Miten ilmaista pelkkä seksiseuran haku?

Lihan Ilot

Miten nainen voi asiallisesti ilmaista etsivänsä pelkkää seksiseuraa, ilman että profiili täyttyy jokaisesta peräkylän Reinosta ja muista junteista.

Olen 22 vuotias, ja etsin puhdasta seksiä vain, kuinka saan miehen nalkkiin?
Olen 165cm ja 50 kg urheilua harrastava neito. Jokin taso olisi kiva säilyttää.

Onko edes mahdollista tämä netissä?

26

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+12

      Laita kuvaton profiili ja aloita flirttailevia keskusteluita siihen sävyyn haluamiesi miesten kanssa? Kuvaukseen vaikka tuo teksti, ilman seksiseuraviittauksia. Vaan nuo perustiedot. Ja painota haku sellaisiiin jotka itsekkin vaikuttavat olevan sillä mielellä liikkeellä. Ei varmaan tarvii kovin montaa viestiä vaihtaa, niin eiköhän se tärppää. Kuvan laitat sitten vaikka erikseen maililla, jos mies epäilee.

    • Ainakin aikoinaan Suoli24:ssä pystyi laittamaan asetukset sellaisiksi, että vain ne pystyivät vastaamaan, jotka täyttivät kriteerit.

    • 13+20

      Tee tyhjä profiili ja lähesty itse miehiä kuvalla ja pitemmällä alkuviestillä kuten tuossa joku jo totesi.

      Joku mies täällä sitten urputtaa kuinka ei keksi miten tyhjää profiiliasi lähestyisi fiksusti mutta siitä ei kannata stressata ;)

    • 55ygfdt56ujhggty

      Ei muuta kuin alastonsuomeen tms..

    • 5+5

      Taidat provosoida viestilläsi vaan vihapuheisiin ja keskusteluihin? Ei naisella ole ongelmaa löytää seksiä sen tietää kaikki. Hittoako täälläkään sitä provosoit. Mene kireissä farkuissa ja topissa istumaan jalat ristiin baariin niin saat rumempia olla potkimassa vähemmälle ja tuuppijoita olisi joka tunnille senkuin vaan valkkaa.

      • 4+5

        Nainen voi mennä mihin tahansa minkä tahansa näköisenä ja saa lähes varmasti seksiseuraa, jos haluaa. Provo tosiaan.


      • lkdfklfd

        Vaan jos ei halua seksiseuraa baarista? Ei halua tulla pokatuksi eikä isketyksi, vaan kirjoitella ensin sen verran, että tutustuu toisen ajatusmaailmaan ja sit vasta hypätä sänkyyn. Saako siinä tapauksessa yrittää etsiä netistä?


    • trollibensa

      Alastonsuomi on hyvä tuohon.

    • sexiseuralainen

      Olen vähän vanhempi kuin sinä ja etsin vakituista seksisuraa...
      laitoin profiiliin jotain tyyliin "vakituista tapailuseuraa kaiken mukavan merkeissä"
      Vastauksia tuli paljon, mutta hyvin niistä pystyi seulomaan sekopäät pois.
      taisin käydä loppupelissä 3 treffeillä ja nyt on jo 6 kk mukavia hetkiä tosi loistavan tyypin kanssa...

      ...ja vaikka kuinka joku täällä väitti, niin ei sitä "tasokasta" miesseuraa niin vaan löydy ...naisellekaan
      Kunhan uhoavat, mutta tosipaikan tullen jänistävät kuitenkin...kokemusta siitäkin :-(

      • sexiseuralainen

        sori, muistin väärin, tais toi paras tyyppi löytyä iskurista..oli sielläkin ilmoitus, mutta vain muutaman tunnin :-)


      • trollibensa

        "...ja vaikka kuinka joku täällä väitti, niin ei sitä "tasokasta" miesseuraa niin vaan löydy ...naisellekaan
        Kunhan uhoavat, mutta tosipaikan tullen jänistävät kuitenkin...kokemusta siitäkin :-("



        Höpöhöpö. Löytyy sitä.

        Meillä tasokkailla miehillä vain on mahdollisuus valita ja sun taso ei vaan riitä. Voit toki joskus voinut olla saanut yhdeksi yöksi mukaasi kostean illan päätteeksi tasokkaan miehen mutta se ei tarkoita että voisit sellaista saada vakkaripanoksi.


    • kiinnostaisi

      Hei sexiseuralainen!

      Olen myös kiinnostunut asiasta.

      Itseäni mietityttää, että miten miehet käyttäytyvät kun kyseessä on seksiseuran haku? Ovatko siis korrekteja vai mitä? Kun on ollut ns. tavallisella nettideittitreffeillä, niin jopa silloin ollaan persuksissa oltu jo kiinni, niin miten sitten tämmöisillä treffeillä.

      Olisi kiva, jos vaikka myös miehet vastaisivat miltä tuntuu lähteä tällä systeemillä treffeille.

      • mies....

        Itse ainakin ujona miehenä en kävisi kiinni vaikka tietäisin jo etukäteen että on tällaisesta järjestelystä kysymys. Käyttäytyisin yhtä korrektisti kuin tavallisilla treffeillä.
        Mistä päin aloittaja on?


      • 1+9
        mies.... kirjoitti:

        Itse ainakin ujona miehenä en kävisi kiinni vaikka tietäisin jo etukäteen että on tällaisesta järjestelystä kysymys. Käyttäytyisin yhtä korrektisti kuin tavallisilla treffeillä.
        Mistä päin aloittaja on?

        Ymmärrät kai että seksiseuraa hakeva nainen EI hae ujoa miestä? :-DDD


    • N 6+6

      Jos itse uskaltautuisin hakemaan seksiseuraa, sopisi hyvin tuollainen ujo mies, joka ei heti kävisi kiinni. Olen itsekin varautunut luonteeltani ja kestää jonkin aikaa tottua toiseen, joten vaatisi ehkä muutaman tapaamisen ennen kuin kävisin kimppuun :)

    • tasa-arvo?!

      Se että naiset hakee pelkkää seksiä on netistä on tosiasia ja peitellään jollain parisuhde hakuun mutta miksi ei ilmaise sitä suoraan.
      Johan sen näkee tuosta kun vuosia ovat profiilit online tilassa.
      Ja tietty naisille seksi on ilmaista ja voivat vain valita mutta ei siinä mitään.

      Mutta miehillehän tämä on yleensä maksullista pois lukien ne harvat ja valitut miehet joiden perässä kaikki naiset juokee jalat vääränä tai oikeammin sanottuna jalat levällään.
      Niin miksi tämä miesten maksama seksi on sitten niin tuomittavaa kun on puhe rahasta että sitä halutaan oikein lainsäädännölläkin saada rangaistavaksi.
      Ei tässä naisten luomassapelissä kaikilla miehillä ole jakoa.
      Tälläkö asenteella ja tuomittavuudella nämä suomalais-femakot ja pillun voimalla haluaa ylivaltaa miehistä kun se ei ole sukupuolisesti edes tasa-arvoista?

      • Jälleen tämä järjen riemuvoitto, eli että pitkään profiilia pitänyt nainen on vain seksiseuraa hakemassa.

        No, ymmärrän kyllä että voipi se päättelytaito olla joillakin hiukkasen heikompi kuin toisilla, ja eipä tuo sinänsä minua haittaakaan, koska etsiskelen kuitenkin elämänkumppanikseni semmoista suhteellisen täysjärkistä miestä.


    • er45

      Pari vaihtoehtoa.

      Tinder - Aivan loistava satunnaisen seksiseuran etsimiseen. Voit suodattaa pois kaikki jotka eivät itseäsi kiinnosta, ja heittää viestiä niille jotka ovat sinusta kiinnostuneita.

      Victoria Milan etc. - Näiden kautta löytää täysin varmasti hetken iloa tuovaa seuraa, eikä tarvitse sitoutua sen enempään. Kaikki profiilit etsivät vain sitä itseä - Seksiä. Ongelmana tosin on, että siellä sinua lähestyvät myös ne juntitkin, mutta voit sitten ne karsia siitä yksitelleen ja blokata.

    • Mies41v

      No kyllä olisin otettujen nuori nainen tulee ehdottaa seksiä ihan vaan nautinnon nimissä ja toki ilmoituksen voi pistää meneekin foorumiin mutta sen tiiän että varmaan se täytyy kaikista kynnelle kykenevistä.

      Ite asun kanta hämeessä.

    • Voithan esim. s24:sta etsiä miehiä joilla on rastitettuna se "seksi"-kohta. Kuvittelisin että ainakin näistä kaikki olisivat valmiita myös pelkkään seksisuhteeseen, vaikka olisi muitakin vaihtoehtoja siinä rastittuna.

    • Saansinutjatiedätsen

      Tiedätkö tyttönen, että saan sinut jos haluan. Saan kaikki ja tiedän sen.

    • kiima928

      Kannattaa suoraan siirtyä seksiseuran hakuun tarkoitettuihin palveluihin. Niissä valinnanvaraa riittää. Kurkkaa vaikkapa http://www.sexseuraa.com/ sivusto.

    • kauvas

      sinkku miehenä seurannut mitä tulee s postiin ilmoituksia niin varmaan seksiseuraa saisi mutta suurin osa tulee etelän päästä välisuomesta sitten matkaa piisaa.

    • Sinkkullliiiisa

      Moi.

      Mä haen kanssa usein pelkkää seksiä.
      Kerron tuolla lisää paikoista: http://sinkkutaivas.blogspot.fi

      Anyway, käytän harvoin kuvaa, vastauksia piisaa, ja pääosin siis valitsen itse kenet kelpuutan. Hyvää seksiä tuolta löytyy, varsinkin jos myös varatut käy. Nainen saa aina.

    • vattulainen9999

      Vm suosittelen!

    • Panettavamies

      Flirtfairiin rekisteröidyin just sanotaanko 5h sit ja panot sovittuna...saas nähä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe