Miettikääpä

sellasta ajatusleikkiä että ihmisillä ei olisi minkään sortin sukupuolielimiä ja seksi hoidettaisiin korvan takana sijaitsevaa nappia painamalla:jos nappia painaisi itse saisi suht. ok seksuaalisen täyttymyksen eli orgasmin mutta jos nappia painaisi vastakkainen sukupuoli tunne olisi n. tuplaten parempi.Oiskohan ihmissuhdekuviot / seksi tällaisen järjestelyn myötä yhtä sekavia ja vaikeita kuin ne nykyisellään ovat.Mä oon huvittanut itseäni jo monta päivää tällä ajatusleikillä:naisia joiden nappia olisi painanut yli 10 miestä huoriteltaisiin ja paheksuttaisiin miesten keskuudessa,miehet kehuskelisivat sillä kuinka monta nappia ovat eläissään painaneet.Jonkun muun kuin oman kumppanin napin painaminen olisi pettämistä ja tarjolla olisi myös miehille suunnattua' maksullista paino palvelua'. Luonnollisesti miehet murehtisivat oman 'nappi sormensa' jämäkkyyttä ja napin painamis taitoaan ja naiset palautusjoustensa jäykkyyttä ja ulkonäköä.Ihmiskunta olisi todennäköisesti kaikessa kieroutuneisuudessaan keksinyt myös sen että nappia pitää osata 'hipelöidä' ennen varsinaista painallusta ja sen että napeissa on merkittäviä eroja yksilöiden välillä.

Eihän tuo aivan suorasta vertauksesta käy seksiin mutta jostain kumman syystä ainakin mua itseäni alkaa aina naurattamaan kun alan miettimään näitä tännekkin palstoille kirjoitettuja juttuja 'nappien' kautta.

4

556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymysuu

Noin siinä varmasti kävisi.

Itse ajattelin heti, että mun nappia ei ainakaan tuu kuka tahansa painelemaan.

Haluaisin koristella sen napin timanteilla.

Peittäisin huivilla, ettei kaikki pääsis kattelemaan.

Väistelisin tungoksessa, ettei joku vahingossa tökkäis sormellaan.

Ehkä jostakin sit löytyis sullekin se taikanappi, joka taikois sun elämästä pahat asiat pois. Niin mä toivoisin sulle käyvän.

• sä pidät omaa nappias arvossaan kun haluaisit koristella sen oikein timangeilla ;) No joo,kyllä tuossa eilen taas kävi mielessä 2 päivän kännissä heilumisen jälkimainingeissa et miks ihmisen pitää tieten tahtoen hankkiutua sellaseen kondikseen mikä eilenkin oli.Koko päivä meni siinä helvetin patjalla sikiöasennossa makoillessa eikä pystynyt syömään koko päivänä mitään.Sehän tässä se ongelma onkin että kun mä ainakin kuvittelen tietäväni kenellä se mun nappiin sopiva sormi lepää mutta kun hän ei vain tunnu tajuavan sitä itse.Muitten sormet tai napit ei vaan kiinnosta mua ennenkun tähän juttuun tulee jonkin sortin ratkaisu.

• hymysuu
        yrmio kirjoitti:

sä pidät omaa nappias arvossaan kun haluaisit koristella sen oikein timangeilla ;) No joo,kyllä tuossa eilen taas kävi mielessä 2 päivän kännissä heilumisen jälkimainingeissa et miks ihmisen pitää tieten tahtoen hankkiutua sellaseen kondikseen mikä eilenkin oli.Koko päivä meni siinä helvetin patjalla sikiöasennossa makoillessa eikä pystynyt syömään koko päivänä mitään.Sehän tässä se ongelma onkin että kun mä ainakin kuvittelen tietäväni kenellä se mun nappiin sopiva sormi lepää mutta kun hän ei vain tunnu tajuavan sitä itse.Muitten sormet tai napit ei vaan kiinnosta mua ennenkun tähän juttuun tulee jonkin sortin ratkaisu.

Hyvin varovasti heitän ilmaan ajatuksen. Arkaillen lähestyn aihetta.. mutta..

Auttaisko nappisormea, jos siirtyisit pukulinjalle ja kahvikupposiin.

Mokoma, kun me naiset ei tosimielessä tykätä miehistä, joiden elämä ei ole tiptop hallinnassa.

Anteeksi tämä tunkeilu lupaa kysymättä.

Mutta, kun kuitenkin olet älykäs ja syvästitunteva ihminen, niin sähän pystyt vaikka mihin.

• hymysuu kirjoitti:

Hyvin varovasti heitän ilmaan ajatuksen. Arkaillen lähestyn aihetta.. mutta..

Auttaisko nappisormea, jos siirtyisit pukulinjalle ja kahvikupposiin.

Mokoma, kun me naiset ei tosimielessä tykätä miehistä, joiden elämä ei ole tiptop hallinnassa.

Anteeksi tämä tunkeilu lupaa kysymättä.

Mutta, kun kuitenkin olet älykäs ja syvästitunteva ihminen, niin sähän pystyt vaikka mihin.

itseäni istumassa puku päällä hienosto kahvilassa latte kourassa.Siinä vaiheessa kun mulla kilahtaa 30v lasiin lopetan tämän lapsellisen oikean etsimisen,alan ns. kunnon kansalaiseksi ja otan ensimmäisestä halukkaasta vastaantulevasta eukosta vaimon.Sit tehdään se 2.5 lasta ja asutaan jossain rivarin pätkässä vantaalla koiran,kissan ja vihaisen anopin kanssa.Näin mä oon sen ajatellut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe