Purjeveneeni kuomu pitäisi pesetyttää. Antakaapa vinkkejä firmasta, joka tekee hyvää jälkeä edullisesti. Pliis, ko. firman puhelinnumero ja osoite mukaan.
Kuka pesee kuomuni-vinkkaa!
11
1542
Vastaukset
- ville
Turussa on Lahtonen Style- niminen firma , joka tekee kuomuja ja pesee sekä huoltaa niitä.p. 02-2512700. Pesuun kuuluu myös automaattisesti kyllästys. Olen pesettänyt kahdesti siellä aika homeisen kuomun ja puhdasta on tullut. Hinnoittelu menee xx euroa/kilo, en muista nyt hintaa.
- k.
Olen itse tilannut pressun sieltä viime keväänä ja kaverini kanssa ja molemmat olemme tosi tyytyväisiä firmaan. Kerran pesetin vanhan pressuni ja se oli kanssa ihan ok.
- minä
Moottoriveneeni kuomun olen 2kertaa itse pessyt. Liota fairilla. Huuhdo ja likoomaan veteen johon pullo kloriittia. Seuraavana päivänä harjaten ja huuhtoen. Itse myös kyllästin. Säästin noin tonnin vanhaa rahaa. Pressu oli harmaa, en tiedä miten värilliset käyttäytyy
- mikki
Voin myös suositella Lahtosta. En itsekään muista
mitä maksoi, joten oli kohtuullinen. Jos olisi
ollut sikahinta, muistaisin kyllä. - K.
Olen myös pessyt itse samalla metodilla. Kloriittia käytin mietona laimennoksena ja pressuni sininen väri hieman haalistui muttei merkittävästi.
- Miksu
K. kirjoitti:
Olen myös pessyt itse samalla metodilla. Kloriittia käytin mietona laimennoksena ja pressuni sininen väri hieman haalistui muttei merkittävästi.
Suosittelen myös Lahtonen Style Oy:tä, nykyinen nimi muuten on Juha Lahtonen Oy. Kaikenlaisia tee se itse kokeiluja olen nähnyt ja kuullut mutta tosiasia on että suurimmassa osassa kuomuja lialta näyttävä tummuus on hometta ja sen poistaminen omin keinoin kuomun väriä pilaamatta on monille osoittautunut todella työlääksi ja lopputulos ei silti ole ollut puhdas...ja sitten vielä kyllästäminen. Lahtonen pesee ja kyllästää kyllä edullisesti. En itse alkaisi puuhastelemaan. Ja vinkkinä vielä kaikille homeongelmasta kärsiville, Lahtonen on muutama vuosi sitten valmistuttanut oman homeenpoistoaineen nimeltään "Homewex" joka on osoittautunut todella hyväksi homeenpoistoaineeksi. Käykäähän kurkkaamassa "www.siteyard.fi/lahtonenstyle"
- minä
Miksu kirjoitti:
Suosittelen myös Lahtonen Style Oy:tä, nykyinen nimi muuten on Juha Lahtonen Oy. Kaikenlaisia tee se itse kokeiluja olen nähnyt ja kuullut mutta tosiasia on että suurimmassa osassa kuomuja lialta näyttävä tummuus on hometta ja sen poistaminen omin keinoin kuomun väriä pilaamatta on monille osoittautunut todella työlääksi ja lopputulos ei silti ole ollut puhdas...ja sitten vielä kyllästäminen. Lahtonen pesee ja kyllästää kyllä edullisesti. En itse alkaisi puuhastelemaan. Ja vinkkinä vielä kaikille homeongelmasta kärsiville, Lahtonen on muutama vuosi sitten valmistuttanut oman homeenpoistoaineen nimeltään "Homewex" joka on osoittautunut todella hyväksi homeenpoistoaineeksi. Käykäähän kurkkaamassa "www.siteyard.fi/lahtonenstyle"
Homeenpoisto on vaikeata. Home on orgaanista ainetta johon kloriitti pystyy. Tappaa homeen. Sen poisssaaminen ei ole helppoa. Kloriitti myös valkaisee homeen. On tullut venemessuilla tutkittua muutaman homeenpoistoaineen etikettejä. Sisältö natriumhypokloriittia ja tensidejä. Itse en arvannut suoraan pestä kloriitilla pressua. Soitin ja kysyin purje ja pressu neulomosta ohjetta. Kertoivat kestävän ja nyt olen kolmesti pessyt itse. Silti jokainen saa tehdä pressullaan mitä tahtoo. Älkä käyttäkö pyykinpesuainetta, se valkaisee ikkunat.
- Epeli
Otat kloriittia ja haaleaa vettä,sekä hieman pehmeämmän harjan,mitä juuriharja on,ja peset itse.On edullista.Näin teen itse joka syksy ja jälki on niin hyvää kun itse haluaa tehdä.
- Juha Lahtonen Oy
Juha Lahtonen Oy
Pesee ja kyllästää edelleenkin, palveluun kuuluu myös homeen poisto .
Samalla saat kuomun myös korjattua jos sitä tarvii.
Kysyä voi lisää
[email protected] tai soittaa p. 050-4637751
www.juhalahtonenoy.com- 2 x kad44
Millä systeemillä kuomut pestään, koneella, painepesurilla vai jollain muulla? Pesetin omat kuomut eräällä firmalla jotka käyttivät teollisuus pesukonetta. Ikkuna menivät surkeaan kuntoon, samoin kiinnitys tarran ne sellaisen kuin tarralenkkareissa lisäksi yläohjaamon peite kutistui ja alkoi vuotaa targakaaren kohdalta kummaltakIn sivulta ja vielä lisäksi kerätä vesipusseja paikkoihin mihin ei 10v aikana ei ikinä ollut.
Puhdasta tuli, mutta monen moisia ongelmiakin...
- särki570cd
Pesetin kuomuni Metropesu oy p: 09 340 4611
Toinen toimipiste Pitäjänmäellä, kutomotie 6 Hki
Pesu ja kyllästys n 140.- ja todella puhdas
pressu kaksiosainen dc:n pressu eli isompi kuin ht:n
korjauksen hoiti Hannele Lampi p: 040 566 4747
Forsenintie 6 siinä Vermon vieressä
vetoketjut, ikkunat , paikkaukset uusiksi, oisko ollu 270,- hyvää työtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473