talleist??

soska

tietääkö joku joensuun talleista jotain??
paljon maksaa ratsastus??
mikä ois hyvä talli??


kiitos..

13

2849

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terhi
      • Diddi

        Tuolla on aika kallista ja omasta kokemuksesta siellä ratsastetaan paljon maneesissa vain aikuiset ja todellakokeneet ratsastavat kentällä. Olen kerran käynyt ratsastamassa. Mutta kun lähtee joensuusta enoon tule kantelesärkä en ole käynyt ratsastamassa mutta sanovat hyväksi paikaksi ja siellä on pohjois-karjalan suurin maneesi. Kaverini on käynyt enemmän eri talleilla, mutta minä suosin vain yhtä. Joka on kylläkin aika kaukana Lieksassa eli kaukana joensuusta.


    • Otso, Touko <3

      Joensuun ratsastusopisto on kokemuksesta (mun mielestä) iha paras paikka. Kyl siellä ratsastetaa ulkonaki ja hevoset on kilttejä ja opetus hyvää. Vähä vaa tunnit ehkä kalliita mut pitää ottaa huomioon, et on ne tunnit sen arvosii...

      • Elvi <33

        Joensuun ratsastusopisto on ehkä kallis, mutta todella hyvää opetusta. Harva se saa nostaa laukan jo viidennellä ratsastus kerralla (kuten minä...)!! Ja kyllä sitä ulkona paljon kesälläkin ratsastetaan. Ihmiset tallilla on ystävällisiä ja opettajatkaan ei karju! Kannattaa yrittää. :)


    • joensuu/reijolalainen

      joen suun ratsastus opisto reijolassa mansikka ahon tie holopaisen tila 20 euroo tunti tosi hyvää opetusta mut ku se sano et tunti ollaan aina saatu ratsastaa 2 tuntii tottelevaiset hevoset n 2 km päässä reijolasta kopralan tila 16euroo tunti hyvät hevoset.

      • Otso, Touko<3

        Mut aina ku ettii tallii nii kannattaa kattoo et tunnit on laadukkaita, samoin hevoset ja opettajat. Ja yleensähän se niin on että mitä laadukkaampaa on, niin sitä kalliimpi ratsastustunti on.


    • joku....

      hevostalli.net ja sieltä ota tallit osio ja pohjois-karjala. näät kaikki pohjois-karjalan alueen tallien kotisivut ja paikka kunnat on listattu viereen. näät hinnat yms.

    • asfdghj
    • Poninomistaja

      Joensuussa Joensuun Ratsastusopistolla olen käynyt viime vuosina noin 5 vuotta... Va kaksi viimeisintä samalla tunnilla.... Itse vaihdoin tallia, koska henkilökunta muuttui epäystävälliseksi ja hevoset eivät ole mielestäni mitenkään erityisen hyviä, vaikka osaavia ovatkin. Jns Ratsastusopistolla ratsastetaan talvet maneesissa, ja useinmiten vakiotunnit kesällä maneesissa, harvoin kentällä, ja kenttä, jolla ratsastetaan on erittäin huonolaatuinen, vaikka toinen isompi estekenttä olisi parempi, tunnit pidetään pienellä.
      Opettajat opistolla ovat ihan hyviä, mutta tuuraajat usein vähemmän kokeneita.
      Nykyään käyn Holopaisen tilalla, jossa vuokrataan hevosia itsenäiseen ratsastukseen tunti 15 €, sekä pidetään tunteja 20 - 25 € riippuen opettajasta. El Caballo Felic -tallin omistaja Terhi pitää Holopaisen tilalla tunteja parina päivänä viikossa. Muista Joensuun talleista mulla ei ole kokemusta.

      • Anonyymi

        En voi tajuta miksi et pidä tallin hevosista. Itse olen ratsastanut parilla muullakin tallilla ja ne olivat ihan surkeita verrattuna Opistoon! Siis hevosetkin oli niissä ihan tylsistyneitä elämäänsä ja ne ei liikkunut ikinä minnekään...


    • Tietävä

      tiedokses, joensuu/reijolalainen: Kopralantilalla tunnit maksaa 20e, ja holopaisentilalla EI pidetä tunteja, vaan annetaan hevosia vuokralla 15e!!

    • Anonyymi

      Joensuun ratsastusopisto on ihan paras ratsastuskoulu! Saattoi olla aiemmin erilainen kuin nykyään, en tiedä. Vaihdoin sinne vähä aika sitten. Joensuun ratsastusopistolla on maailman parhaimmat hevoset, hyvä opetus, laadukkaat ja siistit tilat ja maailman ihanin ilmapiiri<333 En halua enää vaihtaa tallia!:)
      En ymmärrä mitä valitatte...

    • Anonyymi

      Varmasti yks Suomen parhaista ratsastuskouluista, en oikeesti valehtele. Maailman ihanimmat hevoset, ilmapiiri, todella todella todella hyvä opetus mitä toi yläpuolellakin sano. Ps Touko on paras! ;) ❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe