Hei
Olen monta vuotta tutkinut mitkä asiat oikeasti kiinnostavat naisia ja mitkä asiat saavat naisen kiinnostumaan miehessä.Olen oppinut järisyttäviä asioita. Olen oppinut, kuinka helppoja asioita ne loppupelissä ovat ja SINÄ pystyt iskemään elämäsi naisen. Vaikka nyt kuinka tuntuisi siltä, että et saa ikinä sellaista... Tai tyydyt siihen seinäruusuun, joka tuli juttelemaan sinulle epätoivoissaan valomerkin jälkeen...
Haluaisin jakaa tietoni sinulle mies, joka olet saanut pakit liian monta kertaa ja etkä tiedä mitä pitäisi naisten kanssa tehdä. Jos sinä et halua tyytyä siihen mitä saat, vaan haluat itsellesi "elämäsi rakkauden" sinun on tehtävä töitä asian eteen.
Sinun ei tarvitse olla rikas, eikä Brad Pitt saadaksesi haluamasi naisen.
Kerron sinulle kuinka yksinkertaista ja helppoa se on. Elämäsi tulee muuttumaan. Olen auttanut jo monta miestä ja lukumäärä kasvaa koko ajan..
ota yhteyttä [email protected] niin aloitetaan sinusta. Huomenna naiset jahtaavaat sinua..
tyytyväisyystakuulla...
Juha
NÄIN ISKET ELÄMÄSI NAISEN !!
31
6306
Vastaukset
- Sir Mickey
Hyvä yritys houkutella joku täysi poloinen tumpelo ja ottaa hänet isällisellä tyylillä valmennukseen. Jos tyyppi tosiaan on tarpeeksi tumpelo, niin voi olla, että hän "lainaa" sulle fyffeä tai ainakin tarjoaa olutta lähikapakassa.
- Rakkauden Konsultti
Pieni korvaus tietenkin on paikallaan.. Aika on rahaa ja sitä ei ole loputtomasti
- INPM
..jos uskot rakkausguruihin...
- Rakkauden konsultti
Miksi sanot noin? Mihin perustuu "tietosi"?
Voin helposti antaa rahat takaisin , jos homma ei tyydytä.....
Ja voin mielelläni auttaa myös sinua, niin ehkä sinäkin voisit rentoutua hieman.... - INPM
Rakkauden konsultti kirjoitti:
Miksi sanot noin? Mihin perustuu "tietosi"?
Voin helposti antaa rahat takaisin , jos homma ei tyydytä.....
Ja voin mielelläni auttaa myös sinua, niin ehkä sinäkin voisit rentoutua hieman.......tuollainen onnelisuuden kauppaaminen
HAISEE !!
Varsinkin, kun pyydät avuistasi(?) "pienen korvauksen". Olisi jotenkin OK, jos antaisit
ilmaiset ohjeet. Mutta ei.
Tyylisi on vielä lipevä...EI HJYVÄ !!
Toisekseen, tämä naisen iskeminen on laji
johon synnytään ja kasvetaan. Ei sitä kenekään ohjeista ja neuvoista opita. Jos sitä yrittää, tekee itsestään PELLEN.
Että koita löytää joku vähän kunniallisempi
rahanansaitsemiskeino !!! - Bestman83
INPM kirjoitti:
...tuollainen onnelisuuden kauppaaminen
HAISEE !!
Varsinkin, kun pyydät avuistasi(?) "pienen korvauksen". Olisi jotenkin OK, jos antaisit
ilmaiset ohjeet. Mutta ei.
Tyylisi on vielä lipevä...EI HJYVÄ !!
Toisekseen, tämä naisen iskeminen on laji
johon synnytään ja kasvetaan. Ei sitä kenekään ohjeista ja neuvoista opita. Jos sitä yrittää, tekee itsestään PELLEN.
Että koita löytää joku vähän kunniallisempi
rahanansaitsemiskeino !!!Olet kyllä väärässä. Ei siihen naisten iskemiseen tarvitse syntyä valmiina supliikkimiehenä. Itse olin vielä vuosi sitten aivan luuseri naisten iskemisessä vaikkakin olen hyvännäköinen mies. Pikkuhiljaa opettelemalla homma rupesi toimimaan ja nyt vuoden päästä asia on aivan eri lailla. Nyt pystyn välillä viemään baarin parhaimman näköisen naisen luokseni.
Lukio iässä mulla rupesi jalat tärisemään jos juttelin hyvännäköisille naisille, ei siitä tullut yhtään mitään. Nyt on asiat aivan eri lailla, itsevarmuus on kasvanut räjähdysmäisesti.
- Miespä vaan
...kertoisit hiukan itsestäsi, tasutoistasi ja elämänkokemuksestasi, se voisi kiinnostaa jotakuta. Miten olet tutkinut asioita monta vuotta? Oletko ollut koko ajan parisuhteessa, vai onko tämä sinkkututkimus?
Mitä tarkoittaa tyytyväisyystakuu? Entäpä, jos naiset ei huomenna jahtaakaan?
Minäkin olen oppinut elämässä paljon ja en ottaisi sinulta oppeja vastaan.
"...SINÄ pystyt iskemään elämäsi naisen..."
Arvaa mitä? Elämänkumppnia ei isketä, vaan kohdataan, pieni, mutta tärkeä pointti, joka kannattaa sinunkin painaa mieleesi, kun jatkossa myyt "laihdutuspillereitä ja kaljuuntumisenestolääkkeitä"- Rakkauden Konsultti
En kerro mitään täällä julkisesti itsestäni.
Tyytyväisyys on asiakkaan silmissä. En halua itse enempää mainostaa, enkä tarjoa mitään ihmelääkkeitä.
Mutta olen valmis auttamaan suomalaista miestä....korvausta vastaan....
Mutta siinä ole väärässä, ettei elämänkumppania isketä. Tuohon oletukseen tuudittautuu 99 % miehistä. Äitisi varmaan sanoo, että kyllä se onni vielä sinut löytää.. .SE ON PASKAPUHETTA !! Vain sinä voit päättää omasta elämästäsi. Luuletko että se kuvankaunis, intohimojesi kohde tulee poimimaan sinut baaritiskiltä tai kadunkulmasta?????? älä viitsi... SINUN on tehtävä asialle jotain ja se on MIEHEN tehtävä. Miehen rooli on lähestyä ja tämän enempää en kerro...Yksityisesti kerron miten se onnistuu... Jos haluat tietää lisää niin ota yhteyttä minuun.. [email protected] - Miespä vaan
Rakkauden Konsultti kirjoitti:
En kerro mitään täällä julkisesti itsestäni.
Tyytyväisyys on asiakkaan silmissä. En halua itse enempää mainostaa, enkä tarjoa mitään ihmelääkkeitä.
Mutta olen valmis auttamaan suomalaista miestä....korvausta vastaan....
Mutta siinä ole väärässä, ettei elämänkumppania isketä. Tuohon oletukseen tuudittautuu 99 % miehistä. Äitisi varmaan sanoo, että kyllä se onni vielä sinut löytää.. .SE ON PASKAPUHETTA !! Vain sinä voit päättää omasta elämästäsi. Luuletko että se kuvankaunis, intohimojesi kohde tulee poimimaan sinut baaritiskiltä tai kadunkulmasta?????? älä viitsi... SINUN on tehtävä asialle jotain ja se on MIEHEN tehtävä. Miehen rooli on lähestyä ja tämän enempää en kerro...Yksityisesti kerron miten se onnistuu... Jos haluat tietää lisää niin ota yhteyttä minuun.. [email protected]...täältähän Juhan päästä alkaa löytymään asioita, jotka murentavat pohjaa koko touhulta.
Ensimmäisenä Juha kannattaisi tarkastaa termistöä, jota käyttää. Iskeminen, kohtaaminen, odottaminen...niillä lienee joku ero, eiks juu? Iskeminen on jo sanana elämän mittaisen suhteen rakentamisen kannalta negatiivinen, ainakin juuri naisen silmissä. Nainen haluaa ja arvostaa sitä, että hänet KOHDATAAN ihmisenä, naisena, eikä isketä naisena elämänkumppaniksi, koska iskeminen on enemmän yksipuoleisuutta kuvastava asia. Termistö ei sinänsä ole avainasemassa, muttaa tunnesidonnaisuuteen sillä on olennainen merkitys, koska kohtaaminen on molemminpuoleista tunnetta jossakin syvemmällä kuin "hei taisin onnistua"? Toki itse on tehtävä asialle jotakin ja jos kohtaat ihmisiä(naisia), niin eikös siinä ole jo tehtykin jotakin. Iskeminen on vain negatiivinen termi elämänkumppanin hakemisessa, meneppä kertomaan naiselle näillä termeillä asioista...ei onnaa ei.
Miehen tulee ensimmäisenä ymmärtää naisen ja miehen väolinen olennainen ero. Vaikka olisi kuinka pinnallista elämä, niin luonne mihen ja naisen välillä on erilainen ja ellei mies kykene ymmärtämään, että naisen ajatus pohjautuu paljon voimakkaammin tunne-elämän ja tunneälyn kautta ajattelemiseen, niin ei onnistu. Iskeminen terminä on vain naisista vastenmielinen, sano mitä haluat, mutta niin se vain on. Yyj:t isketään, elämänkumppani kohdataan.
Iskeminen on varsin helppoa, mutta eläminen suhteesa jo vaatii aivan erilaisia avuja molemmilta. Minulle sinun ei tarvitse kertoa, miten naista lähestytään, se ei ole koskaan ollut ongelma.
Niin, olen ollut yli 14 vuotta naimisissa ja kokemuksesta tiedän jo aavistuksen myös elämästä parisuhteessa, kyllä varmasti sinäkin tiedät.
Paljonko maksaa, että kerrot itsestäsi, taustoistasi, elämänkokemuksista ym. yksityisesti jotain? - rakkaudenkonsultti
Miespä vaan kirjoitti:
...täältähän Juhan päästä alkaa löytymään asioita, jotka murentavat pohjaa koko touhulta.
Ensimmäisenä Juha kannattaisi tarkastaa termistöä, jota käyttää. Iskeminen, kohtaaminen, odottaminen...niillä lienee joku ero, eiks juu? Iskeminen on jo sanana elämän mittaisen suhteen rakentamisen kannalta negatiivinen, ainakin juuri naisen silmissä. Nainen haluaa ja arvostaa sitä, että hänet KOHDATAAN ihmisenä, naisena, eikä isketä naisena elämänkumppaniksi, koska iskeminen on enemmän yksipuoleisuutta kuvastava asia. Termistö ei sinänsä ole avainasemassa, muttaa tunnesidonnaisuuteen sillä on olennainen merkitys, koska kohtaaminen on molemminpuoleista tunnetta jossakin syvemmällä kuin "hei taisin onnistua"? Toki itse on tehtävä asialle jotakin ja jos kohtaat ihmisiä(naisia), niin eikös siinä ole jo tehtykin jotakin. Iskeminen on vain negatiivinen termi elämänkumppanin hakemisessa, meneppä kertomaan naiselle näillä termeillä asioista...ei onnaa ei.
Miehen tulee ensimmäisenä ymmärtää naisen ja miehen väolinen olennainen ero. Vaikka olisi kuinka pinnallista elämä, niin luonne mihen ja naisen välillä on erilainen ja ellei mies kykene ymmärtämään, että naisen ajatus pohjautuu paljon voimakkaammin tunne-elämän ja tunneälyn kautta ajattelemiseen, niin ei onnistu. Iskeminen terminä on vain naisista vastenmielinen, sano mitä haluat, mutta niin se vain on. Yyj:t isketään, elämänkumppani kohdataan.
Iskeminen on varsin helppoa, mutta eläminen suhteesa jo vaatii aivan erilaisia avuja molemmilta. Minulle sinun ei tarvitse kertoa, miten naista lähestytään, se ei ole koskaan ollut ongelma.
Niin, olen ollut yli 14 vuotta naimisissa ja kokemuksesta tiedän jo aavistuksen myös elämästä parisuhteessa, kyllä varmasti sinäkin tiedät.
Paljonko maksaa, että kerrot itsestäsi, taustoistasi, elämänkokemuksista ym. yksityisesti jotain?Ai että elämäsi rakkaus vain tulla tupsahtaa kun olosuhteet ovat kohdallaan? Tokihan sellaisia tilanteita tulee, mutta hyvin harvalle. Ja hyvin harvoin. Ja kuinka moni mies menee ihan lukkoon , kun kulman takaa tulee eteen mieletön kaunotar?
Minullakin menee aina silloin tällöin edelleen pasmat sekaisin, kun törmään "elämäni naisiin, mutta niitä tilanteita pitää harjoitella.
Kympin tyttö saa joka päivä sen parikymmentä flirttiä / iskuyritystä ja miten SINÄ "tavalllinen mies" pystyt erottautumaan? Olemalla oma itsesi? HEh... Sitä vaan kohdataan?
älkää viitsikö valehdelle itsellenne!!
- jokumiäs
Mitäpäs jos pyytäisit näitä konsultoimiasi kertomaan täällä itse tyytyväisyydestään.
Kukaan ei ota sikaa säkissä, oli sitten kysymys
naisesta tai konsultoinnista.
Ja olisihan se mukava tietää sekin, mikä on palvelusi hinta.
Täyttäisi reilun kaupan ehdot!- Rakkauden Konsultti
Hinta määräytyy käytetyn ajan mukaan. Jos otetaan kuukauden mittainen konsultointi, (mitä suosittelen, missä käydään läpi oma muutos; tekniikat, iskutyylit, elämänkatsomus, oma asenne ihmisiin, kehitysalueet,seurantapalaverit jne jne jne.)
Tavataan 3 kertaa viikossa kuukauden ajan , niin hinta nousee XXXX euroon...
Jos haluaa päästä nopeasti asian ytimeen ja haluaa itse opiskella annetun materiaalin kanssa niin silloin varmaan riittää XXX euroa...
Tyytyväisyys on sitä että ennakko-odotukset täytetään, mutta minulle se ei riitä koska haluan että odotukset ylitetään. Tällöin asiakas kertoo palvelusta eteenpäin. Ja se poikii uusia asiakkaita.
Tässä asiasas minulle on enemmän tärkeää tyytyväinen asiakas kuin saavutettu palkkio. Tapasin tänään yhden entisen asiakkaan ja hän kertoi nähneensä tämän ilmoituksen... Hän lupasi antaa palautetta tänne.....
Minulle on motivaattorina miesten surkea asema emansipaation takia. Miehistä on tullut mikkihiiriä vaikka naiset haluaisivat MIEHIÄ.
- INPM
Tämän rakkaudenkonsultti-jutun on pakko
olla herjaa !!
Juha hauskuuttaa itseään ja muita ja/tai
kerää materiaalia johonkin kaunokirjalliseen
tuotokseen.
Jos joku "konsultin" tarpeessa oleva tosiaan
maksaa XXX tai XXXX Euroa, niin onnea vaan
Juhalle !! - entinen seinäruusu
Terve vaan. Tulin kertomaan oman kokemukseni. Pitkäaikainen parisuhteeni, jossa oli rakkautta ja ystävyyttä enemmän kuin voisi toivoa, päättyi pitkällisen soutamisen ja huopaamisen jälkeen tilanteeseen, jossa ei ollut mitään fyysistä halua tai kipinää. Olen aina luottanut siihen, että kiltit ja kunnolliset herrasmiehet kuten minä, ovat sellaisia miehiä, jotka loppujen lopuksi voittavat naisen sydämen ja saavat rakkauden kukoistamaan. Olen ollut niin väärässä. Olen kyllä saanut loputtomiin naispuolisia kavereita ja kaikki viihtyvät seurassani. Mutta en ole koskaan lähestynyt tai viettänyt aikaa sellaisten naisten kanssa, joista olisin aidosti (seksuaalisesti) kiinnostunut. Olen ollut jo heittämässä kirvestä kaivoon naiselämän suhteen, sillä se on ollut niin säälittävää. Olen odottanut, että ihana nainen kävelee syliini ja huomaa jostain kuinka hyvä mies olen. Suoraan sanottuna, olen ollut avuton saamaton nössö. En ole osannut, enkä uskaltanut lähestyä sellaisia naisia, joista olisin itse kiinnostunut. Olen jumittunut omiin epävarmuuksiini. En ole tiennyt miten lähestyä. En ole tiennyt mitä sanoa. En ole tiennyt miten pitäisi olla. Yleensä olen päätynyt olemaan tekemättä mitään. Jos olenkin päässyt juttusille kauniin tytön kanssa, olen aina onnistunut nössöilemään kaiken seksuaalisen kipinän. Olen hukannut elämästäni aivan liian monta vuotta avuttomaan nössöilyyn. Juha on ollut keskeinen oppaani prosessissa, jossa olen jättänyt tämän surkeuden taakseni. Todellinen helmi olikin vaarassa mennä täysin hukkaan. Tänä päivänä tiedän, että voin pitää elämästäni hauskaa ja voin lähestyä ketä naista tahansa, ketä haluan lähestyä. Ja tiedän MITEN lähestyä. Ihan missä vain, ja milloin vain. Itsevarmasti, karismaattisesti ja vahvasti. Kaiken kukkuraksi, olen oppinut, että naisethan rakastavat jahdata minua! Minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut tällaista vientiä. On ollut ilo oppia, miten voin antaa naiselle mahdollisuus tuntea myös halua, haluta minua! En sano, että olisin muuttanut tai muuttunut jotenkin ihmisenä. En ole tullut kyynisemmäksi, tai ilkeämmäksi, enkä kylmäkiskoisemmaksi. Olen edelleen se hurmaava, sinisilmäinen ja hymyilevä mies mitä olen ollut aikaisemminkin. Mutta tänä päivä uskallan olla sitä täysillä. Itsevarmasti, pilkesilmäkulmassa.
- Tape
Tää hommaha on täyttä paskaa! Jätkä itte käy kirjoittelemassa niinku ruuneperi jonneki nk. "entisenä asiakkaana"... Miks mä en keksiny tätä?! Tällähä vois tienata. Sanon kerran viikossa jolleki että "oo oma ittes", ja saan siitä hyvästä vaikka parisataa.. Ja sitte, miten sä voit olla minkäänlainen ammattilainen, jos et ees osaa kirjoittaa oikein?
- polliisi
Ensinnäkin, ei mene läpi jos kirjoittelee itse keskustelupalstalla itselleen vastauksia.
Toisekseen, minkälaisella koulutuksella ja luvilla tuota hommaasi pyörität. Olethan vähintään terapeutti? - koulutusta
polliisi kirjoitti:
Ensinnäkin, ei mene läpi jos kirjoittelee itse keskustelupalstalla itselleen vastauksia.
Toisekseen, minkälaisella koulutuksella ja luvilla tuota hommaasi pyörität. Olethan vähintään terapeutti?Tässä jutussa on ihan hyvä pointti, että useimmat eivät tiedäkään, miltä näyttävät tai kuulostavat. On hyvä, jos joku sivistäisi näitä miehiä, koska he luulevat itse olevansa todella ihania miehiä. Kuitenkin heillä on ongelma huono hygienia; he haisevat pahalle, koska eivät käytä deodoranttia tai henki haisee pahalle, koska he eivät käytä hammaslankaa ja -harjaa. Jos joku saisi näiden junttien asenteen muutetuksi, niin naiset olisivat kiitollisia.
Eräskin miespuolinen kaverini oli melko mukava, mutta hän ei pessyt hampaitaan, eikä käyttänyt deodoranttia, eikä ymmärtänyt pieniä vihjeitäni, että hampaat putoavat suusta ja suihkussa käydessä pitää käyttää saippuaa, ei vaan huuhtoa itseään. En voinut ajatellakaan seurustelevani tällaisen miehen kanssa.
Miesten ongelma on se, että he ovat liian tyytyväisiä itseensä, narsisteja. Mies, joka ei käy parturissa ja hiukset ovat puolipitkät voi pitää omaa ulkonäköään siistinä. Miksi Suomessa eivät äidit opeta tällaisia asioita lapsilleen. Esim. Ruotsissahan miehet ovat siistejä ja hyvätapaisia.
Muistakaa miehet, että naista (paitsi puliakan) ei voi saada, jos haisee pahalle. Hajuaisti on tärkeä aisti ja parempi naisella kuin miehellä. - Rakkaudenkonsultti
polliisi kirjoitti:
Toisekseen, minkälaisella koulutuksella ja luvilla tuota hommaasi pyörität. Olethan vähintään terapeutti?Mitä luulet? Millä opintolinjalla opetetaan miehiä iskemään naisia? Onko terapeutti sellainen?
- itse
saanut "iskettyä" elämäsi naisen? Heräsi vaan uteliaisuus!
- Rakkaudenkonsultti
Tämä on erittäin hyvä kysymys, mutta niin on vastauskin.
Oma vaatimustaso nousee ikävä kyllä sen mukaan, kun alkaa pärjäämään naisten keskuudessa.. Eli olen löytänyt montakin "elämäni naista", mutta tämä on niin hauskaa etten halua vielä purjehtia avioliiton onnelliseen satamaan
- tytsy
Juha on katsellut liikaa leffoja... Olikos se Hitch vai mikä pätkä, jossa Will Smith esitti tuollaista konsulttia.. Toisaalta hyvä liikeidea sillä mistäpä sitä saisikaan niin helposti rahaa kuin epätoivoisilta miehiltä! (toivon kuitenkin että tuo "mainos" oli pelkkää läppää...)
- rakastunut platones
Moi!!
jos saat mua autettuu vihille yhden mirrin kaa niin saat itse määrätä hinnan palvelulle =)
Nim: vakavissaan ja leikillään.
-T-- Rakkauden konsultti
En pysty lupaamaan vihkivalaa sinulle, mutta tehdäänpä diili.
Autan sinua ilmaiseksi.. Ja jos pääset vihille, niin kutsut minut häihisi.
Jos taasen sinulle sellainen olotila että haluatkin jotain vieläkin parempaa... Maksat minulle 1000 euroa.... - ehkä sun asiakas
Rakkauden konsultti kirjoitti:
En pysty lupaamaan vihkivalaa sinulle, mutta tehdäänpä diili.
Autan sinua ilmaiseksi.. Ja jos pääset vihille, niin kutsut minut häihisi.
Jos taasen sinulle sellainen olotila että haluatkin jotain vieläkin parempaa... Maksat minulle 1000 euroa....Ja mikä on sun y-tunnus? Ilman y-tunnusta en osta sulta mitään ja ostamistami palveluista haluan kuitit...
- vakoojaveli
vittu tonni jos haluu vihille mitä paskaa sä oikee jauhat tääl jos näkisin sut jossain vetäisin sua kovaa loimuu ei naisii tarvi ISKEÄ pitää vaan olla oma ittensä ja rohkee karismaattinen se riittää hyvin
- PUAFTW
Tuota PUA (Pick Up Artist) matskua löytyy netistä yllinkyllin jokaisen miehen opiskeltavaksi jos vähän viitsii etsiä. Ja ilmaiseksi!
Pakko myöntää että se toimii myös kunhan jaksaa opiskella ja ennen kaikkea oikeasti harjoitella naisiin baareissa, kaupoissa, kadulla jne. Mitä enemmän sitä tekee sitä paremmaksi siinä kehittyy.
Jos mies panostaa PUA -toimintaan hän saa varmasti uusia naistuttavuuksia, mutta jos nainen on jo hylännyt miehen sitä laivaa ei käännä enään kukaan.
Nimimerkillä: Male, 25 years I was virgin. Now With PUA i can score with good looking womans. - Anna Ilmainen
Eka kerta on ilmane, sano?
- vakoojaveli
Tämä on suoraa paskan jauhuuta millaisiahan suhteita ovat olleet varmaan tekstiviesti suhteita ja juha on jätetty kerta toisensa jälkeen ja juhalla vissiin rahat loppu niin tälläneb idea on vissiin aika hyvä ite olen ollut 5 vuotta naimisissa ja en kyllä omaa kultaani mistään kiskasta iskenyt ihan tiedoksi juhalle se vain sattui ja näin rakastuimme. En katsonut iskurepliikkejä netistä vaan selvisin olemalla itseni rauhallinen en esittänyt kovaa joten näin hankit OIKEASTI vaimon/tyttö ystävän
- tb
hmm... juha sanoi että tällä löytää elämän naisen, miksei edes "tyytyväinen" asiakas ole naimisissa elämän naisen kanssa :D hauska ukko, me haluttas pikkujouluihin vitsin kertoja ni juha vois olla hyvä?
- Juha8222222
kysymyksessä ei ole Juha822222 vitsin kertoja suinkaan (:
eli minä siis.
en tiiä jos kuulisitte mun vitsejä niin taitaisitte lähteä pois paikan päältä tai järkyttyisitte muutamista vitseistäni mitkä sisältää karskia mustaa huumoria. - hihkl
lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472