Pelottavaa...

Sinisilmäinen...

Hmm, nyt laittoi todella mietityttämään koko treffailun järjettömyys... Ihan säikähdin, kun sain eräältä kuvattomalta profiililta todella outoja viestejä... Ja hän suuttui, kun ilmoitin, että haluan hänen kuvansa ja sitten alkoivat nämä oudot viestit... Eli yhteenvetona tämä nettihomma kyllä kerää sinne myös kaiken maailman hullut ja seksinarkkarit ym. Eli taidanpa laittaa profiilini pois ja olla vaikka sitten ilman miestä, jos en livenä löydä... Ja tämä tyyppi on nyt nähnyt kuvani, onneksi en kertonut itsestäni mitään tietoja... Auts, karisi ainakin viimeinen sinisilmäisyys tämän nettideittailun suhteen... Kerran aiemmin eräs mies ehdotti jopa maksullista seksiä eli ei tämä ole kiltin ja kunnollisen naisen paikka ollenkaan... Olkaahan ihmiset varovaisia....

21

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdegsgdfhsgsgsdg

      Jepulis jipulis ja paikallisista räkälöistähän näitä hulluja ei löydy eihän?

      • hallawei

        Mistä sait päähäsi, että aloittaja pitäisi räkälöitä jonain hyvänä vaihtoehtona?


    • Sinisilmäinen....

      No, pointti ei olekaan se... Vaan minulle tuli oikeasti sellainen tunne, että mies suuttui kunnolla ja saattaa olla jopa mielenvikainen... Suljin pikaisesti profiilini ja poistin kuvani, koska mies alkoi pommittamaan minua viesteillä ja vahtasi Onlinena linjalla... Eli oikeasti mitä teen, jos mies vaikka etsii minut... Onneksi ei tiedä asuinpaikkauntaani... Ei tarvitse kuin katsoa poliisi-tv:tä, niin aika ikäviä tapauksia tullut myös netitreffeillä eli kyllä minä ainakin terveellä itsesuojeluvaistolla varustettuna säikähdin... Baarissa sentään pystyy kiertämään kaukaa kaikenmaailman hullut....

      • wedfrtgre3rftg

        "Baarissa sentään pystyy kiertämään kaukaa kaikenmaailman hullut.... "

        Ehh... Ja mitenkähän luulet pystyväsi kiertämään "hullut" paremmin baareissa joissa olette fyysisesti pahimmillaan jopa kontaktissa kun netin kautta vaikkapa kilometrien päässä...?


      • wesdfrghmjdfretgh

        Ja vielä: Baarissa ihmisten naamataulut jää helpommin mieleen kun pääse katselemaan läheltä ja joka puolelta. Myös poistuttaessa on helppo lähteä seuraamaan ja vaikka raiskata pusikkoon jossain pimeällä tienpätkällä. Netissä ei tällaista vaaraa ole jos stalkkeri ei osaa puhelinlinjoja pitkin matkustaa. Mutta pysyttele tosi niissä räkälöissä jos kuvittelet niiden olevan turvallisia.


    • tietoa on

      Nettideitit pyllyalueen ympäriltä, totta kannattaa pysyä poissa ja muuttaa kööpenhaminaan sekä vaihtaa kansalaisuuden islantilaiseksi pitää kirjat ruotsissa ja käydä silloin tällöin berliinissä. Ei ne löydä sua silloin.

    • Äkkiä pois

      Samaa mieltä, kaikenmaailman outolintuja täältä löytyy.
      Minäkin olen profiilini poistanut, eikä ikinä enään.
      Toki oli siellä mukavan oloisiakin miehiä, harmi vain jäi jutut kesken heidän kanssaan.

    • Sinisilmäinen... .

      Tämänkin ketjun taso osoittaa sen mitä idiootteja täällä on.... Miksi kaikki yht'äkkiä vaan innostui puolustamaan nettideittailua, eikä kukaan vastaa varsinaiseen kysymykseen... Kun täällä on vastassa ihminen, joka säikähti jotain hullua tuolla netissä... Vai ettekö ole kuulleet netin kautta tapahtuneista rikoksista ollenkaan?? Siellähän on juuri rikollisen helppo lymyillä kasvottomana, livemaailmassa sentään on usein useitakin silmiä mahdollisesti paikalla.... No, ilmotin jo kaverista ylläpitoon.... Mutta ottakaa omalle kohdallenne, niin tiedätte miltä tuntuu.....

      • Sinisilmäinen.....

        Sama juttu.. Harmittaa, kun jäi jutut kesken muuutaman mukavan kanssa... Mutta ehkä tämä nettihomma oli tässä.....


      • ööööhöh

        Oliko sinulla joku kysymys jossain? Kerroit tarinasi, ja ihmiset vastasivat myös omalla kokemuksella.

        Itse en ymmärrä miten netissa on helpompa tehdä rikoksia kuin livenä, jos ITSE olet järkevä ihminen. Toki jos sinisilmäinen olet ja jaat tietoja itsestäsi kaikille tuntemattomille tyypeille niin missäköhän on vikaa...netissä vai sinussa. Olkoon tämä sinulle se eka opetus, että jatkossa vaan tiedät ja osat varoa tiettyjä asioita netissä liikkuessa. Ei sinisilmäinen kannata olla edes baarissa. Mies voi olla vaikka mikä mielisairas näyttämällä kivalta ja käyttäytymällä ystävällisesti. Se voi juottaa sua känniin, pölliä lompakon, seurata kotiin, lyödä vaikka yllättäen muuten vaan jne.


      • ,.-,.,.-,
        ööööhöh kirjoitti:

        Oliko sinulla joku kysymys jossain? Kerroit tarinasi, ja ihmiset vastasivat myös omalla kokemuksella.

        Itse en ymmärrä miten netissa on helpompa tehdä rikoksia kuin livenä, jos ITSE olet järkevä ihminen. Toki jos sinisilmäinen olet ja jaat tietoja itsestäsi kaikille tuntemattomille tyypeille niin missäköhän on vikaa...netissä vai sinussa. Olkoon tämä sinulle se eka opetus, että jatkossa vaan tiedät ja osat varoa tiettyjä asioita netissä liikkuessa. Ei sinisilmäinen kannata olla edes baarissa. Mies voi olla vaikka mikä mielisairas näyttämällä kivalta ja käyttäytymällä ystävällisesti. Se voi juottaa sua känniin, pölliä lompakon, seurata kotiin, lyödä vaikka yllättäen muuten vaan jne.

        Niinpä. Mutta eipä tuo näy tajuavan... Nytkin vänkkää ettei ole sinisilmäinen mutta on sitten kuitenkin päättänyt ottaa nimekseen sinisilmäinen. Voi voi...


    • Sinisilmäinen....

      Niin ja miten tämä baariin edes liittyy... En ole missään vaiheessa aloituksessani kertonut meneväni baariin... Voihan niitä miehiä tavata muuallakin kuin baarissa.... Ihmiset vastasivat vaan vertailemalla baaria ja nettiä, joka ei liittynyt millään tavalla aloitukseen.... Tällaista vääntöä tämä täällä... Joka tapauksessa profiilini on suljettuna ja pysyy... Enkä ole missään vaiheessa ollut sinisilmäinen.... Heti alkuun pyysin mieheltä kuvaa, enkä kertonut mitään itsestäni eli se siitä sitten.... Mutta alkaa riittää nämä epäasiallisten ihmisten sivustot.....

    • 8+5

      Laitat profiiliin ja alkuvaiheessa viesteihinkin vain sellaisia tietoja, joita uskaltaa kertoa tuntemattomalle. Ei yhteystietoja, ei mitään mistä selviää henkilöllisyys. Naamakuvaakaan ei ole pakko laittaa, koska tosissaan kiinnostunut ei ala sitä heti vänkäämään. Jos joku alkaa lähetellä asiattomia viestejä, ilmianto ylläpitoon ja profiilin blokkaus. Yksinkertaista. Paljon turvallisempaa kuin livenä etsiminen. Ja naisen kannattaa olla itse aktiivinen ja lähestyä miehiä, koska jos vain odottaa niin saa kyllä kahlata läpi vääränlaisten miesten aloitteita. Jokainen täysjärkinen myös ymmärtää, että vaikka viesteistä suurin osa olisi asiattomia, niin se ei tarkoita, että käyttäjistä suurin osa olisi - asiattomat vain massapostaavat aktiivisemmin.

    • Sinisilmäinen.....

      Kiitos asiallisesta ja järkevästä vastauksesta 8 5.. : ))

    • mii maiselv änt ai

      Jos säikähdettyään jotain dorkaa poistaa välittömästi profiilinsa, tekee kaikille muille ihmisille sen karhunpalveluksen että saa sen dorkan uskomaan omiin voimiinsa pelotella ihmisille pissat housuun. Eli ei saa missään nimessä antaa periksi! Sen takia vuodesta toiseen yhdet ja samat miehetkin ovat tietyillä deittisaiteilla aukomassa päätään naisille, koska he aina saavat joltakin naiselta jonkin reaktion.

      Itse tein sen virheen että aloin keskustelemaan raivopäiden kanssa, kun yritin saada heidät tajuamaan miten väärin he tekevät minua kiusatessaan. Eihän se perille mene, on täysin että puhu pukille... Jos saitti mahdollistaa ignoorauksen, niin se pitää välittömästi laittaa päälle. Jos sellaista toimintoa ei ole, niin sitten ei vain vastata päänaukojille. Minkään saitin ylläpitoa harvemmin jaksaa kiinnostaa yhtään mikään, ainahan sitä voi tietysti yrittää ilmiantaa, mutta ei taida tehota kuin selkeisiin ulkomaalaisiin huijareihin, hetken ajaksi.

      Lopultakaan ei auta kuin kovettaa itsensä ja olla välittämättä. Ja jos ahdistaa, tietenkin avautua deittisaitteja koskevissa keskusteluissa, tälläkin palstalla, että muut saavat tietää millaista sakkia näillä saiteilla pyörii. Tajuavat että kaikille ne kakopäät käyvät ärhentelemässä, ei siinä ole mitään oikeasti henkilökohtaista, eikä varsinkaan itse ole syypää sen sekopään käytökseen.

      Itse en koskaan kerro asuinpaikkakuntaani jos ei toinen vaikuta ihan oikeasti kiinnostavalta ja täyspäiseltä. Ison kaupungin vieressä asuessa on helppo mainita vaan sen kaupungin nimi ja järjestää tapaaminen sinne. Mutta on minulle silti osunut jotain huutelijoita kohdalle jotka käyvät toitottamassa miten ovat nähneet minut siellä ja siellä. Joskus paikoissa joissa en ole edes käynyt (sekoittaneet siis toiseen), joskus siellä missä oikeasti asun. Laittaahan se miettimään että haluavatko nämä huutelijat hallita pelolla kertoessaan tietävänsä liikkeistäni, mutta niin kauan kuin eivät käsiksi käy, lienevät vain vellihousuja jotka tykkäävät olla "tietäväisiä". Juoskoot vaikka järveen minun pulestani.

      • deittailijatar

        Luin muuten hyvän kotimaisen dekkarin jokin aika sitten...olisko ollut Susikoski-sarjaa tmv
        Siinä oli yksi tietokonealalla toimiva sekopää, joka tapaili naisia chateissa ja nettideiteissä...hommasi sähköpostin avulla koneen käyttäjän tiedot ja tappoi useamman naisen ennekuin saatiin kiinni

        Oli muuten aika todentuntuinen juttu...pikkusen sen jälkeen alkoi mietityttämään tää homma...
        mutta en itse edes ensimmäisissä viesteissä kerro kovin tarkaan missa asun ja lähetän vain sellaisen kuvan, mikä ei ole muualla käytössä...ts sen perusteella ei voi jäljilttää
        Varovaisuutta peliin...
        ja kyllä minäkin loppupelissä poistan profiilin enkä ala "opettamaan" kenellekään yhtään m itään!


      • hörhö
        deittailijatar kirjoitti:

        Luin muuten hyvän kotimaisen dekkarin jokin aika sitten...olisko ollut Susikoski-sarjaa tmv
        Siinä oli yksi tietokonealalla toimiva sekopää, joka tapaili naisia chateissa ja nettideiteissä...hommasi sähköpostin avulla koneen käyttäjän tiedot ja tappoi useamman naisen ennekuin saatiin kiinni

        Oli muuten aika todentuntuinen juttu...pikkusen sen jälkeen alkoi mietityttämään tää homma...
        mutta en itse edes ensimmäisissä viesteissä kerro kovin tarkaan missa asun ja lähetän vain sellaisen kuvan, mikä ei ole muualla käytössä...ts sen perusteella ei voi jäljilttää
        Varovaisuutta peliin...
        ja kyllä minäkin loppupelissä poistan profiilin enkä ala "opettamaan" kenellekään yhtään m itään!

        Kyllä kun tarpeeksi taitoa löytyy pystyy sen pelkän kuvan avulla jäljittään.Jos oikeasti joku psykopaatti iskee silmänsä suhun niin se saa tarpeelliset tiedot hankittua eikä siinä juuri mikään auta.Varsinkin kun kaikista maailman ihmisistä löytyy netistä vaikka mitä tietoa.Turvallisinta olisi jos nettiin ei olisi koskaan mennykään mutta sinne ainakin länsimaisessa kulttuurissa porukka pakotetaan niin ei mahda mitään.On netissä tapaaminen silti vähintään yhtä turvallista kuin kadulla tapaaminen.


      • eiollutsusikoski
        deittailijatar kirjoitti:

        Luin muuten hyvän kotimaisen dekkarin jokin aika sitten...olisko ollut Susikoski-sarjaa tmv
        Siinä oli yksi tietokonealalla toimiva sekopää, joka tapaili naisia chateissa ja nettideiteissä...hommasi sähköpostin avulla koneen käyttäjän tiedot ja tappoi useamman naisen ennekuin saatiin kiinni

        Oli muuten aika todentuntuinen juttu...pikkusen sen jälkeen alkoi mietityttämään tää homma...
        mutta en itse edes ensimmäisissä viesteissä kerro kovin tarkaan missa asun ja lähetän vain sellaisen kuvan, mikä ei ole muualla käytössä...ts sen perusteella ei voi jäljilttää
        Varovaisuutta peliin...
        ja kyllä minäkin loppupelissä poistan profiilin enkä ala "opettamaan" kenellekään yhtään m itään!

        Niin, meitä kaikkia ei aina saada kiinni. Kai muistit avata sen lähettämäni liitetiedoston?


    • 6r7k6l8

      Tähän sun ketjuun tulee todennäköisesti siksi tuollaisia puolustelevia vastauksia koska tuo oli aika kärjistetty, yhden esimerkin deittikokemus.
      Toisin sanoen niitä huonoja kokemuksia tulee joka paikassa riippuen ihan siitä omasta aktiivisuudesta.

      Mun mielestä on outoa näitä ketjuja lukiessa, kuinka paljon aikuisissa ihmisissä on teitä jotka valittaa ihmisten käytöstapojen puutteesta. Aivan niinkuin ei olisi ikinä eletty muuta kuin oman kellarin suojissa.

      • tietääMyös!!

        Luulen, että näistä useimmat ovatkin eläneet kellarin suojissa.


    • Kaikkealöytyy

      Voithan esim. värjätä hiukset jotta näytät erilaiselta? minullakin todella outoja kokemuksia nettimiehistä:

      yksi mies ehdotti tapaamista hotellissa kun oli tulossa samalle paikkakunnalle johon en suostunut niin mies raivostui ja ilmoitti tapaavansa sitten toisen naisen. Vielä tämän jälkeenkin mies luuli että minua kiinnostaa. Tuli jotenkin ihan sellainen tunne että oliko se mies etsimässä maksullista seuraa, en tiedä enkä halua tietää mutta kumma olo tuli, kaikin puolin ikävä olo.

      Sain viestejä todella häiriintyneen oloiselta muka "fiksulta" mieheltä joka oli Hitler-fanaatikko ja pisti joka väliin jotain natsienkannatuslinkkejä haukkuen pakolaisia. Mistään muusta hän ei osannut keskustella mutta kehui kyllä itseään fiksuksi ja että on korkea ÄÖ testienkin mukaan. Hän ilmoitti että hitler oli mahtava mies ja toivoi että hän olisi yhä vallassa ja hallitsisi Eurooppaa. Tuossa vaiheessa tuli breivik mieleen ja alkoi tosissaan pelottaa. Kertoi myös saaneensa kolme kertaa bannit sivulle. Mutta niin, voihan tällaisiin törmätä kyllä baarissakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe