Neitsyydestä

Elli

Juu,tama oli tyttöporukassa yleinen puheenaihe 18 kesäisenä ja silloin siitä tunsi hienoista ylpeyttä... Nyt on ikää 24.Ja neitsyt.

En kanna tosta niinkään huonoa itsetuntoa eikä se ole minulle ongelma,sensijaan en voi olla ajattelematta,voisiko yksikään 25 vuoden hujakoilla oleva sälli sille antaa arvoa,vai nähdäänkö se lähinnä kyvyttömyytenä?

Mulla oli alle parikymppisenä,pidempi ja vakavampi suhde,mutta silloin nuorempana ei kai ollut valmis? seksiin... En tieda...

Olen kylla monesti lukenut tuosta,etta naiset kehittyvät seksuaalisesti reippaasti miehiä myöhemmin ja ovat parhaimmillaan? vasta yli kaksikymppisiä.
Tosin mun tapauksessa asiaan voi vaikuttaa muös huonot kokemukset,mua on yritetty juottaa monta kertaa känniin,jotta mut sais helpommin sänkyyn, kerran mun drinkkiin on myös laitettu tyrmäystippoja.

Mulla ei ole tarkoitus kiusata ja piinata miespuolisia olemalla "pihtari" enka myöskaan tunne olevani haluton.Konflikteja on kai aiheuttanut se,että tapaamani miespuoliset pitävät minua seksikkäänä ja hyväksi suuteliaksi on kehuttu. Se on sitten jonkinlainen pommi,että olenkin kokematon. Mä en vaan yksinkertaisesti halua/pysty harrastamaan seksiä,jos siinä ole jotain vakavampaa... Suuteleminen ja hellyyden osoitukset ovat tietyksti ok,mutta musta on ihanaa edetä suhteessa askel kerrallaan. Hyväilyt ja oraaliseksi tuntuu hyvältä,mutta jostain syystä yhdyntä kai pelottaakin mua,ja sitä ennen mun on rakennettava luottamus.

En tieda,olenko sitten liikaa lukenut romanttisia kirjoja ja jäänyt liikaa liikaa elokuvien lumoihin. Välillä tosiaan tuntuu,että yritän rakentaa ssuhdetta omaan pieneen satumaailmaani.Mulla on vaan hirveä tarve yksilöllisyyden ymmärtämiseen ja siihen että mä voisin olla jollekkin jotan erityistä...

Tässäpä mietteeni.Siis miespuoliset,mikä on teidän mielipiteenne? Onko liian kohtuutonta antaa odottaa esim.kolme kuukautta yhdyntään? Ottakaa rohkeasti kantaa!!

34

9890

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wazir

Liikaa on neuvojia maailmassa. Yrittävät saarnata omia ajatuksia ikäänkuin ne olisivat ainoita oikeita. Siksi kannattaa ihan itse elää oma elämänsä, eikä vaivata mieltään pikkuasioilla.

Jos sinun tapasi elää vaivaa jotakuta, hakeudu sellaisten ihmisten pariin, jotka ymmärtävät muunkinlaisia toimintatapoja kuin itsellään on.

• sfsffsf

harvinaisen viisas viesti! Allekirjoitan!

• Sivustakatselija

Ei sussa mitään vikaa. Tee vain kuin sydämesi sanoo. Jos se ei jollekin kelpaa, käske vaihtaa maisemaa -kyllä todelliset tunteet kestää pienen oottamisen.

Ongelmana voi kuitenkin olla miehen alut. Ainakin itselläni olisi. Se fyysisyys ja läheisyys on sellaista, joka helposti johtaa ajatukset seksiin -ja sitten kädet tahtomattaankin ryhtyvät vaeltelemaan.. :)

Mutta itsehillintää. Jos vain haluat/voit helpota liian kuumana käyvän miehesi tuskaa vaikka käsihoidolla. ;)

• sielunveli

itselläni oli vastaava tilanne sua vanhemmaksi mutta kun se hetki tuli oikean kanssa se sujui ihan luonnostaan ilman sen kummempaa sähläystä. etene juuri kuten hyvältä ja oikealta tuntuu. itse annan arvoa naiselle joka ei sählää jokaisen kanssa.

