Onko kukaan mies onnistunu selvittään mistä helvetistä se johtuu että aina kun tapaat naisen jonka kanssa on jtn. juttua tai ainakin kuvittelet edes vähän ihastuneesi johonkin tiettyyn muijaan niin samantien kun saat edes jtn. vastakaikua niin heat is gone.Täs on ollu parin viimekuukauden aikan jtn. säpinää yhden muijan kanssa ja nyt sit viimevkl vaihdettiin viimein baarissa numerot ja vielä su aamuna tuntu siltä että ihan kiva muija voiskait sitä ainakin yrittää jtn mut sit kun hän soitti tossa viikolla ja lopuks kysy et milloin tavataan niin puhelun jälkeen eka ajatus mikä mulla tuli mieleen oli se et miten helvetissä onnistun luistaan tästä tilanteesta.Ja kun aina käy samalla lailla,jopa sen yhden kanssa johon ainakin kuvittelin olevani totaalisen ihastunut monta vuotta homma meni siten että heti siinä vaiheessa kun pitkällisen sähläilyn / viestittelyn perusteella pystyi edes hiukan kuvittelemaan et hänkin alkais lämpenemään mua kohtaan niin mun kiinnostus lopahti samantien.
Tiedän että en ole ongelman kanssa yksin koska monella kaverilla on vähän samaa vikaa,tosin sillä erotuksella että heidän kiinnostus lopahtaa yleensä vasta siinä vaiheessa kun saavat muijan sänkyyn asti.Tosin veikkaan et en oo tässäkään suhteessa sen parempi kuin muutkaan miehet,mä vaan stressaan jokaista ekaa kertaa (varsinkin selvinpäin) uuden muijan kanssa niin paljon et kait mun kieroutunu mieli on oppinut paneen pelin poikki vielä aikaisemmin kuin muilla miehillä.
Catch and release
15
1869
Vastaukset
- Lastu
Mulla on vähän samaa ongelmaa kuin sulla. Mulla tosin käy niin, että sitten kun oikeasti vääntäydyn sinne treffeille, niin mulla on tosi hauskaa jne. Niiden jälkeen alkaa taas tuntua siltä, että jaa, tätäkö tää on. Sitten aina tavatessa taas sytyn. Loppujen lopuksi kun on muutama kerta tavattu, niin ton hälläväliä tunteen korvaa suunnaton ahdistus "miks toi haluis olla mun kanssa, ei se haluu". Sitten käydään sängyssä ja sen jälkeen alan todella ihastua. Tässä vaiheessa nainen puhaltaa pelin poikki, koska en enää osaa olla vaikeasti tavoiteltava.
Mulla toi anti-ihastus alkuvaiheessa on varmaankin joku defenssimekanismi, joka koittaa olla antamatta loukkaamisen mahdollisuutta naiselle. En tiedä sitten susta.- neiti
Mulla on vähä samantapanen homma, paitsi että nainen oon. Yks jätkä on vaan semmonen, sillon tosin kun oon sen lähellä nii ei vois kiinnostaa vähempää, se oikeestaan ällöttää. En haluis olla ees kaveri sen kaa. Mut sitte ku taas oon erossa siitä nii haaveilen kaikennäkösistä sessioista sen kanssa, se pyörii ajatuksissa koko ajan. Aattelen ettö voisin tosiaan olla enemmänkin sen kanssa. Sitte taas ku nähdään ni koko fiilinki haihtuu. Ihan outoo mut elämä on :D
- sama jutska
neiti kirjoitti:
Mulla on vähä samantapanen homma, paitsi että nainen oon. Yks jätkä on vaan semmonen, sillon tosin kun oon sen lähellä nii ei vois kiinnostaa vähempää, se oikeestaan ällöttää. En haluis olla ees kaveri sen kaa. Mut sitte ku taas oon erossa siitä nii haaveilen kaikennäkösistä sessioista sen kanssa, se pyörii ajatuksissa koko ajan. Aattelen ettö voisin tosiaan olla enemmänkin sen kanssa. Sitte taas ku nähdään ni koko fiilinki haihtuu. Ihan outoo mut elämä on :D
ite olen nainen (kai aika miehekkäästi ajatteleva sellainen),yhtä jätkää oon jahdannu ja viime la mentiin sänkyyn.alko tykittämään viestiä tyyliin nyt on hirveä himo sua kohtaan ym.laittoi viestiä pitkin päivää.mulla lopahti kiinnostus kun tajusin et sehän on ihan retkussa muhun.Sama juttu aina oikeestaan,ensin jahtaan jotain tyyppiä ja kun saan sen haaviin ni kiinnostus lopahtaa.sit kun se lopettaa yhteydenpidon oon taas kiinnostunut uudestaan jne.tätä samaa peliä aina.oon kai aika pervo,mut ei voi mitää.
edes vaivautua treffeille esti,jotenkin koko muija alkaa yleensä kertakaikkiaan ällöttään mua.Tosin sit taas kun otan muutaman bissen niin yllätys yllätys alkaa taas mieli muuttuun ja miettiin että josko sittenkin.Sit sitä tulee taas pistettyä kännissä viestiä ja jos satutaan tötrmäämään baarissa niin hengailtua siellä yhdessä ja taas aamulla vituttaa koko eukko.Jotenkin pitäis saada se kännifiilis pysymään koko loppuelämän vaan se ei taida onnistua kun olemalla kännissä koko loppuelämä.
- m2+
yrmio kirjoitti:
edes vaivautua treffeille esti,jotenkin koko muija alkaa yleensä kertakaikkiaan ällöttään mua.Tosin sit taas kun otan muutaman bissen niin yllätys yllätys alkaa taas mieli muuttuun ja miettiin että josko sittenkin.Sit sitä tulee taas pistettyä kännissä viestiä ja jos satutaan tötrmäämään baarissa niin hengailtua siellä yhdessä ja taas aamulla vituttaa koko eukko.Jotenkin pitäis saada se kännifiilis pysymään koko loppuelämän vaan se ei taida onnistua kun olemalla kännissä koko loppuelämä.
Samoilla linjoilla.. Täysin samoilla.. Ällötys on juuri oikea sana. Humalatila, se "auttaa" illan, seuraavana päivänä armoton vitutus. Nyt laitan poikki.
- Tane_k
Kyllä minäkin tunnistan tuollaisen piirteen itsestäni. En ehkä yhtä voimakkaana, mutta kuitenkin...
Olen ajatellut, että kyse on mielikuvista. Kun aluksi tutustuu naiseen, saa hänestä jonkin mielikuvan. Sen jälkeen tuohon mielikuvaan on helppo ihastua, koska mielikuvitus on sitä koristellut paljon. Mitä paremmin naiseen tutustuu, sitä enemmän totuus valtaa alaa mielikuvalta. Jos nainen ei sitten oikeasti olekaan mieleeni, loppuu ihastus. Eli ihastus on aluksi ihastusta mielikuvaan. Jos todellisuus ei vastaakaan mielikuvaa, ihastus menee.on se varmaan noinkin mut esim. tämä viimeisin tapaus on ollu mun luona kerran jo yötäkin (tosin vain nukkumassa) ja vielä sen yönkin jälkeen mä olin vielä ainakin pikkasen ihatunut häneen mut nyt sit kun pitäis alkaa oikeasti jollekkin niin ei enää kiinnosta.Tuo mielikuvajuttu on kyl täyttä totta,itekkin myönnän että esim eka seksikertaan tulee yleensä ladattua niin järjettömät odotukset että ei mitään rajaa.Sit kun hetki koittaa ja homma on ohi niin tulee heti mieleen et tässäkö se nyt sit oli,ei sen kummallisempaa kun kenenkään muunkaan kanssa.
- m2+
Kyllä se vaan niin pakkaa käymään. Ihmetyttää, onko minussa jotain vikaa vai mitä? Ok kuulla että muillakin samoja ongelmia.
- *kiukkuiita*
.. forever..?
Ihanaa vonkaamista.. pari kuukauta säpinää.. ja sit numeronvaihto..? Hmm.. siinähän se jo oli.. vastaus sulle. Jos mä leikkisin kissa-hiirileikkiä tuolla tavalla, tottakai kiinostus loppuu, kun ns. arki palaa ja kaikki pieni ihana jännitys säpinästä on pois..
Ihmisen mieli on mahdoton..
On parempi kartottaa ympäristö heti, kuka pystyy vastamaan haasteisiin tasavertaisena ja unohtaa suoraan ne, joilta se ei tule avoimena ja spontaanina. Mä muodostan käsitykseni ihmisistä ensimmäisen 5 min aikana, mun skorppariluonne on ehdoton ja on/off ihmisenä pystyn kyllä näkemään.. onko ihminen vaivanarvoinen vai ei..
Siksi en ole paljoa törmännyt tämmöisiin tapauksiin.. olen hyvä jää.. en jää.. jää.. jne.. loppuun asti.. ja harvoin muhun on kyllästytty.. ja koskaan ei ole unohdettu ;o)
t. neiti jää - Inda
Jospa se johtuu siitä että ne muijat ei vaan säväytä tarpeeksi. Oma mies aikoinaan sanoi (kun yritin pistää pihalle) että aiemmin ei ole tuntunut miltään lähteä naisten luota mutta nyt.. eli kun joku tarpeeksi säväyttää niin eiköhän se ala jo tuntua pitempäänkin. (niin ja en sit saanut pistettyä miestä pihalle ja samalla tiellä ollaan yhä)
- Tara
Aivan muistui vanhat ajat mieleen!
Mulla oli aikasemmin ihan sama juttu; kiva piirittää, mut pahaa teki ajatuskin seurustelusta sit kun ois ollu tilaisuus tarjolla. Koita siinä nyt selittää, et "ei tää susta johdu vaan musta - mua vaan jotenkin ällöttää ja ahdistaa". Sitoutumiskammoksi mä sen sitten tulkitsin lopulta (tytöillä ehkä kuitenkin harvinaisempaa). En jotenkin voinut kuvitella, et millaista arki vois olla jonkun kanssa oikeasti ja millasta ois seurustella - kiva siitä oli kyllä haaveilla ja unelmoida kun löysi uuden piiritettävän kohteen...
Mulla vaihetta kesti viitisen vuotta. - eli mun deittailutahdilla noin 15 ihan upeaa kundia tuli pistettyä kierrätykseen ja aiheutettua heille traumoja...ja muutamia vähän vähemmän upeita tuli kokeiltua (terveisiä Espooseen ja anteeksi:).
Sit rakkaus iski yllättäin, vielä aika läheiseen henkilöön. Oon aina ajatellu, et sen täytyy olla jotenkin rakkautta ensi silmäyksellä, eihän kukaan voi yhtäkkiä tuntea jotain uutta jo tuttua kohtaan. Mut toisin kävi. Pari kuukautta seurustelumme alussa pelkäsin kirjaimellisesti, et ällötys iskee - muttei iskenyt; nyt kaksi vuotta avoliitossa todisteena:)
Ihanaa kesä kaikille! älkää stressatko; sen tuntee sit kun tuntuu oikeasti oikealta:) - ...
kyseessä ois jännitys? Jännitetään tulevaa? Mulla on lapsesta asti ollut samantyyppistä käytöstä, tosin eri yhteyksissä. Olen esim. odottanut etelänmatkaa suurella innolla ja jännityksellä, mutta kun h-hetki on koittanut on mulla tunteet latistuneet ja tullut melkein ällötystä. En tiedä mikä siinä on, oisko sitä jännitystä? Matkalle olen tietty aina lähtenyt :) ja lomat ovat onnistuneet mainiosti. Se tunne häipyy sitten saman päivän aikana. Joten ehkä tuota voisi soveltaa tähänkin tapaukseen, eli vain jatkaa tutustumista ja katsoa mihin se johtaa? Varmaan se ällötys häipyy jännityksen laantumisen myötä?
kait tuossa tilanteessa on luonnollista jännittää pikkasen,tuskin homma siitä johtuu kun oon kuitenkin joskus onnistunut säilyttään sen fiiliksen ainakin jonkin aikaa (eli päässyt ihan seurusteluasteelle).Lisäksi mulle tulee aina sellasia ajatuksia että mitä jos saisin sittenkin jotenkin paremman muijan (kauniimman,timmimpi kroppasen jne.jne.jne.) ja tulee sellanen tunne et jos alan nyt tämän muijan kans jollekkin niin menetän tjn. vielä parempaa mikä vois kävellä vastaan vaikka jo huomenna.
- cxcx.xc.c
Sama tauti vaivaa täälläkin, vaikkakin hieman eri tavalla. Mä jaksan kyl hetken, mut noin 2-4 viikkoa niin sit on pakko päästä pois. Sen tietää siitä, kun ei enään odota sitä näkemistä vaan se on lähinnä sellaista samanlaista kuin lähtis lounaalle kaverin kans. Ikävää tos on se, et satuttaa niitä naisia paljon enemmän, kun ne yleensä ehtii retkahtaa muhun. Noooo, sit vähän itketään ja tilitetään, mut äkkiä se unohtuu.
Nou hätä kuitenkin, kyl se joku päivä vielä kolahtaa...on kerran jo kolahtanut.
Mul on teoria tohon tautiin kyl. Ne kaksi naista joita olen jaksanut kattoa enemmän kuin kuukauden ovat kumpikin olleet ns. vaikeita tapauksia. Missään vaiheessa suhteita elämä ei välttämättä ollut helppoa ja kun kauniita olivat, niin niistä sai vielä tapella vuosienki yhdessäolon jälkeen. Toinen jakso mua 2 ja toinen 5 vuotta. Missään vaiheessa kuitenkaan suhteet eivät muuttuneet kovin tasaisiksi, niinkuin yleensä suhde menee kolmen viikon jälkeen,...
tiedä sit, mut helpot naiset on tylsiä..- mutta äläs ota ittees.
huonoa itsetuntoa ja itsensä tuntemista ei voi paikata naisella. opettele tuntemaan itsesi ja omat ongelmasi ennenkä alat hakea ratkaisua niihin naisista.
kokeile olla sinkkuna vähintään pari kuukautta, vuosi auttais enemmän. sitten tiedät mitä kaipaat (JOS kaipaat) suhteelta.
voihan se olla että olet homokin, ja et saa naiselta sitä kemikaalista vastakaikua minkä tarvit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462