Miksi jotku asuu deitti-palstoilla ?

Masa 43v

Vuodesta toiseen samat naamat, ja joka ikinen ilta ja päivä siellä vaan oleillaan... kun itse otan jotain kuukauden jäsenyyksiä suomi24 palstoille ja treffit palstoille.

Näköjään toisille on elämä täällä nykyään.

Ovatko he oikeesti hulluja vai tulossa... ainakin olen huomannut että monella siellä olevalla naisella ainakin on mielenterveydellisiä ongelmia.

Ei tollanen elämä ole terveen ihmisen elämää.

Itse inhoan pyöriä siellä ja haluisin oikeasti löytää jonkun vierelleni loppu elämäksi.

Mut milläs tuolta terveen löydät, varmaan sellasiakin löytyy...

44

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+7

      No jaa, moni ihminen on nykyään todella riippuvainen netistä. Huomaahan sen joka paikassa, kansa tuijottaa vain puhelintaan.

      Maailman sivu iso osa ihmisistä on elänyt koko elämänsä yksin. Nämä jämäpalat ovat nykyään pesiytyneet deittisivustoille. Suomen kaltaisessa pimeässä ja kylmässä maassa yksinjääminen on todella helppoa. Jos ei etsimällä etsi kumppania, varmasti jää yksin.

      Mitä tulee deittisivustojen naisiin, suurin osa todellakin on niitä, joilla ei ole realityelämässä mitään mahdollisuuksia saada miestä. On mielenterveys- ja ulkonäköongelmaa. Suuri osa netin naisista on myös miehiä vihaavia feministejä, jotka vain leikkivät miesten tunteilla. Mikä sen oivallisempi paikka alistaa miestä kuin treffisivusto.

      Nettideittailu on turhuutta. Ajanhaaskausta useimmille miehille. Mielestäni miehen ei kannata tehdä aloitteita ollenkaan, se vain syö itsetuntoa, kun naiset eivät vastaa viesteihin. Paljon fiksumpaa panostaa profiiliin ja odottaa naisten aloitteita.

      Kyllä netissä on niitäkin naisia, jotka oikeasti etsivät miestä. Mikäli nainen oikeasti haluaa löytää miehen netistä, se on hänelle helppoa kuin heinänteko...miehistä tarjontaa valtavasti.
      Siskoni, 27v, teki viime kesänä suomi24 treffeille profiilin. Ekana latasi kuvan ja ennen kuin hän ehti kirjoittaa profiiliin sanaakaan, häneen otti yhteyttä parikymmentä miestä. Hänellä ei ollut mitään mahdollisuuksia vastata kaikille. Ekan viikon aikana viestejä tuli ainakin sadalta mieheltä. Siskoni tapasi muutaman miehen ja löysi mieleisensä miehen. Ei tarvinnut pitää profiilia kuin se viikko.

      Menkää ulos.

    • someviihdettä

      Oliskohan tuo ihan vaan viihdettä joillekkin, myös miehille. Kaikenlainen somehengailu on ajankulua ja hupia ihmisille nykyään. Ei deittisivuilla varmaan monikaan etsi ihan tosissaan kumppania, mutta ei varmaan pahastuisikaan, jos sellainen siinä hupailun ohessa löytyisikin.

    • trollibensa

      Todellisuutta on mahdoton parodioida, avaaja joka roikkuu vuodesta toiseen deittipalstalla, kritisoi ihmisiä vähemmän terveiksi jos he notkuvat vuodesta toiseen nettipalstoilla.

    • Umma Gumma

      Aloittaja kertoo ottavansa kuukauden jäsenyyksiä. Mitä tämä tarkoittaa? Sitä ettei hänkään löydä naista, joten niitä jäsenyyksiä pitää olla ottamassa aina vain uudestaan. Tästä touhusta siis vielä maksaakin?

      Vai tarkoittaako tämä sitä että kuukauden aikana löytyy nainen, mutta syystä tai toisesta se nainen aikanaan häipyy, ja taas pitää ottaa uusi jäsenyys?

      Millä tavalla tämä pätkittäinen naisen hakeminen millään tavalla eroo siitä että joku "roikkuu" kokoajan ilmaisilla nettideittaisaiteilla ja aivan yhtä huonolla tuloksella yrittää löytää sitä elämänsä naista tai miestä?

      Sanotaan että kun Pandoran lippaasta pääsivät kaikki paskuudet valloilleen, lopulta kaikkein kamalinta oli se että että toivo jäi jäljelle. Ihmiset ovat siis valmiita kiduttamaan itseään koska he, hölmöt, toivovat. Toivovat että löytyy se tietty joku jonka kanssa sydämet sykkisivät samaan tahtiin.

      Muistan lukeneeni jostain että noin 30 % keski-ikäisistä voi löytää nettideiteistä kumppanin. Se on aika pieni lukema se. Vai suuri?

      Nuoremmat kyllä löytävät aina jonkun, koska he ovat vielä keskeneräisiä persoonallisuuksia joille käy ihan kuka vaan. Ja yksi jos jättää niin toinen jo ottaa. Ikääntyessään ihminen kehittyy niin omanlaisekseen luonteekseen, että jos hän on hiukkaakaan persoonallinen eli muista jotenkin erottuva, on samankaltaisen kumppanin löytäminen kiven takana. Ja kaikki eivät koe erilaisuutta kiinnostavana, eli että sitä haluaisi ottaa itseensä verrattuna mahdollisimman erilaisen ihmisen rinnalleen. Varsinkin omalla kohdallani tämä on ollut suurimpia ongelmia.

      Jokainen jonka mielestä pitää kyetä pariutumaan muutaman kk sisällä voisi ajatella sitä tykönään että haluavatko he olla päivittäin sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä jonka kanssa ajatusmaailmat eivät kohtaa millään tavalla. Ajatelkaa vaikka asiaa tältä kannalta: jos sinulla on duunikaveri tai sukulainen tai naapuri joka aina puhuu asioista jotka eivät tippaakaan sinua kiinnosta, tai josta et vain luonteena pidä yhtään, niin miksi vartavasten hakeutuisit joka päivä hänen seuraansa jos ei ole pakko?

      Haluaisitko tosiaan sellaisen kumppanin, jonka kanssa et tule juttuun?

      Nettideittien ilmeisesti pysyvänä ylijäämäkappaleena minä vaan kysyn. :P

    • lalalaa

      Kai se toinen pointti oli "nettiriippuvuus". Joku voi kokea aika kuluttavaksi notkua palstalla päivittäin tunteja. Kaikki ei ymmärrä somehengailua.

      Ja asiasta kolmanteen, tuolla pitäisi olla notification mahdollisuus, jos joku laittaa viestiä (siis meille, joille niitä viestejä ei tulee satoja päivässä); tarkoitan ettei täydy olla loggautunut tietääkseen viesteistä.

    • surullisen totta

      Monilla miehillä ja myös naisilla on monta profiilia. Tämä siitä syystä, että on hieman noloa, kun profiili on monta vuotta palstalla. Kertoo henkilöstä aika paljon, jos on rekisteröitynyt 10v. sitten ja edelleen hakee seuraa. Mitä tämä kertookaan naimisissa olevista, jotka on ku*settanut kumppaniaan vuosikymmeniä...ja vielä esittely osiossa kertoo miten arvostaa naisia (tämä eräästä naimisissa olevan miehen profiilista).

      • 17+5

        En nyt tiedä onko siinä mitään erikoista jos mies on monta vuotta nettideitissä koska mies saa yleensä jonkun 1 viestin kuukaudessa joltain epämiellyttävältä tapaukselta niin ei sitä nopeasti ketään kumppania löydä..


      • 30+7
        17+5 kirjoitti:

        En nyt tiedä onko siinä mitään erikoista jos mies on monta vuotta nettideitissä koska mies saa yleensä jonkun 1 viestin kuukaudessa joltain epämiellyttävältä tapaukselta niin ei sitä nopeasti ketään kumppania löydä..

        Jos noin huonosti tulee viestejä, niin eiköhän olisi syytä tarkistaa profiili tai/ja katsoa peiliin. Itse en viitsi edes vastata, jos kyseinen profiili on laadittu vuosia sitten.


      • 17+5
        30+7 kirjoitti:

        Jos noin huonosti tulee viestejä, niin eiköhän olisi syytä tarkistaa profiili tai/ja katsoa peiliin. Itse en viitsi edes vastata, jos kyseinen profiili on laadittu vuosia sitten.

        "Jos noin huonosti tulee viestejä, niin eiköhän olisi syytä tarkistaa profiili tai/ja katsoa peiliin"

        Miehet ei vaan saa paljoa viestejä. Pitemmän esittelytekstin kyllä varmaan tarvitsisin.


      • 30+7 kirjoitti:

        Jos noin huonosti tulee viestejä, niin eiköhän olisi syytä tarkistaa profiili tai/ja katsoa peiliin. Itse en viitsi edes vastata, jos kyseinen profiili on laadittu vuosia sitten.