• Fiiber

Jokaisen miehen unelma on löytää "neitsythuora". Siis nainen joka on täysin kokematon mutta kuitenkin omalla tavallaa huoarahtava eli haluaa munaa tai on muuten seksuaalisesti aktiivi siinä vaiheesa kun netsyydestä on päästy eroon.
        Mitä myöhemmälle iälle nainen panttaa neitsyyttään sitä hankalammaksi sen menettäminen tulee naiselle. Kipupelot ymt. Nuoruuden sähläykset ja kännissäkorkkaukset on huomattavasti helpompi tapa hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä kuin se että vanhemmalla iällä alat miettimään et miltähän se ekakerta oikein nyt sit tuntuukaan. Kipukynnys on kasvanut joidenkin kohdalla jopa niin suureksi että ennemmin on valmis uhraamaan hyvän orastavan suhteen kuin että se ekakerta tapahtuisi nopeasti seurustelun alkuaikoina. Harva mies nyt kuitenkaan odottelee kuukausi tolkulla piparia joltain kun sitä voi saada helpomminkin. Samoin pari tällaista tapausta yhden neitsyen kohdalla saattaa korottaa riman tosi korkealle ..jopa niin korkealle että se neitsyys menee sitten vasta joskus kolmenkympin ja kuoleman välillä..tai ei koskaan.;)

• kait nyt jokaisella on jossain elämänvaiheessa ollu 3kk:n paussi seksuaalisessa kanssakäymisessä joten miks ei pystyis odottelemaan vaikka puoli vuotta tarvittaessa.Tosin sitä en ymmärrä että jos oot kuitenkin harrastanut suuseksiä niin voiko se itse yhdyntä olla oikeasti enää siinä vaiheessa niin suuri kynnys.Mikä siinä nyt sit oikeastaan pelottaa,mahdollinen kipu vai jokin muu?? Jotenki mä en vaan pysty käsittämään miten se että mies työntää peeeeeniksensä naisen vaginaan voi olla niin elämää suurempi asia.

• kkk

tulet olemaan unelmanainen ja erityisen tärkeä jollekin miehelle.

3kk ei ole varmasti liian pitkä aika ainakaan jos kerrot mistä on kyse - monet odottavat häihin asti. Muuten mies voi tulkita olonsa jotenkin varalla olevaksi mieheksi tai kaveriksi. Jos mies pelästyy neitsyyttäsi, niin hän pelästyy sitoutumista sinuun.

• vilperi

aluksi on pakko sanoa, että se olisi minulla aivan liikaa. toi sana kyvyttömyys on aika raaka tuohon sun tilanteeseen. En ole mikään sanomaan mikä on oikein ja väärin, mutta saisit luonteeltasi olla aika ihmeellinen, jos meinaat pitää miehen nykypäivänä kolmea kuukautta ilman seksiä.....mutta meitä miehiä ompi moneen lähtöön ja toivottavasti onnistut tavoitteessasi. Itse en usko tuollaiseen
      ajattelumalliin, kun toi poikuus lähti jo 14-vuotiaana ja olen huomannut ettei neitsyelle eka kerta ole mikään satumaailmainen vaan jotain ihan muuta.

• m26..

tuo on pelkästään hyvä asia. mitä sen kanssa suotta kiirehtimään.

• yyyyyy

Naisilla on yleisestikin se ongelma, että seksistä ja neitsyyden "menetyksestä" tehdään joku elämää suurempi asia...

Itse ajattelen asian pikemminkin niin, että jos on 24-vuotiaana vielä neitsyt, niin on kyllä jäänyt jo aika paljon ihania kokemuksia kokematta.

Seksi on ihana ja iloinen asia, eikä selibaatista loppujen lopuksi ole mitään hyötyä kenellekään, koska ihminen on luotu sekstaamaan.

