Ruumiinrakenne ja itsepetos

Robertti3

Voisi kuvitella, että ihannekumppanin ruumiinrakenteeksi laitetaan ainakin ja ensimmäiseksi se, mitä itse on. Sitten jotain muitakin rakenteita, jos haluaa.

Jos "runsaanpuoleinen" tai "pyöreähkö" hakee vain hoikkaa, sporttista tai normaalia, tulee vähän sellainen fiilis ettei hakija hyväksy itseään. Tai sitten on niin sekaisin, että edellyttää muiden hyväksyvän hänet sellaisena kuin hän on, mutta ei itse anna samaa hyväksyntää takaisin.

Jos olet runsaanpuoleinen, sitten sä laitat ihannekumppanin kriteereihin myös sen runsaanpuoleisen, tai menet vuodeksi laihduttamaan ja palaat takaisin. Ei tämä Suomi24 mikään Shrek ole.

20

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+20

      Kai jokainen saa haluta mitä haluaa. Eri asia on, mitä on tarjolla.

      Onko kenties niin, että Robertti on lihava ja kiukuttelee, kun ei kelpaa edes lihaville?

    • 7+6

      Kuten huomaat roopertti vaan naiset saa vaatia. Miehet luonnollisesti ei.

      • Ronkelit runkkaa

        Samalla logiikalla pitäisi myös olla ihannekumppanin ikä olla lähtököhtaisesti sama kuin oma ikä. Ei 5-30 vuotta nuorempi.

        Olen minä siihenkin törmännyt, että keskustelutaidoton henkilö hakee ihmisitä, jonka kanssa on kiva keskustella. Näkyy hakevan yhä edelleen tänäkin päivänä.

        Mutta entä jos joku on hintelä läskifetisisti? Tai jos nainen ihan välttämättä haluaa isoisänsä ikäisen miehen? Toki jokainen vaatimus pudottaa osan tarjokkaista pois ja moni vaatimus pudottaa kaikki halukkaat. Jokaisella meillä on kuitenkin joitain ehtoja, joista ei jousteta. Jos on mieluummin yksin kuin pyöreän kumppanin kanssa, niin sittenpähän on. Mitäpä se muille kuuluu.


      • 69+69
        Ronkelit runkkaa kirjoitti:

        Samalla logiikalla pitäisi myös olla ihannekumppanin ikä olla lähtököhtaisesti sama kuin oma ikä. Ei 5-30 vuotta nuorempi.

        Olen minä siihenkin törmännyt, että keskustelutaidoton henkilö hakee ihmisitä, jonka kanssa on kiva keskustella. Näkyy hakevan yhä edelleen tänäkin päivänä.

        Mutta entä jos joku on hintelä läskifetisisti? Tai jos nainen ihan välttämättä haluaa isoisänsä ikäisen miehen? Toki jokainen vaatimus pudottaa osan tarjokkaista pois ja moni vaatimus pudottaa kaikki halukkaat. Jokaisella meillä on kuitenkin joitain ehtoja, joista ei jousteta. Jos on mieluummin yksin kuin pyöreän kumppanin kanssa, niin sittenpähän on. Mitäpä se muille kuuluu.

        Ei riitä teidän femakoiden selityksiksi aina tämä ikä asia. Itse ja monet tuntemani miehet hakevat juurikin ikäisiään ja minä myös vanhempaa naista sillä en halua mitään diivailevaa pentua elämääni joka ei tiedä vielä maailmanmenosta saati muustakaan mitään.
        Joten tyhjä marista aina tuota jonninjoutavaa "kaikki miehet hakee nuorempia" shittiä.
        Ja helka toinen samanlainen femakko. Jos nainen olisi tehnyt avaustekstin niin ymmärrystä olisi tullut ja naisen pitää saada mitä hakee. Miehen ollessa kyseessä vastaukset on juurikin tyypillisiä "sinulla ei ole oikeutta päättää kenet saat ja ketä haet vaan sinut valitaan"
        Näille femakoiden sisäpiirin sivuille kannata miesten avauksia tehdä. Vihatkoon he miehiä täällä omalla palstallaan.


      • Ronkelit runkkaa
        69+69 kirjoitti:

        Ei riitä teidän femakoiden selityksiksi aina tämä ikä asia. Itse ja monet tuntemani miehet hakevat juurikin ikäisiään ja minä myös vanhempaa naista sillä en halua mitään diivailevaa pentua elämääni joka ei tiedä vielä maailmanmenosta saati muustakaan mitään.
        Joten tyhjä marista aina tuota jonninjoutavaa "kaikki miehet hakee nuorempia" shittiä.
        Ja helka toinen samanlainen femakko. Jos nainen olisi tehnyt avaustekstin niin ymmärrystä olisi tullut ja naisen pitää saada mitä hakee. Miehen ollessa kyseessä vastaukset on juurikin tyypillisiä "sinulla ei ole oikeutta päättää kenet saat ja ketä haet vaan sinut valitaan"
        Näille femakoiden sisäpiirin sivuille kannata miesten avauksia tehdä. Vihatkoon he miehiä täällä omalla palstallaan.

        Minulla oli treffiprofiili, jossa oli joitain vaatimuksia miehelle jota hain. Vaatimuksista yksi oli, että mies on suunnilleen saman ikäinen ( -5v.) Taas miehillä, joista olin kiinnostunut oli omat vaatimuksensa, joista osan täytin, mutta ikävaatimusta en täyttänyt useinkaan. Otin kyllä yhteyttä lähes jokaiseen, joka täytti minun vaatimukseni ja jonka vaatimukset itse täytin. Sellaisia profiileita ei ollut ruuhkaksi asti eikä jokainen niistä vastannut. Kävin treffeilläkin useimpien niiden kanssa, jotka eivät tehneet katoamistemppua tm. Minuun ottivat oma-aloitteisesti yhteyttä yleensä vain sellaiset, jotka eivät täyttäneet ikävaatimusta lähimainkaan, eivät olleet samankaltaisessa elämäntilanteessa kuin minä tai asuivat jossain kaukana tai käyttivät runsaasti alkoholia. Nyt olen yhdessä miehen kanssa, joka sopi minun ikävaatimukseeni, mutta minä en sopinut hänen. Muistelen, että kävin hänen profiilissaan jo pari vuotta sitten, mutta en ottanut yhteyttä, koska olin pari vuotta liian vanha ja koska tekstissä ilmoitettiin että vain kuvalliset profiilit saavat ottaa yhteyttä.


      • PariSuhdettako
        Ronkelit runkkaa kirjoitti:

        Minulla oli treffiprofiili, jossa oli joitain vaatimuksia miehelle jota hain. Vaatimuksista yksi oli, että mies on suunnilleen saman ikäinen ( -5v.) Taas miehillä, joista olin kiinnostunut oli omat vaatimuksensa, joista osan täytin, mutta ikävaatimusta en täyttänyt useinkaan. Otin kyllä yhteyttä lähes jokaiseen, joka täytti minun vaatimukseni ja jonka vaatimukset itse täytin. Sellaisia profiileita ei ollut ruuhkaksi asti eikä jokainen niistä vastannut. Kävin treffeilläkin useimpien niiden kanssa, jotka eivät tehneet katoamistemppua tm. Minuun ottivat oma-aloitteisesti yhteyttä yleensä vain sellaiset, jotka eivät täyttäneet ikävaatimusta lähimainkaan, eivät olleet samankaltaisessa elämäntilanteessa kuin minä tai asuivat jossain kaukana tai käyttivät runsaasti alkoholia. Nyt olen yhdessä miehen kanssa, joka sopi minun ikävaatimukseeni, mutta minä en sopinut hänen. Muistelen, että kävin hänen profiilissaan jo pari vuotta sitten, mutta en ottanut yhteyttä, koska olin pari vuotta liian vanha ja koska tekstissä ilmoitettiin että vain kuvalliset profiilit saavat ottaa yhteyttä.

        No ei sulla intressit miestä kohtaan ihan kohdallaan ole kun väität olevasi yhdessä jonkun kanssa ja samalla hengenvedolla kerrot että joku keskustelutaidoton hakee seuraa edelleenkin. Päästä mies rukka menemään ennenkun petät hänen luottamuksensa ja löydät sen hakemasi. Säälittävää roikkua deiteillä ja elää suhteessa yhtä aikaa. Häpeä!


      • 69+69 kirjoitti:

        Ei riitä teidän femakoiden selityksiksi aina tämä ikä asia. Itse ja monet tuntemani miehet hakevat juurikin ikäisiään ja minä myös vanhempaa naista sillä en halua mitään diivailevaa pentua elämääni joka ei tiedä vielä maailmanmenosta saati muustakaan mitään.
        Joten tyhjä marista aina tuota jonninjoutavaa "kaikki miehet hakee nuorempia" shittiä.
        Ja helka toinen samanlainen femakko. Jos nainen olisi tehnyt avaustekstin niin ymmärrystä olisi tullut ja naisen pitää saada mitä hakee. Miehen ollessa kyseessä vastaukset on juurikin tyypillisiä "sinulla ei ole oikeutta päättää kenet saat ja ketä haet vaan sinut valitaan"
        Näille femakoiden sisäpiirin sivuille kannata miesten avauksia tehdä. Vihatkoon he miehiä täällä omalla palstallaan.

        "Ja helka toinen samanlainen femakko. Jos nainen olisi tehnyt avaustekstin niin ymmärrystä olisi tullut ja naisen pitää saada mitä hakee."

        Vastasin kylläkin sinulle kuten kaikille muillekin, että jokainen saa hakea ihan sellaista kuin haluaa. Sinäkin.


      • Ronkelit runkkaa
        PariSuhdettako kirjoitti:

        No ei sulla intressit miestä kohtaan ihan kohdallaan ole kun väität olevasi yhdessä jonkun kanssa ja samalla hengenvedolla kerrot että joku keskustelutaidoton hakee seuraa edelleenkin. Päästä mies rukka menemään ennenkun petät hänen luottamuksensa ja löydät sen hakemasi. Säälittävää roikkua deiteillä ja elää suhteessa yhtä aikaa. Häpeä!

        Voi sua pientä kateellista deittailijaa. :) Eikö olekin ahdistavaa, että joku joskus vastaa jollekin ja siitä tulee jotain, vaikka sun mielestä kaikki naiset on pirusta seuraavia? Tiesitkö, että profiileja voi katsella myös ilman omaa profiilia? Kiinnostaa sikäli, kun olen niin monen kanssa aikoinaan kirjoitellut ja tavannut, että miten niille kävi. Ja siellähän ne on ne samat tyypit edelleen. Voi olla, että jopa tunnen vahingoniloa eräitä niistä kohtaan, mikä on tietysti ihan tosi ilkeää ja epäkypsää. Ainakin mietin, että miksi ne kaikki on siellä edelleen.

        Jotenkin naurattaa tällä pitkällä deittikokemuksella ihan älyttömästi tuo sun ajatus, että täältä suomi24:stä katselemalla yrittäisin yhä löytää jonkun unelmien miehen. Tämä nykyinen nyt tietty löytyi, mutta olihan se sellainen työvoitto ja onnenkantamoinen. Ennemmin sitten vaikka kaupan kassajonosta miestä etsimään. Ja aika hupaisa ajatus, että haikailisin tänne takaisin. Vaikka nykyinen suhde loppuisi, niin tuskin palaisin. Tämä on niin nähty.


      • 11+11
        Ronkelit runkkaa kirjoitti:

        Voi sua pientä kateellista deittailijaa. :) Eikö olekin ahdistavaa, että joku joskus vastaa jollekin ja siitä tulee jotain, vaikka sun mielestä kaikki naiset on pirusta seuraavia? Tiesitkö, että profiileja voi katsella myös ilman omaa profiilia? Kiinnostaa sikäli, kun olen niin monen kanssa aikoinaan kirjoitellut ja tavannut, että miten niille kävi. Ja siellähän ne on ne samat tyypit edelleen. Voi olla, että jopa tunnen vahingoniloa eräitä niistä kohtaan, mikä on tietysti ihan tosi ilkeää ja epäkypsää. Ainakin mietin, että miksi ne kaikki on siellä edelleen.

        Jotenkin naurattaa tällä pitkällä deittikokemuksella ihan älyttömästi tuo sun ajatus, että täältä suomi24:stä katselemalla yrittäisin yhä löytää jonkun unelmien miehen. Tämä nykyinen nyt tietty löytyi, mutta olihan se sellainen työvoitto ja onnenkantamoinen. Ennemmin sitten vaikka kaupan kassajonosta miestä etsimään. Ja aika hupaisa ajatus, että haikailisin tänne takaisin. Vaikka nykyinen suhde loppuisi, niin tuskin palaisin. Tämä on niin nähty.

        No ei ketään kiinnosta edes ne vanhat seuralaiset siinävaiheessa, kun uusi on löytynyt elämään. Turha sinun on asiaa kierrellä, vaan pidat koko ajan silmät auki sen paremman suhteen. Tässä näkee että moni hakee vain hetken huumaa ja vaihtaa heti, kun parempaa osuu kohdalle.
        "Vahingoniloa eräitä niistä kohtaan" Mitä iloa ihminen siitä saa, jos toinen ei löydä seuraa? Kilpailuasetelmanako sä treffejä pidät? Tuollainen narsistimainen ajattelu koituu vielä sinun kohtaloksesi, kun äijä huomaa että haikailet vielä muiden perään ja sitten nämä muut saa vahingoniloa sinun puolesta, joten opettele kohtelemaan toisia niin kuin itseäsi haluaisit kohdeltavan.


      • Ronkelit runkkaa
        11+11 kirjoitti:

        No ei ketään kiinnosta edes ne vanhat seuralaiset siinävaiheessa, kun uusi on löytynyt elämään. Turha sinun on asiaa kierrellä, vaan pidat koko ajan silmät auki sen paremman suhteen. Tässä näkee että moni hakee vain hetken huumaa ja vaihtaa heti, kun parempaa osuu kohdalle.
        "Vahingoniloa eräitä niistä kohtaan" Mitä iloa ihminen siitä saa, jos toinen ei löydä seuraa? Kilpailuasetelmanako sä treffejä pidät? Tuollainen narsistimainen ajattelu koituu vielä sinun kohtaloksesi, kun äijä huomaa että haikailet vielä muiden perään ja sitten nämä muut saa vahingoniloa sinun puolesta, joten opettele kohtelemaan toisia niin kuin itseäsi haluaisit kohdeltavan.

        Ja mun mies käy joskus baarissa, jossa (valmistu järkytykseen) on myös naisia! Se käy kaupan kassajonossakin, jossa on jopa selvinpäin olevia täysjärkisiä naisia!! Juu, sen työpaikallakin on naisia ja kaupungin kadutkin on niitä ihan täynnä! Ja mun mieshän on siis ihan sai-raan söpö. :P` Sinun logiikalla se siis pettää ainakin 10 kertaa päivässä, koska sun logiikka = sairaalloinen mustasukkaisuus. Kannattaa hoidattaa se ennen kuin alkaa etsiä seuraa, koska tuolla kielto kyttäys -tyylillä tuhoat suhteesi takuuvarmasti. Jos nainen on sua petääkseen, niin ei kyttäys siihen auta. Jos ei luota, niin ei voi olla toisen kanssa, niin se vain on.

        Pientä vahingoniloa tulee tunteneeksi, kun joku mies on käyttäytynyt epäkohteliaasti tai jopa törkeästi, ja sitten se jumittaa yhä tuolla treffipalstalla. :) Toisaalta tunnethan sinäkin mustasukkaisuutta ja katkeruutta niitä kohtaan, jotka ovat täältä jonkun löytäneet, ja sinä vielä oksennat sen tunteen minun päälleni, kun taas treffipösilöt on autuaan tietämättömiä, että sovittelen niihin karman lakia. Mene kuule sinäkin siitä vaikka runkkaamaan.


      • 69+69
        Ronkelit runkkaa kirjoitti:

        Ja mun mies käy joskus baarissa, jossa (valmistu järkytykseen) on myös naisia! Se käy kaupan kassajonossakin, jossa on jopa selvinpäin olevia täysjärkisiä naisia!! Juu, sen työpaikallakin on naisia ja kaupungin kadutkin on niitä ihan täynnä! Ja mun mieshän on siis ihan sai-raan söpö. :P` Sinun logiikalla se siis pettää ainakin 10 kertaa päivässä, koska sun logiikka = sairaalloinen mustasukkaisuus. Kannattaa hoidattaa se ennen kuin alkaa etsiä seuraa, koska tuolla kielto kyttäys -tyylillä tuhoat suhteesi takuuvarmasti. Jos nainen on sua petääkseen, niin ei kyttäys siihen auta. Jos ei luota, niin ei voi olla toisen kanssa, niin se vain on.

        Pientä vahingoniloa tulee tunteneeksi, kun joku mies on käyttäytynyt epäkohteliaasti tai jopa törkeästi, ja sitten se jumittaa yhä tuolla treffipalstalla. :) Toisaalta tunnethan sinäkin mustasukkaisuutta ja katkeruutta niitä kohtaan, jotka ovat täältä jonkun löytäneet, ja sinä vielä oksennat sen tunteen minun päälleni, kun taas treffipösilöt on autuaan tietämättömiä, että sovittelen niihin karman lakia. Mene kuule sinäkin siitä vaikka runkkaamaan.

        Käytöksesi jo kertoo että osui ja upposi. Kukaan ei tietääkseni sun ukkorukkaa syyllistänyt vaan sinua. Täyspäinen ihminen ei elä kaksoiselämää jota sinä elät mutta se on sinun murheesi. Mustasukkaisuuskaan ei liity mihinkään muuhun kuin sinuun itseesi. Et uskalla luottaa ukkoon joten pidät aina varaa netissä. Kohta huomaat että olet yksin ja suruissasi vedät päin Teljän kuljetusta niinkuin teillä päästä vinksahtaneilla ämmillä näkyy olevan tapana nykyaikana. Vie vain itsesi äläkä muita mennessäsi.


    • Jokainen saa hakea vaikka yksisilmäistä vasenkätistä kampurajalkaa, se ei ole keneltäkään pois. Kyllä Siperia opettaa, mihin oikeasti on mahdollisuuksia.

      Jos et halua, että haaviisi tarttuu pyöreitä naisia, niin tarkista hakukriteerisi. Jos et halua heidän ottavan yhteyttä sinuun, säädä omat kriteerisi ja profiilitekstisi.

    • come ooooonnn

      Häh? Monet laihat ja sporttiset miehet tykkää pyöreämuotoisista naisista. Ihan ufotekstii kirjotat. Etsi sinä vaan sitä liikunnallista naista niin minä haen rokkarimiestä.

    • trollo loo

      Rooberi muistaa sitten laittaa ihannekumppanin sukupuoleksikin sen mitä itse on, tasapuolisuuden nimissä. Kai hyväksyt kumppanisi sellaisena kuin itse olet, häh?

      • joku mies.

        luuleksää että naiset jaksaa laihduttaa. Ei naisilla ole itsekuria treenata päivittäin ja syödä terveellisesti. Naiset vaan leipoo pullaa ja postailevat kuvia an pullistaan facebookkiin. Ja lihavat naiset haluaa treenattuja miehiä eikä niille kelpaa omantasoinen. Kerran menin into piukassa suuret odotukset treffeille koska nainen sanoi olevansa hyvässä kunnossa. Paikalle laahusti hirvee pullanaama jonka housut ei meinannut pysyä jalassa että järkytyin. Sitten se vielä peitti läskejään talvitakilla vaikka oli kesä. Todellakin itsepetos.


      • ähäskutti
        joku mies. kirjoitti:

        luuleksää että naiset jaksaa laihduttaa. Ei naisilla ole itsekuria treenata päivittäin ja syödä terveellisesti. Naiset vaan leipoo pullaa ja postailevat kuvia an pullistaan facebookkiin. Ja lihavat naiset haluaa treenattuja miehiä eikä niille kelpaa omantasoinen. Kerran menin into piukassa suuret odotukset treffeille koska nainen sanoi olevansa hyvässä kunnossa. Paikalle laahusti hirvee pullanaama jonka housut ei meinannut pysyä jalassa että järkytyin. Sitten se vielä peitti läskejään talvitakilla vaikka oli kesä. Todellakin itsepetos.

        Voi sinua "joku mies"...
        ei se nyt ihan noin mene...katsos kun itse en kerennyt treenailemaan ja syömään terveellisesti kun piti sille ukkokullalle väsätä "kunnon" ruokaa ...eikä mitään rehuja...
        piti pestä pyykit, silittää paidat, tehdä ruoka, hoitaa lapset, siivota...
        että ukko kerkeää treenailemaan

        Kuinka ollakaan nyt "uusiosinkkuna" on painokin pudonnut kun on kerennyt tekemään kaikkea muutakin:-)


      • kunnon atm
        ähäskutti kirjoitti:

        Voi sinua "joku mies"...
        ei se nyt ihan noin mene...katsos kun itse en kerennyt treenailemaan ja syömään terveellisesti kun piti sille ukkokullalle väsätä "kunnon" ruokaa ...eikä mitään rehuja...
        piti pestä pyykit, silittää paidat, tehdä ruoka, hoitaa lapset, siivota...
        että ukko kerkeää treenailemaan

        Kuinka ollakaan nyt "uusiosinkkuna" on painokin pudonnut kun on kerennyt tekemään kaikkea muutakin:-)

        Sen siitä saa kun ottaa urheiluhullun miehen. Ulkonäkö houkutti ja nainenhan ajattelee jalkovälillään.


    • ähäskuteille

      Tuonko takia asenteella niitä menneisyydestä katkeria ja vihaisia naisia riittää ja haetaan sitä hetken huumaa ilman sitä aikomustakaan vakavampaan suhteeseen vaikka kuinka profiilissaan sen perään niin huudellaan...kerran, kaks kuukaudessa kun ne seksuaaliset paineet saa purettua ja siksi pidetään vuodesta toiseen profiilia kun nainen kuin nainen saa todellisen "parisuhteen" luotua varmasti lyhyemmäsäkin ajassa.
      Ilmoittakaa heti naiset profiileissanne että pelkkää seksiä tässä haetaan kun itse uutena miehenä nettideittailussa olen tullut höynäytetyksi näiden useita vuosiakin nettideittaileita naisten ja heihin olen törmännyt ja vähitellen oppinut tämän systeemin.

      • 2+12

        Ei ole soveliasta naisen etsiä seksiseuraa joten siksi he piilottavat asian "tositarkoituksella" sanan taakse. Vuosien kokemuksella voin sen valitettavasti todeta että harva nainen netissä tositarkoituksella sitä miestä etsii. Vedetään vaan herneet nokkaan kun äijät heittää seksiehdotuksia. Mitä sitten. Sitähän teistä 90% ainoastaan vailla on muttakun naisen pitää se valinta seksikumppaninkin suhteen tehdä ja suututaan diivamaisesti jos joku muukin haluaa.
        Itse en ole enään vuoteen hakenut tositarkoituksella seuraa koska ketään naista ei kiinnostanut. Haen vain seksiä ja postaan ehdotuksia vähän jokaiselle. Vastausprosentti parani heti. Osa alkaa kinaamaan ja osalle se seksiseura tosiaan kelpaa. Paljon varmempaa kuin tosissaan seuran hakeminen. Suosittelen.


    • 4+2

      Joskus näin miehenäkin voi olla vähän hankala määritellä ruumiinrakennettaan. Itse kun olin vähän tukevammassa kunnossa, niin painoindeksi oli parhammillaan yli 34. Eli aikas paljon. Silti käsissä näkyi suonet ja vatsassa vatsalihakset jos niitä jännitti. Olen siis noin 17 vuotta punttia veivannut ukon käppänä.

      Urheilullisen naiset mieltää usein David Bechamin kaltaiseksi, Pyöreä nyt on turn off noin isolle osalle naisista ja ylipainoista pitävät jo sairaana. Nykyisin olen vähän pienempi, mutta silti BMI on 30 luokkaa. Ehkä vähän lähempänä sitä normaalia/ urheilullista. No enpä mä treffeillä enää pyörikkään, eikä mulla ollut aikoinani mitään vaatimuksia ihannekumppanin ruumiinrakenteen suhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe