Suomen joukkue menestyi paremmin kuin koskaan ammattitaidon MM-kisoissa. Suomalaisten saalis oli neljä kultaa, yksi hopea, kolme pronssia ja 17 diplomia.
Suomen mitalistit:
-Putkiasennus: Henri Koskinen, Pyhäselkä, kultaa
-Floristiikka: Birgitta Kulppi, Huittinen, kultaa
-Automaatioasennus: Petri Hämäläinen, Anjalankoski, kultaa
-Kuljetustekniikka: Pekka Anto, Uusikaupunki, ja Jouni Ojanperä, Kittilä, kultaa
-Maalaus ja tapetointi: Karoliina Hytönen, Jyväskylä, hopeaa
-Yleinen sähköasennus: Markus Roni, Luumäki, pronssia
-Hiusmuotoilu: Saara Hyppänen, Luumäki, pronssia
-Tietokone ja verkot: Tomi Miettunen, Oulu, pronssia
MM-kisojen paras maa oli Sveitsi. Suomi oli mitalitilastojen neljäs.
Lue uutinen:
http://www.wsc2005helsinki.com/default.asp?t=25&f=2&p=82100&subp=82100&did=3636
MM-kisojen tulos osoittaa, että suomesta löytyy kädentaitajia. Vai mitä mieltä itse olet?
Suomi menestyi MM-kisoissa
4
2354
Vastaukset
- ammattilainen
Anteeksi mutta kuin moni oikeasti ammattilainen ammattilainen osallistui näihin helsingin karkeloihin, mutta jos suhde on sama joka maalla niin eikun paljon onnea ja HYVÄ SUOMI...!
- mamma
Hei
Huomasithan että yläikäraja kisoihin on 23 vuotta? - ammattilainen
mamma kirjoitti:
Hei
Huomasithan että yläikäraja kisoihin on 23 vuotta?Tuota en kyllä tiennyt että ikäraja 23v
- K@lle
Eikö tästä voisi myös päätellä, että Suomen koulutusjärjestelmä on maailman huippua?
Itse olen sitä mieltä, että vaikka teoria on erittäin tärkeää, täytyisi kädentaitoja harjoittavilla aloilla olla koulutuksessa huomattavasti enempi harjoittelua oikeassa työelämässä.
Ns. kisälliperinne kunniaan. Maksettaisiin vaikka koulutukseen käytettävistä rahoista tukea yrityksille, jotka palkkaisivat nuoria oppisopimustyyppisesti kisälleiksi eläköityville työntekijöille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463