Toki voi elätellä haaveita siitä Yhdestä Oikeasta, jolle antaa neitsyytensä pitkän seurustelun jälkeen, mutta jos vielä 24-vuotiaanakin tuo on kokematta, niin kannattaisi ehkä katsoa totuutta silmiin.

Naiset tosiaan yleensä ovat seksuaalisesti parhaimmillaan vasta kolmenkympin lähestyessä, koska oppivat tuntemaan kehonsa paremmin iän karttuessa.. MUTTA tämähän ei koske sinua, koska sinulla on vielä samanlaiset pelot yhdynnän suhteen kuin normaalisti 14-vuotiaalla, eikä sinulla ole vielä lainkaan kokemusta!

• Tyttönen

Minusta mitään seksuaalisia kokemuksia ei tarvitse karttaa, sillä luonto hoitaa sen puolen ihan itsestään. Kait sitä nyt siis vaistonvaraisesti tietää mitä siinä tulee tehdä. Ekasta kerrasta voi tulla paras kerta, omalla tavallaan. Jokainen kerta on erilainen samankin henkilön kanssa, jos vain osaa käyttää mielikuvitustaan. Ja jos on "seksuaalisesti lahjakas" :) niin varmaan oppii aika pian eri tekniikat. Eli mulla ole mitään kiirettä opetella noita juttuja, kyllä mä ne varmaan opin aika pikavauhtia sitten kun sen oma kullan löydän. :)

T: toinen 24-vuotias neitsyt

P.S. Kannattaa varmaan odottaa se 3 kk, mustakin se kuulostaa sopivalta ajalta. Mutta senhän näkee sitten kuinka pitkään siinä menee, voi mennä pidemmäksi odotteluksi, mutta voi myös jäädä lyhyemmäksi.

• Tyttönen kirjoitti:

Minusta mitään seksuaalisia kokemuksia ei tarvitse karttaa, sillä luonto hoitaa sen puolen ihan itsestään. Kait sitä nyt siis vaistonvaraisesti tietää mitä siinä tulee tehdä. Ekasta kerrasta voi tulla paras kerta, omalla tavallaan. Jokainen kerta on erilainen samankin henkilön kanssa, jos vain osaa käyttää mielikuvitustaan. Ja jos on "seksuaalisesti lahjakas" :) niin varmaan oppii aika pian eri tekniikat. Eli mulla ole mitään kiirettä opetella noita juttuja, kyllä mä ne varmaan opin aika pikavauhtia sitten kun sen oma kullan löydän. :)

T: toinen 24-vuotias neitsyt

P.S. Kannattaa varmaan odottaa se 3 kk, mustakin se kuulostaa sopivalta ajalta. Mutta senhän näkee sitten kuinka pitkään siinä menee, voi mennä pidemmäksi odotteluksi, mutta voi myös jäädä lyhyemmäksi.

odottaa loputtomiin kun 99% todennäköisyydellä et kuitenkaan oo loppuelämää sen miehen kanssa jolle lopulta antaudut.Muutaman ekan kerran jälkeen toteat et tässäkö se nyt sitten oli koko homma ja jossain vaiheessa mieli alkaa halajamaan testata josko se ois sittenkin parempaa jonkun toisen kanssa.Usko mua,24 vuoden odottelun,pähkailyn ja tuhansien pienessä mielessä otettujen fantasioiden jälkeen todellisuus on karmiva pettymys.

• sama
        yrmio kirjoitti:

odottaa loputtomiin kun 99% todennäköisyydellä et kuitenkaan oo loppuelämää sen miehen kanssa jolle lopulta antaudut.Muutaman ekan kerran jälkeen toteat et tässäkö se nyt sitten oli koko homma ja jossain vaiheessa mieli alkaa halajamaan testata josko se ois sittenkin parempaa jonkun toisen kanssa.Usko mua,24 vuoden odottelun,pähkailyn ja tuhansien pienessä mielessä otettujen fantasioiden jälkeen todellisuus on karmiva pettymys.

Seksi onkin varmaan yliarvostettua, joten mulla ei ole mitään kiirettä harrastaa sitä. Mulle seksissä tärkeämpää on ennemmin laatu kuin määrä. Ensimmäinen kriteerinä on, että mies on oikeanlainen. Ja oikeanlainen se voi olla vain jos olemme rakastuneita toisiimme ja seurustelemme. Silloin seksinkin täytyy olla mahtavaa, sillä rakastuneenahan ei halua muuta kuin olla lähellä rakastaan. Seksiä lähempään kontaktiin ei sitten varmaan voi päästäkään.

• Elli

Niin,no en mää nyt ihan sitä tarkoittanut,että sen pitää tuleva aviomies olla... =)
        Vaikka eipä silti,näin tän monet ymmärtää...
        Ja ei nämä avioliitotkaan nykyään tunnu aina ikuisia ja onnellisia olevan. Harva nainen kai nykyään uskoo,että kun vie miehen vihille,niin se olisi jonkinlainen tae.

En sitten tiedä onko se liikaa vaadittu,kun sen haluaa kokea ihan vaan oman poikaystävän kanssa,johon on ensin ehtinyt muutenkin tutustumaan ja alkanut luottaa?

Itseäni ei houkuttele eka kerta pienessä jonkin yhden illan tuttavan kanssa taikka ekoila treffeillä. Joskaan ei ole suunnitelmissa hankkia tuollaisia avartavia kokemuksia sitten kokeneena tulevaisuudessakaan. Enkä usko että se on sitä nautinnollisintakaan.Varmaankaan moni känninen yhden illan tuttava ei osais muutenkaan suhtautua siihen, jos oliskin sitten tuonut neitsyen kotiinsa ja tuskin osaisi olla erityisen hellä ja huomioiva tyttöä kohtaan... Siitä jäisikin vaan huono maku.

Romantikonvian lisäksi löytyy tuon perfektionisminkin piirteitä,joten mikä tahansa sähläys ei varmaan edes tyydyttäisi.

Juu,tämä on mulle rakas väittelyaihe...Jopa niin rakas että olin niin tohkeissani tuota ensimmäistä kirjoitellessani,että olin laittanut sen hiukan väärän -Miten nainen isketään- otsikon alle,kun olin useampia palstoja selaillut... Mutta hyvinpä se on näköjään huomattu. Ja mihinkäs sitä suomaalaisena blondiudestaan pääsee... =)

• yyyyyy
        Elli kirjoitti:

Niin,no en mää nyt ihan sitä tarkoittanut,että sen pitää tuleva aviomies olla... =)
        Vaikka eipä silti,näin tän monet ymmärtää...
        Ja ei nämä avioliitotkaan nykyään tunnu aina ikuisia ja onnellisia olevan. Harva nainen kai nykyään uskoo,että kun vie miehen vihille,niin se olisi jonkinlainen tae.

En sitten tiedä onko se liikaa vaadittu,kun sen haluaa kokea ihan vaan oman poikaystävän kanssa,johon on ensin ehtinyt muutenkin tutustumaan ja alkanut luottaa?

Itseäni ei houkuttele eka kerta pienessä jonkin yhden illan tuttavan kanssa taikka ekoila treffeillä. Joskaan ei ole suunnitelmissa hankkia tuollaisia avartavia kokemuksia sitten kokeneena tulevaisuudessakaan. Enkä usko että se on sitä nautinnollisintakaan.Varmaankaan moni känninen yhden illan tuttava ei osais muutenkaan suhtautua siihen, jos oliskin sitten tuonut neitsyen kotiinsa ja tuskin osaisi olla erityisen hellä ja huomioiva tyttöä kohtaan... Siitä jäisikin vaan huono maku.

Romantikonvian lisäksi löytyy tuon perfektionisminkin piirteitä,joten mikä tahansa sähläys ei varmaan edes tyydyttäisi.

Juu,tämä on mulle rakas väittelyaihe...Jopa niin rakas että olin niin tohkeissani tuota ensimmäistä kirjoitellessani,että olin laittanut sen hiukan väärän -Miten nainen isketään- otsikon alle,kun olin useampia palstoja selaillut... Mutta hyvinpä se on näköjään huomattu. Ja mihinkäs sitä suomaalaisena blondiudestaan pääsee... =)

Kuulepas nyt, ei sen "yhden illan tuttavan" tarvitse olla mikään känninen säheltäjä. Kännisen säheltäjän ja hellän avio/avomiehen välillä on aika paljon harmaan eri sävyjä...

Itse olen vienyt elämäni aikana joitakin neitsyyksiä, ja tiedän, että olen tehnyt hyvää työtä.. :) Yhden kanssa seurusteltiin noin vuosi, mutta sänkyyn hypättiin melkein heti. Kesti kyllä pitkän aikaa, ennen kuin tyttö pystyi täysin siemauksin nauttimaan seksistä, koska hän jännitti tilannetta aluksi aika paljon. Toisaalta muutama muu neitsykäinen on ollut heti kättelyssä kuin vanha tekijä...

Entäs, jos sitten ilmeneekin, että se kolmen kuukauden seurustelukumppani onkin sängyssä tosi huono? Kannattiko odottaa 24 vuotta 3 kuukautta tämän miehen kanssa?

Mielestäni on parempi, kun karisuttaa turhat mystiikat seksin ympäriltä... Eka kerta on tietyssä mielessä aina arpapeliä, mutta mitä nopeammin se on ohi, sitä nopeammin tulevat ne todennäköisemmin nautinnolliset toinen, kolmas ja neljäs kerta... Jne... ;)

• nainen___81
        sama kirjoitti:

Seksi onkin varmaan yliarvostettua, joten mulla ei ole mitään kiirettä harrastaa sitä. Mulle seksissä tärkeämpää on ennemmin laatu kuin määrä. Ensimmäinen kriteerinä on, että mies on oikeanlainen. Ja oikeanlainen se voi olla vain jos olemme rakastuneita toisiimme ja seurustelemme. Silloin seksinkin täytyy olla mahtavaa, sillä rakastuneenahan ei halua muuta kuin olla lähellä rakastaan. Seksiä lähempään kontaktiin ei sitten varmaan voi päästäkään.

Vaikka olisi kuinka rakastunut pari niin ei se todellakaan tarkoita että olette sängyssä myös mahtavia...miehia kuten myös naisia on monenlaisia. Elämä opettaa ja kokemukset opettaa, ei niitä opi lukemalla tai elokuvista katsomalla.

• neitsyt 25 +

"Itse ajattelen asian pikemminkin niin, että jos on 24-vuotiaana vielä neitsyt, niin on kyllä jäänyt jo aika paljon ihania kokemuksia kokematta. "

Minä taas ajattelen niin, että aina ei vain löydy sellaista miestä jonka kanssa haluaa sänkyyn. Minulle seksi on jotain syvällisempää kuin "kännipano" mitä nuoret nykyään harrastavat. Minä en voi mennä sänkyyn, jollen ole rakastunut ja luota kumppaniini.

"Toki voi elätellä haaveita siitä Yhdestä Oikeasta, jolle antaa neitsyytensä pitkän seurustelun jälkeen, mutta jos vielä 24-vuotiaanakin tuo on kokematta, niin kannattaisi ehkä katsoa totuutta silmiin. "

en minä ainakaan haaveile yhdestä ainoasta oikeasta tai halua odottaa seksiä avioliittoon, mutta kyllä siitä seksistä nauttii eniten,kun on tuttu ja luotettava kumppani. Miksi siis pitäisi panna kaikkia ja pelätä kaikkia mahdolisia tauteja? ja kuten sanoin, ei se ole aina itsestä kiinni,jos ei vaan kohtaa tarpeeksi luotettavaa kumppania

• Tupilo

Aika laidasta laitaan tulee kommentteja, minusta sinulla ei ole mitään kiirettä. Jos asia vaivaa suhteen alussa, niin älä kerro kokemattomuudestasi, jos tyyppi on oikeasti kiinnostunut, niin se jaksaa pyöriä kanssasi ilman seksiäkin. Jos taas olette kumpikin toisiinne retkussa, luulen että se seksi sitten tulee luonnollisesti kuvioihin jossain vaiheessa. Itse olin varmaan useamman kuukauden jollain lailla tekemisissä miehen kanssa, ennen kuin varsinaista sekstailua rupesi tulemaan kuvioihin. Eikä se aika tuntunut pitkältä, sillä sitä nyt vain nautti toisen seurasta. Yksi kaveri oli taas saman ikäinen kuin sinä, ja hänelle kävi neitsyys jotenkin taakaksi. Joten eikun yhtenä baari-iltana väkisin sänkyyn puolitutun kanssa. No, vaikka ikää oli, niin järkeä ei, ehkäisy unohtui, sai taudin ja pelkäsi vielä raskauttakin. jippii. Tiedän myös miehen joka käsittääkseni on neitsyt, ikää 27. Mukava, hyvänäköinen, jolle toivon sinun kaltaista ihmistä. Ei tarvitse kiirehtiä, kunhan on itse onnellinen. Älä tee asiasta ongelmaa, kun se ei sitä ole.

• Puutteessa

Hei!

Ainakin minun märkä uni on olla rakastella neitsyen kanssa... Työntää jäykkä kaluni koskemattomaan paikkaan... Nainen voihkii ja itkee kivusta mutta minä vain lisään tahtia kunnes laukean. Lopussa on verinen lakana alla ja hyvä olo.

Oletko muuten katsonut elokuvaa "Kids" (vuodelta 1995). Suosittelen, varsinkin neitsyille...

Terveisin, Kiimainen Mies

• Justina84
        Puutteessa kirjoitti:

Hei!

Ainakin minun märkä uni on olla rakastella neitsyen kanssa... Työntää jäykkä kaluni koskemattomaan paikkaan... Nainen voihkii ja itkee kivusta mutta minä vain lisään tahtia kunnes laukean. Lopussa on verinen lakana alla ja hyvä olo.

Oletko muuten katsonut elokuvaa "Kids" (vuodelta 1995). Suosittelen, varsinkin neitsyille...

nyt hyvä ämmä jo sitä revaasi jollekulle, ei elämässä ole mitään jännitystä/vastaavaa hyvää oloa tuottavaa asiaa kuin SEKSI.

• Faktadude
        Puutteessa kirjoitti:

Hei!

Olet homo. Vai naaraalla on kiima.

• cxfnxfmcvmcbf
        Faktadude kirjoitti:

Olet homo. Vai naaraalla on kiima.

sitten on?

• TTTP

Olen itse 30-vuotias mies, enkä säikähtäisi 24 vuotiasta neitsyttä.

Minusta ihmisen tulee olla uskollinen itselleen. Jos haluaa odottaa, että löytää mukavan kumppanin, ei siinä pitäisi olla kellään valittamista.

Kolme kuukautta kuulostaa aika pitkältä ajalta, mutta jos nainen on mukava, niin kyllä sitä jaksaisi odottaa.

• 21v_m

Pakko jotenkin komentoida. Elikkä itellä ikää 21v ja pari kertaa olin sängyssä 17v:nä, mutta käytännössä katsoisin että poikuus on edelleen tallessa. Haluisin kyllä harrastaa seksiä, mutta pelottaa vaan se että miten naiset suhtautuu kokemattomiin miehiin. Etenkin sellaiset jotka on tottunut harrasteleen seksiä ihan kunnolla. Tuo pelko vaan saa minut jäämään usein varjoo jos jossain nään mielenkiintoisen naikkosen.

Tämän pohjalta sanoisin että jos tapaan oikeesti mielenkiintoisen naisen niin en kyllä ensityökseni hänen kanssaan haluis sänkyyn mennä.

Sekin vielä että olen mielestäni ihan asiallinen ja siisti kaveri ja saan kyllä naisilta katseita kadulla ja raflassa jne, ja näytänkin varmaan kokeneelta kollilta.

Sanoisin että tää kokemattomuus miehellä on varmasti pahempaa kun naiselle...

• Fiiber
        21v_m kirjoitti:

Pakko jotenkin komentoida. Elikkä itellä ikää 21v ja pari kertaa olin sängyssä 17v:nä, mutta käytännössä katsoisin että poikuus on edelleen tallessa. Haluisin kyllä harrastaa seksiä, mutta pelottaa vaan se että miten naiset suhtautuu kokemattomiin miehiin. Etenkin sellaiset jotka on tottunut harrasteleen seksiä ihan kunnolla. Tuo pelko vaan saa minut jäämään usein varjoo jos jossain nään mielenkiintoisen naikkosen.

Tämän pohjalta sanoisin että jos tapaan oikeesti mielenkiintoisen naisen niin en kyllä ensityökseni hänen kanssaan haluis sänkyyn mennä.

Sekin vielä että olen mielestäni ihan asiallinen ja siisti kaveri ja saan kyllä naisilta katseita kadulla ja raflassa jne, ja näytänkin varmaan kokeneelta kollilta.

Sanoisin että tää kokemattomuus miehellä on varmasti pahempaa kun naiselle...

Ei voi ku nauraa noille neitsyiden jutuille..ja varsinkin niille sen ekan kerran odotuksille. Alue josta neitsyt ei tiedä mitään niin hän yleensä kuvittelee tapahtuman joksikin suunilleen taivaassa käyntiin..tai vertaa sitä juuri johonkin tuollaiseen et laatu on määrää tärkeäämpi kommenteihin..=p Tuo yleisin pelkosyy joka naamioidaan joksikin muuksi syyksi naisten kohdalla.!
        Tietty siin tapauksessa jos ja kun mies hoitaa hommat heti ekasta kerrasta silleen et nainen saa kunnon orkun niin siinä tapauksessa on sit pimu käynyt taivaissa..;)Yleensä kyll neitsyt naiset jotka on jossain 20 korvilla tai siitä ylöspäin ei oo paljoa pimppiään räplänneet eli eivät tiedä orgasmistakaan tuon taivaallista.
        Heh..itselläni on parhaillaan yksi 23v pimu työstössä (itse korkattu =p ) joka tykkää harrastaa seksiä mutta pelkää orgasmia. Pimu käy jokaisessa varvissa kolkuttelemassa orgasmin portteja mutta aina sama tulos tähän menessä..pimun pokka ei pidä mennäkseen loppuun asti.

Heh kiva siin on tsekkailla ja työstää pimua joka on täydellisessä hurmoksessa(tärisee,huokailee ja pulssi hakkaa 5 sataa...) Nooh joku kerta se pimu menee loppuun asti itsekin..=P

• Catariina
        Fiiber kirjoitti:

Ei voi ku nauraa noille neitsyiden jutuille..ja varsinkin niille sen ekan kerran odotuksille. Alue josta neitsyt ei tiedä mitään niin hän yleensä kuvittelee tapahtuman joksikin suunilleen taivaassa käyntiin..tai vertaa sitä juuri johonkin tuollaiseen et laatu on määrää tärkeäämpi kommenteihin..=p Tuo yleisin pelkosyy joka naamioidaan joksikin muuksi syyksi naisten kohdalla.!
        Tietty siin tapauksessa jos ja kun mies hoitaa hommat heti ekasta kerrasta silleen et nainen saa kunnon orkun niin siinä tapauksessa on sit pimu käynyt taivaissa..;)Yleensä kyll neitsyt naiset jotka on jossain 20 korvilla tai siitä ylöspäin ei oo paljoa pimppiään räplänneet eli eivät tiedä orgasmistakaan tuon taivaallista.
        Heh..itselläni on parhaillaan yksi 23v pimu työstössä (itse korkattu =p ) joka tykkää harrastaa seksiä mutta pelkää orgasmia. Pimu käy jokaisessa varvissa kolkuttelemassa orgasmin portteja mutta aina sama tulos tähän menessä..pimun pokka ei pidä mennäkseen loppuun asti.

Heh kiva siin on tsekkailla ja työstää pimua joka on täydellisessä hurmoksessa(tärisee,huokailee ja pulssi hakkaa 5 sataa...) Nooh joku kerta se pimu menee loppuun asti itsekin..=P

teidän kaiken yleistävän, seksistä kaiken tietävän asenneongelmaisten panomiesten kanssa, jotka suhtautuvat seksiin kuin syömiseen ja juomiseen.

Mä ainakin olen yli parikymppinen neitsyt ja olen saanut ehkä noin miljoona orgasmia itsekseni. Mä en tajua, miksei seksiltä saisi odottaa hyvää ja miksei harrastaa sitä harvan ja valitun kanssa.

• hjkhjkiuy
        Catariina kirjoitti:

teidän kaiken yleistävän, seksistä kaiken tietävän asenneongelmaisten panomiesten kanssa, jotka suhtautuvat seksiin kuin syömiseen ja juomiseen.

Mä ainakin olen yli parikymppinen neitsyt ja olen saanut ehkä noin miljoona orgasmia itsekseni. Mä en tajua, miksei seksiltä saisi odottaa hyvää ja miksei harrastaa sitä harvan ja valitun kanssa.

Et sä mitään tiedä telaketjufeministi kun et ole saanu kokenutta kyrpää.

• 2443443344
        Catariina kirjoitti:

Juu, ei neitsyys tarkoita etteikö olisi seksuaalisesti aktiivinen.

• yks_mulukku_taas
        hjkhjkiuy kirjoitti:

Et sä mitään tiedä telaketjufeministi kun et ole saanu kokenutta kyrpää.

vai miksi kerroit et kokenut kyrpä on se tie naisen orgasmiin?
        Mitä sun senteilläs on siinä tekemistä. Kokeile joskus käyttää muutakin lihasta. Itseasiassa sitä kokoonsa suhteutettuna voimakkainta mikä löytyy keskellä suuta. ;)

• Johan-86

Ei todellakaan ole, ei lainkaan kohtuutonta. Sun täytyy ottaa aikaa just niin paljon ku tarviit. Kohtuutonta olis vaatia sulta jotain muuta!

• affe,

Olen mies ja olin 25 kun neitsyys meni, en laske sille mitään itseisarvoa, kuten en myöskään sen jälkeen tapaamilleni neitsyille. Tärkeintä on itse ihminen ja molempien hyvä olo, ei muu. En siis anna arvoa neitsyydelle on se sitten jonkun muun tai oma.

• Invictus

"Tässäpä mietteeni.Siis miespuoliset,mikä on teidän mielipiteenne? Onko liian kohtuutonta antaa odottaa esim.kolme kuukautta yhdyntään? Ottakaa rohkeasti kantaa!!"

Jos oikeasti uskot tähän, ja se tuntuu SINUSTA oikealta, sitten se on. Ei sinun tarvitse perustella päätöksiäsi kenellekään. Valmistu kuitenkin siihen, että se on monelle miehelle aikamoinen turn-off, mutta toisaalta uskon sellaisen miehen jota sinä etsit todella arvostavan sitä.

• naikkone29

itellä oli kans pakkomielle 18 vuotiaana menettää neitsyys ja sit se menikin viimein niin et tuntematon ihminen vaa käytti hyväks ja siit vast paska fiilis tuli et ymmärrän kyllä jos ahistaa et ikää vaa tulee eikä harrastanu seksii mutta loppujen lopuksi paljon ihanampaa tehä se sitten ku tuntuu oikeelta ja turvallisen ihmisen kanssa. Muas ainaki vanhemmalla iällä kaduttanu että tein sen sillee ku tein ja nyt jo ikää 29 vuotta.

• Ottomaaninen

kiva kumppani mukaan ja rohkeasti kokeilemaan, ei siihen kuole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe