriän kanssa! Ja se on tuomaan huonoa kuvaa kommunismista.

        Etkö? Tehän kinastelette kuin aivopari! ♥♥♥♥


      • kurpizza kirjoitti:

        Etkö? Tehän kinastelette kuin aivopari! ♥♥♥♥

        "Aivopari", minä olen vasenaivopuolisko, koska ajattelen järjellä ja hän on oikea aivopuolisko, joka on vastuullinen tunteista.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En ole naimisissa nieriän kanssa! Ja se on tuomaan huonoa kuvaa kommunismista.

        Tämä menee oudoksi. Olet outo ihminen


      • kurpizza kirjoitti:

        En usko että yhtään, hän on pahempi rölli kuin Raippis.

        Sano yksikin kerta kun olen trollannut tai kusettanut ketään. Koska sellaista ei tule mieleeni!


      • kurpizza kirjoitti:

        Etkö? Tehän kinastelette kuin aivopari! ♥♥♥♥

        Niinpä! Kehtaakin väittää, ettemme olisi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sano yksikin kerta kun olen trollannut tai kusettanut ketään. Koska sellaista ei tule mieleeni!

        "Käännyn katolilaiseksi....."
        "En oikeasti ole suomenruotsalainen putinisti vaan kusetin Trotskia..."

        Vatkaa aivojasi paremmin, niin rupeaa tulemaan! (Sorry, olen sekaisin)


      • kurpizza kirjoitti:

        "Käännyn katolilaiseksi....."
        "En oikeasti ole suomenruotsalainen putinisti vaan kusetin Trotskia..."

        Vatkaa aivojasi paremmin, niin rupeaa tulemaan! (Sorry, olen sekaisin)

        Tuossako kaikki? Aika vähän... Kävin Turussa katolisessa syntientunnustuskopissa istumassa ja lausumassa molemmat ja selitin nettiparisuhteet ja muut läpi nii Jumala antoi anteeksi kaiken tuntemattoman papin muodossa.


      • pofuksio kirjoitti:

        Tämä menee oudoksi. Olet outo ihminen

        Nø i'm not. Olen mielestäni menestyvä ja terve mies.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tuossako kaikki? Aika vähän... Kävin Turussa katolisessa syntientunnustuskopissa istumassa ja lausumassa molemmat ja selitin nettiparisuhteet ja muut läpi nii Jumala antoi anteeksi kaiken tuntemattoman papin muodossa.

        Et oikeasti käynyt.

        Vieläpä suutuit, kun vittuilin sinulle takaisin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nø i'm not. Olen mielestäni menestyvä ja terve mies.

        Kyllä olet. Minkä ikäinen sinä edes OIKEASTI olet? Ei siis Herre, tai mikään muukaan tuplatunnuksesi, vaan se henkilö joka niiden kaikkien takana on.


      • kurpizza
        israelin-tukija kirjoitti:

        Tuossako kaikki? Aika vähän... Kävin Turussa katolisessa syntientunnustuskopissa istumassa ja lausumassa molemmat ja selitin nettiparisuhteet ja muut läpi nii Jumala antoi anteeksi kaiken tuntemattoman papin muodossa.

        Papilla taatusti ollut hauskaa.

        Unohdin, että olen viiden sekunnin femisti:
        Hyi että, pappi oli taatusti miespuolinen!!!!!!! Naisten syrjintää ottaa vain miehiä papeiksi!!!!!


      • icepicked kirjoitti:

        Niinpä! Kehtaakin väittää, ettemme olisi!

        Etkö sinä vielä kesän alussa ollut Shadyn mukaan hänen ruumiinosansa...?

        Vrt: Mene sinä imemää sitä trotskias...


      • kurpizza kirjoitti:

        Etkö sinä vielä kesän alussa ollut Shadyn mukaan hänen ruumiinosansa...?

        Vrt: Mene sinä imemää sitä trotskias...

        Shady hallusinoi luullen minua pippelikseen, kyllä.


      • icepicked kirjoitti:

        Shady hallusinoi luullen minua pippelikseen, kyllä.

        Hänellä tarkoitin IT:tä.


      • pofuksio kirjoitti:

        Kyllä olet. Minkä ikäinen sinä edes OIKEASTI olet? Ei siis Herre, tai mikään muukaan tuplatunnuksesi, vaan se henkilö joka niiden kaikkien takana on.

        Käännä Herren iän numerot toisinpäin siinä on vastaus.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Käännä Herren iän numerot toisinpäin siinä on vastaus.

        Eli 71? En usko, että joku eläkeläinen haluaisi tulla nuorten palstalle esittämään useita eri henkilöitä. Se ei vaan käy järkeen


      • pofuksio kirjoitti:

        Eli 71? En usko, että joku eläkeläinen haluaisi tulla nuorten palstalle esittämään useita eri henkilöitä. Se ei vaan käy järkeen

        Syntymävuoteni on passin mukaan 1997. Uskotaanko sitä lukua?

        (Lähetin kaveripyynnön.)


      • kurpizza kirjoitti:

        Hänellä tarkoitin IT:tä.

        En minä enää niin tarkasti muista.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Syntymävuoteni on passin mukaan 1997. Uskotaanko sitä lukua?

        (Lähetin kaveripyynnön.)

        Vaikka olisikin, on silti petetty olo...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Syntymävuoteni on passin mukaan 1997. Uskotaanko sitä lukua?

        (Lähetin kaveripyynnön.)

        Passin voi aina väärentää...

        (Minunkin pitäisi.)


      • icepicked kirjoitti:

        Passin voi aina väärentää...

        (Minunkin pitäisi.)

        Sinunkin pitäisi väärentää passi?!?


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinunkin pitäisi väärentää passi?!?

        Oliko tuo kysymys?


      • icepicked kirjoitti:

        Oliko tuo kysymys?

        "Passin voi aina väärentää...

        (Minunkin pitäisi.)"


      • kurpizza kirjoitti:

        "Passin voi aina väärentää...

        (Minunkin pitäisi.)"

        Puhuin kaveripyynnöistä.


      • icepicked kirjoitti:

        Puhuin kaveripyynnöistä.

        Passi tuossa lukee. :) *äärimmäisen viaton hymy*


      • kurpizza kirjoitti:

        Passi tuossa lukee. :) *äärimmäisen viaton hymy*

        Mene sinä nukkumaan siitä virnuilemasta.


      • Tuo tuplatunnus juttu... En enään tiedä mitä pitäisi uskoa


      • pofuksio kirjoitti:

        Tuo tuplatunnus juttu... En enään tiedä mitä pitäisi uskoa

        Kurpizza sanoo, ettei minulla ole yhtään ja väittää Minun kusettaneen pari kertaa Trotskia ja muita... Ei siinä mitään... Tee vähän tutkimustyötä niin näet että olen luotettava kaveri..

        Kerran isäni kuuli minun kääntyneen kristityksi [ateistista] niin hän ei uskonut päivääkään kolmen vuoden aikana minun olleen kristitty, koska kusetan ihmisiä liikaa. Saan nautintoa ihmisten kusettamisesta ja pyrin samaistumaan rooleihin; nyt tunnen yhtäläisyyttä Jumalan ja itseni välillä.


      • pofuksio kirjoitti:

        Tuo tuplatunnus juttu... En enään tiedä mitä pitäisi uskoa

        Minä en usko niitä. Kaikki lähti siitä, kun eräs VeH epäili Trotskia ja IT:tä samaksi henkilöksi näiden kahden neropatin väiteltyä politiikasta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä en usko niitä. Kaikki lähti siitä, kun eräs VeH epäili Trotskia ja IT:tä samaksi henkilöksi näiden kahden neropatin väiteltyä politiikasta.

        Entä se yksityisviestiketju, jossa vakuutin VeHin asiasta?

        Menen nukkumaan.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza sanoo, ettei minulla ole yhtään ja väittää Minun kusettaneen pari kertaa Trotskia ja muita... Ei siinä mitään... Tee vähän tutkimustyötä niin näet että olen luotettava kaveri..

        Kerran isäni kuuli minun kääntyneen kristityksi [ateistista] niin hän ei uskonut päivääkään kolmen vuoden aikana minun olleen kristitty, koska kusetan ihmisiä liikaa. Saan nautintoa ihmisten kusettamisesta ja pyrin samaistumaan rooleihin; nyt tunnen yhtäläisyyttä Jumalan ja itseni välillä.

        Tutkimustyötä en rupea tekemään, puheleni ei kestä.

        Kyllä minäkin pidän ihmisten kusettamisesta, mutta en koskaan vie sitä noin suureen mittakaavaan. Esimerkiksi täällä suomi24:ssä minulla on vain kolme käyttäjää, joista yksi on kukka_kasvi toisella olen lähettänyt kolme viestiä ja tämä.


      • pofuksio kirjoitti:

        Tutkimustyötä en rupea tekemään, puheleni ei kestä.

        Kyllä minäkin pidän ihmisten kusettamisesta, mutta en koskaan vie sitä noin suureen mittakaavaan. Esimerkiksi täällä suomi24:ssä minulla on vain kolme käyttäjää, joista yksi on kukka_kasvi toisella olen lähettänyt kolme viestiä ja tämä.

        *puhelimeni ei kestä


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Entä se yksityisviestiketju, jossa vakuutin VeHin asiasta?

        Menen nukkumaan.

        Niin?

        Hyvääs yötä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Entä se yksityisviestiketju, jossa vakuutin VeHin asiasta?

        Menen nukkumaan.

        Minäkin taidan mennä nukkumaan.

        Tai sanon vielä, etten tällä hetkellä pidä sinua lainkaan luotettavana, ja olo on hyvin petetty. Koska icepicked ei ole kiistänyt olevansa tuplatunnus, uskon hänen olevan sinä. Ja vielä eilen pidin kumpaakin luotettavana. Sinustakin ajattelin, että olet vain niin olevinasi, mutta sisimmässäsi kuotenkin kiva. Nyt en jälkimmäisestä ole varma.

        Olen murtunut.


      • ebzu
        israelin-tukija kirjoitti:

        Entä se yksityisviestiketju, jossa vakuutin VeHin asiasta?

        Menen nukkumaan.

        Kultaseni. Saako vaimollasi, joka on rakastanut sinua 17 vuotta,eikä edes ole sen ikäinen, parhaalla keksileipurin jälkeen,olla toisia miehiä? Tämän kysyttyäni jään odottamaan vastausta,
        mieheni
        jumalani
        herrani
        Herreni
        IT
        Tukija
        aivot
        viiksekäs komea mies
        Lihaksikas sellainen
        jumalainen
        paras
        upea
        Tyylikäs
        taiteellinen
        ei yhtään itserakas
        täydellinen
        Israelin-Tukija kulta


      • ebzu kirjoitti:

        Kultaseni. Saako vaimollasi, joka on rakastanut sinua 17 vuotta,eikä edes ole sen ikäinen, parhaalla keksileipurin jälkeen,olla toisia miehiä? Tämän kysyttyäni jään odottamaan vastausta,
        mieheni
        jumalani
        herrani
        Herreni
        IT
        Tukija
        aivot
        viiksekäs komea mies
        Lihaksikas sellainen
        jumalainen
        paras
        upea
        Tyylikäs
        taiteellinen
        ei yhtään itserakas
        täydellinen
        Israelin-Tukija kulta

        Vaimoilla ei saa olla muita (avio)miehiä, eikä poikaystäviä, eikä sukupuolensa mieheksi vaihtaneita seksikumppaneita... Tämä on laki, jonka Minä Suoliston yli-Mooses olen vahvistanut.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vaimoilla ei saa olla muita (avio)miehiä, eikä poikaystäviä, eikä sukupuolensa mieheksi vaihtaneita seksikumppaneita... Tämä on laki, jonka Minä Suoliston yli-Mooses olen vahvistanut.

        Naisista et maininnut - saako heitä olla?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vaimoilla ei saa olla muita (avio)miehiä, eikä poikaystäviä, eikä sukupuolensa mieheksi vaihtaneita seksikumppaneita... Tämä on laki, jonka Minä Suoliston yli-Mooses olen vahvistanut.

        Haahaa, en taaskaan tottele sinua! (koska IRL minulla on poikaystävä) Ja ärsyttääkseni sinua, voisin vaikka hankkia toisen (avio)miehen. (Okei, läppä oli mutta voisin silti niin tehdä)

        On varmaan mukavaa kun olen aina niin ymmärtäväinen ja tottelen aina kuuliaisesti XD


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Haahaa, en taaskaan tottele sinua! (koska IRL minulla on poikaystävä) Ja ärsyttääkseni sinua, voisin vaikka hankkia toisen (avio)miehen. (Okei, läppä oli mutta voisin silti niin tehdä)

        On varmaan mukavaa kun olen aina niin ymmärtäväinen ja tottelen aina kuuliaisesti XD

        Tsot tsot,Pofuksio. Älä ole tuhma et saa joululahjoja vaan piiskaa pedopukilta.


      • ebzu kirjoitti:

        Tsot tsot,Pofuksio. Älä ole tuhma et saa joululahjoja vaan piiskaa pedopukilta.

        Hyvä, jos en saa joululahjoja. En nimittäin mitään tarvitse, ja joulu on muutenkin turhan kaupallistunut ja materialistinen.


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Hyvä, jos en saa joululahjoja. En nimittäin mitään tarvitse, ja joulu on muutenkin turhan kaupallistunut ja materialistinen.

        No sitten saat piiskaa itse pääpedolta. >:)


      • ebzu kirjoitti:

        No sitten saat piiskaa itse pääpedolta. >:)

        En ensinnäkään edes usko siihen (pääpetoon) ja toisekseen, miksi Herreä ei "vähän" saisi härnätä?


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        En ensinnäkään edes usko siihen (pääpetoon) ja toisekseen, miksi Herreä ei "vähän" saisi härnätä?

        En minäkään osko pääPEDOON,mutta saat silti häneltä piiskaa.
        Ja toiseksi;koska hänellä on viikset!


      • ebzu kirjoitti:

        En minäkään osko pääPEDOON,mutta saat silti häneltä piiskaa.
        Ja toiseksi;koska hänellä on viikset!

        Jaaa... No ihsm

        Mut mitä ne viikset estää?


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Jaaa... No ihsm

        Mut mitä ne viikset estää?

        Koska ne ovat...viikset! Et voi sanoa ei viiksile!


      • ebzu kirjoitti:

        Koska ne ovat...viikset! Et voi sanoa ei viiksile!

        Voi kuule kyllä voin. Ja voin hyvinkin


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Voi kuule kyllä voin. Ja voin hyvinkin

        ei et voi! KUKAAN ei voi sanoa ei viiksille!


      • ebzu kirjoitti:

        ei et voi! KUKAAN ei voi sanoa ei viiksille!

        Kyllä voi. Minä voin.


    • Pofuksio; minun ja Trotskin yhteinen tunnus on tästä alkunsa saanut (VeH uskoi meidän olevansa sama henkilö kun pidimme kahdenkeskistä dialogia.) tämä oli vastaus VeHille; http://keskustelu.suomi24.fi/node/12199223

      Sitten perustin Eräs dis-informaatio agentti -suolistotarinan;
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12202420

      Joka on parodia VeHin epäilystä ja Magneettimedian "salaliitto Illuminati" -väitteistä, mistä väänsin Kapitalistikerhon.

      • Jaa, siinä olikin tuommoinen tausta...
        En kyllä vieläkään ole varma mitä pitäisi uskoa


      • pofuksio kirjoitti:

        Jaa, siinä olikin tuommoinen tausta...
        En kyllä vieläkään ole varma mitä pitäisi uskoa

        Emme ole sama henkilö. Voit luottaa minuun.


      • icepicked kirjoitti:

        Emme ole sama henkilö. Voit luottaa minuun.

        Selvä, luotan sitten. Mutta olen silti sekaisin liiasta informaatiosta. Että vihaankin olla blondi


    • Trotski haluatko olla pääinkvisiittori tai suurinkvisiittori uudessa uskonnossa?

      • Hei Herre, jalkavaimosi riitelevät!

        Voit ihan itse imeä itseäsi - minä en sitä tee. :)


    • Ebzu, minkä ikäinen muuten olet?

      • ebzu

        Henkisesti 4. En kerro oikeaa ikääni mihinkään nettiiin. Edes anonyymisti. En ainakaan nyt kun huuhaalaisten vastaisku on alkanut.


      • ebzu kirjoitti:

        Henkisesti 4. En kerro oikeaa ikääni mihinkään nettiiin. Edes anonyymisti. En ainakaan nyt kun huuhaalaisten vastaisku on alkanut.

        Selvä, olisin vain halunnut tietää, mutta itse teet omat päätöksesi


    • Ainiin muuten. Icepicked, pyysit joskus kertomaan johtopäätöksiä tms. sinusta. Muistin juuri, että ihan alkuun luulin sinua 16-v tytöksi, ja sain sinusta aina sulavan jään mieleeni.

      • Olet ensimmäinen, joka on aluksi luullut minua tytöksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Olet ensimmäinen, joka on aluksi luullut minua tytöksi.

        Enkä ihmettele, sillä et sinä tyttömäinen ole. Tosin netissä sitä on hankala arvioida


      • pofuksio kirjoitti:

        Enkä ihmettele, sillä et sinä tyttömäinen ole. Tosin netissä sitä on hankala arvioida

        Ei minua sellaiseksi voi sanoa... Tämä on ihan hitonmoinen soppa.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei minua sellaiseksi voi sanoa... Tämä on ihan hitonmoinen soppa.

        Häh, mikä on soppa? (Blondi ei älyä)


      • pofuksio kirjoitti:

        Häh, mikä on soppa? (Blondi ei älyä)

        Katso keskustelu "Suoliston suhdesoppa."


      • icepicked kirjoitti:

        Katso keskustelu "Suoliston suhdesoppa."

        Lukisinkin, mutten tällä rikkinäisellä puhelimellani sitä onnistu löytämään




      • pofuksio kirjoitti:

        Jaaa, vai tuollaista...

        "homoseksiä"

        Juuri sellaista.


      • icepicked kirjoitti:

        "homoseksiä"

        Juuri sellaista.

        Mitä tuohon voisikaan sanoa...


      • pofuksio kirjoitti:

        Mitä tuohon voisikaan sanoa...

        Niin. Ehkä vähän tuhmaa.

        (Anteeksi. Nyt ovat vitsit vähissä.)


      • icepicked kirjoitti:

        Niin. Ehkä vähän tuhmaa.

        (Anteeksi. Nyt ovat vitsit vähissä.)

        No juu


      • pofuksio kirjoitti:

        No juu

        Voin etsiä sinulle pätkiä keskusteluistamme.


      • icepicked kirjoitti:

        Voin etsiä sinulle pätkiä keskusteluistamme.

        Ei tarvitse


    • Tuhotaan pulinat.

      Täytetään tämä ketju hetkessä... hähähääääää

      • Painj persseseen.


      • Ja mitä ideaa siinä olisi?
        Jos nyt vaan häipyisit sinne missä pippuri kasvaa


      • ...

    • Hain silti:

      sirppi:
      Ööh.... tuota..... okei.... mielenkiintoista..... olen...... sanaton..........................

      kurpizza:
      XD
      Kyllähän siihen tottuu...

      israelin-tukija:
      *Täällä ei ole mitään nähtävää*

      icepicked:
      Tämä on vakio. Luulin, että suhteemme olisi tasavertainen, mutta Tukija on koko ajan päällä!

      israelin-tukija:
      Olen lukenut Machiavellin Ruhtinaan joten tiedän kuinka hallitaan.

      icepicked:
      Auts. Ja tiedät myös, mistä pidän. Psykologinen hallinta toimii tosiaan, en olisi koskaan kuvitellutkaan suostuvani toteuttamaani kuristusfantasiaasi.

      israelin-tukija:
      Pystyt lausumaan helpommin gruusialaisia kurkkuäänteitä... Veneenkiinnitysköysi

    • Mietin, että mitäköhän joku random viaton ihminen ekaa kertaa Pulinoihin saapuessaan ajattelee kun näkee otsikon: "Natsikerho XXIII"...

      • Hän luullee meitä natseiksi, kunnes karmea totuus paljastuu hänelle. Olemme natsejakin pahempia.


      • icepicked kirjoitti:

        Hän luullee meitä natseiksi, kunnes karmea totuus paljastuu hänelle. Olemme natsejakin pahempia.

        Melkein tuollainen fiilis minulle tuli, kun ensimmäistä kertaa luin tällaista keskustelua :D Siellä tosin oli joitakin nykyään puuttuvia tyyppejä


      • pofuksio kirjoitti:

        Melkein tuollainen fiilis minulle tuli, kun ensimmäistä kertaa luin tällaista keskustelua :D Siellä tosin oli joitakin nykyään puuttuvia tyyppejä

        Osa lähtee, mutta muutama meistä on kuin kovettunut räkä seinällä.


    • Helloos. Olin poissa; Huomasiko kukaan? Mitä on tapahtunut?

      • Mietin jo, minne katosit. Huuhaalta hyökättiin.


      • Minäkin ihmettelin, minne olet kadonnut. Normaalisti olet ollut täällä 24/7, mutta nyt edellinen kirjautumisesi oli 27.11.2014. Trolli ajatteli, oletkohan mummolassa.


      • biologinalku kirjoitti:

        Minäkin ihmettelin, minne olet kadonnut. Normaalisti olet ollut täällä 24/7, mutta nyt edellinen kirjautumisesi oli 27.11.2014. Trolli ajatteli, oletkohan mummolassa.

        En ollut mummolassa. Olin töissä.


    • Juu, huomasin. Luulevat minun olevan kotoisin melkein-laskeuma-alueelta.

      Mutta minulla on hauskaa nyt olla rasistinen.... >;)

      • Aloitko huuhaarasistiksi?


      • icepicked kirjoitti:

        Aloitko huuhaarasistiksi?

        Kestin koko viikonlopun rasittavia kakaroita. Ehkä sinun pitäisi käydä Kotkolassa katsomassa, mitä "huuhistit" ovat nyt keksineet.

        Mahdollisesti joku Sahlberg asialla...


    • Hellurei! Minkälaisia luontohavaintoja olette viime aikoina tehneet? Minä olen havainnut pääasiassa tavallisia metsälintuja. Katselimme Bilsen kanssa myös kääpiä: pökkelökääpiä, taulakääpiä, pakurikääpiä, tuhkakääpiä, koivunhelttakääpiä, pörrökääpiä yms. Hän opetti minulle niiden tunnistusta.

      • Pörrökääpiä??

        Hmm. En muista. Terroristipenikoita kylläkin... En ole nähnyt. Pelottivat kai kaikki luonto-otukset pois. :(




    • Löysin myös kauniita torvijäkäliä, joita olisi tehnyt mieli jäädä kuvaamaankin paremmalla ajalla ja valolla. Jänis ja riekko ovat vielä kovin näkyviä, kun lunta ei ole. En tiedä, olisinko niitä lumisessa maisemassa huomannutkaan.

    • MINÄ SAIN BEBELEIVOKSIA!

      • Herra X

        Mitä ne ovat?


      • Herra X kirjoitti:

        Mitä ne ovat?

        Jumaltenruokaa ne ovat.


    • Raippari:
      "Olin raapustamassa uusinta suolistotarinaani kunnes joku koputti ovelle, menin avaamaan ja Nassehan se siellä.
      "Raippari minulla on asiaa.", Nasse läähätti.
      Päästin Nassen sisälle ja tarjosin hänelle kahvia, tämän jälkeen kysyin hänen asiastaan. Hän kertoi, että suolistolaisista ei saisi enään kirjoittaa suolistotarinoita, koska joku voi loukkaantua. Hän kertoi myös paljon muita meheviä yksitöis kohtia ymmärsin asian hyvin ja aloin korjaamaan virheitäni. Tästä se alkaa, kuuntele tarkkaan Nasse! [...]"

      En muista, mihin tämä liittyy, mutta se pyörii mielessäni.

      • Katson...

        Lasten synnyttäminen ei lienekään jokaisen miehen kokema juttu.


    • Yeps. XD

      Loki Freyjalle:
      "....Kirkastetut jumalat yllättivät veljesi vierestä ja silloinpa sinulta pääsi mahtava pieru!"
      Njördur puuttui puheeseen: "Naisella on mies tai rakastaja tai molemmat. Mitäpä sillä lopulla on väliä? Ihme sen sijaan, että pitää täällä katsella tuota ämmämäistä hylkyä, joka rasittaa valtoja lapsillaan, onpa niitä itse synnyttänytkin."

      Surullista, että Lokista tulee pahis ja kaikki nämä hupaiset henkilöt kuolevat. :(

      • "ämmämäistä" XD


    • Loki oli aluksi hyvä tyyppi, mutta muut jumalat kohtelivat häntä huonosti ja välinpitämättömästi koko ajan (lisäksi syyttivät jatkuvasti), joten hän katkeroitui.

      Mutta joo. Haukkuminen oli hauskaa. XD Voi raasua.

    • Niinpä. :(

      Esim. tässä tarinassa Loki oli huijaamalla saanut kääpiöiltä jumalille kalleuksia (joista hän ei itse pitänyt yhtäkään, ihan btw) ja kalleuksiin lukeutui myös Thorin vasara. Hän joutui hankkimaan ne, kun piloillaan leikkasi Thorin vaimon hiukset. Saadakseen kääpiöt valmistamaan kalleudet, hänen piti lyödä päästään vetoa. Veto oli tyyliin sellainen, onko A-ryhmän kääpiöiden rojut hienompia kuin B-ryhmän tekemät rojut. Aasat sitten äänestivät B-ryhmän ja Lokille kävi hänen hävitessä vetonsa näin: (Hän pelastui pään leikkaukselta)
      "...Mutta koska pääsi on minun, ainakin ompelen suusi umpeen, jottei kenenkään tarvitse kuunnella sinua..."

      Sitten Loki pakeni metsään ja repi narun pois ja asui siellä niin kauan, että arvet paranivat. Ja vittu ketään jumalaa ei niiku kiinnostanut yhtään!!!!!

      • Myönnä, Kurpizza, että olet ihastunut kusipäähän.


    • Kummasta niistä puhut?

    • No, järkytyit kumminkin (en jaksa oottaa). Tuo oli läppä. Hyvääs yötä, sodomiittien kuvia!

      • Sinä aina ihastut kusipäihin.

        Puhukaamme lisään huomenna; aivoni eivät toimi.


    • Aina? Ihastun muutenkin tosi harvoin, joten mistä tuo nyt tuli??

      Se ei yllätä minua toveri.

      • Loki, IT, Motari...

        Loukkaatko älyäni?!


      • icepicked kirjoitti:

        Loki, IT, Motari...

        Loukkaatko älyäni?!

        Herre ei ole kusipää vaan Suoliston yli-Mooses!

        Ei Stalinin palvojilla ole älyä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Herre ei ole kusipää vaan Suoliston yli-Mooses!

        Ei Stalinin palvojilla ole älyä.

        Oletpa kusipää.

        Tykkäätkö nyrskyttää älyttömiä?


      • icepicked kirjoitti:

        Oletpa kusipää.

        Tykkäätkö nyrskyttää älyttömiä?

        Enkä ole.

        Kaikkea voi nyrskyttäää... Suosittelen sinullekin Mormonin kirjaa; tää on aika kova jätkä tää päähenkilö; matkusti Israelista Amerikkaan laivalla 600 eaa. ja selvisi hengissä ja Joseph Smith tienasi hyvin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Enkä ole.

        Kaikkea voi nyrskyttäää... Suosittelen sinullekin Mormonin kirjaa; tää on aika kova jätkä tää päähenkilö; matkusti Israelista Amerikkaan laivalla 600 eaa. ja selvisi hengissä ja Joseph Smith tienasi hyvin.

        Herre, superihminen, joka nai kaikkea, mikä liikkuu ja varsinkin kaikkea, joka makaa vessan lattialla liikkumatta!


      • icepicked kirjoitti:

        Herre, superihminen, joka nai kaikkea, mikä liikkuu ja varsinkin kaikkea, joka makaa vessan lattialla liikkumatta!

        *ja varsinkin kaikkea, mikä makaa


    • Ahaa, sinä lasket siis pakkoavioliitotkin.

      Eikö Teidän Suuren Hesalaisuutenne älyä loukkaa muutenkin keskustella kanssani?

      • Kyllä sinä häntä vähäsen rakastat.


    • oikeesonni

      Tässä seuraillut vähän näitä teidän "nyrskytys" puheitanne ja jäi mietittyttämään, harrastaako kukaan teistä seksiä oikeassa elämässä?

    • Jaa että ketä?

      Hyvä on, sensei.

      oikeesonni// Älä nyt hulluja puhu! En ole edes halannut poikaa, joka ei ole sukulaiseni (edes päiväkoti-iässä!)
      Juu, ei ole elämää ja olen säälittävä, mutta kohteliaisuussyistä sitä ei tarvitse kertoa. X)

      • Herreäsi.

        //IT, huomasin sen,

        //oikeesonni, en. Kuka nyt sellaista haluaisi?


    • Ketä herreä? En kutsu ketään nimellä "herre"

      • No Isrealin-tukijaa, miestäsi, höpsö.


    • Pikku-Leninkö siellä taas on asialla.

      Ocean// Morrosta. Sinäkin olet olemassa.

      • Ei, ihan minä täällä vain.


    • ofc oon olemas, ei jaksa vaa tähä kommentoia ko ei ehi/jaksa enää olla nii paljon koneel. Menin kato lopettaan koulun ja pyörin keskustas yhel kaveril aika paljo.

      • Aiotko pyrkiä minnekään?


    • ET// Ahaa. No kuinkas niin?

      Ocean// Okeis, mihis seuraavaksi suuntaat?

    • Luonto puolele ois tarkotus yrittää päästä.

      • Onnea. Minulla ei ole hajuakaan, minne haluan.


    • Toivottavasti pääset.

      //Sites niin, että Pikku-Lenin on liian krapulassa; meni nukkumaan jo.

    • Okkeis.

      • Menen minäkin puolen tunnin sisään.


    • Hyvää yötä, puoli-Leninin kuvia!

      • Nyt höpiset jo omiasi.


      • Kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Nyt höpiset jo omiasi.

        Paraskin puhuja!


      • Kurpizza_ kirjoitti:

        Paraskin puhuja!

        Taas olet ilkeä minulle! :(


      • icepicked kirjoitti:

        Taas olet ilkeä minulle! :(

        Olen aina kulta pieni!


    • ebzu

      Herre,voiko joku irl liittyä herreläiseksi,jos ei koskaan käy täällä? Riittääkö jos hän vannoo valan?


      • icepicked kirjoitti:

        Kurpizza, olenko sinulle kulta?
        Olenko sinulle pieni?

        Herreläisyydestä puheenollen, Herre, kuuntele tämä: http://m.youtube.com/watch?v=zhwjlNd8fsw

        Psychologin tunnus taisi löytyä! XD

        No nyt voit olla, koska satun olemaan hyvällä tuulella.


      • kurpizza kirjoitti:

        Psychologin tunnus taisi löytyä! XD

        No nyt voit olla, koska satun olemaan hyvällä tuulella.

        Saanko siis olla kultasi? Et ehkä olekaan niin ilkeä.


    • Taidan sittenkin laittaa sinut kuspää-lokeroon.

      • Miksi, kultaseni? :(


    • Unohdin kullattelu-taipumuksesi.

      • Unohtanet toisenkin taipumukseni...


    • Mikä se oli?

    • Niin joo se. No heitin kulta pienen läpällä, joten onko asia nyt selvä?

      • Eii taida olla... :)


    • Niinpä tietenkin.

      • Ellet sitten kerro... asiaa...


    • Mitä asiaa?

      • Muistatko, yhtä kolmesta..?


    • Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Külllllllllllllllläh!


    • :(

    • Vaimoni Ebzu, kuka tahansa saa liittyä herreläisyyteen kunhan vannoo valan. Sano, että eroamisesta on palkkana kuolemantuomio!

    • Nyt joku sateenkaarirunkkuponi homo mikäliebiisi. VÄhä tekno tyylinen. En muista nimee

      • Käykö mikä tahansa jumputus?

        IT, KATSO KAPPALEENI!

        Kurpizza, :)


    • En kerro, en kerro, en kerro.... >:)

      • Mikset?


      • icepicked kirjoitti:

        Mikset?

        Ensimmäinen asia on jo vanhentunut ja hyödytön.
        Videota en halua katsoa.
        Kolmatta en kerro ennen kolmannen jakson päättymistä, jos sittenkään.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ensimmäinen asia on jo vanhentunut ja hyödytön.
        Videota en halua katsoa.
        Kolmatta en kerro ennen kolmannen jakson päättymistä, jos sittenkään.

        Mikset voi kertoa ensimmäistä?


      • icepicked kirjoitti:

        Mikset voi kertoa ensimmäistä?

        Sama asia, jos olisin heittänyt puoli vuotta sitten vitsin ja alkaisin nyt tilanteen aikoja sitten mentyä selittää sitä.

        Ocean// Kysy Raippikselta, en tunne itse ponimusaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Sama asia, jos olisin heittänyt puoli vuotta sitten vitsin ja alkaisin nyt tilanteen aikoja sitten mentyä selittää sitä.

        Ocean// Kysy Raippikselta, en tunne itse ponimusaa.

        Minulla on pitkä muisti; se olisi hauskaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla on pitkä muisti; se olisi hauskaa.

        Hyvää yötä, pieni!


      • kurpizza kirjoitti:

        Hyvää yötä, pieni!

        Ei! :(

        Mikä on kananpersetukka?


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Ei! :(

        Mikä on kananpersetukka?

        Hahhaa!

        Semmone joka näyttää kanan pyrstöltä.


    • Melkein. Etin yhtä tiettyä biisiä. Mulla ei oo mitää muuta muistukuvvaa siitä ko oikeestaan vaa se et se jotenki liittyy satenkaariin, poneihin ja se oli jotenki tekno/trance tyylinen.

    • Tämän ketjun lukeminen alkaa vaatia puhelimeltani aika paljon, koska viestejä on jo niin paljon. Tämä ei myöskään halua enään jostain syystä näyttää kaikkia viestejä, niin jos katsotaan eilistä, onko minulta jäänyt jotain välistä?

      • Njääh, ei mitään erityistä. Otan osaa, kännyllä tätä on painajaismaista selata!


      • kurpizza kirjoitti:

        Njääh, ei mitään erityistä. Otan osaa, kännyllä tätä on painajaismaista selata!

        Niin on, varsinkin kun tämä on ollut minua ennen vuoden käytössä eräällä nimeltä mainitsemattomalla henkilöllä, joka on onnistunut sekoittamaan koko puhelimen


      • pofuksio kirjoitti:

        Niin on, varsinkin kun tämä on ollut minua ennen vuoden käytössä eräällä nimeltä mainitsemattomalla henkilöllä, joka on onnistunut sekoittamaan koko puhelimen

        Voi ei. Minulla lagii muuten vain koko ajan. Onneksi on kone.


    • Ihan kohta suolistotarina valmis, kun viälä jaksais kirjoittaa viimeisen pätkän.

      • Ensimmäisen kerran saat suolistarinan valmiiksi. Hyvä Rapemies!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran saat suolistarinan valmiiksi. Hyvä Rapemies!

        Kuuntele Maailman aamu!

        Minulla tämä toimii oikein hyvin kännyköinenikin.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuuntele Maailman aamu!

        Minulla tämä toimii oikein hyvin kännyköinenikin.

        Ole onnellinen, jos niin on. Minulla tämän toimiminen on työn ja tuskan takana, mutta olen liian kiintynyt tähän paikkaan luovuttaakseni


    • Sain ysimiinuksen kokeesta! Wihuu!

      • Onnea. Enää muutama viikko!


    • Niiin on. Sitten on loma ja saan nukkua.

      • Ehei, saat lukea.


    • En minä koko lomaa lue!

      • Kolme kirjaa luet.


    • Ovatko ne muutes kuinka pitkiä?

    • Herreläisyyden oikeauskoiset opit on nyt koottu yhteen paikkaan kaikkien saataville! Pysykää kuulolla sillä pian tulee sankarikronikka Herreläisyydestä ja voi jumalattomia joita ei siinä mainita sanallakaan!

      • //Kurpizza, Ystäväni Rasputin on keskipitkä, Yhdyntä todella lyhyt ja Hyväntahtoiset pitkä.

        IT, kuuntele lauluni prkl!

        Menen nukkumaan.


    • NIIN?

      • Ah, nytkö sinä ilmestyit? Olin pesemässä hiuksiani, minkä onneksesi suoritin vaatteet päälläni.


    • Juu. Ebzu haukkui minua, IT liitti uskontoonsa ja JT haluaa panna siskoni ja siskoni gerbiilien kanssa.

      • Gerbiilieidenkökinka? Voi että!


      • icepicked kirjoitti:

        Gerbiilieidenkökinka? Voi että!

        Juu. Mene kysymään, josko sinuakin onnistaisi. Ehkä hän voi pukeutua meripojaksi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu. Mene kysymään, josko sinuakin onnistaisi. Ehkä hän voi pukeutua meripojaksi.

        Älä yllytä!


      • icepicked kirjoitti:

        Älä yllytä!

        Mene mene mene mene mene mene!!!!!


      • kurpizza kirjoitti:

        Mene mene mene mene mene mene!!!!!

        Ei saa! Tuo on julmaa!


      • icepicked kirjoitti:

        Ei saa! Tuo on julmaa!

        Mene mene mene! Ajattele meripoikia!

        Pitäisi kai mennä nukkumaan...


    • Hyvääs yötä. Painun nukkuu.

      • Minäkin. Sinä se tässä meripoikia haikailet - heidän kuviaan siis toivotan!


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Minäkin. Sinä se tässä meripoikia haikailet - heidän kuviaan siis toivotan!

        Älä siirrä omia halujasi ja ongelmiasi minuun.


    • Minua väsyttää, mutten voi mennä nukkumaan.

    • Mikset?

      Minä jo luulin, että rupesit syrjimään minua. XD

      • En ole kotonani.

        Kuinka niin?


    • Missä sitten?

      En minä tiedä. Olen nykyään kuspää.

      • Tuttujemme luona.

        Voissua.


    • Ahaa.

      Meinasin edelliseen viestiin kirjoittaa, mutta tajusin sitten harkita... Hihhii. Mitä olen nyt tehnyt???

      • Voi kerro kerro kerro!


    • Sain sen kokeesta 9- sen!

      • Hyvä! :)


    • Niinpä!! Pelkäsin sen menneen paljon huonommin. Tosin siinä on riskinsä, jos en saa parannettua erään toisen aineen numeroa, minun pitää sitten lopettaa...

      • Miten niin lopettaa?


    • Koska se toinen aine on tärkeämpi. :/ Kyllä minä luulen, että saan nostettua sen, jolloinka minulla ei ole enää syyllinen olo...

      Menen nukkumaan, hyvää yötä.

      • Ei se niin tärkeää voi olla.


    • Kurpizza_

      Kyllä, lauantaina herätäään seitsemältä, vaikka olisikin mennyt puolkahdelta nukkumaan.

      Onpas. Kirjoitan ehkä sen toisen ja toinen on täysin vapaaehtoinen...

      • Minä heräsin melko myöhään. Tarvinnen kahvia.

        Kyllä kirjöittää sää, jös hälyää. :)


      • icepicked kirjoitti:

        Minä heräsin melko myöhään. Tarvinnen kahvia.

        Kyllä kirjöittää sää, jös hälyää. :)

        Taidan kuolla.

        En minä sitä kirjoittamaan rupea...


      • kurpizza kirjoitti:

        Taidan kuolla.

        En minä sitä kirjoittamaan rupea...

        Vöi syä räykkää.


    • Sarkasmi on hauska asia. -.-

      Äitini keksi jälleen uuden sanan; turpilo

      • Herra X

        Minäpä saatan sanoa räkättirastaita turpilaisiksi (tieteellisen nimen Turdus pilaris lyhenne on Tur pil)


      • Mitä se tarkoittaa?


      • kurpizza_
        Herra X kirjoitti:

        Minäpä saatan sanoa räkättirastaita turpilaisiksi (tieteellisen nimen Turdus pilaris lyhenne on Tur pil)

        Hän tarkoitti turpilolla sitä juttua, josta voi puristaa pipareiden koristeluun tarkoitettua sokerikuorrutusta.


    • Voiko tulla ketju jo tänä iltana täyteen? Minä haluan tehdä uuden.

      • kurpizza_

        Periaatteessa joo.


      • No, pitää ensin keksiä jotain, mistä voi puhua


      • pofuksio kirjoitti:

        No, pitää ensin keksiä jotain, mistä voi puhua

        No mitäs. Minun pärstäni saattaa päästä uutisiin ja lehteen. Poliisi pysäytti minut kerran.


      • icepicked kirjoitti:

        No mitäs. Minun pärstäni saattaa päästä uutisiin ja lehteen. Poliisi pysäytti minut kerran.

        Mitäh?!


      • kurpizza kirjoitti:

        Mitäh?!

        Ensin olin EU-vastaisessa mielenosoituksessa, jota kuvattiin ruotsinkielisiin uutisiin. Sieltä menin metrolla punalippu kourassa Herttoniemeen, josta kävin vielä käymässä luokkavieraissa. Matkalla sinne poliisit pysäyttivät meidät hetkeksi, minkä jälkeen meitä haastateltiin lehteen (vapaatoimittaja) ja otettiin kuva.


      • icepicked kirjoitti:

        Ensin olin EU-vastaisessa mielenosoituksessa, jota kuvattiin ruotsinkielisiin uutisiin. Sieltä menin metrolla punalippu kourassa Herttoniemeen, josta kävin vielä käymässä luokkavieraissa. Matkalla sinne poliisit pysäyttivät meidät hetkeksi, minkä jälkeen meitä haastateltiin lehteen (vapaatoimittaja) ja otettiin kuva.

        http://www.iltalehti.fi/etusivu/

        No tuolla on kuvia.


      • kurpizza kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/etusivu/

        No tuolla on kuvia.

        En minä noissa kuvissa sentään ole; lähdin sieltä ennen kulkueen lähtöä. Toivon todella, etteivät vanhempani saa päähänsä katsoa tänään uutisia.




      • icepicked kirjoitti:

        Minun pärstäni saattaa näkyä sieltä.

        XD

        No voe iik. Sano, että vihaiset kiinalaiset kommunistit sieppasivat sinut, kun olit matkalla kokkelipuolueen kokoukseen. Olisit laittanut kommandopipon.

        Rasistinen sinänsä. Rastat vihjaa siihen, että hahmo olisi maahanmuuttaja. Heitä kyllä asuu Toppilassa paljon, mutta siellä asuu myös muitakin.
        Toppilassa sattuu paljon puukotuksia ja siellä asuu narkkareita...


      • kurpizza kirjoitti:

        No voe iik. Sano, että vihaiset kiinalaiset kommunistit sieppasivat sinut, kun olit matkalla kokkelipuolueen kokoukseen. Olisit laittanut kommandopipon.

        Rasistinen sinänsä. Rastat vihjaa siihen, että hahmo olisi maahanmuuttaja. Heitä kyllä asuu Toppilassa paljon, mutta siellä asuu myös muitakin.
        Toppilassa sattuu paljon puukotuksia ja siellä asuu narkkareita...

        XD Haluan olla paikalla omilla kasvoillani.

        Näh.


      • icepicked kirjoitti:

        XD Haluan olla paikalla omilla kasvoillani.

        Näh.

        Miksi he ovat luokkasotaa järjestämässä? Sotiminen ei kuulosta hyvältä.

        Jossakin listataan vaarallisimmat lähiöt ja ne olivat Tuira, Toppila ja Rajakylä. Tuira sinänsä yllätyksenä, mutta sehän on Toppilan vieressä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi he ovat luokkasotaa järjestämässä? Sotiminen ei kuulosta hyvältä.

        Jossakin listataan vaarallisimmat lähiöt ja ne olivat Tuira, Toppila ja Rajakylä. Tuira sinänsä yllätyksenä, mutta sehän on Toppilan vieressä.

        Menen syömään. Kysy heiltä itseltään; minä olen rauhan kannattaja.

        Maajussi...


      • icepicked kirjoitti:

        Menen syömään. Kysy heiltä itseltään; minä olen rauhan kannattaja.

        Maajussi...

        Luulin että tiedät, kerta pyörit samoissa mielenosoituksissa...

        Kui niin?


      • kurpizza kirjoitti:

        Luulin että tiedät, kerta pyörit samoissa mielenosoituksissa...

        Kui niin?

        En minä kaikkien intressejä tiedä. Luokkasota ei tarkoita konkreettista sotaa.

        Asut maajussilassa.

        Vituttaa.


      • icepicked kirjoitti:

        En minä kaikkien intressejä tiedä. Luokkasota ei tarkoita konkreettista sotaa.

        Asut maajussilassa.

        Vituttaa.

        Ahaa.

        Tosi maajussilassa. (=sarkasmi)

        Miksi?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ahaa.

        Tosi maajussilassa. (=sarkasmi)

        Miksi?

        ;)

        Vanhemmat utelevat kaikkea.


      • icepicked kirjoitti:

        ;)

        Vanhemmat utelevat kaikkea.

        =P

        noh?


      • kurpizza kirjoitti:

        =P

        noh?

        No vaikka, että ovatko kaverini anarkisteja, olenko itse anarkisti ja mitä ajattelen kommunisteista.


      • icepicked kirjoitti:

        No vaikka, että ovatko kaverini anarkisteja, olenko itse anarkisti ja mitä ajattelen kommunisteista.

        XD


      • kurpizza kirjoitti:

        XD

        Ottaa päähän.


      • icepicked kirjoitti:

        Ottaa päähän.

        Sano, ettet ole anarkisti ja että kaverisi ovat kilttejä keskustalaisia...


      • kurpizza kirjoitti:

        Sano, ettet ole anarkisti ja että kaverisi ovat kilttejä keskustalaisia...

        Perkeleen utelijat! Minä häivyn täältä samalla sekunnilla, jolla täytän 18.


      • icepicked kirjoitti:

        Perkeleen utelijat! Minä häivyn täältä samalla sekunnilla, jolla täytän 18.

        Minä häivyn kotoani, kun...
        A) Muutan kauemmas opiskelemaan
        B) Saan vakituisen työn
        C) Mahdollinen muu syy?
        D) Kyllästyn porukoihin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä häivyn kotoani, kun...
        A) Muutan kauemmas opiskelemaan
        B) Saan vakituisen työn
        C) Mahdollinen muu syy?
        D) Kyllästyn porukoihin.

        Tein lohdutuksekseni provokaatioaloituksia palstoille.


      • icepicked kirjoitti:

        Tein lohdutuksekseni provokaatioaloituksia palstoille.

        Hienoa.

        Minä kävin suihkussa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hienoa.

        Minä kävin suihkussa.

        Aborttipalsta on oikea kultakaivos. Anna aihe - kirjoitan Huuhaalle runon.


      • icepicked kirjoitti:

        Aborttipalsta on oikea kultakaivos. Anna aihe - kirjoitan Huuhaalle runon.

        Aihe? Hmm... Vessapano yökerhon vessassa Kotkon kanssa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Aihe? Hmm... Vessapano yökerhon vessassa Kotkon kanssa.

        Oi että! Haluatko osallistua kehittelyyn?


      • icepicked kirjoitti:

        Oi että! Haluatko osallistua kehittelyyn?

        Juu! Riimittelemmekö vuorotellen?




      • kurpizza kirjoitti:

        Okei. Otetaanko säkeistö?

        Joo. Kirjoita sinne seuraava osa, minä jatkan siitä!


      • icepicked kirjoitti:

        Joo. Kirjoita sinne seuraava osa, minä jatkan siitä!

        Kirjoitin jo!


      • kurpizza kirjoitti:

        Kirjoitin jo!

        Hihii, menen jatkamaan!


      • icepicked kirjoitti:

        Hihii, menen jatkamaan!

        Siun vuoro! XD Ällöttää itseäkin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Siun vuoro! XD Ällöttää itseäkin.

        *vuorosi!

        Ällöttääkö?


      • icepicked kirjoitti:

        *vuorosi!

        Ällöttääkö?

        Juups. Huuhaalaisia käy sääliksi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Juups. Huuhaalaisia käy sääliksi.

        Ne ansaitsevat sen! Jatka vain!


      • icepicked kirjoitti:

        Ne ansaitsevat sen! Jatka vain!

        No niin jatkettu.

        Eivät he ole voineet tehdä mitään niin pahaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Ne ansaitsevat sen! Jatka vain!

        Aloituksenne on jonkun toimesta ilmoitettu asiattomaksi...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Aloituksenne on jonkun toimesta ilmoitettu asiattomaksi...

        Parempi niin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Aloituksenne on jonkun toimesta ilmoitettu asiattomaksi...

        Yök yök, toimesta-rakenne on ällöttävä.

        Hahaa! Siitä vain!


    • Varmistan viielä, onhan seuraava järjestysnumero XXIV.

      • Kyllä on, jos sen pitäy olla 24.


      •  kurpizza

        Juu.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe