Tapahtuipa taas menneenä viikonloppuna.Olin vaihteeksi yksin baarissa ja satuin törmäämään yhteen muijaan jonka kaverin kans on joskus ollut jtn säpinää.No hänkin oli yksin liikenteessä ja pyys mua hänen pöytään istuskeleen vähäks aikaa.Samantien kun istahdin niin alkoi vitunmoinen suolaus tätä edellä mainittua kaveria kohtaan.Mä sit ajattelin et kait heillä on joku typerä riidan poikanen päällä ja annoin juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta suoraan ulos.No siinä vähän aika kuunneltuani sanoin et en mä jaksa enää kuunnella tollasia juttuja ja meen nyt omaan pöytään istuun ja just kun olin lähtemässä niin eukko nappas paidan helmasta kiinni ja sanoi että 'meille voi sit tulla yöksi jos haluaa'.No,koska eukko on varmaan tyyliin 100 kiloinen niin sanoin kohteliaasti et katellaan (tais muuten olla eka kerta eläissäni kun kieltäydyin pimpsasta,näköjään mullaki on sentään joku raja noitten eukkojen suhteen).No tästä päästäänkin sit asiaan joka tässä jutussa mättää:jos mä oisin menny ehdottamaan samaa baarin kauneimmalle eukolle (yhtä suuri tasoero ulkönäöllisesti) niin todennäköisesti oisin saanu samantien avokkaasta otsikkoon tai vähintäänkin vitunmoiset haukut, mutta jokaisella vitun löntti eukolla on näköjään oikeus ehdotella itseään vitun paljon paremman näkösille miehille mitä vaan ilman minkään sortin häpeän tunnetta.Jos painaisin ite 150 kiloa niin ei helvetissä mulla ois pokkaa mennä ehdotteleemaan normaalipainoiselle naisella mitää seksijuttuja mutta tässäkään asiassa tasa-arvo ei toimi eikä ole koskaan toiminutkaan.
Tasa-arvoa(ko)??
4
1149
Vastaukset
- tossa
mitään ihmeellistä ole... Toinen outous minkä havaitsin viime baarireissulla oli se että baarin rumin ja läskein (tyyliin susiruma 100kg) nainen sai eniten lähestymisyrityksiä miehiltä. Mukana myös niitä baarin komeimpia. Tää nainen oli tosin yksin joten sitä oli helppo lähestyä. Jossain vaiheessa iltaa tää nainen katosi varmaankin jotain miestä hoitelemaan.
- Tasapainoinen
Tasa-arvoa hyvinkin, kyllä niitä yöseuran tarjoajia riittää ihan samanlaisilla ulkonäkösuhteilla naiselle kun naiselle.
Ja miten niin oikeus loukkaantua? Olihan sinulla oikeus loukkaantua, itse päätit miten suhtaudut. Olisit sanonut sille tädille että sun mielestä on törkeää ehdotella tollaisia rivouksia. Kuka kielsi?loukkaantunut,pikemminkin päin vastoin,onhan se aina mukava kuulla että kelpais edes jollekkin.Alko vaan risomaan tämä epätasa-arvo asetelma baareissa.
- nätti nainen
Jos joskus joku miehenörväke olisikin vonkannut noin sievästi: meille sitten saa tulla yöksi. Tuskin olis sen paremmin saanut mutta olispa jäänyt fiksumpi kuva kun näistä monista möläyksistä mitä meitsi on kuullut ehdoteltavan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502