        Huonosti? Olisin tyytyväinen, jos saisin edes sen yhden viestin kuukaudessa. Lähempänä todellisuutta on yksi viesti viidessä vuodessa.


      • 15+1
        30+7 kirjoitti:

        Jos noin huonosti tulee viestejä, niin eiköhän olisi syytä tarkistaa profiili tai/ja katsoa peiliin. Itse en viitsi edes vastata, jos kyseinen profiili on laadittu vuosia sitten.

        Tuolla logiikalla kukaan yli 20-vuotias ei saa hakea enää seuraa, koska jos on useamman vuoden ollut ns. parisuhdemarkkinoilla niin ei ole enää edes tutustumisen arvoinen. Miten tiedät uusista profiileista, kauanko ko. henkilö on hakenut seuraa livenä tai muilla sivustoilla tai eri nimimerkillä?


      • piipulii
        17+5 kirjoitti:

        "Jos noin huonosti tulee viestejä, niin eiköhän olisi syytä tarkistaa profiili tai/ja katsoa peiliin"

        Miehet ei vaan saa paljoa viestejä. Pitemmän esittelytekstin kyllä varmaan tarvitsisin.

        Mulla ainakin töksähtää mielenkiinto mieheen jos esittelyteksti on helekutin pitkä.


      • vuosia etsinyt
        piipulii kirjoitti:

        Mulla ainakin töksähtää mielenkiinto mieheen jos esittelyteksti on helekutin pitkä.

        Minulla ei. Onhan se tietysti ikävää jos lukee pitkän tekstin ja vasta siellä lopussa huomaa jotain mikä tappaa kiinnostuksen (esim. mies on allerginen eläimille), mutta pidän miehistä joilla on kykyä ja energiaa kirjoittaa itsestään enemmän kuin muutama rivi.

        Ne jotka eivät malta edes kunnollista esittelytekstiä lukea ovatkin sitten niitä hätähousuja jotka tuntuvat näistä nettideiteistä löytävän helposti miehen. Ja seuraavan miehen. Ja sitä seuraavan ja sitä seuraavan. Jos määrä on parempi asia kuin laatu, niin mikäs siinä sitten.


    • 11+17

      Kovin suhteellinen käsite tuo pyöriminen. Ei se mitään otakaan pitää verkot vesillä ihan siltä varalta että jotain mielenkiintoista osu kohdalle. Itsekin tulee käytyä päivittäin varmaan viisi verkkosivustoa vilkaisemassa tai lukemassa uutiset läpi eikä se miltään taakalta tunnu.

      Oikeastihan tämä avaus on toki naamioitu viesti jossa puretaan turhautumista saamattomuudestaan tällä kertaa naisiin mielenvikaisuudesta syyttäen.

      • Sinkkumies.

        Koska naiset on tosi nirsoja eli ei kukaan löydä kumppania. On mahdotonta tutustua naisiin. Parempi vaan tyytyä sinkkuna olemiseen. Rumat lihavat 40 v naiset on yhtä nirsoja kuin 20 v normipainoiset naiset.


      • 10+17
        Sinkkumies. kirjoitti:

        Koska naiset on tosi nirsoja eli ei kukaan löydä kumppania. On mahdotonta tutustua naisiin. Parempi vaan tyytyä sinkkuna olemiseen. Rumat lihavat 40 v naiset on yhtä nirsoja kuin 20 v normipainoiset naiset.

        Oletko itse kenties ruma? Miten on, löytyykö merkittävää omaisuutta tai sosiaalista pääomaa? Niitä kannattaa tuoda esille jos ei ulkonäöllä ole siunattu koska nettideittailussa ulkonäkö ratkaisee mutta muillakin tekijöillä voi päästä edes sinne ensitreffeille katsomaan toimiiko homma vielä livenäkin.


      • äly hoi älä jätä
        10+17 kirjoitti:

        Oletko itse kenties ruma? Miten on, löytyykö merkittävää omaisuutta tai sosiaalista pääomaa? Niitä kannattaa tuoda esille jos ei ulkonäöllä ole siunattu koska nettideittailussa ulkonäkö ratkaisee mutta muillakin tekijöillä voi päästä edes sinne ensitreffeille katsomaan toimiiko homma vielä livenäkin.

        Merkittävää pääomaa on aivan turha tuoda julki, koska tuossa tapauksessa voi saada vain jonkun elätettävän riesakseen. Seksiä voi siinä tapauksessa vaikka ostaa, jos on varallisuutta mutta ei ulkonäköä.


      • 11+20
        äly hoi älä jätä kirjoitti:

        Merkittävää pääomaa on aivan turha tuoda julki, koska tuossa tapauksessa voi saada vain jonkun elätettävän riesakseen. Seksiä voi siinä tapauksessa vaikka ostaa, jos on varallisuutta mutta ei ulkonäköä.

        No se oli kyllä karvan verran pilkallisesti heitetty kommentti jos et rivien välistä osaa jo lukea. Jos mies ruikuttaa tällä palstalla ettei rumana naista saa nettideiteistä niin se on 100% varmaa ettei hän ole sen enempää rikas kuin vaikutusvaltainenkaan :D

        Mutta se osa viestiä oli totta että nettideittailu on pinnallista peliä. Jos ei ole naamaa joka miellyttää, ei kenelläkään ole edes kiinnostusta lähteä tonkimaan että oisko tuonkin pallinaaman sisällä kultainen sydän koska luultavimmin ei ole ja mahdollisesti jos vaikka olisikin niin jos ulkonäkö ei millään sytytä niin suhde ei tule toimimaan. Raha, valta jne ovat vain muita keinoja joilla selvitä alkukarsinnasta.


      • hengästyttää
        11+20 kirjoitti:

        No se oli kyllä karvan verran pilkallisesti heitetty kommentti jos et rivien välistä osaa jo lukea. Jos mies ruikuttaa tällä palstalla ettei rumana naista saa nettideiteistä niin se on 100% varmaa ettei hän ole sen enempää rikas kuin vaikutusvaltainenkaan :D

        Mutta se osa viestiä oli totta että nettideittailu on pinnallista peliä. Jos ei ole naamaa joka miellyttää, ei kenelläkään ole edes kiinnostusta lähteä tonkimaan että oisko tuonkin pallinaaman sisällä kultainen sydän koska luultavimmin ei ole ja mahdollisesti jos vaikka olisikin niin jos ulkonäkö ei millään sytytä niin suhde ei tule toimimaan. Raha, valta jne ovat vain muita keinoja joilla selvitä alkukarsinnasta.

        Muista myös pilkut :)


    • turhatunut

      Niin tuota olen ihmellyt mikä on se motiivi ja tahtotila naisella notkua noilla treffisivuilla vuodesta toiseen ja päivittäin.

      Itsekkin aikoinaan tosimielellä kylläkin kävin sen kymmenillä treffeillä ja monet näistä olisi kiinnostanut itsestäni pidemmällekkin ja ihan tavisnaisiakin olivat ja muutenkin ne treffit oli ihan kivoja ja mukavia että toisinaan ne venähti mutta puuttui se naisten hokema 5s-15min ensitreffien kemia.

      Nämä samaiset naiset jatkaa vieläkin vaikka itselläni on aikaa siitä kun poistin turhauttavana profiilini....ja en tarkoita itseäni jos minä en kelvannut niin on siinä ajassa varmasti tavattu potenttitiaalistakin mies porukkaa??

      Seksiäkö sieltä vaan haetaan?

      • lkjhgf

        Suhde ei varmaan ole kaikille yhtä tärkeä kuin sinulle. Moni itsenäiseen elämään tottunut ei halua suhdetta itsessään vaan vasta sitten kun löytää ihmisen jonka kanssa tosissaan haluaa suhteen. Toisin sanoen, ei jaksa lähteä katselemaan että tulisiko tämän kanssa tästä jotain kun ei heti aluksi tunnu vahvasti siltä että haluaa. Ja joo, liittyy paljon siihen haluttavuuteesi tai sen puutteeseen.


      • piipsis

        Ihmettelen miten vastakkaisen sukupuolen edustaja voisi tietää onko toisen sukupuolen edustajalle olemassa potentiaalisia ehdokkaita. Jos esim. mies kuvittelee että nainen helposti löytää mieleisensä miehen, niin sehän vain tarkoittaa sitä että tämä kuvitteleva mies ei kykene mieltämään miespuolisissa ihmisissä olevan muita kuin hyviä ja kiinnostavia ominaisuuksia.

        Miksi näin olisi? Kai nyt miehilläkin on kielteisiä kokemuksia ja tuntemuksia oman sukupuolensa edustajista. Ja vaikka ajattelisi itse olevansa kuinka mukiinmenevä hyvänsä, niin eihän toisten ihmisten puolesta voi päättää mistä heidän kuuluu tykätä.

        Ja mikä ihmeen pakko on ylipäätään ottaa ketään, jos ei kukaan tunnu siltä että hänen kanssaan todella tulisi juttuun?

        Siellä nettideiteissä pyörii kyllä tosiaan porukkaa joilla on jo hoito jossain, mutta jostain syystä se hoito ei sitten muka kelpaa kumppaniksi ja samaan aikaan etsitään kumppania kuin käydään hoitelemassa sitä yhtä. Se on kyllä aika rumaa touhua, ellei se toinen ole ehdottomasti sitä mieltä ettei ole vapaa oikeaan suhteeseen.


      • 14+10
        lkjhgf kirjoitti:

        Suhde ei varmaan ole kaikille yhtä tärkeä kuin sinulle. Moni itsenäiseen elämään tottunut ei halua suhdetta itsessään vaan vasta sitten kun löytää ihmisen jonka kanssa tosissaan haluaa suhteen. Toisin sanoen, ei jaksa lähteä katselemaan että tulisiko tämän kanssa tästä jotain kun ei heti aluksi tunnu vahvasti siltä että haluaa. Ja joo, liittyy paljon siihen haluttavuuteesi tai sen puutteeseen.

        Eli naiset ovat nirsoja.


      • Heräsi kysymys

        Mistä tiedät, että ne naiset jatkavat vieläkin? Vaikka poistit profiilisi jo aikoja sitten.... Käytkö vakoilemassa heitä jollakin tavalla? Ethän sitä muuten voisi tietää, ellet kävisi sivuilla edelleenkin.......


      • Heräsi kysymys

        Kemian puuttuminen on hyvä syy olla jatkamatta suhdetta. Ja usein se kemian puuttuminen on lievempi ilmaisu sille, ettet miellyttänyt mahdollisena kumppanina. Se on helpompi sanoa syyksi, kuin oikea syy, joka voi mennä henkilökohtaisuuksiin ja loukata toista.
        Haluaisitko oikeasti, että ne naiset ryhtyvät kanssasi suhteeseen, vaikka eivät sitä sinun kanssasi halua. Näin pääset helpommalla jatkamaan eteenpäin särkemättä sydäntäsi. Ei kunnon suhdetta aloiteta teeskentelemällä, että toinen miellyttää, jos näin ei oikeasti ole.

        Jos ne kemiat puuttuvat jokaisen naisen kanssa livetapaamisessa, vaikka kirjoittelussa sujuukin, voisit katsoa peiliin tai miettiä käytöstapojasi. Et voi laittaa niitä kaikkia naisten syyksi. Onko sinulla tapana valita treffeille vain tietyn tyylisiä naisia? Varmaan karsit itse hieman ylipainoiset ja ei niin-kauniit, vaikket itsekään ole ihan mallikappale? Huijaatko profiilisi tietoja ja käytät vanhoja kuvia? Jossain mättää?

        Kyllä se vakka kantensa löytää.


    • Kaipaseonuskottava

      Hei,
      Tässä minun vastaukseni.
      Olen luonut profiilin 2v sitten. Olen tapaillut kahta vähän pidempään ensimmäisen vuoden aikana. Ensimmäinen lopetti tapailun ja yhteydenpidon kuin seinään, toinen ei vain halunutkaan seurustella mutta olemme ystäviä edelleen.
      Olen avoin, rehellinen, huumorintajuinen ja huonona puolena skeptinen ja malttamaton. Profiilissa on mukava teksti millainen olen ja mitä haen. Kuvia on neljä ja ovat tuoreita ja yksi vartalokuvakin.
      Profiili on ollut piilossa muutaman kerran ja vierailuja on yli 15 tuhatta.... todella pahalta tuntuu minustakin että siitä määrästä kukaan ei ole minun vastapari.
      Olen käynyt omasta mielestä monilla treffeillä ja jotkut jatkuneet yhteydenpidolla kunnes mies häviää kuin tuhka tuuleen.
      On ollut ihan kunnollisia työssä käyviä miehiä mutta ei kun ei... huonosti hekin käyttäytyvät. Ja kyllä vastaan jotain lähes kaikille, jotkut viestit nyt vain voi jättää omaanarvoon.

      Ehkä on vain uskottava ettei työssäkäyvä, tavallinen 44v kiinnosta ketään... Paitsi tietysti niitä alle 25v jotka haluavat seksiseuraa.

      • ()()()

        Nyt on kyllä kysyttävä, että mitä ihmeellistä siinä työssäkäymisessä on, että siitä pitää tehdä niin valtavan iso numero.

        Tänne on usein tullut miesten kirjoittamia postauksia, joissa ihmetellään, että miksei tavallinen ja kunnollinen työssäkäyvä mies kelpaa. Nyt on porukkaan liittynyt yksi nainenkin (joka tietysti miehistäkin puhuessaan mainitsee, että olivat kunnollisia ja työssäkäyviä).

        Vaikka työttömyysaste on tänä päivänä korkea, niin silti tosiasia on, että valtaosa työikäisistä ihmisistä käy töissä. Joten mikä hel*etin meriitti se joidenkin mielestä oikein on? Miksi ajatellaan että työssäkävä ihminen on jotain niin hienoa, että ilman muuta kumppani pitäisi löytyä suurin piirtein sormia napsauttamalla?

        Kas kun ei vielä mainita, että verot ja laskut maksetaan ajallaan. Nekin kun ovat avainasemassa, kun esim. parisuhdetaidoista puhutaan. :P

        En halua loukata ketään, enkä myöskään mitätöidä ketään tai mitään. Minä vain ihan oikeasti en ymmärrä. Itse kun olen valinnut kumppanini niin toisenlaisin perustein.

        Onko se nyt sitten sitä luterilaista työn (yli)arvostusta? Ihmisen arvoa ei mitata sillä, millainen hän on ihmisenä, miten kohtelee kanssaihmisiään jne., vaan sillä, että paljonko tekee töitä? Vai rahako siinä puhuu? Ajatellaan, että työtön kumppani on liian köyhä?

        Joka tapauksessa rakkauden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. :)


      • 345679876523456789
        ()()() kirjoitti:

        Nyt on kyllä kysyttävä, että mitä ihmeellistä siinä työssäkäymisessä on, että siitä pitää tehdä niin valtavan iso numero.

        Tänne on usein tullut miesten kirjoittamia postauksia, joissa ihmetellään, että miksei tavallinen ja kunnollinen työssäkäyvä mies kelpaa. Nyt on porukkaan liittynyt yksi nainenkin (joka tietysti miehistäkin puhuessaan mainitsee, että olivat kunnollisia ja työssäkäyviä).

        Vaikka työttömyysaste on tänä päivänä korkea, niin silti tosiasia on, että valtaosa työikäisistä ihmisistä käy töissä. Joten mikä hel*etin meriitti se joidenkin mielestä oikein on? Miksi ajatellaan että työssäkävä ihminen on jotain niin hienoa, että ilman muuta kumppani pitäisi löytyä suurin piirtein sormia napsauttamalla?

        Kas kun ei vielä mainita, että verot ja laskut maksetaan ajallaan. Nekin kun ovat avainasemassa, kun esim. parisuhdetaidoista puhutaan. :P

        En halua loukata ketään, enkä myöskään mitätöidä ketään tai mitään. Minä vain ihan oikeasti en ymmärrä. Itse kun olen valinnut kumppanini niin toisenlaisin perustein.

        Onko se nyt sitten sitä luterilaista työn (yli)arvostusta? Ihmisen arvoa ei mitata sillä, millainen hän on ihmisenä, miten kohtelee kanssaihmisiään jne., vaan sillä, että paljonko tekee töitä? Vai rahako siinä puhuu? Ajatellaan, että työtön kumppani on liian köyhä?

        Joka tapauksessa rakkauden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. :)

        Niin, yhtä lailla joku voisi kysyä että miksi minä, pizzaa syövä ja saunassa käyvä tavallinen mies/nainen en kelpaa?

        Tai miksi en kelpaa vaikka yleensä nukun öiseen aikaan ja iltasella tulee joskus telkkua katsottua?

        On se outoa, toden totta. :D


      • 5+7
        ()()() kirjoitti:

        Nyt on kyllä kysyttävä, että mitä ihmeellistä siinä työssäkäymisessä on, että siitä pitää tehdä niin valtavan iso numero.

        Tänne on usein tullut miesten kirjoittamia postauksia, joissa ihmetellään, että miksei tavallinen ja kunnollinen työssäkäyvä mies kelpaa. Nyt on porukkaan liittynyt yksi nainenkin (joka tietysti miehistäkin puhuessaan mainitsee, että olivat kunnollisia ja työssäkäyviä).

        Vaikka työttömyysaste on tänä päivänä korkea, niin silti tosiasia on, että valtaosa työikäisistä ihmisistä käy töissä. Joten mikä hel*etin meriitti se joidenkin mielestä oikein on? Miksi ajatellaan että työssäkävä ihminen on jotain niin hienoa, että ilman muuta kumppani pitäisi löytyä suurin piirtein sormia napsauttamalla?

        Kas kun ei vielä mainita, että verot ja laskut maksetaan ajallaan. Nekin kun ovat avainasemassa, kun esim. parisuhdetaidoista puhutaan. :P

        En halua loukata ketään, enkä myöskään mitätöidä ketään tai mitään. Minä vain ihan oikeasti en ymmärrä. Itse kun olen valinnut kumppanini niin toisenlaisin perustein.

        Onko se nyt sitten sitä luterilaista työn (yli)arvostusta? Ihmisen arvoa ei mitata sillä, millainen hän on ihmisenä, miten kohtelee kanssaihmisiään jne., vaan sillä, että paljonko tekee töitä? Vai rahako siinä puhuu? Ajatellaan, että työtön kumppani on liian köyhä?

        Joka tapauksessa rakkauden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. :)

        Järkiliitto haussa kun listataan noita työssäkäyntejä ja kunnollisuuksia. Sitten ei ymmärretä kun ei speksiin sopiva mies naiselle kelvannutkaan kun "ei ollut kemiaa".

        Toinen vaihtoehto on että ei ole paljoa muuta kertomisen arvoista.


    • uskottavaa

      Jaa että 15 tuhatta kävijää ja sitten "on vain uskottava ettei työssäkäyvä, tavallinen 44v kiinnosta ketään..." että silleen ja.... 2v. notkuttu siellä?!

    • mentori

      tuo työssä käynti on turha meriittinä, mutta annas olla jos ei käy töissä, niin se kyllä nähdään heti suurena miinuksena. Paitis ehkä jonkun toisen elämäntapaluuserin mielestä..

      • lkjhgf

        Tottakai se on miinus mutta sen kunnossa olemista pidetään ns perusolettamuksena vaikkei ehkä nykyisin pitäisi enää. Töissä käyminen on se normitaso josta saa nolla pistettä ja sen mainitseminen ja korostaminen luo vaikutelman ettei ole paljon muuta mainittavaa kuten yllä todettiin. Samaan kastiin menee:

        -kunnollinen
        -ei väkivaltainen
        -ei huorittele
        -hampaat vielä suussa
        -tukka päässä
        -tekee osansa kotitöistä

        ja mitä näitä nyt on


      • 3+17
        lkjhgf kirjoitti:

        Tottakai se on miinus mutta sen kunnossa olemista pidetään ns perusolettamuksena vaikkei ehkä nykyisin pitäisi enää. Töissä käyminen on se normitaso josta saa nolla pistettä ja sen mainitseminen ja korostaminen luo vaikutelman ettei ole paljon muuta mainittavaa kuten yllä todettiin. Samaan kastiin menee:

        -kunnollinen
        -ei väkivaltainen
        -ei huorittele
        -hampaat vielä suussa
        -tukka päässä
        -tekee osansa kotitöistä

        ja mitä näitä nyt on

        No höh. Kunnollisia on todella harvassa. Tai riippuu mihin kukakin vetää rajan. Itse lasken kunnollisen kriteereihin itsestäänselvyyksien (ei ole rikollinen, ei velkoja ulosotossa, suhtautuu muihin ihmisiin jonkinlaisella kunnioituksella ja peruskäytöstavoilla) lisäksi myös pienempiä asioita, kuten roskien lajittelun ja sen ettei kiroile, tupakoi tai juo humalaan.


    • tatinhakkaaja

      Haluaisin imeä lutkuttaa Johanna Tukiaiaisen isoja 85ddd tissejä ja tyrkkiä isoa 28cm pitkää melaani kosteaan vittuun.nuuh aah nuuh aah.suomi24deitistä kun löytyiskin yhtä ihana nainen

    • jajaaajaaa

      Profiilillä on myös merkitystä. Profiilin kannattaa panostaa. Jos profiilitekstissä on muutama rivi, ei voi olettaa että herättäis jonkun kiinnostuksen.

    • lukija....
    • no mitäs luulit?

      "Miksi jotku asuu deitti-palstoilla ?" Koska ei ole löytynyt vielä ketään.

      • mentori

        ehkä noinkin, mutta ei kaikissa tapauksissa ole kyse siitä, että ei ole löytynyt ketään.

        Osa naisista hakee pelkästään huomiota roikkumalla nettideiteissä vuosi toisensa perään. Hakevat tyydytystä typerälle huomionkipeydelleen.


      • löytöjä
        mentori kirjoitti:

        ehkä noinkin, mutta ei kaikissa tapauksissa ole kyse siitä, että ei ole löytynyt ketään.

        Osa naisista hakee pelkästään huomiota roikkumalla nettideiteissä vuosi toisensa perään. Hakevat tyydytystä typerälle huomionkipeydelleen.

        Onko vaikea ja mahdoton ajatus että ne miehet jotka nainen kuvittelee löytäneensä eivät halua tulla juuri tämän naisen löytämiksi?

        Jos mies on päättänyt että hänen on ihan pakko saada itseään 5 - 10 v nuorempi nainen, ei hän noteeraa millään tavalla ikäistään naista vaikka tämä olisi ns. samaa tasoa. Sitäpaitsi miehillä tuntuu olevan joku Päivänsäde & Menninkäinen -syndrooma, eli että naisen pitäisi olla aina tuplasti miestä tasokkaampi että mies saa sitten omahyväisesti päivitellä että mitä olen tehnyt ansaitakseni ah niin kauniin naisen. (Ei muuta kuin killutella muniaan housuissaan, koska miehen oikeus on olla vaikka Uuno Turhapuro ja silti pitää naisia tippua käsivarsille puista ja parvekkeilta.)

        Samaan aikaan kun miehet pyörittelevät pikkupojan unelmiaan naisen pitäisi sitten tyytyä kaikenmaailman spurguihin ja mörköihin.


      • aina yksin
        löytöjä kirjoitti:

        Onko vaikea ja mahdoton ajatus että ne miehet jotka nainen kuvittelee löytäneensä eivät halua tulla juuri tämän naisen löytämiksi?

        Jos mies on päättänyt että hänen on ihan pakko saada itseään 5 - 10 v nuorempi nainen, ei hän noteeraa millään tavalla ikäistään naista vaikka tämä olisi ns. samaa tasoa. Sitäpaitsi miehillä tuntuu olevan joku Päivänsäde & Menninkäinen -syndrooma, eli että naisen pitäisi olla aina tuplasti miestä tasokkaampi että mies saa sitten omahyväisesti päivitellä että mitä olen tehnyt ansaitakseni ah niin kauniin naisen. (Ei muuta kuin killutella muniaan housuissaan, koska miehen oikeus on olla vaikka Uuno Turhapuro ja silti pitää naisia tippua käsivarsille puista ja parvekkeilta.)

        Samaan aikaan kun miehet pyörittelevät pikkupojan unelmiaan naisen pitäisi sitten tyytyä kaikenmaailman spurguihin ja mörköihin.

        ei pidä paikkansa läheskään kaikkien kohdalla! Minulleppa kelpaisi lihavat, rumat ja jopa lievästi vammaiset naiset, mutta minä en kelpaa edes heille ruman naamani takia.

        Naamani on ruma, kaikki muu on paremmin kuin hyvin.


      • löytöjä
        aina yksin kirjoitti:

        ei pidä paikkansa läheskään kaikkien kohdalla! Minulleppa kelpaisi lihavat, rumat ja jopa lievästi vammaiset naiset, mutta minä en kelpaa edes heille ruman naamani takia.

        Naamani on ruma, kaikki muu on paremmin kuin hyvin.

        Mutta jos olet yököttävän ruma, niin silloin nuo mainitsemasi kaltaiset naiset olisivat kuitenkin paremmannäköisiä kuin sinä?

        Kelpaisiko aivan aidosti täsmälleen samaa lajia ja laatua oleva nainen kuin mitä itse olet?


      • aina yksin
        löytöjä kirjoitti:

        Mutta jos olet yököttävän ruma, niin silloin nuo mainitsemasi kaltaiset naiset olisivat kuitenkin paremmannäköisiä kuin sinä?

        Kelpaisiko aivan aidosti täsmälleen samaa lajia ja laatua oleva nainen kuin mitä itse olet?

        ihan varmasti!!!!


    • Angelina170

      Minulla deittisivusto auki aamusta iltaan. Avaan sivun aamulla töissä siinä kuin monia muitakin, mutta ei se vihreä pallo siellä tarkoita, että olisin silmät koneella kiinni non-stop. Käyn muutamia kertoja päivässä katsomassa onko viestiä tullut taikka vastausta omaani. Täysin verrattavissa siihen, että sama koskee FB:tä. Töitä teen täysillä, mutta tauoilla kiva höpistä jos joku toinen samaan aikaan "paikalla".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe