tietääkö joku joensuun talleista jotain??
paljon maksaa ratsastus??
mikä ois hyvä talli??
kiitos..
talleist??
13
3263
Vastaukset
- terhi
Joensuussa on semmonen ku Joensuun Ratsastusopisto... voit käydä kattoon hintoja ja muita tietoja tallin kotisivuilta:
http://netti.nic.fi/~reettaka/opisto/- Diddi
Tuolla on aika kallista ja omasta kokemuksesta siellä ratsastetaan paljon maneesissa vain aikuiset ja todellakokeneet ratsastavat kentällä. Olen kerran käynyt ratsastamassa. Mutta kun lähtee joensuusta enoon tule kantelesärkä en ole käynyt ratsastamassa mutta sanovat hyväksi paikaksi ja siellä on pohjois-karjalan suurin maneesi. Kaverini on käynyt enemmän eri talleilla, mutta minä suosin vain yhtä. Joka on kylläkin aika kaukana Lieksassa eli kaukana joensuusta.
- Otso, Touko <3
Joensuun ratsastusopisto on kokemuksesta (mun mielestä) iha paras paikka. Kyl siellä ratsastetaa ulkonaki ja hevoset on kilttejä ja opetus hyvää. Vähä vaa tunnit ehkä kalliita mut pitää ottaa huomioon, et on ne tunnit sen arvosii...
- Elvi <33
Joensuun ratsastusopisto on ehkä kallis, mutta todella hyvää opetusta. Harva se saa nostaa laukan jo viidennellä ratsastus kerralla (kuten minä...)!! Ja kyllä sitä ulkona paljon kesälläkin ratsastetaan. Ihmiset tallilla on ystävällisiä ja opettajatkaan ei karju! Kannattaa yrittää. :)
- joensuu/reijolalainen
joen suun ratsastus opisto reijolassa mansikka ahon tie holopaisen tila 20 euroo tunti tosi hyvää opetusta mut ku se sano et tunti ollaan aina saatu ratsastaa 2 tuntii tottelevaiset hevoset n 2 km päässä reijolasta kopralan tila 16euroo tunti hyvät hevoset.
- Otso, Touko<3
Mut aina ku ettii tallii nii kannattaa kattoo et tunnit on laadukkaita, samoin hevoset ja opettajat. Ja yleensähän se niin on että mitä laadukkaampaa on, niin sitä kalliimpi ratsastustunti on.
- joku....
hevostalli.net ja sieltä ota tallit osio ja pohjois-karjala. näät kaikki pohjois-karjalan alueen tallien kotisivut ja paikka kunnat on listattu viereen. näät hinnat yms.
- asfdghj
Kantelesärkäntalli on musta paraspaikka http://www.kantelesarkka.com/ tunnit on tosi hyviä ja hevoset parhaita ! ja sitte hepokankaantila on myös huippu ! http://www.hepokankaantila.net/
- Poninomistaja
Joensuussa Joensuun Ratsastusopistolla olen käynyt viime vuosina noin 5 vuotta... Va kaksi viimeisintä samalla tunnilla.... Itse vaihdoin tallia, koska henkilökunta muuttui epäystävälliseksi ja hevoset eivät ole mielestäni mitenkään erityisen hyviä, vaikka osaavia ovatkin. Jns Ratsastusopistolla ratsastetaan talvet maneesissa, ja useinmiten vakiotunnit kesällä maneesissa, harvoin kentällä, ja kenttä, jolla ratsastetaan on erittäin huonolaatuinen, vaikka toinen isompi estekenttä olisi parempi, tunnit pidetään pienellä.
Opettajat opistolla ovat ihan hyviä, mutta tuuraajat usein vähemmän kokeneita.
Nykyään käyn Holopaisen tilalla, jossa vuokrataan hevosia itsenäiseen ratsastukseen tunti 15 €, sekä pidetään tunteja 20 - 25 € riippuen opettajasta. El Caballo Felic -tallin omistaja Terhi pitää Holopaisen tilalla tunteja parina päivänä viikossa. Muista Joensuun talleista mulla ei ole kokemusta.- Anonyymi
En voi tajuta miksi et pidä tallin hevosista. Itse olen ratsastanut parilla muullakin tallilla ja ne olivat ihan surkeita verrattuna Opistoon! Siis hevosetkin oli niissä ihan tylsistyneitä elämäänsä ja ne ei liikkunut ikinä minnekään...
- Tietävä
tiedokses, joensuu/reijolalainen: Kopralantilalla tunnit maksaa 20e, ja holopaisentilalla EI pidetä tunteja, vaan annetaan hevosia vuokralla 15e!!
- Anonyymi
Joensuun ratsastusopisto on ihan paras ratsastuskoulu! Saattoi olla aiemmin erilainen kuin nykyään, en tiedä. Vaihdoin sinne vähä aika sitten. Joensuun ratsastusopistolla on maailman parhaimmat hevoset, hyvä opetus, laadukkaat ja siistit tilat ja maailman ihanin ilmapiiri<333 En halua enää vaihtaa tallia!:)
En ymmärrä mitä valitatte... - Anonyymi
Varmasti yks Suomen parhaista ratsastuskouluista, en oikeesti valehtele. Maailman ihanimmat hevoset, ilmapiiri, todella todella todella hyvä opetus mitä toi yläpuolellakin sano. Ps Touko on paras! ;) ❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483