Miehet opetelkaa kirjottamaan ja laittakaa kuva profiiliinne...

kiitos...

Niin olen taas vaihteeksi aika turhautunut täällä nettitreffeillä... Todella paljon ärsyttää, kun joku mies ottaa yhteyttä ja aloittaa keskustelun, niin ei osaa esittää vastakysymyksiä vaan itse joudun ottamaan naisena ohjat käsiin... Eli jos mies ei osaa osoittaa kiinnostustaan naiseen kyselemällä hänestä, niin kyllä minulta ainakin menee aika pian mielenkiinto, en halua mitään perässävedettävää äijää....

Sitten toinen turhautumisen aihe on kuvattomat profiilit... Viime aikoina olen saanut useampiakin yhteydenottoja kuvattomilta.... Niin kauan kirjoittelevat mukavia, kunnes pyydän kuvaa eli siihen yleensä sitten loppuukin yhteydenotot.... Eli enpä taida enää vastata kuvattomille tai laitan heti ensimmäiseen viestiin, etten vastaa kuvattomille, että saisinko kuvan, kiitos.....

Tuntuu, että täällä netissä unohtuu ihmisiltä viimesetkin käytöstavat.....

33

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirkkis11

      Samaa mieltä... tosin ymmärrän jos ei kuva ole profiilissa, mutta kyllä se pitäis heti ekaks olla sitten linkkinä viestissä mukana tai sitten olla valmis lähettään se sähköpostiin. Kaikilla nykyään on kamerakännykät joten ei muuta ku peilin eteen ja tuore kuva käyttöön. Paljon parempi niin ku yrittää salailla tai lähettää jotain kuvaa joka sattu onnistumaan hyvin kaverin häissä vuonna 2005. Tapaamisessa se karu totuus kuitenkin tulee ilmi.

      • bye bye baby!

        VIELÄKÖ JOKU MIETTII, ETTÄ MIKSIKÖHÄN MIEHILLÄ EI OLE KUVAA PROFIILISSA. NO ANTAKEES, KUN VASTAAN:
        a) 95% on varattuja ja netissä esittävät leskeä, poikamiestä, eronnutta jne. Todellisuudessa TYTTÖYSTÄVÄ tai VAIMO joko nukkumassa, synnyttämässä, vessassa, olohuoneessa tv:n ääressä, anoppilassa tai töissä. Tarkoituksena siis vain viattomasti SYRJÄHYPELLÄ...
        b) Pitävät itsekin itseään helvetin RUMINA.
        c) Ovat palvelussa usealla eri profiililla. Kuvattomista profiileista lähetetään TUHMIA viestejä, vokotellaan TEINITYTTÖJÄ tai HAUKUTAAN palvelun muita käyttäjiä.
        d) On jotain muuta SALATTAVAA.
        e) Kuva kuvasta -tyypit. Eli lähettävät kuvansa VAIN saatuaan SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI. Ja tyhmäkin tietää, että laittavat osoitteen saatuaan postilaatikkosi täyteen kuvia omista sukukalleuksistaan.

        Mitä tulee keskustelun avauksiin, niin paljastetaan nyt sitten tämäkin. Jos ja kun nainen saa mieheltä viestin, niin se on 99,9 %:n varmuudella tyypin suurella hartaudella kirjoittama VAKIOVIESTI, joka lähetetään täsmälleen samanlaisena KAIKILLE treffipalveluun profiilin avaaville "kiinnostaville" tai tarkoitusperiin sopiville naisille. Itse olin suomi24:n treffit -sivustolla pariin eri otteeseen. Eli avasin uuden profiilin n. vuoden mittaisen tauon jälkeen. Huvitti, kun sain täsmälleen samat iskuviestit, jotka olin saanut jo vuotta aiemmin. Minulla on näet pikkasen parempi muisti kuin jollain Vantaalaisilla 50-vuotiailla alkoholisteilla. Ja onhan se ymmärrettävää, että jos on ollut v***u jo vuosikausia joka h***tin päivä ja yö tuntitolkulla treffisivustolla nonstop, niin ei sitä silloin enää jaksa kenellekään erikseen kirjoitella - saati käydä edes töissä!!!

        NETTITREFFAILU ON ELÄMÄNTAPA. Ei näillä kehäraakeilla ole oikeasti edes tarkoitus löytää pysyvää ihmissuhdetta. Kävin äsken mielenkiinnosta katsomassa keitä "siellä" vielä on. Ja bingo! Samat vanhat pierut kuin vuosia sitten. No, mitä siitä voi päätellä? Tytöt, Madonnan sanoin: "DON'T GO FOR SECOND BEST BABY, PUT YOUR LOVE TO THE TEST." Heh, heh!
        :P
        Huomasin, että jos saa tuhat yhteydenottoa, niin about 1 hlö on mieleltään terve. Ei siis kannata vaivautua. Kyllä sen kumppanin löytää oikeasta elämästä, niin kävi minullekin. Otan osaa, jos jonkun täytyy olla näiden virtuaalipelleilijöiden varassa. Totuus on toisenlainen kuin mitä profiilissa annetaan ymmärtää.


      • netissävuosia
        bye bye baby! kirjoitti:

        VIELÄKÖ JOKU MIETTII, ETTÄ MIKSIKÖHÄN MIEHILLÄ EI OLE KUVAA PROFIILISSA. NO ANTAKEES, KUN VASTAAN:
        a) 95% on varattuja ja netissä esittävät leskeä, poikamiestä, eronnutta jne. Todellisuudessa TYTTÖYSTÄVÄ tai VAIMO joko nukkumassa, synnyttämässä, vessassa, olohuoneessa tv:n ääressä, anoppilassa tai töissä. Tarkoituksena siis vain viattomasti SYRJÄHYPELLÄ...
        b) Pitävät itsekin itseään helvetin RUMINA.
        c) Ovat palvelussa usealla eri profiililla. Kuvattomista profiileista lähetetään TUHMIA viestejä, vokotellaan TEINITYTTÖJÄ tai HAUKUTAAN palvelun muita käyttäjiä.
        d) On jotain muuta SALATTAVAA.
        e) Kuva kuvasta -tyypit. Eli lähettävät kuvansa VAIN saatuaan SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI. Ja tyhmäkin tietää, että laittavat osoitteen saatuaan postilaatikkosi täyteen kuvia omista sukukalleuksistaan.

        Mitä tulee keskustelun avauksiin, niin paljastetaan nyt sitten tämäkin. Jos ja kun nainen saa mieheltä viestin, niin se on 99,9 %:n varmuudella tyypin suurella hartaudella kirjoittama VAKIOVIESTI, joka lähetetään täsmälleen samanlaisena KAIKILLE treffipalveluun profiilin avaaville "kiinnostaville" tai tarkoitusperiin sopiville naisille. Itse olin suomi24:n treffit -sivustolla pariin eri otteeseen. Eli avasin uuden profiilin n. vuoden mittaisen tauon jälkeen. Huvitti, kun sain täsmälleen samat iskuviestit, jotka olin saanut jo vuotta aiemmin. Minulla on näet pikkasen parempi muisti kuin jollain Vantaalaisilla 50-vuotiailla alkoholisteilla. Ja onhan se ymmärrettävää, että jos on ollut v***u jo vuosikausia joka h***tin päivä ja yö tuntitolkulla treffisivustolla nonstop, niin ei sitä silloin enää jaksa kenellekään erikseen kirjoitella - saati käydä edes töissä!!!

        NETTITREFFAILU ON ELÄMÄNTAPA. Ei näillä kehäraakeilla ole oikeasti edes tarkoitus löytää pysyvää ihmissuhdetta. Kävin äsken mielenkiinnosta katsomassa keitä "siellä" vielä on. Ja bingo! Samat vanhat pierut kuin vuosia sitten. No, mitä siitä voi päätellä? Tytöt, Madonnan sanoin: "DON'T GO FOR SECOND BEST BABY, PUT YOUR LOVE TO THE TEST." Heh, heh!
        :P
        Huomasin, että jos saa tuhat yhteydenottoa, niin about 1 hlö on mieleltään terve. Ei siis kannata vaivautua. Kyllä sen kumppanin löytää oikeasta elämästä, niin kävi minullekin. Otan osaa, jos jonkun täytyy olla näiden virtuaalipelleilijöiden varassa. Totuus on toisenlainen kuin mitä profiilissa annetaan ymmärtää.

        Moi, mä olen ollut nettideitissä useamman vuoden. Etsin tositarkoituksella kumppania, en hetken huumaa. En myöskään tyydy ensimmäiseen naiseen, jonka sieltä satun löytämään vaan haluan että se tuleva kumppani on se oikea. Rimani ei kuitenkaan ole missään taivaissa, vaan riittää että sitä aitoa vetovoimaa ja kiinnostusta syntyy molemminpuolin.

        Minulla on kuvat ja tekstit profiilissa ja minulla ei ole mitään salattavaa. Minä en ota massaviestein yhteyttä kaikkiin naisiin, vaan lähetän viestiä vain niile jotka aidosti vaikuttavat kiinnostavilta. Minä käyn selaamassa naisten profiileja ja etsin niitä kiinnostavia. Jos naisella ei ole kuvaa eikä juuri tekstiäkään, niin on vaikea päätellä olisiko hän kiinnostava. En lähetä viestejä "kysy lisää..."-profiileille, enkä kuvattomille. Kuvattomat saavat toki lähettää kuvansa minun sähköpostiini. Odotan, että minusta kiinnostuneet naiset lähestyisivät minua mutta se on kovin harvinaista. Profiiliani käydään harvemmin edes lukemassa.

        Livestä minäkin löydän helpommalla seuraa kuin netistä, mutta se oikea ei vielä ole tullut vastaan. Miksiköhän tämä on niin vaikeaa?


      • bye bye baby!
        bye bye baby! kirjoitti:

        VIELÄKÖ JOKU MIETTII, ETTÄ MIKSIKÖHÄN MIEHILLÄ EI OLE KUVAA PROFIILISSA. NO ANTAKEES, KUN VASTAAN:
        a) 95% on varattuja ja netissä esittävät leskeä, poikamiestä, eronnutta jne. Todellisuudessa TYTTÖYSTÄVÄ tai VAIMO joko nukkumassa, synnyttämässä, vessassa, olohuoneessa tv:n ääressä, anoppilassa tai töissä. Tarkoituksena siis vain viattomasti SYRJÄHYPELLÄ...
        b) Pitävät itsekin itseään helvetin RUMINA.
        c) Ovat palvelussa usealla eri profiililla. Kuvattomista profiileista lähetetään TUHMIA viestejä, vokotellaan TEINITYTTÖJÄ tai HAUKUTAAN palvelun muita käyttäjiä.
        d) On jotain muuta SALATTAVAA.
        e) Kuva kuvasta -tyypit. Eli lähettävät kuvansa VAIN saatuaan SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI. Ja tyhmäkin tietää, että laittavat osoitteen saatuaan postilaatikkosi täyteen kuvia omista sukukalleuksistaan.

        Mitä tulee keskustelun avauksiin, niin paljastetaan nyt sitten tämäkin. Jos ja kun nainen saa mieheltä viestin, niin se on 99,9 %:n varmuudella tyypin suurella hartaudella kirjoittama VAKIOVIESTI, joka lähetetään täsmälleen samanlaisena KAIKILLE treffipalveluun profiilin avaaville "kiinnostaville" tai tarkoitusperiin sopiville naisille. Itse olin suomi24:n treffit -sivustolla pariin eri otteeseen. Eli avasin uuden profiilin n. vuoden mittaisen tauon jälkeen. Huvitti, kun sain täsmälleen samat iskuviestit, jotka olin saanut jo vuotta aiemmin. Minulla on näet pikkasen parempi muisti kuin jollain Vantaalaisilla 50-vuotiailla alkoholisteilla. Ja onhan se ymmärrettävää, että jos on ollut v***u jo vuosikausia joka h***tin päivä ja yö tuntitolkulla treffisivustolla nonstop, niin ei sitä silloin enää jaksa kenellekään erikseen kirjoitella - saati käydä edes töissä!!!

        NETTITREFFAILU ON ELÄMÄNTAPA. Ei näillä kehäraakeilla ole oikeasti edes tarkoitus löytää pysyvää ihmissuhdetta. Kävin äsken mielenkiinnosta katsomassa keitä "siellä" vielä on. Ja bingo! Samat vanhat pierut kuin vuosia sitten. No, mitä siitä voi päätellä? Tytöt, Madonnan sanoin: "DON'T GO FOR SECOND BEST BABY, PUT YOUR LOVE TO THE TEST." Heh, heh!
        :P
        Huomasin, että jos saa tuhat yhteydenottoa, niin about 1 hlö on mieleltään terve. Ei siis kannata vaivautua. Kyllä sen kumppanin löytää oikeasta elämästä, niin kävi minullekin. Otan osaa, jos jonkun täytyy olla näiden virtuaalipelleilijöiden varassa. Totuus on toisenlainen kuin mitä profiilissa annetaan ymmärtää.

        ... Tuli mieleen, että kumpihan on kannattavampaa - NETTIDEITTAILU VAI KÄYDÄ MIESPUOLISELLA PROSTITUOIDULLA . Jokainenhan näet tarvitsee läheisyyttä ja toisen ihon kosketusta. No, jos käy seurustelemaan netin treffipalvelusta löytämänsä miehen kanssa, niin kuluja tulee
        a) matkoista hänen luo (mies todennäköisesti ajokiellossa, autoton tai kännissä)
        b) viemistäsi vinkkupulloista yms. tuliaisista (jotka teidän piti yhdessä nautiskellen juoda mutta kuitenkin katosivat hetkessä seuralaisesi loppusuun kurkusta alas)
        c) uusista seksikkäistä alusvaatteista (joita tulet hankkineeksi pidentääksesi hekumaa - turhaan)
        d) lääkäri- ja lääkekuluista saatuasi tyypiltä taudin tai satiaisia.

        Nimittäin eikös miespuolinen huora aja ihan saman asian eli nainen ajaa hänen luokseen, maksaa kulut ja saa taudin. Miespuolisessa prostituoidussa on tosin se hyvä puoli, että hän
        a) hoitaa hommansa maaliin sänkykamarissa
        b) häneen ei synny koskaan mitään tunnesidettä
        c) hän ei soita naiselle juoppopuhelua keskellä yötä


      • virtuaalipelle
        bye bye baby! kirjoitti:

        ... Tuli mieleen, että kumpihan on kannattavampaa - NETTIDEITTAILU VAI KÄYDÄ MIESPUOLISELLA PROSTITUOIDULLA . Jokainenhan näet tarvitsee läheisyyttä ja toisen ihon kosketusta. No, jos käy seurustelemaan netin treffipalvelusta löytämänsä miehen kanssa, niin kuluja tulee
        a) matkoista hänen luo (mies todennäköisesti ajokiellossa, autoton tai kännissä)
        b) viemistäsi vinkkupulloista yms. tuliaisista (jotka teidän piti yhdessä nautiskellen juoda mutta kuitenkin katosivat hetkessä seuralaisesi loppusuun kurkusta alas)
        c) uusista seksikkäistä alusvaatteista (joita tulet hankkineeksi pidentääksesi hekumaa - turhaan)
        d) lääkäri- ja lääkekuluista saatuasi tyypiltä taudin tai satiaisia.

        Nimittäin eikös miespuolinen huora aja ihan saman asian eli nainen ajaa hänen luokseen, maksaa kulut ja saa taudin. Miespuolisessa prostituoidussa on tosin se hyvä puoli, että hän
        a) hoitaa hommansa maaliin sänkykamarissa
        b) häneen ei synny koskaan mitään tunnesidettä
        c) hän ei soita naiselle juoppopuhelua keskellä yötä

        Eipä taida mennä hyvin sullakaan...saati sitten sillä sun kumppanilla...oon pahoillani hänen puolestaan.


      • naema aslakit
        bye bye baby! kirjoitti:

        VIELÄKÖ JOKU MIETTII, ETTÄ MIKSIKÖHÄN MIEHILLÄ EI OLE KUVAA PROFIILISSA. NO ANTAKEES, KUN VASTAAN:
        a) 95% on varattuja ja netissä esittävät leskeä, poikamiestä, eronnutta jne. Todellisuudessa TYTTÖYSTÄVÄ tai VAIMO joko nukkumassa, synnyttämässä, vessassa, olohuoneessa tv:n ääressä, anoppilassa tai töissä. Tarkoituksena siis vain viattomasti SYRJÄHYPELLÄ...
        b) Pitävät itsekin itseään helvetin RUMINA.
        c) Ovat palvelussa usealla eri profiililla. Kuvattomista profiileista lähetetään TUHMIA viestejä, vokotellaan TEINITYTTÖJÄ tai HAUKUTAAN palvelun muita käyttäjiä.
        d) On jotain muuta SALATTAVAA.
        e) Kuva kuvasta -tyypit. Eli lähettävät kuvansa VAIN saatuaan SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI. Ja tyhmäkin tietää, että laittavat osoitteen saatuaan postilaatikkosi täyteen kuvia omista sukukalleuksistaan.

        Mitä tulee keskustelun avauksiin, niin paljastetaan nyt sitten tämäkin. Jos ja kun nainen saa mieheltä viestin, niin se on 99,9 %:n varmuudella tyypin suurella hartaudella kirjoittama VAKIOVIESTI, joka lähetetään täsmälleen samanlaisena KAIKILLE treffipalveluun profiilin avaaville "kiinnostaville" tai tarkoitusperiin sopiville naisille. Itse olin suomi24:n treffit -sivustolla pariin eri otteeseen. Eli avasin uuden profiilin n. vuoden mittaisen tauon jälkeen. Huvitti, kun sain täsmälleen samat iskuviestit, jotka olin saanut jo vuotta aiemmin. Minulla on näet pikkasen parempi muisti kuin jollain Vantaalaisilla 50-vuotiailla alkoholisteilla. Ja onhan se ymmärrettävää, että jos on ollut v***u jo vuosikausia joka h***tin päivä ja yö tuntitolkulla treffisivustolla nonstop, niin ei sitä silloin enää jaksa kenellekään erikseen kirjoitella - saati käydä edes töissä!!!

        NETTITREFFAILU ON ELÄMÄNTAPA. Ei näillä kehäraakeilla ole oikeasti edes tarkoitus löytää pysyvää ihmissuhdetta. Kävin äsken mielenkiinnosta katsomassa keitä "siellä" vielä on. Ja bingo! Samat vanhat pierut kuin vuosia sitten. No, mitä siitä voi päätellä? Tytöt, Madonnan sanoin: "DON'T GO FOR SECOND BEST BABY, PUT YOUR LOVE TO THE TEST." Heh, heh!
        :P
        Huomasin, että jos saa tuhat yhteydenottoa, niin about 1 hlö on mieleltään terve. Ei siis kannata vaivautua. Kyllä sen kumppanin löytää oikeasta elämästä, niin kävi minullekin. Otan osaa, jos jonkun täytyy olla näiden virtuaalipelleilijöiden varassa. Totuus on toisenlainen kuin mitä profiilissa annetaan ymmärtää.

        Se varattujen miesten määrä kyllä hämmästyttää välillä noissa netin deittipalveluissa, siis niitäkin on paljon jotka ihan avoimesti etsivät seuraa varattu-statuksella. Ja kuinkahan paljon niiden muka sinkkujen miesten joukossa onkaan miehiä, jotka ovat oikeasti varattuja. Eikö miehelle riitä yksi nainen, se oma vaimo, kun pitää etsiä vielä netistä lisää naisia.


      • tasa-arvoakaikille
        naema aslakit kirjoitti:

        Se varattujen miesten määrä kyllä hämmästyttää välillä noissa netin deittipalveluissa, siis niitäkin on paljon jotka ihan avoimesti etsivät seuraa varattu-statuksella. Ja kuinkahan paljon niiden muka sinkkujen miesten joukossa onkaan miehiä, jotka ovat oikeasti varattuja. Eikö miehelle riitä yksi nainen, se oma vaimo, kun pitää etsiä vielä netistä lisää naisia.

        No kun siitä niin kovasti täällä toitotetaan, niin kai niitä sitte on paljon ja ei taida miehelle oma vaimo riittää. Ja oottakaahan, kun saadaan vielä islamin usko tänne levitettyä niin kohta on kuulkaa ihan haaremit kaikilla. Mitä suominainen siinä sitten voi tehdä...haukkukaa vaan miehiä lisää ja polkekaa niitä tossun alle kotona ja pihdatkaa...pihdatkaa, niin kyllä se siitä.


      • bye bye!
        virtuaalipelle kirjoitti:

        Eipä taida mennä hyvin sullakaan...saati sitten sillä sun kumppanilla...oon pahoillani hänen puolestaan.

        Menee kuules nykyään vallan mainiosti, kun ei olla tekemisissä. Hyi, yököttää ajatuskin!

        NAISET HOI, PITÄKÄÄ ITSENNE ARVOSSA. Tunnen muutamia naisia, jotka ovat treffailleet suomi24:n kautta. Kaikki ovat joutuneet pettymään. Itse treffailin kahta miestä samanaikaisesti. Toinen Vantaalta, toinen Lappeenrannasta. Vantaan tyyppi oli vanha juoppo hullu, Lappeenrannan "ikäiseni" mutta hysteerisen mustasukkainen. Molemmat jäivät vielä kiinni valehtelusta. Vantaan "pohatta" valehteli jopa itselleen ja sekoili hela tiden. Alkoholi ja rööki olivat jättäneet jälkensä - molempiin päihin. Eikä siinä mitään, jos on jo veto poissa mutta silloin ei ehkä ole viisasta tituleerata itseään uljaaksi prinssiksi! :D

        Siskoni sanoi, että ei sieltä miestä kannata etsiä. Hulluja siellä vain on. Ja olen kerrankin systän kanssa samaa mieltä.

        No, nyt oikein fiksua vuodenvaihdetta. Tämä tyttö lähtee hyvässä seurassa ajelemaan kohti Lieksaa ja mökin rauhaa.


      • tavismies_75
        bye bye! kirjoitti:

        Menee kuules nykyään vallan mainiosti, kun ei olla tekemisissä. Hyi, yököttää ajatuskin!

        NAISET HOI, PITÄKÄÄ ITSENNE ARVOSSA. Tunnen muutamia naisia, jotka ovat treffailleet suomi24:n kautta. Kaikki ovat joutuneet pettymään. Itse treffailin kahta miestä samanaikaisesti. Toinen Vantaalta, toinen Lappeenrannasta. Vantaan tyyppi oli vanha juoppo hullu, Lappeenrannan "ikäiseni" mutta hysteerisen mustasukkainen. Molemmat jäivät vielä kiinni valehtelusta. Vantaan "pohatta" valehteli jopa itselleen ja sekoili hela tiden. Alkoholi ja rööki olivat jättäneet jälkensä - molempiin päihin. Eikä siinä mitään, jos on jo veto poissa mutta silloin ei ehkä ole viisasta tituleerata itseään uljaaksi prinssiksi! :D

        Siskoni sanoi, että ei sieltä miestä kannata etsiä. Hulluja siellä vain on. Ja olen kerrankin systän kanssa samaa mieltä.

        No, nyt oikein fiksua vuodenvaihdetta. Tämä tyttö lähtee hyvässä seurassa ajelemaan kohti Lieksaa ja mökin rauhaa.

        Olipa sulla ikäviä kokemuksia, pahoittelen pettymystäsi. Mutta tämä sun tarina osaltaan valottaa sitä miksi olen saanut lyhyessä ajassa ihan mukavasti yhteydenottoja naisilta - vaikka kaikkien lukemieni ketjujen perusteella naiset eivät ikinä aloita keskustelua!

        Mulla on teoria: Treffinetissä on ihan täysjärkisiäkin miehiä, mutta he saavat melko pian postilaatikkonsa täyteen, löytävät mukavan naisen, ihastuvat, rakastuvat ja alkavat parisuhteeseen - ja luonnollisesti poistavat treffiprofiilinsa. Jäljelle jäävät roikkumaan sitten vähemmän vetovoimaiset juopot, ujot poikamiehet ja katkeroituneet naisia vihaavat ihmishirviöt. Nämä ovat ne mainitsemasi samat tyypit samoine viesteineen kuin vuosia sitten.

        Mutta mitä sitten? No sitä sitten, että netistä voi löytää hyviäkin tyyppejä joihin ei vaan netin ulkopuolella välttämättä ikinä törmäisi. Mutta kuten tosielämässä muutenkin, suurin osa vapaana vastaankävelevistä eivät ole niitä kenen kanssa natsaisi. Kannattaa siis katsella ja ottaa ripeästi *ITSE* yhteyttä jos löytyy joku kiinnostava. He kun katoavat saatavilta niin nopeasti!

        Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta sinnekin päin, ja parempaa ihmissuhdeonnea 2015! :)


    • Miäs33Treee

      "Ärsyttää se ja ärsyttää tämä" Joo on huomattu. Näkyy ärsyttävän järjestään jokaista naista joita lähestyy vaikka asiallisesti hänelle itselleen kirjoittaa ja on lukenut sekä sopii myös kriteereihin. Mitään ei vastata ja kyllä minusta löytyy kattava profiili useammallakin tuoreella kokovartalo kuvalla että en edes piilottele itseäni. Ei vaan vastata. Olenkin passivoitunut ja mainitsen profiilissani että koska olen huomannut että satoihin asiallisiin viesteihin ei saa vastauksia niin lähettäkää te keitä profiilini kiinnostaa. Näin päin homma näkyy toimivan. Ja kyllä kokonaisen kuvan haluan nähtäväkseni ja tuoreen. Moni ottaa itsestään pelkän kasvokuvan ja ei mainitse ruumiinrakennettaan profiilissaan. Tällaiset ovat aina järjestään älyttömiä syöttösikoja joten jos sitä vartaloa hävetään näyttää profiilissa niin mitä luulette saavuttavanne että tavatessa pitäisi silti olla koko ihmisen näkyvillä? Vai pussi päässäkö pitäisi tavata häh? Kuvattomat ovat toinen salailu ryhmä.

      • nettideittiheitti

        Mulla miehenä on täysin sama kokemus nettideitistä, kuin tässä Treenmiähellä. Naiset vois vaikka ite laittaa ne kuvansa profiileihinsa, blokata kaikki seksiviestien lähettäjät ja muut ärsyttävät tyypit ja ryhtyä itse aktiivisesti ja oma-aloitteisesti etsimään sitä itsellensä sopivaa seuraa. Monesti täällä on ihan turhaa valitusta kaikesta, kun jengi ei tajua käyttää nettideittiä sen omilla ehdoilla.


    • 3+4

      "opetelkaa kirjottamaan"

      Ironista.

    • kokemusta on

      Joopa joo, naiset vastaa sellaisia kahden rivin sepustuksia ja itse eivätkä kysy mitään vaikka itse vastaa asiallisesti ja kysyy ja yrittää tutustua. Ihan mahdotonta tutustua keneenkään jos vastaus on kahden rivin mittainen. Ja naisissa on yhtä lailla niitä jotka eivät osaa kirjoittaa. Naiset haluaa kuvan koska ovat tyhmiä ja valitsevat kuvan perusteella. Eipä ole ihme kun naiset sitten ottaa ne narsisti juopot kotiinsa asumaan.

    • 8+8

      Aika harvassa on ne naiset, joilla on oikeasti tulla tänne arvostelemaan miesten profiileja. Minä en miehenä tietenkään tiedä, millaisia miesten profiilit ovat, kun en niitä lue, mutta kyllä nuo naisten ilmoitukset on kyllä niin alta riman.

      Yli puolet on kuvattomia! Sitten ollaan muka etsimässä elämänkumppania? Mitä järkeä? Minä en todellakaan ota yhteyttä kuvattomiin profiileihin, on sitten profiiliteksti millainen tahansa.

      Sitten ne naisten laatimat profiilitekstit! Sitä samaa ympäripyöreää lätinää, missä ihminen ei oikeasti kerro itsestään ja persoonastaan yhtään mitään!
      "Olen tällainen iloinen ja sporttinen likka täältä paikkakunnalta x. Välillä tykkään käydä viihteellä, mutta välillä viihdyn ihan kotonakin. Etsin kainaloa, johon käpertyä..."
      "Kuvan saa pyytämällä"
      "Lisätietoja saa kysymällä"
      "Moi"
      "Urheilullinen mies saa paikan"

      Ihan pikkuvihjeenä naiset; jos te oikeasti haluatte saada viestejä fiksuilta miehiltä, niin panostakaa niihin profiileihin! Jos ette kerro itsestänne mitään henkilökohtaista, annatte itsestänne vain tyhjäpäisen ihmisen kuvan.

      • HIOoi

        Siinä olen samaa mieltä että tekstiin ja persoonallisuuteen pitäisi panostaa. Erottua joukosta, pistää mukaan sekä särmää että itseironiaa, ravistella enemmän itseään kuin lokeroida ja sanella muita ihmisiä. Mutta kuvattomuus ei ole mikään miinus, ei se ole niin yksinkertaista kaikille laittaa kuvaa esille. Moni on esim. sellaisessa työssä, että jos tulee löydetyksi seuranhakijana netissä voi tilanne muuttua aika kestämättömäksi. Kuvattomuus ei tarkoita ujoutta, salailua tai häpeää, vaan ihan sitä että nettianonyymiys on edelleen monissa elämäntilanteissa järkevin mahdollinen valinta. Kannattaa ladata se kuva johonkin kuvapalveluun, josta sen saa kätevästi laitettua linkkinä mukaan heti ekaan viestiin.


      • ruma ruma ruma
        HIOoi kirjoitti:

        Siinä olen samaa mieltä että tekstiin ja persoonallisuuteen pitäisi panostaa. Erottua joukosta, pistää mukaan sekä särmää että itseironiaa, ravistella enemmän itseään kuin lokeroida ja sanella muita ihmisiä. Mutta kuvattomuus ei ole mikään miinus, ei se ole niin yksinkertaista kaikille laittaa kuvaa esille. Moni on esim. sellaisessa työssä, että jos tulee löydetyksi seuranhakijana netissä voi tilanne muuttua aika kestämättömäksi. Kuvattomuus ei tarkoita ujoutta, salailua tai häpeää, vaan ihan sitä että nettianonyymiys on edelleen monissa elämäntilanteissa järkevin mahdollinen valinta. Kannattaa ladata se kuva johonkin kuvapalveluun, josta sen saa kätevästi laitettua linkkinä mukaan heti ekaan viestiin.

        Toi on hyvä idea, että linkki kuvapalveluun. Ei tarvii säätää niiden sähköpostien kanssa, kun sekin on joillekin jonkinlainen kynnys. Mutta edelleen näissä kuvissa ja viesteilyissä on suurimmalle osalle jotain ongelmia. Ettei vaan olis se ongelma siellä oman naaman/kropan ja peilin välissä.


    • mietimitäteet

      "Eli jos mies ei osaa osoittaa kiinnostustaan naiseen kyselemällä hänestä, niin kyllä minulta ainakin menee aika pian mielenkiinto, en halua mitään perässävedettävää äijää...."

      Sinä olet sitä mieltä ja nainen vieressäsi taas sitä mieltä että moinen kyseleminen on todella tungettelevaa ja ahdistavaa. Naiset ovat täysin yhteistyökyvyttömiä ja kykenemättömiä toimimaan jos asia ei etene juuri sillä tavalla kuin heidän blondatun päänsä välisessä universumissa he kuvittelevat kaikkien maailman naisten ajattelevan.

      Onko tullut mieleesi että kysymysten puutteena saattoi olla se, ettet ole kovin kiinnostava tai että ne asiat ja aiheet joista kirjoitit, eivät yksinkertaisesti kiinnosta miestä. Entä mitä sinä sitten osasit niin fiksusti kysyä mieheltä, vai onko se niin että miesten pitää tehdä kaikki hommat, kun taas nainen voi istua tuppisuuna naama pitkänä ja arvostella onko se tai tämä omasta mielestä oikein?

      "Sitten toinen turhautumisen aihe on kuvattomat profiilit."

      Kaikki eivät halua kuvaansa profiiliin ja se on täysin ymmärrettävää, suorastaan tervettä. Kuvitellaan että kuvalliseen hakuusi kirjoittaisi joku ahdistelija tai vankilasta vapautunut jengiläinen, jolle annat pakit tai et halua olla häneen yhteydessä. Nyt hän tietää miltä näytät ja todennäköisesti käytät samaa kuvaa facebookissa tai muissa SoMe-palveluissa, jolloin hän voi saada nimesi selville. Tämän jälkeen osoitteen ja puhelinnumeron selvittäminen on jo helppoa.

    • nähty on...

      On se minutkin miehenä blokattu kun liian henkilökohtaista kuulemma kysyin kun erosta kyselin mutten pikkutarkkaan siitä että säistäköhän olisi pitänyt keskustella että ota tästä nyt selvää kun yks nainen yhtä ja toinen toista.

      Taidanpa lähteä stadiin pokaamaan ellejä kun se live-maailmassa onnistuu kymmenenkertaa paremmin kuin tässä nettideittailunmaailmassa....

    • kaikkea sitä näkee

      Ennemmin vaikka kuvaton profiili, kuin vessan peilistä, kamera kädessä toljottava paidaton pöljäke.

    • joulupukki.

      Mitä väliä sillä on onko kuva kun ei naiset vastaa ikinä. Naiset on yhtä rumia kun miehet mutta naiset ei vastaa ikinä.

    • Kiitos, pistän ruman naamani heti tänne, kiitos

    • Hyi olkoon

      Kyllä täällä on kipeitä ja katkeroituneita miehiä kirjoittelemassa. Huh huh.

      • naiseträäkyy

        Eiks toi aloitus ollu naiselta?


    • ei onnaa ei

      Mulla on profiilissani kuvia ja pitkästo tekstiä. Osaan myös kirjoittaa sivistyneesti ja kysellä ja esittää vastakysymyksiä. Silti naiset todella harvoin edes klikkaavat profiiliani tai vastaa viesteihini saati että itse lähestyisivät minua viestillä. Missä siis vika?

      Olen myös sitä mieltä, että kaikkien kannattaisi laittaa profiiliinsa kuva. Tällä palstalla on kuitenkin naisnimimerkkejä, jotka voimallisesti pitävät tätä ajatusta huuhaana vaikka sitä kuinka perustelisi. Naiset ilmeisesti pitävät omana oikeutenaan esiintyä kuvattomana, vaikka miehiltä kuvat vaaditaan.

      Kovasti täällä myös miehet ja naiset haukkuvat toisiaan ja usein ihan samoista aiheista. Mielestäni se johtuu siitä, että nettideitti aiheuttaa molemmissa sukupuolissa turhautumista täyttymättömien odotusten takia. Nettideitti sisältää vahvan lupauksen seuran löytymisestä ja kun sitä ei tapahdu niin pettymys on suuri. Vika ei kuitenkaan ole miehissä ja naisissa sinänsä, vaan nettideitin toimintalogiikassa. Se ei ole luonnollinen tapa tutustua ja ihastua.

    • Laitan kuvan 76

      Ihan heti en lähtisi laittamaan kuvaani tänne...
      Mutta lähetän sen mielelläni sähköpostilla, ei maksa vaivaa.

    • faioueöofij

      Jos molemmat ovat kiinnostuneita, ei keskustelu ole mikään FAQ palsta, vaan luontevasti etenevä dialogi. Jos kerron harrastuksistani, eikä nainen tajua kertoa omistaan, vaan sitä pitää erikseen kysyä, niin eipä se keskustelu oikein etene. Samoin, jos nainen ei aloita yhtään omaa aihetta, eli vastaa vain niihin mitä mies kysyy. Jos nainen ei osoita itsekään kiinnostusta, niin miksi hänestäkään kannattaisi kiinnostua.

      Ja mitä kuviin tulee, niin itselläni (kuten monella naisellakin) kuvat ovat lisäkuvina, ei profiilikuvina, mutta naiset eivät viitsi edes käydä profiilia katsomassa, jos ei profiilikuvaa ole näkösällä.

      Onneksi tuo Tinder on osoittanut pätevyytensä.. sehän toimii kuten live-elämässäkin, eli jos pärstä kiehtoo, tehdään aloite ja jos ei, niin sitten ei tehdä.

      • hövuivuyvluvl

        Tähän vahva peukku. Luulisi naisenlogiikallakin tajuavan tän. Käytäntö tosin osoittaa toista.


      • Naama ratkaisee 70

        Aivan! Asian ytimessä.

        Aina sanotaan, että kokonaisuus ratkaiseen, ei ei ei...

        Kyllä se on naama ja runko joka ratkaisee, viimetingassa tyhmyys blokkaa vasta toisen ihmisen pois kuvioista!


      • yksvm70
        Naama ratkaisee 70 kirjoitti:

        Aivan! Asian ytimessä.

        Aina sanotaan, että kokonaisuus ratkaiseen, ei ei ei...

        Kyllä se on naama ja runko joka ratkaisee, viimetingassa tyhmyys blokkaa vasta toisen ihmisen pois kuvioista!

        Kunhan se poispotkinen tapahtuu ennen katastroofia. Kun toinen onkin joku talousveijari, niin hyvä on huudella paskat housussa.
        ja sama koskee live-elämääkin ja ihmisiä.


    • 9+9

      "Niin olen taas vaihteeksi aika turhautunut täällä nettitreffeillä... Todella paljon ärsyttää, kun joku mies ottaa yhteyttä ja aloittaa keskustelun, niin ei osaa esittää vastakysymyksiä vaan itse joudun ottamaan naisena ohjat käsiin... Eli jos mies ei osaa osoittaa kiinnostustaan naiseen kyselemällä hänestä, niin kyllä minulta ainakin menee aika pian mielenkiinto, en halua mitään perässävedettävää äijää...."

      Niin. No itsellänihän oli monta kuvaa. Ja toimin yleensä niin, että tsekkasin itseäni kiinnostavan mimmin profiilin läpi, luin ajatuksella vaatimuslistat yms. että täytin ne, ja sitten poimin naisen profiilista jonkin itseäni kiinnostavan kohdan josta kyselin avausvieistissä, lyhyen itseni esittelyn ja kuulumisten kyselyn jälkeen lisää.

      Mistä luulet, että kiikasti kun noin 1/10 vastasi takaisin? Osa blokkasi saman tien ja ne muutamat jotka vastasi, niin olivat lähinnä linjoilla kiitos, mutta ei kiitos. Livenä moni mimmi on sanonut pitävänsä ulkonäöstäni, ja kun annoin parille naispuoliselle ystävälle profiilin arvioitavaksi, niin se oli heidän mielestään oikein hyvä.

      Mystistä kun kuitenkin jouduin näkemään yleensä ihan hitosti vaivaa, ennen kuin joku suostui edes treffeille. Ehkä se noin yksi kahdestakymmenestä. Treffit sitten taas yleensä johtivatkin vähintään sänkyyn, ja jotkut suhteeseen astikkin. Lyhyisiin sellaisiin, mutta se nyt johtuu varmasti molemmista osapuolista. Muutama oli joukossa sellainen jotka ei itseä niin napannut, mutta vastapuolilta tuli treffien jälkeen lähinnä vihreätä valoa ainakin seksille. Tosin mahtui joukkoon muutama, kiitos mutta ei kiitos mimmienkin puolelta, myös livenä. Tää siis vuosien varrelta kun tuota nettideittailua jaksoin tehdä. Nyt olen parisuhteessa.

      Aika turhauttavaa tuo keskivertokundille on, kun joutuu haarukoimaan koko naistarjonnasta ensin ne jotka itseä voisi kiinnostaa, ja sitten vielä yrittää jotenkin kalastella viesteillä siitä porukasta ne joita voisi kiinnostaa se keskivertokundi. Kun suurin osa ei kuitenkaan vastaa keskustelun avauksiin yhtään mitään. No joo. Eihän se teidän vika ole, että mimmeillä miestarjonta nyt ylittää monin verroin kysynnän :D

      Nuo kuva ja keskustelun vuorovaikutteisuus nyt luulisi olevan suurimmalle osalle itsestään selvyyksiä, joten ihmettelen jos niitä paljonkin oli. Yleensä nyt ihmiset vähintään lähettää sen kuvansa kysyttäessä, jos eivät julkisesti halua pärstäänsä esitellä.

      • nettideittihessu

        Tässäpä on kerrottu hyvin meidän keskivertomiesten tilanne nettideitissä. Voisin kuvata omat kokemukseni lähes sanasta sanaan samoin. Oon pitänyt hetken taukoa treffien metsästyksessä useamman kahvittelutreffien vesiperän jälkeen ja odotellut vain yhteydenottoja naisilta. Yleensä juuri ne minua lähestyneet olivat niitä otollisimpia, joiden kanssa on sitä sutinaakin syntynyt. Mutta etsin itse sitä parisuhdetta enkä ensisijaisesti seksiä. Ja keskustelutaidoista ei asia minulla ole ollut kiinni. Viimeisin treffikumppanikin kehui, että oli hänen paras treffikokemuksensa ja että olin hauskaa ja puheliasta seuraa. Mutta kun ehdotin uutta tapaamista, niin en ollutkaan hänen tyyppiään.

        Sittemmin ole kieltäytynyt muutamasta treffiehdotuksesta, jotka ovat tulleet täysin sellaisilta jotka eivät olleet taas minun tyyppiäni. Eli vuoroin vieraissa. Nyt lähetin taas pitkästä aikaa muutaman viestin minua kiinnostaville profiileille ja voinette arvata, mikä oli tulos. Vastasivat täydellä hiljaisuudella. Pari kävi sentään kurkkaamassa profiilini. Minä hyväksyisin kyllä sen kiitos ei-viestinkin, enkä siitä pahastuisi. Mutta kai se joku viestikiintiö tai joku sen estää. Nettideitti on sika vaivalloista, kun pitää yrittää etsiä edes joku itseä kiinnostava ja sitten kun se löytyy, niin sitten hän ei kiinnostu minusta. Eli taas sitä sopivaa minusta kiinnostuvaa kandidaattia odotellessa jatketaan.


    • dateless

      Aloittajalle: toimii myös toisinpäin. Eivät naisetkaan ole yhtään sen parempia kirjoittajia. Ainakaan oman kokemukseni perusteella.

      Onneksi tuo vaihe elämässäni on ohi, sillä heti kun lopetin nämä "toivotaan toivotaan" -nettideitit ja aktivoiduin IRL, löysin ihanan naisen.

      Netin kautta tuli pelkkiä fwb- ja seksikumppaneita, vaikka jokainen heistä profiilissaan kielsi etsivänsä seksikumppania. He kaikki etsivät profiileissaan "elämänkumppania tositarkoituksella". Myöskään viesteissä ei keskusteltu seksistä, vaan toistemme toiveista, elämästä, harrastuksista, jne. Ja heti ensitreffeiltä sänkyyn. Kertaakaan en edes tehnyt itse aloitetta, sillä etsin jotain enemmän kuin pelkkää vakipanoa. Ei siinä mitään; kivaa oli, mutta vain aikansa.

      Eikä tästä kannata kenenkään provosoitua mihinkään mies-nainen vastakkainasetteluun ja juupas-eipäs -väittelyyn, koska kerroin vain oman kokemukseni nettideiteistä. Kokemuksia on varmasti erilaisia.

      Kaikkea hyvää ja parempia kirjoituksia!

    • Luotamysmennyt

      Ei itsekään ymmärrä miksi yleensä on kuvaton profiili.Olen aina kysynyt ennen kuva kuin mies on halunnut tavattaa mut.No tiedenkiin see siihen jää kuin kuva saan.Suurin osa "apinanäköisiä"
      Nyt kuin pyydän kuva pyydän yleensä näin.Joskus ilta noin 23.00 ja see jälkeen kone kiinni ja heti nukkumaan.Et ei menisi yöunet.Aamulla katson.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe