Miksi ette ala vain ELÄÄ kaikki joilla on ulkonäköongelma, oli se sit et on liian kaunis tai vähän rumemman puoleinen??
En käsitä tätä yletöntä kauneuden palvontaa enkä rumuuden esillepanoa. Itse näen joka päivä ihmisen näköisiä ihmisiä. Se mikä miehessä sytyttää on monien asioiden summa, ei pelkkä naama riitä!
Usein "rumina" pidetyt naiset ovat vetäytyviä, helposti kiusattavia naisia, kiltti tyttö syndrooman vaivaamia. Ei uskalleta ottaa se oma paikka vaan annetaan muiden osoittaa se - silloinhan se onkin pohjalla. Maailma on paha. Pahoja ovat itserakkaat itsestään suuria käsityksiä ylläpitävät jotka voittavat sillä, että joku kiusattu poloinen vetäytyy piiloon. Mutta kun se hissukka alkaa astua esille, niin maa värähtelee! Alkaa tulla pistäviä katseita, mutta niistä ei pidä välittää!
Minusta jotkut naiset on klassisen kauniit, jotkut söpön nättejä, androgyynin seksikkäitä, naisellisen vetäviä, äidillisen mystisiä..Tumma voi olla kaunis kehystetyillä kasvoillaan, vaalea taas raikas ilmestys. Punatukka piristää arjen.
Hoikka on elegantti ja vähemmän hoikalla istuvat vaatteet paremmin. Suuri on näyttävä, pieni siro.
Rumaa on ihmisessä hoitamattomuus, itsekeskeinen asenne (minä kaunis täältä jyrään tai voi minua rumaa ressukkaa), sopimaton tyyli/meikki. Luonto ohjaa kyllä itse samantasoisen vastakkaisen sp:n edustajan kanssa yhteen! Siinäkin naisten pitäisi unohtaa Cosmo-tapainen metsästely ja paha viettely sillä Se Oikea mies metsästää naista ihan itse. Kun se tulee kohdalle. Vähän voi auttaa sitä ja rohkaista, kun aavistaa kuka se on.Nainen kyllä vastaa tunteisiin jos koodit menee oikein eli mies kohtelee naista niin hyvin, että se rakastuu.
Elämä sujuu itsestään, täytyy vain elää ja olla. Ei kontrolloida asioita jotka vaan ovat tietyllä tavalla.Kuten oma ja muiden ulkonäkö.