PARAS LAHJA SUOMELLE JA NURMEKSELLE OLEN MINÄ: )

Unto Vähäpää-Taukki

Elettiin kaunista kevät talven aamua ja Suomi koki parhaan asian historiassaan, minä synnyin. Äitiä ei kyllä näkynyt missään, mutta oli jättänyt lapun, että kun synnyt syö puuro ja mee kolamaan pihamaa. Tiijätekö miltä pienestä pojasta tuntuu kun näin kohdellaan ?
No oli siihen jääny semmonen vanhapiika kätilö ja kun se näki, että on syntynyt Pohjois-Euroopan tavoitelluin poikamies ja tajusi, että oma aikansa on ohi, niin otti ja kuivas lattialuuttuun ja pienen pojan katkeruus kasvoi.
No jouvuin kouluun ja kun en tiennyt, että mihin tuo pisteytys, pilkku laitetaan ja mitä on vokalistit ja kosmonautit niin ope anto oikenkirjoituksesta vitosen ja lohdutukseksi tikkukaramellin , mutta ei se auttanut, katkeruus kasvoi ja pikkuhiljaa minusta rupesi tulemaan oikea nurmekselainen.
No naapurin Pekka sai 17 vuotiaana ja minulla on niin ja näin.
onneksi tuli tämä internetti ja suomi 24 ja siinä minä olen saanut haukkua toisia ja se tuntuu hyvältä. Kaltoin kohdeltu siirtää tuskansa toiselle ja toivoo, että aurinko paistaisi risukassan.
Kiitos kun sain purkaa sisäkaluni teihin.





































Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi, jos haluat käyttää omaa nimimerkkiä viestissäsi.










Nimimerkki






Varmistuskuva.



Lähetä Peruuta







Suomi24 / Paikkakunnat / Pohjois-Karjala / Lieksa / Ei käy onnelhajt tasan, ei

7

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä sie Unto

      välitä miee oon samanmoinen
      kirjottoo en ossoo, mutta muuten oon kommee mies, tahi mistä mie sen tiijän kun on vanha peili
      mutta katkera mie en ossoo olla, antaa vuan toisten menstyy, mie kuljen ommoo polokuu ja on tymyyvessäni onnellinen .

    • Unto Vähäpää-Taukki

      No se on hyvä että meitä on kaksi komeeta miestä nurmeksessa, miekin eppäilin alakuun että oonko mie niin kommee kun sanotaan, peilistä ihteeni ihailin mutta sitten iski eppäilys miulekin että näyttääkö se oikein kun se oli vanaha peili, ainut perintö mitä sain vanahemmilta, tosin isseeni en oo nähny millonkaan, no ostoo tärräytin uuven peilin eikä voi moittii ulokonäkköösä, ihan vaan paremmalta näytän uuvestakkiin peilistä jotta tuota tästä jos ulukonäkö paranoo niin pilalla on mies.
      Lieksastahan minä alun perin, nyt tulin komistammaan nurmeksen katukuvvaa.
      Vuan siitä naapurin pekasta minä oun katkera vieläkkiin kun se kerkes ensin naisen kanssa olla ennen kuin minä. Ja ei oo puoleksikaan niin kommee kuin minä oon.
      Joo niin se alko miun elämäntaipale siten että syntymäni jälkeen popsin äiteen aamupuuron ja se oli vielä vetteen keitettyy kaurapuuroo josta suolakin puuttu enkä löytänyt suolaa koko huushollista, sekin vettää katkeraksi. No puuron syötyäni eikun pihamuata kollaammaan päivän vanahana, ois ollu ies yksi päivä totutteluu tähän maalimmaan vuan ei. Jottatuota ei tarvihe olla ihmeissään jos oun välillä katkera mutta onneksi tuo kommee ulukonäkö pelastaa paljon, joutuu naisia hätistelemmän kimpusta pois. Kuitennii nurmes suap olla ylypee minusta.

    • Unto Vähäpää-Taukki

      Tuossa jo ylempänä purin katkeruuttani ja nyt kerron lissee. Se pihamaan kollaaaminen oli tosiaan ensimmäinen rojekti eikä sekkään männy ihan nappiin.
      Ensinnähi ei äitee ollut varannut kunnon tamineita kun käski pihamaata puhistammaan, isän vaateronttoset löysin jostain ja senhän arvaatte miten kävi.
      Pienethän ne juuttaat mulle oli, isä kun oli vain metri ja 80 senttii pitkä.
      Kyllä se muisto katkeraksi vettää vieläkiin, senhän nyt ymmärtää. No sitten kun sain pihamaan kolattuu niin teki mieli pistää tupakaksi. Suututtaa vieläkin kun sätkä piti käärästä vaikka mieli teki valamista tupakkii, oon katkera oon.
      Toi se äitee sitten valmis tupakkaakin, Nortti oli merkiltään kun oisin halunnut Camel merkkistä kun Jerry Cottonkin Camelia poltti, vielää oon vihanen.
      Jottatuota sellnen oli elämäni ensmäinen päivä, tai osa siitä, kerrompa sitten myöhemmin lissee.

    • NauretaanYhdessä

      Nasevaa ja hauskaa tekstiä, mutta oletkos Unto nero vai hullu?;-)
      Ainakin hauskoja juttuja anyway!
      Tahtoo lisää....! XD

    • Unto Vähä-Taukki

      Minähän jo vastasin, oon Nero ja Nurmeksen ja Pohjois-Euroopan tavotelluin poikamies.
      Ja ulokonäkköö on vaikka toisille jakasin, ainut vain että oon katkera johtuu syntymäkokemuksissta, ei se äitee kiitelly vaikka lumet kolasin heti syntymäpäivänä, kaljan ostoon patisti, no kävinhän mie hakemassa ja nauin ies muutamaa pulloo itelleni, ite se juupeli joi, sen verran kuitenkii vilunkii pelasin että kun äitee sammui niin join loput kaljat ja siitähän iski himo naisiin ja se sitten meni silleen että kun kolatessa näin nuapurissa komeen tytön niin pyrin yöjalakaan... Arvaatteko mitä... Se juupelin nuapurin Pekka oli oli jo siellä tytön luona ja katkeroivvun lissee elikkä miusta tuli tyypillinen Nurmeslainen, katkera ja toisia katehtiva... Toisaalta hyväkii empähän erotu joukosta muitte Nurmeslaisten kansa...
      Ja se Pekka, eihän sen ulokonäkköö voi verrata minnuun jottatuota loppupelissä miehän sen pitemmän korren vetäsin mut siitä myöhemmin kerron jos ketä kiinnostaa, ei näitä pakko oo lukkee ..

    • mukavia kirjoituksia

      Hauskoja kirjoituksia nämä ! Pilke silmänurkassa kirjoitettuja, ei tosikoille tarkoitettuja nämä kirjoitukset. Hyvä että joku hauskuuttaa meitä täällä Nurmes-palstalla: )

    • --++--++?!

      on hauskoja myöntää pitää. minäkin luulin ettei siellä ole kuin yks kirjotus silä eka viestiin on jääny tyhjee tilaa sinaki 20 senttii, rullaa vain alas niin löutyy lisää unton kirjotuksia takaan ne on haauskoja, osa jopa parempii kun alotus jutttu.
      minne unto on hävinnyt ei ole mutamaan päivän kirjoittanut ja kukaha se unto voisi olla, jotenkii tuntuu että se on kirjoittanu paljon tai luonnon lahjakuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe