Audikuskit

Masa.

Audikuskit ajavat aina vasenta kaistaa moottoritiellä eivätkä voi ajaa toisen auton takana.Heillä on tarve näyttää jotakin parempaa.Jatkuvasti täytyy ajaa ylinopeutta.

18

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Premiumhöynä

      Huomasin saman tänään moottoritiellä jossa KAIKKI paitsi yksi ajoivat keliolosuhteet huomioonottaen oikeanpuoleista kaistaa. Audikuski oli ainoa joka veti letkan ohi huonossa kelissä, liukkaalla tiellä ja kaistojen välisen lumivallin yli. Mersukin pysyi jonossa mutta audi ei. Kun sillä ei vaan voi ajaa muiden perässä, täytyyhän muita joka päivä muistuttaa että TÄSSÄ MENEE PREMIUM, POIS ALTA!

      • quattroylivoimaa

        Aivan Audilla pystyy ajamaan huonossakin kelissä kovempaa, kuin peruskinnereillä. Itse menin tänään oikealta reteesti ohi kun nysvärit eivät edes 100 kmh uskaltaneet ajaa.


      • Premiumhöynä
        quattroylivoimaa kirjoitti:

        Aivan Audilla pystyy ajamaan huonossakin kelissä kovempaa, kuin peruskinnereillä. Itse menin tänään oikealta reteesti ohi kun nysvärit eivät edes 100 kmh uskaltaneet ajaa.

        Ei se siitä johdu, vaan että muilla on yleensä järkeä päässä ettei auto ole mikään kuudes aisti. Premiumkuskit yleensäkin ottavat riskejä ja ajavat kovempaa kuin muut, tyhmyyttä se on. Mm. vanhalla bemarinrotiskolla tänään ajava ääliö joka hiillosti edelläajavaa 60:n tiellä, meinasi lähteä taaaaas bmw lapasesta kun tuli risteykseen liian kovaa. Olispa lähtenyt, olisin käynyt sanomassa pari valittua sanaa. Olis tullut meinaan minun nokkaani jos olisi käynyt kärry pyörimään, lähellä oli kun siihen malliin suti ja heittelehti.


      • kysymys.
        Premiumhöynä kirjoitti:

        Ei se siitä johdu, vaan että muilla on yleensä järkeä päässä ettei auto ole mikään kuudes aisti. Premiumkuskit yleensäkin ottavat riskejä ja ajavat kovempaa kuin muut, tyhmyyttä se on. Mm. vanhalla bemarinrotiskolla tänään ajava ääliö joka hiillosti edelläajavaa 60:n tiellä, meinasi lähteä taaaaas bmw lapasesta kun tuli risteykseen liian kovaa. Olispa lähtenyt, olisin käynyt sanomassa pari valittua sanaa. Olis tullut meinaan minun nokkaani jos olisi käynyt kärry pyörimään, lähellä oli kun siihen malliin suti ja heittelehti.

        Oletko ikinä ajanut Audia ja vielä hankalassa kelissä? Onse uskomatonta että porukka jää matelemaan vasemmalle kaistalle, vaikka voisi yhtä hyvin siirtyä oikealle. Ilmeisesti heitä vi tuttaa se että eräät pystyvät ajamaan rajoitusten mukaan myös hankalassa kelissä ja jäävät sitten leikkimään kotipoliisia vasemmalle kaistalle.


      • quattroylivoimaa
        Premiumhöynä kirjoitti:

        Ei se siitä johdu, vaan että muilla on yleensä järkeä päässä ettei auto ole mikään kuudes aisti. Premiumkuskit yleensäkin ottavat riskejä ja ajavat kovempaa kuin muut, tyhmyyttä se on. Mm. vanhalla bemarinrotiskolla tänään ajava ääliö joka hiillosti edelläajavaa 60:n tiellä, meinasi lähteä taaaaas bmw lapasesta kun tuli risteykseen liian kovaa. Olispa lähtenyt, olisin käynyt sanomassa pari valittua sanaa. Olis tullut meinaan minun nokkaani jos olisi käynyt kärry pyörimään, lähellä oli kun siihen malliin suti ja heittelehti.

        Huomasin myös, että Passatti ja 406 lähtivät oikealta ohitse ja ajoivat tuota 100km h, tai hieman yli. Ovatko hekin vihaamiasi premiumhöyniä?


      • scsss
        quattroylivoimaa kirjoitti:

        Aivan Audilla pystyy ajamaan huonossakin kelissä kovempaa, kuin peruskinnereillä. Itse menin tänään oikealta reteesti ohi kun nysvärit eivät edes 100 kmh uskaltaneet ajaa.

        Audi,Bemari ja Farmari Volvo kuskit on pahimpia ylinopeusajajia.
        Audia ei muuten näy takseilla vaan sitä vasten Hyundai i40 on erittäin yleinen juuri taksissa hyvän ajattavuuden ja luotettavuuden takia.Eikä tarvitse maksaa ylihintaa.


      • ei näy
        scsss kirjoitti:

        Audi,Bemari ja Farmari Volvo kuskit on pahimpia ylinopeusajajia.
        Audia ei muuten näy takseilla vaan sitä vasten Hyundai i40 on erittäin yleinen juuri taksissa hyvän ajattavuuden ja luotettavuuden takia.Eikä tarvitse maksaa ylihintaa.

        Mutta onko esim. Volvoja takseina? Näkyykö tuota i40:stä liikenteessä muuten, ei näy.


      • sddsds

      • Premiumhöynä
        kysymys. kirjoitti:

        Oletko ikinä ajanut Audia ja vielä hankalassa kelissä? Onse uskomatonta että porukka jää matelemaan vasemmalle kaistalle, vaikka voisi yhtä hyvin siirtyä oikealle. Ilmeisesti heitä vi tuttaa se että eräät pystyvät ajamaan rajoitusten mukaan myös hankalassa kelissä ja jäävät sitten leikkimään kotipoliisia vasemmalle kaistalle.

        Kuka tässä nyt puhui vasemmalla kaistalla matelemisesta? Itse en sitä harrasta, vaan ohitan sujuvasti ja muutenkaan ajamiseni ei ole mitään hyssyttelyä. Kritisoin sitä kuinka nuo lähtevät ohi välittämättä muista kun on huono keli. Nyt ei ollut loskaa mutta pahalla loskakelilläkin koettu se että nuo "muita paremmat" ihmiset katsovat oikeudekseen hurjastella, ja eivät yhtään ota huomioon että heittävät samalla ohitettavien naamalle loskat ja sen takia muut joutuvat hidastamaan entisestään kun näkyvyys katoaa täysin. Koettu itse pari vuotta sitten 100 alueella jossa 90% ihmisistä ajoi 50-60km/h koska keli oli aivan hirveä, satoi tuhottomasti jotain lumiräntäpaskaa, tietä ei aurattu eikä ollut sulia uria, lumivallit hirveät kaistojen välissä, pimeä yö ja näkyvyys sen verran että edellisen auton erotti. Ainoat jotka päättivät ohittaa olivat pari rekkakuskia (kyllä kirosin per kele!) ja pari henkilöautoa, kaikki muuten hidastelivat letkassa. Koska ei nähnyt mitään eikä tiellä meinannut pysyä.

        Minä olen reipas kuski, mutta talvella/huonoissa olosuhteissa kyllä järki toimii, ja osaan ottaa myös muut huomioon etten vaaranna törttöilyllä muita. Eräät sitten tekevät mitä lystäävät... Se ei aina ole vain minäminä tässä elämässä vaan myös muut, varsinkin liikenteessä. Myös se audi irtoaa tiestä kun tarpeeksi tyhmä kuski sitä ajaa. Kuten Lexuksen maasturi tänään, joka -edelleen samassa huonossa kelissä- meinasi lähteä minusta ohi mutkaisella tiellä jossa rajoitus 50, kun vastaan tuli auto ja lumivalli oli myös kaistojen välissä. Lähti jo toiselle kaistalle mutta palasi perääni, onneksi. Itse ajoin jotain 50-60 välissä.


      • Premiumhöynä
        quattroylivoimaa kirjoitti:

        Huomasin myös, että Passatti ja 406 lähtivät oikealta ohitse ja ajoivat tuota 100km h, tai hieman yli. Ovatko hekin vihaamiasi premiumhöyniä?

        Kyllä se merkistä riippumatta on typerää uhmata kohtaloaan. Premiumkuskit näissä tilanteissa korostuvat, koska sitä eniten tekevät. Harvemmin ne teidän tojoterot liikennesääntöjä rikkovat ja uskovat autostaan olemattomia, ei, he ajavat kelin ja auton sekä omien suorituskykyjensä mukaisesti.
        Tänään noin 50km ajojen aikana kohtasin 3 törppöä, yksi niistä lexus, yksi audi ja yksi bmw.


      • voi ku on vaikeaa
        Premiumhöynä kirjoitti:

        Kuka tässä nyt puhui vasemmalla kaistalla matelemisesta? Itse en sitä harrasta, vaan ohitan sujuvasti ja muutenkaan ajamiseni ei ole mitään hyssyttelyä. Kritisoin sitä kuinka nuo lähtevät ohi välittämättä muista kun on huono keli. Nyt ei ollut loskaa mutta pahalla loskakelilläkin koettu se että nuo "muita paremmat" ihmiset katsovat oikeudekseen hurjastella, ja eivät yhtään ota huomioon että heittävät samalla ohitettavien naamalle loskat ja sen takia muut joutuvat hidastamaan entisestään kun näkyvyys katoaa täysin. Koettu itse pari vuotta sitten 100 alueella jossa 90% ihmisistä ajoi 50-60km/h koska keli oli aivan hirveä, satoi tuhottomasti jotain lumiräntäpaskaa, tietä ei aurattu eikä ollut sulia uria, lumivallit hirveät kaistojen välissä, pimeä yö ja näkyvyys sen verran että edellisen auton erotti. Ainoat jotka päättivät ohittaa olivat pari rekkakuskia (kyllä kirosin per kele!) ja pari henkilöautoa, kaikki muuten hidastelivat letkassa. Koska ei nähnyt mitään eikä tiellä meinannut pysyä.

        Minä olen reipas kuski, mutta talvella/huonoissa olosuhteissa kyllä järki toimii, ja osaan ottaa myös muut huomioon etten vaaranna törttöilyllä muita. Eräät sitten tekevät mitä lystäävät... Se ei aina ole vain minäminä tässä elämässä vaan myös muut, varsinkin liikenteessä. Myös se audi irtoaa tiestä kun tarpeeksi tyhmä kuski sitä ajaa. Kuten Lexuksen maasturi tänään, joka -edelleen samassa huonossa kelissä- meinasi lähteä minusta ohi mutkaisella tiellä jossa rajoitus 50, kun vastaan tuli auto ja lumivalli oli myös kaistojen välissä. Lähti jo toiselle kaistalle mutta palasi perääni, onneksi. Itse ajoin jotain 50-60 välissä.

        Ja tämän päivän kolareista kuinka moni aiheutti Audikuski? Eipä kovin moni. Taas itse huomasin monen lähteneen liikenteeseen ilman lumiharjaa, eli lumet oli auton katolla ja kohta takana ajaavan tuulilasissa. Ajoradan hahmottaminen tuottaa monelle ongelmia, eli ei osata ajaa oikeassa reunassa vaan kurvia leikataan ja ajetaan vastaantulevien kaistalla. Tuokin tietysti Audikuskien vikaa.


      • höylää mitä höyläät
        Premiumhöynä kirjoitti:

        Kyllä se merkistä riippumatta on typerää uhmata kohtaloaan. Premiumkuskit näissä tilanteissa korostuvat, koska sitä eniten tekevät. Harvemmin ne teidän tojoterot liikennesääntöjä rikkovat ja uskovat autostaan olemattomia, ei, he ajavat kelin ja auton sekä omien suorituskykyjensä mukaisesti.
        Tänään noin 50km ajojen aikana kohtasin 3 törppöä, yksi niistä lexus, yksi audi ja yksi bmw.

        Kohtaloa on "uhmattu" 20v onko sitten säkästä kiinni vai mieshormonin määrästä, munatonta räpeltämistä on monen eteneminen talvikelillä varsinkin. Kunnon kalustoa saa rahalla mutta asennetta joko on tai sitten ei.


      • ilman nastoja audill
        Premiumhöynä kirjoitti:

        Kyllä se merkistä riippumatta on typerää uhmata kohtaloaan. Premiumkuskit näissä tilanteissa korostuvat, koska sitä eniten tekevät. Harvemmin ne teidän tojoterot liikennesääntöjä rikkovat ja uskovat autostaan olemattomia, ei, he ajavat kelin ja auton sekä omien suorituskykyjensä mukaisesti.
        Tänään noin 50km ajojen aikana kohtasin 3 törppöä, yksi niistä lexus, yksi audi ja yksi bmw.

        Vau 50km ajoit peräti. Itse ajoin tänäänkin Hyvinkää-Sotkamo välin, revi siitä.


      • Premiumhöynä
        voi ku on vaikeaa kirjoitti:

        Ja tämän päivän kolareista kuinka moni aiheutti Audikuski? Eipä kovin moni. Taas itse huomasin monen lähteneen liikenteeseen ilman lumiharjaa, eli lumet oli auton katolla ja kohta takana ajaavan tuulilasissa. Ajoradan hahmottaminen tuottaa monelle ongelmia, eli ei osata ajaa oikeassa reunassa vaan kurvia leikataan ja ajetaan vastaantulevien kaistalla. Tuokin tietysti Audikuskien vikaa.

        Ja kuka puhui kolareista??? Voi huhhuh tuota älykkyyttä. Liikenteessä munaillaan paljonkin ilman et se menee kolariin asti.

        Yhden vanhan VW pakun näin minkä takalasi oli lumen peitossa > ei vaikuttanut mut elämään, tyhmää on mut ei varsinaista liikenteen vaarantamista.

        Nii ei osata ajaa joo omalla kaistalla, bmw tuli vähän liian keskellä vastaan yhdellä tiellä ja tietenkin kovaa kuinkas muutenkaan.


      • Premiumhöynä todella
        ilman nastoja audill kirjoitti:

        Vau 50km ajoit peräti. Itse ajoin tänäänkin Hyvinkää-Sotkamo välin, revi siitä.

        Kaahaillen tietenkin :) Häpeäisit itsekäs pas ka. Ja kitkoilla tietenkin?? Idiootin touhua. Ainiin mutta niinhän te luulette että rinkelikuvio korvaa kuskin tyhmyyden ja huonon rengasvalinnan. Juujuu.....


      • mällimies

    • dsds

      Audikuskit luulee olevansa jotenkin parempia kun on rinkulat edessä.

    • ruahaha

      "Audikuskit luulee olevansa jotenkin parempia kun on rinkulat edessä."

      Ilmankos niiden motit viekin öljyä, kun männänrenkaat on unohtunut maskiin...........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe